خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

1 خرداد ماه 1395 ـ  22 مه 2017

 

از کرامات جعبهء مارگیری

       فدوی در جراید شریفه ی دارالخرافه به انبوهی اسناد منگوله دار دست یافت که نشان می دهند که امت ورجاوند (ملت سابق - م)، از همان سوراخ مألوف، دوباره گزیده شده و طرفه اینکه، بابت آن، جشن هم گرفته است!.. بقول عوام:  Can you believe it?!

       * پس از اعلام نتایج دوازدهمین دورهء انتخابات ریاست جمهوری هواداران حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور منتخب، با حضور در خیابان های تهران به شادی پرداختند.

 

 21 می 017

بعدالتحریر:

       * در ایران دولت ها تأثیری ندارند!

       * پیروز انتخابات، مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند!

       هر دو از مقام معظم رهبری(ضپ)

بیت

مرا مادر دعا کرده ست گوئی،

که از تو دور بادا، آنچه جوئی!

       زیاده معرکه ای نیست...

 

ایراد ناروا

       فدوی در مرور خبرها به خبری رسید که نمی دانست چرا حیرت منبع خبر را برانگیخته است؛ شما هم ملاحظه کنید:

       * سازمان گزارش‌گران بدون مرز (RSF) با صدور بيانيه اى اعلام كرد كه همزمان با آغاز کارزار انتخابات ریاست جمهوری در ایران 55 میلیون رأی دهنده ی ایرانی از اطلاعات آزاد و مستقل محروم هستند./ العربیه

       و در ادامه ی خبر بهجت اثر:

       * رضا معینی، مسوول دفتر ایران گزارش‌گران بدون مرز در این باره می‌گوید: «حق دسترسی آزاد به اطلاعات پیش شرط حق رأی دادن است. با زندانی کردن روزنامه‌نگاران و سانسور روزنامه‌ها، مسدود کردن سایت‌های اطلاع رسانی و شبکه‌های اجتماعی و سرکوب منتقدان، برگزاری انتخاباتی دمکراتیک ناممکن است. جمهوری اسلامی ایران باید به این وضعیت غیر قابل قبول پایان دهد و پیش از هر کاری همه فعالان رسانه‌ایزندانی را آزاد کند».

       فدوی البته هنوز علت حیرت مذکور را درنیافته است زیرا، از نظر او، چیزی خلاف منویات حضرت امام(ل) اتفاق نیفتاده است.خوانندگان محترم ضدانقلاب اگر بیاد داشته باشند حضرت شان(ل) پس از فرود اضطراری از کرهء ماه، شیهه کشان فرمود: « اگر 70 میلیون بگوید بله، ولکن ما می گوئیم نه!» حالا که صحبت فقط 55  میلیون رأی دهنده است که اصلاً قابلی ندارد، برادر گزارشگر!

 

تغییر چرخه ی تولید

       فدوی در مرور خبرهای امروز به خبر حیرت اثر اقتصادی زیر نیز برخورد:

       * بنیاد مستضعفان پیش از واگذاری 30 درصد از «کاخ مروارید»، اقامتگاه شمس پهلوی، به سازمان میراث‌فرهنگی، علاوه بر خشکاندن دریاچه مصنوعی این کاخ، در آن گوجه‌فرنگی کاشته است./ کیهان لندن

       فدوی باورش نمی شود که برادران تا این حد پیشرفت فرموده اند زیرا پیش از اینها، مین و نارنجک می کاشتند!

 

تبعیض در تجاوز جنسی

       فدوی به این دلخوش و فی الواقع  اساس را براین گذاشته بود که تجاوز برادران قلچماق سعودی به حجاج ترگل ورگل ما در فرودگاه جدّه اتفاقی، و متجاوزان گرامی منظوری نداشته اند!، لکن امروز در مرور خبرها به تیتر خبری برخورد که حجت را بر او تمام و به او شدیداً  فهماند که برادران از آن حرکت شنیع شرعی کاملاً منظور داشته اند!، تیتر خبر را بنقل از العربیه،نگاه کنید تا بعرض فدوی برسید :

       * دیدار ملک سلمان و آنگلا مرکل در جده

       جهت مزید استحضار خوانندگان محترم ضدانقلاب عرض می کند که قضیه گویا ختم به خیر شده و فدوی تا لحظه ی نگارش این سطور، هیچگونه گزارشی دائر بر تجاوز جنسی برادران به خواهر "آنجلا مرکل"دریافت نکرده است!

 

از حقوق های نجومی دوران پادشاهی!

 

 

مسئلتن!

       بین مرجع تقلید فدوی و مرجع تقلید برخی مؤمنین، کثرالله امثالهم، تفاوت - دستکم - از زمین  تا پشت بام است، خودتان ملاحظه کنید :

       از مؤمنین :

       *سوال: هرچه دعا می کنیم مستجاب نمی شود؛ علت چیست ؟

       * حضرت حجت الاسلام و المسلمین رنجبر: اجابت دعا معنایش این نیست که هرچه شما بخواهی خدا آنرا فراهم بکند . معنایش زمینه فراهم کردن است . فردی در جنگل بود . از خدا غذا خواست . دو نفر به او رسیدند و راه را به او نشان دادند و طرف از جنگل بیرون آمد و به رستوران رفت و غذا خورد . پس خدا زمینه را فراهم کرد نه اینکه رستوران را به جنگل برد . این زمینه فراهم کردن زمان می برد . بعضی ها فکر می کنند دعا مستجاب نشده است . خیر زمینه استجابت دعا زمان می برد*

       مرجع تقلید فدوی: آخر، معاذالله، این هم شد خدا که عُرضهء تهیهء حتا یک ساندویچ ناقابل هم، برای بندهء خاکسار خود ندارد؟

        زیاده مسآله ای نیست.

____________________________

* در برنامهء سمت خدا مورخ 9 آبان 1388

 

قانون مجازات کفار

       ...بله، درست است؛ اینجاست که برتری احکام اسلام عزیز، آشکار می شود. در توضیح بیشتر، بعنوان دستگرمی، به خبر زیر نگاه کنید :

       * مرد آمریکایی به جرم ارتباط جنسی با پرچین به پرداخت 2500 دلار محکوم شد! / العربیه- تیتر

       و در ادامه ی خبرحیرت اثر:

       * به گزارش پایگاه اینترنتی «استیت‌من»، الدورادو ایستالا، شهروند 32 سالهء ساکن منطقهء آوستین هنگامی که چهارشنبه گذشته در حال انجام عمل رابطه جنسی با حصار فلزی یکی از همسایگان بوده، مشاهده شده است!

       و سرانجام اینکه :

       * اگر چه او به دلیل سکس با پرچین به زندان شهرستان تراویس ایالت تگزاس نخواهد رفت، لیکن برای الدورادو ایستالا 2500 دلار جریمه صادر شده است.

       ملاحظه کردید؟ آخر این چه طرز رسیدگی و صدور حکم است؟ اصلاً اینگونه دادگاه ها مگر بی حضور قاضی صلواتی، یا دستکم قاضی برادر محمد(ص) مقیسه، اهليت رسيدگی به اينگونه جرائم را دارند؟ اینها عقل شان پاره سنگ بر می دارد. احوط همانست که در «اُمّ لقراء» ساری و جاری ست. یعنی نخست مسأله باید از بیوت حضرات آیات عظام به ترتیب ریش، استفتاء شود. بدیهی ست که حضرات در حل المسائل قطور خود، که آداب جماع با چهارپایان را به تفصیل بیان فرموده اند، از عهدهء آداب جماع با انواع نرده نیز، بعون الله، بر خواهد آمد بدین صورت که: جماع با پرچین چه صورتی دارد؟!

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی !..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

22 می المشعشع سنه ی 2017 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه