خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

9 امرداد ماه 1396 ـ  31 جولای 2017

 

کشور دموکراتيزه می شود!

          فدوی تردید ندارد که اگر از خوانندگان محترم ضدانقلاب بپرسد که رایج ترین اتهامی که عملهء بیت بابت آن، مردم ناسپاس ایران سابق ر، به هتل های پنج ستارهء برادران (زندان- م) روانه فرموده و می فرمایند چیست، ضمن کوبیدن چندین مشت محکم  بر دهان خود، خواهند فرمود: توهین به مقام معظم رهبری(ضپ) و دَم قیچی های معظم له و از آن میان، مسؤلین نظام...

          تورقی کوتاه در جراید شریفهء دارالخرافه، شمار قابل اعتنائی از این دست اتهامات را به آسانی بدست داده و فدوی را از پُرچانگی بیشتر در این باب، معاف می کند. آنچه که اما در این ارتباط خشم ویرانگر فدوی را بر می انگیزد، آن است که ضدانقلاب، تا آنجا که فدوی می داند، تاکنون هیچ اقدامی در حل این معضل، مبذول نفرموده است؛ باز صد رحمت به پیاده نظام بیت که مشت های محکم را بجای دهان خود، به دهان استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل حواله می کنند! باری نقطه سر سطر؛

          از آنجا که فدوی، بعبارت خاج پرستان، می خواهد که بخشی از راه حل باشد و نه مشکل، مدتها پیش از این، در یکی از جراید دارالخرافه خواند که یک زندانی دگراندیش، با افزایش وثیقهء چهار صد میلیون ریال به پانصـد میلیـون ریال از زندان آزاد شده است. از شما چه پنهان، فدوی قدری به مابه التفاوت وثیقه خیره شد که از چه بابت می تواند باشد؟... که ـ به زودی، البته دریافت که:

          * دادگاه به دلیل یک اتهام جدید مبنی بر توهین به رهبر انقلاب، مبلغ وثیقهء ایشان را صد میلیون ریال افزایش داد!

راستش، گرچه نمی شود به زندان های حکومت اسلامی رفت و به رهبر معظم انقلاب توهین نکرد، ولی حکم صادره این خاصیّت را دارد که از این پس، اهانت به رهبر معظم انقلاب، می کند به عبارت دانه ای صد میلیون ریال!... یعنی، شما اگر از وضعیت مالی خوبی در ایران اسلامی برخوردار باشید، می توانید از صبح تا شب در خیابان راه بروید و به رهبر معظم انقلاب اهانت بفرمائید.
          آزادی بیان، برای خودش آداب و مراحلی دارد. یک شبه که نمی شود. پیش از این، اگـر مرتکب چنین خلافی می شدید، خدای نخواسته، به 3 شماره، اعدام می شدید لکن اینک در اثر پیشرفت امور، دمکراتیزه شدن جامعهء اسـلامی، و بذل توجّه بیشتر مسؤلین، در اِزاء هر بار اهانت به رهبر معظم انقلاب، فقط صـد میلیون ریال می پردازید و این محدودیتِ مختصر را هم، چند وقت بعد، انشاءالله بر می دارند.
          ذیلاً نرخ برابری ارز برای اهانت به رهبر معظم انقلاب را در خارج از ایران اسلامی می آوریم، تا هموطنان متفرق در چهار گوشهء جهان نیز از این گشایشی که شده است، بی بهره نمانند:
          به دلار آمریکا 10000
          به دلار کانادا 14068
          به لیر ایتالیا 21345000
          به یورو 125000
          به یِن ژاپن 1090600
          تذکر این نکته امّا ضروریست که هموطنان خارج از کشور باید کاملاً رعایت انصاف و امانت را بفرمایند یعنی، به قول حضرت امام(ل)، لکن اینطور نباشد که مثلاً ده بار به رهبر معظم انقلاب اهانت نموده و یک بار منظور نمایند. دوستان می توانند در هر جای جهان که هستند از مزایای این حکم باد آورده استفاده نموده، نرخ اهانت به مقام معظم رهبری را با توجّه به دفعات و نیز جدول فوق به نرخ روز محاسبه و به حساب صد امام(ل) واریز و فیش آن را به نمایندگی حکومت اسلامی در کشور محل اقامت خود ارائه نمایند. بدیهی است در کشورهائی که حکومت اسلامی به دلیل حُسن سلوک فاقد نمایندگی است، بایستی به دفاتر حافظ منافع آن، مراجعه نمود.

          و من الله التوفیق.

 

شهر فرنگ!

          فدوی ساعتی ست که در آستانهء فضای مجازی، همینطور ارّه به ماتحت ایستاده، و دارد به هیاهوئی که پیرامون حجاب برتر مقام معظم رهبری (چادرمشکی- م) جریان دارد، نگاه می کند. ماجرا به گزارش جد اعلای فدوی و به  اجمال و اختصار، از این قرار است که:

شعر

در سردر کاروانسرایی

تصویر زنی به گچ کشیدند

ارباب عمایم این خبر را

از مخبر صادقی شنیدند

گفتند که وا شریعتا، خلق

روی زن بی نقاب دیدند

آسیمه سر از درون مسجد

تا سر در آن سرا دویدند

ایمان و امان به سرعت برق

می‌رفت که مومنین رسیدند...

          گفتن ندارد که در اینگونه موارد، چون حضرات آیات ماموت ها در قیلوله بوده وتازه پس از آن نیز گرفتار ورزش سنگین بازی با انگشت بیست و یکم مبارک هستند، تا ساعت ها نظری ندارند و لذا دور بدست علمای دون پایه می افتد که فدوی بمنظور احتراز از اطالهء کلام، تنها  به نقل یکی دو مستوره از رسانه های درون و برونمرزی، بسنده می کند:

 

مدخل

          انتشار تصاویر بدون حجاب آزاده نامداری، مجری تلویزیون ایران و شبکه اینترنتی آپارات، واکنش‌ های گسترده‌ای را در شبکه‌های مجازی به همراه داشته است. از خانم نامداری که در برنامه‌های تلویزیونی با چادر ظاهر می‌شود، فیلم و عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس نشان می‌دهد.

قرار شد: پنهان خورید باده،که تعزیر می‌کنند!

          و اما راویان اخبار و ناقلان آثار و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار در پیوند با این جستار، چنین روایت کرده اند که:

          گروهی از علمای دون پایه بر این باورند که آزادهء نامداری بدلیل تفاوت در حرف و عمل در اُمّ القراء و بلاد کفر، ریاکار است:

          * در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای آزاده نامداری را به "ریاکاری" متهم و از انتشار این عکس‌ها حمایت کرده‌اند. این اتهام به این دلیل مطرح شده که خانم نامداری در برنامه‌های تلویزیونی و در مصاحبه‌های خود همواره به عنوان چهره‌ای شناخته می‌شد که فعالانه از "حجاب کامل" بخصوص "چادر مشکی" دفاع و برای آن تبلیغ می‌کرد./ بی.بی.سی

          و در ادامهء خبر حیرت اثر:

          * کاربری به نام بهارنارنج در توئیتر گفته است: "موافق انتشارم. بخاطر رو کردن دست آدم هایی که بخاطر منفعت خودشان رعایت کردن حجاب اجباری را چماق میکردند و بر سر مردم فرود می آوردند ولی خودشان معتقد نیستند". صبا در توییتر نوشته است: "ایشون عملی خلاف گفته‌هاش انجام داده، ما باید نگران اخلاق باشیم؟ از داخل خونه ازش عکس نگرفتن! نمیشه هم بخوای محبوب باشی، هم تو لشکر جمهوری اسلامی". شهاب هم در تلگرام گفته است: "چه خوب که با فاش شدن چهرهء ریاکار اینگونه انسان ها به پوچی اعتقادات شان پی میبریم".

          و نیز گروهی دیگر از علمای دون پایه:

          * انتشار این تصاویر را "نقض حریم خصوصی" خوانده‌اند و انتشار عمومی آن را "غیر قانونی" یا "غیراخلاقی" دانسته‌اند. در مقابل برخی نیز موضوع غیر قانونی بودن انتشار این تصاویر را به دلیل حضور خانم نامداری در یک مکان عمومی نابجا دانسته‌اند. اما بحث دربارهء اخلاقی یا غیر اخلاقی بودن انتشار تصاویر داغ‌تر از گفت‌وگوهای دیگر بود. مدافعان "اخلاقی بودن" انتشار عمومی این تصاویر می‌گویند که آزاده نامداری یک چهرهء عمومی است که در بسیاری از موارد به صورت خودخواسته و فعال از "حجاب کامل" دفاع کرده، بنابراین نه تنها انتشار تصاویر او غیر اخلاقی نیست بلکه حتی برای روشنگری افکار عمومی "لازم است". صبا در توییتر نوشته است: "ایشون عملی خلاف گفته‌هاش انجام داده، ما باید نگران اخلاق باشیم؟ از داخل خونه ازش عکس نگرفتن! نمیشه هم بخوای محبوب باشی، هم تو لشکر جمهوری اسلامی".

          و خلاصه علما خواهر دو شخصیتی مذکور را چندان به ستوه آوردند که:

            * به گزارش افکارنیوز، انتشار عکس‌های بی حجاب آزاده نامداری بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت به همین دلیل او  با ضبط ویدئویی نسبت به انتشار تصاویر شخصی اش واکنش نشان داد و اعلام کرد تنها با محارم خود برای تفریح به فضای سبزی رفته بوده که فردی این تصاویر را از او ثبت و منتشر کرده است. آزاده نامداری پس از انتشار یک ویدئو در صفحه اینستاگرامش هم یادداشت کوتاهی به اشتراک گذاشت و از مردم یک درخواست کرد. او نوشت:

که فدوی می پندارد که منظور ایشان از رفعت، رأفت باشد که نوع اسلامی اش البته، مرغوب تر است!، ملاحظه کنید:

          خوانندگان محترم ضدانقلاب توجه دارند که بکار گیری امامزاده سید حسن خمینی در مراسم عقد نیز نتوانست جلوی تولید اثر هنری فوق را بگیرد!:

          فدوی اما پیش از خاتمه، برای جوری جنس، نظر برادر زیبا کلام را نیز برای جوری جنس، در پی می آورد:

          * «متاسفانه جامعهء ما و نظام ها و نهادهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه افراد را تشویق و حتی وادار می کنند چیزی غیر از آن خود واقعی خود باشند. اگر خانم نامداری خود را خیلی محجبه نشان نمی داد شاید این واکنش بی رحمانه نسبت به ایشان ایجاد نمی شد.» او تاکید کرد: «نامداری احتمالا مجبور بوده است به خاطر موقعیت شغلی اش و برای خوشایند جایی که در آن کار می کند، خود را آن چیزی که نیست نشان دهد. غافل از اینکه اگر مشخص شود تظاهر می کند جامعه به او رحم نمی کند.» زیبا کلام گفت: «بسیاری از حملات به او از این جهت است که با تظاهر کردن و ریاکاری سعی کرده است امتیازاتی به دست  آورد. این ناهنجاری دیگری است که متاسفانه در جامعه ما وجود دارد. افراد تظاهر می کنند به چیزی که نیستند تا امتیازی به دست آورند.»

          باری فدوی در پایان این مقال و البته  با پوزش، هیاهو بر سر هیچ!، با ملاحظهء فتاوی علمای دون پایه که ذکر خیرشان رفت، یاد فرمایش آن بزرگوار بشرح زیر افتاد:

آن یکی در وقت استنجا بگفت

که مرا با بوی جنت دار جفت

گفت شخصی خوب ورد آورده‌ای

لیک سوراخ دعا گم کرده‌ای!

        فلذا فدوی بیاد دوستان می آورد که پس از فرود اضطراری حضرت امام(ل) از کرهء ماه بر آن تکهء نگونبخت از کرهء زمین، بنیانگزار ریا و تزویر و اختیار زندگی دوگانه، همانا معظم له  بوده است و لاغیر؛

شعر

دانی که چنگ و عود چه تقریر می‌کنند

پنهان خورید باده که تعزیر می‌کنند

می خور که شیخ و حافظ و مفتی و محتسب

چون نیک بنگری همه تزویر می‌کنند

        که البته این بیرق فروافتاده، مندرس و مومیائی را، مقام معظم رهبری(ضپ)، همچنان شیهه کشان، بدوش می کشد. بر این پایه، خانم/ خواهر آزاده  نامداری از منظر فدوی، یک مهرهء یا قربانی بسیار ریز در این سامانهء دوزخی ویرانگر ست.

 

پیشنهاد سازندهء فدوی:

          همگان می دانند که فدوی بقول فرنگان، همواره دوست می دارد که بخشی از راه حل باشد تا مشکل؛ و هر چند که طرح های مترقی وی در حوزهء عفاف وحجاب و جدا سازی نر و ماده در جامعهء شکوهمند اسلامی همچنان روی میز برادران خاک می خورد، معذالک فدوی برای احتراز از اینگونه درگیری های حیدری- نعمتی در آینده، پیشنهاد می کند که آن چند تکه پارچهء مورد علاقهء مقام معظم رهبری (مقنعه- روسری- چادر مشکی- م) را مردم ناسپاس ایران سابق، بعنوان لباس کار تلقی کنند!

          زیاده پیشنهادی نیست ….

          28 جمادی الجولای 017

 

چه شانسی آورد آن عزیز!

          فدوی در خبری دید که رسیده بود بلائی، ولی بخیر گذشت؛ شما هم ملاحظه کنید تا بعرض او برسید:

          * انعکاس خبر درگذشت مریم میرزاخانی در رسانه‌های جهان / سکوت کیهان و کانال تلگرامی رهبری/ آمد نیوز- تیتر

          و در ادامهء خبر بهجت اثر:

          * خبر درگذشت مریم میرزاخانی، نابغه ایرانی ریاضیات جهان، علاوه بر رسانه‌های ایرانی، در اغلب رسانه‌های معتبر بین‌المللی بازتاب یافت. هفته ‌نامهء نیوزویک آمریکا، لوموند فرانسه، ال پائیس اسپانیا، گاردین بریتانیا، بی.بی.سی جهانی، دیلی میل بریتانیا، اشپیگل آلمان، فرانس24، خبرگزاری فرانسه و ده ‌ها روزنامه و وب‌ سایت خبری در اروپا، آمریکا، آسیا، خاورمیانه و رسانه‌های عرب زبان از جمله اسکای‌نیوز عربی، شروق، المیادین، یورو نیوز عربی، المصر الیوم، الحریه، العربیه، حریت ترکیه و … خبر درگذشت مریم میرزاخانی را به عنوان یکی از خبرهای مهم روز دنیا بازتاب دادند. این در حالی است که روزنامهء کیهان وابسته به بیت رهبری و کانال تلگرامی آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران کوچک ‌ترین یادی از درگذشت این نخبه‌ی ایرانی‌الاصل علم ریاضی نکردند.

          براستی که چه شانسی آورد آن عزیز!

            28 جولای 017

 

بازگشت

          دو میلیونی (دو زاری سابق- م) برادران، اگر اصلاً نیفتد، دستکم کج است!.. فی المثل، ساماندهی معتادین به تریاک پیش از تشریف فرمائی برادران، چندان قانونمند و مرغوب بود، که پس از گذشت چهار دهه،  هنوز ذکر خیر آن می رود!.. اقرار به این موضوع، برای حضرات، البته آسان نیست:

            * تصویری از کارت‌هایی که در دوران رژیم ستم شاهی، برای توزیع موادمخدر دولتی بین معتادان توزیع می‌شد./ خبرآنلاین

و سرانجام و بنقل از صدای آلمان اینکه:

          * پیشنهاد توزیع مواد مخدر دولتی در ایران/ تیتر

          و در ادامهء خبر بهجت اثر:

          * سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس می‌گوید توزیع کوپن برای مواد مخدر در رژیم سابق اشکالی نداشت و همهء مراجع تصمیم‌ گیرنده با توزیع مواد مخدر دولتی موافقت کرده‌اند. هدف این پیشنهاد قطع ارتباط معتادان با قاچاقچیان عنوان می‌شود. منبع: ناطقان

 

دادگاه تجدید نظر

          در پی انتشار خبر میمنت اثر زیر از اتاق خبر فدوی در شمارهء پیشین:

Pakistan: Man sentenced to death for farting in mosque during Ramadan. A Pakistani judge has sentenced a man to be executed after he was expelled 17 times from 6 different mosques for excessive farting during the period of the Ramadan reports.  

که به عبارت خودمان این می شود که جوانی بعلت اینکه 17 بار کوشیده است که در 6 مسجد متفاوت در ماه رمضان اخیر در حکومت اسلامی پاکستان  بگوزد، به اعدام محکوم شده است! فدوی آماج حملات گوناگون قرار گرفته است که بموجب آن زبانزد مشهور:

بیت

گر حکم شود که مست گیرند

در شهر هر آنچه هست گیرند

          بدین معنا که اگر جوان مذکور قرار است بابت آن چند  فقره گوز ناقابل اعدام بشود، تکلیف آیت الله قزوینی که در برنامهء زنده تلویزیونی در 20 ثانیه، سه گوز ستاره دار صادر فرموده است، چه می شود؟،           این هم سند مصور و منگوله دارش:

https://www.youtube.com/watch?v=5BHBp0OGIDI

20 جولای 017

 

برگی ازکارنامه

          فدوی این روزها از برادر سیاه و سفید می ترسد! تا آنجا که هر اقدام برادرانه ای او را به وحشت می اندازد که مبادا یک برگ افتخار آفرین دیگر، به کارنامهء درخشان ما مسلمین، اضافه شود! خلاصه اینکه یک خط در میان دست به آسمان است! باری - نمونهء تازه اگر خواسته باشید، بشرح زیر دم دست است:

          * هجوم یک مرد چاقو به دست به سوپرمارکتی در آلمان یک کشته و تعدادی زخمی بر جای گذاشت. / العربیه

          از آنجا که طبق محسبات فدوی، برادران دیگر محل و کوپن ندارند فلذا  رجاء واثق داشت که مهاجم طبق معمول از برادران نباشد! لکن پیگیری ماجرا و اخبار تکمیلی که به ترتیب زمانی در پی می آید، نشان داد که فدوی حسب شیوهء مرضیه، گز نکرده پاره کرده و چک بی محل کشیده است!:

          * بی بی سی: مردی که دیروز با چاقو در سوپرمارکتی در آلمان یک نفر را کشت، یک "اسلامگرای شناخته ‌شده" بوده است. او در سوپرمارکتی در شهر هامبورگ بدون هدف به خریداران حمله کرد، یک نفر را کشت و شش نفر دیگر را زخمی کرد. مظنون 24 ساله، شهروند امارات متحده عربی است که درخواست پناهندگی او در آلمان رد شده است. پلیس می‌گوید او به تنهایی عمل می‌کرده است.

            * دویچه وله: به گفته شاهدان، مهاجم کاملاً سراسیمه و آشفته بوده است. یکی از شاهدان در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آلمان گفته است که مهاجم هنگام حمله شعار الله‌اکبر سر داده است. پلیس اما می‌گوید که نمی‌تواند این اظهارات را تایید کند

          برادر بی.بی.سی اما در ادامه نکته ای را افزوده که حاکی از عدم شناخت کافی او از برادران است، شما هم ملاحظه کنید بد نیست:

          * انگیزه ضارب هنوز مشخص نیست. به گفته پلیس، مظنون از مشکلات "روانی" رنج می‌برده است.

          در حاشیه عرض می کند: والله برادر بی بی سی، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م ) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آ آ... لطفاً بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، فدوی در سرتاسر مملکت حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب البته بر حق اش، مقام معظم رهبری(ضپ)، برادری را سراغ ندارد، که از مشکلات روانی رنج نبرد!

          زیاده جسارت است

            29 جمادی الجولای 017  

 

حدس بزنید!

          فدوی مطمئن نیست که خوانندگان محترم ضدانقلاب، تاکنون به این نکتهء ظریف(1) توجه داشته اند که مسؤلین محترم حکومت اسلامی(2)، از صدر تا ذیل، کارشان انصافاً چقدر سخت است؛ یعنی دو ترکه اند! بدین معنا که افزون بر مشاغل دولتی، آخوند(3) هم هستند(4)! فدوی برای تبیین ماجرا، مستوره ای را از یک دیدار عبادی – سیاسی! در پی می آورد:

          نظر به اینکه نخست وزیر کانادا انسان/ مسئولی متعارف و متعادل است، یعنی فقط نخست وزیر است، فلذا عیال اش را در این دیدار، از ترس آن آخوند مسیحی بی آزار، قنداق نکرده است!

 

تکلیف شب(شرعی).

          و اما نیروی تخیل، عنصر اگر نگوید نایاب، دستکم کمیابی ست؛ و موارد مصرف آن نیز فقط در ادبیات و هنر نیست؛ فلذا خوانندگان محترم ضدانقلاب، استثنائاً بجای پرتقال فروش(5)، تخیل نموده  و پیدا کنند که در این تصویر، اگر مثلاً بجای برادر پاپ فرانسیس، ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) برادر کلید الاسلام والمسلمین حسن(ع) روحانی بود، چه اتفاقی می افتاد؟

            و من الله التوفیق..

_____________________________________

(1) منظور برادر محمد(ص) جواد(ع) نیست!

(2) داعش درونمرزی- م

(3) معمم و مکلا هم ندارد!

(4) روحانیان نباید رئیس جمهور شوند / از موارد خدعه های حضرت امام (ل)- م

(5) پس از انقلاب شکوهمند، فقط در مجلس،دولت و نهادهای وابسته پیدا می شود!

 

تفاوت از زمین تا...

          فدوی در خبرها دید که علمای خاج پرست، بدون امدادهای غیبی، از مریخ‌نورد مفهومی جدید ناسا، رونمائی کرده اند:

          بقول برادران، "چه مردی بُوَد کز زنی کم بُوَد"؟! ما هم از دست آوردهای خودمان رونمائی می کنیم، تا " اعدام"  شود هر آنکه نتواند دید!  

          زیاده دست آوردی نیست..

          9 جون 017

 

  

        * احمد خاتمی، امام‌ جمعه‌ موقت تهران ضمن بیان این که دشمنان نظام تحریم جدید را صورت داده و یک انسان نامتعادل روانی، ایران را به طور کاملاً نخ‌نما شده تهدید می‌کند، خطاب به ترامپ گفت: «ای مگس! عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری!»/ انتخاب

          یادآوری: حضرت آیت‌الله سیداحمد خاتمی، از اعضاء مؤسس دارالمجّانین دارالخرافه است. شاهد دم دستی:

          * احمد خاتمی، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، خواهان مدال دادن به کسانی شده که در سال 1367 به فرمان آیت‌الله روح‌الله خمینی هزاران نفر از زندانیان سیاسی را اعدام کردند، و گفته است: "برخورد با اینها و کندن کلک منافقین، از عملیات‌های صالح امام راحل بود و باید به همهء آنها که فرمان امام را اجرا کردند، مدال داد."/ بی.بی.سی

 

          * حجت لاسلام والمسلمین حسین(ع) ابراهیمی: مردانی که زنان شان با آرایش بیرون می آیند "دیوث" هستند!/ بهار نیوز

 

          * امام جمعه ساوه: « نماد شال سفيد مانند نماد سبز و بنفش جريان فتنه و مانند پرچم روسپي‌گري بر در خانه‌هاي روسپي‌هاي دوران جاهليت است».

 

          * امام جمعه اصفهان: عکس‌هایی به دفتر من رسیده است که زنان در کنار زاینده‌رود خشک مثل اروپا عکس گرفته‌اند همین کارها را می‌کنید رودخانه که خشک شد بالا دست آن هم خشک می شود.

* ايضاً: نباید از وجود این تحریم‌ها ناراحت شویم بلکه تحریم می‌تواند موجب پیشرفت کشور شود!

 

          * سید احمد علم‌الهدی، نمایندهء ولی فقیه در خراسان رضوی، گفت: همه جای کشور ما میدان جنگ است و کانون میدان‌های جنگ در دانشگاه است، چون دشمن هر صحنه و عرصه‌ای دست اش بیاید آن را میدان جنگ نرم قرار می‌دهد./آمد نیوز

          * ايضاً: بی حجابی ابزار براندازی دین خدا و افراد بی حجاب پیاده نظام دشمنان خدا هستند و این زرق و برق های بی حجابی امروز خمپاره ها و بمب افکنی آمریکا و اروپا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران است.

            

          * رئیس بسیج جامعه زنان اعلام کرد که مجوز خروج زن از کشور بدون اذن همسر با «شرع اسلام در تضاد است»./ حقوق بشر در ایران

 

          * دکتر ولایتی: بازسازی هویت ایران مدیون صفویه است. / آنا

 

          * توانا - سخنان «حمیدرضا عارف» دربارهء «خون خوب» و «ژن برتر» حسابی جنجالی شد. او ژن خوب خود را که از پدر و مادر به او رسیده است عامل موفقیت اقتصادی خودش می داند نه رانت هایی که به واسطهء پدرش - که معاون اول دولت خاتمی و رییس کمیسیون امید در مجلس است - برای او فراهم شده است.

 

          * نعیمه اشراقی: پدربزرگ من تاریخ را تغییر داده و توانسته یک حکومت شاهنشاهی را به یک نظام جمهوری تبدیل کند. چنین انسانی به لحاظ ضریب هوشی قاعدتاً باید در بالاترین سطح باشد.»/ خبرنامه گویا

 

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

بیست و نهم  جمادی الجولای سنهء 2017 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه