خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

15 شهريور 1395 ـ  5 ماه  سپتامبر 2016

 

انصاف هم خوب چيزی است

       اگر راست اش را بخواهید، فدوی هر چه که می کوشد، از کار ضدانقلاب سر در نمی آورد! آخر این چه بساطی ست؟ نمی شود که شما فقط  ناهنجاری ها، بدی ها و مشکلات عمیق و لاعلاج روحی و روانی حضرات را ببینید و چشم بر وجوه مثبت ایشان ببندید.!*  فی المثل و بعنوان مستوره، نگاه کنید که این بزرگواران، بی تهدید - تنبیه - شکنجه و فوت وقت، چگونه با زبان خوش، به قتل چندین هزار نفر از جوانان وطن  سابق در سال 1367 در چند دقیقه اعتراف فرمودند. یک لحظه فکرش را بکنید، اگر اینان هم اکنون به چند زبان زنده و مردهء دنیا به این نسل کشی مؤمنانه  اعتراف نمی فرمودند، تکلیف ملت در انقلاب بعدی(عج) چه بود؟ بی گمان ماه ها طول می کشید که این جنایتکاران گرامی، زیر نظر ناظران و نهادهای حقوق بشری و بین المللی، کم کم به جنایات خود اعتراف فرمایند. آخر انصاف هم چیز خوبی ست!

       زیاده دفاعی نیست .

31 اگست 016

________________________________

* لطفاً دندان(اگر هنوز دارید) روی جگر(اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست،استفاده کند، تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید!

 

عرّ و تیز پارلمانی!

       برادر نادر قاضی پور از نمایندگان محترم حکومت در مجلس است. این بزرگوار ولایتمدار، از لمپن های بنام و ستاره دار بوده و تا کنون چندین کافه و کلانتری را بهم ریخته است! وی برای دستگرمی پیش از اینها شیهه کشان فرمود:

       * مجلس جای زنان نیست؛ جای مردان است. بفرستید سرشان بلا بیاورند آبرویتان برود!

       و نیز برای حسن ختام:

       * مجلس جای "کره ‌الاغ‌ ها و زنان" نیست! /  دویچه وله

       که فقرهء اخیر را راست فرمود! زیرا، مجلس ِ بیت، جای کرّه الاغ نیست، جای خودِ الاغ است!...

بیت

"چو عرّت خوب و تیزت، آزموده ست"

سوادت هم اگر کم بود، بوده ست!

       بهر روی ملت ورجاوند، این فقره را نیز، مانند فقرات پیشین، با نواختن چندین مشت محکم بر دهان و فک خود، تحمل فرمود.

       حال، به گزارش رسانه های دارالخرافه، این بزرگوار اخلاق مدار، تا لحظهء مخابرهء این گزارش، کوتاه نیامده و عرّ و تیز کنان و برای جوری جنس، خبرنگار یک رسانهء خودی بنام ایران را،در خانهء اُمّت! شدیداً بباد کتک گرفت:

       * نمایندهء ارومیه یک خبرنگار را کتک زد!/ فرارو

دو بیتی

ز گلپایگان رفت شخصی به اردو

که قاضی شود، صدر راضی نمی شد

به رشوت خری داد و بستد قضا را

اگر خر نمی بود، قاضی نمی شد!

       چماقدار بزرگوار، در فقرهء پیشین نیز، خبرنگار مربوطه را، در پوشش سربازان گمنام امام زمان (عج) به سزای اعمال خبرنگارانهء خود رساند!:

       * «حامد عطایی، روزنامه‌نگار و مدیرمسئول نشریه "آینا نیوز" ارومیه در پی حادثه‌ای از سوی افراد ناشناس! مورد ضرب و شتم قرار گرفت.»

       به گزارش ایسنا، تابناک نوشت: «عطایی همان روزنامه‌نگار ارومیه‌ای است که در روزهای اخیر فیلمی از سخنرانی نادر قاضی‌پور، یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و راه یافته به مجلس از ارومیه انتشار داد؛ فیلمی که خبرساز شده و واکنش‌های عمومی بسیار زیادی را به دنبال داشته است اما ظاهراً این موضوع برای وی دردسرساز شده و وی در میان بهت عمومی دچار یک حادثه عجیب شده است!.

       که البته خوانندگان محترم ضدانقلاب، یکوقت خدای نکرده فکر نکنند که آن ضرب و شتم مؤمنانه، معاذالله، کار آن نمایندهء معتمد شورای نگهبان بیت بوده است!

       باری فدوی بی صبرانه منتظر عملیات محّیرالعقول بعدی نامبرده است.بقول عوام...stand by!

3 نوامبر 016

آی نفس کش!

 

المپیک  امسال

       به گزارش فرستادهء فدوی، مسابقات المپیک 2016 ترسائی، جفت 2 بنفع تماشاچی پایان یافت که خبرهای آن را خوانندگان محترم ضدانقلاب تاکنون بیگمان ملاحظه کرده اند که وی را از تکرار آن بی نیاز می کند. همین قدر و به  اجمال و اختصارعرض کند که در مسابقات امسال هم، مانند سال های پیش، شرکت برخی حضرات آیات در المپیک چشمگیر بود.ی ادآور می شود که  پس از انقلاب شکوهمند، اهل بیت، رضوان الله علیهم اجمعین، و نایبان برحق شان هم در المپیک شرکت داشتند. نمونه اگر خواسته باشید مورد برادر رضازاده را بیاد داریم که وزنه های او را حضرت ابوالفضل(ع) با دو دست بریده اش بلند فرمود:

       در المپیک اخیر هم  شاهد شرکت و البته شاهکار مقام معظم رهبری(ضپ) بودیم که با یکدست، 144 کیلوگرم را یکضرب بالای سر برد!؛ این هم سند منگوله دارش:

       * سهراب مرادی قهرمان طلایی دسته 94 کیلیوگرم وزنه برداری ایران، مدال خود را به رهبر انقلاب تقدیم کرد./ شفقنا 

بیت

رنج گل بلبل کشید و بوی گل را باد برد

بیستون را عشق کند و شهرت اش فرهاد برد

       در این میان اما، کیانوش رستمی، وزنه بردار قدَر کرمانشاهی، در وزن 85 کیلو در مجموع 396 کیلوگرم را در حرکات یک ضرب و دو ضرب، وزنه ها را خودش به تنهائی، و بدون کمک اهل بیت، رضوان الله علیهم اجمعین، بالای سر برد! این هم اسناد مصور منگونه دارش:

       فرستادهء فدوی در ادامه و با ملاحظهء تصویر دیگری از این قهرمان که در پی می آید، افزوده است که بنظر نمی آید که کیانوش بخواهد مدال طلایش را به ارباب بیمروت دنیا تقدیم کند! و یا شاید هم هنوز دارد فکر می کند! و اما و بهر روی، فدوی فکر می کند که کار کیانوش رستمی، دارای ارزش و اعتبار دیگری ست، نه به این خاطر که همشهری فدوی ست، بلکه به این علت که با امامان گرامی، دوپینگ نکرده است!

       مسابقات به یُمن حضور برخی برادران، البته حواشی نیز داشته است که فرستادهء فدوی نمونه هائی را بشرح زیر گزارش کرده است:

       همانگونه که در تصویر ملاحظه می شود، یکی از دو بانوی دونده‌ای که از پوششان پیداست که از اهالی بلاد کفر و زندقه اند، حین مسابقه زمین می‌خورد اما آن بانوی نامسلمان، بجای استفاده از این موقعیت، قید برنده شدن را می زند و بی آنکه نخست شناسنامه اش را چک کند که مبادا اسرائیلی باشد، می کوشد که ورزشکار مصدوم را یاری کند. این حرکت زیبای انسانی را اما، برادری در حاشیهء زیر جبران می کند!:

بیت

گیرم پدر تو بود قاتل

از قتل پسر ترا چه حاصل!

       حسن ختام این گزارش، كيميا عليزاده، تکواندو کار 18 ساله ست که نخستین مدال زنان ایران در تاریخ المپیک را کسب کرد:

       کیمیا بانوی جوان اما در مراجعت به وطن اسلامی، مورد بی مهری بيلبورد شهرداري تهران، که در پی ملاحظه می کنید، قرار می گیرد و برادر شهردار، هیچ جور حاضر نمی شود که در جوار سایر ورزشکاران، قدرش را بداند!

       که فدوی البته مشکل برادر شهر دار را می داند؛ آخر مگر می شود یک دختر را، حتا با قنداق اسلامی، تنگ این برادران انداخت؟!

       زیاده حاشیه ای نیست...

2 سپتامبر 016

 

       * محمد(ص)جواد(ع) لاریجانی: احمد شهید و دیگر کشورهای غربی از ایران متشکر باشند!/ میزان

 

       * جانشین فرمانده سپاه قدس: آمریکایی ها بدانند بیشترین مدال دفاع از بشریت و مقابله با تروریسم را باید به مدافعان حرم داد و اروپایی ها نیز باید مدیون این عزیزان باشند. / انتخاب

 

       * ناطق نوری: سرزنش ‌کنندگان مدافعان حرم، فهم ندارند. / آخرین نیوز

 

       * فرشته روح‌افزا٬ معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان: اینها نمی خواهند کشور ما از لحاظ جمعیت به آن حد استقلال برسد، بدیهی است وقتی تعداد بچه های حزب اللهی و بسیجی که الان به عنوان مدافعان حرم مقابل اینها می ایستند کم شود به نفع شان است. / بسیج نیوز.

 

       * محمد(ص) رضا(ع) نقدی، رئیس محترم چماقداران بیت: اعدام‌های 1367 منطبق بر قوانین داخلی و بین‌المللی بود!/ بی.بی.سی

 

       * احمد خاتمی: آنچه امام راحل در سال 67 صورت داد کاری فقهی، قرآنی، ‌انقلابی و خدمتی بزرگ به ملت مسلمان ایران بود. / عصر ایران-

 

       * علی(ع) جنتی، وزير ارشاد اسلامی: «به هر صورت ما با مردم مواجه هستیم که تابع مراجع هستند و این موضوعات باید در فضایی حل و فصل شود. حوزه‌های علمیه ما باید با دستگاه‌های موسیقی آشنا شوند و از طرفی باید یک سری آهنگسازها را به حوزه علمیه بفرستیم تا مجتهد شوند و بتوانند احکام مربوط به این موضوع را استنباط کنند».

 

       * قوامی: انسان از مخالفت لجوجانه بعضی‌ها نسبت به سوخت‌گیری هواپیماهای جنگنده روسیه از پایگاه هوایی کشورمان تعجب می‌کند. مگر غیر از این است که روسیه با این همکاری ایران اقدام به بمباران مواضع گروهک تروریستی داعش در سوریه می‌کند؟ دیگر این خود را به در و دیوار کوبیدن‌ها یعنی چه؟

 

       * حجت‌السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز سخنان رهبری در بایکوت امپراتوری رسانه‌ای جهان است اما وقتی یک بیماری برای رهبری رخ می‌دهد، چهار صد میلیون پیام برای ایشان ارسال می‌شود./  انتخاب

 

       * یک منبع برزیلی اعلام کرد که فردی به نام منصور دمیرچی نایب رئیس یکی از انجمن های ورزشی ایران که در المپیک ریو برزیل حضور داشت، به جرم سرقت از یک فروشگاه بازداشت شد./ العربیه

       تحشیهء فدوی: چه خبرتان است که اینهمه گرد و خاک راه انداخته اید؟ دکل نفتی و یا نفتکش که ندزدیده است، زبان بسته!

 

       * افشای شاهکار پرزیدنت اوباما: 400 میلیون دلار طلب شاه را دو دستی به خامنه ای داده اند. / ایرانشهر

تحشیهء فدوی: برای اینکه الان علی(ع) خامنه ای شاه است!

 

       * صادق(ع) آملی لاریجانی، رئیس قوهء قضاییه تاکید کرد که آمریکایی‌ها را باید از این مذاکرات کنار گذاشت چون "آنها اهل خدعه‌اند و (این را) در برجام نشان دادند. ما در بحث حقوق بشر با آن‌ها گفت‌وگویی نداریم".

       تحشیهء فدوی: دیگر اینقدر توی سرِ مال نزنید و خودمان را بقول عوام put down نفرمایید. بنیانگزار خدعه، همانا حضرت امام(ل) بود و بس، برادر صادق(ع) آملی لاریجانی

 

       * پلیس شیراز با 'شلوارهای ریش ‌ریش و مانتوی چسبان برخورد می‌کند'/ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: فدوی یک جوری با مانتوی چسبان کنار می آید، لکن "ریش"، آنهم دو بار پشت سر هم، از خطوط قرمز نظام است، برادر بی بی سی!

 

       * وسعت اختلال روانی مردم؛ سالی 800 هزار ایرانی دست به خودکشی می زنند! / پیک نت

       تحشیهء فدوی: بجای پرتقال فروش، این بار استثنائأ پیدا کنید، تعداد طلبه گان و آخوندان را در این آمار!

 

       * وزیر اطلاعات ایران: 1500 جوان ایرانی قصد داشتند به داعش بپیوندند./ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: بقول نسوان، وا! چه بد سلیقه! مگر داعش خودمان چه عیبی دارد؟!

 

       * پیام روسیه به مردم و نمایندگان در مورد پایگاه نوژه: نگران نباشی؛ نظامیان ما برای تفریح به همدان نرفته بودند!/ خرین نیوز

       تحشیهء فدوی: این را دیگر  فدوی هم می داند که سادات روسی برای زیارت آمده بودند!

 

       * پوتین به ترکیه می‌رود تا با اردوغان بازی فوتبال تماشا کند! / العربیه

       تحشیهء فدوی: اگر زحمت نیست، سرِ راه چند تا بمب دیگر به سوریه بریزید،برادر سید پوتین،ثواب دارد!

 

       * شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور ایران در امور زنان و خانواده گفته است "بعد از 36 سال" نظام جمهوری اسلامی باید دربارهء موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها چاره‌ای بیندیشد./ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: حالا چه عجله ای داشتی،خواهر مولاوردی؟!

 

       * شماری از دست ‌اندر کاران موسیقی و رسانه‌ها در ایران با امضای طوماری خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهور، نسبت به "قربانی کردن" موسیقی در ایران هشدار داده و خواهان "اعاده حیثیت" از اهالی موسیقی شده‌اند./ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: آخر آدم در آستانهء عید قربان، از این حرف ها می زند؟

 

       * مجلس ایران به دولت اجازه داد تا سقف 5 میلیارد دلار از روسیه وام بگیرد../ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: آخر تصدقت شوم، این مختصر بکجای برادران و اختلاسگران گرامی می رسد؟ جلوی یک بچهء مکتبی هم بگذارید، قهر می کند، برادر سید پوتین!

 

       * رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی: به روز باشید، از ظرفیت ‌های شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید./ آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: یعنی دیگر شلاق نزنند، اعدام نکنند، برادر رهبر؟!

 

       * علی‌ اکبر(ع) سیاری، معاون وزیر بهداشت اعلام کرد که «30 درصد از مردم ایران گرسنه اند»./ رادیو زمانه

       تحشیهء فدوی: بقیه هم تشنه اند!، خب این به آن در!

 

       * پدرو لوکا 79 سال دارد و از 40 سال پیش تا کنون در یک غار زندگی می‌کند. / دویچه وله

       تحشیهء فدوی: خب چرا نمیاد در مجلس خبرگان زندگی کند؟!

 

       * پوتین در دیدار با اردوغان: ما مخالف کودتای نافرجام ترکیه هستیم. / العربیه

       تحشیهء فدوی: منظور برادر سید پوتین آن است که وی با کودتای با فرجام ترکیه موافق است!

 

       * دویچه وله: بار دیگر دستگاه قضائی استان خراسان رضوی جلو برگزاری یک کنسرت موسیقی در شهر سبزوار را گرفت. دادستان می‌گوید به خاطر گلایهء حوزهء علمیه و علما از "اتفاقات اخلاقی ناگوار" فعلا کنسرتی در این استان برگزار نمی‌شود.

       تحشیهء فدوی: یک مقام آگاه محلی که نخواست نام اش تا انقلاب بعدی(عج) فاش شود، یواشکی به فرستادهء فدوی گفت که علت اصلی لغو موقت تمامی کنسرت در خراسان رضوی آن بوده که صدای بلند موزیک، خواب امام رضا(ع)و بعد خواب قیلولهء ماموت های گرامی را، آشفته می کرده است!

 

       * دو روز پس از نامهء محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق ایران به باراک اوباما رییس جمهور آمریکا و درخواست برای آزادسازی 2 میلیارد دلار ایران در این کشور، حسن روحانی رییس جمهور ایران از قوه قضائیه و "سایر نهادهای ذیربط" خواسته تا "اهمال" دولت قبلی در خلال سال های 7/1386 را در خارج کردن 2 میلیارد دلار از دارایی ایران در آمریکا را پیگیری کند./ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: تا زمانی که آن وجه ناقابل که این روزها در ایران اسلامی، جلوی یک بچهء مکتبی هم بگذارید قهر می کند، نزد خاج پرستان باشد، جایش امن تر است تا در جیب دشداشهء حضرات آیات عظام و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان، لعنة الله علیهم اجمعین، برادر بیی.سی!

 

       * به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز در اختتامیه سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش اظهار کرد: می‌توانیم بگوییم فضای مجازی، دنیای دیجیتال و ارتباط اینترنتی ممنوع است و باید تمام شبکه‌های اجتماعی فیلتر شود؟ می‌توانیم با فیلتر و ممنوعیت در دنیای امروز زندگی کنیم؟/ آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: یک غلط دارید 19 می گیرید، ما در دنیای امروز زندگی نمی کنیم، برادر روحانی!

 

       * چرا شهرام امیری به ایران بازگشت و اعدام شد؟ / ایران وایر

       تحشیهء فدوی: چون برادران خودی و غریبه سرشان نمی شود!

 

 

       * 3419---0915: چرا ما بسیجیان آزاده جانباز را به بهانه اینکه سالخورده شده‌ایم راهی سوریه نمی‌کنند. از اینکه با مرگ طبیعی از دنیا بروم سخت ناراحت هستم. بنویسید جوانی ما به  امید شهادت در راه خدا سپری شد. اجازه اعزام بدهند و راه را برای ما باز کنند.

       فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله و با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض حضرات آیات و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین رسید، در پاسخ پس از فراغت از ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و بازی با انگشت بیست و یکم مبارک، و بعدالتحیه و السلام و ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) توأم با سوت بلبلی، با اعزام فوری شما به سوریه، بعنوان گوشت دم توپ موافقت و تأکید فرمودند که تا شهید نشده اید، بر نگردید، برادر بسیجی!

 

       * 6101---0912:  تلفن ارتباط مردمی ریاست جمهوری 6133 که در دولت قبل راه ‌اندازی شد و به تماس‌های مردم پاسخ می‌داد در دولت تدبیر و امید نه تنها پاسخ نمی‌دهد بلکه از ضبط تماس‌ها نیز خودداری می‌کند. اگر در بعد از ظهر تماس گرفته شود این جمله را تکرار می‌کند. «با سلام شما با سامانه ارتباط مردم و دولت تماس گرفته‌اید. به علت پایان یافتن ساعت اداری امکان پاسخگویی وجود ندارد.» در ساعت اداری هم اعلام می‌کند «به علت شلوغی در صف ماندن شما مقدور نیست و پیام شما ضبط نمی‌شود!»

       فدوی: آخر عزیز دل برادر!، تقصیر از خود شماست، خب آن بزرگوران دیگر به چند زبان با شما حرف بزنند که دو میلیونی تان (دوزاری سابق- م) بیفتد و بروید دنبال کارتان، برادر 6101---0912؟!

 

       * 0805---0935: در داروخانه مرکز پزشکی وردآورد یک نفر دکتر داروساز وجود ندارد که داروی اشتباهی به مراجعین داده نشود. تا الان سه مرتبه داروهای نسخه بنده را به اشتباه داده‌اند.

       فدوی: فدوی این عریضه بلحاظ عوالم مودّت فی مابین وی و مرحوم ابوی (ره) و بمنظور رعایت سلامت شما، به جریان نمی اندازد. آخر این چه ایراد ناواردی ست؟ چرا رعایت مصالح را نمی کنید (ساختمانی و غیر ساختمانی اش دیگر  فرقی نمی کند- م) و آب سنگین به آسیاب "دشمن" می ریزید؟ این همه آدم در اثر فقدان دارو و درمان مرده اند و جیک شان هم در نیامده، حالا شما چه خبرتان است که بخاطر سه فقره اشتباه ناقابل، این همه گرد و خاک راه انداخته اید، برادر 0805---0935؟

 

       * 3912---0917: بانک رفاه مرودشت مدتی است حقوق بنده را که مستمری ‌بگیر تامین اجتماعی هستم توقیف کرده است. با داشتن چند سر عائله چگونه می‌توان بدون حقوق زندگی کرد.

       فدوی: خود کرده را تدبیر نیست، می خواستید در جائی که توقف ممنوع بوده است، پارک نکنید، برادر 3912---0917

 

       * 0609---0915: بر این باورم که در آیندهء نزدیک ادامهء مسیر کاروان راهیان نور به طرف خاک سوریه، لبنان، عراق، یمن و... خواهد بود. همان زمین‌هایی که وجب به وجب شان بر جنایات شیطان بزرگ، رژیم جعلی و غدهء سرطانی و رژیم پلید آل سعود وهابی در ریختن خون بهترین انسان‌های امت اسلام گواهی خواهند داد.

       فدوی: والله برادر 0609---0915 بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ... لکن بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، بموجب منابع خبری، داخلی ها هم به مقصد نمی رسند!

 

       * ابوترابی: ما فراموش نکرده‌ایم که همزمان با کشتار کودکان و زنان مظلوم غزه مذاکره با 5+1 با لبخندهای دکتر ظریف همراه بود حال نیز باتوجه به ددمنشی رژیم کودک‌کش دیگری به نام آل‌سعود در یمن انتظار می‌رود مدتی مذاکره را تعطیل کنند و در غیر این صورت از زدن لبخند به 5+1 به جهت التیام زخم‌های کودکان یمن پرهیز شود.

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار وزیر خارجهء بیت، برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند: لبخند زدن ایشان ربطی به مذاکره ندارد، همانگونه که مقام معظم رهبری ضاعف الله پرستاته، با شیههء یاعلی(ع) متولد شدند، ایشان هم با قهقهه  متولد شده اند و لذا دست خودشان نیست و در عزا و عروسی از خنده روده بُر می شوند، برادر، ابوترابی! فدوی بی تقصیر است!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

سوم سپتامبرالموفق سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه