خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

10 خرداد 1395 ـ 30 ماه مه 2016

 

 

کارا میکنه قیصر، چشا میرن مغز سر!

     گویا احوط آن است که خبرها را گاه فقط از چند قدمی نگاه کرد، و کاری هم بکارشان نداشت؛ مانند دو مستورهء زیر:

     * افتتاح بزرگترین مسجد مسجد جامع اروپا در مسکو! (1)

     * دیدار پاپ و فیدل کاسترو در بیت برادر فیدل کاسترو در کوبا! (2)

 فدوی که شدیداً بقول عوام confused شده و نمی داند چه خبر است، شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، می دانید؟!

     زیاده حیرتی نیست.

_____________________________________________

 (1) مسجد جامع مسکو روز چهارشنبه (23 سپتامبر / اول مهر) گشایش یافت. از 31 هزار متر مربع مساحت مسجد حدود 19 هزار متر مربع آن به چند صحن یک مهمانسرا اختصاص یافته است. در مراسم افتتاح این مسجد ولادیمیر پوتین، رجب طیب اردوغان، محمود عباس، نمایندهء ایران و نمایندگان کشورهای مسلمان‌ نشین فدراسیون روسیه حضور داشتند. این مسجد 6 طبقه، 7 گلدسته و گنبد و مناره‌هایی با بیش از 70 متر ارتفاع را داراست.

(2) پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در آغاز سفری 9 روزه به دو کشور کوبا و آمریکا پس از دیدار با رائول کاسترو رئیس جمهور کوبا روز یکشنبه (20 سپتامبر/ 29 شهریور) با فیدل کاسترو، رهبر سابق این کشور نیز دیدار کرد. این دیدار در خانهء فیدل کاسترو و با حضور همسر او انجام گرفت. پاپ همچنین روز یکشنبه مراسم عشای ربانی را در هاوانا برگزار کرد./ دویچه وله

 

 

رسیده بود بلائی...

     ... خلاصه چیزی نمانده بود که فدوی، دور از جان خوانندگان محترم ضدانقلاب، 99 ضربه شلاق با دو تا کوبیدهء اضافه، مهمان عملهء بیت، اعلی الله مقامهم اجمعین، باشد؛ به خبر برادرانهء زیر نگاه کنید تا بعرض وی برسید:

     * بی بی سی: اجرای حکم 99 ضربه شلاق برای تمام حاضران در یک 'پارتی شبانه' در قزوین. دادستان قزوین از اجرای حکم شلاق برای 35 شرکت‌ کننده در یک "پارتیِ شبانه" در باغی در اطراف شهر قزوین خبر داده است. اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین، به خبرگزاری قوهء قضاییه ایران گفت حکم 99 ضربه شلاق برای تمام این افراد یک روز بعد از دستگیری آنها اجرا شده تا "درس عبرتی باشد برای افرادی که مبادرت به هنجارشکنی می‌کنند".

     باری فدوی قاصم الجبارین را شدیداً شکر می کند که از آنجا رد نشده بود زیرا:

بیت

گر حکم شود که مست گیرند

در "باغ" هر آنکه هست گیرند!

     ضمناً فدوی از تکه های بعدی خبرکه  در پی می آیند، یکی دو نکتهء دیگر هم یواشکی دریافت:

نخست اینکه، پنداری امّت همیشه در صحنه هم از فسق و فجور چندان بدش نمی آید!؛ این مهم را فدوی از مهملات خردمندانهء بیدادستان قزوین استنباط کرد آنجا که فرمود در آن پارتی محرمانهء شبانه، اُمّت هم حضور داشته است!، خودتان ملاحظه کنید:

     * دادستان قزوین گفته است چون این دختران و پسران "به صورت نیمه‌عریان و در حال مصرف مشروبات و اعمال منافی عفت باعث جریحه‌دار شدن اذهان و افکار عمومی شده بودند!، می‌طلبید بار دیگر اقتدار دستگاه قضایی در رسیدگی سریع همراه با دقت و کیفیت اعمال گردد.

     دیگر اینکه، چون میانگین عمر متولیان ایران سابق 85 سال است، فلذا احوط آن است که به استناد ادامهء همان خبر، افزون بر "توقف ممنوع" یک تابلوی دیگر هم به تابلو های موجود در حکومت اسلامی درونمرزی (داعش داخلی - م) اضافه شود که عبارت است از: جوانی ممنوع!

     * دادستان قزوین دربارهء چگونگی دستگیری این افراد گفت: "به دنبال وصول گزارشی مبنی بر اختلاط تعداد زیادی دختر و پسر جوان در ویلایی در اطراف قزوین بلافاصله با صدور دستوراتی از سوی بازپرس کشیک دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، تمامی شرکت کنندگان در پارتی مذکور جلب شدند.

     و این هم لهجهء آلمانی خبر، برای جوری جنس:

     * دويچه وله: پایگاه اینترنتی قوه قضاییه جمهوری اسلامی از بازداشت 35 دختر و پسر "نیمه‌ برهنه" در یک پارتی شبانه در باغی در اطراف قزوین خبر داده است. وبسایت "میزان" روز پنجشنبه (26 مه/ 6 خرداد) به نقل از اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین، افزود که این افراد "بدون داشتن هیچ‌گونه رابطه‌ای، به بهانهء شرکت در جشن فارغ‌التحصیلی در حال رقص و پایکوبی بودند" که دستگیر و مجازات شدند. / دویچه وله

     زیاده تابلوئی نیست.

 

تمرّد

     فدوی هنوز نمی داند که چرا نظم و نسقی را که برادران تعیین فرموده اند، گاه از سوی برخی عناصر ضد انقلاب رعایت نمی شود؟ نمونه که فراوان است لکن، از آن میان، به مستورهء زیر نگاه کنید:

     * مریم میرزاخانی، ریاضیدان برجستهء جهان، به عضویت آکادمی ملی علوم امریکا انتخاب شد. او اولین زن ایرانی تبار است که به چنین مقامی می‌رسد. میرزاخانی پیش تر برندهء مدال فیلدز، برترین جایزه در عرصه ریاضی، شده بود./ العربیه

     باری در پاسخ  عرض می کند که نمی شود لکن!... بیخود کرده! مگر دست خودش است؟!؛ یعنی آن ضعیفهء سجادیه، نخست  باید، مانند امید کوکبی، نخبهء فیزیکِ زندانی، بی احتیاطی کرده و برای دیدار بستگان به وطن اسلامی بیاید و، برای دسنگرمی، 100 ضریه شلاق با دو تا کوبیدهء اضافی را میل بفرماید، و سپس محکوم به 10 سال اقامت در هتل 5 ستارهء اوین بشود و بعلت رأفت اسلامی، به سرطان کلیه مبتلا، و به تخت بیمارستان زنجیر بشود، و بعد از آن، اگر زنده ماند، برود عضو  عضویت آکادمی ملی علوم امریکا بشود، آخر همین جوری که نمی شود!

     زیاده عرضی نیست..

نوعی مقایسه

     خوانندگان محترم ضدانقلاب، برای اینکه دریابند که کارگران ایرانی، تا چه مایه متحمل و نجیب اند، نخست به خبر زیر نگاه کنند:
    
* آژانس ايران خبر: یک کارگر روس وقتی خبر اخراج اش را شنید، پیش از آنکه کارش را ترک کند، در اقدامی غیرمنتظره یک هواپیما در فرودگاهی در روسیه را نابود کرد .به گزارش سایت خبری "راشیا تو-دی"، این کارگر عصبانی با یک بیل مکانیکی به یک هواپیمای مدل یاک-40 که در باند فرودگاه پارک شده بود حمله کرد و با ضربات بیل این هواپیما را مانند اسباب بازی درهم شکست.

     اینک خبر مشابهی  را که در پی می آید، ملاحظه، و اگر خواستید، با خبر پیشین، مقایسه بفرمایید:

     * رادیو زمانه: حکم شلاق 17 کارگر معدن طلای آق دره اجرا شد.

     از نظر فدوی گر چه جرم کارگران مذکور محرز بوده است، معذالک بشرح زیر، مورد لطف و رأفت حکومت اسلامی درونمرزی (داعش داخلی - م) (1) واقع، و حقوق و مزایای معوقهء آنان نیز، بشرح زیر، کریمانه ، پرداخت شده است:

     * کارگران معترض معدن طلای آق دره با شکایت پیمانکار به شلاق و جریمه نقدی محکوم شدند!

     باری- یکوقت خدای نخواسته تصور نفرمایید که عملهء بیت در حکومت مستضعفان، همینطور دست روی بیضه گذاشته و پس از سی و چند سال، برای مستضعفان کاری انجام نداده اند، نستجیربالله!، این هم سند مصور منگوله دارش:

https://www.facebook.com/farjadfortynine/videos/1318265281536739/?pnref=story

     و نکتهء واپسین اینکه، برخلاف شایعات و تبلیغات  استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، که همه چیز در جامعهء شکوهمد اسلامی از کار افتاده و یا رو به اضمحلال و تعطیل است، بازار شلاق در قرن بیست و یکم و در "مملکت 6 هزارساله" (2)، بحمدالله والمنة، شدیداً دایر، و به اهتمام عملهء بیت، بسیار ُپر رونق،(3) و در حکم تفریحات سالم مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، را دارد!..

     زیاده شلاقی نیست.

_______________________________________________

(1) در مقابل حکومت اسلامی برونمرزی(داعش- م)

(2) مرا چکار که یک عمر آه و ناله کنم

که فکر مملکت شش هزار ساله کنم

وطن پرستی مقبول نیست در ایران

قلم بیار من این ملک را قباله کنم/ میرزاده عشقی ص 440

(3) بی بی سی: اجرای حکم 99 ضربه شلاق برای تمام حاضران در یک 'پارتی شبانه' در قزوین.

 

همدردی

دل صاحب مردهء فدوی این روزها شدیداً برای کلیدالاسلام والمسلمین برادرحسن(ع) روحانی، ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م)  کباب است!؛ زیرا از پیاده نظام بیت و علمای دون پایه، که خوانندگان جراید شریفهء دارالخرافه باشند، گرفته تا لشکر جرّار مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، به زعامت برادر حسین(ع) شریعتمداری- که سرِ بریده می دارد دوست-، بی آنکه بروی خودشان بیاورند که در ماجرای موسوم به برجام،مقام معظم  رهبری(ضپ) کاپیتان تیم هسته ای بوده، و هر "دست به آبی" که تیم هسته ای رفته، به اذن معظم له بوده است، ضمن عرّ و تیز مبسوط،، ریاست محترم آبدارخانهء  بیت (رئیس جمهور- م) را جلوی خورشید کباب کرده، و محاسن نامبرده را، روزی چند بار قبل از غذا، دود می دهند!. به چند مستوره در این پیوند، نگاه کنید:ه

- با رأی مثبت مجلس به طرح برجام همه‌چیز در جلوی چشمانم سیاه شد... فقط بدانند که معامله بسیار بدی کردند و این در آینده اثبات خواهد شد. ه

- تدبیر دولت آقای روحانی تا امروز به بزک کردن چهرهء کثیف آمریکا انجامیده است. از امید این دولت هم بیشتر بیگانگان برخوردار شده‌اند.ه
- جناب آقای روحانی! قرار بود با کلید برجام همه مشکلات کشور از جمله آب، هوا، اشتغال، رکود، تورم و... حل شود چه شد که یک باره همه آن آرزوها تنها به خرید هواپیما بدل شده که آن هم با ناز و کرشمه آمریکایی‌ها در حال منتفی شدن است وعده‌های خود را گویا فراموش کرده‌اید.
ه
- سخنان آقای سیف رئیس بانک مرکزی بیانگر پوچ بودن برجام و نیاز مبرم دولت به صداقت با مردم است.
ه
- گاو برجام بالاخره زایید امابچه مرده به دنیا آورد. واقعاً چه امیدهایی که به برجام بسته شده بود و همه دود هوا شد
. ه

- واقعیتی که رئیس بانک مرکزی کشورمان درباره برجام مطرح کرده اگر باعث عبرت دولتی‌ها بشود خوب است!

- اشکال کار در این است که دولتمردان ما در این مذاکرات و رفت و آمد با بیگانگان آن مقدار که قلب شان برای راضی شدن خارجی‌ها می‌تپید برای ملت و کشور خودشان نتپید والا سرنوشت برجام این گونه مبهم و ناکارآمد نمی‌شد. دل خانواده شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای از این وضعیت که شاهد گستاخی آمریکایی‌ها هستیم خون شده است. ه

-  آقای ظریف وزیر محترم خارجه کشورمان اظهار می‌کرد چون صحبت کردن به زبان انگلیسی را می‌داند نخواهد گذاشت مذاکرات برجام به ضرر کشور تمام بشود. ولی الان معلوم شده که با این حساب خیلی هم تسلط به زبان انگلیسی ندارد. چرا که بعد از گذشت هشتاد روز از اجرایی شدن برجام چیزی عاید ایران نشده است.ه

- روزی نیست که به خاطر مظلومیت شهدای هسته‌ای آه نکشیم. بعضی مواقع به خودم می‌گویم خوش به حال‌شان که با شهادت رفتند و این روزها را که سایه قیرگون ابر شتابان برجام روی ما سنگینی کرده ندیدند.ه

     بقیه در شمارهء بعد!

 

مُسری

     برخی کسالت های اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای،خلدالله ملکه و سلطنة، افزون بر اینکه ُمزمن شده،اند  مُسری نیز هستند!، ملاحظه کنید:

     * کلیدالاسلام والمسلمین حسن(ع) روحانی: دشمن فکر نکند بین ملت ما شکافی وجود دارد! / فارس

     گفتن ندارد که "دشمن"، از بیماری های لاعلاج مقام معظم رهبری(ضپ) ست.

     زیاده کسالتی نیست..

 

احتياط شرعی

 

حملهء انتحاری

     فدوی باز غفلت کرد و برادر محمد(ص) خاتمی را لحظاتی بحال خود گذاشت و نامبرده، با سوء استفادهء بهینه از این فرصت، شدیداً دور خیز کرده  از سر و دستار و جان خود گذشت و  جملهء انتحاری زیر را سامان داد:

     * محمد(ص) خاتمی: گاهی جامعه می گوید چه چیز را نمی خواهد! / پیک نت

     باری، نظر به اینکه فدوی مخالف تبعیض است، فلذا ورقهء برادر محمد(ص) خاتمی را هم تصحیح کرد. وی یک غلط گنده و فی الواقع ماهوی داشت و 19 می گیرد، زیرا در حملهء انتحاری بالا، " گاهی" باید بشود "همیشه"!

     زیاده عرضی نیست.

 

نتیجه گیری علمی

     فدوی در مرور خبرهای امروز با مورد نادری بشرح زیر برخورد:

     * آخرین نیوز: پیر شدن یک دختر 7 ساله! در این مطلب با دختری آشنا میشویم که 8 مرتبه زودتر از دیگران پیر می شود یعنی زمانی که 10ساله شود، چهره ای مانند یک پیرزن 80ساله خواهد داشت. اشانتی الیوت اسمیت، دختر 7 ساله ای ست که در بریتانیا زندگی می کند. او از پیری زودرس در کودکی رنج می برد که یک بیماری نادر ژنتیکی است.

     و اما راویان اخبار و ناقلان آثارو طوطیان شکّرشکن شیرین گفتارچنین روایت کرده اند که پیرامون آیت الله جنتی تاکنون، لطیفه های بسیاری ساخته و پرداخته اند که شماری را خوانندگان محترم ضد انقلاب باید تاکنون در فضای مجازی ملاحظه کرده باشند. این جوک ها عمدتاً مبتنی بر کهنسالی نامبرده  است و اینکه  وی افزون بر زوال جسمی، گرفتار زوال فکری و عقلی نیز هست* و  طُرفه اینکه،ب ه اذن و پاشنه کش حضرت  آقا(ضپ)، هنوز سرِکار بوده و، مانند سایر حضرات، مشغول مبارزهء صمیمانه با مردم  است!  در این میانه اما فدوی با آشنائی با موردی که شرح اش رفت، به این نتیجهء علمی رسید که این پدیده، تئوری پرت و پلا گوئی آیت الله را بعلت ابتلا به "keberson" (همان کِبَر سن خودمان- م) زیر سؤال برده  و این فرض را نیز مطرح می کند که عکس قضیه هم ثابت است یعنی، جنتی هم ممکن است که بعلت ابتلا به بیماری مذکور، بجای 90 ساله، 9 ساله باشد! که مصدر چنین اعمال و رفتاری شده و می شود،شما چه فکر می کنید؟

     زیاده تشخیصی نیست..

__________________________________

* اینکه نامبرده دچار این گرفتاری بوده یا نه، فدوی نمی داند!

 

غایب

     فدوی وقت بکند، تا کاری دست خودش نداده است، باید  حتماً برود دکتر چشم! زیرا در مرور خبرهای دارالخرافه بنقل از برادر بی بی سی، خواند:

     * اتحادیهء اروپا و ایران "عرق تازه ای خورده اند"!

     لکن به تصاویر طرفین که نگاه کرد، وزیر خارجهء بیت، برادر محمد(ص)جواد (ع) ظریف را دید با آن پیرهن یقه آخوندی، و خواهر سیده "موگرینی"، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپای سابق! با لچک اسلامی! فلذا جمله دوباره از نظر گذراند و دید بینائی اش نقصان گرفته و عبارت درست چنین بوده است:

     * فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در جریان سفر به تهران گفته است که روابط اتحادیه اروپا و ایران "ورق تازه ای خورده است."

     و مطمئن شد که خواهر سیده "موگرینی" اگر تا بحال هم عرق می خورده، بخاطر حضرت آقا(ضپ) هم که شده، دیگر نمی خورد! و قضیه، بطریقهء مرضی الطرفین، و بدون حضور زیان دیدهء اصلی، که بشر بشدت سرکوب شدهء ایرانی و حقوق معوقه او باشد، بشرح زیر ختم به خیر شده است،:

     * سفر موگرینی به تهران؛ توافق بر سر همکاری‌های نفتی، بورس دانشجویی و کمبود آب/ بی بی سی

     فاتحه مع الصلوات..

     زیاده ذکر مصیبتی نیست..

     * شیما بابایی، از فعالان مدنی در ایران بازداشت شده است. خانم بابایی 22 ساله و دانشجوی ترم چهارم معماری در تهران، شامگاه چهارشنبه در منزل مسکونی خود بازداشت شد .وی در تعدادی از تجمعات اعتراضی مقابل لاستیک دنا و زندان اوین حاضر بود. این منبع مطلع گفته که خواهر خانم بابایی به بیماری ام‌اس مبتلاست و هجوم ناگهانی ماموران امنیتی به منزل آنها باعث وخامت حال او شده است. ابراهیم بابایی، پدر این فعال مدنی نیز از بازداشتی‌های اعتراضات سال 88 بود که پس از تحمل 44 ماه زندان و 74 ضربه شلاق، آزاد شد.

     * علیرضا گلی‌پور، زندانی امنیتی و سیاسی محبوس در زندان اوین، به 39 سال زندان محکوم شد. آزیتا قره‌بیگلو، وکیل آقای گلی‌پور در گفت‌وگو با صدای آمریکا خبر صدور این حکم از سوی شعبهء 15 دادگاه انقلاب، به ریاست قاضی صلواتی را تایید کرد .جاسوسی، توهین به رهبری و هواداری از سازمان مجاهدین خلق از جمله موارد اتهامی این زندانی امنیتی و سیاسی است که در صدور این حکم سنگین و کم‌سابقه مورد استناد قرار گرفته است. خانم قره‌بیگلو، علیرضا گلی‌پور را یک "نخبه" معرفی می‌کند که در مقطع دکترا تحصیل می‌کرد و کارمند رسمی وزارت ارتباطات و و فناوری اطلاعات بود./ ایرانشهر

     * نرگس محمدی، نائب رییس کانون مدافعان حقوق بشر، که اینک دوران محکومیت خود را در زندان می‌گذراند، بار دیگر به ده سال حبس محکوم شد. جلسهء رسیدگی به اتهام‌های نرگس محمدی صبح روز چهارشنبه، اول اردیبهشت ماه 1395 در شبعه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شده بود. به گزارش سایت کانون مدافعان حقوق بشر، به موجب رأی دادگاه، خانم محمدی به استناد مواد 500، 610، 498 و 134 قانون مجازات اسلامی، در مورد اتهام اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور به تحمل پنج سال و در مورد اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به تحمل یک سال حبس و در مورد اتهام تشکیل و اداره گروهک غیرقانونی لگام به تحمل ده سال حبس محکوم شده است./ کانون مدافعان حقوق بشر

          * نوازندگان زن از کنسرت ناظری حذف شدند /آخرین نیوز

* زنان عضو ارکستر حافظ ناظری اجازه‌ی حضور در کنسرت اصفهان را پیدا نکردند.

ا         * العربيه: نیروهای امنیتی ایران، 8 تن از فعالان جهان مد این کشور را به اتهام آنچه «نشر فرهنگ مخالف اسلام» نامیدند، دستگیر کردند. به گزارش خبرگزاری‌های ایران، در عملیاتی که «عنکوبت2» نام گرفته و توسط دستگاه قضایی ایران اداره می‌شد، 170 تن از فعالان شبکه اجتماعی اینستاگرام، شناسایی شدند. 59 تن از این افراد در عکاسی و آرایش فعالیت می‌کنند، 58 تن مدل هستند و 51 تن، مدیران خانه‌های مد. العربیه

* «مرکز بررسی جرایم سازمان یافته» سپاه خبر داد: 170 فعال حوزه مد بازداشت یا احضار شدند / دیگربان

ا            * جمع‌آوری آثار دارای "تصاویر نامناسب" از نمایشگاه کتاب تهران. دبیر "نظارت محتوایی" نمایشگاه کتاب تهران گفت برخی آثار ناشران خارجی به دلیل اشاعه "افراطی‌گری و اختلاف‌های مذهبی" یا "ناسازگاری با فرهنگ اسلامی" جمع‌آوری شدند. / دویچه وله

           ادامه دارد!

 

کلمات حمار

ا          * انتخاب: روزنامهء سعودی مکه در مقاله ای مدعی شد شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران از قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران نیز خطرناکتر است.

* آيت الله مکارم شیرازی: ماهواره ها و شبکه های اجتماعی در حال حاضر تبدیل به لجن زار متعفن شده است. / انتخاب

ا         * ايضاً: رهبر در مسجد جمکران با امام زمان ارتباط دارد! و ارتباط نزدیک با امام زمان در مسجد جمکران از دلایل موفقیت علی خامنه‌ای است. / دیگربان

ا        * خبرگزاری صدای مسيحيان: آیت الله حائری شیرازی گفت ما می‌توانیم مردم را از طریق اینترنت به بهشت ببریم!

ا        * کیهان دارالخرافه: پنجمین مجلس خبرگان اولین نشست خود را دیروز برگزار کرد و در این نشست آیت‌الله جنتی، خار چشم انگلیس با رایی قاطع به عنوان رئیس این‌مجلس انتخاب شد.

* حجت‌الاسلام‌ حسن(ع) عرفان: اگر روحانیت نبود، کشوری به نام ایران باقی نمی‌ماند!/ حوزه نیوز

     * شریعتمداری: پیروزی تیم ایران مقابل فلسطین، دور از آداب پهلوانی بود!

     * ولایتی: نظام سلطه بدنبال کاهش جمعیت مسلمانان است! / دیگربان

     * محسن رفیق‌دوست٬ وزیر سپاه در دوران جنگ: نباید در دوران کودکی و در مهد کودک‌ها٬ زبان انگلیسی آموزش داده شود. / دیگربان

     * سردار حسین (ع) سلامی: اوباما از رهبر ایران برای حل مشکلات کمک می‌خواهد!/ ایلنا

     * رهبر انقلاب: هدایت سیاسی مردم بر عهده روحانیون است./ آخرین نیوز

     * جنتی: سواد به درد نمی‌خورد، طلاب باید انقلابی باشند./ العربیه

ا     * آیت الله علم الهدی: جریان نیروی انتظامی غیرتمند دینی گفته می‌خواهم مقابل فسق و فجور اتومبیل‌ها را بگیرم و آقای مسئول می‌گوید چرا می‌خواهید این کار را بکنید؛ و این همان فرمودهء پیامبر است که معروف را منکر ببینیم. گفته‌اند این کار، سرکشی در کار و زندگی خصوصی مردم است. مگر مردم در پارک‌ها و اتومبیل‌ها زندگی می‌کنند؟ / آخرین نیوز

     * حسین(ع) شریعتمداری: بستن تنگه هرمز "حق مسلم" ماست! / العربیه

     *  آیت الله گرگعلی (احمد خاتمی- م): امام راحل فرمودند که تمام مقصد ما مکتب ماست، اساساً حکومت مأموریت دارد که ریل دین و معنویت را تقویت کند و جاده بهشت را به مردم نشان دهد./ انتخاب

     * ايضاً: اینکه پسرهای جوان‌را در یکی از دانشگاه‌ها داخل خوابگاه دختران می‌آورند و رئیس دانشگاه می‌گوید دختران و پسران باید راه تعامل را یاد بگیرند، والله این تغییر ریل است. / همان

     * ايضاً: صدا و سیمای ما یک دانشگاه است و انتظار زیادی از آن می‌رود، چند خانم در برنامه خندوانه می‌خندند تا مردها را بخندانند، اسم این را چه بگذارم؟ به چه قیمتی می‌خواهید شادی باشد؟ به قیمت شکستن حریم؟/ همان

     * هادی صادقی٬ معاون فرهنگی قوه قضائیه: جامعه ایران دچار ایدز حقوقی شده و در اکثر تلفن‌های همراه تصاویر مجرمانه وجود دارد و جا دارد که همه افراد به نوعی محاکمه شوند. /دیگربان

     * نظر برخی از کاربران در اين مورد:

     - آخوندها خواستار دو ساعت وقت در روز برای صحبت از رادیو بودند تا ایران را گلستان کنند و اکنون خواستار حذف هر وسیله ارتباطی هستند با داشتن کلیه وسایل ارتباطی!
     - کو آن نسخهء سعادت بشر، لابد دشمن آن را دزدیده است!
     - گاو تشریف دارد که فکر می کند این کار ممکن است.
     - ایدز حقوقی؟؟؟؟ لامصب چی میزنی اینجوری توپ میشی؟ بگو ما هم استفاده کنیم خب
.

 

آکادمی چفیه مالی 10 /Academy award

هر آنکه بیخبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

میرزاده عشقی

     فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی که در نهمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1)، به دریافت مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشانsir در انگلستان  است، نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند، تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ) (2) مُستظهرباشند:

     * سید احمد علم‌الهدی: ولی‌فقیه معاونت ارتباطي و مردمي امام‌زمان است!

     * محمودی: در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای در جمع سپاهیان و در دانشگاه امام حسین(ع) هر چه گفته شود کم است چرا که گوشه‌ای از هر بیان آن حکمت و درسی است از مستندات قرآنی و سیره نبوی و ائمه دین(ع). خداوند سایه مقام ولایت را بر جهان اسلام خاصه کشورمان مستدام دارد.

 

     * 2914---0901: امت حزب‌الله همیشه پیرو خط ولایت خواهد بود و هر فردی بخواهد در کشور خلاف ولایت فقیه و به کام دشمنان قدمی بردارد ما سربازان ولایت با تمام وجود از آن دفاع خواهیم کرد.

 

* حاجی‌زاده اردبیلی: عوامل وابسته به آمریکا بدانند تا خون در رگ‌های اهالی روستاها و شهرستان‌های اقصی نقاط کشور جریان دارد پیرو خط ولایت حرکت کرده و هرگز نخواهند گذاشت خواب شوم آمریکا و خودفروختگانش در کشورمان تعبیر شود.

* ايضاً همان چفيه مال: عوامل وابسته به آمریکا بدانند تاخون در رگ‌های اهالی روستاها و شهرستان‌های اقصی نقاط کشور جریان دارد پیرو خط ولایت حرکت کرده و هرگز نخواهند گذاشت خواب شوم آمریکا و خودفروختگانش در کشورمان تعبیر شود.
 

     * رئیس قوه قضاییه: مسئولان از مقابله با فرمایش‌های رهبری اجتناب کنند./ بی بی سی

 

     * علیمردانی: در وصف عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی همین بس که نامزدهای ریاست ‌جمهوری در آمریکا در هر روز تلاش می‌کنند با محور قرار دادن جمهوری اسلامی در راس مسائل خارجی خود برای خود رأی بیشتری کسب کنند. همه این عظمت و قدرت را مدیون عنایت‌های الهی و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب با پشتوانه هم‌وطنان خود هستیم. چشم کسانی که این موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی را نمی‌توانند ببینند کور بشود.

     * ايضاً همان چفيه مال: در وصف عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی همین بس که نامزدهای ریاست‌جمهوری در آمریکا در هر روز تلاش می‌کنند با محور قرار دادن جمهوری اسلامی در راس مسائل خارجی خود برای خود رای بیشتری کسب کنند. همه این عظمت و قدرت را مدیون عنایت‌های الهی و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب با پشتوانه هم‌وطنان خود هستیم. چشم کسانی که این موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی را نمی‌توانند ببینند کور بشود.

 

     * آیت الله بنائی: همان نگاهی که در زیارت عاشورا به امام حسین‌(ع) داریم، باید نسبت به مقام‌ معظم ‌رهبری هم داشته باشیم؛ یعنی با دشمنانش، دشمن و با دوستانش، دوست باشیم و در دل این گونه نجوا کنیم که ای نائب صاحب‌الزمان‌(عج)‌ «انی سلم‌لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم»، چرا که مخالفت با ولایت فقیه، رودررویی با حاکمیت الله و قرآن است.

 

     * علی آهی - مداح: رابطه ما با ولایت به گونه ای است که اگر نیمه یک لیوان آب پاک و مطهری را بنوشیم و نیمه دیگر آن را شما تحریم کنید گوش به فرمان شماییم.

 

     * روزنامه جوان چاپ دارالخـُرافه: تنفس بدون رضایت ولی فقیه کاری بی ارزش و عبث است.

 

     * یک خواننده کیهان چاپ دارالخرافه: شك نبايد كرد كه هركس با هر توجيه در اجراء دستور ولی فقيه تأخير داشته باشد در اجرا اوامر حضرت صاحب الزمان (عج) نيز تأخير دارد و آن را توجيه مي كند.

 

     * محمودی: در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای در جمع سپاهیان و در دانشگاه امام حسین(ع) هر چه گفته شود کم است چرا که گوشه‌ای از هر بیان آن حکمت و درسی است از مستندات قرآنی و سیره نبوی و ائمه دین(ع). خداوند سایه مقام ولایت را بر جهان اسلام خاصه کشورمان مستدام دارد.

 

     * 2914---0901: امت حزب‌الله همیشه پیرو خط ولایت خواهد بود و هر فردی بخواهد در کشور خلاف ولایت فقیه و به کام دشمنان قدمی بردارد ما سربازان ولایت با تمام وجود از آن دفاع خواهیم کرد.

 

ضمناً آقایان زير بعلت سرودن اين قطعات، از اين پس در حوزهء سکونت خود

بعنوان «مالش الشعراء» شناخته خواهند شد:

همتی از آبادان:

هر كه بی ولی باشد عاقبت سيه بخت است
پيمودن راه حق، بی امر ولی سخت است
انقلابمان هرگز، منحرف نخواهد شد
تا سيدعلی باشد ما خيالمان تخت است!

گر حنجره های سابقون خاموش است
خون جگر بسيجيان در جوش است
تا هست بسيج و حضرت خامنه ای
ای پير جماران علمت بر دوش است

 

شهيدی:

سرود و شعر و شعارم امام خامنه ای است
گل هميشه بهارم امام خامنه ای است
پس از خدا و رسول و ائمه اطهار(ع)
تمام دار و ندارم امام خامنه ای است

 

ما همان نسل جوانيم كه ثابت كرديم
در ره عشق جگر دارتر از صد مرديم
هر زمان شور خمينی به سر افتد ما را
دور سيد علی خامنه ای می گرديم!

فتنه گران فتنه گری كم كنيد / فاصله با خامنه ای كم كنيد
گر ز ولايت رهتان شد جدا / روز جزا فكر جهنم كنيد

 

آهن آبديده را رنگ عوض نمی كند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی كند
به خيل دشمنان بگو به كوری دوچشمتان
مطيع امر رهبری رنگ عوض نمی كند
 

كم شنوا - تبريز

با خامنه ای كسی نگردد گمراه، / او در شب فتنه می درخشد چون ماه،

در هر نفسم برای او می خوانم،/  لا حول ولا قوه الا بالله.

ديدم صلابت تو پا بر جا ماند،/انگشت تحير به لب دنيا ماند،

والله به تاريخ نخواهند نوشت، / سيدعلی خامنه ای تنها ماند

 

در عصر نبی گر بشكستند همه عهد علی را
گرخانه نشين كرد عدو از ستم خويش ولی را
ما درس گرفتيم در اين نهضت اسلامی ايران
تنها نگذاريم دمی رهبر خود سيدعلی را

 

امروز دلم نويد شادی داده
انگيزه اردوي جهادی داده
امروز امير جبهه خوبي ها
فرمان جهاد اقتصادي داده

 **********************

     همچنين یادآوری این نکتهء باریکتر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان، بعضی امتیازات  لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز را، بویژه در بخش "مالش قهرمانانه"(4)، مع الاسف  نیاورده اند؛ لکن آکادمی، حق بقول عوام appeal را برای این دسته ازمؤمنین،محفوظ می دارد.

والله الموفق والمعین

____________________________________

1- چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2- (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3- بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر) باشد- م

4- حداقل 25 مالش در دقیقه! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

 

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیاز چندانی  به دخالت او ندارند!

     * آیت الله گرگعلی(ع) (احمد خاتمی- م): انتخاب آیت‌الله جنتی تودهنی محکمی به آمریکا، انگلیس و رسانه‌های استکباری بود. /فارس

     تحشیهء فدوی: والله برادر فارس بقول سید قاسم(مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ.. لکن بین خودمان باشد، حال که ضدانقلاب خوابست عرض می کند،" آمریکا، انگلیس و رسانه‌های استکباری" حسب شیوهء مرضیه، دستجمعی جاخالی دادند و "مشت محکم "کذائی، برای هزارمین بار، خورد توی دهن ملت!

 

     * بی بی سی: گزارش تازه اداره آمار ملی بریتانیا درباره میزان مهاجرت به این کشور در سال 2015 نشان می‌دهد که شهروندان ایرانی در مقایسه با کشورهای دیگر بیشترین تقاضای پناهندگی را ارائه داده‌اند. بر اساس این آمار تعداد ایرانی‌هایی که برای پناهندگی در بریتانیا درخواست داده‌اند، نسبت به سال 2014 حدودا دو برابر شده و به 4811 نفر رسیده است.

     تحشیهء فدوی: خوانندگان محترم ضدانقلاب یکوقت فکر نکنند که این بمعنای  فرار مغزها- جان به در بردن، و کلاً گریز از حفقان جامعهء شکوهمند اسلامی ست، نستجیر بالله!

 

     * العربیه: زیردریایی بریتانیایی جنگ جهانی دوم با 71 جسد پیدا شد.

     تحشیهء فدوی: راستی، آیت الله جنتی جزو شان نبود؟

 

     * پارسینه: مرجان در حالی که اشک می‌ریخت گفت: در بزرگراه چمران بودیم که یکی از آنها با تهدید چاقو به عقب آمد و مرا تسلیم خواسته شومش کرد سپس دوستش که پوریا نام دارد به سراغم آمد و بهنام پشت فرمان نشست و در حال حرکت وی نیز مرا با تهدید چاقو تسلیم نیت سیاهش کرد.

     تحشیهء فدوی: بر عکس نهند نام زنگی،کافور!

 

     * رادیو فردا: دادستان تهران (عباس جعفری دولت آبادی) آمار رانندگی در حین «مستی و شرب خمر» در پایتخت را «قابل توجه» و «هشدار دهنده» خواند و خبر داد که سال گذشته در همین زمینه دو هزار و 900 پرونده تشکیل شده است.

     تحشیهء فدوی: بله؟ صلی و جلی، شما هم بلی؟

 

     * ساندی تایمز: ولیعهد بریتانیا می‌خواهد به ایران سفر کند.

     تحشیهء فدوی: اختیار دارد، منزل تاریخی خودشان است، برادر بی بی سی!

 

     *کیهان دارالخرافه: رئیس جمهور طی سخنانی از مسئولان خواست چنانچه اشتباهی کردند با مردم درمیان گذاشته و از آنان عذرخواهی کنند.

     تحشیهء فدوی: اختیار دارید، نفرمایید شما را بخدا!، این مردمند که باید، روزی هزار بار، ضمن دود کردن صدها صلوات، از مسؤلان و در رأس همه، اعلیحضرت العظما خامنه ای خلدالله ملکه و سلطنة، عذر خواهی کنند، برادر روحانی!

 

     * حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت با تشکیل جلسه‌ای فوری متشکل از سیاستگذاران و کار‌شناسان مسئول، خواستار ریشه‌یابی بالا رفتن آمار خودکشی طی ماه‌های گذشته شده است. در یک هفته گذشته 6 نفر در ایران خودکشی کردند. / دویچه وله

     تحشیهء فدوی: والله برادر قاضی زاده بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ.. لکن بین خودمان باشد، حال که ضدانقلاب خوابست عرض می کند،اینکه دیگرجلسه و کنفرانس و ریشه یابی نمی خواهد، مردم جانشان از دست عملهء بیت به لب رسیده،مطلب بهمین سادگی ست، برادر وزیر!

 

     * بی بی سی: در پی انتقاد رهبر ایران از "ترویج انحصاری زبان انگلیسی" در این کشور، یکی از مسئولان آموزش و پرورش از برنامه این وزارتخانه برای آموزش پنج زبان خارجی جدید در مدارس خبر داده است.

     تحشیهء فدوی: حال که دارید زحمت اش را می کشید، لطفاً زبان زرگری هم علاوه کنید؛ اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع).

 

     * العربیه: حفره‌ای عجیب در سعودی که آنچه داخلش می ریزند به هوا پرتاب می کند.

     تحشیهء مقام معظم رهبری(ضپ) :لکن می خریم، چند؟!

 

     * بی بی سی: خبرگزاری ایلنا گزارش داده است که در مراسم افتتاح "انجمن اسلامی آرمان" در دانشگاه علم و صنعت در تهران، میان دانشجویان طرفدار دولت حسن روحانی و هواداران محمود احمدی‌نژاد تشنج به وجود آمده است.

     تحشیهء فدوی: آخه چرا؟ اینها مگر با هم، فرقی دارند؟! ز هر طرف که دمر شود، سود اسلام است!

 

     * دويچه وله، به نقل از روزنامه جوان: دوران طلایی امام بود، همه‌تان را آویزان می‌کردند.

     تحشیهء فدوی: والله برادر دویچه وله، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ.. لکن بین خودمان باشد،حال که ضدانقلاب خوابست عرض می کند که ملت، 37 سال است که با طناب پوسیدهء برادران به تهِ چاه رفته و همانجا مانده است؛ فلذا خود بخود، آویزان است!

 

     * العربیه: آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، جمعه 15 آوریل، با درخواست ترکیه برای پی‌گرد قانونی یک طنز پرداز که رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه را مسخره کرده بود، موافقت کرد؛ اما در عین حال اعلام کرد در پی لغو ماده قانونی است که اجازه چنین اقدام‌هایی را می‌دهد.

     تحشیهء فدوی:  شما دیگر چرا؟ نکند به حضرت آقای ما اقتدا کردی، خواهر مرکل؟

 

     * آیت الله پینوکیو (جنتی): اگر انقلابی ها نبودند دشمن فاتحهء مملکت را خوانده بود! / کیهان دارالخرافه

     تحشیهء فدوی: دشمن مع الاسف وقت و حوصله نداشت،انقلابی ها، قبول زحمت فرمودند!

 

     * شهیندخت مولاوردی٬ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان این که «متحدالشکل کردن پوشش» در ایران نه «ممکن» و نه «قانونی» است٬/ رادیو زمانه

     تحشیهء فدوی:  این حرف ها کدام است؟ البته که هم قانونی و هم ممکن است. از دو خط موازی که بد تر نیست که به ارادهء مقام معظم رهبری(ضپ) بهم رسیدند!

     * بزرگترین کتابفروشی دنیا قرار است تا دو ماه دیگر در تهران افتتاح شود. با افتتاح «باغ کتاب تهران» دیگر نیویورک صاحب بزرگترین کتابفروشی دنیا نیست. چرا که باغ کتاب در اراضی عباس‌آباد تهران در فضایی بیش از سه‌برابر آنچه در نیویورک به آن اختصاص داده شده بنا شده است./ پارسینه

     یاد آوری فدوی: راضی به زحمت شما نیستیم زیرا: «سرانه مطالعه در کشور 8 دقیقه است!/ فارس».

 

     * اعلام جدائی دین از سیاست در تونس / دویچه وله- تیتر

     تحشیهء فدوی: وامی با بهرهء سنگینی از حضرت امام(ل): ای کاش فدوی هم یک تونسی بود *!

 

http://www.hazl.com/archive/2016/4_apr016/042016%20Tanz/apr2016_clip_image031.jpg

ا     * 0912---804470: هزار نفر بازنشسته ذوب آهن دو ماه است که حقوق نگرفته‌اند در حالی که به مدیران و مسئولان وام‌های 400 میلیون تومانی پرداخت می‌شود. آقای رئیس جمهور وقتی به دیدار مراجع رفتند این‌ها را هم گفتند؟
     فدوی:مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر ریاست محترم آبدارخانهء بیت،(رئیس جمهور- م) برادر روحانی رسید؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ فرمودند !yes، مراتب در فاصلهء دو قیلوله، با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین که تازه از ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و نیز بازی با انگشت بیست و یکم مبارک،فارغ شده بودند، رسید.. بعدالتحیه و السلام،و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چندین فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت، دستجمعی فرمودند:  اسسسب !!..فدوی عرض کرد: ببخشید؟ فرمودند "اسسسب" به تکرار "س"، ضمیمهء آروغ است و منظورشان اینست که اسب حیوان نجیبی ست!..باری- فدوی پس از اندکی تأمل مراتب فوق را مجدداً به عرض رسانده استدعای تعیین تکلیف کرد؛،فرمودند: بسمه تعالی- لکن بقول عوام as long as  اینکه که وامهای میران مکتبی،مخل مواجب شان نشود،اشکال شرعی ندارد، برادر 4470---0912
!

 

     * ابراهیم سینکی: رئیس جمهور کشورمان در کرمان آمریکا را تهدید کرد که دو میلیارد دلار را از حلقوم او بیرون می‌کشد. با این جمله وی من خوشحال شدم ولی وقتی دیدم می‌خواهد از طریق مجامع بین‌المللی که در واقع شاگردان شیطان بزرگند اقدام کند خوشحالی‌ام به سردی گرایید. آخر تا به حال مگر شده که نوکر برای ارباب حکم صادر کند و حقوق ضعیف را از قوی بستاند؟ تنها راه همانی است که کیهان پیشنهاد کرد یعنی «بستن تنگه هرمز»! شیطان بزرگ فقط حرف زوررا می فهمد.

     فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند برای کشیدن دو میلیارد  دلار از حلقوم شیطان بزرگ، وسیلهء بلندی لازم است که به کشور دوست و برادرچین کمونیست بقول عوام order داده اند که بمحض وصول،نه تنها آن وجه ناقابل را از ماتحت اش بیرون می آوریم، دندانهایش را هم می کشیم! لکن این دلیل نمی شود که شما پرتاب مشتهای محکم به فک او را فراموش یا تعطیل کنید، حضرت آقا(ضپ) را خوش نمی آید، برادرسیخکی!

 

ا        آب‌پیکر: مسئولان و دولتمردان پول آب و برق و گاز... هم‌وطنان را با معیار حقوق‌های دهها میلیون تومانی خودشان حساب و تعیین نکنند. بنده یک بازنشسته هستم که تقریبا یک سوم حقوق دریافتی‌ام صرف پول آب، برق و تلفن و گاز می‌شود.

     فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. بعدالتحیه و السلام و صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند: این قسمت را دیگر کم لطفی می کنید زیرا اشکال از مصرف بالی آب خودتان است، برادر آب پیکر!

 

     * 4108---091‍: آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفته فعالیت‌های هسته‌ای ما بعد از برجام گسترده‌تر خواهد شد. مانده ايم لز اين حرف بخنديم يا گريه کنيم.

     فدوی:مراتب در اوقات شرعی به شرفِ عرضِ خاک ِنعلینِ ملک پاسبان ِسپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت فرمودند: بسمه تعالی- هیچکدام، احوط آنست که سینه و یا مستحباً سینه بزنید، برادر4108---091‍!

 

ا     محمد(ص) تقی(ع) عباسی- غرب تهران: سال‌هاست پابوس حضرت امام‌رضا(ع) هستم. تقریباً تا 2 سال پیش ارزان‌ترین بلیط قطار که درجه 2 معمولی صندلی نام دارد می‌گرفتم تهران- مشهد نفری 5 هزار تومان (یک کوپه 30 هزار تومان) ولی حالا با گشایش 100 روزه مشکلات معیشتی مردم همان کوپه شده 155 هزار تومان (فقط رفت) بیشتر از 5 برابر افزایش ظرف 2 سال. من مارکسیست نیستم، مسلمانم.

ا     فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله، با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض حضرات آیات عظام و حجج اسلام

 اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. بعدالتحیه و السلام،و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چندین فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت، دستجمعی فرمودند مانعی ندارد اصلاً لازم نیست شما بروید پابوس، زیرا: ه

بیت

طبق حدیث و آیه

امام(ع) خودش میایه!

 

     * 9472---021:  اداره برق، قبوض برقی که بیش از 30 هزار تومان باشد برق را قطع می‌کند و بابت وصل کردن آن یک قبض 16 هزار تومانی می‌دهد و وقتی به شرکت برق مراجعه می‌کنیم 18 هزار تومان دیگر باید پرداخت کنیم. این چه نحوه برخورد با مردم است؟

     فدوی: برخورد مذکور، برگرفته از یاسای محترم آخوندی ست، روشن شد، برادر9472---021؟

 

     * 7557---021: همسرم بازنشسته مخابرات است و ماهی 1 میلیون و 600 هزار تومان حقوق می‌گیرد. 2 دختر در دانشگاه و یک دخترم در رشته گرافیک که بسیار پرهزینه است درس می‌خوانند. یک دخترم هم عقد کرده است. شما خودتان را بگذارید جای ما، یارانه ما هم قطع شده است.

     فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت  ابتلا به لرزش قهرمانانه، بحال ترقص در آمده بودند، به استحضار رسید؛ ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) پرسیدند: برق شان که قطع نشده؟ عرض شد: خیر. اعلیحضرت العظما؛ فرمودند:

بیت

تا ریشه در آب است، امید ثمری هست

تا سیمه به برقه، امید شرری هست!

و من الله التوفیق

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

28 می المُکیّف سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه