خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

17 اسفند 1394 ـ 7 ماه مارچ 2016

با گرامیداشت روز جهانی زن

*********************************

نتیجهء امتحانات

       نتیجهء امتحانات، بقول بچه های نظام قدیم، ثلث سوم را هم دادند و بموجب کارنامهء زیر، شاگرد اول کلاس، برادر کلبِ آستانِ علی(ع)، حداد عادل، با آنکه "ولیِ" دانش آموز، جسارت است، "فقیه " نیز بود، رفوزه شد!:

       * غلامعلی حدادعادل، نمایندهء فعلی مجلس ایران که در جریان رقابت‌های انتخاباتی اخیر از راهیابی به دور آینده مجلس بازمانده است، گفت که "هنوز" تصمیمی برای اعتراض به نتیجهء انتخابات ندار"! / بی.بی.سی

       فدوی دراین میانه اما، همینطور ارّه به ماتحت مانده، که چرا ذغال خوب، که همانا غزل بالا بلندی باشد که نامبرده در مدح مقام معظم رهبری(ضپ) سروده، تأثیری نکرده است؟! مدحیهء دانش آموز مذکور و نیز قصیدهء فدوی را در پاسخ، ملاحظه می کنید:

ای دو چشمانت چراغ شام یلدای همه!
آفتاب صورتت خورشید فردای همه
ای دل دریایی ات  کشتی نشینان را  امید
وی نگاه روشنت فانوس دریای همه
ای بیان دلنشین ات بارش باران نور
وی کلام آتشین ات آتش نای همه
خنده های گاه گاهت خندهء خورشید صبح
شعلهء لرزان آهت شمع شبهای همه
قامتت نخل بلند گلشن آزادگی
سرو سرسبزی سزاوار تماشای همه
گر کسی از من نشانی از تو جوید گویمش
خانه ای در کوچه باغ دل، پذیرای همه
لاله زار عشق یکدم بی گل رویت مباد
ای گل رویت بهار عالم آرای همه

       گرچه فدوی خوف آن دارد که مقام معظم رهبری مَدّه ظله العالی را در موقعیت دشوار "یکدل و دو دلبر" قرار دهد، معذالک او نیز قصیدهء خود را، گیرم در وزنی دیگر، که محصول عرقریزان روحش در تقابل با دلبری رقیب است، بشرح زیر تقدیم می کند. تا یار که را خواهد و میلش به که باشد!
امید که مقبول طبع هنرپرور حضرتشان واقع شود. آمین یا رب العالمین

ای رُخت  کابوس شبهای همه!
کُند و زنجیر تو بر پای همه 
ای که با اذن خداوند بزرگ 
گشته ای حاکم به جان
های همه 
ای پس از آن
هم گوارای وجود
خانمان و مال و
مأوای همه 
ایکه با داغ و درفش ات گشته ای 
سرور و سالار و
آقای همه 
ای کبود از مهربانی
های تو
پا و دست و پشت و آنجای همه
ای شکسته از نشست بار تو
نردبان قد و بالای همه 
آگهی ز اسرار، بسکه کرده ای 
استراق سمعِ نجواى همه 
دست و دل بازی و جانا کرده ای 
خون مبسوطی به دل
های همه 
گرچه صد در صد دم
و
کراتی، ولی 
می کشی سیفون به آرای همه
آنچنانی تو که سهل ممتنع 
زین سبب گشتی معمّای همه 
التفات تو فقط امروز نیست 
داده ای ترتیب فردای همه
در محبت های تو تردید نیست 
کرده ای بی شُبهه "توپا"ی همه

زیاده مدحی نیست..

 

 

در انتخابات اتفاق افتاد!

       بگزارش فرستادهء فدوی به ایران سابق، آیت الله جنتی بعلت ابتلا شدید به بیماری "کبرسون" در جریان انتخابات، شناسنامه اش را گم کرده است، این را فدوی از خبر زیر حدس می زند:

       * امیدواریم مقام معظم رهبری پرچم پیروزی انقلاب را به دست حضرت ولیعصر (عج) بسپارند و ما نیز آن روز را به چشم خود ببینیم!.. /انتخاب

       تو خود حدیث مفصل بخوان از این "مهمل "!

 

ببخشید دیر رسیدیم، ترافیک بود!

 

انتقاد غیر سازنده

       هر روز که می گذرد، ابعاد تازه ای از تخصص های گوناگون ائمهء معصومین رضوان الله علیهم اجمعین، از پزشکی گرفته تا انرژی هسته ای و موشک سازی و غیره، به اهتمام مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، از پرده بیرون می افتد. این معنا را فدوی هنگامی که داشت عریضهء برادر عربی، از پیاده نظام کیهان دارالخرافه، را بمنظور تقدیم آن به پیشگاه ملوکانه بر می رسید، بشرح زیر دریافت:

       * اخلاص شهید تهرانی مقدم به جایی رسیده بود که در ساخت موشک ‌های بالستیک هر جا مشکل پیش می‌آمد به زیارت ولی خدا حضرت امام رضا(ع) می‌رفت و از ایشان کمک می‌خواست! ولی بعضی‌ها متاسفانه نگاه شان به کدخدای تقلبی جهان شده و از طریق آمریکا می‌خواهند مشکلات را حل کنند.

       فدوی اما مع الاسف، ناگزیر به بستن بقول عوام این Case است که البته امیدوار است که به جانبداری از تیم مذاکره کننده هسته ای تلقی نشود؛ زیرا برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف، نظر برادر عربی را بقول عوام already اعمال کرده است، این هم سند مصور منگوله دارش:

* به گزارش سرویس رسانه روز از نو،  وزیر امور خارجه و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بامداد روز چهارشنبه برای زیارت بارگاه منور علی ابن موسی الرضا (ع)، با استقبال خودجوش جمعی از مردم، وارد مشهد شد.

       تازه، برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف در این مورد اضافه کاری هم فرموده است:

       * محمد جواد ظریف و هیئت همراه پس از ورود به فرودگاه شهر نجف اشرف برای زیارت عتبات عالیات عازم کربلا شد و روز دوشنبه برای زیارت بارگاه مقدس امیرالمومنین علی (ع) و دیدار با مراجع عظام و علمای اعلام از جمله آیت الله سیستانی به نجف اشرف باز می گردد. / تنسيم

 

 

آکادمی چفیه مالی -  7 /Academy award

       فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی که در پنجمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1)، به دریافت یک قطعه  مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشانsir در انگلستان  است، نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند، تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ) (2) مُستظهر باشند.

 

***************************************************

       * 0430---0938: طبق تجربه همیشه کسب آراء زیاد یا کم در انتخابات دلیل بر حقانیت یا عدم حقانیت فرد یا گروهی نیست. بلکه اطاعت از خدا، ولی فقیه و اعمال نیک و خدمت به مردم مشخصه اصلی حقانیت است. خواه در مقطعی به آن اقبال بشود و در مقطع دیگری نه.
 

       * ایمان آسوده: ما به خاطر لبیک‌گویی به فرمان حضرت امام‌خامنه‌ای در پای صندوق‌های رأی حاضر شدیم و به وظیفهء شرعی و قانونی خود عمل کردیم. عشق است سیدعلی، عشق است انقلاب اسلامی.

 

       * 5606—0938: دو عنصر ایمان و شجاعت که رمز موفقیت است در ملت و رهبری وجود دارند و موجب خلق حماسه می‌شوند، امیدواریم دولت نیز از این دو عنصر بهره‌مند شود تا بیش از این شاهد ضعف و سستی در اجرای تصمیمات اساسی نظام نباشیم.
 

ا       * 0430-0938: کسانی که از اطاعت ولی فقیه یعنی نایب آخرین وصی پیغمبر(ص) سر باز می‌زنند باید در اسلامیت اعتقادات خود شک کنند. اینان مبتلا به غرور نابجا شده‌اند که گردن کشی می‌کنند.

 

       * 6044---0936: هنگام رای دادن در صندق این جمله امام راحل که فرمودند چه بین شما باشم و نباشم مگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد را مدنظر قرار دهید. چرا؟ چون اشرافی‌گری گفتمان حاکم بر زندگی‌شان است و مدیریت کشور را به همین سمت سوق می دهند.

 
ا       * محمد(ص) رضا(ع) فخرالساعه - جانباز رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «مرتب می‌گوییم مواظب باشید که چه کسی را به مجلس شورای اسلامی می‌فرستید، به خاطر این است که کسانی را بفرستید که فدائی اسلام باشند. بدانند که فقط اسلام درد این کشور و ملت را درمان خواهد کرد و بس. کسانی نباشند که با نام لیبرالی، تحت نام آزادی، به نام آزادی بخواهند پایه‌های اعتقادی این نظام را سست کنند.» چرا برخی از افراد و جریان‌ها آن‌قدر با انقلاب زاویه گرفته اند و راه و منشی را در پی گرفته‌اند که رسانه‌های دشمنان اسلام مانند بی‌بی‌سی و شیطان بزرگ سرلیست آنها را تبلیغ می‌کنند.

 

        * 7829---0938:  هفتم اسفند ماه باید قرص و محکم پای در رکاب ولایت بایستیم و توطئه انگلیس را خنثی کنیم.
 

       * احمد خاتمی؛ نماینده مردم استان کرمان: از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس انتظار می‌رود با همان صفایی که امام را تنها نگداشتند، ولایت را هم تنها نگذارند، تنها گذاشتن ولایت یعنی واقفی‌گری مدرن و مدیریت فتنه 88 به دست این افراد بود..

 

ا       * صادقی: ما به عشق امام راحل(ره) در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتیم و 8 سال اسارت را هم به جان خریدیم ولی برخی آقازاده‌ها ره صد ساله را یک شبه طی کردند. آقای یاسر هاشمی 18ساله خدمت سربازی مشاور وزیر جهاد وقت (زنگنه) شد و پسر کاندیدای شاخص جریان مدعی اصلاحات در تهران نمایندگی ایرانسل با سود حداقل یک میلیاردی در سال را برعهده دارد. دختر رئیس فتنه‌گر دولت موسوم به اصلاحات در خارج با بورسیه دسترنج ملت شهید داده ایران مشغول تحصیل است. ما خون دل خوردیم تا خون دل به رهبر ندهند وقتی به رهنمودهای راهگشایش عمل نمی‌کنند تحملش از اسارت 8 ساله بسیار بیشتر است. ه

 

  ا        * 9127---0990: اگر به سه نکته‌ای که حضرت امام(ره) مشخص کردند به آن توجه کنیم مصالح نظام حفظ می‌شود، 1- پشتیبان ولی‌فقیه باشیم. 2- هر وقت دشمنان انقلاب و اسلام از ما تعریف کردند، بدانید منحرف شده‌ایم. 3- ملاک حال فعلی افراد است قبلا چه قدر سوابق مثبت داشته ملاک نیست. ما ملت باید به این سه نکته توجه کنیم تا انقلاب بیمه شود و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند هیچ خدشه‌ای به این نظام و کشور وارد کند.ه
 

       * نیکنام – قم: ای امت ولایتمدار و با بصیرت ایران، باید از مجلس ششم عبرت گرفت. به یاد بیاوریم نمایندگانی را که با رای مردم وارد مجلس شدند و تحصن کردند تا کمر نظام را بشکنند. همان گروه امروز با ترفندهای پیچیده‌تر وارد عرصه انتخابات شده‌اند. باید با استعانت از روح مقدس حضرت صدیقه طاهره(س) مجلسی صددرصد فاطمی و ولایتمدار را رقم بزنیم. و آرزوی مزدوران آمریکا و اذنابش را هم به باد بدهیم.
 

       * طباطبائی- قم: امت ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی ان‌شاءالله با انتخاب شایسته دل نایب امام زمان(عج) را از خود شاد کرده و رضایت او را که رضایت امام عصر(عج) در آن است به دست آورده باشند و مجلسی فاطمی(س) و خالی از نفوذی‌های منفعل در برابر آمریکا تشکیل شود.
 

       ضمناً یادآوری این نکتهء باریکتر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان درلیست بالا نیامده آن بوده است که آنان، بعضی امتیازات  لازم دربرخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه "مالش قهرمانانه" (4) را، مع الاسفف نیاورده اند؛ لکن آکادمی، حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین محفوظ می دارد.

       والله الموفق والمعین

        هیئت داوران آکادمی چفیه مالی

___________________________________________

1- چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2-(ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3-بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر) باشد- م

4-حداقل 25 مالش در دقیقه ! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * دويچه وله: مهدی کروبی گفته است در انتخابات شرکت می‌کند. خانواده موسوی نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده در انتخابات شرکت می کند.

       * کلمه: بدین ترتیب می توان پیش بینی کرد که در صورت ادامه همین روند، باید منتظر انتخاباتی با مشارکت بالا و نتیجه ای متفاوت با سه انتخابات اخیر مجلس باشیم.

       تحشیه: فدوی هنوز نمی داند که چرا مقام معظم رهبری(ضپ) و توابع، قدر برادران فوق و توابع را، که بعون الله، هدفی جز بیمه کردن دراز مدتِ حکومت اسلامی درونمرزی ندارند را، نمی دانند؟! شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، می دانید؟

 

       * به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا مستقر در وزارت کشور، نتایج نهایی شمارش آرای حوزه تهران نشان می‌دهد آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان نفرات نخست و دوم انتخاب شده‌اند....

       تحشیهء فدوی: به گزارش فرستادهء فدوی، ملت رفوزه شد!

 

       * وزیر کشور: با انتقال سازماندهی شدهء رأی‌دهندگان به تهران برخورد می‌کنیم!/ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: همینکه قطارها، زنانه مردانه و ضمناً بهم نخورند، کفایت می کند!

 

       * آلمان پاسپورت ‌های صادر شده در مناطق تحت کنترل داعش را فاقد اعتبار دانست./ دویچه وله

       تحشیهء فدوی: مراتب در اوقات شرعی خاج پرستان آلمانی، لعنة الله علیهم اجمعین، با قید احتیاط و در فاصلهء بین دو قیلوله، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید؛ اصلاً خوش شان نیامد و زیر لب فرمودند: پدر سوخته ها!، فدوی البته بیضهء لازم را در اختیار نداشت که بپرسد منظور شان آلمانی ها هستند و یا برادران حکومت اسلامی برونمرزی(داعش- م)؟!

 

       * به گزارش پارسینه، فرج‌الله سلحشور  (متولد 1331 در قزوین) بازیگر، چهره‌پرداز، نویسنده و کارگردان ایرانی صبح امروز درگذشت.

       تحشيه: فدوی ضمن ابراز تأسف نیمه عمیق از این واقعه، و تسلیت به حضرات آیات حکومتی به ترتیب ریش، نگرانی خود را نیز شدیداً ابراز می دارد که از این پس، چه کسی باید به اهل سینما ناسزا، دشنام و کلاً دری وری، عنایت فرماید؟!

 

       * سفیر جمهوری اسلامی در لبنان گفته است که ایران به خانواده های فلسطینی هایی که در موج اعتراضات و خشونت ها علیه اسرائیلی ها کشته شده اند یا خانه های آنها توسط اسرائيل تخریب شده، هزاران دلار می پردازد. /بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: این حرفا چیه؟! اصلاً قابلی ندارد، برادر بی.بی.سی

 

       * با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام شد؛ انتقاد هنرمندان از افزایش خشونت در جامعه /ایلنا

       تحشیهء فدوی: حالا چه عجله ای داشتید؟!

 

       * کیهان دارالخرافه:  عفو بین‌الملل گزارش داد: انگلیس اسلحه می‌دهد / آل سعود آدم می‌کش.  سازمان عفو بین‌الملل در گزارش سالیانه خود با انتقاد «شدید» از دولت انگلستان اعلام کرده این کشور با ارسال تسلیحات برای عربستان، «موجب قتل غیرنظامیان زیادی» شده است.

       تحشیهء فدوی: نشد دیگر! اولاً  قرار شد که عفو بین الملل، لعنة الله، وابسته به استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل باشد!، ثانیاً بین خودمان باشد و ضدانقلاب هم نشنود، ما هم همان کار را می کنیم، گیرم بی اسلحهء انگلیسی، ما بقول عوام  Cash  معامله می کنیم، برادر حسین(ع)!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

       * 2795---0915: رئیس اسبق سازمان هواپیمائی گفت ایرباس در بحران اقتصادی اخیر فرانسه سه ‌هزار نیروی خود را اخراج کرد! رئیس‌جمهور فرانسه گفت هدف او ایجاد اشتغال برای جوانان ایران است! و حالا مسئولین کشورمان با قرارداد محرمانه با فرانسه خرید 118 فروند هواپیما و پژو را کلید زدند! بگردید و پیدا کنید پرتقال فروس را!

       فدوی را دنبال نخود سیا فرستادی؟ پرتقال فروش نمایندهء حکومت در مجلس شده است و دست فدوی دیگر به او نمی رسد، فکر دیگری بکنید، برادر 2795---0915!

 

       * خانم زمانی: از کارمندان بازنشسته دانشگاه تهران هستم. نمی‌دانم چرا حقوق ما افراد بیمار را با تأخیر 20 روزه پرداخت می‌کنند، 600 هزار تومان که دیگر رقمی نیست که این قدر ما را در انتظار قرار می‌دهید. 6 ماه است که همسرم فوت کرده است در این فاصله زمانی نمی‌دانم چطور از پس هزینه‌های تحصیل فرزندم که دانشجوی دکتراست بربیایم.

       فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، ودر فاصلهء دو قیلوله، و پس از ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و بازی با انگشت بیست و یکم مبارک، به ترتیب ریش، به عرض حضرات آیات و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین رسید، در پاسخ بعدالتحیه و السلام و ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) فرمودند که انتظار داشتند که شما هم بعون الله عنقریب فوت کنید، برای همین، گوشی مجدداً خدمت تان،خواهر زمانی!

 

       * 8938---0913: رها شدن سیم‌های کابل برق در معابر مجاور مدرسهء راهنمایی نرجس خاتون جمکران و برای اهالی محل به ویژه کودکان خطرآفرین است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.

       فدوی از بحریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد؛ لکن پیش از آن، یاد آوری یکی دو نکته، بشرط آنکه بین خودمان باشد و ضدانقلاب هم نشنود، خالی از ضرر نیست  و آن اینکه  برای معابر مذکور بعلت مجاورت با جمکران(عج) اتفاقی نمی افتد، افزون بر این، هیچ کابل برقی، بی اذن مقام معظم رهبری صدمه الله تعالی، کسی را نمی گیرد، برادر شهروند!

 

       * حیدری و 8181---0933: یکی از وظایف رئیس‌جمهور این است که از حق و حقوق ملت دفاع کند. در فاجعهء منا هیچ دفاعی از حقوق ملت مظلوم مسلمان کشورمان ندیدیم. ما منتظر برخورد قاطع رئیس‌جمهور با آل سعود بودیم. ولی فقط رهبر معظم انقلاب بودند که از حقوق مردم در این قضیه به دفاع برخاستند.

       فدوی: حالا خودشان که نیستند، لکن خدایشان که هست؛ نخیر، چنین نیست، تنها وظیفه ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس‌جمهور - م) این است که مراقب باشد که یکوقت چای نجوشد و سماور روسی هم، البته سر نرود؛ بقول عوام that’s it برادرحیدری!

 

       * دکتر م.ط از اصفهان: یک دکتر جانباز 65 درصد هستم. برنامه ملاقات رهبر معظم انقلاب با تعدادی از جانبازان 70 درصد را که از تلویزیون تماشا کردم از اول تا آخر اشک ریختم. خیلی دوست داشتم در این جمع نورانی می‌بودم و از نزدیک با رهبر عزیز ملاقات می‌کردم و به ابراز احساسات و علاقه خود به ایشان می‌پرداختم. امیدوارم به این آرزوی خود برسم.

       فدوی: مراتب در شرایطی که در اثر نوشیدن جام زهرِ قند پهلو، گلاب برویتان، دل پیچه  داشتند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت، فرمودند جانبازی شما هنوز به حد نصاب مربوطه نرسیده است، برادر دکتر م.ط!

 

ا        * : 6726---0916در تأسی به حضرت آیت‌الله جوادی آملی به آقای ظریف عرض می‌کنم بعد از دست دادن با آن دست پلید چدنی و آدم‌کش انگشت‌های دستت را بشمار!

       فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله، با قید چندین فوریت به آگاهی برادر محمد(ص)جواد(ع) ظریف رسید؛ بعدالتحیه والسلام و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) سه بار انگشتان مبارک را شمردند و گفتند والله برادر فدوی، هنوز همان 21  فقره است! خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی ساده را، اینطور سر کار گذاشتید، برادر6726---0916!

 

       * امام جمعه و جماعت روستا به نمایندگی از مردم روستا: روستای کوخ شیخ‌الاسلام در سه کیلومتری شهر بانه با شهرکی که به تازگی در چند فازی بنیاد مسکن افتتاح شده و با جمعیت 500 نفری که دارد، از امکانات رفاهی و خدماتی مثل برق- گاز- آب آشامیدنی، شبکه بهداشت و مدرسه محروم است. کابل فیبر نوری هم که از وسط روستا رد شده است فقط مشکلاتی را برای مردم روستای کوخ ایجاد کرده است. کسی هم پاسخگوی مشکلات ما نیست. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.

       فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ.. لکن بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، فدوی تا آنجا که بیاد دارد، پیش از عمل، تأکید حضرت امام(ل) بر کوخ نشینان بود که البته مشکل از آنجا بروز کرده است که یک "واو" ناقابل، به "الف " تبدیل شده است، برادر روستا!

 

       * بازدید آمانو رئيس آژانس هسته‌ای از پارچین ثابت کرد دولت نمی‌خواهد مانع ورود آژانس به سایت‌های نظامی شود. آقای رئژس جمهور توضيح بدهد که کجای اين توافق پيروزی است!

       فدوی: آخر توهین به مقام معظم رهبری(ضپ) هم حدی دارد؛ معظم له، دست پنجم خر، مدّه ظل العالی که نیست! این چه فرمایش مهملی ست؟ معظم له، کاپیتان تیم هسته ای بوده است، برادر 2405---0917!

 

       * 8003---0917: تماس گرفتم تا بگویم دعاگوی دست ‌اندرکاران شاهکار فیلم محمد رسول‌الله(ص) هستم.

       فدوی: قابلی نداشت لکن  که ضد انقلاب خوابست عرض می کند شما افزون بر امحاء هویّت، تا چند نسل، بدهکار هزینه های آن هستید، برادر 8003---0917!

 

       * 5606---0938: دستور قرآن برای افراد مومن این است که «جاهد الکفار»؛ یعنی با دشمنان توحید باید جنگ کرد. به عبارت دیگر حالت هجومی باید به خود گرفت ولی متاسفانه امروز با حالت تدافعی که دولت به خود گرفته شاهد عقب‌ نشینی در برجام و غیربرجام هستیم.

       فدوی از بجریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن پیش از آن، تا ضدانقلاب خوابست، تذکر یکی دو نکته خالی از  ضرر نیست و آن اینکه، در صدر اسلام عزیز(ع- س- ص- عج- و...) پیشرفته ترین سلاح، با ارفاق، کارد آشپزخانه بوده است!، بقول عوام what are you talking about?، برادر 5606---0938؟

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی !

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

4 مارچ المفرّح سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه