خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

23 فروردين 1395 ـ 11 ماه آوريل 2016

 

عاقبت ولی نعمتان

       فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه، به یکی از هزاران نمونهء فقر سنگینِ ولی نعمتانِ حضرات فعلی برخورد که عنوان یا تیتر کوتاه، اما مفصلی داشت که چنین بود:

ا       * «این عکس، سیلی می‌زنده

       سیلی مربوطه، به باور فدوی، البته شامل دو کشیده است! که کشیدهء نخست آن این است:

و این هم کشیدهء دوم:

       منبع خبر، آخرین نیوز و بنقل از ایسنا ست و عکس، کار کاوهء گلستان، عکاس سرشناس، و دخترک، مردهء متحرک، و مستضعفی  از روستای سیدآباد(!) در هرمزگان است که حضرات چهار دهه است که او را نمایندگی می فرمایند اما از میلیاردهائی که برادران بعون الله جابجا می فرمایند، یک دمپائی ارزان چینی هم، نصیب اش نشده است. در پایان گزارش نیز می خوانیم:

       * و حالا عید است. گاهِ نو شدن. کودکان خوشبخت این سرزمین، وقتی کفش‌های نو و لباس‌های رنگین اتو کشیده ‌شان را می‌پوشند، احساس می‌کنند تمام دنیا ایستاده و به آنان چشم دوخته است. ته دل شان قند آب می‌شود. وقتی از تماشای ذوق کودکانمان خوب لذت بردیم، بد نیست یادمان بیفتد که «رقیه»ها هیچ تجربه‌ای از غنج ‌رفتن دلشان بابت پوشیدن لباس نو ندارند. شاید بتوانیم این حس خوب را به آنان هدیه کنیم».

       باری- گزارش لکن، در باب اینکه این دو کشیدهء محکم را کی دریافت کرده، و در مقابل، چه عکس العملی داشته، ساکت است؛ فدوی اما، حسب شیوهء مألوف، زحمت پاسخ را بجای برادران متقبل شده و عرض می کند که هیچ یک از عملهء بیت، سیلی مذکور را دریافت نفرموده اند زیرا، با کمال مهارت، حسب شیوهء مرضیه، جاخالی مرحمت کرده اند!

       زیاده جسارت است

 

محض اطلاع

       فدوی، ضمن بررسی عریضهء یکی از مؤمنین، به مدرکی دست یافت که نشان می دهد که آمریکا، بر خلاف ادعای صهیونیستی خود، کشوری نو بنیاد نیست و قدمت آن به 1400 پیش از این بر می گردد! لکن بمنظور ایز گم کردن و فریب مسلمین، آن را تا کنون پنهان نگهداشته بوده است! افزون بر این، همین عریضه، فدوی را بلا تشبیه، بیاد استاد سخن نیز انداخت فی المثل، آنجا که فرمود:

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی

که هنوز من نبودم، که تو در دلم نشستی

تو نه مثل آفتابی که حضور و غیبت افتد

دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی!

       (برای اینکه جنود ظفر ورود مؤمنین، کثرالله امثالهم، از نبش قبر استاد سخن صرف نظر فرمایند سریعاً عرض می کند که منظور از "خمار مستی" در مصرع نخست، سرگیجهء ناشی از سماع و ذکر الله  جل جلاله است و لاغیر!... باری-  نقطه، سرِسطر!..)

       و اما وجه تسمیه یا تشابه مطلب در این راستا، عریضهء برادر گودرزی ست، که بسیار مورد علاقهء فدوی و از متخصصین برجستهء نه پیوندِ پیش پا افتادهء "قلب و قرنیه، "بلکه پیوند ِ پیچیدهء گودرز و شقایق" (جمع شقیقه- م) در جامعهء شکوهمند اسلامی است! وی در مقدمهء عریضهء خود اِشعار داشته است که:

       * در بخش خبر شبکهء یک شاهد گزارش توافق هسته‌ای بودیم که در آن وزیر خارجه آمریکا از مسئولین تیم مذاکره‌ کننده ایرانی درخواست کرد «شعار مرگ بر آمریکا در ایران حذف شود» جان کری از این نکته غافل است که این شعار و استکبار ستیزی ملت ایران نشأت گرفته از تفکرات و اعتقادات دینی و قرآنی  ماست.!...

       ملاحظه کردید؟ معنای "که هنوز من نبودم، که تو در دلم نشستی"! و یا "دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی"! را دریافتید؟ یعنی سابقهء شعار "مرگ بر آمریکا" به مؤمنین صدر اسلام عزیز برگشته و سر نخ آن نیز در قرآن کریم است، و این در عین حال بدین معناست که آمریکا بقول اهل فلسفه، قدیم است، نه حادث!

زیاده کشفی نیست..

تو خود حدیث مفصل بخوان از این "مُهمل"!

 

کنکور سراسری

       ...لکن اینطور نیست که فدوی خوانندگان محترم ضدانقلاب را، فقط به صرف طنز و شیرینی مهمان کند!، بلکه گاه آتش به مال نداشته اش زده، در قبال یک آزمون ساده و ابتدائی، به برندهء خوشبخت،جوایز نفیس هم تقدیم می کند؛ پیش از آن اما، معلومات مسأله را، بنقل از رسانه ها، در پی می آورد:

ا        * فرارو: سه خواهر 45 تا 50 ساله با باز گذاشتن شیر گاز شهری به زندگی‌شان پایان دادند.

       فدوی معلم سختگیر و لجبازی نیست و بعنوان راهنمائی، اطلاعات زیر را نیز اضافه می کند:

ا        * آمار پزشکی قانونی ایران نشان می‌دهد که بین سال‌های 1380 تا 1391، بیش از 30 هزار نفر بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند. روزآمدترین آمار خودکشی در ایران به سال 1392 مربوط است که احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی در این‌باره گفت: «متأسفانه خودکشی در کشور افزایش یافته و آمار مربوط در این زمینه بسیار نگران کننده است. در سال 92 خودکشی‌های منجر به مرگ به چهار هزار و 55 نفر رسیده و این آمار نشان می‌دهد که سلامت روانی جامعه مطلوب نیست.» سازمان پزشکی قانونی ایران سال 1392 اعلام کرد که شمار خودکشی‌ها در این کشور طی 9 ماهه ابتدای این سال نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن 14 درصد افزایش یافته است .در ماه‌ های اخیر نیز خبرهایی از افزایش خودکشی در بین کارگران و کودکان در ایران منتشر شده است. / رادیو زمانه 

       و اما پرسش: بجای پرتقال فروش، استثنائأ پیدا کنید تعداد طلبه گان و کلاً آخوند ها را، در میان این سی و چهار هزار و پنجاه و پنج فقره خودکشی!

        زیاده آزمونی نیست.

 

مقامات متساوی الاضلاع!

       همهء مقام های معظم، پنداری مثل هم اند!، همگی بعنوان سرمایه، یک دشمن مزمن و ماندگار دارند که در عین حال، نه تنها هیچ علاقه ای به حذف آن ندارند، بلکه "چون به خلوت می روند" برای طول عمر آن "دشمن"عزیز نیز شدیداً  دعا می کنند که بی "دشمن"  فطیر است! همگی، شدیداً دمکرات اند اما منتقدین را بر نمی تابند. شیوهء برخورد شان با مردم، منتقدان و ناراضیان نیز یکسان است. به برخی خلقیات مشابه مقامات معظم بعنوان مستوره، به اجمال و اختصار نگاه کنید:

       * کره شمالی شهروند 21 ساله آمریکا را در دادگاه به گریه و التماس انداخت! دولت کره شمالی به یادگاری برداشتن یک بنر از هتل محل اقامت این جوان آمریکایی را اقدامی خصمانه و طرح ریزی شده از سوی دولت آمریکا علیه دولت پیونگ یانگ دانسته است. "اوتو وارمبیر" دانشجوی 21 ساله آمریکایی که در 2 ژانویه سال جاری میلادی به اتهام برداشتن یک بنر حاوی شعارهای سیاسی از هتل محل اقامت خود دستگیر و بازداشت شده بود امروز (دوشنبه) در دادگاهی در کرهء شمالی با گریه و التماس فراوان از اقدام خود عذرخواهی کرد و خواهان بخشش شد./ پارسینه

       * اتحادیهء اروپا به اشغال دفتر روزنامهء «زمان» و تعیین متولی برای این رسانه اعتراض کرد. سازمان گزارشگران بدون مرز می‌گوید اردوغان مرزی در تحدید و تهدید مطبوعات نمی‌شناسد و اروپا باید در مذاکرات با آنکارا مماشات را کنار بگذارد./ دویچه وله

       و نیز براء جوری جنس:

       * روزنامه پرتیراژ «زمان» در ترکیه، اقدام دادگاه برای تغییر مدیریت این روزنامه را محکوم کرده است. دادگاهی در استانبولدر  روز جمعه 4 مارس (۱۴14 اسفند) کنترل این روزنامه را که از منتقدان دولت ترکیه به شمار می‌رود، به دست گرفت. این روزنامه در آخرین شماره ای که قبل از حمله نیروهای پلیس منتشر کرد، نوشت که رسانه های ترکیه "یکی از تاریک ترین روزهای خود را در تاریخ این کشور» تجربه کرده است. پلیس ترکیه با توسل به گاز اشک آور و ماشین های آبپاش درصدد متفرق کردن معترضان خشمگینی برآمد که با حمله به دفتر این روزنامه مخالفت کرده اند./ بی بی سی

       * احتمال 4 سال حبس برای "آقای گل ترکیه" به خاطر توهین به اردوغان! هاکان شوکور، ستاره فوتبال ترکیه ممکن است به‌ دلیل "اهانت به رجب طیب اردوغان" در صفحه‌ی توئیتر خود به 4 سال حبس محکوم شود. او پیشتر از طرفداران رئیس‌جمهور ترکیه بود، اما به‌دلیل "فساد مالی" اردوغان به صف مخالفان او پیوست. دادستانی ترکیه به دلیل توئیت‌های انتقادی شوکور علیه اردوغان و پسر او اقامه‌ی جرم کرده است....

       بله، از مقام معظم رهبری ما که کمتر نیست، تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید!

 

قضاوت ناروا

       ...جداً که "حرفا میزنه قیصر، چشا میرن مغزِ سر!". فدوی در مرور خبرهای جراید شریفهء  دارالخُرافه، از همکاران مکتبی تیترهائی می بیند که لا محاله سرِ همه جایش، اسفناج، آن هم از نوع اُرگانیک اش سبز می شود! برای دستگرمی، به مستورهء زیر نگاه کنید:

       * رقم حیرت انگیز است: 14 هزار میلیارد تومان از پول مردم در جیب بابک زنجانی! / آفتاب یزد

       درست است که برادران بی مهری کرده و فدوی را  در جبههء ضد انقلاب برآورد فرموده اند، لکن این دلیل نمی شود که فدوی تلافی کرده، جانب عدل و انصاف را نگه نداشته و در برخورد با تیتر مغرضانهء فوق عرض نکند که: آخر این چه فرمایش مُهملی ست؟ فدوی برای اثبات رأی و نظر خود، یکی از آخرین عکس های برادر بابک زنجانی را بعنوان مدرک  در پی می آورد تا ملاحظه و به این نتیجه برسید که آن میزان از پول مردم، در جیب  لباسی که ملاحظه می کنید، جا نمی گیرد، مگر اینکه مژیّن به لباس آخوندی شود، که جیب دشداشه اش، ته ندارد!...

 

داعشانه ها!

       بموجب خبرهای جراید شریفهء دارالخرافه:

       * طرح برخورد با بدپوششی و کشف حجاب سرنشینان خودروها در بزرگراه‌ های سطح شهر تهران از روز گذشته آغاز شده است. / خرداد

       باری- از ما که گذشت، لکن اینگونه برادران، نمی خواهند بخاطر خودشان هم که شده، بستری شوند؟!

 

از مشاغل زیان آور

       فدوی همه اش بیم آن دارد که شغل خطرناک  او که عبارت باشد ازتقدیم عریضه های داخلی و خارجی بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون مقام معظم رهبری(ضپ)* سرانجام روزی کار دست اش بدهد و جان ناقابل را در این راه هزینه کند. فی المثل همین سه شنبه که فدوی قرار اندرونی داشت، مراتب زیر را با قید احتیاط، و جوری که برق شان فدوی را نگیرد، به شرف عرض رساند که:

ا        * پس از گذشت 5 هفته از آغاز تظاهرات ضد فساد در عراق، خواسته‌های تظاهر کنندگان شمول بیشتری یافته، خواهان توقف دخالت‌های ایران در امور عراق شدند. در همین حال تظاهرات همچنان در استان‌ها و شهرهای مختلف عراق ادامه دارد و شعار "ایران برا برا" (ایران بیرون بیرون) در تظاهرات شهرهای مختلف شنیده می‌شود./ العربيه

       که چشم تان روز بد نبیند، خشمی مقدس از نعلین تا عمامهء مبارک را چندان فرا گرفت که فدوی به هستی ُترد خویش بیمناک شد. سرانجام ايشان با دود کردن چند صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) بر خشم مقدس خود فائق آمده شیهه کشان فرمودند: غلط کردند، مگر دست خودشان است!.. برو و از قول حضرت ما به اینان بگو که کاری نکنند که بلای سوریه را به سرشان بیاوریم!..

       باری فدوی که بیضه اش را ندارد، شما خوانندگان محترم ضد انقلاب اگر دارید، بسم ا...

       ضمناً خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر العربیه!

______________________________

 *(ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف ضاعف االله پرستاته است

 

کلمات حمار (مصوّر)

اشاره: کلمات ِحمار ُمستخرَج ازفرهنگستان فدوی،و ضدِ کلمات قصار است!

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * نیویورک پست: سیاست اوباما در قبال ایران این است: فقط هویج، بدون حتی یک چماق! / آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: علت آن است که چماق را خود برادران دارند،، برادر نیورک پست!

 

       * وجود 8 میلیون  بیکار، یعنی ما 25 میلیون ناراضی داریم! / کلمه

       تحشیهء فدوی: گوينده یا چشم اش، یا حساب اش، وی ا هر دو شان ضعیف بوده، و یا بعنوان عملهء بیت، در آمار دولتی، تخفیف کلی مرحمت فرموده اند!

      

* رئیس جمهور سوریه گفت: آزاد سازی شهر تاریخی «تدمر» (پالمیرا) با حمایت ایران، روسیه و حزب‌الله (لبنان) رقم خورد./ کیهان دارالخرافه

       تحشیهء فدوی: اینها را که خودمان می دانستیم، چیز تازه ای بگو، برادر حسین(ع)!

 

       * ارتش رژیم سوریه اعلام کرد تدمر را از داعش "بازپس" گرفته است. / العربیه

       تحشیهء فدوی: البته ذغال کمونیستی هم، که همانا برادر سید علی و سید پوتین بوده باشد، بی تأثیر نبوده است!

 

       * علی(ع) مطهری: جریان اصولگرایی با روش و تفکر و عملکردی که در 10 سال گذشته داشته است محکوم به نابودی است و اگر در اصول و مبانی فکری و عملی خود بازنگری نکند دیگر از سوی افکار عمومی قابل پذیرش نیست./ العربیه

       تحشیهء فدوی: فدوی می داند که انگیزهء شما حفظ حکومت اسلامی درونمرزی (موسوم به جمهوری اسلامی- م) ست، لکن حالا چه عجله ای داشتی، برادر علی(ع) مطهری؟!

 

       * 65 سال صنعت نفت ملی؛ آیا درآمد نفت هم ملی شده است؟ / دویچه وله

        تحشیهء فدوی: بقول عوام it’s a good question!

 

       * هاکینز گفت: "ما باید برای آیندهء بشریت به سفرهای فضایی ادامه بدهیم. من گمان نمی کنم بتوانیم برای 1000 سال دیگر در این کره خاکی زنده بمانیم. ما باید از این سیاره فرار کنیم". / العربیه

       تحشیهء فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو قیلوله، در شرایطی که در اثر افراط درنرمش قهرمانه همه جایشان شدیداً درد می کرد بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. در بازدم، بعدالتحیه و السلام و به پیوست چند سُرفهء ملیح، فرمودند بقول عوام  that’s  ok این هزار سال را نیز، بهمانگونه که 1400 سال اخیر را به ضرب شمشیر طی فرموده ایم، بقیه را نیز، گیرم به ضرب انرژی هسته ای، طی می فرماییم،don’t  worry, be  happy!   برادر هاپکینز!

 

       * عضو ارشد جامعه روحانیت: رفسنجانی باید به نماز جمعه بازگردد! / العربیه

       تحشیهء فدوی: فدوی با آمدن و نیامدن کوسة الاسلام والمسلمین رفسنجانی، به تأتر رو حوضی نماز جمعه در دانشگاه سابق، کاری ندارد لکن در حاشیه یادآوری می کند که قرن هاست که از اختراع وسائل ارتباط جمعی و ارتباطات گذشته و نماز جمعه حضرات نمی دانند.

 

       * رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بارها گفته‌ام هم به عنوان اصل ولایت فقیه باید از رهبری نظام حمایت کرد و هم به عنوان شخص ولی فقیه، بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای نداشته و نداریم. /انتخاب

       تحشیهء فدوی: لطفاً لغزش تایپی "بهتر" را، به " بدتر"، اصلاح بفرمائید؛ اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

 

       * وکیل مدافع بابک زنجانی، تاجر ایرانی، روز دوشنبه 16 فروردین اعلام کرد که دادگاه، حکم اعدام موکلش را به او ابلاغ کرده‌است. / رادیو فردا

       تحشیهء فدوی: ایشان که فقط اسب درشکه بود، پس تکلیف خودِ درشکه و برادرانی که در آن لمیده بودند، چه شد؟!

 

       * احمد شهید: در سال 2015 نزدیک به هزار نفر در ایران اعدام شده‌اند. / رادیو فردا

       تحشیهء فدوی: اينکه چیزی نیست که؛ جلوی یک بچهء مکتبی هم بگذارید، قهر می کند، برادر شهید!

 

ا         * آخرين نيوز: احمدی‌نژاد با وعده يارانه 250 هزار توماني می‌آيد!

        تحشیهء فدوی: بقول استاد سخن:

تازه بهارا! ورق ات زرد شد
دیگ منه، کآتش ما سرد شد!
پیش کسی رو که طلبکار توست
ناز بر آن کن که خریدار توست
چند خرامی و تکبر کنی
دولت پارینه تصور کنی ؟!

 

       * ظریف در استرالیا: نمی‌شود پناهجویان ایرانی را به زور باز گرداند!./ بی.بی.سی

       تحشیه: فدوی نمی داند که ایرانیان چرا هنوز هم فوج فوج از ایران اسلامی شکوهمند، شتابان می گریزند، شما می دانید،برادر محمد(ص)جواد(ع) ظریف؟!

محمد(ص)جواد(ع) ظریف به جولی بیشاپ: لکن افزون بر نام تان، حجاب تان هم ایراد دارد، خواهر پیشاپ!

 

 

 

       * 2405---0917: چرا انقلاب کردیم؟ اگر در کشور فرهنگ اسلامی حاکم نباشد و مبارزه با استکبار، گردش نخبگان و پیشرفت علمی نباشد این همه شهادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها چه ثمره‌ای برای کشور خواهد داشت؟

       فدوی: والله برادرشهروند بقول سید قاسم(مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ... هنوز هم نمی دانیم که چرا انقلاب کردیم؟!

 

       * 4427---0912: تبلیغ پفک و آدامس از رسانه ملی کشور با سیاست اقتصاد مقاومتی همخوانی و سازگاری ندارد. چرا باید دولت با جلوگیری از بودجه صدا و سیما این رسانه را برای درآمدزایی وادار به چنین کارهایی بکند؟

       فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م )دروغ چرا، تا اعدام آ آ آ آ... لطفاً بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، مقاومت در مقابل پفک و آدامس کار ساده ای نیست، فلذا در محدودهء اقتصاد مقاومتی ارزیابی می شود، برادر 4427---0912!

 

ا       * علی مردانی: بزرگترین ضربه به یک کشور بی‌اعتماد شدن مردم به مسئولان است و متأسفانه آقای رئیس‌جمهور با سخنرانی‌های احساسی که مثلاً از رکود خارج شده‌ایم و تورم پایین آمده این بی‌اعتمادی را هر روز بیشتر می‌کنند. شاید نشانه‌اش جمعیت کمی بود که در اجتماع‌ ساری برای سخنرانی ایشان جمع شدند.

       فدوی: مراتب با قید 72 فوریت، بمنظور اطلاع و اقدام لازم، در اوقات شرعی به جمعیتی که نسب شان با 5 واسطه به  آل ساندیس، سلام الله علیهم اجمعین، می رسد،ابلاغ شد؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ فرمودند که علت عدم استقبال از رئیس آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) گزارشات خلاف واقع از رکود اقتصادی که بفرموده حضرت امام(ل) مال خره، نبوده، بلکه سبب آن بوده که نامبرده بنظرشان، کم تا قسمتی از خط مالروی امام(ل) خارج شده است، برادر علی(ع) مردانی!

 

       * 291---0918 :  تأکید رهبر معظم انقلاب بر ممنوعیت مذاکره با آمریکا، ممانعت از نفوذ آنها در بدنه مدیریتی و فرهنگی نظام است. این ممنوعیت مصونیت از رخنه دشمن است نه محدودیت.

       فدوی:  بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است! عیناً مانند حجاب اجباری، که "مصونیت است نه محدودیت" برادر0291---0918 !

 

       * اصغر کردبچه- راننده: خداوند از تقصیر دولتی‌ها و مجلسی‌هایی که اقتصاد مقاومتی را رها کرده و حاضر شدند توان علمی و دفاعی کشور را به چند وعده و وعید نسیه آمریکایی‌ها در طرح برجام بفروشند، نخواهد گذشت. خدا می‌داند قلبم به درد آمده است. این چه کاری بود که کردند؟

       فدوی از بجریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد، لکن پیش از آن، تا ضدانقلاب خواب است تذکر یکی دو نکته ضروری ست. مقدمتاً  آخر این چه فرمایش مهملی ست؟ شما و سایر مؤمنین، پیرامون معرکهء "برجام" بگونه ای عرّ و تیز می فرمایید که انگار مقام معظم رهبری(ضپ) در این بین، دست پنجم خر، مده ظله العالی بوده است. لکن در باب اینکه" قلب تان به درد آمده است"نیز عرض می کند که شما همیشه که بچه نمی مانید و سرانجام بزرگ و خوب می شوید، برادر کردبچه!

 

       * عشقی: اگر قرار بود در مجلس با 15 دقیقه جلسه غیرعلنی سر و ته طرح برجام را به هم بیاورند و آن را به تصویب برسانند پس این همه کش ‌و ‌قوس دادن ماجرا و تشکیل کمیسیون مخصوص بررسی برجام و ساعت‌ها نشست با افراد و شخصیت‌های گوناگون از موافق و مخالف توافق برای چه بود؟ خدا وکیلی رئيس مجلس ما مردم را سرکار گذاشته؟

       فدوی: نخیر! مقام معظم رهبری(ضپ)، رئيس مجلس بیت را سرکار گذاشته، این هم آخر کاری داشت که مزاحم شدید؟ ضمناً جهت مزید اطلاع شما می افزاید علت اینکه در جامعهء شکوهمند اسلامی ما، همه یکدیگر را سرِکار می گذارند، برای حل مشکل بیکاری ست، برادر عشقی!

 

       * 0313---0919: کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی زیادی در شهرک صنعتی شهرستان قزوین تعطیل شده‌اند، ولی آقای رئیس‌جمهور شعار خروج کشور از رکود را می‌دهد. اگر تدبیر فقط تخریب دیگران است، هیچ حاصلی برای ما ندارد.

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلید الاسلام والمسلمین، برادر حسن(ع) روحانی ریاست محترم  آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام دستور فرمودند که نام شهرک صنعتی قزوین را، به  شهرک مکتبی قزوین تغیییر دهند، برادر 0313---0919!

 

       * 3320---021: در منطقه 14 مدرسه... برای دبیرستان پسرانه در تمام سرویس‌ها از رانندهء خانم استفاده کرده است. آیا این درست است!!

       فدوی: مراتب  در اوقات شرعی و پس از سینه زنی در صحن مجلس بیت، و با قید چندین فوریت بعرض و به آگاهی نمایندگان محترم حکومت در مجلس  رسید؛ ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) در بازدم بطور دستجمعی فرمودند: اسسسسب!.. فدوی عرض کرد: ببخشید؟ فرمودند "اسسسب "به تکرارِ"س"  ضمیمهء آروغ است! و مخفف آن زبانزد است که می گوید: اسب حیوان نجیبی ست! فدوی مجدداً پاسخ مراتب فوق را جویا شد؛ این بار دستجمعی فرمودند: صحیح نیست، صحیح نیست!.. خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی ساده را، اینطور سر کار گذاشتید، برادر 3320---021!

 

       * شاهین: در برخی از مغازه‌های خیابان دردشت شمالی نارمک در قیمت‌گذاری مایحتاج عمومی مثل برنج هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد قیمت‌های میوه نیز متفاوت و با تره‌بار فاصله زیادی دارد. بنویسید ناظران دولتی کجا هستند و چه می‌کنند؟

       فدوی: بسمه تعالی- هسته بازی، برادر شاهین، هسته بازی!

 

ا     * محمودی: قانون اعلام دارایی‌های مسئولین کشور به قوهء قضائیه پس از مدت‌ها خاک خوردن در مجمع تشخیص مصلحت نظام طوری تصویب شد که نه تنها از منظر عمومی پنهان می‌ماند بلکه مانعی برای بررسی چگونگی جمع‌آوری اموال نیز می‌باشد. چرا مردم نباید بدانند که فلان مسئول مملکتی چه میزان دارائی دارد و این میزان چگونه و از کجا جمع شده است. بزرگ‌ترین دستاوردی که این قانون می‌توانست داشته باشد افزایش اعتماد عمومی به مسئولان بود که با غیرعلنی شدن دارایی‌های مسئولان، قانون مزبور این ویژگی را هم از دست داد.

       فدوی: ضدانقلاب که خواب، و حضرات آیات نیز در چرت قیلوله اند، فلذا آخر این چه فرمایش مهملی ست که می فرمایید؟ افزون بر غیب شدن میلیون ها دلار پیش از این، اینک صحبت گمشدن دکل های نفتی ست بقول عوام what are you talking about  برادر محمودی؟!

 

       بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

8  اپریل المذبذب سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه