خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

9 اسفند ماه 1395 ـ 27 فوريهء 2017

 

مکاتبهء سلمان رشدی از بهشت!

       به گزارش خبرنگار تروریستی ما در اروپا، شهید زندهء موسوم به سلمان رشدی، با صدور اطلاعیه ای، اعتراض شدید خود را نسبت به ترورهای پیش از خود ابراز، و داعش درونمرزی را تلویحاً، حکومتی مبتنی بر حق حساب و رشوه معرفی کرده است!؛ وی در توضیح این مطلب افزوده است که با وجود اینکه او سال هاست که در نوبت ترور قرار دارد، چه معنی می دهد که حکومت اسلامی درونمرزی، کسان دیگری را خارج از نوبت ترور کند؟ سلمان رشدی در پایان بیانیهء مذکور با پیوست سند منگوله دار زیر، خواستار رسیدگی فوری به موضوع و تعیین تکلیف خود گردیده است.

       و اما پیگیری های فرستادهء فدوی حاکی ست که درخواست آن نویسندهء هندی نابکار، به دفتر بیت واصل، و به شمارهء 17289/ س- ر ثبت شده است. یک مقام شدیداً آگاه نيز که نخواست تا انقلاب بعدی(عج) نام اش فاش شود، یواشکی به خبرنگار تروریستی ما گفت که سردار هیبت الله بنکدار، ریاست محترم واحد ترور بیوت، بعلت تعلل در ترور مورد مؤاخذه قرار گرفته است. واحد مذکور در واکنش، با صدور بیانیه ای، از سلمان رشدی پوزش خواسته و قول مساعد داده است که ضمن افزایش حق الترور (حق التألیف- م) بشرحی که در پی می آید، نوبت ترور او را نیز بعون الله قدری جلو بیاندازند:

       * شركت كنندگان حاضر در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، به مناسبت سالروز صدور حكم ارتداد دگراندیش هندی، سلمان رشدی، توسط اولین رهبر جمهوری اسلامی، جایزهء بیش از یک میلیارد تومانی برای اعدام وی تعیین كردند. این جایزه یک میلیارد و هشتاد و یک میلیون تومانی توسط 40 موسسه و شركت كننده در نمایشگاه تآمین شده است.../ مشرق نیوز

_________________________

بعدالتحریر:

1. فرستادهء فدوی اما در برخی دیگر از پژوهش های فرسایندهء خود در این باب، پس از تقدیم چندین کیلو پول بعنوان کارمزد به محافل وابسته، سرانجام دریافته که با توجه به اینکه دانش حضرت امام(ل) از احکام بول و غایط فراتر نرفته و لذا سواد خواندن کتاب مذکور را عمراً نداشته، علت فتوای قتل سلمان رشدیِ مسلمان، اختلاط وی با این ضعیفهء سجادیه خاج پرست بوده است، نه کتاب آیه های شیطانی!؛ العهدة علی الرّاوی:

2- یک گزارش تأیید نشده نیز می گوید که دستور ترور صادرهء از سوی حضرت امام(ل)، بقول عوام already اجرا  شده و نامبرده اسناد منگوله دار زیر را از بهشت جهان باقی، بطریقهء کرایه در مقصد، به جهان فانی مخابره کرده است؛ البیّنه علی المّدعی:

 

خبر ورزشی - شطرنجی

       به گزارش خبرنگار ورزشی ما، دو نوجوان ایرانی به نام های درسا و برنا درخشانی، در مسابقات آزاد شطرنج جبل الطارق، برادران را يک من ریش و سبیل دار را مات کردند! فرستادهء شطرنجی فدوی در ادامه آورده است که چون برادران تحمل شکست، آن هم از یک خواهر و برادر نوجوان را ندارند، بشرح زیر  واکنش نشان دادند:

       * پهلوان ‌زاده!، رئیس فدراسیون شطرنج: «این افراد را از تمام مسابقاتی که در ایران و به نام ایران برگزار می‌شود، محروم می‌کنیم و دیگر شانس حضور در تیم ملی را نخواهند داشت»./  دویچه وله

       توضيح لازم: منبع خبر جرائم این دو نوجوان ایرانی را، افزون بر هوش سرشار و توفیق در مسابقه ها، به ترتیب، ترک حجاب برتر حضرت آقا (چادر مشکی- م)، و مسابقه با حریف اسرائیلی ذکر کرده است! گفتنی ست که روزنامهء "زوددویچه" که در آلمان منتشر می‌شود در گزارشی نوجوان مجرم "درسا" را "یکی از برترین بازیکنان شطرنج جهان" نامیده بود!

       فدوی: (بیت)

منِ شرمنده از مسلمانی،

شدم آنجا به گوشه ای پنهان!

زیاده گزارشی نیست.

 

ترور نزد برادران ست و بس!

       فدوی، در مرور خبرهای دارالخرافه، به خبر شگفت انگیز زیر رسید:

       * آخرین نیوز: رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس مجلس ملی فرانسه گفت: فرانسه نباید پایگاه تروریست‌هایی باشد که حتی ارزش صحبت ندارند!

       فدوی نظر خوانندگان محترم ضد انقلاب را دراین باب نمی داند، لکن می پندارد که حق شدیداً با برادر علی(ع) لاریجانی ست. بمصداق "دلایل قوی باید و معنوی"، نخست عرضه می دارد که، آخر آدم، حتا اگر رییس مجلس ملی خاج پرست فرانسه باشد، آیا با نمایندهء محترم ولایتمدار  بنیانگزار تروریسم در ایران سابق، منطقه و بلکه جهان، اینگونه سخن می گوید؟! دو دیگر اینکه، تروریست امروزی باید، افزون بر ترتیب دادن انفجارها، آدم ربائی ها، انواع قتل های زنجیره ای و غير زنجيره ای، اعم از درونمرزی و برونمرزی، که بمثابه تفریحات سالم برادران است، توان سر به نیست کردن دستکم  20 هزار نفر جوان را، در مدتی بسیار کوتاه داشته باشد، آخر همینجوری که نمی شود، تصدقتان شوم!...در پی، دوستان دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته، به یکی از تروریست های خودمان که البته ارزش صحبت دارد، نگاه کنید!:

 

https://www.youtube.com/watch?v=LyfmeQ6LIxo

شرح ترور شاپور بختیار با حضور یکی از عوامل ترور در آنتن زنده صداوسیما!

زیاده عرضی نیست..

 

ایران دیگرچه صیغه ای ست؟!

       گرچه گوش برادران، بویژه آنجا که به ایران و ایرانی مربوط می شود، شدیداً سنگین است، لکن پنداری "ایسنا" در این ازدحام سکوت، چیزی را بشرح زیر شنیده است:

       * درگذشت یک ایران ‌شناس در سکوت خبری.

       خب، بقول عوام، so what? حالا اگر ایشان آخوند شناس و امام شناسی بود و نیز تعداد اثر بی معنی اش به بیش از 18 جلد شده بود، گرد و خاکی می کردیم که بيا و ببين، والله!....

__________________________

پی نوشت: ادامهء خبر چنين است:

         «این استاد ایرانی خدمات ارزندهء علمی را به فرهنگ، زبان و ادبیات فارسی و ایرانی از دوره‌های مختلف کرد. وی چندین اثر را به زبان آلمانی برگرداند که از جمله این آثار ارزنده می‌توان به «قابوس‌نامه کیخسرو»، «سفرنامه ناصر خسرو» و «کلیله و دمنه» اشاره کرد. وی در جمع ‌آوری و شناسایی نسخ خطی ایرانی در دانشگاه هایدلبرگ زحمات فراوانی کشید و حاصل تلاش خود را به صورت یک کتاب جمع آوری کرد.از او به عنوان استاد بازنشستهء دانشگاه تهران و دانشگاه هایدلبرگ در رشته‌های فرهنگ و زبان ‌های باستانی و ایران‌ شناسی، کتاب «توصیف جغرافیای ایران در زمان صفویه» باقی مانده است. پروفسور سیف‌الدین نجم‌آبادی در 22 مهر امسال در سکوت خبری درگذشت و اول آبان ماه نیز در شهر هایدلبرگ آلمان به خاک سپرده شد».

 

حق و حقوق برادران

       فدوی تاکنون می پنداشت که زنان فقط از ورود به ورزشگاه ها، و اخیراً به فتوای مقام مخبط رهبری (ضپ)، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، از دوچرخه سواری محروم هستند، لکن امروز در مرور خبرهای دارالخرافه، به فقرهء تازه ای برخورد که آن را با خوانندگان محترم ضدانقلاب بشرح زیر، بقول عوام share می کند:

       * زنان بدنساز ایرانی به دادسرا احضار شدند. دلیل احضار: حضور در مسابقات جهانی و انتشار تصاویر./ افتاب

       و در ادامهء خبر بهجت اثر:

       * در زیر می‌توانید تصاویر حضور این ورزشکاران برهنهء زن را در مسابقات برون مرزی ببینید،‌ البته خانم‌های ورزشکار، بعد از اظهار به دادسرای فرهنگ و رسانه، عکس‌های حضورشان در مسابقات بین‌المللی را از صفحه شخصی‌ شان پاک کردند:

       شما چیزی می بینید؟ فدوی که نمی بیند! با این ترتیب: التصویر فی بطن الآخوند!

___________________________

بعدالتحریر: فدوی نمی داند که هنوز چیز دیگری مانده که زنان ایرانی از آن محروم شوند؟ بقول عوام don’t worry حضرات آیات فقرهء بعدی را مانند خرگوش از آستین عبا بیرون خواهند آورد.

 

ترفند

       حذف امکانات رفاهی در جامعهء شکوهمند اسلامی، مع الاسف روز به روز بیشتر می شود، به واپسین فقره توجه کنید:

       *خودکشی(1) در مترو دشوار شد!؟

       و در توضیح بیشتر:

       * به گزارش ایسنا، محمد احمدی بافنده، با بیان اینکه طی دو هفته گذشته طرح پایلوت نصب المان‌های ترافیکی در محدوده حریم ریلی (خط زرد) در ایستگاه مترو طالقانی اجرا شده است، گفت: این طرح به منظور نظم بخشیدن به حریم ریلی و با هدف فرهنگ سازی در روی سکو ها اجرایی شده است.

       بر این پایه، هموطنانی که از دست عملهء بیت، جان شان بر لب شان رسیده، برای خودکشی، راه دیگری را جستجو کنند!... و من الله التوفیق!...

_________________________________

پی نوشت

         * باشگاه خبرنگاران جوان: زنی 46 ساله در محدودهء شهرک شیرین مشهد، پس از برخورد با قطار مسافربری مشهد ـ کرمان، جان باخت. بررسی‌ها نشان داد که این خانم دچار مشکلات روانی بوده! و در بررسی جسد نامه‌ای نیز کشف شد که نشان ‌دهندهء مرگ خود خواستهء این زن میان ‌سال بود! جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات ادامه دارد.

 

توهّم اقتصادی

       این خاج پرستان هم خیال می کنند که در حوزهء اقتصاد مقاومتی خودشان، تخم دو زرده کرده اند!؛ بعنوان مستوره نگاه کنید:

       * میلیاردر هایی که درس‌ نخوانده ثروتمند شدند!/ دویچه وله

       افراد زیادی در جهان وجود دارند که می‌توانند ثابت ‌کنند بدون تحصیل هم می‌توان موفق و ثروتمند بود. این چه فرمایش پرتی ست؟ شق القمر که نکرده اند، سری به جامعهء شکوهمند اسلامی ما بزنید تا نمونه های زندهء آن را از نزدیک ملاحظه کنید و نیز دریابید که آنکه نیاز به ثبوت داشته باشند:

بیت

"سرور" من که به مکتب نرفت و خط ننوشت

به "حیله " مسأله آموز صد «مُفتش» شد!

 حال مبالغ هنگفتی سوء پیشینه که در کارنامه دارند به کنار!؛ کجای کاری برادر دویچه وله؟!

 

حکمت خداوندی!

       فدوی با آنکه وضع شنایش چندان تعریفی ندارد، معذالک مدتی ست که شدیداً در این فکر عمیقاً  فرو رفته است که آيا الله، جلّ جلاله، در باب اینکه برخی اعضاء بدن اشرف مفلوکات را، زوج آفریده، نظر به وضع فعلی در جامعهء شکوهمند اسلامی ما داشته که در و دیوار پُر از آگهی فروش اعضاء بدن است؟ نوعی معامله که ملت پیشا انقلاب شکوهمند، هر کار می کند، بیاد نمی آورد.

       بهر روی تا تعیین تکلیف این ماجرا، فدوی صداهای مرتبط با این پدیده را، بازتاب می دهد:

       * پدر ابوالفضل: کلیه‌ام را می‌فروشم! پدر کشتی‌ گیر تیم‌ ملی نوجوانان به دلیل انتشار شماره حساب برای کمک ‌های مردمی ناراحت است. پس از انتشار شمارهء کارت ابوالفضل آرمیده، کشتی گیر نوجوان تیم ملی، توسط مدیر ورزش و جوانان استان البرز، پدر اوبالفضل نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت: «عاجزانه از رسانه‌ها می‌خواهم از انتشار شمارهء کارت و درخواست کمک خودداری کنند.» او که از این اتفاق حسابی ناراحت شده است این را گفت و ادامه داد: «کلیه‌ام رو می‌فروشم اما اجازه نمی‌دهم غرور پسرم بشکند.»

       زیاده عضوی نیست..

 

هراس خبری

       نخست به خبری که بنقل از برادر بی.بی.سی در پی می آید نگاه کنید، بلکه برای فدوی که خوف شدیداً برش داشته است، فکری بکنید:

       * احمد منتظری، فرزند آیت‌الله حسینعلی منتظری، به دلیل انتشار یک فایل صوتی از پدرش، به اتهام اقدام علیه امنیت ملی، انتشار اسناد سری و تبلیغ علیه نظام به 21 سال حبس تعزیری و خلع لباس محکوم شده است./ بی.بی.سی

       آنچه موجب ناراحتی و نگرانی فدوی در خبر بالا شد، با پوزش، خلع لباس و حتا حبس حجت الاسلام احمد منتظری نیست، بلکه،این هراس عظیم بدان سبب بر او مستولی شده که دریافته است حضرات، بقول عوام، including  آیت الله جنتی، بنا دارند 21 سال دیگر هم بمانند! که البته بعداً دریافت که برادران عجالتاً قدری کوتاه آمده و به 6 سال حبس نامبرده رضایت داده اند؛ با اینهمه، هراس فدوی حتا برای همین 6 سال هم بقوت خود باقی ست!

       زیاده جسارت است.

 

مخدوم بی عنایت!

       ...یعنی چه؟ این مهملات کدامست؟ حتا اگر مقام معظم رهبری، ضاعف الله اشراقه، هم موافقت  فرماید، فدوی زیر بار نمی رود! مگر از روی نعش وی رد بشوید. اگر می خواهید علت خشم فدوی را جوری که برق اش شما را نگیرد دریابید، به خبر حیرت اثر زیر نگاه کنید:

       * مشاور اسد: سوریه آمادهء گشودن کانال‌های ارتباطی با آمریکاست!/ ایسنا

       بله، ما انقلاب نکردیم که سوریه به اذن مقام معظم رهبری(ضپ)، پس از سرکیسه کردن ملت یک لاقبا، برود با شیطان بزرگ حال کند!

 

رونویسی

       اینکه فرموده اند «در دیزی اسلامی باز است، حیای گربهء اسلامی چه می شود» فی نفسه فرمایش معقولی ست. در توضیح بیشتر عرض می کند که  مقام معظم رهبری(ضپ)، از روی دست حضرت امام(ل) نوشت و ملت دندان (که نداشت) روی جگر (که فروخته است) گذاشت و چیزی نگفت؛ حال برادر ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، دارد از روی دست معظم له می نویسد. ملاحظه کنید:

       * «پیروزی با میزهای مذاکره حاصل نمی‌شود.رمز این که بتوانیم در برابر این هجوم ایستادگی کنیم فرهنگ ایثار، شهادت، ایستادگی، مقاومت در راه هدف، بصیرت، دشمن شناسی و دشمن ستیزی است. انسان‌ها باید بدانند که اگر می‌خواهند دین اسیر نشود و مستکبران بر جامعه حکمرانی نکنند٬ راهکارش عاشورایی اندیشیدن و عاشورایی عمل کردن است.» / دیگربان

       آخراین که نمی شود. فدوی بر این باور است که حضرات آیات، در عرّ و تیز هم، باید استقلال داشته باشند، والله!..

 

بازار عزاداری!

      فدوی همچنان دعا می کند که قاصم الجبارین به کسب ضعیف حضرات آیات عظام و حجج اسلام و توابع رونق بیشتری عطا فرماید؛ به خبری در همین پیوند، نگاه کنید:

       * دویچه وله: ایران می‌گوید شمار زائران کربلا 40 برابر شده و امسال به 20 میلیون نفر رسیده است. در پی اختلافات روز افزون با عربستان و عدم امکان سفرهای حج، به نظر می‌آید جمهوری اسلامی امسال با بسیج شیعیان دست به قدرت‌نمایی سیاسی زده است.

       بیت:

به مزاحت ندادم این "آمار"

هزل بگذار و جد از او بردار

       باری- فدوی مشغول مذاکره با مقامات عراق است، بلکه برای رفاه حال مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، و نیز تعدیل جمعیت، این "بيست میلیون" عزادار را، بهر قیمتی که شده، همانجا نگهدارند که از بام تا شام، بر سر و مغز خود بکوبند، ثواب دارد! اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

 

قیصرانه ها

اشاره: فدوی در این ستون خبرهائی را نقل می کند که باعث شده اند از حیرت سرِ همه جایش اسفناج اُرگانیک سبز شود و بگوید: حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!    

* بی بی سی: حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، می‌گوید همه به دنبال "آشتی و انسجام ملی" هستند، در حالی که صادق لاریجانی، رئیس قوهء قضاییه گفته "آشتی ملی" در صورت اختلاف اساسی معنا دارد، که چنین اختلافی در ایران وجود ندارد.

       حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

       * روحانی: تازه کارهای آمریکا با زبان احترام سخن بگویند./ ما در بسیاری از زمینه‌ها جزو ده کشور اول جهان هستیم./ تسنیم

       حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

       * دویچه وله : آیت‌الله نوری همدانی: مردم پول‌شان را در بانک نگذارند. یک مرجع تقلید شیعه در قم دریافت بهره از وام‌های بانکی را رباخواری دانست و آن را حرام اعلام کرد. آیت‌الله نوری همدانی می‌گوید، در اسلام یک درهم ربا برابر با 70 مرتبه زنا با مادر در کعبه است.

       حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

       * زیباکلام: خلخالی قصد داشت من را اعدام کند! / آخرین نیوز

       حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

       * رهبر انقلاب: استفاده از ماشین‌های گران قیمت برای روحانیون و طلاب حرام است. رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: حرمت اسراف برای همه است، هر کسی در هر حدّی چه غنی، چه متوسط یا فقیر ممکن است اسراف کند و اسراف، عمل حرام است. این ماشین ‌های گران ‌قیمت حرام است.

       حرفا میزنه رهبر، چشا میرن مغز سر!

 

       * دویچه وله: در پی واکنش وزارت خارجه و رئیس مجلس ایران به فرمان ترامپ در ارتباط با محدودیت سفر به آمریکا، رئیس دستگاه قضا و معاون روحانی نیز با انتقاد از "خوی آمریکایی‌ها" این اقدام "غیرانسانی و ضد حقوق بشری" را محکوم کردند.

       حرفا میزنه قیصر، چشا میرن مغز سر!

 

       * يک شهروند: تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شکوه وحدت مردم ایران اسلامی را به تصویر کشید و حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین نشان دهنده همدردی و همراهی با رهبری انقلاب بود./ کیهان دارالخرافه

       حرفا میزنه قیصر، چشا میرن مغز سر!

 

       * سید مجتبا واحدی: مرگ‌ تنها چیزی که هیچ‌ قدرتی مانع آن نیست. رفسنجانی هم رفت با اینکه علاقه ای به او نداشتم نمی دانم چرا چند دقیقه است که گریه امانم نمی دهد. / فیسبوک نويسنده

       حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

       * آیت الله خامنه ای: منع سلاح هسته‌ای مبانی بسیار مهم فقهی و عقلانی دارد./ بی.بی.سی

       حرفا میزنه رهبر، چشا میرن مغز سر!

       بعدالتحریر: فدوی از ذکر  این  مصیبت، که فقه و عقل، مانند جمهوری و اسلام، شدیداً مانعة الجمع اند نیز، عجالتا می گذرد!

       * موحدی کرمانی: ...اجمالاً این دستور را از نیمه‌دستمال! امام یاد بگیریم. در حالات امام گفته شده،‌ تابستان اگر مگسی در اتاق امام پیدا می‌شد، امام می‌فرمود مگس را بیرون کنید. یعنی مگس را با مگس ‌کش نکشید. اینقدر امام مهربان، اینقدر رئوف. این رأفت و این محبت را باید از امام یاد گرفت. / نماز جمعه

 

https://www.youtube.com/watch?v=tA6pemTPzzM

       حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * رهبر معظم انقلاب اسلامی: چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم با هم قهرند؟ / ملت با کسانی که در روز عاشورا جوان بسیجی را کتک زدند آشتی نمی‌کنند./ آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: حالا سید خندان یک غلطی کرد، شما کوتاه بیایید، برادر رهبر(ضپ)!

 

       * به گزارش آخرین نیوز از پایگاه اطلاع ‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در آستانهء فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات 631 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

       تحشیهء فدوی: والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، قضیه باید بر عکس باشد یعنی ملت باید معظم له(ضپ) را عفو کند! 

 

       * رییس سازمان سینمایی اعلام کرد: ایران باید 8 هزار سینما داشته باشد./ ایسنا

       تحشیهء فدوی: والله برادر رئیس، باز هم بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، فدوی با افزایش تعداد سینماها بمیزان مذکور حرفی ندارد، لکن خوف آن دارد که یکوقت طعمهء حریق برادران بشوند!

 

       * محسن رضایی: تکلیف شود، نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شوم! / بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: ممنون، صرف شده، برادر رضائی!

 

       محسن هاشمی: برخی اسناد خاطرات پدرم محرمانه است./ برای انتشار خاطرات، باید با رهبری ارتباط برقرار کنیم.

       تحشیهء فدوی: حالا نکردی هم نکردی، برادر محسن!

 

       * اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی پیشنهاد کردند که نام بندر مهم و استراتژایک امیرآباد در شرق مازندران به بندر بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر یابد که با رأی همهء اعضا به تصویب رسید. / پارسینه

       تحشیهء فدوی: نام "امیر" مادر مرده، که بقول عوام already در امیرآباد هست که!

 

       * ناطق نوری، در آستانهء سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی: نظام نیاز به بازسازی دارد! / شهروند دارالخرافه

       تحشیهء فدوی: مزاح مکتبی می فرمایید! حالا چه عجله ای دارید، با توجه به حال بد اُمّت،هنوز دستکم، 40 سال دیگر هم فرصت هست برادر آخوند دولتی!!..

 

       * با تصمیم وزارت امور خارجه ایران، عدم صدور روادید برای تیم ملی کشتی آزاد ایالات متحده آمریکا برای شرکت در جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه قطعی شد./ دویچه وله

       تحشیهء فدوی: عجب شانسی آوردند! در غیر اینصورت، توسط برادران گروگان گرفته می شدند تا پس از چند سال زندان وجه المصالحه حضرت آقا(ضپ) قرار گیرند.

 

       * العربیه: مهاجم داعشی به اشتباه خود را منفجر کرد! یک مهاجم انتحاری داعش که قصد داشت خود را میان یک مجموعه از جنگجویان مسلح مخالف حکومت سوریه منفجر کند، با اشتباه در زمان ‌بندی، پیش از آن‌ که به فاصله مناسب برسد، خود را منفجر کرد.

       تحشیهء فدوی: تا باشد از این اشتباهات! زنده نباشی، برادر داعش!

 

       * صادق خان، شهردار لندن، پایتخت بریتانیا، با اعلام حمایت از فیلم سینمایی «فروشنده» ساختهء اصغر فرهادی، امکان نمایش این فیلم را در میدان ترافالگار، میدان اصلی شهر فراهم کرد. / العربیه.

       تحشیهء فدوی: مبارک باشد این شادی، به حق هادیِ مهدی(عج)!

 

       * حمایت شهردار لندن از فیلم «فروشنده» با استقبال اصغر فرهادی مواجه شد

       تحشیهء فدوی: پس لابد می خواستید، معاذالله، با استقبال فدوی مواجه شود، برادر العربیه؟

 

       * آیت‌الله محمد(ص) علی(ع) موحدی کرمانی: برخی از مردم به دلیل نیازهای شدید اقتصادی از مذهب خود دست برداشته‌اند./ آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: بزرگواری فرمودید، کار از "برخی" گذشته و به "همه" رسیده است، برادر آیت الله دولتی!

 

       * احمدی‌نژاد لطیفه‌هایش را منتشر می‌کند! / آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: نیازی نیست؛ آن بزرگوار، خودش افزون بر بلاهت، جوک مجسّم نیز هست!

 

       * احمدی‌نژاد: شمارش معکوس فروپاشی سلطهء شیطانی آمریکا آغاز شده./ من با صدای بلند و با افتخار می‌گویم که یک ایرانی هستم. / آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: تکلیف بند نخست مهمل خردمندانهء شما معلوم شده است، و اما در باب بخش بعدی به آگاهی می رساند که با توجه به سوابق درخشان جنابعالی، کسی  شما و توابع را،  ایرانی نمی داند، حالا هی مزاحم کورش بشوید!

 

       * ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، اصلاح قانونی جنجال برانگیز را امضا کرد که، طی آن، خشونت خانگی دیگر جرم شناخته نمی‌شود و مجازات آن هم تخفیف می‌یابد. از این پس شوهرانی که همسران یا فرزندان خود را بدون این‌که باعث خونریزی یا شکستی استخوان در آن‌ها شوند، کتک بزنند، تنها 15 روز زندانی می‌شوند یا این‌که می‌توانند به جای این مدت زندان، جریمه پرداخت کنند./ العربیه

       تحشیهء فدوی: کمال همنشین (حضرت آقای ما- م) در وی اثر کرد!

 

       زیاده تحشیه ای نیست..

 

* 8857---0919: آقای رئیس‌جمهور، بنده از زمان امضای توافق هسته‌ای بیکار شدم و با وعدهء‌ گشایش گره‌های ایجاد اشتغال چندین ماه است که امیدوار به پیدا کردن شغلی هستم. به اطرافیانم هم که توجه می‌کنم می‌بینم برخی از آنان هم یا بیکار شده‌اند و یا در آستانه بیکارشدن هستند. پس این آفتاب تابانی که از تابش آن ابراز خشنودی می‌کردید کجاست؟

       فدوی با لباس مُبدّل، و در کسوت مأمور «پیتزا دلیوری»، مراتب را در بقول عوام Restroom منزل سفیر سوئد به استحضار کلید الاسلام والمسلمین، برادر حسن(ع) روحانی، ریاست محترم  آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م)، رساند. بعدالتحیه و السلام  و ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) فرمودند: بد قولی نکرده و "آفتاب تابان" مذکور همچنان و با قدرت 8،9 "ریش تِر"در حال درخشیدن است و بعنوان شاهد فرمودند:

بیت

دل هر ذرّه را که بشکافی

آفتابی ش در میان بینی!

فدوی عرض کرد: ببخشید؟ فرمود منظورشان آن است که مشکل، همان" ذرّه"ی چموش در مصرع نخست است که کنایه از همان "ریز گرد" مألوف  و مانع رؤیت "آفتاب تابان" است، برادر فدوی!.. آخر، برادر 8857---0919! این هم کاری داشت که در ضیافت مأکول برادر سفیر سوئد، مُصدّع اوقات شریف و خوش ما شدید؟ خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را این طور سنگ روی یخ کردید.

 

       * 6998---021: با طرح فراکسیون امید اگر از آقای رئیس‌جمهور بپرسیم که درخت سیب و گلابی که شما کاشته‌اید چرا میوه نداده است باید انتظار مجازات و حبس را بکشیم.

       فدوی: مراتب به استحضار کلید الاسلام والمسلمین، برادر حسن(ع) روحانی ریاست محترم  آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) و در مجالی که شدیداً سرگرم مالش قهرمانانه بودند، رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که این چه فرمایشی ست؟ و در ادامه افزودند که "مجازات و حبس"، حق مسلم نویسندگان، خبرنگاران و دگراندیشان است و لاغیر. شما که عضو پیاده نظام بیت، یعنی کاره ای نیستید! و در پایان و پیرامون "درخت سیب و گلابی" که بعبارت شما میوه نداده است نیز گفتند علت آنکه شما ندیدید، آن است که "نرسيده به زمین" به کنسرو تبدیل، و برای تغییر ذائقهء برادر سید حسن(ع) نصرا...، به لبنان فرستاده شد، برادر،6998---021!

 

       * يک شهروند: وقتی متوجه شدم دولتمردان این دولت در خانهء سفیر کشور سوئد شرکت کرده و شاهد کشف حجاب خانم ‌های شرکت ‌کننده بوده‌اند خجالت کشیدم. توسط این دولت چه ارزش‌هایی که برای چند روز دنیا زیر پا گذاشته نمی‌شود؟

       * 8455---0912 : با تشکیل جلسه مسئولان دولت در منزل سفیر سوئد با حضور زنان کاملاً بی‌حجاب به افتخارات دولت تدبیر و امید افزوده شد! قابل توجه وزیر محترم اطلاعات و دستگاه‌های ذی‌ربط!

       * 4862---0912 و 8560---0912: از دستگاه قضایی، سازمان بازرسی کل کشور و مجلس درخواست می‌شود برای صیانت از انقلاب، آرمان های امام راحل(ره) و شهدا با برگزار کنندگان نشست سیاسی و اقتصادی کاملاً بی‌اعتنا به قوانین جمهوری اسلامی در منزل سفیر سوئد برخورد نمایند تا این باب شیطانی برای همیشه بسته شود. متاسفانه عبور از خط قرمزها توسط دولت یازدهم در قراردادها، برجام، دیدار با فتنه‌گران و آخرین نمونه آن مذاکرات برخلاف عرف و قوانین تمام کشورها در منزل سفیر سوئد در تهران همراه با اختلاط مردان با زنان بی‌حجاب غربی از حد گذشته است. چرا هیچ برخوردی با این بی‌قانونی‌های دولت مدعی قانونگرایی نمی‌شود؟

       * 1964---0938: آیا دولت دستاوردهای نامعلوم برجام را در پستوی خانه سفیر سوئد می‌جوید؟! زهی تأسف!

       فدوی: بنده بدلیل تشابه موضوع و ضیق وقت، هر پنج عریضه بالا را یکجا بر می رسد. باری- مراتب در اوقات شرعی خاج پرستان، به استحضار رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند: گریه نکن گوگولی مگولی!، قربون اون اخمت بره، "حاج آقا ایشالله!" لکن به حول و قوّهء الهی، این دفعه شما را هم صدا می کنیم، این دیگر گرد و خاک ندارد، برادران!

 

       علی(ع) مردانی: فراکسیون امید با این طرح دو فوریتی آیا واقعاً پاسخی برای ملت دارند؟ واقعاً چرا این ملت تاریخ ‌ساز و بزرگ امثال اعضای فراکسیون امید نماینده‌شان هستند؟ مردم باید هشیار و مراقب باشند و در انتخابات بعدی دقت کنند که به چه تفکری رأی می‌دهند؟

       سرابی: طرح 2 فوریتی فراکسیون امید، یک ننگ برای این فراکسیون است و مجلس ما را به دوران دیکتاتوری پهلوی اول و دوم بازمی‌گرداند. یک دیکتاتور هم با مردمش چنین نمی‌کند که عده‌ای زیر پرچم انقلاب علیه انقلاب می‌کنند.

       * 3866---041: آقای روحانی رونمایی تشریفاتی از منشور حقوق شهروندی کاری تبلیغاتی بود بدین خاطر تبلیغاتی بود که همانند وعده‌های دیگر فقط تبلیغ شد و هیچ عملی مشاهده نشد به جای آن، طرح 2 فوریتی نمایندگان مجلس که سؤال‌های جلب توجه کننده با حبس پاسخ داده می‌شود، واقعیت نگاه دولتی‌ها و حامیانشان به موضوع حقوق شهروندی را آشکار ساخته است.

       فدوی: در اينجا نيز فدوی، بدلیل تشابه موضوع و ضیق وقت، هر سه عریضه بالا را یکجا بر می رسد. باری- مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند: بنظر می آید که با آنکه مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، از جنس خودمان هستند لکن، در عین حال، هیچ جور هم ول کن معاملهء ما نیستند، فلذا عنقریب است که آن موضع شریف از بیخ کنده شده و روی دست شان بماند! و در پایان نیز شیهه کشان فرمود: بقول مهندس بازرگان:  بابا سه سه بار به 9 بار، برادر حسین(ع) شریعتمداری!

 

       * 5898---021: به فراکسیون امید عرض می‌کنم که ابتدا زندانی با ظرفیت بیش از 50 میلیون نفری را احداث کند و بعد طرح 2 فوریتی را به مجلس ارائه کند. انبوهی از معترضین با سؤالات جلب توجه کننده‌ای که دارند به موجب این طرح محکوم به زندان می‌شوند!

       فدوی: از بجریان انداختن عریضهء شما نيز مضایقه ای نيست لکن، پیش از آن، تا ضدانقلاب خواب است، تذکر یکی دو نکته  خالی از ضررنیست و آن اینکه آخر چرا توی سر مال می زنید؟ ما در عرصهء پیش بینی، چیزی از ملل راقیه کم نداریم و بقول مقام معظم رهبری(ضپ) "ما رکورد زده ایم"! ظرفیتِ پنجاه میلیون که چیزی نیست، ما زندان را برای هشتاد میلیون طراحی فرمده ایم، برادر5898---021!

 

       * نراقی: در اول اسفند 95 در قطار نور شمارهء 367 از مشهد مقدس به سمت تهران، با به نمایش گذاردن یک فیلم ضد فرهنگیِ مثلا ایرانی، انواع توهین و تحقیر به ارزش‌ها و اعتقادات و زیر پا نهادن رفتار و آداب خانوادگی را شاهد بودیم، به طوری که در کنار خانواده عرق شرم بر پیشانی زائران حرم رضوی نشسته بود. آیا نباید هیچ نظارتی بر اینگونه مسائل باشد. متأسفانه کسی هم در قطار پاسخگو نبود. تأسف مضاعف وقتی است که معلوم شود این فیلم دارای مجوز وزارت ارشاد بوده است.

 

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی و در شرایطی که بعلت لرزش قهرمانه و تنقیهء جام زهر، دولا دولا راه می رفتند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام بشدت متغیر شده فرمودند «پنداری شما پیرو خط ما نیستید! مگر یادتان نیست که حضرت ما در زمان طاغوت، بعلت آنکه قطار برای اقامهء نماز ظهر نایستاد، خودمان را به بیرون از قطار پرتاب کردیم و به حول و قوّهء الهی، طوری مان هم نشد؟! آنوقت شما آن بی ناموسی را در قطار مذکور تا انتها تحمل کردید؟ احوط آن بود که شما به اتفاق اهل بیت عصمت و طهارت تان، دسته جمعی خود را از قطار به بیرون پرتاب می کردید». و در پایان نیز افزودند که بجای این مهملات،  اگر آب کُر دست تان است زمین گذاشته خود را به بیت رسانده و معظم له را در نوشیدن یک قوری زهر که وبال شان شده است، یاری کنید. خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر نراقی!

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

24 فوریة المفخر سنهء 2017 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه