خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

17 آبان 1395 ـ  7 ماه  نوامبر 2016

 

تیر خطا

       فدوی هنوز  نمی داند که چرا حاضر نشد که در ایام جهالت و جوانی (اوائل انقلاب شکوهمند- م)، چنانچه افتد و دانی، بگذارد که ریش بالا و پائین اش بهم وصل شده و منظرهء باشکوهی را که لازمهء ترقیات آتیه است، بیافریند! لکن در همان زمان بمنظور رفع تکلیف شرعی یواشکی خطاب به مؤمنین گفت و نوشت که حضرت امام(ل) را بقول عوام downgrade نفرمایید زیرا معظم له(ل)، فقط بنیانگزار حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی -  م) نیست بلکه، بنیانگزار حکومت اسلامی درونمرزی (داعش گرامی - م) نیز هست، که خوشبختانه در آن زمان، کسی فدوی را جدی نگرفت که البته بقول عوام I don’t care!؛ حال برادر علی(ع) مطهری، پس از این همه سال، غفلتاً یادش افتاده و بنقل از رادیو فردا شیهه کشان فرموده است:

       * ادامه اشغال سفارت آمریکا چهره‌ای داعشی از ایران به نمایش گذاشت!

       مقام معظم رهبری(ضپ) البته با گشودن زنجیر پیاده نظام بیت در سالگرد شرم آور اشغال سفارت آمریکا، برای سی و هفتمین بار! مشت پوکی بدهان شیطان بزرگ حواله فرمود که شیطان مذکور حسب شیوهء مرضیه جا خالی مرحمت فرمود و مشت کذائی خورد توی دهن برادر علی(ع) مطهری:

       * راهپیمایی روز 13 آبان‌، روز مبارزه با استکبار جهانی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد و مردم در تهران نیز مقابل لانهء جاسوسی سابق گرد هم آمده و با فریاد زدن شعار «‌مرگ بر آمریکا‌» ندای استکبار ستیزی خود را به کاخ سفید رساندند./ کیهان دارالخرافه

       با این حساب، " خود کرده را تدبیر نیست"، برادر علی(ع) مطهری!

 

قیاس مع الفارق

       ...جداً که حرفا میزنه قیصر، چشا میرن مغز سر!، در این راستا، برای دستگرمی، به تیتر خبری که در پی می آید، نگاه کنید:

       * ایران بعد از عراق دومین کشور غمگین جهان است./ رادیو فردا

       گفتن ندارد که برادران مایه کاری حساب فرموده و حق ما را در این مسابقه شدیداً خورده اند!؛ مردم جهان اگر مَردند، بیایند چند روز در جامعهء شکوهمند اسلامی ما زندگی کنند!؛ مردم ایران سابق، همین که تاکنون از دست حضرات آیات عظام و حجج اسلام و توابع، لعنة الله علیهم اجمعین، "هارا گیری"(1) نکرده اند جای شکرش باقی ست!.. برخی هم بمنظور اثبات حقانیت عراق در احراز مقام نخست، گفته اند که عراق یک کشور داعش زده است، اینان از این نکته شدیداً غافل اند که جمهوری اسلامی، با ارفاق، پاکنویس داعش است!

       دیگر اینکه: این پژوهش ساخته و پرداختهء استکبار جهانی و صهیونیزم یبن الملل و ایادی آنان در داخل و خارج و کُرات دیگر،لعنة الله علیهم اجمعین، نیست بلکه بر مبنای یک گزارش خودی، بشرح زیر است:

       *حسن موسوی چلک، رییس انجمن مددکاری ایران، هم طی سخنانی گفته که ایران دومین کشور «غمگین» جهان است.

       برادر موسوی چلک بسیار زحمت کشیده و افزوده است:

       * بر اساس میانگین آمارهای نشاط اجتماعی که از سوی سازمان‌های معتبر بین‌المللی ارائه شده، ایران جزو کشورهای شاد نیست.!

شعر:

از کرامات شیخ ما چه عجب / پنجه را گز نمود و گفت وجب

از کرامات دیگرش این است / شیره را خورد و گفت شیرین است

یک کرامات دیگرم دارد / ابر را دید و گفت می بارد

زن نو را عروس می گویند / مرغ نر را خروس می گویند!

آنچه در جوی می رود آب است / آنچه در چشم می رود خوابست!(2)

       یا، بعبارت دیگر، تو خود حدیث مفصل بخوان از این"مُهمل"! آخر درکشوری که تمامی تقویم اش سیاهپوش است، چه جای شادی ست، برادر موسوی؟!

       باری، کرامات شیخ را، عصازنان پی می گیریم:

       * وی همچنین میزان اختلالات روانی در کشور را بالا دانسته و گفته در برخی مناطق تهران این اختلالات «به حدود ۸۰ می‌رسد که بسیار بحرانی توصیف می‌شود».

       فدوی آیا در این مورد نیز نیاز به توضیح دارد؟ بقول عوام I don’t think so! چرا؟ براستی که باز هم "پرسش ها می کنه قیصر، چشا میرن مغز سر"! لطفاً اگر زحمت نیست، به  متولیان امور، حضرات آیات عظام و حجج اسلام و توابع، به ترتیب ریش، اعلی الله مقامهم اجمعین، حرکات، سکنات و نیز مُهملاتی که از بام تا شام دود می فرمایند نگاهی سرانگشتی بکنید تا بعرض فدوی گردن شکسته برسید که  بزرگواران، بلا استثنا، دچار اختلالات روانی شدیداند(3) و افزون بر درمان و دارو،  نیاز به بستری شدن طولانی نیز دارند، حال با یک تناسب ساده، استثنائأ بجای پرتقال فروش، پیدا کنید تکلیف مردمی را که زیر ضرب این مجانین، محکوم به اتلاف عمر و آینده هستند!، بیکی دو مستوره نگاه کنید:

       * کارگزاران دولت امام مهدی(ع) چه کسانی هستند؟ حضرت عیسی (ع)، هفت نفر از اصحاب کهف، یوشع وصی موسی(ع)، مومن آل فرعون، سلمان فارسی، ابو دجانه انصاری، مالک اشتر نخعی و قبیله همدان. از حضرت عیسی (ع) در روایات با واژه های گوناگونی مانند وزیر، جانشین، فرمانده و مسئول در حکومت یاد شده است. امام صادق (ع) می فرماید: هنگامی که حضرت قائم آل محمد قیام کند هفده تن را از پشت کعبه زنده می گرداند که عبارتند از: پنج تن از قوم موسی؛ آنان که به حق قضاوت کرده و با عدالت رفتار می کنند، هفت نفر از اصحاب کهف، یوشع وصی موسی، مومن آل فرعون، سلمان فارسی، ابادجانه انصاری و مالک اشتر... در روایتی تعداد آنان بیست و هفت نفر گفته شده است و قوم موسی را چهارده نفر بیان می کند و در روایت دیگری از مقداد نام برده شده است. حضرت علی (ع) می فرماید: ...سپاهیان در پیشاپیش حضرت مهدی (ع) قرار می گیرند و قبیله همدان وزیران او خواهند بود.(3)

       و یا:

       * تمایز دارائی های امام زمان(عج) از دارائی های امام خامنه ای!/ بولتن نیوز- تیتر-(4)

       بخش پایانی داستان را، پی می گیریم: 

       * به گفتهء آقای موسوی، «مردم نسبت به سرنوشت و وقایعی که برای دیگران پیش می‌آید بی‌تفاوت شده‌اند و این یک نشانه از کاهش انسجام اجتماعی محسوب می‌شود». رییس انجمن مددکاری ایران «افزایش هم‌باشی سیاه، تغییر منحنی ابتلا به ایدز با گرایش ارتباطات جنسی، زنانه شدن اعتیاد و کودکانه‌ شدن جرائم» را از نشانه‌های «بحران اجتماعی» در ایران دانسته است.

       والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آآآآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، فدوی پیش از تصرف عدوانی حضرات آیات، چنین آسیب هائی را بیاد نمی آورد. و سرانجام:

       * موسوی چلک همچنین از وجود بیش از 200 هزار معتاد به الکل در ایران خبر داده است که مجازات ‌های سنگین نیز نتوانسته جلوی بروز این پدیده را بگیرد.

       * در این قسمت نیز، شعار قدیمی: توپ، تانک، مسلسل، دیگر اثر ندارد؛ بشرح زیر بقول عوام Upgrade می شود:

       گرز و چماق و شلاق، دیگر اثر ندارد!

       و طُرُفه اینکه، بررسی آسیب های یاد شده، با حضور عامل مستقیم آن، برگزار شده است!، بقول عوام: can you believe that?:

       * جامعهء ایران در سال‌های اخیر با آسیب‌های متعددی اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند و چهارمین جلسه بررسی این آسیب‌ها روز دوشنبه در حضور علی خامنه‌ای برگزار شد. از جزئیات این جلسه تاکنون گزارشی منتشر نشده است٬ اما حسن روحانی روز سه‌شنبه در صحن علنی مجلس گفت رهبر جمهوری اسلامی در این جلسه گفته که «برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی حتی آنهایی که به دین و اسلام اعتقادی ندارند، اگر ایران را قبول دارند باید با همه توان وارد میدان شوند»!

       زیاده عرضی نیست

___________________________________________

(1) خودکشی دست جمعی به سبک ژاپنی- م

(2) داستان های امثال امینی- ص 25 بنقل از داستان های امثال دکتر حسن ذوالفقاری ص 95

(3) منبع: "نشانه هایی از دولت موعود" نوشته حجت الاسلام نجم الدین طبسی

(4) یادداشتی به قلم حجت الاسلام والمسلمین ناصر اکبری؛ تمایز دارائی های امام زمان(عج) از دارائی های امام خامنه ای!/ بولتن نیوز- تیتر

www.hazl.com/    http://isdmovement.com  16 آذر 1394 ـ 7 ماه دسامبر 2015

 

تبعیض شرعی!

       فدوی مراتب زیر در مورد حضرات آیات و حجج اسلام کثرالله امثالهم را، مانند سایر دوستان، کم و بیش می دانست که پس از انقلاب شکوهمند بعون الله: همه جا استخدام می شوند، قاضی، وکیل، وزیر، رئیس جمهور و خلاصه همه چیز، غیر از آدم می شوند!…

بیت

فقه و حکمت خواند و جهل اش کم نشد

عالِم و دانا شد و، آدم نشد!

(نبی السارقین)

       خوانندگان محترم ضد انقلاب، تلاش نفرمایند که جسته است فدوی، "یافت می نشود"؛ یعنی، عزیز کردگان را در هیچ  کارخانه ای، بعنوان کارگر پیدا نمی کنید! حتا دکتر بی کار داریم ولی آخوند بی کار نداریم! دانشجویان بینوا بابت درس خواندن در دانشگاه های مصادره شده، مبالغ هنگفتی از پولی که ندارند را باید بعنوان شهریه پرداخت کنند، لکن آن بزرگواران، همین مقدار را، و بهمان عنوان، بابت  مهملات بی مصرفی که در حوزه های علمیه! اساتید حوزه و دانشگاه (1)! بهم بافته و به طلبه گان تنقیه می فرمایند، بعنوان شهریه دریافت می کنند! و سرانجام اینکه، حضرات، بعلت اشرافی که به معجزات دارند هرگز کسان خود را بمنظور شفا به هیچ  امام زاده ای زنجیر نفرموده و نمی فرمایند! با این همه ریخت و پاش حکومتی، مؤمنین معمولی نیز در حد مقدور و ممکن، به ایشان بقول لات ها (عملهء بیت- م)، حال می دهند و بعنوان مستوره، به  سند زنگوله دارنگاه کنید:

       * آگهی اجاره با تخفیف آپارتمان به طلاب سادات معمم. /قم

       با این همه فدوی دیگر نمی دانست که نوع وابستهء آن، نه تنها اعدام نمی شوند، بلکه فی سبیل الله به جان مردم نیز می افتند! برای جوری جنس، به مراتب زیر توجه فرمایید:

       * شرح گفت‌وگوی مکارم شیرازی با شاه سابق ایران پس از دریافت جایزه سلطنتی!/ العربیه

       و در ادامهء خبر میمنت اثر:

       * ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در قم (متولد 1305) در سال 1335 شمسی به خاطر نگارش «فیلسوف نماها» برندهء جایزهء سلطنتی شد که آن را از محمد رضا پهلوی شاه سابق ایران دریافت کرد. در مراسم اهدای این جایزه، مکارم شیرازی و محمد رضا پهلوی گفت‌وگویی انجام دادند که آن را روزنامه اطلاعات در تاریخ سه‌شنبه هفتم فروردین ۱۳۳۵ منعکس کرده بود.

       در این مطلب می خوانیم:

       * جایزه بزرگ سلطنتی طبق معمول به بهترین تصنیفات سال تعلق گرفت و در این رشته آقای ناصر مکارم شیرازی مصنف کتاب فیلسوف‌نماها برنده شناخته شد

       * ناصر مکارم شیرازی، از محصلین حوزه علمیه قم میباشد که در بین اقران باطلاع و ابتکار و مجاهدت در تحقیق و تتبع معروف است. روز اول فروردین، هنگامیکه برندگان جایزه سلطنتی برای دریافت جوائز خود شرفیاب شدند، اعلیحضرت از آقای مکارم شیرازی سؤال فرمودند که «شما از کجا به این فکر افتادید؟» آقای مکارم شیرازی توضیح داد که از چندی باین طرف در حوزهء علمیهء قم عده‌ای از طلاب علوم بمطالعه در باب مکاتب فلسفی همت گماشته و بخصوص در اطراف مکتب ماتریالیسم که اساس مکتب کمونیسم میباشد بمطالعه و تحقیق پرداخته‌اند.

       فدوی، بعنوان حسن ختام این مقال، تصویری از سال های پیش از انقلاب شکوهمند را در پی می آورد و در حاشیه نیز یادآور می شود که نفرسمت  راست، ژیگولوی سابق، آقای حداد عادل آن روزگار، و کلب آستان علی(ع) روزگار فعلی، پدر زن ولایتعهد مجتبا خامنه ای(ضپ) است! گفتن ندارد که ریش برادر حداد عادل از نوع مکتبی نیست چرا که در غیر این صورت، با کراوات در تعارض قرار می گرفت و بقول آن برخی هموطنان:

* مبارکه آقای دکتر، اگر چنین عکسی از مغضوبین رو می شد، کیهان امروز را روز عزای عمومی اعلام می کرد.

* یه کسی گفته بود که آقای دکتر اینا قبل انقلاب برای تولد (فلان کس) کوچه رو چراغانی می کردند و شیرینی می دادند.

* کراوات نیست. درازآویز زینتیه!

_______________________________________________

(1) فدوی از ترکیب لایتچسبک "حوزه و دانشگاه" و اینکه این دوبه گوهر، شدیداً مانعة الجمع اند،عجالتاً درمی گذرد!

(2) نگاه کنید به تصاویر هنرمندان و خوانندگان اندکی پیش از انقلاب شکوهمند مانند ابی- داریوش- سُلی...

 

چفیه- موارد استعمال!

       فدوی در تأملات مؤمنانهء خود، بارها به این اندیشیده است که "چفیه"، که همان دستمال یزدی سابق خودمان باشد!، غیر از استفادهء مألوف!، چه استفادهء دیگری می تواند داشته باشد؟ در این پیوند، به تأملات فدوی در باب برخی نمود و نمادهای آن توجه کنید:

       در تصویر زیر، فردوسی بزرگوار را می بینید که با پای پیاده، از دست مؤمنین به ُرم گریخته است:

       ایضاً بعنوان "پارتیشن" در عکس زیر، گرچه هیچ جای خواهران پیدا نیست و در بهترین حالت، به چند بادمجان عزادار می مانند که در کنار یکدیگر، روئیده باشند!:

       و اما پیرامون "مصادره چفیه"! در خبرها آمده بود که!:

       * طراحی لباس‌های «سکسی» از چفیه توسط طراح اسراییلی، صدای فلسطینی ‌ها را درآورد. /ناظران

       و در ادامهء خبر مصیبت اثر:

       * یک طراح مد اسرائیلی چفیه‌های از فلسطینی برای طراحی انواع لباس‌ها و دامن‌های کوتاه در آخرین کلکسیون خود استفاده کرده است. برخی از اعراب از جمله فلسطینی‌ها اعلام کردند که این عمل "تصاحب شرم‌آور چفیه است" که به‌عنوان نماد فلسطینی‌های مخالف اسرائیل شناخته می‌شود.

       و اما سابقهء ورود چفیه بدنیای مُد، افزون بر زیور حضرت آقا(ضپ) و سایر عملهء بیت و از آن میان ریاست محترم چماقداران، برادر محمد(ص) رضا(ع) نقدی، به سال 2014  بر می گردد:

       * "دوریت بارو"، نخستین طراح مد نیست که از چفیه در طراحی‌های خود استفاده کرده است. در سال 2015 و در هفته مد تل‌آویو، "اوری مینکووزکی"، طراح اسرائیلی، مانکن‌هایی را که لباس ‌هائی با طراحی این پارچه سنتی پوشیده بودند به صحنه آورد. او این کار را به‌عنوان نمادی برای همزیستی بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها ارائه کرد. این اقدام هیچ جنجالی به‌پا نکرد. همانگونه که "غادهزاده"طراح اردنی نیز بدون اینکه کسی را ناخشنود سازد از چفیه استفاده کرد. البته هیچ‌کدام از عکس‌های او بار اروتیک نداشت.  اما در سال 2014، "زارا"،بعد از ارائه مینی ‌شورت‌های الهام گرفته شده از چفیه، مورد انتقادهای شدید قرار گرفت. این طرح که در فروشگاه های زنجیره ای "زارا" در اسپانیا ارائه شده بود در نهایت از مجموعه تابستانه آن حذف شد.

       البته مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، در طول تاریخ، اگر نگوید بد سلیقه، دستکم کج سلیقه بوده اند فلذا برای جبران مافات، به فقراتی از استفادهء بهینه از چفیه،به اهتمام فدوی، نگاه کنید:

 

       و اما با اجازهء خوانندگان محترم ضد انقلاب، از مُد، اندکی به اقتصاد برگردیم که دغدغهء مؤمنین در باب سقوط ارزش "پول ملی"  ست.* مشاور اقتصادی فدوی، برای بیرون رفت از این مثلث برمودا، راهکارهای زیر را پیشنهاد کرده است:

شعر

دل ز تن بردی و در جانی هنوز

دردها دادی و درمانی هنوز

هر دو عالم قیمت خود گفته ای

نرخ بالا کن که ارزانی هنوز!

       زیاده "ارزی" نیست!..

__________________________________________

* هنوز پيامدهاي افت ناگهاني ارزش پول ملي در سال 91 و نصف شدن سرمايه مردم از يادها نرفته و سايه سنگين آن بر سيستم پولي كشور ديده مي‌شود. تداوم تمايل بخشی از مردم به عدم نگهداري ريال و تلاش براي تبديل فوري ريال به ساير ارزها يا كالاها، يكي از نمودهاي بارز بي‌اعتمادي است كه به واسطه عملكرد ضعيف دولت در حفظ ارزش پول ملي ديده مي‌شود./ فرارو

 

دختری بنام سالاد!

       فدوی در مرور خبرهای امشب، به تیتر زیر نیز برخورد:

       * رونمایی از نوع حجاب برند معروف غربی. / خرداد

       و در ادامه بهجت اثر:

       * نشریهء مصری "ایجپت ایندیپندنت"، با اشاره به مدل محجبهء "اچ اند ام"، می نویسد: "ماریا ادریسی" 23 ساله مدل محجبه است که از مادری پاکستانی و پدری مراکشی در لندن متولد شده است! او اشاره می کند که از طریق دوست اش که کارگردان و مدیر برنامه است با شرکت "اچ اند ام" آشنا شد. او در مصاحبه با شبکه خبری "سی ان ان" با خنده گفته که هیچ برنامه ریزی قبلی برای گرفتن عکس ها نداشته است".

       فدوی آتش به مال اش زده و اختلاف بین علما را نیز برای جوریِ جنس در پی می آورد:

       برند سوئدی "اچ اند ام" که یکی از پیشتازان عرصهء پوشاک زنانه و مردانه غربی محسوب می شود برای نخستین بار از مانکنی محجبه برای تبلیغ و نمایش لباس های خود استفاده کرده است. این موضوع باعث ایجاد بحث و جدل هایی شده است. عده ای بر این باورند که این شیوه نمایش حجاب توسط یک برند غربی نمادی از "تبرج" است و با اصول اسلامی مغایرت دارد.

       وظیفهء شرعی نیز البته در این میانه، فراموش نشده است:

       * این مدل محجبه در پاسخ به منتقدان اش گفته است که در دین گفته نشده که عکاسی و ایفای نقش به عنوان یک مدل ممنوع است. او اشاره کرده که تا زمانی که طبق معیارهای اسلامی لباس بپوشد کارش اشکال ندارد. ماریا افزوده است: "از طریق این عکس ها قصد ترویج حجاب اسلامی را داشتم".

       خوانندگان محترم ضد انقلاب بیگمان بیاد دارند که عملهء بیت همین چند روز پیش، تعدادی از هموطنان فعال در عرصهء مادلینگ را به سیخ کشیدند* فلذا فدوی نمی داند که خواهر مذکور از کدام اسلام سخن می گوید؛؟ گفتن ندارد که نمایندگان اصیل اسلام عزیز در روزگار تاریک حاضر، داعش درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) و داعش برونمرزی ست، و لاغیر! باری- همانگونه که ملاحظه می شود، طعم جغرافیائی خواهر مذکور درهم! و چیزی فی مابینِ مصری، پاکستانی، مراکشی، سوئدی و انگلیسی ست! فلذا احوط آن بود که نام آن ضعیفهء سجادیه را، سالاد می گذاشتند!

       زیاده پیشنهادی نیست

_________________________________________

* مقامات قضایی مشهد از پلمب هشت مجموعه فعال درزمینه مدلینگ، 30 مورد احضار و شش فقره دستگیری خبر داده‌اند. معاون دادستان در دادسرای مشهد مدلینگ را از مصادیق "جنگ نرم" خواند!/ صدای آلمان

 

       *شجاع از بوکان: افشاگری‌های کیهان در مورد افراد معلوم‌الحالی که در تخت جمشید تجمع کرده و به بهانه تولد کوروش ماهیت ارتجاعی و عقب ‌افتاده خودشان را رو کرده‌اند اقدام به جایی بود.

       فدوی: والله برادر شجاع، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، ناظران در حیرت اند که چگونه است که ملت، پس از  فقط سه دهه، از حضرات شدیداً متنفر، لکن پس از بيست و پنج قرن به  کورش مهر می ورزند!؛ فدوی که نمی داند، شما می دانید؟!

 

       * طالعی: رئيس‌ جمهور بفرمایند بیش از سه سال و نیم مذاکره و کنار آمدن با کدخدای مورد نظرشان چه عایدی برای کشور و ملت داشته است که حالا مدعی شدید که امام مذاکره با جهان را به ما آموخت؟!

       فدوی: والله برادر طالعی، بین خودمان باشد، حال که ضد انقلاب خواب است عرض می کند، تا آنجاکه فدوی بیاد دارد، آن بزرگوار(ل) جز مجادله چیزی به ما نیاموخت!

 

       * جباری‌ پور: از آمریکا تماس گرفته‌ام. اخبار و حوادث کشورم ایران را پیگیری می‌کنم. واقعاً ناراحت هستم که آقای رئیس جمهور در مقابل آمریکا ضعف نشان می‌دهد. چرا ایشان تمام زیاده‌ گویی ‌های آمریکا در بعد از برجام را توجیه می‌کند؟

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام قدری متغیر شده و  گفتند: شما غلط فرمودید که از قلب شیطان بزرگ با ما تماس گرفتید؛ اصلاً شما در ممالک محروسهء امریک چه می کنید؟ حیف آن بیت المالی که به پای شما دود کردیم. فلذا، بجای این مهملات، بروید چند ساختمان را آتش بزنید، یکی دو ایستگاه قطار را بقول عوام  including زنان و کودکان را فی سبیل الله منفجر و دوباره تماس بگیرید، برادر جباری‌پور!

       * 5506---0919: در شهر رباط‌کریم بنری نصب شده بود با عنوان همایش سیاسی که با حضور معاونان وزارت کشور برای سخنرانی در مراسم بود و بنر نصب شده با رنگ بنفش بود! آیا این کارها تبلیغات زود هنگام نامزد انتخاباتی دولتی نیست؟ آیا قانونی است؟

       فدوی: مراتب در مجالی که کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی، شدیداً مشغول مالش قهرمانانه بودند، به استحضار ایشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام دستور دادند که بنر ها از این پس، سورمه ای راه راه باشد، برادر 5506---0919!

 

       * 8902---0914 : آقای عراقچی گفته‌اند نباید از برجام انتظار معجزه داشت، پس چه کسی بود که برجام را به آفتاب تابان تعبیر کرد؟

       فدوی: مراتب با اخذ مجوز شرعی از مقام معظم رهبری ضاعف الله اشراقه، و با قید چندین فوریت، به آگاهی برادر عراقچی رسید. در پاسخ بعدالتحیه والسلام و ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت، فرمودند که فرمایش ایشان تحریف شده و منظور آفتابه بوده، نه آفتاب، برادر 8902---0914

 

       * 3959---0911: از رسانه ملی انتظار می‌رود برای ازدیاد نسل حداقل به اندازه چیپس و پفک تبلیغات کند!

       فدوی: مراتب  دراوقات شرعی و بمنظور اطلاع و اقدام لازم و با قید 72 فوریت، شدیداً به آگاهی مبادی ذیربط رسید. در پاسخ بعدالتحیه والسلام و ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت،دستور فرمودند که ورود و مصرف کاندوم چینی،در صدر تبلیغات رسانهء اّمّتی قرار گیرد، برادر 3959---0911!

 

       * 1382---0915 و 7977---0912: وزیر راه مدعی است بازار مسکن را مثل بازارهای بمباران شده یمن و سوریه از دولت قبل تحویل گرفته است. حتی اگر این ادعا درست باشد، آیا سه سال فرصت کمی بود تا آنها را اصلاح کنند و یا از نو بسازند؟ شهید مدافع حرم عباس کردانی رزمندهء اهوازی در عراق برای مردم بی‌پناه، سرپناه‌هایی ساخت آن هم با کمترین امکانات و بدون تشکیلات وزارتی و حاکمیتی! شما که این همه امکانات داشتید برای این بازار به قول خودتان بمباران شده چه کردید؟!

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی ریاست محترم  آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م)  رسید؛گر چه شدیداً گرفتار و مشغول مالش قهرمانانه بودند، معذالک بعدالتحیه والسلام و ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) گفتند که بمباران سوریه و یمن همچنان ادامه دارد! در پایان نیز پرسیدند که چرا از مدافع حرم عباس کردانی اندکی پیش از شهادت نخواستید که محض رضای خدا هم که شده، برای شما هم مانند عراقیان، سرپناهی بسازد؟

 

       * مؤمنی- تهران : در بخش MRI بیمارستان فیروزگر تهران توسط پرسنل آقا برای خانم‌های مراجعه‌ کننده خدمات پزشکی ارائه می‌شود. وقتی به این موضوع اعتراض کردم با برخورد تند پرسنل مواجه شدم. به بنده گفتند اگر می‌خواهید کار شما را خانم انجام دهد به یک بیمارستان خصوصی مراجعه کنید؟ وزیر محترم بهداشت باید نسبت به این موضوع غیراخلاقی برخورد مؤثری داشته باشند تا امت انقلابی و مؤمن دیگر با این صحنه‌ها مواجه نشوند.

       فدوی: مراتب در شرایطی که در اثر افراط درنرمش قهرمانه و تنقیهء جام زهر، همه جایشان شدیداً درد می کرد، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام فرمودند: «بسمه تعالی- مقدور نیست، یعنی دست خودمان نیست، زیرا آن وسیلهء ملعونه(MRI) از مصادیق بارز تهاجم فنی ست! و نابود باید گردد!» در پایان نیز، قدری متغیر شده و افزودند «بجای این حرفها، که تازه در برجام هم نیامده، اگر آب کُر دست تان است زمین گذاشته خود را به بیت رسانده و معظم له را در نوشیدن یک قوری زهر که وبال شان شده است، یاری کنند». فدوی اما خطر کرده بعلت عوالم مودّت با مرحوم ابوی(ره) از معظم له استدعا کرد که در این باب، دستور مساعدتری صادر فرمایند. سخن کوتاه، پس از اندکی تأمل  و فروکش کردن خشم مبارک، موافقت فرمودند که (MRI) هم مانند اتوبوس، زنانه- مردانه شود. شیرینی زیر میزی فدوی، فراموش نشود،برادرمؤمنی!،

 

       * 8068---0912: یک تولیدکننده زمین‌خورده هستم. با شوق و ذوق رفتم و وام گرفتم و کارخانه‌ای تاسیس کردم تا چند نفر هم در کنار این کارخانه به نانی برسند. متاسفانه رکود بلایی بر سرم آورد که اکنون بانک درصدد تصاحب منزل مسکونی‌ام است! چرا که اقساط عقب‌افتاده زیاد شد. آیا این وضع برای کسی که 45 سال سابقه تولید داشته رواست؟

       فدوی: مراتب دراوقات شرعی به استحضار رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند اگر جائی تان شکسته، به شکسته بند مراجعه کنید،برادر8068---0912!

 

       * 8180---0903: با توجه به جایگاه ایران اسلامی در جهان، چرا دولت نسبت به وضعیت عالم جلیل‌القدر جناب شیخ زکزاکی بی‌تفاوت است؟ اگر یک شهروند درجهء چندم فرانسوی هم چنین وضعی پیدا می‌کرد واقعا دولت این‌گونه رفتار می‌کرد؟ چه پاسخ منطقی به مردم متدین و از آن مهم‌تر به اهل بیت(ع) خواهند داد؟!

       فدوی: مراتب در مجالی که کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی، شدیداً مشغول مالش قهرمانانه بودند، به استحضار ایشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند: علت آنست که شیخ مذکور "زیگزاگ" می رود؛ در باب پاسخ به اهل بیت(ع- س- ص- عج و...) هم نگرانی ندارند زیرا مانند حضرت امام(ل)، همانقدر عربی  می دانند که  انگلیسی، برادر 8180---0903!

 

       * صباغیان: دولت اعلام کرده در مناطق آزاد، زمین به مشتریان خارجی واگذار می‌کند! آیا دستگاه قضائی در برابر این تخلف یعنی فروش زمین به بیگانگان نمی‌خواهد واکنش نشان دهد؟ نکند با این بی‌تدبیری‌ها بلای فلسطین را به سر ما هم بیاورند!

       فدوی: والله برادر بقول سید قاسم(مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،تا اعدام آ آ آآ... لکن بین خودمان باشد، حال که ضد انقلاب خواب است عرض می کند، فدوی بیضهء لازم را برای تعقیب زمینخواران داخلی (برادران لاریجانی- م) ندارد، عمال خارجی که جای خود دارند، برادر صباغیان!..- این زمان بگذار تا وقت دگر!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

4 نوامبر  المفخر سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه