خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

19 تير ماه 1396 ـ  10جولای 2017

 

 

       * رییس اتحادیهء عکاسان و فیلمبرداران: عکاسی عروسی برای آقایان ممنوع است!/ تسنیم

 

         * آیت‌الله مبشر کاشانی:  آیت الله خمینی قادر بود به ابرها فرمان دهد ببارند و ابرها یقیناً می باریدند./ خبرنامه گویا

 

       * مصباح یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری، تأکید کرد: ایرانی‌گری شعار بهائیان است. هیچ وقت ایرانی بودن نباید جای اسلام را بگیرد. ایرانی گری شعاری است که بهایی ها هم می گفتند و این افتخار نیست. باید بدانیم که هیچ چیزی در عالم قابل مقایسه با اسلام نیست و همه چیز فدای اسلام است و هر چیزی در پرتو اسلام رشد می کند. /انتخاب 

 

         * العربیه: یک مسئول بلندپایه در مدیریت بخش آموزشی ترکیه گفت که این کشور، نظریه تکاملی چالرز داروین را از درس‌های دوره دبیرستان حذف خواهد کرد زیرا این نظریه جنجال برانگیز و برای فهمیدن، دشوار است.

 

       * نیک‌نام: مطابق اصول پذیرفته شدهء مکتب شیعه، حکومت بر مردم در زمان غیبت که دسترسی مستقیم به امام معصوم نیست باید از سوی ولی ‌فقیه زمان تنفیذ شود. در غیر این صورت صرف تکیه به رأی مردم حکومت طاغوت خواهد بود.

 

       * امام جمعه مشهد گفت: آتش به اختیار بودن به معنای خودسر بودن نیست و معنای آن این است که در انجام وظایف نباید منتظر کسی و جایی بود! / آخرین نیوز

 

       * آگردان‌های خراسانی عراق: ایران کشور آزادی، سازندگی و پیشرفت است؛ می‌خواهیم حکومتی اسلامی به سبک ایران داشته باشیم. / عصر ایران

 

       * حسینعلی شهریاری، نمایندهء زاهدان در مجلس شورای ایران، می‌گوید چه اشکالی دارد که فقرا کلیه خود را بفروشند؟ / العربیه.نت فارسی

 

       * وزیر دفاع ایران: امروز وظیفهء مسلمانان جهان، از بین بردن اسرائیل است./ تایمز اسرائیل

 

       * سردار نقدی: آمریکا غزل خداحافظی را بخواند! رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: آمریکا هر حربه‌ای داشت علیه ملت ما به کار برد و به نتیجه‌ای نرسید و آخرین حربه او آن بود که از در دوستی در بیاید که امروز نیز این آقا (ترامپ) آمده که این مساله به بن‌بست رسید و باید غزل خداحافظی را از ابرقدرتی بخواند. / آخرین نیوز

 

       * احمد خاتمی: بعد از توضیح رهبر انقلاب، به کار بردن واژه «آشتی ملی» نوعی مخالفت با ایشان است. / آخرین نیوز

 

       * مکّار شیرازی: دیدار با بهایی‌ها 'جرم شرعی و قابل تعقیب' است!/ بی بی سی

 

الاهم و فی الاهم!..

       شايد خوانندگان محترم ضدانقلاب بیاد داشته باشند که فدوی پیش از این، گاه، به مواردی پرداخته است که در آن، برخی اتفاقات در سایر بلاد اسلامزده، بگونه ای رقم می خورد که ملت یک لا قبا در جامعهء شکوهمند سونامی زدهء امروز، به این نتیجه می رسد که زندانبانان شان چقدر مترقی اند! و لامحاله، احوط آن است که شکنجه گران خود را روی سر گذاشته حلوا حلوا کنند!.. مورد تازه ای که  فدوی گلاب به رویتان رصد کرده، بشرح زیر است:

Pakistan: Man sentenced to death for farting in mosque during Ramadan. A Pakistani judge has sentenced a man to be executed after he was expelled 17 times from 6 different mosques for excessive farting during the period of the Ramadan. (http://worldnewsdailyreport)

       ماجرا به عبارت خودمانی این می شود که جوان مذکور بعلت اینکه 17 بار کوشیده است که  در 6 مسجد مختلف در ماه رمضان بگوزد، به اعدام محکوم شده است!؛ قانونگزار البته در باب اینکه دفعات گوز در میزان جزا و جریمهء مذکور تأثیر داشته است، بر عکس گوزنده، ساکت است!.. بگذریم؛ فدوی

اما مراد گوزنده را تا لحظهء نگارش این سطور هنوز در نیافته است لکن بر این باور است که ما بسیار پیشرفته تر از حضرات فعلی بوده و در قرن هشتم دریافته ایم که:

طبع ام به نماز و روزه چون مایل شد

گفتم که مراد ُکلیّ ام حاصل شد

افسوس که این وضو به بادی  بشکست

و آن روزه به نیم جرعه می، باطل شد (*)

    باری، آنچه که فتاوی علمای خودمان را در ماه مبارک مذکور، به فتاوی سایر بلاد اسلامزده رجحان داده و موجب می شود ضمن اینکه زیر تازیانهء ایشان می نالیم، نعلین زردشان را هم می ببوسیم، آن است که بزرگواری کرده بجای اعدام، به شلاق اکتفا فرموده اند.. ملاحظه کنید:

       * دادستان عمومی و انقلاب قزوین: تا کنون قریب به 90 پرونده برای افراد روزه خوار تشکیل گردیده که از این تعداد 20 پرونده در روز دستگیری با صدور کیفرخواست به شعبه ویژه ای که به همین منظور در دادسرا مستقر است ارسال و در همان روز بصورت ویژه به پرونده اتهامی آنان رسیدگی و مرتکبین به شلاق و جزای نقدی محکوم و حکم صادره نیز به مرحله اجرا در آمده است.

زیاده جسارت است

7 جولای 017

____________________

(*) کلیات عبید- تصحیح و مقدمه عباس اقبال آشتیانی - ص 364

 

واهمه

       راست اش از خوانندگان محترم ضدانقلاب چه پنهان که فدوی دل اش نمی خواهد که بسیاری چیزها، در ایران سابق اتفاق بیفتد،چرا؟ پاسخ بسیار ساده ست، چون از عواقب اش می ترسد!.. بله؟... انقلاب؟ نخیر، آن که پیش از این گلاب به رویتان، اگر نگويد بصورت تنقیه، صرف شده است!.. اما مطلب، تاریخی تر از این حرف هاست! بی خودی نیست که فدوی، سنگ اسلام عزیز را  به سینه زده و بویژه در ایام مبارک سوگواری، شدیداً جامه بر تن بیعار دریده، و ذوالفقار بر ملاج بیمار می کوبد. این حال، البته منحصر به فدوی نیست و گریبانگیر سایر مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، نیز می شود. فدوی در این پیوند، یکی دو مستوره را در پی بدست می دهد  تا رستگار شود:

       نخیر، درست نیست!.. یعنی، نقشی که بر دیوار ملاحظه می کنید داغ ناودان نیست، بلکه نقش حضرت عباس(ع) بر دیوار ندبه ء مؤمنین است!..

       و نیز مایعی که بر درختی که در پی ملاحظه می کنید، جاری شده صمغ نیست بلکه، به شهادت برادر اسدالله  بیرانوند، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین، از زمان شاه سلطان حسین(ع) صفوی تا کنون در عاشورا، خون می گرید!.. که البته فرستادهء فدوی که گویا از نظر بیضه در مضیقه بوده، نپرسیده که درخت مقدس مذکور، پیش از شاه سلطان حسین(ع) صفوی، به چه کاری اشتغال داشته است؟!

         نامبرده البته برای خالی نبودن عریضه، اظهار کرده است که: «صمغی قرمز رنگ شبیه خون از این درخت خارج می‌شود که آزمایش‌هایی هم روی آن انجام شده است. البته هیچ‌کدام از آزمایش‌ها با وجود مشاهده‌ء ترکیبات مشابه خون در این صمغ‌، این مسأله را تأیید نکرده‌اند که این مایع، به خون انسان مربوط می‌شود!» که بخشی از فرمایشات ایشان، فدویِ منتظرالظهور را شدیداً بر آشفت، بویژه آنجا که می گوید: «این مایع، به خون انسان مربوط نمی‌شود!» گوئی حضرت ابا عبدالله(ع)،نستجیربالله، انسان نبوده است!

       لکن خوانندگان محترم ضد انقلاب بهتر می دانند که این اظهارات به ظاهر مخالف، ابداً، به خرج مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، نمی رود. افزون بر این، خواهر فاطمه (س) آسیابان‌ها، مدیر روابط عمومی این اداره‌ء کل، نیز افزوده است که: «پس از پایان مراسم عزاداری و سینه‌زنی در روز تاسوعا، جمعیت حاضر در امامزاده، سحرگاه روز عاشورا دور درخت جمع می‌شوند و به خواندن مرثیه و عزاداری می‌پردازند»./ آپام به نقل از پارسینه

       همچنین، از حیوان نجیبی که در پی ملاحظه می کنید خبر می دهند که در روزهای مبارک تاسوعا و عاشورا زار زار می گرید:

       حال آنکه راویان اخبار و ناقلان آثار و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار،در این جستار، چنین روایت کرده اند که: "این اسب مشهور بود که روزهای عاشورا وتاسوعا گریه می کند. صاحب اش اسب را در دههء محرم بیرون می آورد و مردم عوام پول فراوانی ر به عنوان نذری در خورجین او میریختند که بالغ بر چند میلیون می شد. بعد از اینکه توسط پلیس صاحب اسب مورد توبیح قرار گرفت و کتک خورد، اقرار کرد که شب ها جلوی اسب جوشکاری می کند و اسب رامجبور به نگاه کردن می کند و طبعاً اسب روزها گریه می کرد."

       که در اينجا فدوی به ناگهان یاد پرتقالی افتاد که به پرتقال خونی معروف است و او به تکرار افتخار درک مزه (محضر ـ م) آن را، بویژه در ماه مبارک محرم و رمضان نیز داشته است. آنچه اما در این میان بر فدوی معلوم نشد، این hست که اینگونه تفکرات مُحّیرالعقول، چرا در سرزمین و محضر خود آن امام همام(ع)، که به اظهار تاریخ میانهء خوبی هم با ایرانیان نداشته است، اتفاق نمی افتد؟ شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، می دانید؟…

       باری فدوی می پندارد که خوانندگان محترم ضدانقلاب، با مرور آنچه گفته آمد، دیگر ملتفت شده باشند که حوزهء نگرانی های وی کجاست؛ فی المثل، فکرش را بکنید که اگر یکی از اتفاقاتی که در پی بدان ها اشاره می شود در ایران آقایان رخ می داد، تکلیف ملت همیشه عزادار چه بود؟ و شیهه ها و کف دهان مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، وابسته به آل ساندیس، سلام الله علیهم اجمعین، را چه کسی جمع می کرد؟:

       * رییس‌جمهور ترکیه در حین اقامهء نماز عید فطر برای مدت کوتاهی از حال رفت.

       و در ادامهء خبر میمنت اثر:

       * به گزارش ایسنا به نقل از سی‌.ان.ان ترک، رجب طیب اردوغان رییس ‌جمهور ترکیه در حین اقامهء نماز عید فطر در مسجد معما رسینان در استانبول برای مدت کوتاهی از حال رفت و سپس با حضور تیم پزشکی به هوش آمد. سپس اردوغان در حال خروج از مسجد گفت: امروز دچار نوسان قند شده‌ام. به لطف خدا اکنون بهترم.

       خب، این اتفاق ساده اگر در جامعهء شکوهمند اسلامی ما می افتاد، بویژه اگر طرف علیرغم میل باطنی، به لقاءالله هم می پیوست، اُمّت شیهه کشان،جامه بر تن متوفی می دریدند و بر او دخیل می بستند که آن درگذشته، نظر کرده و از اولیاء الله بوده است! و حضرات آیات دولتی هم، گفتن ندارد که، آتش بیار معرکه می شدند. پس، عجالتاً،شانس آوردیم!

       و اما مورد بعدی که فدوی شدیداً قاصم الجبارین را شکر می کند که در ایران سابق اتفاق نیفتاده، از این قرار است:

       * هانروفن نیرک از شهر ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی، در حالی پا به این جهان گذاشت که عدد 12 لاتین روی پیشانی‌اش ثبت شده بود/ آخرین نیوز(*)

       فکرش را بکنید، اگر این اتفاق هم در جامعهء شکوهمند اسلامی رخ می داد تکلیف چه بود؟ فدویِ منتظرالظهور، که عمراً زیر بار نمی رفت که نوزاد مذکور، اگر نه خودِ حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج)، دستکم فرزند آن حضرت(عج) است زیرا به فتوای یکی از علما، آن بزرگوار(عج) بر ایرانیان سابق منت گذاشته و با یک دختر تهرانی، ازدواج فرموده است؛ این هم سند مصور و منگوله دارش:

https://www.youtube.com/watch?v=Rkm_f5Ft1lo

       زیاده عرضی نیست

       6-30-017

___________________________________________

* ادامه خبر: اما نکته جالب اینجاست که پدر و مادر هانرو در ابتدای متوجه این عدد نشدند. کاترین ژوست، مادر بزرگ 70 ساله‌ء هانرو گفت: «چند روز پس از تولد نوه‌ام بود که دخترم متوجه اعداد 1 و 2 روی پیشانی‌ فرزندش شد.» او گفت: «ما نگرانی نداریم، چون دکتر او گفت که وقتی هانرو بزرگ شود این اعداد از پیشانی‌اش محو می‌شود.» پاتریس هاید، متخصص پوست، گفت اينگونه لکه ها ممکن است قبل از تولد و حتا اندکی پس از تولد روی پوست نوزادان ظاهر شود. او گفت: «همانژیوم، دسته‌ای از رگ‌های کوچک هستند که در یک نقطه‌ء مشخص از پوست رشد می‌کنند – به همین دلیل است که معمولا قرمز یا ارغوانی به نظر می‌رسند. عروق خونی، لوله‌های کوچکی هستند که خون را در بدن حمل می‌کنند. کسی نمی‌داند چه چیزی باعث تجمع عروق‌های خونی می‌شود، اما خوب است بدانید که اکثر خال‌های مادرزادی نشانه‌ء هیچ بیماری نیست و معمولا هیچ آسیبی به بدن نمی‌زند.»

 

نگرانی

       فدوی داشت اخبار پیرامون حملهء تمرینیِ داعش برونمرزی به داعش درنمرزی را می کاوید که ناگهان نگران گوگوش شد!...

       بله؟ خوانندگان محترم ضد انقلاب، چرا برآشفتند؟ مگر نمی شود که هم اهل مبارزه، و در عین حال، اهل موسیقی هم بود؟.. لطفاً  ذهن فدوی را منحرف نفرمایید و بگذارید عرض کند که چرا نگران گوگوش شد؟ مرسی!..

       باری به تیتر زیر نگاه کنید تا بعرض فدوی برسید:

       * شکار "شاه ماهیِ" داعش در کرمانشاه! / رکنا

       فدوی یواشکی عرض می کند که والله برادر رکنا، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ... لکن بین خودمان باشد، حال که ضدانقلاب خواب است عرض می کند، تا آنجا که فدوی بیاد می آورد، "شاه ماهی" لقب گوگوش بود! حال نمی داند که هدف برادران، خراب کردن داعش است یا گوگوش، یا هر دو، هان؟!

       زیاده تشکیکی نیست…

 

معاوضه

         فدوی، سال ها همینطور ارّه به ماتحت مانده بود که چگونه است که حکومتی که حُسن سلوک اش با مردم ایران و جهان مثال زدنی ست!، عرّ و تیز پیاده نظام خود علیه  مبالغی را که سخاوتمندانه در امر فوتبال هزینه  می کند تاب می آورد؟ به یکی دو فقره از عرّ و تیزهای مذکر نگاه کنید:

       * یک شهروند: شبکهء ورزش سیما، مسابقات فرمول یک بحرین را در شب ارتحال پیامبر اعظم(ص) با آب و تاب فراوان به صورت زنده پخش نمود. آیا این امر به رسمیت شناختن رژیم دیکتاتوری آل ‌خلیفه نیست؟!

       * شکیبا: فیفا به خاطر اینکه تماشاچیان ایرانی در مسابقه شب عاشورا، اقدام به پوشیدن پیراهن مشکی کردند جمهوری اسلامی را جریمه 37 هزار دلاری کرده است؛ وزارت امور خارجه و ورزش و جوانان باید پاسخ دندان ‌شکنی به این یاوه‌ گویی‌ها و مداخله ‌های بیگانگان در امور کشور بدهند تا دیگر جرأت چنین غلط‌های زیادی نکنند.

       و در مقابل:

       * شادی مردم پس از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی. / ایسنا- تیتر

       همانگونه که ملاحظه می شود، نتیجه، جفت 2 بنفع حضرات است!؛ که همانا برافراشتن پرچم داعش درونمرزی باشد توسط مردم زیر سرنیزهء عملهء بیت؛ خب این به آن در!...

6 جولای 017

مسئلتن (3)

       خبر: آتش گرفتن درختان بر اثر گرما در بیرجند! سازمان محیط زیست دربارهء آتش گرفتن درختان بر اثر گرما هشدار داده بود. / آخرین نیوز

       سئوال:

       چون چند روزی ست که میانهء فدوی با مرجع تقلیداش شکر آب است بدينوسيله خوانندگان محترم ضدانقلاب ملاحظه و راهنمائی فرمایید: فدوی، با تمام خرفتی تاریخی خود، سرانجام دریافت و بلکه پذیرفت که علت بروز سیل، شل بودن گره روسری نسوان است. حال اما، در شک بین دو و سه، همینطور ارّه به ماتحت مانده است که مسؤل وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتب، کیست؟ همان زنان چموش؟! ؛ اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)؛ زیاده استفتائی نیست..   

       و تا شما مسأله را بعون الله حل می کنید، فدوی بمنظور مهار آتش، از راهکار مؤثر سازمان آتش نشانی مکتبی- بی هزینه استفادهء بهینه می کند:

 

بخشی از کلکسيون فدوی

       فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه، به خبر تکراری زیر نیز برخورد:

       * اعتراض تهمینه میلانی به نصب یک بیلبورد درباره حجاب/ تیتر

       و در ادامهء خبر بهجت اثر:

       * استان وایر- در پی نصب یک بیلبورد در خیابان های شهر در مورد حجاب، «تهمینه میلانی»، کارگردان مطرح سینمای ایران واکنش نشان داد و آن را تحقیرآمیز خواند. به گزارش آنا، تهمینه میلانی با انتشار این عکس در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: «آیا منظور از نصب این بیلبورد آن است که زن و دختر مردان ایرانی، اموال منقول آن ها هستند؟ اگر غرض دعوت به حجاب است، آیا نمی توان از ادبیات مناسب تری بهره برد؟ این نگرش تحقیر آمیز به بانوان ایران، چه ثمری جز ایجاد فاصله و کینه در بر دارد؟»

       این هم سند مصور و منگوله دارش:

       باری، اینکه فدوی می گوید «تکراری»، معنایش آن نیست که بانوی گرامی معترض، نستجیر بالله، حرف های تکراری زده است، خیر، بلکه مراد فدوی آن است که این، نخستین اهانت آشکار و سازمان یافته به بیش از نیمی از جمعیت ایران سابق نیست؛ و جهت مزید اطلاع عرض می کند که فدوی این  توهین های مستمر بیماران روانی جامعهء شکوهمند اسلامی را، که بجای بستری شدن، بقول حضرت امام(ل) در رأس امور قرار دارند، رصد کرده و همه را بهنگام، از لحاظ خوانندگان محترم ضدانقلاب گذرانده و نتیجه، خوشبختانه فقط مشت های محکمی بوده است که اُمّت (ملت سابق- م)، بجای آمریکا، بر دهان و فک خود کوبیده است!

         فدوی اسناد منگوله دار زیر را، بقول عوام بعنوان Support عرایض خود، پیوست این مختصر می کند تا رستگار شود:

       1- حجت الاسلام والمسلمین حسین(ع) ابراهیمی: مردانی که زنان شان با آرایش بیرون می آیند "دیوث" هستند!/ بهار نیوز/ العربیه

       2- امام جمعه ساوه: «نماد شال سفيد مانند نماد سبز و بنفش جريان فتنه و مانند پرچم روسپي‌گري بر در خانه‌هاي روسپي‌هاي دوران جاهليت است».

       3- امام جمعه اصفهان: «عکس‌هایی به دفتر من رسیده است که زنان در کنار زاینده‌ رود خشک مثل اروپا عکس گرفته‌اند. همین کارها را می‌کنید که رودخانه ک خشک شد بالا دست آن هم خشک می شود». و در ادامهء مهملات وحشت اثر: «ما در انقلاب فرهنگی درست عمل نکرده‌ایم، در این چند سال حتی نتوانسته‌ایم دانشگاه را زنانه و مردانه کنیم!، این چه انقلاب فرهنگی است که هیچ کار اساسی در آن انجام نشده است.من به عنوان رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اعلام می‌کنم این ستاد بدون مردم کاری از پیش نمی‌برد، در واقع دیگر کاری از ما بر نمی‌آید و بدون همت مردم (چماقداران آتش به اختیار- م) نمی‌شود کار کرد».

       4- امام جمعه مشهد: «بی حجابی ابزار براندازی دین خدا و افراد بی حجاب پیاده نظام دشمنان خدا هستند و این زرق و برق های بی حجابی امروز خمپاره ها و بمب افکنی آمریکا و اروپا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران است».

       اینها اگر کفایت نمی کند، فدوی اسناد مصور منگوله دار زیر را هم برای جوریِ جنس، بقول عوام for free، علاوه می کند:

       خب، خوانندگان محترم ضدانقلاب، بفرمایید که کافی ست یا فدوی همینطور تخته گاز برود؟ تعارف نکنید زیرا اهانت های حضرات به بیش از نیمی از جمعیت ایران سابق،علی غیرالنهایه است! بسیار خوب، گور پدر مال دنیا، فدوی آتش به مال اش زده و فقراتی دیگر از اهانت های مؤمنین را نیز در پی می آورد:

و بعنوان تیر خلاص:

       حال فدوی از ذکر این مصیبت نیز می گذرد که با به اصطلاح بیت المالی که برادران در تولید اینگونه مهملات اهانت آمیز دود فرموده و می فرمایند، چه تعداد کودک گرسنه را می شود از سطل آشغال ها بیرون کشید…

بیت

شرح اين هجران و اين خون جگر

اين زمان بگذار تا وقت دگر    

       باری- به باور فدوی،حضرات آیات عظام و حجج اسلام،ضاعف الله اموالهم اجمعین، بسیار پوست کلفت تر از آنند که با زبان خوش و  انتقاد از یک بنر مکتبی، از خر شیطان بزرگ پیاده شوند؛ فلذا فدوی حجت را بر خوارج تمام کرده و عرض می کند که تا کار به تابلوی بعدی که در پی می آید، نکشیده:

نیم بیت

"ای زن" این نودولتان را بر خر خودشان نشان!

       زیاده عرضی نیست

        7 جولای 017 

 

       بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

       علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

       هفتم جمادی الجولای سنهء 2017 ترسائی

       کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

       تا درودی دیگر، بدرود

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه