خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

21 دی 1394 ـ 11 ماه ژانويه 2016

تغییر ذائقه!

          همانگونه که خوانندگان محترم ضدانقلاب می دانند فدوی، برخلاف مقام معظم رهبری، ایدالله جیشه و ابد عیشه، اهل دخالت در امور کشورهای منطقه، و از آن میان بربرستان سعودی که خاستگاه اسلام عزیز نیز هست، نیست؛ اما  نکته ای که می خواهد عرض کند، در حوزهء زبان است و لاغیر!.. در توضیح بیشتر می افزاید که فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه خواند که:

          * میزان آنلاین: يک منبع آگاه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی "میزان"، از تغییر نام خیابان بوستان به "نمر باقر النمر" خبر داد و گفت: به دستور پیرهادی، مسئول بسیج شهرداری تهران، خیابان بوستان در شهر تهران را به نام "نمر الباقرالنمر" تغییر دادیم.

          یک وقت تصور نفرمایید که فدوی خدای نخواسته با تغییرِ نام زیبای ایرانیِ "بوستان" به نام ِبیابانیِ "نمر باقر النمر"(ل) مخالف است، معاذالله! زیرا وقتی که سند ایران سابق، به اهتمام حضرات از ملت سلب و  بمُهر حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) ممهور شده است، فدوی دیگر برای نام یک خیابان ناقابل چانه  نمی زند و طومار تهیه نمی کند! مشکل فدوی و لابد هموطنان ورجاوند آن است که  تلفظ نام بربرستانی"نمر باقر النمر" برایشان قدری سخت است، فلذا اگر زحمت نیست، نام آسان تری مرحمت کرده و یا تعداد تجاوز کنندگان را اضافه بفرمایید که زیاد در صف معطل نشویم!*

بعدالتحریر: فدوی برای جوری جنس، فقرهء زیر را که الساعه رسید اضافه می کند،تا رستگار شود:

          * ...همچنین در مشهد مقدس «مجید فاطمی ارفع» رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و زیارت شورای اسلامی این شهر از تصویب طرح تغییر نام خیابان مولوی واقع در بلوار سجاد این شهر به شهید آیت الله شیخ نمر خبر داد!/ آخرین نیوز

3 ژانویه 016

 

اشک ها و لبخند ها!

          فدوی با مرور تیتر خبر زیر، و ادامهء آن، گرفتار احساسی دوگانه شد! شما هم ملاحظه کنید:

خوشحالی زنان بعد از فرار از داعش./ آخرین نیوز

          یعنی از سوئی، در شادی بانوان سوری، شدیداً  شریک، و از سوی دیگر، از اینکه بانوان ایرانی تاکنون چنین شانس و سعادتی نداشته اند، اندوهگین شد!، ملاحظه کنید:

          * به تازگی در شبکه های اجتماعی تصاویری از خوشحالی زنان پس از فرار از مناطق تحت کنترل داعش منتشر شده است. به گزارش عصرایران به نقل از سایت الحدث نیوز، زنان در این عکس ها در حال درآوردن لباس مشکی هستند. زنان در مناطق داعش مجبور هستند لباس مشکی بلند بپوشند.
         
زیاده غصه ای نیست

این عکس ها زنان سوریه را نشان می دهد که از مناطق تحت کنترل داعش در شمال سوریه

به مناطق امن در کردستان سوریه فرار کرده اند

 

آرزوی دست یافتنی

          از مصادیق بارزِ اقتدار حکومت اسلامی درونمرزی یکی هم افزایش مؤمنانهء دلار، لعنة الله علیه است! فدوی در خبرهای امروز دارالخرافه، بنقل از برادر بی.بی.سی خواند:

          * نرخ دلار در صرافی های تهران، امروز به 3600 تومان رسید.

          باری ملت یک لا قبا، از اینکه " روزی هر ایرانی یک پیکان داشته باشد"، گذشت؛ لکن قاطعانه امیدوار است که بزودی هر ایرانی، هر دلار را، دست کم پنجهزار تومان بخرد!

          آمین یا رب العالمین.

 

 

اسم مستعار

          فدوی، با این همه کار و گرفتاری، باید دیکتهء برادران را هم، بقول عوامat no additional charge  تصحیح کند!، که اسم این کار را عجالتاً می گذارد فعلگی فرهنگی! برای دستگرمی، یکی دو فقره را ملاحظه کنید:

 

فقرهء اول:

          * آخرين نيوز، تيتر: تشییع پنج شهید جنگ سوریه در مشهد.

          و در ادامهء اين خبر، که از نظر فدوی تأسف برانگیز و از نظر برادران البته مغتنم است:

          * تاکنون از مجموع حدود 400 شهید مدافع حرم حضرت زینب (س)! که در نقاط مختلف کشور تشییع شده اند 79 نفر در خراسان رضوی تشییع و به خاک سپرده شدند.

          خوانندگان محترم ضدانقلاب نیز بعنوان مشق شب، لطفاً لغزش تایپی مدافع «حرم حضرت زینب (س)» را در خبر فوق، به «برادر بشار اسد» اصلاح فرمایند.

          اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

فقرهء دوم:

          برخورد با ماهواره. /تنکابن - پارسینه - تیتر

          تیتر بالا هر اشکالی که داشته باشد، مقدمتاً دچار نوعی ضعف تألیف نیز هست و آن اینکه همین چند روز پیش بود که بگزارش منابع داخلی، ریاست محترم چماقداران گرامی، برادر محمد(ص) رضا(ع) نقدی، بناگزیر  به این نتیجه رسید که: «نباید از زور و اجبار برای جمع کردن ماهواره ها استفاده کرد!»

باری، ادامهء خبر حاکی ست که این برادر،افزون بر گردن کلفتی، پوست کلفت نیز هست، یعنی هنوز مقاومت کرده و بعنوان آب در هاون کوبیدن افزوده است: «باید با بحث و قانع کردن مردم را از تماشای برنامه های ماهواره ای منصرف کرد!»

          بر این پایه، کاملاً پیداست که چماقداران عزیز مستقر در تنکابن، برادر محمد(ص) رضا(ع) نقدی را با آن همه چفیهء یزدی، حتا انگشت بیست و یکم خود نیز به حساب نیاورده و دیش های اهالی را

مانند بشقاب پرنده، در آسمان تنکابن، به وجه زیر، به پرواز در آورده اند!:

          بعنوان راهنمائی به دانشجویان عرض می کند که بلحاظ مفهوم، تیتر مذکور با تصویر مربوطه، نیز مطابقت ندارد، یعنی، عبارت: "برخورد با ماهواره" درست نیست زیرا با ماهواره برخورد نشده، بلکه ماهواره ای را که برادران از پشت بام پرتاب فرموده اند، معلوم نیست که با ملاج کدام عابر بخت برگشته، "برخورد" می کند!

          زیاده تکلیفی نیست.

 

بسیج ملی

          ...این چه فرمایشی ست؟ البته که فدوی هم خود را در تعیین سرنوشت وطن سابق شریک می داند. نمونه اگرخواستید، بفرمایید بشرح زیر دم دست است:

          * با نامهء حسن روحانی به آیت الله خامنه ای، قانون حمایت از آمران به معروف، به هیات حل اختلاف قوا ارجاع شد!*

          فدوی اگر بجای حضرات باشد، برای محکم کاری، لشکر دو اهواز، تیپ سه زرهی کازرون،یگان هوابرد جماران و پایگاه یکم شکاری مهر آباد را نیزاحتیاطاً اضافه می کند!

          ضمناً، چون شهر شلوغ است، اجازه فرمایید که فدوی نیز با سوء استفاده از فضای شدیداً دمکراتیک حاکم بر جامعهء شکوهمند اسلامی، بعنوان یک شهروند، رأی خودش را نیز به این رفراندم سهل ممتنع و سرنوشت ساز، همینجا در صندوق مجازی بیت بیاندازد. لکن پیش از آن احوط آن است که مسأله بشکل ساده و همه فهمِ زیر نیز طرح شود:

          مورد سؤال: آیا جنودِ ظفر ورودِ بیت، چماق الله تعالی، بجان مردم بیفتند یا نه؟!

          رأی فدوی: نع!

          و اما ادامهء خبر:

          * در پی خودداری دولت حسن روحانی از ابلاغ قانون «حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر»، بدرخواست آقای روحانی از آیت الله خامنه ای، این قانون اکنون به هیات عالی حل اختلاف قوا ارجاع شده است. به گزارش خبرگزاری ایسنا، آیت الله محمد یزدی، از فقهای شورای نگهبان، گفته است که حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، اجرای این قانون را دارای مشکلاتی دانسته و در نامه ای به آیت الله خامنه ای، خواستار توقف اجرای آن تا بررسی نظرات دولت شده و آقای خامنه ای هم این موضوع را به هیات حل اختلاف بین قوای سه گانه ارجاع داده است. طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، با وجود مخالفت دولت، مهر ماه گذشته در مجلس تصویب شد و سپس در اردبیهشت ماه امسال به تایید شورای نگهبان رسید؛ اما دولت حاضر به ابلاغ آن نشد و بجای آن علی لاریجانی، رئیس مجلس این قانون را برای اجرا، ابلاغ کرد./ رادیو فردا

          زیاده آرایی نیست...

 

برگزیدهء این دوره آکادمی چفیه مالی*

Academy award 4

          فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی که درچهارمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1)، به دریافت یک قطعه  مدال درجهء 1 چفیهء همایونی، که معادل نشان sir در انگلستان  است، نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند،تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری(ضپ) (2) مُستظهرباشند. یادآوری این نکتهء باریک تر ازمو (3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست مذکور نیامده آن بوده است که آنان، بعضی امتیازات لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه "مالش قهرمانانه" (4) را، مع الاسف  نیاورده اند؛ لکن آکادمی،حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین، محفوظ می دارد.

 

          * محمودی: از شورای محترم نگهبان می‌خواهیم که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور را ملاک صلاحیت‌ها قرار داده و هم مانع از نفوذ موریانه‌های در صف انتظار برای نفوذ به مجلس و خبرگان رهبری شوند و هم از اقدامات برخی موریانه‌های موذی که با افکار انحرافی و رفتار منافقانه و اظهارات التهاب‌آفرین خود آب به آسیاب دشمن می‌ریزند جلوگیری کنند. همچنین با تاکید مجدد معظم‌له برای همه روشن شد که فتنه همچنان خط قرمز نظام است و رفع محدودیت از سران فتنه که آسیب اقدامات آنها به کشور همچنان مشهود است محلی از اعراب ندارد.


          * خامی‌زاده- طاهری: با سپاس از رهبر مقتدر و عزیزمان که پوزهء آل سعود را به خاک مالیدند، اعلام می‌کنم ما نسل سوم بسیجیان انقلاب پشت سر ولایت تا آخر ایستاده‌ایم و منتظر فرمان رهبری برای قلع و قمع آل‌سعود و هر دشمن کوچک و بزرگ دیگری هستیم که هوس کمترین تعرضی به حقوق مسلمان مان را داشته باشد
.

          * طالعی: اگر قصد دارید خرمشهر‌های اقتصادی را از دست دشمن آزاد کنید لازم است از افسران لایق‌تری استفاده کنید و یا اگر ناچارید که از همین افسران سالخورده استفاده کنید حداقل از قدرت پشت جبهه، که توان و ارادهء مردمی است، به صورت کامل بهره گیرید. همدل و هم‌زبان با تودهء مردم پنجه در پنجه دشمن نابکار اندازید و در نرمشی قهرمانانه آنها را به زیر کشید. نه اینکه دست در دست دشمن قدم به قدم با او به گفت‌وگو و لبخند زدن و بازی در زمینی که آنها تعیین می‌کنند ادامه دهید. سربازانی که خرمشهر را آزاد کردند و شما آنها را خوب می‌شناسید به تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا اعلام کردند که در این رزمگاه دغلبازی و دبه درآوردن‌ها، خوب می‌دانند با دشمن چه کنند. پس برای آزادی خرمشهرهای جدید از رزمندگان عرصه اقتصاد مقاومتی بهره گیرید.ه

          * 0285---0919: چند کشور حقیری که سفرای خود را از ایران فراخواندند، به یاد من آوردند که چند سال  قبل اروپاییان برای منفعل کردن ما و منزوی ساختن ما سفرای خود را فراخواندند و در نهایت هم با چه ذلتی به ایران برگشتند. این چند کشور که عددی نیستند. خداوند به رهبر معظم انقلاب طول عمر دهد. در آن موقع آقا فرمودند آلمان اولین کشوری است که این کار را شروع کرده و باید آخرین کشوری باشد که به ایران برمی‌گردد و عربستان هم باید همین کار را بکند.ه

          * نادر نصیرزاده- ارومیه: منافقین جدید در فتنهء 88 به عنوان پیاده‌ نظام شیطان بزرگ و ایادی آنها قصد تغییر نظام جمهوری اسلامی به نظام سکولار و آشوب و ایجاد چنددستگی در جامعه را داشتند که به فضل خداوند و رهبر بابصیرت ناکام ماندند و بیان رهبر معظم انقلاب که فرمودند من زیر بدعت‌های غیرقانونی (ابطال انتخابات) نخواهم رفت، تیری بود بر قلب سران فتنه؛ و انقلاب در این زمان دوباره متولد شد. از خداوند متعال درخواست می‌کنم از عمر ما بکاهد و بر عمر با عزت رهبر حکیم و فرزانه بیفزاید. نعمت ولایت بزرگترین نعمت خداوند است.ه


          مجدی: با دیدن تصاویر دیدار رهبر معظم انقلاب  با مادر شهید هم‌وطن آشوری در منزل اش بی‌اختیار اشک شوق ریختیم. امیدوارم دفاع جانانه این مادر شهید مسیحی از انقلاب و رهبری، درس عبرتی برای خواص بی‌بصیرت باشد
.ه

          * 3416---0919: جانم فدای رهبری که همیشه با صلابت آب پاکی را روی دست دشمن ریخته و می‌ریزد و امید را در دل دوست زنده می‌کند. با سخنان اخیر معظم‌له در جمع مجلس خبرگان بسیار خوشحال شدم و انرژی گرفتم.ه

          * 6308---0912: با دیدن بخشی از سریال معمای شاه (قسمت 8) به خاطر عزت جمهوری اسلامی خدا را شکر کردم که چگونه چرچیل و استالین در سفر به تهران شاه ایران را خوار کردند، ولی در جمهوری اسلامی پوتین، رئیس ‌جمهور روسیه، از فرودگاه به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌شتابد و ساعت‌ها مشتاقانه و محتاجانه به گفت‌وگو با معظم‌له می‌پردازد.ه


          * خامه‌ای: حرف امروز ما نسل سومی‌ها خطاب به آمریکا و آمریکایی‌ها این دشمن قسم‌خورده انقلاب این است که با ولایت زنده‌ایم و تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم.
ه

          * 3416---0919: جانم فدای رهبری که همیشه با صلابت آب پاکی را روی دست دشمن ریخته و می‌ریزد و امید را در دل دوست زنده می‌کند. با سخنان اخیر معظم‌له در جمع مجلس خبرگان بسیار خوشحال شدم و انرژی گرفتم.ه

          * حسن روحانی: امروز اگر در کشور ما اتحاد، انسجام و هماهنگی وجود دارد و ما می‌توانیم به راحتی از مشکلات مهم عبور کنیم به دلیل ولایت فقیه و شخص ولی فقیه است. ولایت فقیه یکی از ستون‌ها و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران و مهم‌ترین و بالاترین ستون است. / انتخاب

          * معینی:  کسانی که مسلمان و یا دوستدار اسلام و حاکمیت اسلام هستند ولایت‌ فقیه را قبول دارند و کسانی که فرهنگ و تمدن غرب را می‌خواهند آمریکا را به‌عنوان ولی خود می‌پذیرند. اما در جمهوری اسلامی خون‌های زیادی برای اعتلای کلمهْ ‌‌ا... بر زمین ریخته شده، مگر مردم غیور و مسلمان ایران اجازه می‌دهند که این کشور زیر ولایت کفر و طاغوت و شیطان بزرگ برود؟ این خواب احمقانه هرگز تعبیر نخواهد شد.ه

          * بازنشستهء فرهنگی- دماوند: ضمن تشکر از مواضع انقلابی کیهان و سخنان روشنگرانه رئیس محترم دستگاه قضا در مورد خبرگان رهبری، عرض می‌کنم؛ برخی آقایان که به دنبال مرجع تراشی و علامه ‌تراشی هستند شعور مردم را دست‌کم گرفته‌اند و فراموش کرده‌اند این ملت خالق 9 دی‌هاست و رهبری فرزانه و حکیم و الهی دارد که در مقاطع مختلف امت را به سر منزل مقصود راهنمایی می‌کند. این ملت فریب نیرنگ و حیله این آقایان را نخواهد خورد بلکه به بی‌بصیرتی و کم‌فهمی آنها می‌خندند.ه

          * علیمردانی: ایران عزیز با وجود رهبر مقتدر و شجاع و حکیم و توانمندی نظامی قوی به استخوان در گلو و خوار در چشم استکبار جهانی تبدیل شده است ولی استمرار عقب‌نشینی تدریجی دستگاه دیپلماسی ما در برابر شیطان بزرگ می‌تواند مایهء تحقیر ملت انقلابی‌مان شود و این شایسته ملت سربلند کشورمان نیست. آیا بعد از این نقض عهد آشکار دشمن، دستگاه دیپلماسی ما بر سر عقل خواهد آمد؟

          یک شهروند: عوامل فتنه بدانند امت با بصیرت و پا در رکاب ولایت است و با حاشیه‌سازی و شبیه ‌سازی فریب نمی‌خورد. ان‌شاءا... شورای نگهبان نیز به وظیفه ذاتی خود عمل خواهد کرد و سد راه فتنه‌گران و مانع جولان آنها خواهد شد.ه

           والله الموفق والمعین

          هیئت داوران آکادمی چفیه مالی:

________________________________________________

1. چفیه: (دستمال یزدی سابق- م)، بر این پایه، چفیه مالی نیز، همان خایه مالی سابق است!

2. (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف «ضاعف الله پرستاته» ست.

3. بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر) باشد- م

4. حداقل 25 مالش در دقیقه! (رجوع شود به: تبصره 2 از بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی)

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه     
اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.
ه

       سهرابی: آمریکا در مبارزه با انقلاب اسلامی از راه‌های مختلفی مثل تهاجم فرهنگی و آسیب‌پذیر ساختن جوانان، قاچاق وحشتناک کالا و گماردن بعضی از کشورها برای جنگ نیابتی علیه امنیت ملی ما ورود پیدا کرده است. بنده معتقدم برای مقابله با هر کدام از این توطئه‌های دشمن یک راه حل وجود دارد. دست ما بسته نیست مشروط به اینکه دولت به نیروهای دلسوز و بسیجی که روحیهء مدیریت جهادی دارند اجازهء ورود بدهد. چارهء کار همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند روحیهء انقلابی و متهم نکردن افراد دارای این روحیه به افراطی‌گری است.ه

       فدوی: والله برادر، فدوی حرفی ندارد، لکن از شما چه پنهان، ضدانقلاب نشنود، فدوی خوف آن دارد که قضیه، فقط محدود به "ورود" نشده و مانند سال 88، ختم به " دخول" شود!، که حکم دیگری  دارد، برادرسهرابی!ه

 

       سیدی: به وزیر محترم کشور عرض می‌کنم مردم در مسئلهء حساس انتخابات با کسی شوخی ندارند. لطفا دیگر از این شوخی‌ها نکنید!ه

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی و پس از سینه زنی در هیئت دولت، با قید چندین فوریت بعرض به حاج آقا وزیر رسید؛ ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج)، در بازدم  فرمودند که ایشان از زمان طلبگی اهل شوخی دستی بودند، و ربطی به انتصابات پیش رو ندارد، برادر. ه

 

       * 883—0916: آیا آن کلید وعده داده شده فقط در گران کردن مایحتاج مردم مثل بنزین، گاز، گازوئیل، آب، برق، نان و... کاربرد دارد؟ و در بقیه موارد مثل رفع و کاهش بیکاری و اشتغال، کاهش تورم و... کارایی ندارد؟!
       فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م)، برادر روحانی رسید؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ فرمودند کلید همان کلید است، لکن رندان قفل ها را عوض کرده اند، برادر فدوی!
ه

 

       * 5587---0912: به دو بانک جهت واریز مبالغی برای کمک به مردم مظلوم یمن مراجعه کردیم. اما از وجود شماره حساب اظهار بی‌اطلاعی کردند! لطفاً شماره حساب را به طور دقیق اعلام کنند.ه

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی به شرفِ عرضِ خاک ِنعلینِ ملک پاسبان ِسپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت  فرمودند سرشان شلوغ است،خودتان زحمت اش را کشیده و وجه مربوطه را شخصاً به برادران حوثی تحویل داده رسید دریافت دارید، برادر5587---0912!ه

 

       * حسینی - قم: سؤال بنده به عنوان یک شهروند و هم‌وطن از مسئولین دولتی و مجلس این است که چه کسی باید دغدغهء رهبری را در مذاکرات هسته‌ای جدی بگیرد؟ آیا امام زمان(عج) راضی خواهند بود اگر امر ولایت بر زمین بماند؟
       ف
   فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، مراتب از طریق مخبط الإسلام والمسلمین احمدی نژاد که همچنان با امام زمان(عج) در ارتباط است استفسار و معلوم شد که حضرت (عج) بمنظور پایان دادن به غائله چندین بار برای ظهور کوشیده است لکن همچین که وجود مبارک را به سر چاه کذائی رسانده است، برادران دوباره معظم له را به ته چاه هل داده اند، فدوی بی تقصیر است، برادر حسین(ع)ی!ه

 

       * نیکنام: آن «مردان سیاست» که منفعل هستند حق ندارند از جیب مردم خرج کنند. امام راحل(ره) فرمودند ما امت محرمیم و از حملهء نظامی هراس نداریم و امت رمضانیم و از تحریم هراس نداریم. عواقب توافق منافی عزت به عهدهء کسی است که آن را منعقد کند. ملت هیچ نوع بازرسی از مراکز نظامی چه مدیریت شده و چه بدون مدیریت را نمی‌پذیرد.ه
       ف
   فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، سال هاست که دست حضرات در جیب ملت است و دیگر چیزی برای هجمهء آن «مردان سیاست» نمانده است، فدوی بی تقصیر است، برادر نیکنام!ه

 

       * گل‌محمد نورانی- مهدیشهر: به عنوان یک رزمنده و جامانده از عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر به رهبر معظم انقلاب عرض می‌کنم: آقاجان، «از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن»، تا ما جوانان و پیران بسیج مستضعفان جهانی به خود جنایتکاران آمریکایی ثابت کنیم که چقدر بی‌خاصیت و بی‌عرضه‌اند. یک بار برای همیشه بشریت را از چنگ حکومت سرمایه‌ داران صهیونیست آمریکا نجات دهیم.ه
       ف
    فدوی:مراتب در اوقات شرعی به شرفِ عرضِ خاک ِنعلینِ ملک پاسبان ِسپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت فرمودند: بسمه تعالی، الجانباز یکفیه بالاشاره! و افزودند که انگشت اشاره شان شدیداً درد گرفته است بسکه  اشاره کرده اند! پس چرا نمی روید که ایشان هم برای حصول به آرزوی دیرینه تان که همانا شهادت باشد، دعا کنند، برادر گل محمد(ص) از مهدی(عج) شهر؟!

 

       * 811---0911: از سکوت و انفعال سؤال برانگیز دولت و مسئولان مذاکرات هسته‌ای در مقابل یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها چنین فهمیده می‌شود که احتمالا در لوزان سوئیس کلاه سر تیم ایران رفته باشد. حداقل در این فرصت باقی مانده اشتباه خود را جبران نمایند و جلوی ضرر را بگیرند.
       فدوی از بحریان انداختن عریضهء شما حرفی ندارد؛ لکن آخر این چه مهملی ست؟ روی عمامه که نمی شود کلاه گذاشت، برادر 811---0911!

 

       * 9712---0912: برای این ملتی که پای اصول و ارزش‌های خودش خون داده و 8 سال مقاومت کرده دادن یا ندادن چند لیتر بنزین سهمیه‌ای ماهیانه از سوی دولت ارزش ندارد. ولی ناراحتی ما این است که مسئولین با نحوهء اطلاع ‌رسانی‌شان شعور مردم را به سخره گرفته و با آن بازی می‌کنند.
       ف
    فدوی: مراتب در مجالی به آگاهی رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید. بعدالتحیه و السلام  پوزش  خواستند و گفتند که غیر از شعور، جای دیگری از ملت در دسترس نبود که با آن بازی کنند، برادر 9712---0912!ه

 

       * نراقی: مشاهده جسم بی‌جان آیلان 3 ساله دل تمام آزادگان را به درد آورد. سال هاست که جانیان کودک‌ کش صهیونیستی، آیلان‌های بسیاری را به خاک و خون کشیده‌اند. برخی از این کودکان توسط بمب‌ها متلاشی شده‌اند. در آن هنگام که موج دریا جسم آیلان را به ساحل می‌آورد، جنگنده‌های سعودی - آمریکایی با بمباران منازل یمنی‌ها، آیلان‌های بسیاری را تکه‌تکه کردند. آری اگر یکی از این آیلان‌ها مربوط به رژیم جعلی و کودک ‌کش، یا آمریکایی و یا اروپایی بود جنایتکاران فریاد حقوق‌بشر سر داده، کشور عامل آن را آماج حمله ‌های مختلف قرار می‌دادند. اکنون کجایند سازمان‌های مدافع رسمی حقوق‌بشر؟ خاک بر سر کسانی که این جنایات را می‌بینند و دم فرو می‌بندند، دیری نیست که روسیاهی این دیوصفتان نیز برملا شود.ه

       فدوی: والله برادرنراقی،  بقول سید قاسم(مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، هزینهء ماشین جنگی برادر بشار اسد را، علیهء مردمی که کودکی از آن را ملاحظه کردید، حضرت آقای خودمان(ضپ) از جیب سوراخ ملت یک لا قبا مرحمت کرده اند، آخر این چه عرّ و تیز و  گرد و خاکی ست که بیخودی براه انداخته اید؟ این دفعهء ما قبل آخرتان باشد، برادر نراقی!ه

 

       * 5248---0912 : کارگر شرکت ایران خودرو هستم. چگونه می‌توانم برای نبرد در سوریه اقدام بکنم؟ چرا برای اعزام افراد داوطلب تمهیداتی در نظر گرفته نمی‌شود؟
    
فدوی از بجریان انداختن عریضه و نیز اعزام شما از از طریق بیت حضرت آقا(ضپ)، مضایقه ای ندارد لکن بقول عوام

 :short cut

بیت

"داداش" نرو  به سایه

"داعش" خودش می آیه!

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

 10 ژانویة المفرّح سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه