خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

9 فروردين 1395 ـ 28 ماه مارچ 2016

سادیسم مکتبی

       ...و اما راویان اخبار، و ناقلان آثار، و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار، چنین روایت کرده اند که داعشیان را گفتند ترور از که آموختید؟، گفتند از برادران ساکن ایران سابق!.. و نیز روزی ملا را دیدند که با سوزنی که در دست دارد، به تخم اش می زند و فریاد می کشد!، سبب فریادها را پرسیدند، فرمود آخر درد دارد! حالا حکایت حضرات است که تا جهانِ کم حافظه می آید کشتار سال 60 و 67، قتل های دولتی موسوم به قتل های زنجیره ای داخل و خارج و... را فراموش کند، ماموت برادران، دوباره یاد کشتارگاه می کند، تا با یک قیام و قعود، و بشرح زیر، به جهان دست آموز یاد آور شود که: "ترور" نزد ایرانیان است و بس!:

       * دبیر سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی خبر داد: جایزه 600 هزار دلاری برای اعدام سلمان رشدی از سوی جبهه فرهنگی انقلاب! شرکت کنندگان حاضر در سومین نمایشگاه، به مناسبت سالروز صدور حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی(ره) جایزه 600 هزار دلاری برای اعدام وی تعیین کردند./ فارس

       و نیز:

       * سلمان رشدی: نهادهای ایرانی فتوای قتل مرا تجدید کرده‌اند. سلمان رشدی، نویسندهء بریتانیایی، این خبر را تایید کرد که 40 رسانه‌ء وابسته به جمهوری اسلامی با تعیین جایزه‌ای به میزان 600 هزار دلار، بار دیگر "حکم قتل او را زنده" کرده‌اند. سلمان رشدی در پی انتشار رمان "آیه‌های شیطانی" از سوی آیت‌الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، مرتد شناخته شده و فتوای قتل او در سال 1989 صادر شده بود. این حکم موجی از اعتراضات جهانی را در پی داشت./ دویچه وله

       آنوقت وقتی که برادران به لقب برازندهء تروریست ملقب می شوند، فریادشان بلند می شود، که درد دارد!

       زیاده سوزنی نیست!

 

پایان انتظار

فدوی، پنداری کم کم دارد بقول عوام confused می شود. از سوئی، به استناد سند منگوله دار زیر، به فدویِ منتظرالظهور تزریقِ وریدی فرموده اند که مهدی(عج) آمد:

لکن بررسی برخی آثار مؤمنین و مؤمناتT کثرالله امثالهم، در 37 سال بعد که امروز باشد، به فدوی شدیداً نشان داد که حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له لفداء(عج)، بقول حضرت امام(ل) مع الاسف هنوز تشریف نیاورده اند!؛ شما هم بعنوان داور بین المللی ملاحظه کنید:

مهدی(عج) جان!

سؤالی ساده دارم از حضورت

من آيا زنده ام وقت ظهورت؟!

و یا خواهر زهرا(س) آقا محمد(ص)ی سروده است:

روزها نو نشده كهنه تر از ديروز است!
گر كند يوسف زهرا نظری نوروز است
لحظه ها در تپش تاب و تب آمدن اش
آسمان چشم به راه قدم اش هر روز است
ای خدا كاش شود سال نوام عيد فرج
كه نگاهم نگران منتظر آن روز است
اللهم عجل لوليك الفرج
زهرا آقا محمدی گلپايگان

 و مؤمنی دیگر، حضرت را معاذالله در حد یک مأمور دون پایهء ممیزی/ سانسور در واحدهائی چون ارشاد و اماکن بیت، بشرح زیر پائین می آورد:

فرض كن حضرت مهدی(عج) به تو ظاهر گردد
ظاهرت هست چنانی كه خجالت نكشی؟!
حاضری گوشی همراه تو را چك بكند؟
با چنين شرط كه در حافظه دستی نبری؟!

       خـُب، العیاذبالله، اگر شما جای آن حضرت(عج)  بودید، چه می کردید؟

       باری فدویِ لجباز، بعنوان مجاهدی نستوه، بقول عوام give up نکرد و به جستجوهای فرساینده و طاقت فرسای خود، بمنظور سر در آوردن از کار آن حضرت(عج)، همچنان ادامه داد و امروز شدیداً مباهی ست که سرانجام نتیجهء عرقریزان روح و جسم، و نیز پژوهش های علمی خود را، که به شیوهء استقرائی اجرا شده، بقول عوام  تقریباً for free و فقط در مقابل  دود کردن هر نفر هزار صلوات، بشرح زیر در اختیار خوانندگان محترم ضد انقلاب قرار دهد (1):

       - فدوی بقول نیروی انتظامی متخلص به " ناجا"، طی یک سلسله عملیات نامحسوس، ردّ نعلین آن حضرت(عج) را نخست در شهر "آخن" آلمان یافت و در حاشیه نیز، معلوم اش شد که مقام معظم رهبری(ضپ) (2) که هنگام تولد، مقام مختصر رهبری بوده! فرياد یاعلی را از روی دست  آن حضرت(عج) استنساخ فرموده است، اینهم سند منگوله دارش:

 

https://www.youtube.com/watch?v=PVyTWGCnHd0

       کوتاه سخن، فدوی در ادامهء پژوهش های عاشورائی خود، دریافت که آن بزرگوارِ غایب(عج)، از ترس برادران در ایران سابق، که دوباره حضرت را به تهِ چاه ُهل ندهند، یواشکی  در جای دیگری ظهور فرموده، لکن صدایش را هنوز در نیاورده است؛ شما هم جوری که برادران شورای نگهبان چاه کذائی نفهمند، مراتب را به وجهی که در پی می آید، نگاه کنید، ضمناً ايام عیدی، شیرینیِ زیر میزی فدوی، فراموش نشود، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع):

 

https://www.youtube.com/watch?v=c7I8-kVyhL0

       باری- فدوی که دارد چفیه و کلاه می کند تا از دست مقام معظم رهبری(ضپ) و توابع، بحضور حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) که بحمد الله والمنة، و پس از برجام و رفع تحریم ها موفق به تهیهء دوای ظهور شده و سرانجام  بشرح فوق ظهور فرموده است، شدیداً  ملتجی و بلکه خود را با یک فقره زنجیر چینی، به بارگاه حضرت ضمیمه کند، خوانندگان محترم ضد انقلاب، خود دانند.

       زیاده جسارت است

________________________________________

(1) شما جای دیگر هم قیمت کنید، اگر کمتر گرفتند، شما اصلاً چیزی ندهید و مهمان فدوی باشید، برادر- خواهر خواننده!

(2)  (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف االله پرستاته است

 

میان بُر

       هر جامعه ای برای مسائل اش راه حل های خودش را دارد که راه حل های جامعهء ما البته، ملهم از شرع انور و مثل خودش، البته شکوهمند است! مثالی در این مورد، شاید ما را به هدف نزدیک تر کند:

       * به گزارش خبرنگار مهر، اگر میانگین 23 تا 17 هزار کشته در حوادث رانندگی در طول سال را همراه با میانگین 250 هزار زخمی این حوادث در نظر بگیریم، گویی هر سال در ایران یک زلزله بزرگ با این مقدار کشته و زخمی اتفاق می‌افتد. هم‌چنین تعداد تلفات جاده‌اي كشور در سال با تلفات يك جنگ تمام عيار برابري ‌مي‌كند.!

       هنوز جوهر خبر فوق خشک نشده بود که راه حلی با حد اقل هزینه و  با یک قیام و قعود، توسط اُمت غیور پیدا و بقول برادران، عملیاتی شد!.

بیت

گنه کرد در بلخ راننده ای

زدند در گناوه  سر اُشتری!

       * قربانی کردن دو شتر برای دفع بلا از جوانان گناوه ای!/ پارسینه

       با توجه به مهارتی که فدوی در سه دههء گذشته در زبان حیوانات پیدا کرده است،با شترهائی که ذکر خیرشان رفت، گفتگوئی داشت، سوگند خوردند که  در تلف شدن جوانان گناوه ای دست نداشته اند! که البته بخرج مؤمنین کثرالله امثالهم نرفت:

       * جمعی از شهروندان گناوه ای برای دفع بلا و سلامتی، روز چهارشنبه در کنار ساحل این شهر دو نفر شتر قربانی کردند. به گزارش ایرنا، متولیان این برنامه که از چندی پیش در تدارک اجرای آن بودند در پی مرگ و میرهای پیاپی جوانان این شهر در یک سال اخیر که عمدهء آنان بر اثر تصادف بوده، دست به این اقدام زدند. در اجرای این برنامه که با دمام و سنج سنتی همراه بود، دو نفر شتر که با کمک مردم این شهر خریداری شده بود، ذبح شد.

       خلاصه اینکه - حیوان زبان بسته و خدمتگزار، بی خیال نشسته بود، "که مؤمنین رسیدند"!:

       حالا خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، بروند برای ایمنی جاده ها و کاهش مخاطرات آن، هی تخصص بگیرند و هی طرح و برنامه بریزند!

 

بعدالتحریر؛ یک فقرهء دیگر، برای جوریِ جنس:

       * پنج بالگرد ارتش در مسجد سلیمان و اصفهان پس از تعمیر و بازسازی، آزمایش شدند. این بالگردها به علت نارسایی و فرسودگی قطعات که بیش از ۸ سال زمین گیر شده بودند. عکس: قربانی کردن گوسفند در مراسم پرواز بالگردها در مسجدسلیمان، استان خوزستان.

المعنی         المعنی فی بطن الآخوند!

زیاده حیرتی نیست .

تأخیر

            فدوی داشت ترانهء «حسود» از داریوش گرامی، که از خوانندگان بسیار مورد علاقهء وی نیز هست، گوش می داد که بطریق زنده اجرا و ضبط شده بود. ترانه ای که از کارهای نخستین  و البته ارزشمند او نیز هست. خوانندگان محترم ضدانقلاب* لابد می دانند که مرسوم است که برخی خوانندگان گرامی، هنگام اجرای زنده در کنسرت ها، حاضرین را نیز گاه در تکرار بندی از ترانه، اگر نگوید درگیر، دست کم سهیم می کنند! باری- داریوش گرامی نیز در این اجرا چنین کرد و ملت با او، این بند را تکرار کردند:

«وای، دارم آتیش می گیرم!» و داریوش، پس از شاید 40 سال که از خلق موفق این اثر می گذرد، در پاسخ تکرار بندِ "وای دارم آتیش می گیرم!" توسط حضار، بجای اینکه به 911 تلفن کند، فرمود: «خدا نکند!»

       حالا چه عجله ای داشتی، داریوش جان؟!

_____________________________________

* خوانندگان محترم ضد انقلاب یک وقت دچار این توّهم نشوند که چون فدوی از آنان به "خوانندگان" یاد کرده، پس لابد صدای آنان نیز خوب است!

 

ایهام مکتبی

       علیرغم درگذشت سی و چند سال از انقلاب شکوهمند، پنداری فدوی هنوز با متر و میزان برادران آشنا نیست! هی می گویند: "ملت همیشه در صحنه"! آخر این چه فرمایش مهملی ست؟! فدوی که خود از غرب ایران سابق می آید، می داند که "صحنه"، یک شهر کُرد نشین کوچک، نزدیک کرمانشاه است و ملت هفتاد و چند میلیونی، آن هم برای "همیشه "، در آن جا نمی شود!..

 

کانديدای مکتبی

       یک وقت ضد انقلاب تصور نفرماید که کاندید مربوطه، معاذالله، بیسواد است! خیر، چنین نیست، لکن نامبرده  از بسکه از بام تا شام نوشته است آیت الله العظمی، عادت کرده است.

 

       *2749---021 و 8356---0910: آیا دیپلماسی فعال این است که در مقابل آل سعود این همه تحقیر شویم که وزارت امور خارجه عربستان به وزیر خارجه ما وقت ملاقات ندهد؟ اگر نعمت وجود ولایت فقیه در کشور ما نبود ما همچنان باید بی‌اعتنایی آل سعود جنایتکار را شاهد بودیم. ای کاش دولت هم پس از این موضوع این سخن ولی امر مسلمین را درک کند که «کوتاه آمدن، دشمنی‌ها را برطرف نمی‌کند.»

       فدوی از بحریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد؛ لکن پیش از آن،ب علت ارادتی که فدوی به ابوی(ره) دارد، یاد آوری یکی دو نکته را، بشرط آنکه بین خودمان باشد و ضدانقلاب هم نشنود، خالی از ضرر نمی بيند و آن اینکه  شما سرانجام باید یاد بگیرید که روی یک صندلی بنشینید. یعنی تصمیمی بگیرید که بین "ولی امر مسلمین" و" دولت"، کدامیک برای طهارت بهتر است، برادر2749-021 و 8356-0910؟!

 

       * 0291---0918:  برجام در منافات کامل با قاعده نفی سبیل (از اصول مسلم سیاست خارجی قرآنی حکومت اسلامی ایران) است. اجرای چنین تعهدی مساوی با شکسته شدن حصارهای کشور می باشد.

       فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله و با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض حضرات آیات و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. در پاسخ پس از فراغت از ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و بازی با انگشت بیست و یکم مبارک، و بعدالتحیه و السلام و ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) توأم با سوت فرمودند: "سبیل"البته مستحب است لکن "از اصول مسلم سیاست خارجی قرآنی حکومت اسلامی ایران"، همانا "ریش" است، برادر 0291---0918!

 

       * 0659---0935: چرا در فاجعهء انسانی منا، که در اثر سوء مدیریت و بی‌کفایتی آل سعود چندین هزار حاجی در کمتر از چند ساعت کشته شدند، از سینه ‌چاکان حقوق بشر مثل خانم شیرین عبادی که در خارج جا خوش کرده‌اند خبری نشد؟

       فدوی: والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ... لکن بین خودمان باشد، حال که ضدانقلاب خواب است عرض می کند که فدوی، بدلائل ناموسی، روی عریضهء شما اقدامی ندارد زیرا که در آن گردهمآئی روحانی در منا، بی آنکه زنی سینه چاک کند، بیش از هزار نفر مردند!، بعنوان مشق شب، با یک تناسب ساده حساب کنید آمار کشته شدگان را، اگر زنی هم در آن هیر و ویر، سینه چاک می کرد، برادر 0659---0935!

 

       * 6115---0919: پوتین میلیاردها دلار و هزاران نیروی نظامی برای جنگ با تروریسم به سوریه اعزام کرد اما برای آغاز عملیات، منتظر تصویب قانون عملیات نظامی خارجی از روسیه توسط مجلس ماند و با تصویب مجلس حمله را آغاز کرد. اما در کشور ما کسانی که برای عمل به قانون اساسی به کتاب‌الله قسم خورده‌اند قانون اساسی و مجلس را دور می‌زنند!

       فدوی از بحریان انداختن عریضهء شما حرفی ندارد لکن، پیش از آن، یاد آوری نکته ای خالی از ضرر نیس  و آن اینکه شما هم وقتی به میدان می رسید، دور می زنید، مگر نه؟

 

       * 9951---0918: در منطقهء لویزان بافت مذهبی حاکم است ولی بعضی با دامن زدن به بی‌حجابی تلاش می‌کنند این بافت را تغییر بدهند. مسئولان نیروی انتظامی اجازه این دهن‌ کجی را ندهند.
       فدوی :مراتب در اوقات شرعی، از طریق مبادی ذیربط  شدیداً پیگیری شد؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ قدری متغیر شده فرمودند: چشم تان را بگیرد که هر کار برادران می کنند، بنظرتان نمی آید، "دامن" هم نوعی حجاب، حال گیرم مال پائین تنه باشد!؛ خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر 9951---0918!

 

       *  یک شهروند: آقای روحانی اعلام می‌کند من به مردم قول دادم چرخ زندگی شان بچرخد و سانتریفیوژها هم بچرخد. ولی با این فشار و تورمی که بر مردم است متأسفانه نه چرخ تولید و زندگی مردم می‌چرخد و نه سانتریفیوژها. تنها چیزی که خوب می‌چرخد زبان اهانت به منتقدین دلسوز است.

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی، به آگاهی کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) گفتند والله برادر فدوی بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا خلع لباس آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضد انقلاب، و بویژه مقام معظم رهبری(ضپ)، نشنود؛ عوام کالانعام نمی دانند که ما با ارفاق چیزی در حدود رئیس آبدارخانهء بیت هستیم. واقعیت این است که معظم له شدیداً عیالوارند و دارائی های ایران سابق، کفاف مخارج شان را در ارتباط با ماجراجویان لبنان - سوریه- یمن- میانمار و... را نمی دهد، فلذا دیگر چیزی به ملت سابق ایران نمی رسد، این را چگونه حالی کنیم، برادر فدوی؟

 

       * 3347---021: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: هر وقت دیدید دشمن از شما تعریف کرد در عملکرد خود شک کنید، حال از آقای ظریف می‌پرسیم، چه کردید که همپای با جان کری گزینه‌ای برای دریافت صلح نوبل شدید و البته در نهایت این جایزه را هم به شما ندادند؟

       فدوی: مراتب، در اوقات شرعی خاج پرستان و با قید 72 فوریت، به آگاهی وزیر محترم خارجهء بیت، برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف رسید. بعدالتحیه و السلام و  ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج)، در پاسخ گفتند ما که بعون الله در کلیهء مرگواره های بین المللی(1) برندهء جوایز ارزنده ای چون "چماق طلائی" و نعلین مشکی"(2) هستیم، نیازی به جایزهء استکباری "نوبل" نداریم. خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را اینطور سنگ روی یخ کردید، برادر 3347---021!

____________________________________________

(1) "مرگواره " مستخرج از فرهنگستان فدوی، و ضد جشنواره است

(2) با نعلین زرد که به فتوای علما، موجب تقویت قوّهء باه است، فرق می کند، برادر- خواهر خواننده.

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

26 مارچ المشجرسنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه