خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

10 مهر ماه 1396 ـ  2 اکتبر 2017

 

چشم بندی خداپسندانه!

          از پدیده های نادری که سونامیِ داعش درونمرزی (حکومت اسلامی- م) با خود بهمراه آورد، یکی هم پدیدهء «ناپدید شدن» است. باری گزارش های مرتبط، در این باب که این غیب شدن ها که از میلیاردها وجوه بیت المال، دکل ها و کشتی های نفتی آغاز و عجالتاً به نقاشی و مجسمه ختم شده اند، با امام غایب، حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا روحی فداه (عج) و سربازان گمنام معظم له در ارتباط اند یا نه، ساکت اند؛ فلذا فدوی در این مختصر می کوشد که گوشه هائی از آن را خدمت خوانندگان محترم ضد انقلاب گزارش کند:

          * غیب شدن ها، وجوهی گوناگون دارند که از آن جمله اند مادی و معنوی و مذهبی؛ نمونه در باب وجوه مادی، دکل و کشتی نفتی اند که ذکر خیرشان رفت و در ابعاد کوچکتر، مجسمه است که از آن میان مجسمهء زیر به وزن 350 کیلوگرم است که دوستان رکورد وزنه برداری جهان را شدیداً شکسته و آن را یک ضرب بالا برده اند!:(1)

          و از میان غیب شدن های معنوی، امحاء نقاشی های زیبای ملهم از شاهنامه  در شهر استاد توس است، که اکنون البته ملک ِطلق مخبط الاسلام والمسلمین علم الهدی ست:(2)

قبل از عمل:

بعد از عمل:

          این هم جاپای برادران در این سرقت معنوی:

          و اما آنچه در این میان حیرت فدوی را برانگیخته، بی خیالی آن امام همام(ع) است!. معظم له با آن همه کرامات، حتا از غبارروبی محل سکونت خود عاجز است تا آنجا که مسؤلان نظام  البته با حفظ سمت به ترتیب ریش، و با اتلاف بیت المال، به این مهم، اشتغال می ورزند. بعنوان مستوره، جسارت است، روی فدوی به دیوار، دادستان تهران را در این ارتباط، ذیلا! ملاحظه می کنید:

          خوانندگان محترم ضد انقلاب یک وقت تصور نفرمایند که این تساهل و بی خیالی تنها محدود و منحصر به ثامن الائمه(ع) است، حضرت اباعبدالله(ع) نیز دست کمی از ایشان(ع) ندارد و مؤمنین، هم در گذشته و هم امسال  ملاحظه کردند که هنگام حمله و تیراندازی به دسته وی، معظم له جاخالی عنایت فرموده و عزاداران اش شل و پل شدند!(3)

بیت

امام(ع) به این بی همتی

هرگز ندیده ملتی!

          حضرت اباعبدالله(ع) حتا دست هموطنان شیرازی را از پشت بسته و هیچ حرکتی در جریان سرقت دیگ نذری از خود بروز نداد! اینهم سند مصور و منگوله دارش:

          * شهردار شیراز به مناسبت محرم تندیسی به نام میدان نذری افتتاح کرد؛ اما سه روز بعد از افتتاح، دیگ مسی میدان به سرقت رفت! طی یکی دو شب گذشته دزدان به نماد پخت آش نذری در پارک خلدبرین دستبرد زده و دیگ بزرگی را که در کنار تندیس دخترک و پیرمرد سالخورده نصب شده بود به یغما بردند./ گویا نیوز

زیاده سرقتی نیست.

30 سپتامبر 017

_______________________________________

1. رسانه‌های ایران گزارش داده‌اند که یک مجسمه برنزی به وزن ۳۵۰ کیلوگرم از محوطه ساختمان معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران سرقت شده است./ بی بی سی

2. مشهد - خبرگزاری مهر: نقاشی دیواری میدان فردوسی مشهد به طول 5000 متر مربع و با موضوع شاهنامه فردوسی یکی از طولانی ترین نقاشی های دیواری کشور بود پس از گذشت چند ماه از بهره برداری به صورت شبانه کاملا پاک شد.

3. بر اساس مشاهدات و گزارشات عزاداران حسینی(ع)، دیشب فردی به نام (ه ـ ر) با اسلحه شکاری وارد یک هیأت عزاداری در ساری شد و پس از شلیک به سمت عزاداران و مجروح کردن دو تن به نامهاء الف ـ ج و ع ـ ج و سوار بریک خودروی 206 ازمحل حادثه متواری شد./ دوستان

 

 

خویشاوندی سببی

          اینهمانی های بین داعش درونمرزی (حکومت اسلامی - م ) و داعش چشم بادامی (کرهء شمالی م-)، آشکار تر از آنست که فدوی بخواهد آنها را به خوانندگان محترم ضدانقلاب، حتا یاد آوری کند، لکن برای دستگرمی، این هم نخستین سند منگوله دار در این جستار(1):

توضیح عکس: اگر دیکتاتور دست راستی را که ابوی دیکتاتور فعلی رهبر کرهء شمالی ست را بجا نمی آورید، سمت چپی، حضرت آقای خودمان است(ضب)

          لکن آنچه که بنظر قدری تازه آمد اینست که مقام معظم رهبری کره شمالی، "تتلو" هم دارد که اینهمانی موجود فی مابین را دیگر، تکمیل می کند!

 زیاده عرضی نیست.

 

تعیین تکلیف

          فدوی دیگر نه وقت دارد و نه حوصله، مسؤلان لطفاً خودشان تصمیم بگیرند که چه دوست دارند؟:

          *طویله یا حسینیه؟!

          و من الله التوفیق.

بنر نصب ‌شده در «شهر جدید اندیشه» در غرب تهران/ پویش

 

 

نیش عقرب «که» از ره کین است!...

          فدوی در جائی خواند که:

          * موجودی که هیچ جوره نمی میرد!/ برترین ها

          و در ادامهء خبر وحشت اثر:

          * می گویند عقرب های ایرانی گزنده ترین عقرب ها در جهان هستند. مأوای این موجودات در بیابان هاست، در دشت کویر و دشت لوت زیاد به چشم می خورند و همینطور در خوزستان، که سرزمین عقرب هاست و مهلک ترین عقرب های سمی در آنجا زیست می کنند. از آن عجیب ترحرف های مرتضی جوهری محقق و حشره شناسی که سال ها در مورد عقرب های ایرانی تحقیق کرده است می گوید: عقرب ها ویژگی ها و رفتارهای عجیبی دارند. یکی از این ویژگی ها که آقای جوهری در مورد آن صحبت می کند، ضد گلوله بودن این موجود است!/ همانجا

          فدوی بمنظور بقول عوام up to date کردن اطلاعات خوانندگان محترم ضدانقلاب بعرض می رساند که عقرب های گرامی، بعون الله به پایتخت نقل مکان فرموده و بعنوان رهبر، رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و غیره  مشغول گزیدن ملت نیمه جان هستند!

          زیاده نیشی نیست.

 

تردید

          … راست اش فدوی در این لحظه حضور ذهن ندارد و نمی داند که آیا هنوز حرکت و یا واژه ای مانده است که دستمایهء اهانت حضرات آیات عظام و حجج اسلام، ضاعف الله اموالهم اجمعین، به ملت سابق ایران باشد؟ خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانند؟ بهر روی فدوی تردید دارد زیرا حضرات قبول زحمت کرده اهانت های سابق را هر از چندگاهی بقول عوام up to date می فرمایند که یکوقت مردم جایگاه خود نزد ایشان را که " دیوث" و" بی غیرت" باشد، از یاد نبرند!

          * امام جمعه اصفهان: خانمهايي كه با وضع نامناسب بيرون ميآيند، نه پدرشان غیرت دارند، نه برادرهايشان./ آخرین نیوز

          البته یک وقت به ملت ورجاوند بر نخورد که چرا ایشان در فحاشی بالا، شوهران را از قلم انداخته!؛ این مهم را پیش از این، مُخبّط الاسلام دیگری بوجهی که در پی می آید، تقبل فرموده است:

          * مردانی که زنان شان با آرایش بیرون می آیند "دیوث" هستند!/ حجت لاسلام والمسلمین حسین(ع) ابراهیمی بهار نیوز/ العربیه

          احتمال اشتباهی هم در کار نیست، زیرا نامبرده مأخذ این فرمایشگونه را، در گفتگو با روزآنلاین پیامبر گرامی(ص) ذکر کرده است، ملاحظه کنید:

          * «- حاج آقا ابراهیمی، شما این هفته در خطبه‌های نماز جمعه به شوهران زنانی که بیرون از خانه آرایش می‌کنند ناسزا گفتید و گفتید که "دیوث" هستند؟

          * «- بله بله، من گفته‌ام، باز هم می‌گویم.!حدیث داریم درباره این موضوع؛ من از خودم درنیاوردم که!

          * «- چه حدیثی است؟

          * «یک حدیثی از پیامبر اسلام!»*

          باری- هرکس هرچه می خواهد بگوید، لکن فدوی اگر افزون بر ترور،حتا سوسک هم بشود، به این می گوید، دفع فاسد به افسَد!،خوانندگان محترم ضد انقلاب خود دانند…..

          بهر روی، یکی نیست که از جناب مُخبّط الاسلام والمسلمین طباطبايينژاد بپرسد که آیا وضع ظاهر و هیئت خنده دار ایشان و سایر همکاران،مناسب جهان امروز است؟!.. اصلاً خودشان چرا مثل آدم در جامعه حاضر نمی شوند، هان!؟

 

تداعی معانی هراس

          برادران، مؤمنین و مؤمنات کثرالله امثالهم، بعون الله و در سایهء شرع انور و البته  پشتیبانی جنود ظفر ورود، چنان بلائی بر سر مردم ایران (که از قرار قابلی ندارند،!) بلکه بر سر مردم جهان آورده اند که حضرات از آن به "اسلام هراسی" و اگر وقت کردند به "ایران هراسی" یاد می فرمایند که گفتن ندارد که خالق "هراس"، پیش از به قدرت رسیدن حضرات آیات و حجج اسلام، لعنة الله علیهم اجمعین، " آلفرد هچیکاک" بوده است که نامبرده دیگر، در پیوند با تولید هراس، به گردِ نعلین حضرات ما هم نمی رسد!...

          باری فدوی در این ماه مبارک محرم، با ذکر این مصیبت که چهرهء ایرانِ البته غیر التقاتی، هرگز هراسناک نبوده است، به آغاز مقال بازمی گردد و هراسی که حضرات در سطح جهان چندان صادر فرموده اند که خاج پرستان، صندلی اتوبوس را در نروژ، با زنان برقع پوش هراسناک عوض گرفته اند!،.. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

          زیاده هراسی نیست..

          30 سپتامبر 017

 

 

جلوه ای از صدور انقلاب

          از آنجا که فدوی محضر اسلام عزیزرا شدیداً درک کرده است،خبرهائی از این دست که در پی می آید،حیرت او را ابداً بر نمی انگیزد:

          به گزارش بولتن نیوز، یک دختر ایزدی مذهب روز گذشته برده‌دار معروف داعش را شناسایی و به نیروهای امنیتی عراق معرفی کرد.

          این فرد با نام مستعار ابوعلی مسئول خرید و فروش دختران و زنان کرد ایزدی مذهب در تشکیلات داعش مستقر در شهر تلعفر بوده است.این فرد با نام مستعار ابوعلی مسئول خرید و فروش دختران و زنان کرد ایزدی مذهب در تشکیلات داعش مستقر در شهر تلعفر بوده است.

          لکن فدوی با ملاحظهء خبر زیر، سرِهمه جایش، اسفناج اُرگانیک سبز می شود:

          *به گزارش بولتن نیوز، پلیس انگلیس این هفته یک زن و مرد را در میدلند به جرم برده‌داری دستگیر کرده است.به نوشته روزنامه «گاردین»، این زن و مرد اصالتا اهل اسلواکی هستند و 20 شهروند اهل کشورهای شرق اروپا را استثمار می‌کردند.این زن و مرد، قربانیان برده‌داری مدرن را برای کار در انگلیس جذب کرده و از درآمد حاصل از کار آنان برای خود استفاده می‌کردند.

          خب فدوی چه راهی دارد جز اینکه این فقره را هم، به صدور انقلاب، علاوه کند؟

اینها هم لابد دارند کشک خودشان را می سابند!

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

فدوی دراین ستون،نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خود جنس اند! و جز گزینش تیتری مناسب و همسو با محتوا، و احیاناً یکی دو انگولک جزئی، نیاز چندانی به دخالت او ندارند!

          * رییس پیشین اتاق اصناف زنجان به جرم «لواط» به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. حاج‌نایبی در سال 1394 با زور و وعده به یک جوان در منزل شخصی خود بارها تجاوز کرده. اتهام او «لواط» بوده، اما چون «دخول» ثابت نشده قاضی حکم برائت داده است. اطلاعات سپاه پرونده او را به دست گرفته بود تا حکم سنگین صادر نشود. شاکی پسری است تنگ‏دست که دنبال کار میگشته./ کیهان لندن

          تحشیهء فدوی: این بزرگوار شاگرد مکتب لواط الاسلام والمسلمین، حاج آقا سعید طوسی نبوده است؟!

 

          * دومین شب مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و اصحاب باوفای ایشان، امشب (پنجشنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد. به گزارش انتخاب به نقل از پایگه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در این مراسم که هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان حضور داشتند، ابعاد حماسه‌ی عظیم عاشورا از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی تبیین شد.

          تحشیهء فدوی: منظور ایشان از تبیین، تفهیم اتهام است!

 

          * العربیه: ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی، طی فرمانی، مجوز رانندگی زنان در این کشور را صادر کرد.

          تحشیهء فدوی: حالا چه عجله ای داشتی برادر ملک سلمان؟!

 

          * سید احمد خاتمی: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی می گویند حجاب در ایران مانند لبنان و ترکیه اختیاری شود و هر فرد هر طور خواست حجاب داشته باشد. این افراد نسبت به اصل دینداری بی تفاوت هستند./ انتخاب

          تحشیهء فدوی: مسئلتن حاج آقا بوفالو:مسلمانان لبنان و ترکیه مسلمان نیستند یا اصلاً آدم نیستند؟!

 

          * زنگ آغاز سال تحصیلی جدید ایران را حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، در یک هنرستان دخترانه در غرب تهران به صدا در آورد. او در صحبتهایش گفت کتاب‌های درسی فعلی، دانش‌آموزان را برای دیروز تربیت می‌کند نه برای امروز و فردا.

          تحشیهء فدوی: یک جوری حرف می زند انگار که ملت مرتجع بوده است!

 

          * رئیس پلیس فتا هرمزگان از دستگیری یک مربی رقص ۱۸ ساله خبر داد که در فضای مجازی اقدام به انتشار عکس و تبلیغ حرفه خود کرده بود.سرهنگ افتخاری افزود که پلیس فتا این جوان را دستگیر کرده و او طی بازجویی ها انگیزه خود از برگزاری کلاس رقص را پر کردن اوقات فراغت و همچنین کسب درآمد اعلام کرده است./ حقوق بشر در ایران

          تحشیهء فدوی: آخر عزیز دل برادر!، تا مداحی مانده،آدم میره سراغ رقاصی؟!

 

          * گلایه فرزند شهید از مسئولین فرودگاه امام خمینی: با 3شهید در خانه حقم را خوردند و کار را به یک آقازاده دادند / بولتن نیوز.

          تحشیهء فدوی:چه باید کرد، این نوعی دوراندیشی خداپسندانه است.آقازادگان و صاحبان ژن های مرغوب کم کم بزرگ شده و از آب و گل در می آیند!

 

          حجت الاسلام محسن رهامی: اصلاح‌طلبان پولی‌ندارند که نگران‌کثیف‌بودنش باشند1/ تدبیر

          تحشیه فدوی: چیز بهتری دارند که  "رو"  نام دارد!

 

          * در پی اختلاف با وزرات بهداشت بر سر تعرفه‌ها، متخصصان بی‌هوشی در برخی بیمارستان‌های ایران دست از کار کشیده و روند انجام عمل‌های جراحی را مختل کرده‌اند./ العربیه،   

          تحشیهء فدوی: بگزارش فرستادهء فدوی به محل، متخصصان بی‌هوشی، با یک تشر حضرت آقا(ضپ)، به هوش آمدند!

 

          بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

30 سپتامبر المؤدب سنهء 2017 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه