خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

9 بهمن ماه 1396 ـ  29 ژانويه 2018

 

مسؤلیت پذیری

          فدوی نمی داند که برخی برادران مسؤل، که فی الواقع نمایندگان حضرت آقا(ضپ) در دستگاه های حکومتی هستند، چرا خود را موظف می دانند که آنچه را که "دُژمن"(1) به ناروا به آنان نسبت می دهد پاسخ دهند؟ بزرگواران، فی نفسه، هیچ مسؤلیت و تعهدی در مقابل مردم ندارند فلذا فدوی بیم آن دارد که سرانجام این اخلاق خداپسندانه و البته دمکراتیک، یک روز کار دست شان بدهد! مستوره ای اگر در این پیوند خواسته باشید، یکی دو فقره بشرح زیر و بنقل از برادر بی.بی.سی، دم دست است:

          * سازمان زندان‌های ایران: به بازداشت‌ شدگان به زور قرص نمی‌دهیم!

          فدوی در صحت فرمایش آیت الله چوپان دروغگو، تردیدی ندارد؛ یعنی همانگونه که مردم شیراز دیش و رسیورهائی را که با ترس و لرز و قرض و قوله فراهم کرده بودند بطور داوطلبانه به برادران دادند که با تانک از روی آن رد شوند، بهمان ترتیب هم زندانیان سیاسی در مصرف قرص کذائی اصرار دارند؛ و تا آنجا که فدوی می داند، آن قرص ها(2) نوعاً  آسپرین بچه بوده است و اینکه چرا مصرف آن منجر به مرگ زندانی سیاسی شده و می شود، باید از تولید کننده آنها، که شرکت "بایرن" آلمان باشد، پرسید!

          و نیز:

          * علم‌الهدی: ناآرامی‌ها از تهران شروع شد، نه از مشهد!

          در این مورد نیز عرض می کند که والله برادر بوفالو، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، حال که ضد انقلاب در خیابان نیست عرض می کند، آخر چرا خودتان را بیخودی به زحمت می اندازید؟ حالا چه فرق می کند که از کجا آغاز شده باشد؟ مهم پیام روشن اعتراض هاست؛ ملت حرف اش را زد، و برای تمدد اعصاب و قوا، عجالتاً به پناهگاه بازگشت، حال بقول اهل ورزش، توپ در زمین برادران است که چگونه از آن، استفاده، یا سوء استفاده بهینه  بفرمایند!

زیاده عرضی نیست …

________________________________

1. "دشمن" به لهجهء حضرت آقا(ضپ)

2. اخیراً محمود صادقی، نماینده مجلس، در توییتر خود نوشته بود یکی از زندانیانی که اخیراً در زندان فوت کرد، در تماس با خانواده خود گفته بوده که زندانیان به خوردن قرص‌هایی مجبور شده‌اند که حال آن‌ها را بد می‌کرده است.

 

خلاقیت!

          تا آنجا که فدوی می داند، اعتصاب غذا در ایران سابق، پس از فرود اضطراری حضرت امام(ل) از کره ماه به آن تکهء نگونبخت از کرهء زمین، و در زندان های 5 ستارهء جمهوری داعش درونمرزی، و عمدتاً بعلت اعمال فشار، عملیات ایذائی و کلاً شکنجه های خداپسندانه بر زندانیان دگراندیش باب شد؛ فقره ای لکن اخیراً ملاحظه شد که بقول عوام "یونیک" است. باری فدوی بخیل نیست و می گذارد که خوانندگان محترم ضد انقلاب نیز بقول عوام at no additional charge لذت اش را ببرند:

          زیاده"  ارزی"  نیست.

 

 

ز گهواره تا گور، تحت تعقیب!

          خوانندگان محترم ضد انقلاب اگر فکر می کنند که برای لحظاتی هم که شده، از دست برادران خلاصی دارند، به استناد اسناد مصور و منگوله داری که در پی می آیند، اشتباه می کنند:

توضیح واضحات!

1  به ‌منظور ارائه مشاورهء دینی و پاسخگویی به پرسش‌های شرعی و مذهبی مسافران "طرح نسیم بهشت" به همت معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو، از روز شنبه مصادف با 27 شعبان تا تاريخ پايان ماه مبارك رمضان در بيش از سي ايستگاه منتخب و پرتردد متروي تهران برگزار مي‏شود.

2- با توجه به استقبال مسافران! از طرح حضور روحانيون و كارشناسان مذهبي در ايستگاه هاي مترو تهران در سال گذشته، امسال و همزمان با فرا رسيدن ايام محرم الحرام اين طرح در ايستگاه هاي مترو برگزار می شود./ شفاف

3- و نیز حتا آنگاه که شل و پل، روی تخت بیمارستان، افتاده اید!:

و یا وقتی خسته و فرسوده عازم خانه اید:!

و سرانجام، تصور معلولان گرامی آن بود که در تی رس برادران نیستند،که آنان نیز، بموجب بخش تزریقات که در پی می آید،در اشتباه بوده اند:

          سخن کوتاه، اشغال نظامی دیگر چندان  مُد نیست، امروزه اشغال آخوندی می کنند! که بر عکس اشغال نظامی، لاعلاج است!

          27 ژانویه 018

 

زبل، اما خنگ!

          فدوی بر این باور است که آمریکائی بودن، لزوماً بمعنای باهوش بودن نیست! و ایشان این نکته را در طول تاریخ معاصرشان، بویژه در پیوند با مرز پُرگهر، کم و بیش نشان داداه اند؛ بیک مستوره در این مورد نگاه کنید:

          * فرار دختر زبل آمریکایی از دست نیروهای پلیس و ربودن خودروی آنها. تاشی سپونسلر، دختر آمریکایی که به اتهام دستبرد به مغازه‌ها توسط پلیس آمریکا بازداشت شده بود، با وجود دستبند در دست، توانست با زیرکی تمام کمربند ایمنی را باز و با خودروی پلیس فرار ‌کند. به گزارش «فوکس نیوز» که این تصاویر ویدیویی را در شبکهء یوتیوب منتشر کرده، نیروهای پلیس ضمن تعقیب و گریز طولانی تنها پس از برخورد خودروی روبوده شده به درخت، توانستند او را متوقف و مجددا دستگیر کنند./العربیه.

          آخر این چه کار پر دردسری ست؟ خب  تشریف بیاورید ایران اسلامی و پس از تبدیل شدن به خواهر، چند میلیارد اختلاس فرموده و مانند برادر خاوری، با سلام و صلوات تشریف ببرید ترجیحاً به عتبات عالیات کانادا!، این هم آخر کاری دارد؟

 

مسئلتن (مصور)

          * برای افزایش افسران زن در افغانستان اکادمی پولیس ویژه زنان تاسیس می‌شود./ العربیه

          به فدوی مربوط نیست ها، لکن  از کلاه و روسری، یکی کافی نیست؟

 

کلمات حمار(مصوّر)

اشاره: کلمات حمار،مستخرج از فرهنگستان فدوی، و ضد کلمات قصار است!

 

حرف حساب(مصور)

فدوی در این ستون، مطلقاً عرضی ندارد، زیرا حرف حساب، جواب ندارد، دارد؟!

بپایان آمد این جوهر، مطالب همچنان باقی!..

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

27 ژانویة  المفرح سنهء 2018 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه