خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

12 بهمن 1394 ـ 1 ماه ژفوريه 2016

گزارش مصّور سفر حسنک وزیر به اروپا

باب اول: عتبات عالیات ایتالیا

       درست است که ما مسلمین، تا آنجا که به علوم متجدده مربوط می شود، تأثیر چشمگیری در تمدن بشری نداشته  و از قرار نخواهیم داشت، لکن خاج پرستان بی چشم و رو هم که نباید آن مختصر حق مسلم ما را، که کشف الکل باشد، بجا نیاورند. بر این پایه، آخر شراب هم شد مشروب، که در دیدارهای خاج پرستان بما تعارف می کنند؟ هم از این روست که برادران اعزامی به دیار کفر و معصیت، بعنوان اعتراض، از نوشیدن شراب، همواره خودداری فرموده اند، حالا اگر ودکائی، ویسکیی چیزی بود، حرفی!

       همچنین است در باب سفر اخیر برادر کلیدالاسلام والمسلمین حسن(ع) روحانی به بلاد کفر و زندقه... در این میانه اما، دولت فخیمهء ایتالیا شدیداً آماج حملات بیرحمانهء ضد انقلاب داخلی و خارجی و، در واقع، شدیداً مظلوم واقع شده است و از آنجا که فدوی همواره مدافع مظلوم بوده و هست، فلذا نمی تواند که در این قضیه نیز، به انگیزهء رعایت مصالح خود، بی تفاوت باشد. برای دستگرمی، نخست به برخی خبرهای رسانه های استکباری در این باب، و ابتدا برادر پاپ توجه می کنیم:

       * پاپ در ملاقات با حسن روحانی ایران را به ایفای نقش در روند صلح خاورمیانه و مقابله با تروریسم فراخواند. روحانی پیش‌از این دیدار در جمع بازرگانان و صنعت‌گران ایتالیایی گفته بود ایران امن‌ترین و باثبات‌ترین کشور منطقه است. / دویچه وله

       فدوی یادش باشد که بویژه آن بخش از خبر بالا، که مبارزهء برادران ِتروریست با تروریسم باشد را، بین ستون های "کلمات حمار" و "قیصرانه ها"، بالمناصفه تقسیم کند!، حال اینکه ایران در سایه حکومت نظامی دائمی "ایران امن‌ترین و باثبات‌ترین کشور منطقه است"، پیشکش!

بنظر می آید که دو نفر سمت راست، به اهتمام برادر روحانی، ختنه شده اند!

این مهم را فدوی از دامن هائی که حضرات پوشیده اند،حدس می زند!

       و اما:

       * مجسمه‌های عریان موزه رم به خاطر روحانی پوشانده شدند. مقامات شهر رم به خاطر سفر حسن روحانی، رئیس‌ جمهور ایران، شماری از مجسمه‌ های برهنه در یکی از موزه‌ های تاریخی شهر را پشت دیوارهای سفید رنگ پنهان کردند. آنها این اقدام را احترام به "فرهنگ ایرانی! و اعتقادات حسن روحانی" خواندند. / دویچه وله

 

       اینجاست که سر و کلهء ضدانقلاب، لعنة الله علیه،ب شرح زیر پیدا می شود:

       * رئیس فراکسیون حزب "Fratelli d'Italia" در انتقاد به پوشاندن مجسمه‌ها گفت: «این شرم‌آور و توهین به فرهنگ غرب است. با این تصمیم آب به آسیاب اسلام‌گرایان تروریست ریخته شده است».

روزنامه‌‌ها و رسانه‌های آلمانی نیز تفاسیر متعددی در زمینهء پوشاندن مجسمه‌ها منتشر کردند. روزنامهء "زود دویچه تسایتونگ" در تحلیلی نوشت: «آنچه در رم اتفاق افتاد نه تنها اشتباه، بلکه غیرضروری هم بود. در اروپا چیزهایی وجود دارد که باید به خاطر آن احساس شرم کرد، هنر اروپاییان اما جز آن نیست». /همانجا

       * پوشاندن مجسمه‌های برهنه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک نخست ‌وزیرایتالیا و حسن روحانی، رییس جمهور ایران انعکاس وسیع و انتقاد‌ آمیزی در ایتالیا و اروپا به همراه داشت. کدام تندیس‌ها مشمول خودسانسوری شدند؟/ همانجا

       * اشپیگل: «اینکه ایتالیا برای بستن قراردادهای میلیاردی تلاش می‌کند، ایرادی نیست، اما سانسور فضای عمومی، زیاده روی است و میهمان هم باید چیزهایی که مثل خانه خودش نیست را تحمل کند.» / همانجا

       * خبرگزاری آسوشیتدپرس می‌گوید برخی از سیاستمداران ایتالیایی از این اقدام به عنوان “تسلیم فرهنگی” انتقاد کرده بودند. باربارا سالتامارتینی، نایب رئیس حزب اتحاد شمالی ایتالیا، هم پوشاندن مجسمه‌های برهنه را نوعی «خودشیرنی» توصیف کرد. ماتیو سالوینی، رئیس این حزب، هم در صفحهء خود در شبکه اجتماعی فیس بوک، اقدام نخست وزیر را «جنون آمیز» دانست.از سویی جیانلوکا پیکیولا از حرب چپ، آزادی و محیط زیست، از رنتسی خواست دربارهء «تصمیم شرم آوری که توهین به هنر و فرهنگ، این دو ارزش والا به شمار می‌آید» توضیح دهد. / العربیه

       و از همه نامربوط تر:

       * موزه رم مجسمه‌های لخت را پوشاند تا روحانی شرمنده نشود./ العربیه

       والله، آقا، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، آخر این چه فرمایش پرتی ست؟ تا آنجا که فدوی می داند، برادران هیچ رابطه ای با "شرم" ندارند! بگذریم، نقطه سر سطر!

       برای جوری جنس، سری به مجسمه ها، البته قبل و بعد از عمل می زنیم. برادر روحانی که لذت اش را نبُرد، بلکه خوانندگان محترم ضد انقلاب حال اش را، بقول عوام for free ببرند!

       * روحانی و جنجال بر سر مجسمه‌هایی که ندید! / دویچه وله

قبل از عمل

بعد از عمل!

به فدوی مربوط نیست ها، لکن احوط آن است که

شما عجالتاً تخیل بفرمایید، برادر، خواهر خواننده! زیرا  حسنک وزیر اینجاست!

       و اما از قدیم هم فرموده اند که: عیب می جمله بگفتی، "ضررش" نیز بگوی!.. مراد فدوی آن است که آخر این چه گرد و خاکی ست که ضدانقلاب، بیخودی علیه دولت محجبهء ایتالیا(س) براه انداخته است؟(1) "چون نیک بنگری"(2) واقعیت آن است که هیچکدام از دلائلی که در محکومیت دولت محجبهء ایتالیا اقامه شده، مع الاسف، "قوی و معنوی"(3) نبوده است! مگرگزارش فرستادهء فدوی، که در پی می خوانید:

       «دیده ها و شنیده ه حاکی ست که انگیزهء مقامات مکتبی ایتالیا، در بقول عوام Cover کردن مجسمه های بویژه مؤنث در موزهء کاپیتولینه Capitoline" گزارش محرمانه ای بوده که مقامات امنیتی به برادر "ماتئو رنتسی"، نخست ‌وزیرایتالیا، تسلیم کرده و در آن نگرانی خود را از عبور کلیدالاسلام والمسلمین حسن(ع) روحانی و خدم و حشم وی، از مقابلِ فی المثل "ایزدبانوی عشق و زیبایی و بارآوری" که در پی ملاحظه می کنید شدیداً ابراز کرده است که نکند یکوقت برادر روحانی و توابع، مانند برادری که در اين "کلیپ" (اينجا را کليک کنيد) قادر به کنترل خود نبوده و کار دست شان بدهد.

تندیس ونوس در پشت یک جعبه سفید رنگ پنهان شد.

ونوس، از اسطوره‌های رومی، ایزدبانوی عشق و زیبایی و بارآوری است.

برابر آن در اسطوره‌های یونان "آفرودیت" است.

___________________________________________________

(1) روحانی گفت ایران درخواست ویژه‌ای برای پوشاندن مجسمه‌ها مطرح نکرده و “هیچ تماسی درباره این مسأله” از طرف ایرانی صورت نگرفته است. با بالاگرفتن انتقادها، ماتئو رنتسی، نخست‌وزیر ایتالیا نیز واکنش نشان داد و با انتقاد از پوشاندن مجسمه‌ها گفت:  «پوشاندن تندیس‌‌‌ها دستور من نبوده است و مسئولین تشریفات در کارشان زیاده‌روی کرده‌اند»./صدای آلمان

(2) مأخوذ از آن بیت مشهور عالیجناب حافظ: می خور که شیخ و حافظ و مفتی و محتسب / چون نیک بنگری،همه تزویر می کنند.

 (3) مأخوذ از آن بیت معروف استاد سخن، باب 4 - در تواضع: دلایل قوی باید و معنوی /نه رگ های گردن به حجت قوی.

 

باب دوم- فرانسهء مُعلّی! و در انواع خیر مقدم

الف: خیر مقدم برادر فرانسوا اولاند

حسن آقا: لکن خدا را شکر می کنیم که شما زن نیستید،

و گرنه معظم له در مراجعت، پوست مان را می کندند، برادر اولاند!

و دو بیتی های در اين باب:

حسن آقا:

منم عاشق برویت، فرش قرمز

بُدَم در آرزویت، فرش قرمز

بسی دلشاده اینجانب که امروز

گذارد پا برویت، فرشِ قرمز

فدوی:

عجب لیل و نهاری، فرش قرمز

چه روز و روزگاری، فرش قرمز

سواری می دهد ملت، تو دیگر

نده جانم سواری، فرش قرمز!

مگر تو همت و غیرت نداری

کدوئی یا خیاری، فرش قرمز؟

زیاده بیتی نیست..

 

ب: خیر مقدم سارا کنستانتین، از فعالان گروه فمن

https://www.youtube.com/watch?v=HrvE005qpfw

 زیاده خیر مقدمی نیست

30 ژانویه 016

 

پژوهش های آکادمیک

       فدوی در پژوهش های پیشین خود در احوالات مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، به موارد شگفت انگیزی برخورد که آنها را بهنگام با خوانندگان محترم ضدانقلاب تقسیم کرده است و اینجا دیگر مکرر نمی کند. تأملات برادرانه، اگر نگوید همواره، دست کم گاه، به کشفیات چندان مُحیرالعقولی منتهی می شود، که حیرت هر جنبنده ای، اعم از سینه دار! (پستاندار- م) و غیر آن را، شدیداً بر می انگیزد؛ که تکه ای از آن را فدوی، در حالی که کله اش مانند لکوموتیو، سوت کشان دود می کرده است، هنوز بیاد دارد...!

       باری- گفتن ندارد که برادران در حوزهء مسائل زیر شکم، سرآمد و دارای شورت مشکی(1) و نعلین زرداند!  و انصافاً مسائل بسیار مُستبعدی را نیز مطرح، دقیقاً بر رسیده و تا حصول به نتیجهء غائی پی گیری فرموده اند! فدوی حتا در باب مجامعت با چار پایان، تا امکان حاملگی بهنگام وقوع زلزله، و یا تا وقتی که گرمای نشستن خانمی بر صندلی هست، نشستن مرد بر آنجا مکروه است! و نیز بچه ای که شیر خر خورده باشد، آیا با فرزند گرامی آن خر، که کُرّه خر می باشد، برادر به حساب می آید یا نه!، محضر حضرات را درک کرده است، تا آنجا که گمان نمی کرد که برادران پیرامون اسباب تحریک زنان، دیگر چیزی را فرو گذار کرده باشند؛ لکن اندکی  نگذشت که دریافت:

بیت

تا بدانجا رسید دانش من

که بدانم همی که نادانم!

یعنی فدوی ملتفت شد که باز گز نکرده پاره کرده و موردی را از قلم انداخته که برادران آن را، البته روی هوا گرفتند!...

بیت

ایمان و امان به سرعت برق

می رفت که مؤمنان رسیدند!

باری فدوی نمی دانست که افزون بر چارپایان، با "زین دوچرخه" که مع الاسف دو پا بیشتر ندارد هم می شود حال کرد!...

       فدوی قاصم الجبارين را گواه می گيرد و اگر نمی پذیرید، روح پُر فتوح حضرت امام(ل) و پُرستات مقام معظم رهبری، ادامه الله علوّه، را نیز برای محکم کاری ضميمه می کند که مطلب فوق ساخته و پرداختهء کارگاه خيال او نيست و خود ِجنس است. اصلاً اینهم سند منگوله دارش:

       * تحلیل روان شناختی حاصل از روایات! ...بنابراین، اسلام و آموزه­‌های ارزشمند آن، عفت و حیا را بر زن می پسندد و از هر آنچه که باعث لطمه به آن شود نهی کرده است (بخصوص که توانمندی زنان در شهوات و لذتجویی بسیار بیشتر از مردان است). یکی از اموری که زمینهء این پرده دری را فراهم می کند دوچرخه سواری دختران است. با توجه به ساختار و فیزیک خانم ها، وقتی دختران بر زین دوچرخه سوار می شوند دقیقاً شرمگاه (فرج  ‌­آنان روی زین قرار می گیرد و باعث تحریک و تهییج آنان می شود و به تدریج ممکن است از این کار لذت ببرند و بر این لذت عادت کنند و به مرور زمان ممکن است به سمت خودارضایی کشیده شوند؛ پدیدهء نابهنجار و گناه زشت و بزرگی که با توجه به آمار گزارش شده و تجارب مشاوره ای، متأسفانه روز به روز در میان دختران شایع تر می شود/ معاونت تهذیب حوزه های علمیه!

       باری- جان فدوی! برادران یکوقت تعارف نکنند؛ و اگر هنوز چیزی هست که ممکن است یکوقت خدای ناخواسته  دختران و زنان را تحریک کند، سریعاً به  وی اطلاع دهند، تا خاکی بسرش بکند! بقول جدّ اعلای فدوی:

بیت

با این علما هنوز مردم

از رونق ملک نا امیدند!

زیاده معجزه ای نیست..

حجت الاسلام سعید مهدوی (عج)کنی؛ فرزند مرحوم رياست مجلس خبرگان، رئیس دانشگاه امام صادق(ع) شد

تحشیهء فدوی: بقول حضرت امام(ل) [که فرمود: کاش منهم یک پاسدار بودم!]

 ای کاش ابوی فدوی هم یک آخوند دولتی بود!

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * خامنه ای: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه همکاری های چین در دوران تحریم را فراموش نخواهد کرد /کیهان دارالخرافه

       تحشیهء فدوی: تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایرانی نیز به ترتیب، تعطیل تولیدات داخلی و مصرف بنجل های چینی را، هرگز فراموش نخواهند کرد، برادر رهبر!

 

       * ایران نشست جده را 'حمایت از تروریسم دولتی عربستان' خواند!/ بی بی سی

       تحشیهء فدوی: بقول آن بانوی بزرگوار:

 

سیر یک روز طعنه زد به پیاز

که تو مسکین چقدر بد بوئی!

گفت ازعیب خویش بیخبری

زان ره از خلق عیب می جوئی!

 

       * سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز سه شنبه 26 ژانویه در مصاحبه ای اعلام کرد که دخالت این کشور در سوریه در اواخر سپتامبر 2015 سبب دگرگون شدن اوضاع شد. وی گفت: عملیات نظامی نیروی هوایی روسیه که به درخواست رسمی دولت سوریه انجام گرفت باعث دگرگونی اوضاع در سوریه و محدود کردن نفوذ مناطق تحت کنترول «تروریست‌ها» شد./ العربیه

       تحشیه: فدوی نمی داند که این فرمایشات، از برادر سید پوتین است، و یا حضرت آقای خودمان؟ شما می دانید؟!

 

       * ایران 'موفق به جابجایی بخشی از میلیاردها دلار دارایی خود شد'./ بی بی سی

       تحشیهء فدوی: رونوشت: برادران سید حسن نصرالله، خالد مشعل و سایر ماجراجویان محترم خاور میانه،جهت اطلاع و اقدام عاجل. و من الله التوفیق

 

       * جان کری وزیر خارجه آمریکا شامگاه پنجشنبه 22 ژانویه در مصاحبه‌ای گفته است، احتمال دارد بخشی از میلیاردها دلاری که با کاهش تحریم های اقتصادی در اختیار ایران قرار می گیرد، به دست گروه های تروریستی مرتبط به سپاه پاسداران برسد. / العربیه

       * ايضاً: وزارت خزانه داری آمریکا اموال آزاد شده ایران را حدود 52 میلیارد دلار برآورد کرده است.

       تحشيه: فدوی که بحمد الله والمنة، وزیر خارجهء هیچ کجا نیست هم، این را از پیش می دانست، برادر کری!

 

ا      * فرج‌الله سلحشور، کارگردان سینما و تلویزیون در جریان مداوای «سرطان ریه» بر اثر یک «خطای پزشکی» قدرت تکلم عادی خود را از دست داده و «فلج» شده است. / رادیو فردا

       تحشيه: فدوی شدیداً متأسف شد، موجودی بود، بی بدیل، حالا چه کسی به اهالی سینما، لیچار و ناسزا بگوید؟!

 

       * محمد(ص) باقر(ع) نوبخت، سخنگوی دولت روحانی، در موضوع رفع حصر موسوی و کروبی: تصمیم‌گیر نهایی نیستیم./ بی بی سی

       تحشيه: فدوی، با یادآوری این نکته که با برادران مذکور هیچگونه رابطه ای اعم از سببی و نسبی ندارد، عرض می کند که خودش را کشت که این مطلب را به دوستان حالی کند، نشد لکن بی سببی نبود و نیست که فدوی از ابتدا به ریاست محترم جمهور گفته و می گوید: ریاست محترم آبدارخانهء بیت!

 

       * به گزارش «انتخاب»، آیت الله سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود در ذیل عکس «پست اینستاگرام سید احمد خمینی» نوشت: «فعلاً همین. در یکی دو روز آینده در این باره سخن خواهم گفت... خاک پای مردم ایران هستم».

       تحشیهء فدوی: پدر بزرگ گرامی شما(ل) نیز همین را فرمود، لکن سوار خر که شد بزرگواری کرده و تسمه از گُردهء آن زبان بسته کشید، برادر سید حسن (ع) خمینی(ل)!

 

       * محمد(ص) جواد(ع) لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر! قوهء باه (قضائیه- م): مجازات اعدام جای بازنگری دارد!/ بی بی سی

       تحشیهء فدوی:   حالا چه عجله ای داشتید، برادران لاریجانی؟!

 

       * یک شاهد عینی: داعش در شهر حلب نیست پس بمب های روسی برای چیست؟/ ناظران

       تحشیهء فدوی: برای اینکه نشانه گیری شان بعون الله خوبت ر شود. این هم آخر کاری داشت که مزاحم شدید، برادر شاهد؟!

 

       * خبرگزاری‌های ایرانی می‌گویند محسن فرامرزی در سوریه کشته شده است. آقای فرامرزی محافظ محمد امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران بوده است./بی بی سی

       تحشه: فدوی اگر جای امامی بود، با او به سوریه می رفت تا متقابلا از آن مقتول، محافظت کند!

 

       * با تصویب کنگره آمریکا، پس از 36 سال، به هر کدام از قربانیان ماجرای اشغال سفارت آمریکا در ایران بیش از 4 میلیون دلار غرامت پرداخت می‌شود./ بی بی سی

       تحشیهء فدوی:  بقول حضرت امام(ل)، کاش فدوی هم یک گروگان بود!

 

       * ایندیپندنت: مذاكره برای تبعید اسد به روسیه. دومين پایگاه بزرگ ارتش سوريه سقوط کرد. بنا بر گزارش گروه بين‌الملل، گروه هاي مسلح مخالف سوريه موسوم به ارتش آزاد، پایگاه نظامي 52 كه دومين پایگاه بزرگ ارتش دولتي سوريه محسوب مي‌شود با مساحتی قریب 1300 هکتار را تصرف کرد و همزمان يك نشريه انگليسي از مذاکرات بین المللی بر سر طرحی برای تبعید اسد به روسیه خبر داده است. / بهار نیوز

       تحشیهء فدوی: روسیه چرا؟ مگر مقام معظم رهبری(ضب) نستجیر بالله، مرده است که بشار جان، به روسیه برود؟! آنچه که معظم له از آغاز تا کنون از حق الناس در وجه برادر بشار به سوریه سرازیر فرموده است که قابلی نداشت، احوط آن است که تتمه را، در ام القراء نوش جان کند، برادر بهار!

بیت

رنج گل بلبل کشید و بوی گل را "خار" بُرد

ارز ما بر باد رفت و بهره اش "بشار" بُرد!

       زیاده تحشیه ای نیست..

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه    
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

       * سهرابی - خلخال اردبیل: رئیس‌جمهور در گذشته تمام مشکلات کشور حتی آب خوردن را به تحریم گره می‌زد و حال به درستی اظهار می‌دارد با اجرایی شدن برجام مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود. چند بار اعلام کردند ما از رکود خارج شدیم ولی حالا اعتراف می‌کنند که رکود و بیکاری و مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد. به ایشان عرض می‌کنم دلسوزان این نظام مقدس بیش از 2 سال همین اعترافات امروز شما را گفتند ولی شما آنها را حواله به جهنم کردید و ترسو، بزدل و... نامیدید!
 

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که ایشان با آنکه آخوند هستند،لکن آدم هم هستند و لذا اشتباه نیز می کنند و در پایان افزودند که نمی دانستند که رکود و تورم حبی دارد (قرص- م)، که باید مدتی، روزی سه تا پیش از غذا خورد، تا رفع شود، که انشاء الله عنقریب از چین می رسد، برادر سهرابی!

 

* طباطبایی: جناب آقای عراقچی رفتن به عربستان در چنین شرایطی و در میان جنایت‌های سفاک‌ترین دولت قرون وسطایی برای ما قابل فهم نیست. آیا نمی‌بینید بچه‌های قطعه قطعه شده و زنان و مردان با بدن‌های پاره پاره شده را؟ ما شرمنده مردم یمن می‌شویم، شرمنده مردم سوریه و عراق می‌شویم.
       فدوی از بجریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن پیش از آن، یادآور می شود که شرمندهء ملت شل و پل ایران شدن، هزینهء کمتری دارد ها، برادرطباطبایی!

 

       * 7921---0912: اگر اجرای برجام و تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای را به دست خود آمریکایی‌‌‌ها می‌دادیم به این خوبی و با این سرعت که دولتمردان ما آن را تعطیل کردند نمی‌توانستند آن را انجام دهند!
       فدوی: یکجوری حرف می زنید که انگار، مقام معظم رهبری دامت تحریکاته، در این میان معاذالله، مداد تراش، یا چرخ پنجم درشکه بوده است، برادر 7921---0912 !

 

      * دباغ‌زاده و طاهری: مردم کره شمالی به جای سبزی علف خوردند ولی زیر بار زور شیطان بزرگ نرفتند و بمب هیدروژنی ساختند ولی دولت تدبیر ما همه هسته‌ای و دستاوردهای شهدا را داد تا کدخدا گره‌ای از مشکلات باز کند ولی پس از قریب به 3 سال دوندگی، جز خسارت و هدر رفتن انرژی و وقت و فرصت و افزایش تحریم‌ها و متلاشی کردن دستاوردهای هسته‌ای چیزی دستگیرمان نشده است!

فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت  ابتلا به لرزش قهرمانانه،بحال ترقص در آمده بودند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت،موافقت فرمودند که شما علف خوردن را از همین امروز آغاز کنید، و من الله التوفیق!

       * 1909---0935: به مسئولین وزارت نیرو عرض می‌کنم راه حل کاهش مصرف و استفاده بهینه از برق، گران کردن آن نیست که تر و خشک با هم بسوزند. واقعاً برخی افراد بی‌بضاعت صدایشان از عدم توانایی پرداخت قبوض به آسمان بلند است! چون توان مالی خرید وسایل جدید برقی که کم مصرف هستند را ندارد.

       فدوی روی عریضه های شما اقدامی ندارد، زیرا  اینهائی را که اشتباهاً بعنوان هزینه ردیف کرده اید، حضرت امام(ل) در همان بدو فرود از کرهء ماه به ایران سابق، مجانی اعلام فرمود فلذا آنچه که تاکنون پرداخت کرده اید، ازکیسه تان رفته؛معذالک مدارک پرداخت برق از بهمن 57  تاکنون بابت آن اقلام رایگان داده اید را به فدوی برسانید تا در شرفیابی بعدی که همین شنبه ی آینده است، به شرف عرض آستان ملک پاسبان سپهر مقام معظم رهبری ادامه الله علوّه برساند، بلکه بحال زارتان عنایتی فرمایند، برادر 1909---0935

 

       * رجب‌پور: در طول عمر خود از افراد مختلفی قرض کرده بودم. الا نانوا که قرار شد من نان خود را دریافت و پس از واریز یارانه‌ها با نانوا تسویه حساب نمایم! دولت کی به وضع معیشت مردم به ویژه ما قشر بازنشسته تأمین اجتماعی رسیدگی خواهد کرد.

       فدوی همین امروز، و تا پیش از آنکه برادر شاطر، شما را بعنوان ما به ازاء در تنور بیاندازد، عریضه تان را  با قید 72 فوریت، به شرف عرض آستان ملک پاسبان سپهر مقام معظم رهبری(1) خواهد رساند؛ در حاشیه لکن شدیدا توصیه می کند که در این فاصله، به برادر شاطر و یا حتا برادر پیشکار، خیلی نزدیک نشوید که - فدوی مسؤل آن نخواهد بود-،ب رادر رجب پور!

 

       *  5954---0919: جان ناقابلی دارم که حاضرم به قیمت بتن‌ریزی نکردن قلب راکتور تاسیسات هسته‌ای اراک که حاصل تلاش‌های علمی چندین ساله شهدای هسته‌ای است آن را معامله بکنم. بگذار در تاریخ بنویسند در این مرز و بوم مردانی بودند که جان دادند ولی حاضر به پذیرش ذلت نشدند.

       فدوی: خودمانیم،ی عنی بین خودمان می ماند، راست اش را بگو شیطان کوچک!، این عریضه را مقام معظم رهبری(ضپ) (1)  برای شما نوشته، و یا شما مال ایشان را سال 88 نوشتید (2)،برادر 5954---0919؟!

________________________________________

 (1)   (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف ضاعف االله پرستاته است

(2) یک خطاب آخری هم عرض کنم به مولامان و صاحب مان،  حضرت بقیة الله ارواحنا فداه: ای سید ما! ای مولای ما! ما آنچه باید بکنیم، انجام میدهیم؛ آنچه باید هم گفت، هم گفتیم و خواهیم گفت. من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبرویی هم دارم که این را هم خود شما به ما دادید، همه اینها را من کف دست گرفتم، در راه این انقلاب و درراه اسلام فدا خواهم کرد؛ اینها هم نثار شما باشد.

  http://mobinmedia.ir/

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

سی ام ژانویة المفرّح سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه