خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

29 آبان ماه 1396 ـ  20 نوامبر 2017

 

ایوای بر اسیری کز یاد رفته باشد

در دام مانده باشد، صیاد رفته باش

امشب صدای تیشه از بیستون نیامد

شاید به خواب شیرین، فرهاد رفته باشد

حزین لاهیجی

****با اندوه فقدان گروهی از هموطنان غرب کشور*****


تصحيح و پوزش

          "چاکر آستان ملائک پاسبان، فدوی خاص دولت ابد مدت"، رابط و رئیس چاپارخانه بیت سپهر اقتدار، مأمور است که در کلیهء مکاتبات و مراسلات مرتبط با زلزلهء کرمانشاه که بعلت خشم و نارضایتی حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب البته بر حق اش از حجاب  زنان متمرّد ایرانی رخ داده است، لغزش فاحش "مدیریت بحران " را به "بحران مدیریت" اصلاح  و در انجام این مأموریت، بین الاقران مفتخر و به مراحم خسروانی مستظهر بوده باشد.

زیاده جسارت است…

الاحقر- فدوی

18 نوامبر 017

 

طنز تلخ

          از خوانندگان محترم ضدانقلاب چه پنهان که فدوی تا لحظهء نگارش این سطور همینطور منتظر مانده بود بلکه علمای اعلام، حضرات آیات عظام و حجج اسلام، ضاعف الله اموالهم اجمعین، پس ازفراغت از ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و بازی با انگشت بیست و یکم مبارک، از خواب قیلوله برخاسته و تکلیف زلزلهء اخیر را، پیش از علمای خاج پرست، معلوم فرمایند. فرستادهء فقهی فدوی به بیوت علما، پیوند زلزلهء اخیر با وضعیت حجاب زنان را  هیچ مُستبعد ندانسته لکن در هامش گزارش نیز افزوده است  که گویا، حسب شیوهء مرضیه، بین علما شدیداً اختلاف افتاده است. بدین معنی که گله ای از علما علت زلزله را بد حجابی، و گلهء دیگری از ایشان سبب را آرایش زنان می دانند؛ ولکن حضرات در این باب به جماع(1) رسیده اند که، با توجه به قدرت زلزله که 7.3 "ریش" تِر بوده است، علت باید چیزی بیش از پوشش زنان باشد! در این باب، امام جمعهء کنگاور، برای دستگرمی، چنین فتح باب فرموده که علت زلزلهء مهیب به زغال خوب، که ماجرای استقلال کردستان باشد، بی ارتباط نبوده است!؛ این هم سند منگوله دارش :

          * متن پیام «لروند»، امام جمعه کنگاور: دوستان عزیز دعا برای رفع بلا در ماه صفر فراموش نشود. توجه داشته باشید که به اسم استقلال کردستان در این دو ماه در برخی شهرها بی‌حرمتی‌های زیادی انجام گرفت که باید همگان به درگاه خداوند منان استغفار کنند! دستور نماز آیات به این صورت است که نماز آیات 2 رکعت است که در هر رکعت یک حمد خوانده می‌شود و سوره 5 قسمت می‌شود که بعد هر قسمت باید یک رکوع رفت اما چون امام (!) خامنه‌ای  بسم‌الله را یک آیه حساب نمی‌کند لذا به جای سورهء توحید بهتر است مثلاً سوره «انا انزلناه» را 5 قسمت کرد. پس نماز آیات، بنا بر نظر امام خامنه‌ای به این شرح است....  

          فرستادهء فدوی در پایان، در ارتباط با اینکه بخشی از زلزلهء مذکور در عراق رخ داده، بنقل از زائران پیاده آورده که ابا عبدالله (ع) از وقوع چنین زلزله ای در عراق، اظهار بی اطلاعی فرموده است!

          زیاده " ارزی " نیست!...

          12 نوامبر 017

________________________________________

(1) خدا بگویم این تایپیست سر به هوای هزل داتکام را چه کند که همه جای فدوی را با شاخ گاو، ُمدّ ظله العالی، در می اندازد. لطفاً پس از مطالعه، لغزش تایپی "جماع" را به "اجماع "، اصلاح فرمائید، ممنون. اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

بر این اساس،احوط آنست که مصدومین و مجروحین زلزلهء کرمانشاه، پیاده روی اربعین را، به مقصد اوگاندا، طی کنند! و من الله التوفیق

 

بخشنامه

          سازمان مدیریت بحران داعش درونمرزی (حکومت اسلامی- م)، زیر مجموعهء بیت، مراتب زیر را جهت اطلاع و اجرا، به کلیه نهادهای وابسته، شدیداً ابلاغ می کند:

          نظر به اینکه بررسی های دقیق، کارشناسانه و البته خداپسندانهء نیروهای مؤمن و متعهد، در جریان نزول موهبت زلزلهء کرمانشاه حاکی ست که تصویر ریاست آبدارخانهء پیشین بیت، منتخب مقام معظم رهبری(ضپ)، مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، دامت تحریکاته، مانع ریزش دیوار شده است(1) فلذا مقتضی ست که  تصویر ایشان و، برای محکم کاری، عکس مبارک حضرت امام(ل) و تصویر مقام معظم رهبری(ضپ) را نیز علاوه کنند تا در صورت بروزپس لرزه هائی که انشاءالله در راهند، مانع تخریب دیوارها شود

          زیاده فرمایشی نیست …

          18 نوامبر 017

و اما شبهات بیربط کاربران ضدانقلاب در مورد عکس بالا:

          * دو تا از اين عکس ها را هم بچسبونید جلو و عقب ماشیناتون دیگه عمرا اگه تصادف کنید.

          * عصرايران، سلام، اين حرف ها از جنس قمه زني ماه محرمه لطفاً شما اشاعه نديد، دوستان به اندازه كافي هستند.

          * یخچال، و گلدان روی آن، از صدقهء سر آقا خراب نشد. اما زن و بجه ای که زیر آن یکی دیوار خوابیده بودند جان شان را دادند به شما. خداوندا! به بزرگی خودت مردم ما را از دست افرادی که از باورهای مردم سوء استفاده می کنند نجات بده!

          * رو یخچالشونم عکس هویج و کاهو زده بودن، نیفتاد

          * تو این زلزله چطور اون گلدون روی یخچال نیفتاده؟

          * سازمان بیمهء حوادث و سوانح اعلام می دارد این خبر کذب محض بوده و هیچ گونه صحتی ندارد لطفا منازل خود را در برابر زلزله بیمه کنید.

          * خدمت آی کی یو های عزیز؛ اگه دیوار سه طرف ریخته پس سقف رو هم حتما مشایی نگه داشته.

_______________________________________

(1) استاندار کرمان مدعی شد مردم معتقدند نصب عکس محمود احمدی نژاد باعث شد دیوار یکی از منازل مناطق زلزله زده تخریب نشود.

(2) ایسنا به نقل از  "اسماعیل نجار" در جلسه ستاد بحران استانداری کرمان نوشت: "مردم منطقه زلزله زده از ایمان و اعتقاد بسیار بالایی برخوردار بودند به عنوان مثال در بازرسی های ما یک منزلی مشاهده شد که سه دیوار آن در اثر زلزله فرو ریخته و یک دیوار که عکس دکتر احمدی نژاد بر آن نصب شده بود خود مردم با اعتقاد راسخ و محکم خود اذعان داشتند که رییس جمهور محبوب و دلسوز ما خدمات فراوانی برای مردم به ویژه روستاییان انجام داده و می دهد و اعتقاد آنها بر این بود که لطف و نظر خداوند بوده که این دیوار فرو نریخته است." / عصر ایران                               

 

یک راه حل ساده و بی هزینه

          دوستانِ البته شدیداً ضدانقلاب، به فدوی چموش گزارش کرده اند که زاینده رود 47 سال پیش در غیاب حجاب اجباری،چنین بوده است

        و پس از انقلاب شکوهمند بعلت رهنمود های داهیانه، و از آن میان تحمیل حجاب برتر مقام معظم رهبری (چادر پرکلاغی- م) به این روز افتاده است! :

        لکن از حق هم نباید گذشت که اینگونه هم نبوده است که حضرات آیات عظام و حجج اسلام ضاعف الله اموالهم اجمعین، در این میان،جز ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و بازی با انگشت بیست و یکم مبارک، اقدام دیگری نفرموده باشند،ملاحظه کنید :

        و بمنظور شیرفهم شدن برادران:   

          * آفتاب: معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، از امضای تفاهمنامه با حوزه علمیه برای کاهش بلایای طبیعی خبر داد و خاطرنشان کرد: در مرحله اول با حوزه‌های علمیه قم، مشهد، اصفهان و شیراز تفاهمنامه همکاری امضا کردیم تا از حوزه‌های علمیه برای به کارگیری نقش معنویت در کاهش بلایای طبیعی استفاده شود.!

          که نتیجه البته در زلزلهء اخیرکرمانشاه، مؤثر و بلکه درخشان بوده است!:

          حضرات آیات البته به کمک های کارساز خود به آسیب دیدگان را، بمقیاس 7.3 "ریش" ِتر و بوجه زیر، سخاوتمندانه، ادامه می دهند:

https://www.youtube.com/watch?v=eA9ch7On3HQ

          باری حال که خوانندگان محترم ضدانقلاب، بمیزان تأثیر حجاب و آرایش زنان در نزول بلایای طبیعی پی برده اند! احوط آن است که حضرات دست از سر پوشش زنان  بردارند، بلکه بلایای طبیعی، و از آن مهم تر سونامی آخوندی، دست از سر این ملک و ملت بردارند.

آمین یا ربّ العالمین

13 نوامبر 017

فدوی: اتفاقاً آقاجان(ع) در مسیر بود، ولی چون فارسی بلد نبود، رفت!

 

خشم فدوی!

...بقول فقها، ضاعف االله اموالهم اجمعین، احوط آن است که خوانندگان محترم ضدانقلاب، امروز زیاد سر به سر فدوی نگذارند که وی، قدری بیشتر از سایر روزها، از دست مقام معظم رهبری(ضپ) خشمگین است! و بالتبع، خودی و غریبه هم سرش نمی شود!...

          یعنی چه؟ آخر چرا می پرسید؟ اصلاً به شما چه مربوط است؟ این یک مسألهء خصوصی ست، بین فدوی و معظم له(ضپ)!، خوانندگان محترم ضدانقلاب را سَننه؟!.. لکن -  اصرار بیش از این نمی شود؛ ضمن اینکه  فدوی حوصلهء عواقب اش را هم ندارد؛ فلذا مطلب را بشرح زیر، لو می دهد :

          * براساس آمارها تنها پنج درصد از جمعیت ایران، که شامل رهبر و خانواده او و اطرافیان و وابستگان شان می شود، همهء ثروت کشور را در دست دارند و 95 درصد جمعیت کشور در فقر به سر می‌برند. موسسه بورگن ثروت رهبر ایران را حدود 95 میلیارد دلار برآورد کرد./ العزبیه

          و اما آنچه که شدیداً موجب دلخوری فدوی از مقام معظم رهبری، ایدالله جیشه و ابد عیشه، شد آن بود  که بشرح زیر خلاصه می شود:

          - حضرت آقا(ضپ)، حتا با احتساب دوران طلبگی، مگر چقدر روضه خوانده که درآمدش  95 میلیارد دلار، وجه ممالک محروسهء امریک، شده است؟

          - حداقل  فدوی از ایشان انتظار داشت که بزرگواری می کرد و با ملت پاپتی، به ریال حساب می فرمود!..

          زیاده " ارزی" نیست!

17 نوامبر 017

 

         لکن در حدیثی از امام زعفر سارق(ع) آمده  که کمک به زلزله، واجب تراز کمک به زلزله زدگان است!

کلید الاسلام والمسلمین روحانی، ریاست محترم آبدارخانهء بیت:

قربان می گویند در ایران سابق زلزلهء سنگینی آمده!

حضرت آقا(ضپ): بله، حضرت ما هم شنیده ایم؛ لکن بین خودمان باشد!

بپایان آمد این جوهر،مصیبت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

18نوامبر المورّب سنهء 2017 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود