خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

26 تير ماه 1396 ـ  17جولای 2017

 

دست آورد!

       همانگونه که علمای ما دارند کار خودشان را انجام داده و در ماجراهای مربوط به بول و غایط و سایر احکام، سخت دست و پا می زنند، علمای خاج پرست در آن سوی جهان هم، کار خودشان را می کنند و حتا گاه، در جهت تمایلات مؤمنین، دست به پژوهش و تحقيق می زنند!؛ لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته و نخست یکی از علمای خودمان و مجاهدت های علمی وی را پس از ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و بازی با انگشت بیست و یکم مبارک ملاحظه، و سپس به یک مستورهء شگفت انگیز در باب مجاهدت های علمای خاج پرست در بلاد کفر و زندقه، که در پی می آید، نگاه کرده و عمامه تان را قاضی فرمایید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!:

       و اما راویان اخبار و ناقلان آثار و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار، در این جستار، چنین روایت کرده اند که:

       * اولین پیوند آلت تناسلی مردانه در آمریکا، در بیمارستانی در بوستون، با موفقیت انجام شد و جراحان آن را یکی از دستاوردهای تاریخ جراحی قلمداد کردند. تامس منینگ، بیمار 64 ساله که پزشکان سه سال پیش مجبور شده بودند آلت تناسلی ‌اش را به علت سرطان قطع کنند، سومین مرد در دنیا است که این جراحی تجربی برایش انجام شده است. پزشکان انتظار دارند در چند ماه آینده ادرار کردن و فعالیت جنسی آقای منینگ به وضعیت طبیعی برگردد. این جراحی پانزده ساعته که بیش از پنجاه پزشک با تخصص ‌های مختلف در آن شرکت داشتند تقریباً دو هفته پیش در بیمارستان عمومی ماساچوست انجام گرفت. مسئولان بیمارستان در بیانیه‌ای خاطر نشان کردند: "اگرچه آسیب به آلت تناسلی مردانه همیشه کشنده نیست اما عوارض روانی آن بسیار سنگین است." آقای منینگ امیدوار است، با مطرح شدن علنی این جراحی در رسانه‌ها، تابوی صحبت دربارهء آسیب‌ های عضو تناسلی شکسته شود و مردان نیازمند به دنبال روش‌های درمانی مناسب بروند.او گفت: "امروز فصل تازه‌ای را با امیدواری برای خودم و برای کسانی که از آسیب های تناسلی رنج می برند شروع می‌کنم... این موفقیت را با دیگران تقسیم می‌کنم و امیدوارم که جراحی چنین پیوندی آینده‌ای درخشان داشته باشد."/ بی.بی.سی

       این هم دو تن از علمای خاج پرستی که ذکر خیرشان رفت:

       و این هم برادر خاج پرستی که، بی امدادهای غیبی، آلت رجولیت خود را، به اهتمام علمای خاج پرست، باز یافته است:

 

      تا اینجای قضیه، ظاهراً، ختم به خیر شده است؛ لکن فدوی در همین ارتباط، پرسش هائی از مؤمنین دریافت کرده که بلحاظ شمول آنها به سایر مؤمنین  و مؤمنات، کثرالله امثالهم، آنها را بعنوان مشق شب شرعی، با خوانندگان محترم ضد انقلاب، بقول عوام، share می کند تا رستگار شود. و من الله التوفیق.

       1. آیا سکس با همسر خود با آلت تناسلی پیوندی حکم زنا دارد یا خیر؟ حرام است یا حلال؟

       2. پیوند آلت تناسلی مسلمان به کافر یا کافر به مسلمان چه حکمی دارد؟

       3. اگر شخص اهدا کننده کافر و ختنه نشده باشد بعد از پیوند با ختنه کردن تبدیل به آلت تناسلی مسلمان می شود؟در این صورت آیا اهدا کنندء کافر هم مسلمان می شود؟

       4. از اآنجایی که در روز جزا همهء اعضا بدن زبان به سخن می گشایند اگر آلت تناسلی پیوندی دچار بحران هویت شد تکلیف چیست؟

       5. شخصی که آلت تناسلی خودش را اهدا می کند بعد از مرگ به بهشت می رود یا به جهنم؟ در هر صورت تکلیف آلت اش چه می شود؟

       6. در راه ریشه کن کردن نژاد پرستی، پیوند آلت تناسلی سیاه پوست به سفید پوست یا برعکس چه تاثیری بر رنگ آلت تناسلی فرزندان حاصله دارد؟

       7. آیا بچهء حاصله از پیوند آلت تناسلی تخم حرام است؟

       8. اگر فردی با آلت قبلی خود فرزند پسر داشته و با آلت جدید فرزند دختر بیاورد، تکلیف خواهر و برادری آنها از نظر شرعی چیست؟

       زیاده مسأله ای نیست...

بعدالتحریر

       فدوی شدیداً خسته بود و داشت می رفت بخوابد لکن از شما چه پنهان که دریغ اش آمد که یکی دیگر از دست آوردهای علمای خاج پرست را نیز، برای جوری جنس، به شرح زیر ضمیمه نکند:

         * کاندوم هوشمند به بازار آمد! به گزارش ایران ناز ، روابط جنسی و تولید مثل از اصلی ترین نیاز های افراد است. پیشگیری از بیماری های مقاربتی و حاملگی های ناخواسته با استفاده از روش هایی همچون استفاده از «کاندوم» امکان پذیر است. حال با ورود یک کاندوم هوشمند، که می تواند زمان و کالری مورد استفاده در رابطهء جنسی، سرعت رابطه و دیگر فاکتورهای مهم در رابطهء جنسی و سلامتی جسم را اندازه بگیرد کیفیت روابط جنسی بهتر می شود. به گزارش ایران ناز، یک شرکت بریتانیایی تا پایان سال جاری میلادی «کاندوم هوشمند» را به بازار عرضه خواهد کرد. این کاندوم در واقع کاندوم نیست بلکه حلقه ای است که در انتهای کاندوم قرار می گیرد و مجهز به نانوچیپ برای جمع آوری اطلاعات است. به گفتهء شرکت سازنده، “اولین کاندوم هوشمند دنیا”، بسیار راحت، ضد آب و سبک است و بارها و بارها می توان از آن استفاده کرد؛ همچنین می توان آن را با مواد شوینده شست و تمیز کرد. این کاندوم میزان کالری مصرفی در حین رابطه جنسی، مدت، دفعات و سرعت رابطه جنسی، پوزیشن های رابطه، دمای پوست و چند عامل دیگر را اندازه گرفته و آن را از راه بلوتوث به تلفن مصرف کننده می فرستد. علاوه بر این، این کاندوم به مصرف کننده دربارهء وجود عفونت های آمیزشی، مثل کلامیدیا و سیفیلیس، هم اطلاع می دهد؛ این حلقه “فیلتر آنتی بادی” دارد که وقتی در معرض پروتئین ها یا آنتی ژن های عفونت های آمیزشی قرار می گیرد هشداری را به تلفن مصرف کننده ارسال می کند. شرکت سازنده همچنین مدعی است که این اطلاعات کاملاً محرمانه و ناشناس می مانند اما اگر کسی بخواهد می تواند آمار و ارقام خود را با دیگر مصرف کنندگان در سراسر دنیا مقایسه کند. این حلقه حتی یک پورت «مایکرو یو اس بی» دارد که می توان آن را به کامپیوتر یا برق وصل کرد؛ شارژ آن یک ساعت طول می کشد و با هر بار شارژ می توان از آن 6 تا 8 ساعت استفاده “فعال” کرد. تاکنون صد هزار نفر پیش از عرضه به بازار، برای خرید کاندوم هوشمند ثبت نام کرده اند. قیمت این کاندوم هوشمند فعلا شصت پوند (تقریبا 73 دلار) است./ http://www.irannaz.com

فدوی دست آورد بعدی علمای خودمان، لعنة الله علیهم اجمعین، را می داند؛ لکن دست آورد بعدی علمای  خاج پرست را حتا حدس هم نمی تواند بزند، شما چطور؟..

ضمناً: فدوی در پیوند با محصول مذکور،از ایالات و ولایات، نماینده فعال و مکتبی می پذیرد.            

و من الله التوفیق.

 

نوعی محرومیت جنسی

       فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه، به خبر خداپسندانه ای که در پی می آید نیز برخورد که مزین به سند منگوله داری نیز بود و نیز ناقل این خبر خوب، که ما هم سرانجام در ارتباط با تولید سگ و گربه، بحمدالله والمنة، خودکفا شدیم:

       * واردات سگ و گربه به کشور ممنوع شد. گمرک جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به سازمان هواپیمایی، نسبت به ورود سگ و گربه به کشور بویژه در قالب مسافری و همراه هشدار و آنرا صریحاً ممنوع اعلام کرده است./ صبحانه با خبر

       فدوی این اقدام را از آن جهت خدا پسندانه می داند که اگر حضرات آیات زیر فشار مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، و یا تنگناهای فزایندهء اقتصادی، گوشت سگ و گربه را حلال اعلام می فرمودند، تکلیف آن زبان بستگان چه بود؟ فدوی به یک فقره شیهه در این ارتباط، و پاسخ به آن، برای جوریِ جنس، ذیلاً اکتفا می کند:

         * هاشمیان: از ساکنین شمال شهر تهران هستم. روز جمعه به اتفاق خانواده به پارک قیطریه رفتیم. در این 2 ساعتی که در پارک بودیم از مزاحمت‌های افراد سگ به دست و صدای واق واق این سگ‌ها عذاب کشیدیم. صحبت بنده با مسئولان شهرداری است آیا اجازه می‌دهند بنده یک گوسفند که حلال گوشت است و مزاحمتی هم برای کسی ندارد با خودم به پارک ببرم؟ بنویسید مماشات تا کی و چقدر؟

       فدوی: مراتب در شرایطی که پس از نرمش قهرمانهء صبحگاهی، مشغول نوشیدن جام زهرِ قندپهلو بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام بشدت متغیر شده فرمودند بجای این مهملات،  اگر آب کُر دست تان است زمین گذاشته خود را به بیت رسانده و معظم له را در نوشیدن یک قوری زهر که وبال شان شده است، یاری کنید، برادر هاشمیان!.. فدوی قدری اظهار بیضه کرده و از حضور پُر زورشان استدعا کرد که دست کم اجازه فرمایند که شما در معّیت گوسپند به پارک بروید! که خشم مقدس شان چندان فزونی گرفت که فدوی به هستیِ تُرد خویش شدیداً بیمناک، و با ترس و لرزی  قهرمانانه، علت را جویا شد؛ فرمودند حاضرند که سگ لعنة الله علیه را حلال گوشت اعلام فرمایند لکن فتوای قدم زدن با گوسپند در پارک ها را صادر نفرمایند! فدوی همچنان لرز و عرض کرد که هنوز هم ملتفت فرمایش معظم له نشده است. اظهار مرحمت فرموده، گوش فدوی را سخت پیچانده و فرمودند که فدوی هم به این خنگی براستی که نوبر است! و افزودند  که مرادشان این است که چون در نظر دارند که برای رسیدن به بمب هیدرژنی، از طرح کرهء شمالی* استفاده فرمایند، فلذا با بردن گوسفند به پارک ها موافقت ندارند، زیرا آن زبان بستگان علف ها را چریده، و دیگر چیزی برای ُامّت باقی نمی گذارند! خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر هاشمیان!

       زیاده عرضی نیست

پی نوشت

       * کرهء شمالی به شهروندان خود دستور داد که خود را برای قحطی و دورهء ریاضت اقتصادی احتمالی آماده نمایند و حتا اگر لازم شد،علف بخورند! / رسانه ها

***************************************************

مجلس بی ريا ست؛ شما هم بفرمائيد سر سفره!

 

هر کسی آن ِدرَود…

       ...کیست که نداند که سازمان های فرعی، مانند حراست، اماکن، گشت ارشاد و حتا نیروی محترم انتظامی متخلص به "ناجا" و...، که SS های برادر هیتلر(ره) را بیاد می آورند و فدوی آنها را "از دمِ گشت"، زیر کاتاگوری "عملهء بیت" طبقه بندی می کند، از اهرم های فشار، بمثابه چماق مرصّع حضرت آقا(ضپ)، و در جهت تحکیم چیزی بنام نظام عمل می کنند. بر این پایه، این بزرگواران، بعلت اِعمال عملیات ایذائی مستمر، همینطور فله ای، اگر نگوید مورد تنفر، دستکم مورد علاقهء شهرو ندان غیر وابسته نیستند(1)، و یواشکی و جوری که ضد انقلاب نشنود عرض می کند که ملت شدیداً می خواهد که سر به تن شان نباشد. نمودی از این رفتار و رابطهء عاطفی بین ملت و حکومت را، درخبری که در پی می آید، ملاحظه می کنید:

       * مرگ غیرطبیعی مسئول حراست شبکهء بهداشت و درمان هیرمند.

       و در ادامهء خبر وحشت اثر:

       * رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: روز گذشته یکی از کارکنان حراست شبکهء بهداشت شهرستان هیرمند، پس از ربوده شدن توسط دونفر فرد ناشناس و خوراندن اسید توسط آنها، امروز در بیمارستان جان سپرد. دکتر نصیری در گفت وگو با ایسنا ضمن تسلیت به خانواده داغدار کارمند حراست شبکهء بهداشت هیرمند افزود: هنوز از علت یا دلایل این اقدام غیرانسانی که توسط فرد یا افراد صورت گرفته مشخص نیست./ ایسنا

       گفتن ندارد که فدوی از بروز این واقعهء خشونت آمیز، بویژه در دانشگاه، اندوهگین و متأسف است؛ لکن و از دیگر سو، مگر حضرات آیات، بویژه در عرصهء کشاورزی، جز باد کاشته اند؟! بهر روی فدوی می پندارد که این نخستین باری ست که ملت، اسید را به برادران، بر می گرداند!

_________________________________________

(1) از منظر فدوی، داعش درونمرزی (جمهوری اسلامی- م)، موجب پدید آمدن تغییراتی در طبقه بندی مردم در جامعهء شکوهمند شده است که فدوی از آنها، به ترتیب قد، به: مجذوبین، مأمورین و مرعوبین یاد می کند.

 

نیروی حافظه

       دیکتاتوران گرامی، بویژه از نوع اسلامی اش، در مسافرت هاشان به جهان هنوز آزاد، اگر نستجیر بالله نمازشان قضا شود، چماق شان قضا نمی شود! این معنا را فدوی از مرور خبری که بنقل از برادر بی.بی.سی در پی می آورد، دریافت:

       * شامگاه 16 ماه مه، در جریان سفر رسمی رئیس جمهوری ترکیه به آمریکا و دیدار او با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید، گروهی از مخالفان دولت ترکیه برای اعتراض به سیاست ‌های آقای اردوغان در برابر اقامتگاه سفیر آن کشور اجتماع کردند. در مصوبهء کنگره آمریکا آمده است که "این تجمع مسالمت آمیز" برای چند ساعت ادامه داشت اما ناگهان "طرفداران اردوغان و افرادی از داخل محوطهء سفارت از صف ماموران پلیس واشنگتن عبور کردند و تظاهرکنندگان را هدف حمله خشونت‌آمیز قرار دادند."

       و لذا:

       * کنگرهء آمریکا خواستار پیگرد قانونی محافظان رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه شده است.!

       و اما از آنجا که فدوی نیز مانند سایر مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، مقلد و عقل و بار مستقلی ندارد، فلذا مراتب را در فاصلهء بین دو قیلوله و در ساعات شرعی از مرجع تقلید خود، آیت الله خیلی عظما سید کامبیز قندستانی، دام مجده، استفتاء کرد. آن بزرگوار بعدالتحیه و السلام در پاسخ فرمود:   

       «بسمه تعالی- از دلایل توفیق خاج پرستان در ممالک راقیه، یکی همانا واژهء بقول عوام maintenance است که به حفظ و نگهداری و تعمیر آلات دلالت دارد؛ فلذا احوط آن است که برادران دیکتاتور در سفرهای خارجی به دنیای آزاد، چماق مبارک را با خود نبرند. این راهکار، مفیدِ دو فایده است؛ نخست آنکه چون همراه نیست، لا محاله مصرف هم نمی شود! و لذا معضلات مذکوره اساساً موضوعیت پیدا نمی کند. دیگر اینکه، اگر چماق مقدس را در محل بگذارند، عملهء بیت در این فاصله، آب و روغن و غیره را چک کرده و آن را برق هم می اندازند تا در بازگشت بسیار بهتر از پیش بکار گرفته شود...   و من الله التوفیق

 

بعدالتحریر

       دمکراسی استکبار، بشرح زیر به قولی که داده بود، عمل کرد:

       * صدای آمریکا - در حالیکه پلیس پایتخت آمریکا حکم بازداشت 12 نیروی امنیتی و محافظان رئیس جمهوری ترکیه را صادر کرد، وزارت خارجه این کشور نیز به تلافی، سفیر ایالات متحده در آنکارا را احضار کرد. «پیتر نیوزام» رئیس پلیس واشنگتن دی.سی. غروب پنجشنبه 25 خرداد اعلام کرد حکم بازداشت 12 نفر از نیروهای امنیتی و محافظان رجب طیب اردوغان به اتهام حمله به تظاهر کنندگان در این شهر صادر شد. اواخر اردیبهشت در حاشیه سفر اردوغان به واشنگتن،‌ گروهی از معترضان در مقابل سفارت ترکیه در پایتخت آمریکا تجمع کردند که در زمان حضور رئیس جمهوری ترکیه بین محافظان او و این معترضان درگیری روی داد که دست کم یازده نفر زخمی شدند.

 

صلهء ارحام

       ..لطفاً سر به سر فدوی نگذارید که امروز شدیداً خشمگین است؛ فلذا بی مقدمه و از قول آن بزرگوار می گوید:

بیت

بگیرید زنجیرم ای دوستان

که پیلم کند یاد هندوستان!

 

       که البته می خواست بجای هندوستان بگوید چین، لکن به احترام وزن و قافیه، نگفت!.. یعنی چه آقا؟ فدوی هیچ جور زیر بار نمی رود و عنقریب است که زنجیر پاره کند. آخر یک بام و صد هوا که نمی شود. ملت ورجاوند، با تهدیدات خداوند متعال، به مقام معظم رهبری(ضپ) چک سفید امضاء داده است که تا آخرین قطرهء دارائی خود را (نفت- م) با استثنای مسلمانان ایران سابق، صرف مسلمانان تحت ستم جهان، بی هیچ حصر و استثنا، فرماید. باری، فدوی از لحظهء دریافت خبری که در پی می آورد، خواب و خوراک ندارد، شما هم مویه کنان ملاحظه کنید:

       * اقدام عجیب مقام‌های چین علیه مسلمانان این کشور.  

       و در ادامهء خبر بهجت اٍثر:

       * بر اساس گزارش‌ها، مقام‌های چین، بالاجبار مردم منطقهء مسلمان ‌نشین سینکیانگ را مجبور کرده‌اند اسامی مذهبی را از کودکان خود برداشته و تغییر دهند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، همچنین این مقام‌ها بزرگسالان را در منطقه سینکیانگ مجبور به حضور در تجمع‌ هایی برای نشان دادن سرسپردگی به حزب حاکم کمونیست کرده‌اند. یک رسانهء حامی حقوق مردم اویغور، منطقهء سینکیانگ به نام «رادیو آسیای آزاد» گزارش داد که مقام‌های چین در ماه رمضان در منطقهء سینکیانگ دستور داده‌اند همهء افراد زیر 16 سال که طبق تشخیص پلیس اسامی آن‌ها بیش از حد مذهبی بوده، باید نام خود را تغییر دهند. در همین راستا گفته شده چیزی حدود 15 نام شامل اسلام، قرآن، مکه، جهاد، امام، صدام، حاج، مدینه و عرفات ممنوع هستند. در ماه آوریل مقام‌های چین نیز برخی اسامی اسلامی را برای نوزادان مسلمان ممنوع کرده بودند اما طبق دستور جدید اکنون این ممنوعیت اسامی شامل همهء افراد زیر 16 سال می‌شود./ تدبیر

       البته ان نخستین بار نیست که بردران ملحد و متعهد چینی، سر بسر مؤمنین چشم تنگ می گذارند که فدوی شرح اش را بهنگام نوشت و منتشر کرد* که داستان بطور خلاصه این بود که:

       * دولت چین دانشجویان مناطق مسلمان ‌نشین را مجبور می‌کند هندوانه بخورند تا روزه نگیرند! / ناظران

رباعی

اگر دستم رسد بر چرخ گردون

ازو پرسم که این چون است و آن چون

یکی را می دهی "صد ضربه شلاق"

یکی را "هندوانه، عینهو خون"؟!

       ملاحظه کردید؟ فلذا فدوی منتظرالظهور از مقام معظم رهبری (ضپ) شدیداً انتظار دارد که اگر آب کُر دست شان است زمین گذاشته و به کمک مسلمانان مظلوم چین بشتابند که فی التأخیر آفات و یکوقت خدای نخواسته، عمامه مان توی هم نرود!.. و من الله التوفیق

_______________________________________

* آرشیو هزل داتکام- July 12th, 2015   

 

   

    * مهندس نوریزاده:  اشعار و مداحی دکتر مطیعی در روز عید فطر حرف دل مردم بود که از زبان ایشان بیان شد. انصافاً مثل موشک‌های سپاه عمل کرد. درود خداوند بر ایشان باد، دل دشمنان به لرزه آمد.

       فدوی: مراتب در مجال دردناکی که شتابان عازم مبال بودند، به پیشگاه معطرشان تقدیم شد. فرمودند «گردن شکسته چرا پیش از آنکه حضرت ما به اسهال قهرمانانه دچار بشود نگفتی تا مداحی ايشان را جایگزین موشک های سپاه بفرمائیم؟» خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو مُده ظله العالی درانداختید، برادرِ مهندس نوریزاده! باری، ضمن اینکه سلام فدوی را به دکتر نوریزاده ابلاغ می فرمایید، از سینه زنی که فارغ شدید، برای خالی نبودن عریضه، قدری هم دکتری و مهندسی بفرمایید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

 

       * 9570---0916: بخش بزرگی از فعالیت شبکه‌های مجازی در کشور متأسفانه ترویج فساد و فحشا است و مایه تعجب است که چرا مسئولین دولتی، قضائی و مجلس در مقابل این پدیدهء فاجعه ‌آفرین، دست روی دست گذاشته‌اند و چاره‌ای نمی‌اندیشند؟! یک نسل در حال تباه شدن است، آقایان کجایید؟!

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی، و با قید چندین فوریت بعرض مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین رسید، بعدالتحیه و السلام و ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند: در فضای مجازی، مشغول حال حقیقی هستیم، لطفا مزاحم نشوید، برادر فدوی!.. خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را این طور سنگ روی یخ کردید، برادر 9570---0916!

 

       * شیروان بهارستانی – طالش: رئیس محترم مجلس شورای اسلامی! زمانی که وزیر خارجه شیطان بزرگ نقشه سری 38 سالهء خود برای براندازی نظام و حمایت خود را از اذناب داخلی اعلام می‌کند، چرا مجلس شورای اسلامی به بهانهء سرکشی به مرخصی دو هفته‌ای می‌رود؟!  آیا این مرخصی، سپردن میدان به دشمن تلقی نمی‌شود؟!  خالی کردن سنگر کشور چه مفهومی دارد؟ گویا نمایندگان نیز دشمن غدار را فراموش کرده‌اند؟!  گویا نمایندگان فراموش کرده‌اند که وکلای ملت‌اند! 

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی و در فاصلهء بین دو قیلوله، به سمع و نظر نمایندگان محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین، رسید؛ در بازدم و بعدالتحیه والسلام صدور چندین آروغ ستاره دار و پس از دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل (ص)، از ملت اعلام برائت و تأکید فرمودند که ایشان نمایندگان محترم حکومت در مجلس بیت هستند و لاغیر! خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را اینجور سنگ روی یخ کردید، برادر بهارستانی!

 

       * عباس پژوم - کرج : بیش از یک سال است که یارانه‌ام را قطع کرده‌اند؛ شب انتخابات پیامکی دریافت کردم که «اشتباه شده یارانه شما در اردیبهشت واریز می‌شود!..» بعد از انتخابات پیامک دیگری آمد که «به خاطر "شائبهء انتخابات" واریز نشد! پس از بررسی، در صورت واجد شرایط بودن پرداخت می‌شود!» عرض می‌کنم چرا مردم را سرکار می‌‌گذارید؟...

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلید الاسلام والمسلمین، برادر حسن(ع) روحانی، ریاست محترم  آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که از دست شما مردم به ستوه آمده  و نمی دانند چه کنند؟ اگر در جهت سر کار گذاشتن شما اقدامی نکنند، متهم به کم کاری می شوند و اگر که شما را اینگونه سر کار می گذارند که گلایه می کنید، برادر پژوم!

 

       * ايضاً شیروان بهارستانی – طالش: پافشاری برخی مسئولان برای اعزام حجاج به مکه، چندان عاقلانه نیست، آن چه که مسلم است، جان زائران عزیز کشورمان در سفر به عربستان با تهدیدهای گوناگون مواجه است و حضور گروه‌های تروریستی مورد حمایت آل‌سعود در منطقه، از کینه آنان حکایت دارد. لذا مسئولان بایستی مدبرانه و واقع‌بینانه‌تر به تحولات نگاه کنند.

       فدوی: این چه فرمایشی ست؟ فوق اش تجاوز می کنند، در این صورت هم:

بیت

"ته" که نه در راه "شریعت" بود

بار گرانی ست کشیدن "به پشت"!

 

       * 8180---090 :دولتمردانی که بر اساس رسم و عادت به حرم امام راحل(ره) می‌روند به امام عرض کنند شما دغدغه مستضعفین را داشتید ما کاری کردیم که بسیاری از مردم در پرداخت قبض گازشان درمانده شوند و ما به جای رفع مشکل ملت مان گاز مجانی به ترکیه صادر کردیم! و هواپیمای غول‌پیکر خریدیم که اگر توان پرداخت پول گاز را ندارند حداقل به این هواپیماها نگاه کنند و لذت ببرند؟!!

       فدوی از بجریان انداختن عریضهء شما حرفی ندارد، لکن پیش از آن، یاد آوری یکی دو نکته خالی از ضرر نیست. نخست اینکه حضرت امام(ل) پس از فرود اضطراری از کرهء ماه به زمین، به شهادت همگان، آب- برق- گاز- اتوبوس و حتا مسکن را مجانی اعلام فرمود، فلذا بموجب نص صریح حضرت شان(ل) شما نیازی به پرداخت هزینه های مذکور ندارید و اگر هم تا بحال پرداخته اید، از کیسه تان رفته است، لکن نظر به عوالم دوستی و مودّت فی ما بین فدوی و حضرت ابوی تان(ره)، اگر قبوض پرداختی چهل سال گذشته را به دفتر فدوی ارائه کنید، نسبت به استرداد آن اقدام لازم مبذول خواهد کرد. ضمناً از فدوی می شنوید، به حرف های معاندین که بر ستون برج میلاد می نویسند:

بیت

آب مفت و برق مفت و گاز مفت

این ستون در مقعد آنکس که گفت!

توجه نکنید، برادر8180---090!

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

12 جمادی الجولای سنهء 2017 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه