تأسيس: 14 مرداد 1392 ـ  در نخستين کنگرهء سکولار های ايران  -همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

6 امرداد ماه 1396 ـ  28 جولای 2017

گزارش مصور آکسيون اعتراض>>>

ما و جشنواره های حکومت اسلامی

«تيرگان» در تورنتو

بيانيهء نهاد مادران علیه اعدام

          چند ماه از آمدن ما به تورنتو نگذشته بود که با جشنواره تیرگان آشنا شدیم! پیش خودمان فکر کردیم که چه خوب است که ایرانیان ساکن تورنتو محملی برای تجمع داشته تا از این رهگذر، نهالی برای افشا و مبارزه علیه حکومت جنایتکار اسلامی کاشته تادر گذر ایام شکوفه های مبارزه را تماشگر باشیم.

        سال 2013 بود، در گفتگویی که با دوستان مبارز علیه حکومت اسلامی جنایتکار داشتیم، شنیدیم که در هنگام برگزاری تیرگان گذشته، وقتی تعدادی از مبارزان برای آزادی معلم زندانی زنده یاد فرزاد کمانگر قصد جمع آوری امضا داشتند با مخالفت مسئولین تیرگان مواجه و با درخواست آنها  توسط پلیس تورنتو از محل تیرگان اخراج شده بودند. پس از مختصری تحقیق برای ما روشن شد که آبشخور «اقدامات فرهنگی!»

          تیرگان کجاست؟ بخشی از اعضای «کنگرهء ایرانیان کانادا»ی آن زمان (و همهء اعضای کنگرهء فعلی)، به همراهی لابی برادر بزرگتر، نایاک، در خدمت حکومت جنایتکار اسلامی هستند. آنها از فرهنگ روزگاران قدیم ایران باستان می گویند، می نوازند، می رقصند و نمایش می دهند اما از فلاکت فرهنگی امروز مردم ایران چیزی نمی گویند! از کشتار مردم ایران و آمار بالای اعدام در حکومتی جنایتکار چیزی نمی گویند! در تیرگان از فساد حاکمان اسلامی ، فحشای اسلامی، فقر و بیکاری این ره آورد اسلام ناب محمدی و غارت ولایت فقیه چیزی نمی گویند! از بی حقوقی زن ایرانی در قوانین اسلامی امروز ایران حرفی نمی زنند! نمی گویند که حقوق انسانی زن نصف مرد و در جاهایی کمتر از آن می باشد. مأموریت جشنوارهء تیرگان استحاله و مسخ فرهنگی ایرانیان خارج از ایران است.

          مدیر افتخاری تیرگان خانم انوشه انصاری می شود که پرچم حکومت اسلامی را به فضای بالای کره زمین برد! از شرکت کنندگان بار اولی و آنها که  از اسرار پشت پرده برگزاری این جشنواره اطلاعی ندارند انتظاری نیست و امیدواریم که با این افشاگری و تحقیقاتی که خودشان انجام می دهند، پس از رسیدن به حقیقت در افشای این تهاجم ضد فرهنگی به مسئولیت انسانی خود عمل نمایند. اما روی سخن با آنانی است که در مقابل زرق و برق و رنگ و دلار و کسب رأی های انتخاباتی خود را می بازند و بازیچه ای می شوند در دست عوامل جمهوری اسلامی! به بهانه های مختلف مانند شمار تماشاگران ، شرکت هنربندان و ... مرعوب شده و خود را توجیه می نمایند!

          ما به جشنوارهء مسخ کننده تیرگان می رویم، اما در آن شرکت نمی کنیم. ما در مقابل این جشنواره می ایستیم و جنایات جمهوری اسلامی برگزارکننده اصلی آن را افشا می کنیم.

          زنده باد آزادی

          زنده باد زندگی

          زنده باد عشق و انسانیت

نهاد مادران علیه اعدام

تلفن : 0016477688556

N.T.Execution@Gmail.Com

بازگشت به خانه