خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

22 آبان ماه 1396 ـ  13 نوامبر 2017

 

 

درِ گشادِ سُرنا

          خوانندگان محترم ضد انقلاب، فکر می کنند که چرا فدوی اینقدر شیفتهء داعش درونمرزی (حکومت اسلامی- م) و بقول عوام including اُمّت (ملت سابق- م) است؟ علت البته با مزگی موضوع است، بهمین سادگی!.. توضیح بیشتر، اگر خواسته باشید، عرض می کند که پنداری افزون بر مغز، چشم اُمّت نیز عیب کرده است و حضرت آقائی به این گندگی را نمی بیند و گرنه، اینگونه  شعار نمی داد:

بیت گونه

ای رهبر آزاده

دزدی چرا آزاده؟!

و در جستاری دیگر، که دیگر پای کشور در میان نیست که اهمیتی نداشته باشد، بلکه این بار، پای سپرده های شخصی خود اُمّت در میان است و قرار است که همه چیز را جر بدهد، دوباره به همان امامزاده، که "نبی السّارقین" خودمان باشد، ملتجی می شود، نگاه کنید:

رهبری، حمایت حمایت!

          * به گزارش خبرنگار اقتصادی، تعدادی از سپرده گذاران موسسات اعتباری کاسپین، آرمان و ثامن الحجج با حضور در نمایشگاه مطبوعات با سر دادن شعارهایی چون اسلام رو پله کردن، ملت رو ذله کردن، مفسد اقتضادی اعدام باید گردد، دولت اعتدالی جیبا رو کرده خالی، دولت به این بی غیرتی هرگز ندیده ملی، مرگ بر سیف، رسانه دولتی عامل بی غیرتی، رهبری حمایت حمایت و... نسبت به عملکرد بانک مرکزی در نظارت بر عملکرد موسسات اعتباری و عدم پرداخت مطالبات خود اعتراض کردند/ ایلنا

          باری شما اگر بجای فدوی گردن شکسته باشید، شرافتاً بفرمایید که آیا، شیفتهء این ملت شگفت انگیز، نمی شوید؟

          زیاده عشقی نیست!

 

 

 

خود زنی

          راست اش فدوی نمی دانست که آیا برخی مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، در تعریف "بشر" می گنجند یا نه؟ از خوانندگان محترم ضدانقلاب نیز چه پنهان، که سر و گردن اضافه هم نداشت که از خودشان بپرسد! تا اینکه خود بزرگوارشان، در یک حرکت انقلابی، نشان دادند که بشر نیستند! این هم سند مصور و منگوله دارش:

          زیاده "ارزی" نیست!

 

داعش درونمرزی (حکومت اسلامی- م) و زنجیر!

          ...لکن اینطورها هم نیست که معاندین و ضدانقلاب می گویند(1)... یعنی، اینکه در مملکت حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب البته بر حق اش، سنگ روی سنگ بند نمی شود و  ملت مالباخته فقط ناظر قتل و غارت و سرقت و اختلاس بزرگان جامعهء شکوهمند باشد، خیر، بیگمان چنین نیست و جامعهء مذکور، در پاره ای از بخش های خود، شدیداً  بسامان و قانونمند است(2). فی المثل، برادران، زنجیر را هم، مانند یارانه ها، هدفمند فرموده اند! خوانندگان محترم ضدانقلاب اگر مطلب را هنوز درنیافته اند، فدوی  در توضیح بیشتر دو سه نمونه را در انواع و موارد استعمال آن، در پی می آورد:

          - یکی همان است که مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، بابت بدهی 1400 ساله شان به اباعبدالله (ع) شدیداً  بر سر و کول خود می کوبند و آن بر دو نوع است: خواهرانه- برادرانه:

          نمونه های خواهرانه:

          نمونهء برادرانه:

 

                                                     بعنوان وسیله ای برای مهار کردن کلب آستان علی(ع):

و مصرف بیمارستانی و آن نیز بر دو نوع است: مهار فعالان علمی و مدنی:

          - مهار فعالان علمی؛ مانند امید کوکبی نخبهء فیزیک،پس از 5 سال زندان و از دست دادن یک کلیه:

          - مهار فعالان مدنی؛ مانند محمود صالحی فعال کارگری زندانی و بیمار:

          - و سرانجام، برای امنیت شغلی نابینایان!:

          زیاده عرضی نیست.

_________________________________

(1) قرار شد دشنام، آن هم از این نوع اش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد!

(2) لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست، استفاده کند، تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید!

 

خروج از خط مالروی امام(ل)

          یعنی چه؟ مگر  قرار نشد که حتا مگس مکتبی هم، بی اذن حضرت آقا(ضپ) در آسمان جامعهء شکوهمند اسلامی ما نپرد، هان؟ در این صورت، این چه فرمایش بی ربطی ست که در کرده اید، برادر عباس(ع) جعفری دولت‌آبادی؟!:

          * دادستان تهران از دستگیری اعضای خانواده و زنانی خبر داده که همسران شان عضو گروه دولت اسلامی (داعش) بوده و پس از کشته شدن آنها از این گروه "وجه و دستمزد" دریافت کرده‌اند./ بی.بی.سی

          لکن اینطور نباشد که تتمهء دارائی های ملت یک لا قبا، به بهانهء متوقف کردن داعش برونمرزی در خارج از مرزهای ایران سابق (مدافعان حرم- م) دود شود، برادر بی.بی.سی!



 

آکادمی چفیه مالی 20 /Academy award

هر آنکه بیخبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

میرزاده عشقی

مقدمه: فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی که در بیستمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1)، به دریافت مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشانsir در انگلستان است، نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند، تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ)(2) مُستظهرباشند:

 

          * شربتی، فرهنگی بازنشسته - گلستان: موضوع دیوانگی ترامپ اگر واقعی هم باشد که نیست، با هدایت و رهبری‌های داهیانهء امام خامنه‌ای و همت و حمایت ملت شجاع ایران، این دیوانه را تحویل دارالمجانین جهان خواهیم داد! این دیگر ترس ندارد.

 

          * نیکنام- قم: ای امت ولایتمدار! با عنایت خداوند همان گونه که اربعین‌های شهدای ایران، به سرنگونی طاغوت 2500 ساله و ظهور امام خمینی(ره) منجر شد. اربعین‌های سالار شهیدان در آینده به سقوط حکومت‌های سفاک آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوکران شان و ظهور عزیز حضرت فاطمه (سلام‌اله‌علیها) منجر خواهد شد. ان‌شاءالله.

         

          * 4513 ---- 0913:چرا رسانهء ملی از واژهء «امام خامنه‌ای» برای رهبر و مقتدایمان استفاده نمی‌کند؟!

  

          * 5364---0912: با توجه به وضعیت لجام‌ گسیختهء گرانی و تورم، بیکاری، رکود و... به نظر می‌رسد دست‌هایی در کارند، ایران را مثل روسیه زمان گورباچف و یلتسین ذلیل غرب کنند. اما خوب بدانند تا کشور ما رهبر و مقتدای حکیمی چون امام خامنه‌ای و سربازان جان بر کفی همانند سردار سلیمانی‌، شهید حججی و ملت قهرمان و شهیدپرور دارد این آرزو را باید به گور ببرند.

 

          * قاسم شیخی- آران و بیدگل - طاهائی- تهران: شهادت شهید سرافراز حججی عزیز که حجتی از سوی خداوند حکیم و حلیم برای ملت ما و ملت‌های تحت ستم بود باید الگوی مدیران و جوانان ما باشد. او با اخلاص، بندگی و تقوا به وصال حضرت حق رسید و رمز موفقیت هر انسان مؤمنی همین‌ها است. اگر مجاهدت امثال این شهید عزیز نبود معلوم نبود کشور ما امروز چه وضعی داشت. خدا را به خاطر وجود چنین مردان مجاهد و مخلص و رهبر حکیم و فرزانه و هدایتگر و فرمانده جبهه مقاومت سپاس می‌گوییم.

 

دانش آموختگان ممتاز این دوره:

توجه: یادآوری این نکتهء باریک تر از مو (3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان بعضی امتیازات  لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه "مالش قهرمانانه"(4) را، مع الاسف، نیاورده اند؛ لکن آکادمی، حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین، محفوظ می دارد.

والله الموفق والمعین

____________________________________

1- چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) بر این پایه، چفیه مالی نیز، همان خایه مالی سابق است!

2- (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3- بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری (چادر) باشد- م

4- حداقل 25 مالش در دقیقه! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

 

 

 صرخبر - امیر تتلو با انتشار پستی خودش را طیب حاج رضایی مقایسه کرد:

 

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

فدوی دراین ستون،نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خود جنس اند! و جز گزینش تیتری مناسب و همسو با محتوا، و احیاناً یکی دو انگولک جزئی،نیاز چندانی به دخالت او ندارند!

          * سپاه پاسداران ایران در طول دو سال گذشته دست‌کم 30 نفر از شهروندان دو تابعیتی ایرانی را به اتهاماتی از قبیل جاسوسی بازداشت کرده‌ است./ رسانه ها

          تحشیهء فدوی: خب بقول عوام so what?

بیت

گه از لندن بر او خواندم گه از روم

ولی مطلب از اول بود، معلوم!

 

         *حصر؛ مگه داریم؟/ بهار

          تحشیهء فدوی: البته که نه، آنی که داریم، حصیر است نه حصر، برادر بهار!

 

          * فیلم مراسم عروسی پسر اسامه بن لادن در ایران / العربیه *

          تحشیهء فدوی: برو بابا! ما خودمان، اصل اش را داریم!

 

            * العربیه: سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا روز چهارشنبه اول نوامبر 2017 تعدادی از اسناد طبقه‌بندی شده مربوط به اسامه بن لادن، رهبر پیشین سازمان القاعده را منتشر کرد. اسناد منتشر شده حاوی برخی ویدئوهایی است که در هجوم سال 2011 آمریکا به خانه بن‌لادن به دست آمد. سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌دهد سازمان القاعده با ایران در ارتباط بوده و در ازای حمله به منافع آمریکا در پادشاهی عربی سعودی و منطقه خلیج، "ایران هر آنچه لازم باشد در اختیار القاعده گذاشته بوده است" و این کمک‌ها شامل "اموال، تسلیحات و آموزش نظامی در اردوگاه‌های حزب‌الله لبنان" می‌شد.

          تحشیهء فدوی: والله برادر استکبار، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، این را فدوی، بی آنکه سازمان سیا و سفید داشته باشد، میدانست، حالا چه عجله ای داشتی؟!

 

          * آمانو: ایران به تعهدات اش عمل کرده است. / بی.بی.سی

          تحشیهء فدوی: خدا کند که این دروغ شما راست باشد، برادر آمانو!

 

          * سخنگوی وزارت خارجه ایران: روحانی درخواست ملاقات ترامپ را رد کرد. / بی.بی.سی

          تحشیهء فدوی: این دیگر ایراد بنی اسرائیلی ست! خب ترجیح داده نخست برود کلاس زبان!

 

          * یک طوطی سخنگو که نزد یک شهروند اردنی تربیت شده و آموزش دیده، می‌تواند برخی سوره‌های کوتاه قرآن را بخواند./ العربیه

          تحشیهء فدوی: مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، هم همینطورند!

                           

          * از گفتگوی روزنامه ایران با "اشرف بروجردی"، دکترای فقه سیاسی از دانشگاه بیروت، که به دو زبان عربی و انگلیسی تسلط دارد و رئیس کمیته زنان ستاد انتخاباتی سال 96 حسن روحانی و خواهر علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس اشرف بروجردی است: اگر علما زبان مردم نشوند، 10 سال دیگرجامعه ایران بی دین خواهد بود!  / پیک نت

          تحشیهء فدوی: والله خواهر بروجردی، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود؛ برای اینکه علما «زبان مردم بشوند» بقول عوام too late، در حال حاضر علما چیزی در حدود انگشت بیست و یکم مردم اند، خواهر برادر بروجردی!

 

          * محمد بن سلمان: به اسلام تسامح پیش از سال 1357 (شمسی) باز می‌گردیم./ العربیه

          تحشیهء فدوی: یک لحظه تأمل بفرمایید که فدوی اسلام تسامح را نیز، به فهرست بالا بلند انواع اسلام خود اضافه کند، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

 

          * الجبیر: عواقب رفتارهای رژیم ایران دامن‌گیر ایرانیان خواهد شد./ العربیه

          تحشیهء فدوی: آخر شما چه جور وزیر خارجه ای هسنید که نمی دانید که کار بقول عوام already از دامنگیر گذشته و به زمینگیر رسیده است، برادر الجبیر؟

                                                   

          * محمد(ص) یزدی: مخالفت با لغو عضویت نماینده زرتشتی شورای یزد مقابله با نظام است./ بی.بی.سی

          تحشیهء فدوی: چرا تعارف می فرمایید، نظام که قابلی ندارد، مقابله با امام زمان(عج) است، برادر یزدی!

 

          * محمد(ص) منصوری بروجنی، حقوقدان، در گفت وگوبا «قانون»: ميليون ها حساب بي نام در ايران وجود دارد.

          تحشیهء فدوی: این چه فرمایش پرتی ست؟ آنچه بی نام و نشان و بی صاحب بنظر می رسد، متعلق به آقامان، حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) می باشد، برادر منصوری!

 

                                                 تحشیهء فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!

 

 * یکسال بعد از رسوایی یک قاری قرآن نزدیک به بیت رهبر حکومت اسلامی ایران و مسکوت ماندن پرونده از سوی مقام های قضایی، یک نماینده مجلس از اعمال فشار برای تغییر در پرونده قاضی متهم تجاوز و پس گرفتن پرونده از دادگاه تجدید نظر، انتقاد کرد./ صدای آمریکا

          تحشیهء فدوی: آن همه فشار که لواط الاسلام والمسلمین حاج آقا سعید طوسی به مینی قاریان وارد فرمود، خب این به آن در!

لواط الاسلام والمسلمین حاج آقا سعید طوسی به حضرت آقا(ضپ):

تصدق تان شوم! شما خودت نمیخواهی بالاخره قرآن یاد بگیری؟!

 

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

11 نوامبر المورّب سنهء 2017 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..