خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

28 فروردين ماه 1395 ـ  17 آوريل 2017

 

درِ مسجد اسلامی

       بازار انتصابات این روزها اگر گرم نباشد، ولرم است لکن با خبر زیر، غفلتاً داغ شد!:

       * احمدی نژاد نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ایران شد./ العربیه

       بنظر می رسد که معجزه ی هزاره ی سوم (مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد- م) مانند درب مسجد، شدیداً روی دست واقعاً موجود مقام معظم رهبری(ضپ) مانده است(1). در عين حال به نظر می رسد که وی قابل این هم نیست که بمنظور نوشیدن یک فنجان قهوه ی قجر،(2) به بیت حضرت آقا(ضپ) دعوت شود و، حسب اطلاع، متأسفانه، بر خلاف آن مغروق قبلی، با آب هم میانه ای ندارد که سرش زیر آب برود. امت (ملت سابق - م) هم ملتفت اینگونه معادلات نیست و هم از این رو است که ملت ایران تنها ملتی در جهان است که از یک سوراخ چندین بار گزیده می شود!

       زیاده عرضی نیست.

___________________________________________________

(1) نامبرده از سوی خامنه ای، از شرکت در انتصابات، منع شده بود

(2) قهوه ی مسموم که شاهان قاجار،به مخالفان خود می خوراندند

احمدی نژاد در حال کسب آمادگی برای مبارزات انتصاباتی!

 

سمعاً و طاعتاً

       فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه،به تیتری تکراری بنقل از آمد نیوز بشرح زیر برخورد:

       * اصلاح‌طلبان باید تابع اوامر رهبر باشند! / محمد(ص) علی(ع) ابطحی.

       توضیح تکمیلی فدوی: بر منکرش لعنت!

       و در ادامه ی خبر بهجت اثر:

       محمد(ص) علی(ع) ابطحی در رابطه با ارتباط احزاب و گروه‌های سیاسی با رهبری کشور گفت: «جماع همه جریانات سیاسی داخل نظام بر رهبری آیت‌الله خامنه‌ای، در طول سال‌های زعامت ایشان، یکی از اتفاقات مهم است که در تاریخ سیاسی کم نظیر است.»

       فدوی ضمن آرزوی توفیق، خواهشمند است که غلط تایپی جماع را به اجماع اصلاح بفرمائید،ثواب دارد، اجرتان با گربه ی مرتضاعلی(ع)

       لکن این کاردرستی بود که معجزه ی هزاره ی سوم(احمدی نژاد- م) با ما کرد؟:

بیت:

ترا من می شناسم بهتر از خویش

ترا من آوریدستم بدین ریش!

 

آسیب شناسی ظهور

       فدوی هر بار یادش می رود که شمارامام زمانهای موجود(عج) اعم از سابق، لاحق و حاضر را یادداشت  و آمار آنرا بقول عوام just in case در گوشه ای نگهدارد؛ لکن نمی شود و  فلذا اینک دیگر حسابش از دست اش در رفته! و از دقت علمی لآزم، مع الاسف چندان برخوردار نیست. گفتن ندارد که بقول عوام،"کردیت"نخستین امام زمانها(عج) از آنِ حضرات خودمان است که در آن،برادران در جبهه ی جنگ حضرت امام(ل) و صدام حسین(ع) جولان می دادند که همگان لابد بیاد دارند. واپسین مورد در همین راستا که دستگاه زلزله نگار فدوی ثبت کرده، بنقل از العربیه،از این قرار است:

       یک روحانی مصری ادعا کرده که او «مهدی موعود» است.« تمام شیعیان، سنی‌ها و همه انسانها باید با من بیعت کنند این روحانی که محمد عبدالله نصر نام دارد و در مصر به الشیخ «میزو» معروف است در صفحه فیس بوک خود با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد که او «مهدی موعود» است که قرار است زمین را مملو از عدالت بکند. وی سپس حدیث، عَبْدِ اللَّهِ بن مسعود به نقل از پیامبر اسلام که گفته است اگر تنها یک روز از دنیا باقی بماند کسی که نام او مانند نام من است ونام پدرش نیر مانند نام پدرم است، ظهور خواهد کرد و دنیا را پر از عدل خواهد کرد. «لَوْ لَمْ يَبْقَ مِنَ الدُّنْيَا إِلَّا يَوْمٌ لَطَوَّلَ اللَّهُ ذَلِكَ الْيَوْمَ حَتَّى يَبْعَثَ فِيهِ رَجُلًا مِنِّي - أَوْ: مِنْ أَهْلِ بَيْتِي - يُوَاطِئُ اسْمُهُ اسْمِي، وَاسْمُ أَبِيهِ اسْمُ أَبِي، يَمْلَأُ الْأَرْضَ قِسْطًاً، وَعَدْلًا كَمَا مُلِئَتْ ظلْمًا وَجَوْرًا» را به عنوان دلیل حقیقت ادعای خود در بیانیه ذکر کرده است .

       و اما در باب آسیب شناسی ظهور، و اینکه چرا حضرت بیش از هزار و چهارصد سال است که برای ظهور این پا و آن پا کرده و منتظران ظهور از جمله فدوی را،همینطور ارّه به ماتحت رها فرموده، بین علما شدیداً اختلاف افتاده است.گله ای از علما را عقیده بر آنست که ذغال خوب،یعنی دستگیریهای پی در پیِ امام زمانهای گوناگون در علت تأخیر در ظهور بی تأثیر نبوده است!(1) در توضیح بیشتر عرض می کند که حضرت(عج)،برای حصول اطمینان از اینکه در صورت ظهور، از هجمه ی جنود ظفر ورود مؤمنین در امان است،نخست شماری از  دَم قیچی های خود، که به سربازان امام زمان(عج) معروف اند را به جهان فانی گسیل فرمود که مع الاسف یکی پس ازدیگری بازداشت شده اند!(2) و از همه بدتر:

       * غرب در پی دستگیری امام زمان است!/ احمدی نژاد- دویچه وله

       خب، خوانندگان محترم ضدانقلاب، یک لحظه عمامه ی خود را قاضی کرده که اگر نستجیربالله جای حضرت(عج) بودند، در این آشفته بازار بگیر و ببندها، چه می کردند؟

       باری- پاره ای دیگر از علما نیز بر این باورند که حضرت(عج)، قصوری در داستان ظهور نداشته و حتا به گزارش فرستاده ی فقهی فدوی،بارها کوشیده که خود را از ته، به دهانه ی چاه کذائی برساند که بسیجیان محافظ چاه، معظم له(عج) را مع الاسف دو باره به تهِ چاه هُل داده اند!که گزارش منظوم این واقعه ی دردناک را فدوی بهنگام منتشر کرد. 3) و سرانجام اینکه، مرجع تقلید فدوی ضاعف الله اشراقه، فتاوی سایر حضرات آیات را مسموع ندانسته و در پاسخ استفتاء فدوی ِاشعار داشته است که تنها علت امتناع و جاخالی دادن معظم له(عج) از ظهور،سند مصور و منگوله دار زیراست(4):

        * مدیرکل اداره ارشاد قزوین: دست‌کم چهل نفر از یاران امام زمان قزوینی هستند! / تقاطع

زیاده جسارت است

15 آپریل 017

_____________________________________

(1) شخصی که مدعی امام زمان در دماوند بوده توسط ماموران پلیس امنیت نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شد.متهم با خودرویی که بر روی آن نوشته بود «امام زمان هستم» در سطح شهرستان دماوند می چرخید که توسط مأموران دستگیر شد. معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند / عصر ایران

http://tehran.farsnews.com

(2) یک منبع آگاه در گفتگو با قم فردا اعلام کرد که در یک ماهه گذشته بیش از ده نفر در قم با عنوان مدعین دروغین امام زمان در مسجد مقدس جمکران دستگیر شده اند

(3) ن.ک. به  آرشیو هزل داتکام:      Jan. Monday 18th. 2010 /  www.hazl.com

(4) ادامه ی خبر: “مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی” استان قزوین می‌گوید «از 313 “یار” امام دوازدهم شیعیان، بیش از چهل نفر، قزوینی هستند! به نوشته‌ی وب‌سایت محلی “پیام خرداد”، مهدی احمدی، در مراسم افتتاح یک نمایشگاه عکس مذهبی در قزوین گفت: «چند مدت پیش در حضور یکی از علمای قم بودم که ایشان می‌گفت خوشا به سعادت مردم قزوین که از سیصد و سیزده یار امام زمان، 40 تا 44 تن آن قزوینی هستند. خیلی رقم بالایی است.»!

 

با اونا!...

       فدوی هنوز نمی داند که چرا معاندین و ضدانقلاب از دست برادران قاچاقچی(1)، همینطور یکخط در میان، بیخودی عصبانی می شوند!؟ نمونه تازه اگر خواسته باشید، بشرح زیر دم دست است:

       * مقام ارشد سپاه: جیسون رضائیان را تحویل دادیم و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار گرفتیم / صدای آمریکا

       این خبر بهجت اثر مگر چه دارد که خشم ضدانقلاب را شدیداً برانگیخته است؟(2) حال گیرم که برادر حسین(ع) اوباما، پاسخ این پرسش ملت دربند را که: اوباما/ تو با مائی یا اونا!؟، قدری دیر داده باشد؛ خب بقول عوام So what?  

_____________________________________________

(1) وامی از احمدی نژاد!

(2) لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر(اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد!از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست،استفاده کند، تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید!

 

بدون عواقب

       فدوی در مرور خبرها، به خبر حیرت اثر زیر نیز برخورد:

       * حضور "دونالد ترامپ" در کارناوال شهر کلن آلمان! / دویچه وله

       و در ادامه خبر بهجت اثر:

       * تعدادی از شرکت‌کنندگان در کارناوال امسال شهر کلن آلمان خود را به شکل دونالد ترامپ درآورده‌اند و به قصد "تمسخر" حرکات او را تقلید می‌کنند. انتقاد از سیاست‌ مداران جهان یکی از خصوصیات اصلی کارناوال‌در آلمان است.

       باری، تا لحظه ی مخابره ی این گزارش، کسی هم بجرم توهین به مقام معظم رهبری ممالک محروسه ی امریک یا آلمان، هنوز حبس یا اعدام نشده است!،

        محض اطلاع عرض شد.

                                             

بانگ جَرَسی می آید...

       این ابزار و عناصر تهاجم فرهنگی که اینک دیگر پس از آب توبه، در تیول برادران است نیز، اگر گوشه ای از آنهم یواشکی به مردم برسد، کار خودش را می کند. به گزارش زیرکه آخرین نیوز از العالم نقل کرده است، نگاه کنید:

       * دیدار سیسی با زنی که عکسش مصر را به لرزه انداخت.

       و در ادامه ی خبر بهجت اثر:

       * عکس منا السید ابراهیم بدر، زن نحیفی که نزدیک یک قهوه خانه در شهر اسکندریه در حال کشیدن یک گاری پر از کالا بود، در شبکه های اجتماعی مصر بازتاب گسترده ای داشت. این زن در حالی نزدیکی این قهوه خانه گاری سنگین را می کشید که شمار زیادی از جوانان محله بی اعتنا به رنج وی در آن قهوه خانه حضور داشتند.

       و تهاجم فرهنگی البته کار خودش را کرد و صدای شهروندی را بشرح زیر بازتاب دا د  و مقام معظم رهبری آن سامان غیر از موعظه در مناقب اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین، اقدام مثبتی هم بشرح زیر ترتیب داد :

       * به دنبال این ملاقات، دفتر ریاست جمهوری مصر با انتشار بیانیه ای ملاقات سیسی با منی السید ابراهیم بدر را تایید کرد. بر اساس بیانیه دفتر ریاست جمهوری مصر، سیسی در این دیدار، منا را الگویی برای تمام جوانان مصر در زمینه  اراده، کار، تلاش و بردباری دانست. سیسی قول داد که تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای این زن و خانواده اش مبذول دارد. او، همچنین، از جوانان خواست تمام توان خود را برای تامین نیازهای این زن مبذول دارند. علاء یوسف سخنگوی ریاست جمهوری مصر نیز گفت سیسی در این دیدار بر لزوم اقدام وزارت مسکن برای تهیه یک دستگاه آپارتمان با تمام وسایل زندگی برای این زن و خانواده اش، کمک به منا برای فراگیری رانندگی، خرید یک دستگاه خودرو برای این زن جهت حمل بار به جای استفاده از گاری و تامین هزینه خرید اثاثیه و جهزیه ازدواج برای برادرزاده منا تاکید کرد.

       و اما راویان اخبار، و ناقلان آثار، و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار، در همین راستا چنین روایت کرده اند که:

       "گاوی زنگوله ی عدالت خارید؛ صدای زنگ بر آمد.جنت مکانی(1) بر آمدند و گفتند کدام مستغاثی ست(2)؟ چون خبر گرفتند گاو سقائی بود، حکم شد که خیک آب که بر پشت اش انبار است تخفیف بکنند و منبعد تقیّد رود که چندان گرانبار نکنند".(3)

       در مثل، البته مناقشه نیست؛و نیز،  گرچه "نرود میخ آهنین در سنگ"، محض تُنبّه  حضرت آقا و... _____________________________________

(1) جهانگیر شاه

(2) دادخواه

(3) طنز های ادبی- دلپت رای- بکوشش دکتر حسین فقیهی ص 34

 

شکر نعمت، نعمت ات، افزون کند...

       فدوی در پرسه های  اینترنتی خود، گاه به مواردی بر می خورد که ناگزیر می شود که شتابان،  آخوند های خودمان را، روی سر گذاشته، حلوا  حلوا کند(1).بعنوان  دستگرمی به خبری که در پی می آید، نگاه کنید:

       * یک اشتباه شدیداً  لپی! سه برادر در آفریقای جنوبی به توصیه جادوگر قبیله تلاش کردند به یک تمساح ماده تجاوز جنسی کنند اما طعمه دیگر تمساح‌ها شدند! به گزارش خبرگزاری روسی "اسپوتنیک" به نقل از "وستی.رو"، این سه برادر یک ماده تمساح را به دام انداختند و تلاش کردند او را مورد تجاوز جنسی قرار دهند. آنها این کار را بنا به توصیه جادوگر محلی کردند که گفته بود رابطه جنسی با تمساح به درمان اختلال نعوظ کمک می‌کند. در ادامه این گزارش آمده که در حالی که برادران آماده تجاوز جنسی بودند، عده‌ای تمساح دیگر به محل این حادثه آمده و آنها را دریدند. پدر و مادر برادران کشته شده می‌گویند که شکایتی از جادوگر ندارند./ العربیه

       ملت ما هم همینطور، یعنی از آخوندان شکایتی ندارند! نيز چنین است که فدوی عرض می کند که قاصم الجبارین، ابوی آخوندهای خودمان را بیامرزد که به چهار پایان نجیب و بی آزار از قبیل خر و بز و غیره، اکتفا فرمودند!...*

______________________________________________

* حکایتی از عبید را بیاد آورد که بنقل از حافظه و مضمون چنین بود: آخوندی که هر روز با خر خود مجامعت می کرد، روزی که آخوند در مسجد به منبر رفته بود، پسرش خر را به درب مسجد برد تا از او بپرسد که: بابا خر را میگائی یا به صحرا بَرَم؟!

 

مقدمه ای بر رحلت!

       فدوی به تیتر خبرهای دارالخرافه که نگاه می کرد، ناگهان به درگذشت دو نامِ آشنا، یعنی "پورمحمدی(ص) - رفسنجانی" برخورد و شدیداً دور خیز کرد که مراتب تبریک و تسلیت بیت خود را، به ملت شل و پل تقدیم کند که با مرور دوباره ی خبر،دریافت که حسب شیوه ی مرضیه، مع الاسف دوباره گز نکرده پاره کرده است؛ شما هم ملاحظه کنید:

       * حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام، درگذشت روحانی مبارز، پارسا و مردمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عباس پورمحمدی رفسنجانی را تسلیت گفتند./ کیهان دارالخرافه

با پوزش از حالگیریِ غیر عمد فدوی!

 

تغییر نژاد

       پیش ازاینها فدوی، درارتباط  با مبادله ی  برخی اقلام از جمله الاغ (1)،سنگ پا و دسته بیل و.. با ارز،با آنکه در اینگونه اقلام، بویژه الاغ، بحمدالله والمنة شدیداً خودکفا بوده ایم، بمنظور رعایت مصالح(اعم از ساختمانی و غیر آن )دندان(گرچه نداشت) روی جگر(گرچه پیش فروش کرده بود)گذاشته و دم بر نیاورد لکن برادران  پنداری با سوء استفاده ی بهینه از صبرانقلابی فدویِ منتظر الظهور(عج)،با افزودن برخی اقلام دیگر به اقلام فوق الذکر،یواش یواش دارند کفر او را در می آورند، بعنوان مستوره به تیتر خبر زیر نگاه کنید:

       * خون چینی هم به بازار آمد!  / آخرین نیوز- تیتر

       خوانندگان محترم ضدانقلاب لابد می دانند که رنگ خون، البته با اجازه ی مقام معظم رهبری ضاعف الله پُرستاته،قرمز است! و هر چند که  فدوی هم می دانست، لکن حضرات آیات عظام و حجج اسلام لعنة الله علیهم اجمعین، برای محکم کاری، به او تفهیم اتهام فرموده اند که افزون بر برادران مؤمن،معتقد و مُلحد روسی،کشور دوست و برادر،چین کمونیست هم،از خطوط قرمز حکومت اسلامی درونمرزی ست! .و نیز همگان می دانند که بموجب برخی گزارشات، قد کودکان ایران سابق، بعلت سوء تغذیه ی اسلامی،  مبالغی کوتاه شده است؛ حال فدوی خوف آن دارد که در اثر استفاده از خون چینی، افزون بر کوتاهی قد و قامت، چشم شان هم تنگ بشود!.. دیگر اینکه  فدوی قدری در ادامه ی خبر که باریک شد، دریافت که برادران، افزون بر خون چینی که البته به فتوای علمای دولتی حلال است، خون های  استکباری و از آن میان آلمان، اتریش، فرانسه ایتالیا، کانادا و از همه بدتر، شیطان بزرگ را نیز در رگ ملت زده اند، فلذا نمی داند که این فقره را دیگر،کجای دل اش بگذارد!. به برخی از اسناد زنگوله دار در این پیوند نگاه کنید:

  ب    * بر اساس آمار گمرک در ۶ ماه منتهی به شهریور ماه سال جاری، بیش از ۳۱۶ تن خون انسان و حیوان برای مصارف درمان یاپیشگیری یاتشخیص بیماری،توکسین ها،کشتهای موجودات ذره بینی به استثنای مخمرها وارد کشور شده است و در ازای آن ۱۴,۹۴۹,۹۱۹ دلار به ارزش ۴۵۷,۶۹۷,۹۸۵,۰۵۳ ریال، ارز از کشور خارج شده است.  این فرآورده های های خونی از کشور های آلمان، امارات، ایالات متحده آمریکا، ترکیه، کره جنوبی، چین، ایتالیا، کانادا و قبرس وارد شده است و طبق آمار ترکیه با صادرات ۲۶۱ تن و ۱۶۳ کیلوگرم خون به کشور با ارزش دلاری ۳,۷۷۶,۶۳۷ و ارزش ریالی ۱۱۶,۴۴۰,۵۳۶,۸۰۵ در رتبه اول و پس از آن ایتالیا با صادرات ۱۹ تن ۵۲۵ کیلوگرم به ارزش دلاری ۴,۳۸۹,۷۷۸ و ارزش ریالی ۱۳۳,۹۶۰,۳۳۵,۵۷۱ در رده دوم قرار دارد. البته این بار اولی نیست که واردات خون در چند سال اخیر به کشور انجام می شود آمار گمرک حاکی از آن است که در سال ۹۴، ۶۱ تن و ۳۳۳ کیلو گرم خون به ارزش دلاری ۷,۷۷۰,۲۹۳ و ارزش ریالی ۲۲۹,۸۰۵,۶۳۳,۷۶۷ وارد کشور شده است. سال ۹۳ نیز بی نصیب از واردات خون انسان و حیوان نماند و نزدیک به ۸۴ تن و ۵۲۵ کیلوگرم خون انسان و حیوان به ارزش ۱۰ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۶۲۵ دلار از کشورهای چین و آلمان و اتریش و ایالت متحده آمریکا و تایوان و ترکیه و سوئد و فرانسه به کشور وارد شده است. همچنین در سال ۹۲، نزدیک به ۲۲ تن و ۵۳۳ کیلو گرم خون انسان و حیوان به ارزش سه میلیون و ۹۷۵ و ۶۷ دلار از هند، سوئد، فرانسه، ایالت متحده آمریکا، اتریش، آلمان و فرانسه و چین و ترکیه و تایوان به کشور وارد شده و در سال ۹۱ نیز ۱۳۲ تن و ۶۹۶ کیلو گرم خون انسان و حیوان به ارزش شش میلیون و ۱۷۴ هزار و ۹۶۲ دلار از کشورهای چین، تایوان، بل‍‍ژیک، دانمارک، کره و کانادا به کشور وارد شده است. سال ۹۰ نزدیک به ۳۵۲ تن و ۳۶۴ کیلو گرم خون انسان و حیوان به ارزش یک میلیون و ۹۹۷ زار و ۲۹۳ دلار از کشورهای ایالت متحده آمریکا، انگلستان، دانمارک، فرانسه و چین و آلمان و کانادا به کشور وارد شد. این درحالی است که پیش از این مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران گفته بود واردات خون و فرآوردهای خونی به کشور نداریم. انتخاب این خبر را منتشر کرد».ه

       حال فدوی همینطور ارّه به ماتحت و درشک بین 2 و 3 مانده است که تکلیف اش با فتوای معتبری که در پی می آید، و تازه پیرامون اهالی داخلی ست!، چه می شود؟:

       *...در دریافت خون از طبقات افراد دقت داشته باشید چرا که کیفیت خون افرادی که از گوشتهای حرام مصرف می کنند و رفتار سالمی ندارند، با خون افراد مذهبی متفاوت است!/ حوزه- آیت الله علوی گرگانی- توصیه به سازمان انتقال خون.

____________________________________

(1) درآمدهای حاصل از فروش نفت در دولت احمدی‌نژاد کجا هزینه شد؟ / آفتاب نیوز

آماری‌ شگفت‌ انگیز از واردات در دولت احمدی‌نژاد؛ از واردات الاغ و سنگ‌پا تا کلاه گیس و رژ لب و ناخن...

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * توهین ترامپ به اسد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اظهار نظری توهین آمیز با "حیوان" خواندن بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، همه مشکلات این کشور را ناشی از حمایت روسیه از او خواند/ بولتن نیوز

       تحشیه ی فدوی: فدوی هم شدیداً موافق است؛زیرا  این اظهارات ترامپ، توهین به حیوان است!

 

* 43 روز تا انتخابات- رئیس دولت دوازدهم کیست؟!/ کیهان دارالخرافه

       تحشیه فدوی: همانکه بود؛ مقام معظم رهبری(ضپ)!

 

       * اسفندیار رحیم مشایی از چهره های سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ایران درباره احتمال نامزدی او گفته است "شاید اگر شرایط تغییر کند، ایشان هم وارد عرصه انتخابات شود"./ بی.بی.سی

       تحشیه فدوی: ممنون، صرف شده است، برادر مشائی!

 

       * اسفندیار رحیم‌مشایی می‌گوید از حضور حمید بقایی در انتخابات ریاست جمهوری استقبال می‌کند چون او بسیار شبیه احمدی‌نژاد است!/ دویچه وله

       تحشیه فدوی: راست می فرماید!، آن بزرگواران،با پوزش از سنده!،درست مانند سنده ای هستند که دوچرخه ای، از وسط آن رد شده باشد!

 

       * اقتصاد کشور بیمار است/ فارس- محمود واعظی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

 تحشیه فدوی: چون بفرموده ی حضرت امام(ل) " اقتصاد مال خره" فلذا باید به دامپزشک برود، برادر فارس

       * ابراهیم نبوی خواستار برخورد عادلانه با آیت الله رئیسی در موضوع اعدام های سال 67 شد!/ فارس

       تحشیه ی فدوی: استدعای شما در شرایطی که در اثرافراط درنرمش قهرمانه همه جایشان شدیداً درد می کرد، در فاصله ی بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید.در بازدم بعدالتحیه و السلام با اعطای یک متر مربع چفیه ی همایونی به ایشان،که معادل لقب SIR در انگلستان است موافقت،تا هر دو به مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیه ی معظم له،مستظهر باشید.

 

       * رئیس جمهوری سابق کره جنوبی بازداشت شد / بی بی سی

       تحشیه فدوی: برو قاصم الجبارین را شکرکن که به حضرت آقا(ضپ) نزدیکتر بودی، برادر احمدی نژاد!

 

       * یک نماینده: پنج هزار قاچاقچی مواد مخدر در ایران در نوبت اعدام هستند / رادیو فردا

       تحشیه ی فدوی: آخراین چه کاری ست، برادر نماینده ی محترم حکومت در مجلس؟ بجای اینکار، بهتر نیست "برادران قاچاقچی"*  را از توزیع مواد مخدر در سطح کلان، منع فرمایید؟

____________________________

* وامی از احمدی نژاد!

 

       * نماینده رهبر جمهوری اسلامی ایران در امور حج و زیارت به طور تلویحی تایید کرد که ایران شرط عربستان سعودی مبنی بر لغو مراسم دعای کمیل در حج امسال را پذیرفته است. / وزیر دفاع اسرائیل در ادامه صحبت در این خصوص گفته است: «تعجب نخواهم کرد اگر جریان انتخابات در ایران در ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) فردی حسن روحانی، رییس جمهوری ایران را ترور کند.» رادیو فردا

       تحشیه ی فدوی: آفرین آخوند خوب!

 

       * وزیر دفاع اسرائیل در ادامه صحبت در این خصوص گفته است: «تعجب نخواهم کرد اگر جریان انتخابات در ایران در ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) فردی حسن روحانی، رییس جمهوری ایران را ترور کند.»

       تحشیه ی فدوی: دیگر آش به این شوریها هم نیست که آیت الله آشپزباشی را نگران کند!چرا که  پدیده ی ریاست جمهوری در ایران سابق، یک پدیده ی بی بنچاق و صوری ست؛ بی سببی نیست که فدوی همواره از آن به " ریاست آبدارخانه ی بیت" یاد میکند، برادر لیبرمن!

 

       * یک زوج ایرانی در متروی شهر نیویورک، هدف تهدید نژادپرستانه یک شهروند آمریکایی قرار گرفتند و تهدید به مرگ شدند.به گزارش روز چهارشنبه نشریه اینترنشنال بیزینس تایمز، مهاجم که از مسافران قطار بود، زوج ایرانی را 'تروریست' خواند.در ویدئویی تکان دهنده از این حادثه که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، فرد مهاجم به زوج ایرانی به نام های 'مهسا مهرداد' و 'مسیح رحمتی' گفت که به کشورشان بازگردند. وی همچنین این زوج را تهدید کرد که یک گلوله در مغزشان خالی می کند.

       * تحشیه فدوی:بقول عوام up to you! - دوستان مخیّرند که بین زندان و شلاق و گلوله،یکی را انتخاب کنند!

 

       * رسانه‌هاى ايران گزارش داده‌اند که 5 تن از نيروهاى سپاه پاسداران ايران از جمله يک بسيجى، يک پاسدار و 3 عضو گروه "فاطميون" افغانستانی طى روزهاى اخير در درگيرهاى سوريه کشته شده‌اند./ العربیه

       تحشیه فدوی: ما که نیروی نظامی نداریم آنجا! اینها بعلت سرما خوردگی درگذشته اند!

 

       * دویچه وله: دادگاه لوکزامبورگ فرجام‌خواهی ایران را رد کرد. دادگاهی در لوکزامبورگ تقاضای دولت ایران برای بازگرداندن دارایی‌های بلوکه‌شده این کشور را رد کرد. یک میلیارد و 600 میلیون دلار پول ایران به عنوان غرامت قربانیان حملات تروریستی 11 سپتامبر ضبط شده است.

       تحشیه فدوی: این هم گوشه ی دیگری از خسارات حضرات آیات به ملت یک لا قبا..

 

       * حسن روحانی٬ رییس‌جمهوری ایران٬ امروز( دوشنبه 29 آذر/ 19 دسامبر) در همایشی منشور حقوق شهروندی را امضا و ابلاغ کرده است./ بی بی سی

       تحشیه فدوی: دفتر ریاست محترم آبدارخانه ی بیت(رئیس جمهور- م) جهت اطلاع و بایگانی در مرقد قانون اساسی برادران!

 

       * امام خامنه‌ای در دیدار شاعران و اهالی فرهنگ و ادب: خیانت‌های آمریکا در قضیه برجام به افکار عمومی منتقل شود / تسنیم

       تحشیه فدوی: دستور لوله کشی صادر فرمودند!

 

       * دیدار آمانو با روحانی و صالحی در تهران؛ 'ایران تعهدات خود را انجام داده است'./ بی.بی.سی

       تحشیه فدوی: خدا کند که این دروغ شما راست باشد، برادر آمانو!

 

       * انتقاد خامنه‌ای از «تجلیل از هنرمندان بدون اعتقاد و ولنگار» / رادیو فردا

       تحشیه فدوی: خدا رحم کند!عنقریب است که جنود ظفر ورود مؤمنین، بجای کلاه، سر خدمت حضرت آقا(ضپ) ببرند!

 

       * در جريان سفر حسن روحانى رئيس جمهوری ايران به مسكو، دولت روسیه اعلام كرد كه وامی به مبلغ 2,2 میلیارد یورو جهت اجرای پروژه‌های ساختاری و زيربنايى به ایران خواهد داد. به گزارش خبرگزاری ایرنا، ولاديمير پوتین رئیس جمهوری روسیه در کنفرانس مشترک رسانه‌ای با همتای ایرانی خود حسن روحانی در کاخ کرملین؛ اعلام کرد که برای تامین منابع مالی پروژه‌های برقی کردن خطوط راه آهن ایران و احداث نیروگاه حرارتی در سواحل این کشور در خلیج، وام دولتی به ایران به مبلغ 2.2 میلیارد یورو اختصاص داده استاين خبر هم زمان با اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران درباره امكان استفاده مجدد روسیه از پایگاه‌هاى نظامی ایران برای انجام حملات هوایی در سوریه، منتشر شده است./ العربیه

       تحشیه فدوی: جفت 2 به زیان مردم مسلمان سوریه!

 

       * موگلی"، دختربچه‌‌هندی که سال‌ها با میمون‌ها زندگی کرد. پلیس هند موفق به یافتن یک دختربچه در جنگل شده که سال‌ها با گله‌ای از میمون‌ها زندگی می‌کرده است. به گفته پلیس هنگام "نجات" این دختر، میمون‌ها به ماموران حمله کرده‌اند. هویت این بچه هنوز نامعلوم است. / دویچه وله

       تحشیه فدوی: چیز عجیبی نیست، ما هم داشتیم، همین احمدی نژاد خودمان!

 

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

15 آپریل المشعشع سنه ی 2017 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه