خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

24 خرداد 1395 ـ 13 ماه ژوئن 2016

 

دیوار موش دارد!

       فدوی در مرور خبرهای امروز دارالخرُافه دریافت که تیره ای از برادران، که چشم دیدن تیرهء دیگری از برادران را ندارند، می کوشند که از آبِ سنگین گل آلودِ بیت، که این روزها تا دشداشهء حضرت آقا(ضپ ) بالا آمده، کوسه بگیرند! برای دستگرمی، به خبر زیر نگاه کنید:

       * مشاور فرهنگی سپاه خبر «سحام» را تایید کرد: اوباما برای حل مسائل منطقه‌ای به رهبری نامه داده است!

       فدوی هم برای دستگرمی عرض می کند: یعنی چه؟ بقول عوام so what? بموجب اسناد معتبری که اخیراً از سوی برادران مؤمن آمریکائی و انگلیسی منتشر شده است و پاره ای از آن در پی می آید،، زمانی که حضرت امام(ل) هیچکاره بود، بمدت 19 سال با رؤسای جمهور ممالک محروسهء امریک، متخلص به شیطان بزرگ، بطریقهء بقول عوام long distance شدیداً حال و مُعانقه می فرموده است! این هم اسناد منگوله دارش:

       * در روزهای گذشته سازمان «سیا» اسنادی را منتشر کرده که نشان می دهد آیت‌الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از دهه 60 میلادی تا 1979 یعنی تا قبل از ترک فرانسه و آمدنش به ایران در سال 1979، با روسای جمهوری آمریکا در ارتباط بود. به گزارش روزنامهء فرامنطقه‌ای «الشرق الاوسط»، به نقل از «بی بی سی فارسی»، روح الله خمینی طی این مدت حداقل دو بار با رؤسای جمهوری آمریکا تماس مستقیم برقرار کرده و به آنها وعده داده بود که «منافع آمریکا» به خطر نخواهد افتاد./ العربیه

       حال شما هم اگر زحمت نیست، برای لحظاتی عمامه تان را قاضی کنید و بفرمائید که وقتی امام(لِ) هیچکاره برای تصاحب "قدرت خانم" چنان کرد که شمه ای از آن گفته آمد، آیا مقام معظم رهبری(ضپ) که سال هاست همه کاره و حاکم بر جان و مال مردم است، نباید بکند؟!

       بهر روی، بنظر می آید که یکی دیگر از اهالی قدرت، این بار بجای مواد منفجره، زیر نعلین زرد مقام معظم رهبری(ضپ)، مبالغ هنگفتی  پوست موز کار گذاشته و می کوشد که سرمایهء معنوی و گرانبهای معظم له، که عبارت از "دشمن" و  "استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل" باشند را، از ایشان گرفته و معظم له را با یک قیام و قعود،خلع سلاح، و دکان پر رونق ایشان را تخته نماید!

       خوانندگان محترم ضد انقلاب هم انشاء الله انتظار ندارند که معظم له و برخی عملهء بیت، مراتب فوق را تأیید فرمایند! بلکه بگذارید که، حسب شیوهء مرضیه، تقیه فرموده بشرحی که در پی می آید، زیر همه چیز زده و نیروهای خودجوش و آل ساندیس، سلام الله علیهم اجمعین، را بمنظور برخورد به ظلمی که بر اباعبدالله هم نرفته، به صحنه، فرا خوانند!:

       * علی خامنه ای رهبر کنونی ایران با حمله لفظی به آمریکا و انگلیس اسناد سازمان سیا را جعلی خواند.(1)

       * لاریجانی، رئیس مجلس ایران، بی‌بی‌سی را به انتشار "سندی جعلی از اسناد آمریکا" در مورد تماس ‌های آیت‌الله خمینی با مقامات آمریکایی متهم کرده و گفته که هدف این کار شکستن "قبح ارتباط با آمریکا" بوده است"!/ بی‌بی‌سی

       در واقه «معظم له»ها یادشان رفته که بفرمایند هر قاعده ای استثنائی هم دارد و آن اینکه، اقرار و افشای دخالت در سرنگونی دولت قانونی دکتر مصدق، از سوی همین منابع، جعلی نیست!

       زیاده سندی نیست...

 

التماس دعا

       فدوی در مرور خبرهای امشب بنقل از العربیه خواند:

       * مردم بریتانیا قرار است روز 23 ژوئن در همه پرسی خروج یا ماندن در اتحادیه اروپا شرکت کنند، و عدم اطمینان از نتایج این همه پرسی بر روی تمامی بخش های اقتصادی این کشور تأثیر گذاشته است. روز دوشنبه نتایج یک نظرسنجی نشان داد که 48 درصد مردم بریتانیا خواهان خروج از اتحادیه اروپا هستند در حالیکه طرفداران این اتحادیه 43 درصد می باشند.

       فدوی در این باب عرض می کند که یکی داشت خمیازه می کشید، دیگری گفت حسن آقا جان!، حالا که دهن ات باز است، لطفاً اکبر آقا را هم صدا کن! حالا حکایت فدوی ست. می خواست بگوید که چون ملت در حکومت اسلامی درونمرزی (داعش داخلی - م) * از نعمت رفراندم یا همه پرسی، شدیداً محروم است، اگر زحمت نیست لطفاً برای ملت ما هم، در باب اینکه دوالپایان گرامی را هنوز می خواهند یا نه، همه پرسی فرمایند؛ اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

 

قدم نو رسیده مبارک!

       ماه رمضان امسال هم، که مع الأسف در چند قدمی ست!، مانند همه چیز دیگر، از زمان فرود اضطراری حضرت امام(ل) از کرهء ماه به آن تکهء نگونبخت از کرهء زمین (ایران سابق- م) در سال۱۳۵۷، از معنای مألوف تهی، و به نوعی تهدید توأم با ِاعمال عملیات محسوس و نامحسوس ایذائی علیه شهروندان غیر وابسته تبدیل شده است. گفتن ندارد که شهروندان محترم ضد انقلاب، نمونه های فراوانی را در این سال های تلخ شاهد بوده اند که امسال البته عملهء بیت، بعون الله و به سفارش مقام معظم رهبری، ضاعف الله پرُستاته، با آنان دولا پهنا حساب خواهند فرمود! باری، یکی دو مسأله ای، که فدوی در این پیوند هنوز در حل آنها توفیقی نداشته است، امسال هم بی تردید گریبان او را خواهد گرفت آن است که در ماه مبارک مذکور، چرا مراسمی که  مهمانی خدا نام دارد، بابت یک جرعه آب، در ساعات طولانی و گرمای طاقت فرسا، تبدیل می شود به تخته شلاق!؟ نگاه کنید:

       * به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام "سید مصطفی حقی"، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان، ضمن هشدار به افرادی که به طرق مختلف اقدام به روزه خواری علنی در ماه مبارک رمضان می نمایند اظهار کرد: مطابق مادهء 638 قانون مجازات اسلامی، برای تظاهر به عمل حرام در انظار، اماکن عمومی و معابر مجازاتی تا 74 ضربه شلاق در نظر گرفته شده است!

       باری، افزون بر فدوی، جد اعلای وی نیز در این ارتباط همچنان حیران مانده است که:

طبع ام به نماز و روزه چون مایل شد

گفتم که مراد ُکلیّ ام حاصل شد

افسوس که این وضو به بادی بشکست

و آن روزه به نیم جرعه می، باطل شد!

       زیاده عرضی نیست/

 

از آثار انتخاب شهردار مسلمان در لندن!

 

ساعت مکتبی

       همانگونه که دوران طلائی(1) حضرت امام(ل) (2) مع الاسف بپایان رسید و ما بعون الله اکنون عصر مفرغ را تجربه می کنیم، پدیدهء زیر نیز، پایان دوران پر افتخار دورهء "هنر نزد ایانیان است و بس!"  را شوربختانه اعلام فرمود:

       طرح ساعت مکتبی بالا را اگر نمی پسندید، مدرن ترش را هم به وجه زیر داریم:

       فدوی که نمایندهء انحصاری این اثر عبادی- هنری در جهان اسلام عزیز است، بی آنکه قصد تبلیغ داشته باشد، عرض می کند که در مزایای محصول بی بدیل فوق، هر چه بگوید کم گفته است! از ویژگی های جالب محصول مذکور، یکی اینکه عنداللزوم، کوک هم می شود! یعنی کافی ست که نخست وضو گرفته و سپس عقربه را، بوقت عربستان، روی امام(ع) مربوطه بگذارید. آن امام همام(ع) سر موقع،شما را با چماق از خواب ناز بیدار خواهد فرمود. و اما یکوقت فکر نکنید که آن امام  گرامی(ع) در استفاده از "چماق" بجای "زنگ"، معاذالله، منظوری داشته است؛ خیر، چنین نیست، بلکه آن نیز علتی تکنیکی دارد و آن این است که معمولاً افراد، پس از اینکه توسط زنگ ساعت های معمولی از خواب بیدار می شوند، دوباره چندین بار خواب شان می برد و چه بسا نخست  از نماز صبح، وسپس از سایر اموری که ای بسا برای شان مهم نیز بوده باشند، باز می مانند؛ لکن استعمال "چماق" بجای "زنگ"(3) در این ساعت ویژه، باعث می شود که طرف، با دریافت نخستین چماق، از تخت بیرون جهیده و تا شب گِرد بستر نگردد!        گفتن ندارد که ساعتی که ملاحظه می کنید، مردانه است و حتا حضرت زهرا(س) در آن راه نیافته است؛ فلذا استفادهء نسوان از آن در اطاق خواب، به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، جایز نیست؛ و گرنه فدوی "مسؤل آن نخواهد بود"...

       بعنوان حسن ختام این مختصر یادآور می شود که همانگونه که در ساعت مبارک اولی ملاحظه می کنید، ساعت در حال حاضر، اندکی به باقر(ع) مانده است و خوانندگان محترم ضدانقلاب هنوز چند ساعتی تا ساعت مهدی(عج) فرصت دارند تا هر فسق و فجوری که می خواهند بکنند، دیگر خود دانند...       

        ضمناً فدوی از شهرستان های داخل و خارج نمایندهء فعال می پذیرد!..

       زیاده ابداعی نیست..

___________________________________________

(1) وام بدون بهره ای از برادر میر حسین(ع) یا حسین(ع)!

(2) (ل) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف لعنة الله علیه است.

(3) از بخش صنایع تکنیکی ساعت که بگذریم، در باب صنایع معنوی آن می توان گفت که اگر "چماق" را معادل "زنگ" بگیریم، به این ساعت، می شود بجای ساعت "شماّطه دار" گفت ساعت "چماق دار"!

 

دومین نتیجه

       برخی واژگان و زبانزد ها، مانند منشور، می توانند وجوه گوناگونی داشته باشند. این موضوع البته قابل تسّری از علوم تجربی به علوم نظری نیز هست؛ به یک مستورهء دم دست که در پی می آید نگاه کنید:

       * محسن افشانی، بازیگر سینما و تلویزیون، به مناسبت روزجهانی چپ دست ها، این روز را به چپ دست ها تبریک گفت و آنها را افرادی خاص دانست. محسن افشانی همچنین به مناسبت این روز تبریک خاصی به روحانی، اوباما و خودش گفت! / آخرین نیوز

       باری، بر پایهء آنچه گفته آمد، نتیجهء اخلاقی دیگری هم که می شود از این خبر گرفت آن است که: "هر گِردی گردوست"!

       زیاده آزمایشی نیست..

                       

هنر نزد...

       خوانندگان محترم ضدانقلاب یکوقت تصور نکنند که چون ملت، به اهتمام بیت و توابع، مصرف کنندهء بنجل های کشور دوست و برادر چین کمونیست شده است، نسبت به آنان عقب مانده نیز هست. خیر، چنین نیست، زیرا  بررسی آراء هموطنان گرامی حاکی ست که هنر، همچنان، نزد ایرانیان است و بس!

       به تصویر و کامنت این هموطن نگاه کنید تا بعرض فدوی برسید:

       * سیگار کشیدن به سبک چینی

       * ما هم یه وسیله داریم مثل این که بهش می گیم قلقلی يا قلفور يا سيخ سنگی (بر حسب محل استعمال)!

       زیاده اختراعی نیست.

 

تازه های علمی

       پژوهش ها، و در پی آن کشف تازهء فدوی، حاکی از آن است که چاه های امام زمان(عج)، مانند ظروف مرتبطه، بهم راه دارند و، اگر ُمبلغان بگذارند، آن حضرت(عج) قادرند که با استفاده از فرمول مربوطه،  از چاهی به چاهی دیگر منتقل، و سرانجام از جائی دیگر مانند تاجیکستان، سر درآورده و به ارشاد خلق الله بپردازند.

       یک متخصص مهدویت(عج)، که تاکنون 250 جلد کتاب در اثبات این تئوری نوشته!، یواشکی به  فدوی گفت که یکی از موانع جدّی بر سر راه ظهورِ پیوستهء معظم له (عج)، افزون بر فقدان دوای ظهور بعلت تحریم ها، آن است که برادران بدلائل نامعلوم و به لطائف الحیل، مانع خروج ایشان از چاه کذائی می شوند! و اگرایشان جاخالی هم داده و یک جوری خودشان را بیرون بیاندازند، باز وی را بازداشت و معاذالله حتا روانهء زندان هم می کنند! خودتان، بنقل از برادر بی بی سی، ملاحظه کنید:

       * دادگاه عالی تاجیکستان یک "روحانی" مدعی پیامبری و مهدویت را به اتهام کلاه برداری مجرم شناخته و او را برای 16 سال به زندان محکوم کرده است. در گزارش تلویزیونی شبکهء اول تاجیکستان، آقای ستارف متهم شده است که ادعای پیامبری کرده و با جمعی از مریدان اش سر مردم کلاه گذاشته است. گفته می شد که او خود را "امام مهدی" اعلام کرده و نامش را نیز از "تیمورخان" به "سید مهدی خان" عوض کرده بود. آقای ستارف همچنین به داشتن هفت زن و تخریب چند قبر در یک گورستان برای ساختن مقبره پدرش متهم شده بود. تلویزیون از جمله زنی را نشان داد که ادعا می کرد که این فرد با تهدید این که "به بلای بد گرفتارش" می کند، او و دختران دیگری را به عقد خود درآورده است.

        باری، متخصص مذکور، که  فدوی هر کار کرد نخواست نامش فاش شود، در ادامه افزود که این مورد تاکنون چندین بار اتفاق افتاده و ایشان حتا کوشیده اند که مراتب خستگی و گلهء خود را از طریق مخبط الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، که با حضرت(عج) روابطی داشته و دارد، بگوش مقامات برساند، لکن بقول آن شاعر ضدانقلاب:

پریرو تاب مستوری ندارد،

چَه* ار بندی، سر از PC در آرد!

(چَه: در اينجا مخفف چاه است، به ضرورت وزن شعری و جزو «خيارات شاعر» مخسوب می شود)

در اين عکس هم آن حضرت را با مریدان که دستار آبی بسته اند مشاهده می کنيد:

 

پرسش ناشی از تشکیک

       فدوی به ياد دارد که مقام معظم رهبری(ضپ)، اندکی پیش از سرکوب کامل جنبش مردم در سال 88، با حالی نزار فرمود: "جسم ناقصی دارم، اندک آبروئی هم دارم"!، باری- پرسش آن است که آخر  این چه مختصری بود که با توجه به اینکه هم اکنون سال 95 است هنوز تمام نشده است؟ معظم له، آیا مانند حضرت امام(ل) دروغ فرمود، و یا مردم را سرِ کار گذاشت؟!

       زیاده شکی نیست.

 

آکادمی چفیه مالی 11 /Academy award

هر آنکه بیخبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

میرزاده عشقی

       فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی را که در دهمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1)، به دریافت مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشانsir در انگلستان  است، نائل شده اند، بشرح زیر معرفی کند، تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، وبه الطاف خفیهء مقام معظم رهبری(ضپ) (2) مُستظهر باشند:

 

فارغ التحصیل ممتاز این دوره: علی(ع) جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

***

* قاسم سلیمانی: مردم! از من قبول کنید، من عضو هیچ حزب و جناحی نیستم و به هیچ طرفی جز کسی که خدمت می‌کند به اسلام و انقلاب تمایل ندارم. اما این را بدانید؛ والله! علمای شیعه را تماماً و از نزدیک می‌شناسم. الان 14 سال شغل من همین است. علمای لبنان را می‌شناسم، علمای پاکستان را می‌شناسم، علمای حوزهء خلیج فارس را می‌شناسم. چه شیعه و چه سنی، والله! اشهد بالله! سرآمد همهء این روحانیت، این علما از مراجع ایران و مراجع غیر ایران، این مرد بزرگ تاریخ یعنی «آیت‌الله العظمی خامنه‌ای» است./ انتخاب

 

       * 7977---0912: «صدا و سیما می‌تواند گفتمان حضرت امام خامنه‌ای، این نابغه و حکیم و فقیه و عارف بی‌همتا در این عصر و چه بسا در بسیاری از اعصار، را در جامعه نهادینه کند».

 

* 3208---0912 و 0274---0912 و 8107---0930: دولت یازدهم باید آن جملهء تلخ حضرت آقا را بر زبان جاری می‌کرد. باید ابراز شرمندگی می‌کرد از اینکه طی این مدت و بیش از 3 سال به جز برجام و رفت و آمدهای بی‌حاصل و به نفع دشمنان، هیچ چیز نصیب ملت و کشور نشده است.

 

       * احسان: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و گلایه از ولنگاری فرهنگی در کشور، انتظار می‌رود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر متولیان فرهنگ در کشور نسبت به رفع دغدغهء معظم‌له تدبیری نمایند و اهتمامی که در ایجاد هیاهو دربارهء لغو یک کنسرت از خود به خرج می‌دهند، برای رفع ولنگاری فرهنگی مورد نقد رهبر معظم انقلاب داشته باشند.    

 

       * 9915---0914و7250---0919: رهبرا! ذره ذره وجودمان فدای لبان گهربارت که حقایق را درباره تعبّد و انقلابی‌گری امام و شاخصه‌های آن در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل(ره) بیان کردی. حقا که تو خلف شایسته آن پیر جمارانی. سلام بر خمینی، لبیک یا خامنه‌ای.

 

       * 7977---0912: صدا و سیما نباید به صرف پخش سخنرانی‌های رهبری اکتفا کند، بلکه باید این رهنمودها را منشور و سر لوحه برنامه‌های تولیدی خود قرار بدهد.

 

       * امام جمعه اصفهان: سخنرانیهای رهبر معظم انقلاب را گوش بدهید، اگر گوش ندهید بصیرت به دست نمیآورید و فریب میخورید و حتی امام خمینی(ره) را به طور صحیح نمیشناسید. مقام معظم رهبری یک امامشناس واقعی است... رهبر معظم انقلاب سال گذشته فرمودند که امام(ره) یک اصولی دارد که نباید آن اصول فراموش شود، امام مثل هر مرد الهی، یک محکمات و یک متشابهاتی دارد، همچون قرآن است، امام امت هم در انقلاب محکماتی دارد که بارها آن را تکرار کرده است که اگر کسی این محکمات را نپذیرد انقلابی نیست، ما در کشور دو گروه اصلاح طلب و اصول گرا نداریم، بلکه دو گروه ضد انقلاب و انقلابی داریم که اگر این محکمات امام(ره) را بپذیریم، انقلابی هستیم. همهء فرمایش مقام معظم رهبری و امام راحل به خصوص در مسائل خارجی عین قرآن است، باید باور بکنیم که اگر خداوند را یاری بکنیم، خداوند ما را یاری میکند، یعنی هیچ کس هیچ غلطی نمیتواند بکند البته به شرطی که ما کار خودمان را درست انجام دهیم./ انتخاب

 

       * یک شهروند:  ایام ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) را پشت سرگذاشتیم. آن اسطوره بی‌نظیر که دنیا را به شگفتی واداشت با همراهی ملت دست به تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران زد و سپس با تداوم استکبار ستیزی خواب را از چشمان ابرقدرت‌ها گرفت. 37 سال است که مردم این رسالت را بر دوش می‌کشند اگرچه بعضی از خواص بی‌بصیرت و بریده مشکلاتی را به وجود آورده‌اند اما جای شکرش باقی است که به پرچمداری خلف صالح آن حضرت یعنی رهبر معظم انقلاب راه را درست طی کرده‌ایم. خداوند را بابت برخورداری از این نعمت بزرگ شاکریم و هر لحظه برای سلامتی و موفقیت معظم‌له دعا می‌کنیم.

 

       * کاویانی: تبریک امت حزب‌الله و انقلابی به مالک اشتر زمانه آیت‌الله جنتی که با استقرار او در جایگاه ریاست‌ مجلس خبرگان عصبانیت دشمنان نظام و قرآن و شیرین‌کامی مؤمنان را شاهد بودیم. واقعاً عیدی باشکوه و فرخنده برای ایران ولایتمدار بود.

 ***

       یادآوری این نکتهء باریکتر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه در جريان "مالش قهرمانانه" (4)،مع الاسف بعضی امتیازات  لازم را نیاورده اند؛ لکن آکادمی، حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین، محفوظ می دارد.

 

والله الموفق والمعین

هیئت داوران آکادمی چفیه مالی

_________________________________________

1-چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2-(ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3-بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر) باشد- م

4-حداقل 25 مالش در دقیقه! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

 

  

       * الله‌ وردی داودی- فولادشهر: در تاریخ 1364/2/5 در بمباران شهر آبادان توسط دشمن بعثی مجروح شدم 30 سال است که در بنیاد شهیدهای شهرستانها سرگردانم. از رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درخواست می‌شود دستور رسیدگی دهند.

       فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله، با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. بعدالتحیه و السلام، و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چندین فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت، دستجمعی فرمودند:  اسسسب!!.. فدوی عرض کرد: ببخشید؟ فرمودند "اسسسب" به تکرار "س" ضمیمهء آروغ است و منظورشان این است که اسب حیوان نجیبی ست!..باری- فدوی پس از اندکی تأمل مراتب فوق را مجدداً به عرض رسانده استدعای تعیین تکلیف کرد؛ فرمودند: بسمه تعالی، علت آن است که هنوز شهید نشده اید، برادر داودی!

 

ا     * صادقی و 6345---0912 : آقای رئیس‌جمهور شعار می‌دهند صدها هزار شغل ایجاد کرده از آن طرف وزیر کار ایشان اعلام می‌کند هر 5 دقیقه یک نفر در کشور بی‌کار می‌شود. آیا سرکار گذاشتن نزدیک 80 میلیون ایرانی و به مسخره گرفتن ملت شاخ و دم دارد؟

       فدوی: خب کلید الاسلام والمسلمین در همین مدت کوتاه، 80 میلیون ایرانی را سرِ کار گذاشته است، دیگر چه می خواهید، برادر صادقی و توابع؟!

 

       * 5166---0912: به سبب سرگردانی 14 ماههء سهامداران پدیدهء شاندیز و تأخیر در پرداخت اقساط، بانک مهر اقتصاد حکم جلب بنده و ضامن را از دادگاه گرفته است. امیدوارم دستگیر و در ایام پایانی سال و آستانه سال جدید زندانی شوم تا شرمنده زن و بچه نباشم!

       فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و در فاصلهء بین دو قیلوله، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه و السلام در بازدم، با حبس شما، بشرط آنکه نوع اش را، که انفرادی باشد یا عمومی، موافقت فرمودند، برادر 5166---0912

 

       * 2470---0919:  این چه مدیریتی بود که 25 میلیون از بیت‌المال را بابت فروش هر خودرو به جیب خودروسازان ریختند. در این بین فقط دود و آلودگی هوا سهم قشر حقوق‌بگیر جامعه شد.

       فدوی: مراتب در مجال دردناکی که شتابان عازم مبال بودند، به پیشگاه معطرشان تقدیم شد. به اجمال و اختصار و البته با قدری تغیر فرمودند که چشم تان را بگیرد، طرح مترقی و اسلامی "توزیع عادلانهء فقر" مدتی ست که عملیاتی شده است، دیگر چه می خواهید، برادر 2470---0919؟

 

       * 8691---03023: شرکت سایپا 40 روز قبل، پول پیش خودرو و وام آن را گرفته است ولی هنوز خودرو به ما تحویل داده نشده است. بنده خودروی خود را که با آن شکم زن و بچه‌ام را سیر می‌کردم فروختم و الان بیکار و معطل مانده‌ام. آقایان دولت تدبیر حالا شما پاسخ دهید ما چه کنیم با این وعده‌های بدون عمل؟

       فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و در شرایطی که بعلت  ابتلا به لرزش قهرمانانه، بحال ترّقص در آمده بودند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ همینطور که قهوهء قجرخاج پرستان (جام زهر- م) را مزمزه  می کردند فرمودند آخر این چه بی احتیاطی ای بود؟ بموجب حدیث معتبر الاهم و فی الاهم، احوط آن بود که شما نخست، زن و بچه را می فروختید، برادر 8691---03023!

 

       * شکیبا: قلب راکتور اراک را بتن ‌ریزی کردند و با این کار قلب ملت ایران به درد آمد. به مسئولین عرض می‌کنم فریب حیله و مکر شیطان بزرگ را نخورند که انرژی هسته‌ای بهانه است و آنها اصل نظام را نشانه رفته‌اند چرا که مبنای نظام اسلامی با نظام شیطانی آمریکائي برای همیشه در تعارض ‌بوده و هست و خواهد بود.

       * سوری: واقعاً چه به این راحتی می‌گویند قلب راکتور اراک خارج شده، سانتریفیوژها جمع‌آوری شده، اورانیوم غنی شده از کشور خارج شده است و..! با چشمان اشکبار و قلب شکسته می‌گوییم گویا قلب ما از بدن خارج شده و جان مان از حرکت ایستاد بعد آن را ظفر و فتح‌الفتوح نامیدند؟! این بود چرخش همزمان سانتریفیوژها و اقتصاد مردم!

       5256---0936:  اگر کسی درد پیشرفت کشور را داشته باشد خارج شدن قلب راکتور هسته‌ای اراک در نظر او به منزلهء از حرکت ایستادن قلب پیشرفت کشور خواهد بود. کسی هم که درد علم و دانش نداشته باشد از منظر او اتفاق خاصی نیفتاده است.

       * 9671---0912: با شنیدن خبر ریختن سیمان در قلب راکتور هسته‌ای کشور در اراک احساس شرمندگی در مقابل شهدای هسته‌ای به من دست داد. واقعا چگونه راضی به این کار شدیم.؟!

       فدوی: بعلت تشابه موضوع و ضیق وقت، هر 4 عریضه را یکجا پاسخ داده و می افزاید که "ریختن سیمان در قلب راکتور هسته‌ای" بقول دنداپزشکان مکتبی که قرار بود، "دهن آمریکا را سرویس کنند"!، چیزی مانند "روت کانال"،یا پر کردن دندان، است و نگرانی ندارد، برادر 9671---0912 و توابع!

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

دهم جون المُکیّف سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه