خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

14 تير 1395 ـ 40 ماه ژوئيه 2016

 

روی جلد

       این همکاران خاج پرست فدوی هم دیگر شورش را در آورده اند ها، شما را بخدا به تیتر و تصویر زیر نگاه کنید:

       * "تجاوز اسلامی به اروپا"، روی جلد یک نشریهء لهستانی!/ العربیه

       خب کسی مسؤل بی سوادی شما نیست که! آخر این چه تیتر و روی جلد مهملی ست که سر هم کرده اید؟ این تجاوز نیست که، غنائم جنگی ست که از شیر شتر هم حلال تر است! فدوی که مع الاسف دست اش از آن سوی جهان کوتاه است لکن قدری تأمل کنید، برادران که انشاء الله نازل شوند، پس از وضو، بعون الله آنقدر شما را می زنند که له شوید، برادرلهستانی!

 

اختلاط

       فدوی دوستان غیرمسلمان کم ندارد و البته از آن میان دوستان ارمنی، که گاه به مزاح  در معرفی "چارلی" می گوید: "برادر چارلی"، از سادات  ارامنه است!.. باری بنظر می رسد که فدوی آنقدر این مزاح را تکرار کرده که سرانجام "برادر چارلی" ما هم صاحب امامزاده شد؛ این هم سند مصور منگوله دارش:

حکایت

واعظی پرسید از فرزند خویش / هیج می دانی مسلمانی به چیست؟:

صدق و بی آزاری و خدمت به خلق / هم عبادت هم کلید زندگی ست

گفت زین معیار اندر شهر ما / یک مسلمان هست، آن هم ارمنی ست!

       التماس دعا!

 

شیرینکاری های برادرانه!

       اینگونه هم نیست که همه جای مصادیق بارز تهاجم فرهنگی حرام باشند، به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، آب ُکر که بسرشان بریزی، از شیر مادر هم حلال تر می شوند؛ که از آن میان استعمال «فتوشاپ»، به منویات ملوکانهء حضرت آقا(ضپ) نزدیک تر و لذا موجب ثواب بیشتری ست که فدوی پیش از این، نمونه هائی از آن را، بویژه آنجا که برادران روی سرو سینهء بانوان خاج پرست کار  می کنند، گزارش کرده و دیگر مکرر نمی کند مگر یکی دو نمونهء دیگر که خوانندگان محترم ضد انقلاب هنوز ملاحظه نکرده باشند و از آن میان:

       * پخش کنسرت سالار عقیلی با روشی عجیب. شبکهء دوی سیما، همزمان با پخش کنسرت سالار عقیلی، تصویر نوازندگان را محو کرد.!

       که یکی از کاربران منبع خبر، زحمت فدوی را در تبیین انگیزه، بشرح زیر کم  کرده است:

       * کار خوبی می کنند، اگه آلات لهو و لعب رو نشون بدن سیل و زلزله و انواع بلایا نازل میشه!!!

       و اما ذکر این یکی هم خالی از تفنن نیست::

       * بخش خبری بیست و سی صدا و سیما در فتوشاپی هنرمندانه(!) تصویر قائم مقام سابق رهبری(آیت الله حسینعلی منتظری) در این فیلم تاریخی سانسور و فتوشاپ کرد!

       زیاده شاهکاری نیست.

 

ولخرجی*

       فدوی، در همین تکه از زمان و مکان، تردیدی ندارد که مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، صلاحیت برادر، سید حسن(ع) نصرالله، ادامه الله وجوده، را، بسیار پیش از اینها تأیید، و ارزِ توجیبیِ نامبرده را نیز، از جیب سوراخ ملت یک لا قبا شدیداً تعهد و برقرار فرموده است؛ فلذا فدوی دیگر انتظار نداشت که آن فرزند خلفِ حضرت آقا، مصدر امور مشکوکی شده، و آبروی مختصر(1) معظم له را، به شرح زیر، به ثمن بخس به باد فنا بدهد:

       * یک سوم ثروت حزب‌الله لبنان از قاچاق مواد مخدر بدست می‌آید! / العربیه

       البته اینگونه جرایم در جامعهء شکوهمند اسلامی ما البته چندانهم مُستبعَد نیست، ملاحظه کنید:

       * یکی از کاندیدای انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی در شیراز به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شد. به گزارش جنوب نیوز، «م. ح. ش» که از سوی هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی صلاحیت اش تایید شده به‌دلیل حمل مواد مخدر در فرودگاه شهید دستغیب دستگیر شد. او که مدیرمسئولی یکی از روزنامه‌های شیراز را نیز بر عهده دارد، تا دههء 70 کارمندی ساده بود که در دوران اصلاحات به ثروت ده‌ها میلیادری دست یافت. به نوشته شیرازه، یک قلم از دارایی ده‌ها میلیاردی این کاندیدای تایید صلاحیت شده از سوی هیئت اجرایی، هتل چند طبقه‌ای است که در شیراز قرار دارد و اخذ مجوز ساخت آن بدون برخی حمایت‌های خاص در زمان دولت خاتمی و استانداری ابراهیم انصاری لاری مقدور نبود.

       زیاده عرضی نیست..

_____________________________________________

* این مطلب مدتها پیش از اقرار صریح و اخیر نصرالله که از سیرتا پیاز حزب الله را حضرت آقاء ما(ضپ) از جیب ملت پاپتی پرداخت کرده و می کند، نوشته شده و فدوی در آن زمان نمی دانست که دارد پیشگوئی  می کند!

(1) اي سيد و مولاي من! من جان ناقابلي دارم، جسم ناقصي دارم و اندک آبرويي دارم که اين را هم خود شما داديد که همه اين ها را فداي انقلاب و نثار شما مي کنم. سيد ما و مولاي ما، براي ما دعا کن که صاحب اين انقلاب شمايي. www.tebyan.ne

 

مرحوم انتشارات

       بقول آن بزرگوار: منت خدای را عزوجل- که جنس مان پیرامون "بحران" جور شد یعنی بحران تیراژ کتاب هم به لیست بحران های موجود در جامعهء شکوهمند اسلامی اضافه شد؛ این هم سند مصور منگوله دارش!:

       * علی باباچاهی، شاعر ایرانی، می‌گوید تیراژ کتاب‌های رمان، شعر، فلسفه و آثار تحقیقی و پژوهشی در ایران به کمتر از 400 نسخه و در برخی موارد کمتر از این رسیده است. در ایران تیراژ کتاب نسبت به جمعیت آن نیز پایین است. تیراژ کتاب از سه هزار جلد در دهه‌های 50 و حتی 60 هجری شمسی به کمتر از 500 عدد در سال‌های اخیر رسیده است. چندی پیش نیز رسانه‌های ایران از انتشار کتابی خبر دادند که تیراژ آن تنها 20 جلد بوده است./رادیو زمانه

       و از آن درخشان تر:

       * تیراژ کتاب ها دو رقمی شد!

       * تیراژ 20 تایی یک کتاب!

       فدوی، برای جوریِ جنس، تصاویر زیر را هم بقول عوام for free علاوه می کند:

       * فروش مجموعه شعر!

       * و نیز تیتر میمنت اثر زیر بعنوان حسن ختام:

       * رین نیوز: تعداد مغازه لوازم آرایشی 8 برابر کتابفروشی های تهران! شهردار تهران گفت: نمی‌توانیم در شهری باشیم که تعداد فروشگاه های لوازم آرایشی آن 8 هزار مغازه و تعداد کتابفروشی های آنها تنها 1200 عدد باشد. در شهری که گردش مالی سالیانهء فروش لوازم آرایشی 15 هزارمیلیارد تومان و گردش مالی فروش کتاب کمتر از هزار میلیارد تومان است.

       زیاده آماری نیست.

 

راهکارهای مکتبی!

       خوانندگان محترم ضدانقلاب بی گمان، در جریان طرح های مترقی فدوی، پیرامون جداسازی خواهران و برادران هستند و فدوی در این مدت می پنداشت که در این عرصه فعال مایشاء بوده اس؛ لکن در مرور خبرهای امروز دارالخرافه دریافت که گویا کسی پا در نعلین او کرده و فی الواقع رقیب و، در این مهم، همکار هم داشته است!، ملاحظه کنید:

       * خاطره ای ناشنیده از حاج بخشی: «طرح جداسازی زن و مرد در اتوبوس را من به مسئولان سعودی دادم و جایزه گرفتم!»... در کتاب زندگینامهء او آمده است: «يکي از افتخارات من، طرح جداسازي زن و مرد در اتوبوس هاي شرکت واحد بود. بعد از جنگ که به مکه مشرف شده بودم،‌ براي اولين بار اين طرح را به مسئولان سعودي دادم. من را دعوت کردند به رياض، يک جايزه هم به من دادند. بعدها اين پيشنهاد را توي تهران هم اجرا کردند»! (ص 185)

       مرور فرمایشات برخی کاربران در این راستا نیز بشرح زیر، خالی از لطف نیست:

* خدا چرا اينا رو از ما گرفتي!. دو تا طرح ديگه مي دانند خدا رسماً اعلام مي كرد بهشت ايرانه.

* یه شیرپاک خورده ای یه فکری برای تاکسی ها مخصوصاً پراید کنه که زن و مرد روی هم سوار میشن. عقب رو دو نفره کنن مگر دربست.

* بنام خدا، سلام علیک؛ نمی دانم ازکی تا حالا اجرای فرامین حضرت رسول (ص) شده تندروی. حضرت رسول (ص) در زمان حیات مبارک شان دستور جداسازی مرد و زن را می دهد؛ دستوری که الان تازه در دانشگاه های امریکا دارد اجرا می شود؛ چرا؟ چون به مضرات اش که تصدیق این حدیث پیامبر(ص) است رسیده اند که می فرماید وقتی زن و مرد با هم مختلط شوند دردی بی درمان جامعه شما را فرا می گیرد؛ نمونه هایش را می توانید در روزنامه ها بخوانید. التماس دعا.

* حاج بخشی، بزرگ طرح و نظریهء تو جهانی را از گمراهی و ذلالت نجات داد. ولی نظریهء نسبیت انیشتین جهانی را به تباهی و گمراهی کشاند. حاج بخشی از بهشت برین هم نظریه ای راجع به تایید صلاحیت اصحاب فتنه برای شورای نگهبان ارسال فرما.

*این آقا در دههء 60 پاتوقش بهمراه عده ای میدان ولیعصر بود و مدام زنان و دختران را با رنگ و چک و غیره ارشاد می کرد. بخدا قسم خودم در یک عصر تابستان در مرداد 63 شاهد بودم در آن روز پرچمی بدست گرفته بود و فریاد میزد «ماشالله حزب الله» و جو رعب آوری بوجود آورده بود.

*ایشون اگه زنده بود باید واسه فرودگاه عربستانم طرح جدا سازی مردا از پسرا رو می داد!

       زیاده کامنتی نیست.

 

آکادمی چفیه مالی 21 / Academy award

هر آنکه بی خبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم، هلالی شد

میرزاده عشقی

       فدوی شدیداً مباهی ست که امروز مؤمنینی که در دوازدهمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1) به دریافت مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشانsir در انگلستان  است، نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند،تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ) (2) مُستظهر باشند:

فارغ التحصیل ممتاز اول این دوره:

سید حسن نصر الله و پايان نامه اش

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZEaadR95HQQ

فارغ التحصیل ممتاز دوم این دوره:

پروفسور «جلیل ثامر منیر»! استاد برجسته دانشگاه آکسفورد

       بر اساس گزارش کيهان دارالخرافه: پروفسور «جلیل ثامر منیر»!، استاد دانشگاه آکسفورد و صاحب تألیفات زیاد در حوزهء پزشکی، از هزاران کیلومتر فاصله خود را به نجف و کربلا رسانده تا توفیق پیدا کند و پای کوچک‌ترین عضو کاروانی از کاروا‌ن‌های اربعین را با دستان خود بشوید؛ شور و ارادتی که مشرق نیوز تصویرش را رسانه‌ای کرده است. البته این شوریده ‌دلی فقط وصف‌الحال پروفسور منیر نیست؛ اینجا دنیای دیگری است و همه، آزاد از هر گونه تعلقی، نام سالار شهیدان امام حسین(ع) را زمزمه می‌کنند.

****

* 9458---0914: مدیریت رهبر معظم انقلاب کاری کرده که نیروی قدس سپاه در برابر ناتو ایستاده و تمام معادلات منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده است. بابت برخورداری از وجود چنین رهبر هوشیار، مدیر و مدبر باید خداوند را شاکر باشیم و حق شکر را به‌جا آوریم.

* 8870---0912 و 2805---0916: زمانی که حضرت آقا فرمودند اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آن را آتش می‌زنیم چقدر احساس عزت کردم. خدایا سایه‌اش را مستدام بدار.....

* طباطبائی : ضمن تشکر از آیت‌الله امامی کاشانی خطیب محترم جمعه می‌خواستم به شاه‌بیت خطبه‌های ایشان اشاره کنم و آن اینکه «فقط می‌خواستم به جوانان و دانشگاهیان و اساتید بگویم باید قدر این رهبر، این فکر و این انسان بزرگ را بدانید» و نگذاریم در غربت، کلمات و نظرات ایشان به سر رود و نظرات دیگر هم اگر غیر از این باشد اشتباه هست و مطلب همین است که ایشان تشخیص می‌دهد چرا که رمز بقای انقلاب توجه به این توصیه‌هاست. امیدوارم دولتمردان این پیام را به گوش دل بشنوند و در عمل نصب‌العین خود قرار دهند.

ا          * وکیلی- خمینی شهر : برای فرج آقا امام زمان(عج) و سلامتی نایب برحقش آقایمان امام خامنه‌ای و جهت روشنگری نذر کرده‌ام که تا آخر سال هر روز به 3 مسجد و حسینیه روزنامه کیهان برسانم.ا

* طباطبائی: ضمن آرزوی دوام عمر پر برکت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای، از دولت و مجلس مصرانه می‌خواهم رهنمودهای امام و مقتدایمان را در عمل و نه در شعار نصب‌العین قرار دهند و بدانند مشروعیت آنها در پیروی محض از منویات حضرت آقاست.

* 1160---0917: سخنان رهبر معظم انقلاب با مدیران و مسئولان کشور اتمام حجت در مورد برجام بود. چرا دولتمردان ما در خوش‌خیالی به سر می‌برند؟ در هیچ مقطعی رهبر انقلاب این مقدار هشدار نسبت به دشمن نداده‌اند.

       * انتخاب: باید کاری کنیم مقام معظم رهبری از ما راضی باشند؛ ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله (ص) است .

       * دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام (در برنامه گفتگوی ویژه خبری شنبه شب شبکه دو سیما خطاب به آمریکایی ها: «لبخند روحانی و ظریف را غنیمت بشمارید تا سیلی 100 هزار سانتریفیوژی نخورید. / آخرین نیوز

       * علیمردانی: در وصف عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی همین بس که نامزدهای ریاست ‌جمهوری در آمریکا در هر روز تلاش می‌کنند با محور قرار دادن جمهوری اسلامی در رأس مسائل خارجی خود برای خود رأی بیشتری کسب کنند. همهء این عظمت و قدرت را مدیون عنایت‌های الهی و رهبری ‌های داهیانهء رهبر معظم انقلاب با پشتوانه هم‌وطنان خود هستیم. چشم کسانی که این موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی را نمی‌توانند ببینند کور بشود.

****

       یادآوری نکته ای باریک تر از مو(3): علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان، بعضی امتیازات لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه "مالش قهرمانانه"(4) را، مع الاسف، نیاورده اند؛ لکن آکادمی حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین محفوظ می دارد.

والله الموفق والمعین

پ

-----------------------------------

1-چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) بر این پایه، چفیه مالی نیز، همان خایه مالی سابق است!

2-(ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته است.

3- بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر) باشد- م

4-حداقل 25 مالش در دقیقه! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

 

* 0337---0918:  دولت می‌تواند به جای خرید تعداد زیادی هواپیمای بوئینگ از آمریکا به وضعیت راه‌ها و خط ریلی کشور سامان ببخشد تا در تصادفات جاده‌ای جهان مقام اول نباشیم و هر روز حوادث تلخی مثل کشته شدن سربازان پادگان صفر پنج کرمان را مشاهده نکنیم.

فدوی: مراتب در شرایطی که پس از نرمش قهرمانهء صبحگاهی، مشغول نوشیدن جام زهرِ قند پهلو بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام بشدت متغیر شده فرمودند از کی تا بحال ما به کمتر از مقام اول رضایت داده ایم، برادر فدوی؟  خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر 0337---0918!

 

* محمودی: زخم عمیق برجام بر پیکرهء نظام از عمل جراحی و بخیه گذشته، و اگر قرار است تشبیه و استعاره‌ای طرح شود می‌توان به کیفیت سیمان و بتن قلب راکتور پرداخت. مسئله برجام از بدو آن تا پسابرجام با عنوان‌های فتح‌الفتوح و آفتاب تابان، و یا هر چه نام آن را بگذارند از خسارت آن نمی‌کاهد. چرا که هم چرخ سانتریفیوژها نچرخید و هم چرخ زندگی مردم و رونق اقتصادی از حرکت ایستاد.

فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن این کار را بعلت عوالم مودّت و دوستی فی مابین حضرت ابوی(ره) و فدوی، نمی کند چرا که  عریضهء شما توهین آشکار به مقام معظم رهبری(ضپ) قلمداد می شود؛ زیرا  اگر بپذیریم که پشهء مکتبی هم،بی اذن معظم له در آسمان جامعهء شکوهمند اسلامی ما نمی پرد، فلذا عرّ و تیز شما، هیچ محملی ندارد و غیر از شما، همه می دانند که مقام معظم رهبری(ضپ) کاپیتان تیم هسته ای بوده است، برادر محمودی!

 

* احمد دیودار:  به دلیل حفر چاه‌های عمیق و برداشت بی‌رویه آب، متأسفانه آب چشمه گروی قلمان خشک و مرکبات ما کشاورزان به کلی از بین رفته و ما بی کار در روستا پرسه می‌زنیم و پیگیر خسارات، ولی نتیجه‌ای حاصل نشد. در صورت عدم حل مشکل مجبوریم روستا را ترک و به حاشیه‌ نشینی در بندرعباس نقل مکان کنیم.

       فدوی: کار شما خراب تر از این حرف ها بنظر می آید؛ لکن، بین خودمان باشد، اگر بین مقامات کسی را دارید که هیچ، در غیر این صورت، یکی از دیوهائی را که دارید، بجان عملهء بیت بیاندازید، بلکه افاقه کند، برادر دیو دار! و من الله التوفیق.

 

       * مردانی: قبل از آغاز ماه مبارک رمضان سخن از برخورد با کسانی که به روزه‌ خواری علنی دامن می‌زنند از رسانه‌ها شنیده می‌شود ولی متأسفانه در عمل کمتر شاهد آن هستیم.

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی به شرفِ عرضِ خاک ِنعلینِ ملک پاسبان ِسپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت، امر و مقرر فرمودند یک فقره شلاق درجهء یک همایون به شما اعطا و فرمودنذ: یسمه تعالی- گر تو بهتر می زنی، بستان بزن!، برادر مردانی!

 

       * احمدزاده و منصوری: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی چرا با گرانفروشی دولتی برخورد نمی‌کنند؟! به یکباره هزینهء مکالمهء تلفن ثابت 50 درصد گران شد و فروش آن هم از 50 هزار تومان به 200 هزار تومان افزایش یافت؟! دیگر اینکه این چه تدبیری است که دارندگان تلفن ثابت باید در مراکز استان‌ها و شهرها حداقل 13 هزار تومان کارکرد داشته باشند و الا خطوط آنها قطع می‌شود؟ این که خلاف آموزه‌های دینی ماست که به درست مصرف کردن و قناعت توصیه شده و به اسراف ‌کنندگان لقب برادران شیطان داده است! ادعای کاهش تورم و گرانی چطور با این امور سازگاری دارد؟!

       فدوی: ببخشید، این بسیار اهمیت دارد! سایز شیطان را تعیین نفرموده بودند؟!

 

       * اهالی محلهء رسالت شمال بندرعباس: هنگام بارندگی و تجمع آب‌های اطراف به سمت چهارراه رسالت در بندرعباس و به علت تنگی دهانهء کانال‌ها متأسفانه سیلاب عظیمی شکل گرفته و به داخل منازل ساکنین محل نفوذ می‌کند که موجب خسارت مالی و وحشت خانواده‌ها می‌شود. علی‌رغم پیگیری 15 ساله و ارائهء فیلم به مسئولین و صداوسیما هیچ واکنشی از سوی مسئولین امر برای حل این معضل صورت نگرفته است. چرا؟

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی و در شرایطی که بعلت نرمش قهرمانه و تنقیهء جام زهر، دولا دولا راه می رفتند، به شرف عرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید؛ بعدالتحیه و السلام قدری متغیر شده و در پاسخ به برادر محمد(ص) رضا(ع) نقدی، رياست سابق محترم چماقداران فرمودند که عجالتاً همین چهار راه مختصر را ببندید، بستن تنگهء هرمز طلب تان، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

 

       * 1410---021  : اهالی خیابان پیروزی نبرد شمالی و جنوبی در منطقهء 14 سال‌هاست که با افت فشار آب روبه‌رو هستند. درحال حاضر هم برق منطقه از کار افتاده است و یک قطره آب هم به آپارتمان‌ها در طبقات بالا نمی‌رسد. تقاضای رسیدگی داریم.

       فدوی: مراتب در شرایطی که قدری هم شنگول بودند، در فاصلهء دو قیلوله، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام و صدور چندین آروغ ستاره دار فرمودند: اسسسب!.. فدوی عرض کرد: ببخشید؟ فرمود "اسسسب"، به تکرار "س"، ضمیمهء آروغ است و مخفف آن زبانزد است که می گوید اسب حیوان نجیبی ست!.. باری- فدوی پس از اندکی تأمل، مراتب فوق را مجدداً به عرض رسانده استدعای تعیین تکلیف کرد. در پاسخ، بعدالتحیه والسلام و ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت ديگر، موافقت فرمودند که لولهء آب شما را به آسانسور وصل کنند، شیرینی زیر میزی فدوی فراموش نشود، برادر1410---021!

 

       * محبی: مدتی است که در روستاهای اطراف شهرستان صومعه ‌سرا (گوراب زرمیخ، و روستاهای اطراف تاری ‌آباد و...) سرقت احشام، برنج و... زیاد شده است از مسئولین امر درخواست می‌شود در صورت کافی نبودن امکانات ناجا، از نیروهای بسیج همچون گذشته برای سرکوب آنها استمداد شود تا آرامش به منطقه برگردد.

       فدوی: مراتب در مجالی که چندان هم سر حال نبودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. در بازدم، بعدالتحیه و السلام، با تغّیُر فرمودند: «بسمه تعالی- مگر کورید و نمی بینید که نیروی محترم انتظامی شدیداً مشغول مبارزهء صمیمانه با زنان و دختران، بر سر چند تار موست؟» خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر محبی!

 

       * 9671---0912:  وقتی می‌بینیم که دولتمردان اروپا از ترس داعش به خود می‌لرزند و احساس ناامنی می‌کنند ولی ما در ایران در کمال امنیت هستیم بی‌اختیار به یاد شهدا و رهبر عزیز انقلاب می‌افتیم که این آرامش را مدیون آنان هستیم.

       فدوی: مراتب چفیه مالی شما، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید.در بازدم بعدالتحیه و السلام فرمودند: «بسمه تعالی، البته  چاقو هرگز دستهء خودش را نبریده است، برادر فدوی!»

 

       * حسینی: دو ماه قبل در بیمارستان... در تهران یک عینک طبی به قیمت 3 میلیون و 250 هزار تومان خریدم. بعد از گذشت چند روز رنگ آن برگشت. برای تعویض مراجعه کردم گفتند گارانتی نداریم. در پیگیری‌ها کاشف به عمل آمد این‌ها اجناس دست سومی است که از چین وارد می‌کنند. از مسئولان وزارت بهداشت درخواست رسیدگی دارم.

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی، توسط فدوی با قید 72 فوریت از طریق مبادی ذیربط  در وزارت بهداشت پیگیری شد؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ فرمودند «عوضی گرفتی و افزودند که به وزارت بازرگانی بیت، مراجعه کنید، برادر حسین(ع)ی!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

اول جمادی الجولای سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

      

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه