خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

18 مرداد 1395 ـ  8 ماه  اگوست 2016

 

ما در حبس و شکنجه شکست خورديم و سوم شديم!

فدوی، و لابد ملت ورجاوند، تاکنون باید دیگر حالی شان شده باشد که خوردن حق و حقوق شان از انرژی هسته ای حلال تر، و حق مسلم برادران است و لاغیر!.. لکن از آنجا که - دست بالای دست بسیار است- سرانجام یکی هم پیدا می شود که حق برادران را بخورد!.. این معنی را فدوی در مرور خبری از سازمان گزارشگران بدون مرز دریافت که در آن حق ما را شدیداً ضایع، و ایرانِ حضرت آقا(ضپ) را که در سرکوب و امحاء دگراندیشان، حبس و شکنجهء روزنامه نگاران، دارای نعلین مشکی(*) و بیش از سه دهه مقام اول را داشته، به مقام سوم تنزل داده است!؛ این هم سند منگوله دارش:

* العربیه: ایران رتبهء سوم جهان را در زندانی کردن روزنامه نگاران دارد. سازمان گزارشگران بدون مرز سه شنبه 15 دسامبر، با انتشار گزارش سالانه‌ء خشونت علیه روزنامه‌نگاران در جهان، اعلام کرد "امروز در جهان 153 روزنامه نگار در بازداشت به سر می‌برند. چین بزرگترین زندان روزنامه نگاران درجهان است و پس از آن مصر، ایران، اریتره و ترکیه قرار دارند."

البته در این میانه ذغال خوب هم، بشرح زیر، بی تأثیر نبوده است!:

* بی بی سی: 193 عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد با 81 آری، 37 نه و 67 رای ممتنع، قطعنامه‌ای که متن آن را کانادا پیش‌نویس کرده بود را تصویب کردند. قطعنامه‌ای که ایران را به علت سرکوب فعالان سیاسی و اجتماعی و روزنامه ‌نگاران و همچنین به علت افزایش استفاده از مجازات اعدام محکوم می‌کند.

و نیز:

* دویچه وله: مجمع عمومی سازمان ملل در دو قطعنامهء جداگانه ایران و کره شمالی را به‌خاطر نقض حقوق بشر محکوم کرد. در قطعنامه‌ای که علیه ایران به تصویب رسید، از سرکوب فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران به شدت انتقاد شده است.

خب، این به آن در!

زیاده انتقامی نیست..

___________________________________

* مقام قهرمانی فراتر از کمربند مشکی در کاراته!

 

تو می بینی و «او» پیچش مو!

برای درک اهميت موضوعی ه فدوی قصد افشای آن را دارد، اول اين خبر را از بنگاه سخن پراکنی بريتانيا، لعنة الله، بخوانيد:

* «بی بی سی: نازنین زاغری رتکلیف، شهروند بریتانیایی ایرانی، هنگام خروج از ایران "بازداشت" شده و بیش از یک ماه است که "در انفرادی" است. وی از زمان دستگیری در روز سوم آوریل (15 فروردین) به وکیل دسترسی نداشته، اجازه نداشته با همسرش در خارج از کشور تماس بگیرد و حتی اجازه نداشته با دختر 22 ماههء خود ملاقات کند. بر اساس اظهارات خانواده، خانم زاغری در تماسی که داشته گفته "تحت فشار مجبور به اعتراف شده است". خانواده خانم زاغری به نقل از مقام‌های امنیتی محور بازجویی‌های او را "مسایل امنیت ملی" عنوان کرده‌اند. همسر او گفت: "نازنین خیلی از این موضوع که دخترمان برای 4 ماه از پدر و مادرش دور بوده عذاب می کشد... این پرونده خیلی ظالمانه است." سپاه کرمان پیشتر در اطلاعیه ای نازنین زاغری رتکلیف را به مشارکت در فعالیت های "براندازی نرم" و همکاری با "موسسات معاند" متهم کرده بود. ریچارد رتکلیف و بنیاد خیریهء رویترز که خانم زاغری برای آن کار می کند، در واکنش این اتهامات را رد کرده اند.»

فدوی روز به روز به توجه، ظرافت فکر و دقت نظر عملهء بیت، ادام الله ظلکم العالی، بیشتر ایمان می آورد(1). در حاشیه اما ناگزیر به تذکار این نکته نیز هست که، اگر تعریف از خود نباشد، برخی آراء فدوی براستی دقیق است(2)! یعنی وقتی که می گوید مگسِ مکتبی هم در جامعهء شکوهمند اسلامی ما، بی اذن مقام معظم رهبری(ضپ)(3) نمی پرد، یک کودک 2 ساله هم، که بسیار سنگین تر از مگس مکتبی ست، بطریق اولی نمی تواند بپرد!

چنانچه برای این نکتهء باریکتر از مو، که بقول عوام، "کردیت" آن از آنِ یرادران است، سندی می خواهید "بط را ز طوفان چه باک"؟ از قضا سند منگوله دار مصورش در دو فقره، به وجه زیر دم دست است؛ لکن  احوط آن است که خوانندگان/ بینندگان محترم ضد انقلاب، از سه نفری که در دو تصویر ملاحظه می کنند، فقط بدقتی مکتبی، به چهرهء مظنون اصلی، که همانا آن کودک نابکار 22 ماهه باشد، توجه کنند تا رستگار شوند، آن دو نفر باقیمانده که پدر و مادر هستند، البته مهم نیستند!:

همانگونه که  در تصویر بالا و بدون کمک برادران براحتی ملاحظه می شود، مظنون اصلی، که همانا آن کودک نابکار باشد، برای ایز گم کردن و گمراه کردن عملهء بیت، شدیداً با کلاه، آن هم از نوع استکباری و صهیونیستی آن، استتار کرده است و گرنه قیافهء اصلی این عنصر ضدانقلاب، که در آغوش مادر خود را پنهان کرده، بوجه زیر است:

به چهرهء بی استتار این عنصر کوچولوی ضد انقلاب خوب نگاه کنید، شرارت از آن شدیداً پیداست! بویژه آن گیرهء سر سبز رنگ  که می تواند نماد جنبش سبز، یا از علائم شیطان پرستی و یا  راداری - چیزی باشد! فلذا  اگر بگذاریم بزرگ شود، کار دستمان می دهد!..

بهر روی معلوم است که مشغول توطئه علیه مسلمین است؛ و بی سببی نیست که برادران، کثرالله امثالهم، پاسپورت این مظنون 22 ماهه را هم توقیف، و برای خالی نبودن عریضه، مادر را نیز به سلول انفرادی 5 ستاره هدایت  فرموده اند!

برادران، خسته نباشند!

زیاده عرضی نیست...

______________________________________________

(1) ) لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تر است، استفاده کند، تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید!

(2)- مثل اینکه صميمانه معتقد است که مگسِ مکتبی هم در جامعهء شکوهمند اسلامی ما، بی اذن مقام معظم رهبری(ضپ) (2) نمی پرد!

(3)- (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست!

 

آقازادهء آمریکائی!

صرف نظر ار اختلافات زرگری فی ما بین شیطان بزرگ و حضرت آقا(ضپ)، فدوی شباهت هائی  نیز در این میان می بیند. برای دستگرمی عرض می کند که خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، هم مانند ما اخلاق زشت زیاد دارند و از آن میان و بنقل از رسانه های استکباری:

* صدای آمریکا: در آمریکا رایج است که خانواده ها فرزندان تین ایجر خود را در زمان فراغت از تحصیل برای کار می فرستند. این یک فرصت برای آنهاست که استقلال مالی را در آستانهء جوانی تجربه کنند.

و بدتر اینکه، رعایت مصالح و شؤن مقام معظم رهبری شان را هم نمی کنند؛ نگاه کنید:

* نشریه بوستن گلوب به نقل از حداقل دو نفر از کارکنان این رستوران تایید کرده که دختر 15 سالهء باراک و میشل اوباما برای کار تابستانی، در رستوران و بار نانسی کارش را آغاز کرده است.

و از منبعی دیگر برای محکم کاری:

* العربیه: رستوران "جوزف مجبّر" واقع در یکی از جزیره‌هاى امریکایى مورد علاقهء اوباما و خانواده اش است. ساشا دختر کوچک‌تر اوباما رئیس جمهوری آمریکا است که 15 سال عمر دارد و نیمى از زندگی خود را در معروف ترین کاخ‌هاى ریاستى جهان گذرانده است. او هفتهء پیش کار خود را در رستوران خوراک‌های دریایى به نام Nancy's آغاز کرد. صاحب این رستوران «جوزیف مجبر« است که نام خانوادگى وى در بیش از یک کشور عربى و به خصوص لبنان متداول است، گمان مى‌رود از مهاجران یا از متولدین در آمریکا باشد.

بگزارش منبع خبر، ساشا سفارش‌هاى مشتریان را وقتى که در خودرو هستند مى‌گیرد و شخصاً به آنان  مى رساند:

همین گزارش  در ادامهء می گوید که مقام معظم رهبری استکبار نیز خودش یک چیزی ش می شود! ملاحظه کنید:

باری تنها اختلاف فی مابین این است که، در بلاد کفر و زندقهء ممالک محروسهء امریک، آمار آقازادگان حداکثر دو فقره است که تازه  می شود به آنان سفارش ساندویچ هم داد!، لکن در حکومت داعش درونمرزی (جمهوری اسلامی- م)، آمار آقازادگان به تعداد بیوت حضرات آیات به ترتیب ریش، و عجالتاً در دسترس نیست؛ لذا پس از انقلاب بعدی(عج)، انشاءالله منتشر می شود!

زیاده عرضی نیست..

 

تبرّک

.... واقعاً که " حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر"! حیرت فدوی، که بابت آن سر ِ همه جایش اسفناجِ اُرگانیک سبز شده، بلحاظ  ملاحظهء خبر زیر است:

* مهدی قزلی، در آخرین نیوز: تلویزیون جمهوری اسلامی ایران، حاج منصور ارضی روضه و شعر می خواند و یک عده نوزاد چند ماهه می آورند که منصور به سرشان دست بکشد. چند دقیقه مبهوت نگاه کردم، متاسفانه همین بود که نوشتم.

در پاسخ عرض می کند که  یک جوری حرف می زنید که انگار طرف شما، تلویزیون سوئد است،! لکن بقول معروف: - عیب می جمله بگفتی "ضررش" نیز بگوی:

«برادر مهدی(عج) قزلی!؛ مراد فدوی آن است که گر صبر کنی، حاج منصور ارضی، مداح بیت، ز غوره حلوا سازد، یعنی نوزاد که بزرگ شد، می شود برادر بنیامین بهادری(1)، که هم از توبره می خورد (شهروندان گریخته از جامعهء شکوهمنداسلامی! - م) و هم از آخور (اصطبل بیت- م)؛ این هم سند منگوله دارش، برگرفته از سایت وابستهء تسنیم:

* برگزاری کنسرت در آمریکا و جلب سلیقه‌های مردم آن‌جا یک موفقیت برای همهء ماست! ما توانستیم بخش زیادی از سلیقهء مردم آمریکا و ایرانیان مقیم آن‌جا را به خود جلب کنیم! بنیامین در سال 2010 سالنی را «سولداد»(2) (فروش تمام بلیت‌ها چند روز قبل از برگزاری کنسرت) کرد که تا کنون نشده بود. این سابقه قبلی به ما کمک کرد که مردم استقبال خوبی از اجراها داشته باشند. سلیم احمدی مدیر برنامه‌های بنیامین بهادری خبری ویژه هم داشت: «کنسرت "سن‌خوزه" ما سولداد شده است! شش روز مانده به کنسرت ما در عید فطر بلیت‌های این کنسرت تمام شده است. و این اتفاق خوبی است برای ما که نخستین کنسرت در نخستین شهر با استقبال خوبی مواجه شده است. سالنی که در لس ‌آنجلس هست،هفت هزار نفر ظرفیت دارد. پیش‌بینی ما این است که این سالن هم سولداد شود! لس‌آنجلس، سن‌خوزه، اورنج‌کنتی، سیاتل، دالاس، فینیکس، پورتلند، نیویورک، واشنگتن‌دی‌سی، هیوستون، تورنتو و ونکوور..(3)

____________________________________________

  (1) نسیم: بنیامین بهادری خواننده پاپ در نشست رونمایی از آلبوم جدیدش گفت: معمولا به طور مرتب به دیدن حاج منصور ارضی می‌روم و پامنبری ایشان هستم. سینما پرس

و یا: «بنیامین: عشقِ بی‌قیدوشرط در مجلس روضه است، پامنبری حاج منصورم. تسنیم

(2) منظور همان «سولد آوت» sold out  اجنبيان است که اين حرف هاسرشان نمی شود.

(3) آنچه را که آمد در طنز نوشته ای بنام "رفوزه" از فدوی، در آرشیو هزل داتکام بخوانید

www.hazl.com

یا در

 http://isdmovement.com

 

تصحیح و پوزش

...خدا بگویم این تایپیست سر به هوای هزل داتکام را چه کند که همه جای فدوی را با شاخ گاو، مُدّ ظله العالی، در می اندازد. خلاصه چیزی نمانده بود که فدوی به تأسی از برادران، با یک قیام و قعود، تایپیست مذکور را اعدام کند، لکن با پا در میانیِ برخی خوانندگان محترم ضد انقلاب، پس از بازجوئی، تفهیم اتهام و مختصری شکنجه، دریافت  که نامبرده، منظوری جز رعایت قافیه بین "چند بار" و "چند مار" نداشته است. باری، لطفاً تا دیر نشده، لغزش تایپی مار را در خبر زیر اصلاح فرمائید، ممنون!

* آیت الله گرگعلی (احمد خاتمی- م ): "چند بار" از رهبری شنیدم که مجلس خبرگان باید "چند مار" در آستین داشته باشد!/ بی بی سی

اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

 

ذبح اسلامی علوم انسانی

... فدوی دیگر وقت و حوصله ندارد، و بجای جنگ پارتیزانی و تن به تن با عملهء بیت، آنان را بیرحمانه ادیت(1) می کند! نگاه کنید:

پیش از ادیت: * حدادعادل: ثبت نام علوم انسانی زیر سلطهء مدارس. خبرگزاری «ایسنا» امروز به نقل از «اسفندیار چهاربند»، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، خبر داده است: «سال آینده ثبت نام در رشتهء ادبیات و علوم انسانی را در مدارس دولتی عادی نخواهیم داشت. دانش ‌آموزان متقاضی رشتهء علوم انسانی باید در دبیرستان‌های فرهنگ ثبت نام کنند.» (2)

 پس از ادیت: * حدادعادل : «ثبت نام علوم غیر انسانی زیر سلطه مدارس. خبرگزاری «ایسنا» امروز به نقل از «اسفندیار چهارمیخ!»، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران...

زیاده ویرایشی نیست..

_________________________________________

 (1) نخیر!، لغزش تایپی نیست؛ همان ادیت درست است، نه اذیت!، زیرا فدوی افزون بر بیضه، گیس اضافه هم ندارد که دست برادران بدهد، خواهر- برادر خواننده!

(2) تیتر از "ایران وایر" نقل شد که بمنظور احتراز از اطاله و اطناب از نقل کامل صرف نظر شد. اما در صورت تمایل  مطلب مفید و مرتبط را به مطلع زیر در آنجا بخوانید:« این تصمیم نشان دهندهء دور تازه ای از تلاش های معطوف به اسلامی سازی علوم انسانی در ایران است؛ رویکردی که به شدت از سوی علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی حمایت می شود و هدف آن مبارزه با علوم انسانی غربی و سکولاریسم اعلام شده است.

 

تردید

فدوی در خبرهای ممالک محروسهء امریک خواند که:

* [چندی پيش] در پی تیراندازی در یک مرکز معلولان در منطقهء "سن برناردینو" در جنوب کالیفرنیا 14 نفر در آن کشته و عده دیگری زخمی شده اند./ بی بی سی

فدوی با این کارها، کار ندارد، فقط همینطور ارّه به ماتحت مانده است که مگر می شود که پلیس زن، بدون حجاب برترِ مقام معظم رهبری (چادر- م) یا دستکم روسری، بتواند بقول مؤمنین، در چنین قضایائی، ورود پیدا کند؟!

 

بعضی شباهت ها!

* آخرین نیوز: مردم هند با برگزاری فستیوال هولی که جشن رنگ ها به شمار می‌رود خود را برای فصل بهار آماده می‌کنند.

فدوی: مردم  ما هم با گل گرفتن خود در همان فصل، برای عزاداری آماده می شوند!:

شباهت از این بیشتر می شود، جانِ فدوی؟!

 

واژه نامهء مکتبی

فدوی بسیار پیش از این گفته و نوشته بود که حضور پُر زور برادران، اعلی الله مقامهم اجمعین، باعث تغییر ِبنیادیِ برخی مفاهیم و واژگان و زبانزدها خواهد شد زیرا مفاهیم موجود دیگر قادربه تبیین و تعریف مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، نیستند و بناگزیر: "واژه ای از نو بباید ساخت، وز نو جمله ای!"

       این نهضت را فدوی نخست خود آغاز کرد و تاکنون شماری از محصولات فرهنگستان وی در این راستا بشرح زیر، مورد استفاده اند! از جمله:

- (ل: مخفف لعنة الله علیه) * بجای (ره)

- "کلمات حمار" بجای "کلمات قصار"

- "با تهدیدات خداوند متعادل" بجای"با تأییدات خداوند متعادل"

- " دارالخرُافه" بجای " دارالخلافه"

- " فجایع اتفاقیه " بجای " وقایع اتفاقیه "

گفتن ندارد که این تغییرات بسته  به مورد، و بشرط اطالهء عمر، ادامه خواهد داشت. خوانندگان محترم ضد انقلاب نیز بعنوان مشق شب و برای دستگرمی خواهشمند است زبانزد مشهور "هر  گِردی،گردو نیست" را، بشرح زیر اصلاح فرمایید؛ اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع):

* هر ِگردی، گردوست!

این تغییر بر پایهء خبر زیر اتفاق افتاده است:

* کشته شدن شهروندان عادی ریش‌دار!

* کشته شدن «ریش‌دار»ها در ترکیه به ظن وابستگی به داعش! / هجوم افراد «ریش‌دار» به آرایشگاه‌ها!

* چهار تن از کسانی که کشته شدند از اعضای حزب ما بودند اما برخی افراد هم به خاطر آنکه ریش داشتند با این گمان که عضو حزب ما هستند، کشته شده‌اند. به گزارش خبرنگار آخرین نیوز، روزنامه‌های ترکیه از هجوم افراد ریش‌دار به آرایشگاه‌ها خبر دادند. به دنبال حملات پراکنده به برخی افراد ریش‌دار، شهروندانی که بیم دارند وابسته به "داعش” قلمداد شوند، به آرایشگاه‌ها هجوم بردند. در درگیری های منطقه کردنشین ترکیه در جنوب شرقی این کشور تا بحال 40 نفر کشته شده‌اند. در میان آنان مردانی هم بودند که ریش داشتند. بنا به نوشته روزنامه‌های ترکیه کشته شدن مردان ریش‌دار سبب شده است که در این منطقه مردان از ترس به آرایشگاه‌ها هجوم آورند و ریش خود را یا از بیخ بتراشند و یا به آن فرم بدهند! در گزارش‌ها آماده است که جوانان خشمگین کرد در شهر دیاربکر به مردانی که ریش بلند داشتند، حمله کردند و آنها را کتک زدند. روزنامه "زمان" ترکیه از کشته و زخمی شدن تعدادی از این مردان خبر داده است. به دنبال این برخوردها صدها تن از مردان ریش‌دار به سلمانی‌ها هجوم برده و ریش‌های خود را از ته تراشیده‌اند. برخی از سلمانی‌های محلی گفتند که روزانه 15 مشتری برای تراشیدن ریش به آنها مراجعه می‌کنند در حالیکه پیش از آن تعداد آنها بیشتر از 3 نفر نبوده است. آرایشگران مردانه دیاربکر تائید کردند که در گذشته هرگز اینقدر ریش نتراشیده‌اند! نشریه دیاربکر سؤز (سخن دیاربکر) ضمن چاپ سخنان آرایش‌گری به نام اسماعیل قازاق می‌نویسد: «در درگیری‌ها برخی افرادی که ارتباطی به داعش ندارند هم مورد هجوم قرار گرفتند. به همین خاطر مردم بسیار نگران شدند و افراد، هم برای آنکه برچسب نخورند و هم برای آنکه آسیبی نبینند یا ریششان را به طور کامل تیغ می‌زنند یا اینکه تغییر فرم می‌دهند.»

مورد زیر هم برای جوری جنس، علاوه می شود:

* بی بی سی: «پیکار با ریش در تاجیکستان در راستای مبارزه با افراط‌ گرایی. جاوید اکرم‌اف می‌گوید پلیس تاجیکستان ماه گذشته او را همراه با پسر هفت ساله‌اش در بیرون خانه‌اش نگه داشت و به ایستگاه پلیس در شهر دوشنبه برد که در آنجا به اجبار ریش اش را زدند. او یکی از صدها هزار مرد در تاجیکستان است که در سال های اخیر برای ریش داشتن دستگیر شده‌اند. تراشیدن ریش مردان بخشی از یک برنامه دولت برای مقابله با گرایش‌هایی است که "با فرهنگ تاجیکی بیگانه و ناسازگار" تلقی می‌شود. اوایل این هفته، پلیس در منطقه ختلان تاجیکستان گفت که ریش نزدیک به 13 هزار مرد را به عنوان بخشی از "مبارزه با افراط‌گرایی" زده‌است. بی بی سی با 9 مرد صحبت کرده که تجربه های مشابه داشته اند. آنها می‌گویند که در خیابان بازداشت و به زور به ادارهء پلیس یا سلمانی برده شده‌اند و ریش شان تراشیده شده است».

بدیهی ست که اگر این اتفاق میمون در جامعهء شکوهمند اسلامی ما هم بیفتد، کارمان بیگمان به صادرات پشم می کشد!

 

مژده!

فدوی با آنکه مع الاسف، جن گیر و پیشگو و مزیّن به سایر محصولات و کمالات جامعهء شکوهمند اسلامی نیست، لکن بسیار پیش از این، پیش بینی کرده بود که برادران روزی به جائی خواهند رسید که بمنظور تنسیق امور مکتبی خود، برای هر چیز، حتا عدس و لپه و، جسارت است، خیار! یک وزارتخانه تأسیس خواهند فرمود!.. فدوی خدا را شکر می کند که در زمان حیات، به یکی از آرزوهای خود بشرح زیر رسید:

* به گزارش خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، احمد زرگر، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت که قانون امر به معروف و نهی از منکر تصویب شد و قابلیت اجرایی شدن دارد. دبیرکل ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایران تصریح کرد: «برای تصویب این قانون تاکنون 22 سال کار شد،! برنامه داریم که سازمان یا وزارتخانه امر به معروف و نهی از منکر در کشور تشکیل شود».

باری- گل بود و به سبزه نیز آراسته شد! حضرات  با آنکه به برادران سعودی، 7/24  فحش می دهند، اما به شرح زير با این اقدام، یک قدم دیگر، به برادران سعودی نزدیک شدند!*

* جام دینی: به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برگزار کنندگان کنفرانس "امر به معروف و نهی از منکر و تحولات معاصر" در عربستان سعودی، از کشورهای اسلامی خواستند از تجربهء عربستان دراین زمینه استفاده کنند! هیأت امربه معروف سعودی که به دلیل برخوردهای نادرست و تند مأموران آن با شهروندان به پلیس دینی این کشور نیز معروف شده! تلاش می کند حتی بر شخصی ترین مسائل زندگی مردم کنترل و نظارت داشته باشد!

تبریکات فدوی را بپذیرید.

 

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

6 آگست المکلف سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه