خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

4 مرداد 1395 ـ 25 ماه ژوئيه 2016

 

لحظه به لحظه، با گروه جهادی بقیه الله(عج)!

گزارش ویژهء فرستادهء فدوی

مدخل

       مقدمتاً و برای دستگرمی، فدوی بنا دارد که مبالغی  دانش اقتصادی خود را به ُرخ خوانندگان محترم ضدانقلاب بکشد. بله، عرضه می دارد که تورّم هم، حیوان نجیبی ست! و برای خودش انواعی دارد که تازه ترین اش همانا تورّم طلبه است! سخن کوتاه، بنظر می رسد که علیرغم بیش از 37 سال از درگذشت انقلاب شکوهمند، حضرات آیات از تبلیغ مستقیم اسلام طرفی نبسته اند و اینک مردم متواری را افزون بر اطاق خواب، در آب هم تعقیب می فرمایند! با هم مرور مصوری می کنیم، بر "تبلیغ غیرمستقیم اسلام" توسط گروه جهادی بقیه الله(عج) تا رستگار شویم:

 

تبلیغ در ساحل

       * خبرگزاری وابستهء فارس: جمعی 25 نفره از جوانان طلبهء مازندران که در شهر قم ساکن اند اعضا گروه متفاوت تبلیغی بقیه ‌الله(عج) هستند که حالا دیگر شناخته‌ شده ‌ترین گردشگران ساحل بابلسرند. گروهی که تمام تلاش شان، تبلیغ غیرمستقیم اسلام و همنشینی آموزه‌های دینی با تفریحات مردم است!

برادران!، به فرمان من،:  برای سلب آسایش، پیش بسوی ساحل آرامش!، قربتاً الی الله!

فدوی اگر جای شما بود، روی عمامه اش ضربدر می زد که عوض نشود، برادر طلبه!

ـ برادران!....برویم بعون الله، کوفت شان کنیم انشاءالله!

کمی بزرگتر که شدی، به عنوان مینی مدافع حرم(س)، می فرستمت سوریه، باشه برادر کودک؟

میای بریم جبهه، برادر کوچولو؟!

خب، این از روز تفریحات مردم!

و این هم از شب!:

* از منبع خبر: صندلی های مهیا شده در ساحل آماده برگزاری برنامهء فرهنگی گروه تبلیغی بقیه الله (عج) بابلسر است!

       خب دیگر، شدیداً تِر زدیم به تعطیلات جماعت، حالا روح منی!...

       * از منبع خبر: اقامه نماز مغرب در ساحل بابلسر پایان بخش برنامه های گروه در روز است!

       فدوی: چرا پایان بخش؟ مردم که هنوز جان دارند، برادر طلبه! به فدوی مربوط نیست ها، لکن بین خودمان باشد، چون ضد انقلاب بیهوش است عرض می کنم، آخر مگر مجبورید آنقدر آخوند تولید کنید، که روی دست تان بماند و بیاندازید بجان مردم متواری، هان؟

20 جولای 016

 

استعلام

       شما خوانندگان محترم ضد انقلاب که، بحمدالله والمنة، از فدوی بیگمان بسیار با هوش ترید، می توانید آیا به فدویِ عاجز کمک کنید* و بفرمایید که چرا وی بهنگام ملاحظهء گزارش مصورِ معانقهء مقام معظم رهبری ایدالله جیشه و ابد عیشه، با چند تن از سادات مسیحی که در پی می آید، بیادِ واژهء مرکب و مشهورِ "کوسه و ریش پهن" افتاد؟ برای دستگرمی، به بریده ای از این تأتر رومنبری (روحوضیِ سابق- م) نگاه کنید:

       * «حاج خانم! من یه معذرت ‌خواهی به شما بدهکارم. کسی که قراره چند دقیقه دیگه تشریف بیارند منزل شما، آقای خامنه‌ای هستند...»! به گزارش گروه سیاسی آنا، در ادامه روایت دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید آشوری «روبرت لازار» به نقل از پایگاه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و به قلم محمدتقی خرسندی می آید: تعجب ‌شان تعجبی ندارد؛ تعجب‌ شان به اندازه‌ء تعجب خود ماست، وقتی وارد شدیم و دیدیم روی دیوار منزل یک مسیحی، فقط دو قاب عکس هست، یکی قاب عکس شهید روبرت لازار و دیگری قاب عکس امام و رهبری!.../ قطره

 

معظم له: لکن یکوقت ما را بغل نکنید که افزون بر آنکه نجس هستید، توی این هیر و ویر، محتلم نیز می شویم و حالِ غسل نداریم، خواهر نصرانی!

       باری- خوانندگان محترم ضد انقلاب اگر زحمت و خطری نیست، به فدوی یادآوری کنند که حسب شیوهء مرضیه،دست از جانِ ناقابل خود شسته،ودر شرفیابی بعدی،از معظم له بپرسد که چرا به دیدار یکی از مسیحیانی که بعلت رأفت اسلامی،دیریست که در زندان بسر می برد،نرفت؟!

زیاده ریسکی نیست!..

_____________________________________

* هول نفرمایید، منظور کمک مالی نیست!..

 

دندان منوّر

       تا آنجا که فدوی می داند، خمیر دندان، مسواک و کلاً ابزار و لوازم بهداشت دهان و دندان، در صدر اسلام عزیز، هنوز اختراع نشده بوده اند، و گویا وضعیت دهان مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، در چندان وضعیتی بوده است که امام(ع) برای تلطیف و تعدیل بوی هولناک دهان مؤمنین، بناگزیر پیاز تجویز می فرموده اند!(1).. حال فدوی همینطور ارّه به ماتحت مانده است که چطور ممکن است که در چنین شرایطی، «برق دهان دو تن از امامان گرامی(ع- س)» فضای تاریک بهشت را، روشن کرده باشد!

       باری- فدوی قاصم الجبارين را گواه می گيرد و اگر نمی پذیرید، روح پُر فتوح حضرت امام(ل) و پُرستات مقام معظم رهبری، ادامه الله علوّه، را نیز برای محکم کاری ضميمه می کند، که مطلب فوق ساخته و پرداختهء کارگاه طنز او نيست و خود جنس است؛ اصلاً این هم سند مصوّر منگوله دارش:

https://www.facebook.com/1251146138247106/videos/1261266860568367/

بهشت خورشيد ندارد، با نور دندان هاى حضرت على و زهرا روشن مي شود

______________________________________

 (1) طب الصادق: «خوردن پیاز دهان را خوشبو! و کمر را محکم، و بشره را لطیف می سازد». / ص 118

 

تبرّک

       ...واقعیت آن است که اطلاعات مکتبی فدوی، پیرامون مواضع متبرک مقام معظم رهبری (فیزیکی نه سیاسی- م!) محدود به مورد زیر، بویژه ماتحت مبارک، تحت عنوان قدمگاه معظم له بوده است، شما هم ملاحظه کنید:

       لکن فدوی در ادامهء تتبعات فرسایندهء خود دریافت که معجزه، محدود و منحصر بمورد بالا نبوده و مورد تازه تری را هم، شامل می شود:

       * آخرین نیوز: فروش اسکناس متبرک به دستان رهبری! در یک سایت خرید و فروش اینترنتی با مورد جالبی مواجه شدیم که در آن یک اسکناس 50 تومانی را که فروشنده مدعی است متبرک به دستان رهبر انقلاب است را به دويست هزار برابر قیمت واقعی‌اش برای فروش گذاشته‌اند! 

       فدوی قاصم الجبارين را گواه می گيرد و اگر نمی پذیرید، روح پُر فتوح حضرت امام(ل) و پُرستات مقام معظم رهبری ادامه الله علوّه را نیز برای محکم کاری ضميمه می کند، که مطلب فوق ساخته و پرداختهء کارگاه طنز او نيست و خود جنس است؛ اصلاً این هم سند مصوّر منگوله دارش:

        قبول باشه انشاء الله!       

______________________

مطلب کامل را در شمارهء  دوشنبه 21 مهر ماه 1393 ـ  13 ماه اکتبر 2014 نشريهء جنبش سکولار دموکراسی ايران بخوانيد.

 

زیر سقف انقلاب

       فدوی از نحوهء تعامل ملت با برادرانی که او را به خاک سیاه نشانده اند، شدیدا ً حیرت می کند؛ البته گفتنی ست که وجه دیگر این رفتار، همان خصلت مهمان نوازی ایرانی ست که هیچ جور راضی به زحمت مهاجمین و قاصبان گرامی نشده و مصیبت وارده را، بر خود هموار فرموده و می فرمایند!، بیک فقره مستوره در این پیوند، نگاه کنید:

       * کارتن‌خوابی خانوادگی در چادر! زهرا جعفرزاد‌ه، یک چاد‌ر مسافرتیِ رنگی، یکی د‌و پتویی که کهنگی از رنگ و بویشان پید‌است، چند‌د‌ست لباس زهوار د‌ر رفته، با خرت و پرت‌هایی که د‌اخل کیسه برنج پاره چپاند‌ه شد‌ه؛ این تمام د‌ارایی‌شان است. همه آن چیزی که برای یک زند‌گی د‌ارند‌. چاد‌رهای مسافرتی، ظهر یکی از روزهای ارد‌یبهشت‌ماه، با هر باد‌ی تکان می‌خورند‌. وقتی که باد‌شد‌ید‌تر می‌شود‌، انگار می‌خواهد‌از جا کند‌ه شود‌. چاد‌ر برای آنها، همان خانه است و سر پناه. جایی که همه با هم، پد‌ر و ماد‌ر و خواهر و براد‌رهایی که تعد‌اد‌شان به ده می‌رسد‌، زیر سقف لرزان و وارفته، می‌نشینند‌، می‌خوابند‌، ساند‌ویچ‌هایی که جز نان چیز د‌یگری ند‌ارد‌، گاز می‌زنند‌و چای ماند‌ه روز قبل را سر می‌کشند‌. سهم آنها از این د‌نیا، همین د‌و سه متر جاست، جایی که حتی متعلق به خود‌شان نیست. چند ‌روز د‌یگر، باید‌جول و پلاس شان را جمع کنند ‌و از این ‌جا بروند‌. آنها خانواد‌گی کارتن‌خواب شد‌ه‌اند‌، این ‌جا هم د‌ر گوشه کنار های اتوبان تهران- قم است.

       زیاده عرضی نیست.

 

هر که امام اش بیش، تعطیلات اش بیشتر!

       جداً که بعضی وقت ها، "حرف میزنه قیصر/ چشا میرن مغز سر!"(1). گاه حتا ممکن است که کار از آن هم گذشته و سرِ همه جای آدم، اسفناج اُارگانیک شود!.. مراد یا ایراد مشخص فدوی در این پیوند، سختگیری هائی ست که برخی اهالی جامعهء شکوهمند، یا حتا جامعهء نا آگاه جهانی، بر حضرات آیات که حیات و ممات ملت، در کف بی کفایت(2) آنان است، روا می دارند(3) که البته گفتن ندارد ناشی از جهل و عدم اشراف ایشان به مسائل جامعهء شکوهمند اسلامی ست؛ - نمونه کم نیست لکن مستورهء تازه تر اگر خواسته باشید، بشرح زیر دم دست است:

       * نمایندگان مجلس ایران روز هشتم ربیع‌الاول را به عنوان روز "آغاز امامت" مهدی، امام دوازدهم شیعیان، تعطیل رسمی اعلام کرده‌اند!/ بی.بی.سی

       که البته برای حضرت(عج) که قرن هاست خودشان تعطیل اند، فرقی  نمی کند!. باری در ادامهء خبر بهجت اثر می خوانیم :

       * ایران در طول سال دست کم 25 روز تعطیل رسمی است. این تعطیلات رسمی، جدای از تعطیلی روز جمعه هر هفته است و به این موارد می‌توان برخی دیگر از تعطیلات غیر برنامه‌ریزی شده مانند روزهای "بین تعطیل" و دیگر مناسبت های خاص را افزود. برخی از کارشناسان این تعداد تعطیلات رسمی را در مقایسه با بسیاری دیگر از کشورهای دنیا زیاد می‌دانند. به طور مثال تعطیلات رسمی سالانه در ژاپن 15 روز، در آمریکا 11 روز، در بریتانیا 9 و در ترکیه 7 روز است. در بسیاری از این کشورها البته روزهای شنبه و یکشنبه به عنوان "آخر هفته" تعطیل است. به گفتهء برخی از کارشناسان، تعداد تعطیلات زیاد در ایران بالقوه می‌تواند به فعالیت های اقتصادی ضربه وارد کند؛ اگرچه برخی نیز با توجه به مشکلات موجود در جامعه، به نیاز مردم به داشتن تعطیلات تاکید می‌کنند. پیشتر، مرکز پژوهش های مجلس پیشنهاد کرده بود که تعدادی از تعطیلات رسمی، به ویژه تعطیلات مذهبی حذف و از شمار روزهای تعطیل کاسته شود که با مخالفت روبرو شد.

       ملاحظه کردید؟ آخر این چه ایراد ناواردی ست؟ منظور فدوی آن است که عیب می جمله بگفتی، " ضررش" نیز بگوی! یعنی مخالفان داخلی و خارجی بیایند پاسخ فدوی را فی المجلس بدهند که کدام ملک و ملتی این همه امام و امامزاده دارند؟ از قدیم هم فرموده اند که «هر که امام اش بیش، تعطیلات اش بیشتر!»؛ ما برای دستگرمی، با 12 امام و 14 معصوم (ع- س- ص - عج) شروع کردیم که بزرگواران نیز عمدتاً، بدلیل حُسن سلوک با قوم و قبیلهء خود، به درجهء رفیع شهادت نائل شده اند. فلذا بمنظور رعایت قسط اسلامی، احوط آن است که نخست یک سوزن به خودتان بزنید سپس یک جوالدوز به کپل حضرات! بر این پایه، فکر نمی کنید که 25 روز تعطیلات بسار کم، و فی الواقع مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، مایه کاری حساب فرموده اند!

       زیاده جسارت است.

__________________________________________

 (1) نام ستونی از طنز نوشته های فدوی

(2) خدا بگویم این تایپیست سربهوای هزل داتکام را چه کند؛ لطفاً تا دیر نشده، غلط تایپی "بی" را به "با" اصلاح بفرمائید، اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)

(3) لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست،استفاده کند، تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید!

 

حالگیری!

       خوانندگان محترم ضد انقلاب ِ فدوی، همین که از حدّ ِ ترُخصّ(1) گذشتند، شتابان و در حال ترقُصّ، خندان نزد فدوی که در حالت دو ضلع و زاویهء بین بود آمدند و بشارت دادند که:

 آ       * 19 آوریل 2005: 7 قرن گذشت تا رهبری از قدرت کناره گرفت!/ دویچه وله

       فدوی شدیداً کوشید که خوانندگان مذکور را مهار کرده و کم کم و جوری که حال شان بد نشود، به آنان حالی کند که به استناد ادامهء خبر که بریده ای از آن در پی می آید، منظور برادر پاپ بوده است و حضرت آقای ما فقط پس از رحلت، از رهبری کناره گیری خواهند فرمود!:

       * این پاپ از چند جهت استثنایی بود: نخست این که تعویض مقام رهبری کاتولیک‌های جهان تنها زمانی صورت می‌گیرد که پاپ درگذشته باشد. تنها 600 سال پیش چند پاپ مجبور به استعفا شدند و 700 سال پیش بود که یک پاپ اعظم به دلخواه خود از کار کناره گرفت. به تعبیری، این نخستین بار بود که پس از قرن‌ها یک پاپ پیش از مرگ از سمت خود کناره‌گیری کند.

       زیاده جسارت است.

_______________________________________

 ز1. زمانی که مسافر از محلی سفر را آغاز می‌کند 1350 متر بعد حد ترخص است و ملاک دیده نشدن خانه‌های متعارف مردم است!. مقالهء مصور و کامل را در این باب در پست July 7th, 2014 پایگاه اینترنتی هزل داتکام بخوانید  www.hazl.com

 

قیاس مع الفارق!

       این خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، هم پنداری همه جوره شانس دارند!

       در توضیح بیشترمی افزاید که فدوی با ملاحظهء خبر مصوری که در پی خواهد آمد، شدیداً نگران هلندی ها شد که مبادا حادثه ای که برای مؤمنین در "منا" اتفاق افتاد* بر مردم کافر هلند، که تازه اهل حجاب و اعتکاف و سایر محصولات برادران نیستند نیز نازل شده، و چند صد نفری زیر پای خودشان له شوند!؛ شما اگر جای فدوی بودید، با ملاحظهء تصویر زیر، نگران نمی شدید؟:

       باری- به گزارش فرستادهء فدوی، در  طواف بالا، حتا خون هم  از بینی کسی هم نیامد، جل الخالق! پیامبر هلندی هم، چیز مأکولی ست...

__________________________________________

* در پی حادثه دردناک روز گذشته در منا که به جان باختن بیش از یک هزار نفر از زائران منجر شد، آمار برخی منابع خبری حاکی از این است که تا کنون بیشترین قربانیان از ایران و چند کشور دیگر هستند./ جام جم

 

خبر بهجت اثر

       فدوی به شهادت خوانندگان محترم ضدانقلاب،معمولا خوش خبر بوده است، این هم یک فقرهء دیگرمبنی بر اينکه داعش فلیپینی هم که مدتی نایاب بود، رسید!، ملاحظه کنید:           

       * آخرین نیوز: داعش فیلیپین اعلام موجودیت کرد! چهار گروه تروریستی در فیلیپین با یکدیگر هم‌پیمان شدند تا همسو با گروه تروریستی داعش، اقدام به تشکیل خلافت اسلامی در جنوب شرقی آسیا نمایند!..

       باری- فدوی قاصم الجبارین را شکر می کند، که جنس اش جور شد!

       زیاده وحشتی نیست.

 

       * 5264---0919: از مسئولین محترم شرکت بهره ‌برداری از قطار درون ‌شهری تقاضا داریم همان ‌گونه که برای رفاه حال خانم‌ها واگن مخصوص اختصاص داده‌اند برای آقایان نیز واگن «واقعا مخصوص» اختصاص بدهند. چرا باید در قسمت آقایان خانم‌های بدحجاب که خود را به صورت مانکن در آورده‌اند سوار شوند و ترویج بی بند وباری کنند؟

       فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله، با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین، که تازه از ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و نیز بازی با انگشت بیست و یکم مبارک، فارغ شده بودند، رسید.. بعدالتحیه و السلام، و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چندین فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت، دستجمعی فرمودند: اسسسب !!.. فدوی عرض کرد: ببخشید؟ فرمودند "اسسسب" به تکرار "س"، ضمیمهء آروغ است و منظورشان این است که اسب حیوان نجیبی ست!.. باری- فدوی پس از اندکی تأمل مراتب فوق را مجدداً به عرض رسانده استدعای تعیین تکلیف کرد؛ سرانجام فرمودند: بسمه تعالی- اختصاص یک واگن به هر یک از دو جنس، به فتوای علمای سلف، رضوان‌الله تعالی عليه و حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، جایز نیست؛ زیرا آن زنان و مردان نابکار، هنوز در یک قطارند! فلذا احوط آن است که یک قطار کامل را به برادران، و یک قطار را هم به خواهران، البته با رعایت مراتب زیر، اختصاص دهند:

1- اگر قطار خواهران بسمت شمال می رود، جهت قطار برادران باید انشاءالله، بسوی جنوب باشد؛ چرا که در غیر اینصورت ممکن است از طریق شیشهء پنجره مرتکب معصیت شوند.

2 – مسؤلین محترم شرعاً مراقبت کنند که این دو قطار در هیچ شرایطی با هم تصادف نکنند، مگر مقام معظم رهبری دامت تحریکاته، اراده فرمایند! والسلام، همیشه موفق باشید.

 

       * آذری : مدت دو هفته می‌شود که درگیر ثبت ‌نام و طی مراحل اداری برای کارت ملی هوشمند هستم و مبلغ 35 هزار تومان نیز هزینه کرده‌ام. خدا شاهد است برای انگشت ‌نگاری و گرفتن عکس مدت 4 ساعت معطل کردند. بنویسید کار را رها کرده‌اند و کسی به کسی نیست.

       فدوی: دیگر کم لطفی نکنید و قدری هم رعایت مصالح را بفرمایید (ساختمانی و غیر ساختمانی اش دیگر فرقی نمی کند!) باری، در پاسخ شما عرض می کند که میزان معطلی در انگشت نگاری، به تعداد انگشتان شما بستگی دارد! که البته انگشت نگاری انگشت بیست و یکم، زمان بیشتری می  برد، برادر آذری!  

 

       * 4362---0901: برادرم دو سال پیش ازدواج کرد و هنوز او و همسرش به دنبال دریافت وام ازدواج بلاتکلیف هستند. واقعاً دولت نمی‌خواهد به کمک جوانان بیاید!؟ برای خودروسازان که سنگ تمام گذاشتند و از کسری بودجه چیزی نگفتند آن وقت برای وام ازدواج بهانه‌ها می‌تراشند. از شنیدن شعارها و وعده‌های توخالی دیگر خسته شده‌ایم.

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی، توسط فدوی با قید 72 فوریت از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ فرمودند  احوط آن است که وام ازدواج را به وام فرزند تبدیل کنند و همینطور منتظر بمانند. شیرینی زیر میزی فدوی فراموش نشود، برادر 4362---0901!

      

* حسینی : آموزش و پرورش تاریخ آزمون ورودی مدارس نمونهء دولتی در استان خوزستان را 95/3/28 که مصادف با ایام  ماه رمضان است تعیین و ابلاغ کرده است. چرا باید این کار حتماً در روزی که دانش ‌آموزان روزه هستند انجام بگیرد.

       فدوی مراتب را از مرجع عالیقدر تقلید خود آیت الله العضما سید شقی الدین میله کار دامت شوکته العالیه استفتاء کرد؛ فرمود: به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، آزمون از مبطلات روزه نیست، برادر حسین (ع)ی!

 

       * 9671---0912: زمانی می‌توانیم به مسلمان و شیعه بودن خود ببالیم که گفتارمان با اعمال مان همخوانی داشته باشد. وقتی مسئولان قبول دارند هدایت کشتی انقلاب و کشور با رهبری است پس در عمل این اعتقاد خود را نشان بدهند و ثابت کنند.

       فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، حضرت رهبری، کشتی فکسنی انقلاب را پس از دورخیز، شدیداً به صخره کوبید و ُطرفه اینکه کسی هم صدایش را نشنید!

 

        * يک شهروند: فقط کدخدای دزد با ادب ندیده بودیم که به لطف و مرحمت این دولت و برجام دیدیم و باید غرامت کشته شده‌ های آمریکا در انفجار ده‌ها سال قبل لبنان را هم ما بپردازیم. با این انفعالی که در این دولت به وجود آمده چه بسا در آینده آمریکا هزینه خسارت طوفان کاترینا را هم از اموال بلوکه شده ما در خارج برداشت کند و مسئولین هم دولت قبل را مقصر بدانند.

       فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان  باشد، ضد انقلاب نشنود، هزینهء خسارت طوفان کاترینا به گردن زنان بی حجاب آن دیار است ما فقط مسؤل ترورهائی هستیم که به فرموده، مرتکب شده ایم، تعارف هم ندارد، حال هر چقدر که می خواهید، عرّ و تیز، بفرمایید!

 

       * 2376---0912: خواسته‌ام را از طریق کیهان به گوش مسئولان سازمان حج و بنیاد شهید می‌رسانم. همسرم را در فاجعه منا از دست دادم. بنیاد شهید می‌گوید فقط خدمات فرهنگی و بیمه شامل شما می‌شود نه حقوق و مزایا! سرپرست دو فرزند هستم و هیچ درآمدی ندارم جز یارانه. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی به شرفِ عرضِ خاک ِنعلینِ ملک پاسبان ِسپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت امر و مقرر فرمودند که احوط آنست که که به خادم حرمین شریفین ملتجی شوید، !2376---0912

 

       * 6263---0938: راه منصرف نشدن مردم از درمان دندان و لثه‌های خود که پرهزینه هستند این است که هزینه خدمات دندان پزشکی تحت پوشش بیمه‌ها قرار بگیرد. البته بهترین درمان پیشگیری است که باید جدی گرفته شود.

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی، توسط فدوی با قید 72 فوریت از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ فرمودند نمی شود لکن!  برای آنکه دندان درد نگیرد، احوط همان پیشگیری ست  یعنی  دندانها را کلا کشیده تا اصلا درد نگیرد،برادر که6263---0938!

 

       * فرخی: مشخص شده که جناب آقای رئیس‌جمهور به جای غده بدخیم، عضو سالم و حساس را از بدن خارج کرده و در مقابل آه و ناله بیمار به جای عذرخواهی و جبران اشتباه، از ناله بیمار ایراد می‌گیرند.

       فدوی: بعید است که منظور شما از بیمار، امید کوکبی*، نخبهء زندانی بیت باشد، برادر فرخی!

 

       * 4862---0912: سال گذشته اداره دارایی ما کسبه را اجبار کرد اظهارنامه بدهیم ما هم این کار را انجام داده مبلغ مالیات تعیین شده را قبل از شروع سال جدید پرداخت کردیم. الان که برای صدور برگ قطعی مراجعه کرده‌ایم دو برابر مبلغ پرداختی سابق قبض جدید صادره کرده‌اند خیلی راحت توجیه می‌کنند مبلغ پرداختی در گذشته علی‌الحساب بوده است. آیا هر دستگاهی هر کاری که می‌خواهد اجازه دارد انجام دهد؟

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی و در شرایطی که بعلت نرمش قهرمانه و تنقیهء جام زهر، دولا دولا راه می رفتند،، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام بشدت متغیر شده فرمودند بجای این مهملات،  اگر آب کُر دست تان است زمین گذاشته خود را به بیت رسانده و معظم له را در نوشیدن یک قوری زهر که وبال شان شده است،یاری کنید!، خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر 4862---0912!

 

       * گیلانی:  با علنی شدن دریافت حقوق‌های 70 میلیونی مدیران در این دولت معلوم گردید ادعای کاهش تورم توسط دولت بر اساس حقوق‌های دریافتی خودشان بوده و اصلا تورم و فشار گرانی در جامعه را احساس نمی‌کنند.

       فدوی:مراتب  در اوقات شرعی و پس از سینه زنی در صحن مجلس بیت، و با قید چندین فوریت بعرض و آگاهی نمایندگان محترم حکومت در مجلس  رسید؛ ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) در بازدم فرمودند دستجمعی فرمودند: بسمه تعالی،صحیح نیست، نیست!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

21 جمادی الجولای سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه