خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

6 ارديبهشت 1395 ـ 25 ماه آوريل 2016

 

 

کلکسیون مکتبی

       ...لکن اینگونه هم نیست که حکومت اسلامی درونمرزی(1) کاملاً بی برنامه و شلخته بوده باشد؛ بقول  آن بزرگوار، هر بی نظمی هم دارای نظمی ست!(2) الا حکومت حضرات!

       باری- از اینها که بگذریم، بنظر می رسد که اشتهای اهل کلکسیون، سیری ناپذیر است و ولَعَ عجیبی به جمع آوری اقلام مورد علاقه شان دارند، حتا اگر نمونهء آن را بقول عوام already در اختیار داشته باشند؛ خب برادران ما نیز درحکومت اسلامی درونمرزی، همینطورند؛ حال گیرم علاقه شان، برخلاف علاقهء مردم متعادل، که گردآوری تمبر- سکه- کتاب و از این قبیل باشد، حضرات مشتاق به داشتن  کلکسیون جنحه، جرم و جنایت باشند!

       تورقی کوتاه در کارنامهء درخشان عملهء بیت، نمونه هائی را که همگی با اطلاع و در حضور جهانیان صورت گرفته است، به آسانی بدست می دهد؛ از «باربکیو»ی مردم بیگناه در فاجعهء سینما رکس آبادان گرفته تا قتل های زنجیره ای در داخل و خارج از میهن اسلامی. تازه ترین نمونه را اگر خواسته باشید، مورد امید کوکبی، جوان نخبهء فیزیک است که بجای اینکه به شیوهء خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، بر صدر نشیند و قدر ببیند، به اهتمام برادران، عجالتاً 4 سال از 10 زندان بی دلیل خود را پشت سر گذاشته، و به سفارش عملهء بیت، به سرطان کلیه نیز در زندان مبتلاشده است:

       داستان چنين است که آقای کوکبی دانشجوی دکترای فیزیک با تخصص لیزر در دانشگاه آستین تگزاس بود و بهمن ماه سال 1389، هنگام خروج از ایران، در فرودگاه بازداشت شد. آقای کوکبی بعد از چند ماه به اتهام ارتباط با دولت متخاصم (همان دشمن معروف- م) و کسب مال نامشروع (کمک هزینهء تحصیلی، جوایز علمی- م) به ده سال زندان محکوم شد. درخواست‌ های او برای تجدید نظر به نتیجه‌ای نرسیده و هر بار حکم اش تایید شده است .او بعداً اعلام کرد که حکم دادگاه بر اساس اعترافات اجباری خلاف واقع صادر شده است. حیرت انگیز اینکه شمار قابل اعتنائی از برندگان جایزه نوبل فیزیک، مقام معظم رهبری(ضپ) را سهواً آدم حساب کرده و "از ترس عقرب به مار غاشیه پناه برده" و به معظم له ملتجی شده اند!:

       * 18 برندهء جایزه نوبل فیزیک چندی پیش به رهبر ایران نامه‌ای نوشته و خواهان آزادی امید کوکبی شدند. آنها در نامه خود نوشتند آقای کوکبی "تنها به خاطر امتناع از همکاری با مراکز تحقیقات نظامی جمهوری اسلامی ایران" زندانی شده است.

       لکن احوط آن است که به شمه ای از جرائم این جوان که مرتکب نشده است، نگاه کنید:

       * امید کوکبی، دانشجوی دکترای فیزیک که در ایران زندانی است، در پیامی برای پذیرش جایزه 'آزادی علمی و تعهد'، گفته است که دانشمندان نباید در فعالیت ‌هایی مشارکت کنند که ممکن است خطراتی برای بشر داشته باشند. آقای کوکبی نوشته است: "جایگاه علم و دانشمند بسیار بالاتر و قدرتمند­تر از آن است که در خدمت فعالیت ‌های ضد بشری، تثبیت پایه­‌های دیکتاتورها و یا تحکیم بنیان‌های خرافه و تعصب قرار گیرد."

       * امید کوکبی در پیامی که از زندان اوین برای پذیرش جایزهء خود فرستاده، نوشته است: "من کشورم را دوست دارم. ایران ما سرزمینی است با تمدن کهن و فرهنگی والا و من هیچگاه قدمی به زیان چنین ملتی بر نمی‌دارم."

       * "من فقط یک پژوهشگر علمی بوده و هیچگونه عملکرد و دیدگاه سیاسی نداشته‌ام اما برای مجبور کردن ام به همکاری در نهادهایی که دلخواهم نبودند و به سود ایران و جهان عمل نمی‌کردند چنین حکم غیرعادلانه‌ای صادر کردند و از من خواستند با همکاری در راستای پروژه‌های هسته‌ای منظور نظر ایشان را بپذیرم یا تحمل ده سال زندان."

       * "بدیهی است که تعهد اخلاقی و علمی من حکم می کند که تحمل رنج های زندان برای شخص من و خانواده ام بهتر از تحمیل رنج به جامعه بشری است. این گروه حتی توانستند راه تظلم خواهی ‌های من به همه نهادها و مقامات بالاتر را سد کنند تا گشایشی در وضعیت من به وجود نیاید."

       باری- فدوی همانگونه که پیش از این، بقول برادران، "درگذشتِ" زهرا کاظمی  و سعیدی سیرجانی را در زندان، قتل عمد اعلام کرد، چنانچه این دانشمند جوان نیز در زندان، به اهتمام برادران دچار چیزی از نوع مرسوم "ایست قلبی" بشود، فدوی یک فقرهء دیگر قتل عمد به حساب بدهکارِ عملهء بیت، لعنة الله علیهم اجمعین، منظور خواهد کرد!

       بی سببی نبود که عالیجناب حافظ دلخون هم، از دست برادرانِ وقت، در آن غزل زیبا، این بیت را فریاد زد:

فلک به مردم نادان دهد زمام مراد

تو اهل دانش و فضلی، همین گناهت بس!(3) و (4)

       زیاده جسارت است..

_________________________________________________

(1) حکومت اسلامی برونمرزی = داعش - م.

(2) من برای بی نظمی هم به نظمی اعتقاد دارم.- نیما

(3) حافظ بر اساس نسخهء قدسی- ص 361

(4) گناه دیگری هم البته دارد که ار این قرار است: آقای کوکبی سنی مذهب و از قوم ترکمن ایران است./ بی.بی.سی، 24 فوریه 015/ 25 بهمن 93

 

بد حسابی

       فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه، بنقل از برادر بی.بی.سی خواند:

* ایران رای دیوان عالی آمریکا را 'دستبرد به اموال جمهوری اسلامی' خواند! / بی.بی پ.سی(1)

       حال گیرم که چنین باشد؛ در این صورت  و بقول جدّ اعلای فدوی:

شعر:

دو نفر دزد خری دزدیدند

سر تقسیم به هم جنگیدند

آن دو بودند چو گرم زد و خورد

دزد سوم خرشان را زد و برد!

       و اما نتایج اخلاقی- عبادی

       - حکومت اسلامی درونمرزی صورتحساب های عملیات تروریستی درون و برونمرزی خود را دوست ندارد، لطفاً نفرستید!

       - چون دارائی های مسدود شدهء مردم ایران، در صورت استرداد، مستقیماً به جیب دشداشهء حضرات فرود آمده و  عمراً بمصرف مردم نیازمند ایران نخواهد رسید، فلذا فدوی با جبران خسارات قربانیان برونمرزی برادران مشکل چندانی ندارد، لکن در هامش این مختصر، متقاضی جبران خسارات قربانیان درونمرزی برادران نیز هست، لکن نمی داند به کجا باید ملتجی شود!، شما می دانید؟

_______________________________________

1- دیوان عالی آمریکا روز چهارشنبه 20 آوریل (اول اردیبهشت) تایید کرد که دادگاه‌های آمریکا می‌توانند در رسیدگی به دادخواهی قربانیان جرایم تروریستی، از دارایی‌‌های بلوکه‌شده ایران برای پرداخت غرامت استفاده کنند.

 

نوعی کاتولیک تر از پاپ

       فدوی در مرور خبرهای امروز، به این تیتراز العربیه نیز برخورد که:

       * مفتی اعظم عربستان: فیلم محمد رسول‌الله دشمنی با اسلام است. شیخ عبدالعزیز آل شیخ که بالاترین مقام مذهبی عربستان سعودی است به روزنامه عربی الحیات گفته که این فیلم تصویری غیرواقعی از پیامبر اسلام نشان می دهد که مایه استهزا و کاستن از قدر و جایگاه است. بنابراین ساختن این فیلم به معنی سیاهنمایی دین اسلام است. مفتی اعظم عربستان سعودی گفته کسانی که این فیلم را ساخته اند مفسدینی اند که اساس کارشان بر دروغ است.

       بگزارش برادر بی بی سی، نظر برادران "الازهر" در مصر نیز بهتر از آن نبوده است:

       * در عین حال روحانیون الازهر، از مهمترین مراکز دینی مسلمانان سنی، از این فیلم انتقاد کرده و خواهان ممنوعیت نمایش آن شده‌اند.

       و این بخش از ادامه خبر، که برادران خودمان را نیز بیاد می آورد(1)، برای انبساط خاطر شما نقل می شود:

       * مشاور رئیس الازهر به خبرگزاری فرانسه گفته است: "ممکن است بازیگری که این نقش را بازی کرده بعداً نقش یک جنایتکار را بازی کند!و به این ترتیب این شخصیت در ذهن تماشاچیان مرتبط با جنایتکاری تداعی شود."(1)

بیت

گنه کرد در فیلم یک آکتوری

به جدّه زدند گردن مسگری!

       باری، فدوی با این نکته که «این فیلم 171 دقیقه‌ای (2) که گرانترین فیلم تاریخ سینمای ایران است، و بیش از 50 میلیون دلار هزینه داشته است" عجالتا کاری ندارد! لکن  بعنوان صرفه جوئی در وقت و هزینه، عرض می کند که آیا بهتر نبود که برادران مستقر در ایران سابق، نه چند میلیون دلار، که ملت لابد استحقاق اش را ندارد، دستکم چند هزار دلار صرف مردم کارتن خواب می فرمودند، و ساخت اینگونه آثار را به کف با کفایت بستگان بلا فصل آن بزرگوار(ص) واگذار می کردند که آن را آنگونه که واقعاً بوده، هر چند که انگیزه ای در میان نبوده است!، تولید و عرضه کنند؟

       و این هم نظر حضرت آقای خودمان(ضپ)(1):

       * صفارهرندي، در جلسهء فعالان مجازي كه چند روز پيش در شهر مشهد برگزار شده بود در خصوص ديدگاه مقام معظم رهبري دربارهء فيلم مجيدي گفت: شنیده ام ايشان بعد از ديدن فيلم كه به نظرمي‌ رسيد زمان اش طولاني و خسته كننده بوده باشد فرمودند حاضرم همين الان با همان شوق اوليه فيلم را از اول تا به آخر دوباره ببينم. / آخرین نیوز

       شما راضی باشید! بقول خواهر الهام چرخنده، آقاجان!

       زیاده جسارت است

_____________________________________________

1. (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف ضاعف االله پرستاته است.

 

2. لطفاً نگاه کنید به آرشیو www.hazl.com  / Dec. 05th.2010 پشیمان نمی شوید! و از آن میان از علمای دون پایه:

         * آخه کجا حضرت عباس عینک دودی می زد؟ عینک دودی سفید را سیاه نشان می دهد. و حضرت با چشم واقع بین به عالم می نگریست! براشون متاسفم آخه این چه کاریه این بازیگر هر جای دیگه ای که بازی کنه مردم میگن این حضرت عباسه!

 

و از علمای بلند پایه:

         * «آنچه من شنیده ام که خدا نکند که چنین باشد، غلطی است که می خواهند انجام بدهند که اگر این غلط را انجام دادند، من وظیفه ام این است که به آنها گوشزد کنم، اگر سعادتمند باشند در دنیا بیچاره خواهند شد و اگر اهل شقاوت باشند در دنیا آسیبی به آنها نخواهد رسید ولی آن وقتی که دست بریدهء حضرت عباس(ع) وارد محشر بشود، کمر همهء آنها را خواهد شکست که برای ابد از رحمت خدا محروم باشند.»

         * «شنیده ام می خواهند - لا اله الا الله-، می خواهند قمر بنی هاشم(ع) را به نقش هنرپیشه ها درآورند؛» تأکید کردند: «کسی که حجت خدا مقابل قبر او می ایستد و می گوید "سلام خدا، سلام تمام انبیاء(ع)، سلام تمام اوصیاء(ع) و سلام تمام شهداء بر تو یابن امیرالمؤمنین"؛ کسی که هر صبح و شب، خدا و 124 هزار پیغمبر به او سلام می کنند، این را می خواهند به نقش هنرپیشه ها درآورند.»
         * آیت الله وحید خراسانی: «خدا نکند چنین غلطی بکنند؛ آن وقت هر چه پیش آید و هر چه ما بگوییم معذوریم... اگر چنین غلطی بکنند بدانند که تاسوعای امسال، غیر از تاسوعاهای هر سال است. در اثر این صحبت غلط، باید جوان های غیرتمند فانی در قمر بنی هاشم(ع)، روز تاسوعای امسال، محشری برپا کنند در عزای قمر بنی هاشم(ع) تا بگویند  ای دست‌بریده کربلا..! ای فرق سر پاشیده از عمود در راه خدا..!  تو، تو بالاتر از اینی.» [آیت الله وحید در ادامه از شدت ناراحتی از شنیدن چنین خبری فریاد کشیدند:] «ای روزگار..! ای دنیای ناپایدار..!  باید روزگاری بشود که ما زنده باشیم و در این روزگار بخواهند هنرپیشه‌ها نقش او را به مردم نشان بدهند..؟! مردم..! بدانید! این نقشه ها برای این است که وقتی قمر بنی هاشم(ع) را به آن صورت نشان دادند، دیگر این سوز و گداز در روضه ها نباشد. برای این است که آن کسانی که آن صحنه را ببینند و آن هنرپیشه را تماشا کنند دیگر آن چنان که باید، در عزای او نسوزند. ولی باید بدانند اگر با چکمه و با کراوات خواستند این چراغ را خاموش کنند و نشد، با این ریش ها و با این یقه های باز هم این نور خدا خاموش شدنی نیست، دیگر ختم کلام.»

 

3. بعنوان مشق شب، بجای پرتقال فروش، پیدا کنید که این فیلم و سایر مهملات تولیدی برادران در همین ردیف، دقیقه ای چند هزار دلار وجه رایج ممالک محروسهء امریک، برای ملت یک لا قبا،خرج برداشته است؟!

 

شانسی بدون پوچ!

اخيراً فدوی موارد آشنای زیر را در سايت «هزل دات کام» بین خوانندگان محترم ضدانقلاب به آزمون گذاشت تا به برندهء خوشبختی که مأخذ صدور این فرامین خداپسندانه را حدس بزند، جایزهء نفیسی تقدیم کند:
 
      * هفت شرط با عنوان (شروط حجاب شرعی) دربارهء لباس زنان:
 
      1. باید ضخیم باشد طوری که پشت آن پیدا نباشد.

2. گشاد باشد.

3. چسبان نباشد.

4. همه بدن را بپوشاند.

5. شبیه لباس زنان یا مردان کافر نباشد.

6. توجه دیگران را به خود جلب نکند.

7. معطر نباشد.

       آراء شرکت کنندگان در مسابقه، توسط هیئت داوران سايت «هزل دات کام» دقیقأ بررسی شد و معلوم شد که بقول برادران افغان، قدرت خدا، حتا یک پاسخ درست هم یافت نشده است و جایزهء نفیس مذکور باد کرد و ماند روی دست فدوی! اکثریت قریب به انفاق شرکت کنندگان، فرامین مذکور را، برگرفته از طرح حجاب و عفاف حکومت اسلامی  درونمرزی اعلام کرده بودند که شوربختانه غلط، و پاسخ درست این بود که هفت فرمان یاد شده توسط  حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م) صادر شده است؛ این هم سند منگوله دار مصورش:

       * آخرین نیوز: شروط داعش برای پوشش زنان. تروریست‌های تکفیری داعش بعد از تصرف هر شهر، بیلبوردی در مناطق شلوغ شهر نصب می‌کنند و شرایط پوشش زنان را در آن بیان می‌کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، تروریست های داعش به محض تصرف منطقه ای در کشورهای عراق یا سوریه و یا لیبی، شروط خود را درباره شیوه پوشیدن، شکل و نیز خورد وخوراک مردم را اعلام می کند. این گروه اخیراً  هفت شرط برای خروج زنان از خانه هایشان در تابلوها و بنر های نصب شده اعلام کرده اند.

عکس های مربوط به شهر موصل و خیابان نجفی

       براستی آيا اینگونه  حرکات حکومت اسلامی برونمرزی خوانندگان محترم ضدانقلاب را، بویژه بیاد حرکات اخیر SS های حکومت اسلامی درونمرزی، موسوم به "گشت نامحسوس"، نمی اندازد؟!

       زیاده عرضی نیست *

_____________________

* ارز هم بنویسید، بدلیل عملکرد برادران، درست در می آید- م!

 

معرکه گیری

       این روزها جراید شریفهء دارالخرافه، پیاده نظام برادرحسین(ع) در کیهان دارالخرافه، سرشار از گِله تا عرّ و تیزِ انواع دلواپسان، مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، پیرامون معرکه گیری "برجام" است. به چند مستوره بشرح زیر در این پیوند نگاه کنید:

       * علیمردانی: مبنای این گفته رئیس‌جمهور که در توافق هسته‌ای پس از 2 سال مذاکره نفس‌گیر چیزی امضا نکرده‌ایم معلوم نیست. چون هر دو سر آن عجیب خواهد بود. اگر چیزی امضا نشده باشد این سؤال به وجود می‌آید که چرا بر اساس چند وعده شفاهی و بدون سند و مدرک بسیاری از دستاوردهای هسته‌ای دانشمندان شهیدمان را تعطیل کردیم؟! و اگر اسنادی که در همان زمان خانم ابتکار در رسانه‌ها منتشر کرد و امضای اعضای 5+1 و دکتر ظریف پای آن بود صحیح نبوده چرا در همان زمان با او برخورد نشد؟
       * مصطفی امیری: برجام هسته‌ای خطوط قرمز نظام را رعایت نکرده است! نمی‌دانم چطور دولت و تیم مذاکره ‌کننده آن را توجیه می‌کنند! مثلاً نباید زیربار تعهد طولانی مدت و یا مصاحبه با دانشمندان و... می‌رفتیم. اینها در برجام رعایت نشده است. این خط قرمز‌ها که بدیهی‌ترین ضروریات حفظ استقلال و امنیت کشور است در برجام نادیده گرفته شده است. حالا اگر هم دولت درصدد توجیه است مجلس ناگزیر باید این برجام را بررسی کند.
       * و دو شهروند دیگر برای جوریِ جنس: 1) اگر برجام به حدی بی‌اهمیت است که نیازی به بررسی مجلس ندارد چرا دولت به آن افتخار می‌کند و با آن فخر فروشی می‌کند، اگر هم توافق مهمی است، چرا بابت بررسی آن توسط نمایندگان مجلس نگران است؟ رفتار امروز دولت از هر جهت که نگاه کنیم دارای اشکال می‌باشد. 2) به عنوان یک ایرانی می‌خواهم بدانم چرا نمایندگان مجلس نسبت به برجام آن حساسیت لازم را ندارند. واقعاً درک این مسئله برای بنده به عنوان خواهر یک شهید سخت است.

       واقعیت آن است که حتا فدویِ صبور هم از دست مؤمنین کلافه و گاه می بُرد، چه برسد به مقام معظم رهبری(ضپ).. آخر فدوی مادر مرده چند بار دیگر باید بگوید؟ بابا زبان اش مو در آورد! آخر این چه زمانی ست که شما و جنودِ ظفر ورود مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، از خود و فدوی ضایع می کنید؟ آخر چگونه و به چه زبانی بگوید که در آسمان شکوهمند اسلامی ما، حتا مگس مکتبی هم، بی اذن مقام معظم رهبری، ضاعف الله پُرستاته، نمی پرد،چه برسد به موشک و از این قبیل!.. چقدر فدوی سینه به تنور چسباند که بابا کار، طبق معمول، کار معظم له است، لکن بخرج مؤمنین نرفت که نرفت. باری فدوی که بُرید لکن رجاء واثق دارد که آب جوشی که کوسة الاسلام والمسلمین، هاشمی رفسنجانی دامت تحریکاته، اخیراً و بشرح زیر روی ماتحت  دلواپسان و مؤمنین ریخت، حسن ختام روضهء "برجام" باشد:

       * حرف آخر آقای هاشمی هم تقدیرست و هم هشدار. تقدیر از ولایت مداران دوران دفاع مقدس. هشدار به ولایت معاشی های برخی در این روزگار. آقای هاشمی در همین چند جمله آدرس عاقبت دلواپسی ها را می دهد. فرجام دلواپسی ها از قطعنامه 598  تا برجام هسته ای. تقدیر هاشمی برای رزمندگانی است که آن روزها دلواپس بودند. ولی با ولایتمداری و پذیرش حرف امام، شهد شیرین پیروزی را نوشیدند. هشدار هاشمی به ولایت معاشانی است که دلواپس توافق هسته‌ای ‌اند، ولی هنوز نفهمیده اند که بی اذن رهبری انجام چنین کاری هرگز میسر نبود. همانطور که پذیرش قطعنامهء 598 بی اذن امام نمی شد.(1)

       فلذا احوط آن است که مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، دُم شان را روی کول شان گذاشته، و بساط گریه را که اسلام عزیز از آن زنده است،(2) جای دیگری پهن کنند و ضمناً برای اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، خلدالله ملکه و سلطنة (ضپ)، بقول عوام،  more  respect داشته و بدانند که شأن معظم له در سیاست معادل شأن "دیوید کاپر فیلد" در شعبده بازی و نیز  "هیپنوتیزم جمعی" ست!

       زیاده عرضی نیست.

_____________________________________

1. پایگاه اینترنتی نامبرده

2.  ما هرچه داریم از گرَیه داریم- امام خمینی(ل)

 

* تریتا پارسی: اعتماد مردم ایران به نظام بطور شگفت انگیزی بالاست! / مردم ریپورت

 

            * مقام معظم رهبری(ضپ): گیرم فلان دولتِ فاسدِ وابسته‌ء توخالیِ پوک با پول و دلار نفتی در فلان بیانیه حزب‌الله را محکوم کند؛ به درک! چه اهمیتی دارد؟ حزب‌الله و جوانان آن مثل خورشید می‌درخشند و مایه‌ء افتخار دنیای اسلام هستند./ عصر ایران

 

        * ايضاً، مقام معظم رهبری(ضپ):  اینکه ما بیاییم دانشجوها را به خیال خودمان برای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی، به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم، جزو غلط ترين کارها ست. / کلمه

 

* ايضاً، مقام معظم رهبری(ضپ):  نبودن آقایان مصباح و یزدی برای خبرگان خسارت است./ انتخاب

 

         * یزدی: کسی حق مخالفت با ولی فقیه را ندارد. رئیس مجلس خبرگان می‌گوید ادارهء جامعه اسلامی در زمان "غیبت کبری" بر عهدهء نایبان امام زمان که فقها باشند گذاشته شده و خامنه‌ای برگزیدهء الهی است. او در مخالفت با رهبری شورایی تاکید کرد که حاکمیت در اسلام "تعدد بردار" نیست... ولی امر، حاکم الهی و مجری خدا در جامعهء اسلامی است و کسی هم حق مخالفت با برگزیده الهی را ندارد./ دویچه وله

 

        * 2470---0919: اعزام نیروهای آمریکایی به منطقه، گسیل فله‌ای سربازان شیطان بزرگ به مسلخ می‌باشد و این نشان از آن دارد که خداوند قهار اراده فرموده، دشمنان دور مسلمین و مومنین را به دشمنان نزدیک تبدیل کرده و زمینه قتال با آنها و نبرد آخرالزمانی را فراهم گرداند.

 

        * علم‌الهدی: بدحجابی گناهی بزرگتر از اختلاس است!/ خبر آنلاین

 

        * محمد(ص) علی(ع) موحدی کرمانی: اگر خدای نکرده در بین این کتاب ‌ها یک کتاب گمراه ‌کننده باشد و یک جوان آن را بخرد و به خانه ببرد و به واسطه آن، خواهر، برادرش یا پدر و مادرش را نیز گمراه کند، شما مسئولان گرفتار عذاب الهی خواهید بود."/ سایت صدای آمریکا

 

* آیت الله امجد: روز مادر و روز زن نبايد گذاشت. / انصاف نیوز

 

       * سردار جباری در مراسم بزرگداشت سلحشور گفت که احتمال دارد او توسط سرویس های اطلاعاتی بیگانه مسموم شده باشد! / انتخاب

 

       * قاضی‌پور: گفتم به مردان رای دهید نه مردان زن صفت! / آخرین نیوز

 

       * کیهان دارالخرافه: نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران تنها نیروی کارآمد و مکتبی جهان است.

 

       * وزارت خارجه ایران: تمدید ماموریت گزارشگر حقوق بشر ضرورت و وجاهت ندارد./ بی.بی.سی

 

        * تسنيم نيوز: ایران سومین در خاورمیانه و هفتمین مصرف‌ کنندهء لوازم آرایش جهان: جاسوسی لوازم آرايش، از مژهء مصنوعی تا لايه بردارهای پوست.

 

       * سردار نقدی: دیپلماسی نمی‌تواند ما را در دنیا موفق کند. منطق می گوید که باید یقهء نیروهای آمریکایی را در خلیج فارس گرفت. / انتخاب

 

       * پیوند مردم با فرهنگ شهادت، بهترین راه مقابله با شبیخون دشمن است [و] حاکمیت اسلام بدون ولایت‌فقیه امکان ‌پذیر نیست./ فارس

 

       * ترکیه: برگزاری مراسم نوروز ممنوع است! / آخرین نیوز

 

       * محسن  رضائی: اگر آمریکایی ها با ما وارد جنگ بشوند کاری می کنیم سختی های جنگ ویتنام یادشان برود/ آخرین نیوز

 

       * تحقیقات تازه: ریش، آقایان را از مریضی دور نگه می‌دارد!/ آخرین نیوز

 

       * قاسم سلیمانی: تشدید تحریم‌ها هم مانع سیاست ضد اسرائیلی ما نیست./ دویچه وله

 

       * دویچه وله: ترک‌های هلند "باید توهین به اردوغان را گزارش دهند"! به گزارش رسانه‌ها، کنسولگری ترکیه از ترک‌های مقیم هلند خواسته است که هر توهینی به رجب طیب اردوغان، رئيس‌جمهور کشور خود را اطلاع دهند. این موضوع دولت هلند را ناراحت کرده است.

       * روشنایی: با رأی مثبت مجلس به طرح برجام همه چيز در جلو چشمانم سياه شد.

       فدوی: خیر است انشاءالله! بیخودی نبود که همه‌ چیز در جلوی چشمان تان سیاه شد، آخر آدم که در شب، عینک آفتابی نمی زند، برادر روشنائی!

 

          * 4587---0912: آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند ما مفتون غرب و  غربی‌ها نیستیم، ما از خدا می‌خواهیم چنین باشد و نحوهء دست ‌دادن ایشان با مقامات غربی خلاف این گفته را ثابت نکند. و شاهد ذوق زدگی يک طرفهء ايشان در چنين ديدارهائی نباشيم.

          فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن  پیش از آن، یادآوری یکی دو نکته شاید خالی از ضرر نباشد. فی المثل اینکه  ماجرای "دست دادن" با حکم حکومتی ِ مقام معظم رهبری(ضپ) بکلی  و برای همیشه حل شد؛ بموجب این حکم، فرستادگان ِ بیت از این پس، با طرف های خارجی، اعم از زن و مرد، با "پا" دست خواهند داد، برادر 4587---0912

 

       * طاهری از تهران- عبدالله ‌زاده از ارومیه - قاری از اراک:  کسانی که با تندی، درشتی و تمسخر با منتقدان برخورد می‌کردند با این نامه و تدبیر حضرت آقا واقعاً چه پاسخ اقناعی برای ملت دارند؟ خداوند به حق باب‌الحوائج‌ های محرم، حضرت علی‌اصغر و حضرت اباالفضل العباس(ع)، رهبر و آقای ما را تا ظهور دولت یار نگهدار باشد و بدخواهان ایشان را رسوا نماید.

       فدوی: مراتب در شرایطی که ضد انقلاب بیهوش بود، جهت مزید اطلاع، به آگاهی ملت شل و پل هم رسید؛ دستجمعی گفتند «والله برادر فدوی، بقول سید قاسم(مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، ما همین سی و هفت سال را هم، با ذلت و مشقت گذراندیم و عمراً حاضر به تمدید عمر حضرت آقا(ضپ) تا ظهور امام زمان(عج) نیستیم». خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را اینطور سنگ روی یخ کردید، همان قار قار خودتان را می کردید بهتر نبود، برادر قاری و توابع؟!

 

       * 2349---021: یک دانشجوی رشتهء پزشکی در دانشگاه شهید بهشتی هستم. چرا قضیهء امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌های ما رو به فراموشی رفته است؟ ما در جامعهء اسلامی زندگی می‌کنیم و نباید فرهنگ غلط غربی بین قشر تحصیل‌کرده ما رواج یابد. چرا جلوی اردوهای مختلط دانشجویان گرفته نمی شود؟!

       فدوی عجالتا پاسخ  را در فرمول حضرت امام(ل) ریخته و عرض می کندکه «کاش شما هم یک تحصیل کرده بودید»، برادر 2349---021!

 

       * 2539---021: ما می‌توانیم با کشتی تقوا و صبر شیرین الهی در امواج متلاطم فرهنگ ماتریالیزم غربی بر ساحل نجات حضرت قائم برسیم.

       فدوی، دوباره گز نکرده پاره کرد و مراتب  را در اوقات شرعی، به آگاهی اُمّت همیشه در صحنه رساند؛ به طرفة العینی، صف های کیلومتری درب بیتِ فدوی تشکیل و از او بلیط کشتی ِ کذائی و نیز کوپن صبر شیرین الهی طلب می کردند. خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی ساده را، اینطور سرِ کار گذاشتید، برادر 2539---021!

 

       * 9107---0917: آمریکای امروز همان آمریکای گذشته با همان خصلت‌های استکباری ولی از نظر قدرت ضعیف‌تر است. انقلاب اسلامی هم همان انقلاب اسلامی عزتمند سال 1357 و البته مجهزتر و قدرتمندتر می‌باشد. ما مردم هم مثل اول انقلاب پای اصول و ارزش‌ها ایستاده‌ایم. هیچ چیز تغییر پیدا نکرده است.

       فدوی:  بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!

 

       * محمدرضا کریمی - نور مازندران: در آستانهء 70 سالگی قرار دارم. بعد از انقلاب مطالب روزنامه کیهان و یکی دیگر از روزنامه‌های کثیرالانتشار را مطالعه می‌کنم. در هیچ دوره‌ای همچون حال از زبان مسئولین این همه سخنان یاس‌آلود نشنیده بودم. عزا گرفتن مسئولین در پرداخت یارانه مردم و تهدید به قطع آنها، گران کردن حامل‌های انرژی هر چند ماه یک بار، اظهارات متناقض دربارهء خارج شدن از رکود، خالی شدن روستاها از سکنه به دلیل به صرفه نبودن کشاورزی، افزایش سن ازدواج و زندگی مجردی و ناامیدی از ازدواج در کشور و ده‌ها مورد دیگر را از زبان مسئولین در مطبوعات می‌توان خواند ولی از باز شدن این گره ‌ها خبرهای خوشایندی به گوش نمی‌رسد چرا؟

فدوی: والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضد انقلاب  نشنود، چارهء این هائی که شما ردیف کرده اید، مستلزم انقلاب دیگری ست که به گويا عمر شما و فدوی قد نمی دهد، برادر محمد(ص) رضا(ع)!

 

ا         * اسامی محفوظ:  دولت تدبیر و امید با علم به بیکاری جوانان بی‌شماری در کشور و به جای اشتغال ‌زایی برای آنها، در تازه‌ترین اقدام خود در تاریخ 94/7/29 دویست نفر از جوانان با تخصص‌های مختلف را از شرکت حفاری شمال واقع در پونک که نقش عمده‌ای در قراردادهای داخلی و خارجی دارد اخراج کرده است. آیا این اقدام پاداش به ثمر نشستن توافق هسته‌ای و کاهش فشار بر مردم و گرانی و تورم است؟!

         فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند: بسمه تعالی- بله!

 

        * امامی: چرا دارائی مسئولان باید از دید مردم پنهان بماند؟ مگر نه اینکه انقلاب مستضعفین علیه مستکبرین بوده و هست؟ این چه طرز تفکری است که حتی لیبرال‌ها هم آن را مردود می‌دانند؟ مگر نه اینکه دانستن حق مردم است. آیا نباید مردم بدانند که کاخ‌نشین‌ها حاکم برآنهایند یا افرادی مثل خودشان؟

       فدوی: برادر امامی، برادر امامی! چرا زنجیر پاره کرده اید؟! آخر نمی شود که شما، همینطور بریزید تویِ جوراب و بکوبید به دیوار! در این سی و چند ساله، اُمّت، بقول حضرت امام(ل)، متحول شده؛ یعنی، مستکبران فعلی، همان مستضعفان سابق اند و بالعکس!

 

       * 0287---0933: به نظر می‌رسد بعضی از مسئولین نمی‌خواهند رسوم خرافی و غیر عقلانی در کشور برچیده شود. این چه وضعی است که باید در چهارشنبه آخر سال صدها نفر مجروح و قطع عضو و تعدادی کشته بشوند؟

       فدوی: آرام!.. چرا زنجیر پاره کرده اید،برادر 0287---0933؟! یکوقت ضد انقلاب می شنود و لیست جامعی از خرافات واقعی ما را ـ از جمله جن گیری، رمالی و ظهور آقا(عج) در شهر آخن آلمان و غیره ـ را می گذارد جلومان و شدیداً مات می شویم ها!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

23  اپریل المشجرسنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه