خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

25 ارديبهشت ماه 1395 ـ  15 مه 2017

 

تبعیض دولتی

       ... واقعاً  که حضرات حق فدوی را سال هاست که بی اجازه میل می فرمایند و یک سطل آب کُر هم روش!.. در توضیح بیشتر عرض می کند که در خبرها آمده بود که حضرت آقا(ضپ)، شیهه کشان فرموده است که:

       * در ایران دولت‌ها تاثیری ندارند. / العربیه

       این هم سند مصور منگوله دارش:

       خوانندگان محترم ضد انقلاب شاهدند که فدوی بارها همین مطلب را شدیداً عنوان کرده است، لکن چه کند که نه ریش دارد و نه پُرستات!..

       زیاده اعتراضی نیست..

 

از معاملات پایاپای این روزها

       فدوی کم تا قسمتی شادمان است که، در آستانهء انتصابات دولتی، رفتار عملهء بیت با شهروندان چندان ملایم و حسنه شده است که ملت ورجاوند بیگمان دوباره به کوتوال های گرامی خود عاشقانه رأی خواهند داد.

       خوانندگان محترم ضد انقلاب، در پی یکی از ده ها اقدامی که بمنظور جلب نظر و رضایت مردم، و بویژه جوانان، صورت گرفته است، نگاه کرده و لذت اش را ببرند!

       * بی.بی.سی: ده ها نفر در یک میهمانی شبانه در باغ‌ بهادران اصفهان 'بازداشت شدند'. بنا بر گزارش‌ها، نیروهای انتظامی باغ‌ بهادران در حوالی اصفهان حدود 30 مرد جوان که در یک میهمانی شبانه در یکی از باغ ویلاهای این منطقه تجمع کرده بودند را بازداشت کرده است. یکی از حاضران در میهمانی، که از طریق باغچه‌های اطراف محل پارتی از چنگ ماموران گریخته، به خبرنگار بی.‌بی‌.سی فارسی گفته است که این میهمانی با حملهء ماموران انتظامی در حدود ساعت 9 شب متشنج شد. این شاهد از شلیک تیرهوایی و ضرب و شتم میهمان در هنگام حمله ماموران خبر داده و گفته با وجود گذشت سه روز از زمان بازداشت حدود 30 نفر از میهمانان، هنوز هیج کدام از آنها آزاد نشده‌اند

       فدوی به این چیزها کار ندارد؛ فقط اُمّت (ملت سابق- م)، بویژه جوانانی که تصویرشان بوجه زیر و با نهایت احترام برداشته شده، رأی دادن به عاملان اینگونه عملیات خداپسندانه، یادشان نرود، اجرشان با گربهء مرتضاعلی(ی)!

       و برای جوری جنس، پیش از سفر برادر بنیامین، به بلاد کفر و زندقه، در ممالک محروسهء شیطان بزرگ:

       و البته با سپاس ویژه از حمایت  گریختگان از حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) از بقول عوام sold out کردن سالن های پامنبری حاج منصور (مداح بیت- م)  در آمریکا و کانادا، اجرشان با گربهء مرتضاعلی(ع)

       زیاده منبری نیست...

بعدالتحریر: بانوان محصور در سخنرانی قاتل الاسلام والمسلمین رئیسی در کرمان، لطفاً رأی یادشان نرود؛ اجرشان با گربهء مرتضاعلی(ی)!

 

هنر گزینشی

       ...یعنی چه آقا؟؛ این دیگر چه فرمایش پرتی ست؟ ملت ورجاوند در این 38 ساله آیا هنوز درنیافته است که جامعهء شکوهمند و اسلامی ما، بحمدالله والمنة، جامعه ای بی طبقه و همکف، و همه چیزش، از آب تا خوراک و پوشش و...، شدیداً قانونمند است؟ برادران، بعون الله، اهل تبعیض و تشبّث هم نیستند فلذا موسیقی مادر مرده را نیز هم از این قاعده مستثنا نفرموده اند. به یک مستوره از ده ها نمونه نگاه کنید:

       * بنا بر گزارش ایلنا، خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، در کنسرت «پری‌زاد» «ملانی آوانسیان» (نوازنده ویلن سل) اجازهء حضور و ساز زدن در هیچ کدام از دو سئانس این کنسرت را پیدا نکرد و صندلی این نوازنده تا انتهای این کنسرت خالی ماند.

       فدوی که علت محرومیت آن بانوی هنرمند را می داند؛ خوانندگان محترم ضد انقلاب هم می دانند؟ نه؟ کاری نداشت که!... چون مانند بنیامین بهادری، پامنبری حاج  منصور نبود!(1)

       * مدل موی بنیامین به سبک غربی ! /آخرین نیوز

       و البته با سپاس ویژه از حمایتِ گریختگان از حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) از بقول عوام sold out کردن سالن های پامنبری حاج منصور (مداح بیت- م)  در آمریکا و کانادا، اجرشان با گربهء مرتضاعلی(ع)

زیاده منبری نیست....

________________________________

(1) نگاه کنید به آرشیو www.hazl.com مورخ هشتم ماه اگوست  2016- یا http://isdmovement.com زیر نویس:

*نسیم: بنیامین بهادری خواننده پاپ در نشست رونمایی از آلبوم جدیدش گفت: معمولا به طور مرتب به دیدن حاج منصور ارضی می‌روم و پامنبری ایشان هستم / سینما پرس

و یا:

* عشقِ بی‌قیدوشرط در مجلس روضه است، پامنبری حاج منصورم/ سایت وابستهء  تسنیم  

* کامل اش را در طنز نوشته ای بنام "رفوزه" از فدوی، در آرشیو هزل داتکام بخوانید 

 

 

اشتباه محاسبه

       فدوی نمی داند که آیا ریاضیات گزارشگر سازمان ملل ضعیف است یا حساب کتاب فدوی و یا هر دو!؟.. به یک مستوره نگاه کنید، تا بعرض او برسید:

       * عاصمهء جهانگیر، گزارشگر ویژهء حقوق بشر سازمان ملل: حکومت ایران از خانواده‌های اپوزیسیون انتقام می‌گیرد/ العربیه

       باری- بر پایهء محاسبات سرانگشتی فدوی، حضرات آیات عظام و حجج اسلام، ضاعف الله اموالهم اجمعین، نزدیک به چهار دهه است که صمیمانه مشغول انتقام گیری از کلِ ملت ایران سابق اند و  خانواده‌های اپوزیسیون بقول عوام include هستند! این هم آخر کاری داشت که در گزارش چهل صفحه ای خود از عهده بر نیامدید، خواهر عاصمه؟

       زیاده نقدی نیست..

 

تأخیر

       فدوی در مرور خبرهای امروز، به خبر بسیار بی اهمیت زیر رسید:

       * داعش: قم و تهران را فتح می‌کنیم!/ امید ایرانیان

       و در ادامهء خبر داعش اثر:

       * به گزارش فارس؛ المهاجر گفت: سربازان خلافت، شهرهای بغداد، دمشق، قدس، عمان، شبه جزیره محمد (عربستان)، فارس (ایران) و شهرهای قم و تهران را فتح خواهند کرد.

       باری، فدوی در پاسخ این تهدید آبکی، به حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م) عرض می کند که اولاً:

بیت

سیصد گل سرخ، یک گل نصرانی

ما را ز سر بریده می ترسانی؟

       ثانیاً، اگر شما تازه می خواهید دورخیز کرده، قم و تهران را فتح ‌کنید، شدیداً به آگاهی می رساند که برادران شما در حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) کل ایران، بقول عوام including قم و تهران، را already تصرف عدوانی فرموده اند، کجای کاری، برادر داعش!

 

فساد کودکانه

       فدوی بنا داشت مقدمه یا مؤخرّه ای بر خبری که در پی می آید، بنویسد که پشیمان شد!، چرا؟ زیرا فرهیختگی و اينگونه مسلمانان عزیز، بروایت عملهء بیت، مانند "جمهوری" و "اسلامی" مانعة الجمع اند!، این هم سند منگوله دارش برای چندمین بار!:

       * دبیر مجمع زنان فرهیختهء انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش برخی نمایندگان برای اصلاح مادهء 1041 قانون مدنی گفت: برای همه نمی‌توان یک نسخه پیچید. در اقلیم‌های گرمسیر برخی می‌توانند در سن 13 سالگی و حتی پایین‌تر آمادگی ازدواج داشته باشند و در صورتی که‌شرایط ازدواج برای آنها فراهم نشود ممکن است به فساد بیفتند./ فارس

       و در ادامهء مهملات خردمندانه و بعنوان تیر خلاص:

       * عده‌ای فکر می‌کنند با تشکیل کمیته و تشکیل اتاق فکر بتوانند نظر مراجع را تغییر دهند. در زمان اصلاحات هم زمانی می گفتند که بايد نظر مراجع دربارهء حکم سنگسار برای زنای محصنه را برگردانیم چون در مجامع بین المللی ما را محکوم می‌کنند. بنده همان زمان هم مطرح کردم این نص صریح قرآن است و این موضوعی نیست که علما به آن پرداخته باشند. هم اکنون هم که گفته می‌شود که اجازهء پدر تنها شرط کافی برای ازدواج نباشد این هم دقیقا همان مطلب است و این موارد نص صریح است.

       تو خود حدیث مفصل بخوان از این "مهمل"!..

 

برده داری مدرن

       فدوی تا آنجا که با استعانت از ارثیهء تاریخی اعقاب خود، که به قرنها پیش از این بر می گردد،* بیاد می آورد که بردگان، پس از گذراندن دوران نوجوانی، آمادهء بهره برداری در بازارهای وقت برادران آن روزگار می شدند، لکن اکنون، بحمدالله والمنة، به اهتمام حضرات آیات، مطلب به میزان قابل اعتنائی، بقول عوام  UPGRADE  شده است. فقراتی را در این باب، به پیوست اسناد منگوله دارشان، نگاه کنید:

       * کودک فروشی زیاد شده یا زیاد به چشم می آید؟! حراج فرزندان در خیابان‌های شهر! / مهر

________________________________

* نسب ام شاید / به زنی فاحشه در شهر بخارا برسد.- سهراب سپهری

 

نوعی انگیزه

       تا آنجا که فدوی می داند، "شکست عشقی" همواره پی آمدهای منفی داشته است، بجز این یکی، که البته مثبت و مایهء حیرت است:

       * یک مرد 25 سالهء ترکیه ای پس از شکست عشقی تصمیم گرفت با کاهش قابل ملاحظه وزن اندام خود را متناسب کند. "کمال جان اوزدمیر" مرد 25 ساله و فروشندهء یک مغازهء کفش فروشی در استانبول، پس از آخرین شکست عشقی تصمیم گرفت با رژیم و انجام جراحی کوچک کردن معده به جنگ اضافه وزن خود برود و خود را از 184 کیلو به 83 کیلو برساند. "کمال جان" با اشاره به اینکه دیگر از نیش و کنایه های دوستانش خسته شده بود گفت، با هر دختری که آشنا می شدم و می خواستم با عمیق تر کردن رابطه پیشنهاد ازدواج بدهم، با یک پاسخ منفی مشابه مواجه می شدم: "ببخشید، تو خیلی خوبی اما خیلی چاقی!"

بپایان آمد این جوهر، مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

  دوازدهم می المکّیف سنهء 2017 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه