خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

7 اسفند ماه 1396 ـ  26 فوريه 2018

 

پرسش

          ... به ندرت پیش آمده است که فدوی، حرکتی از حرکاتی از برادران را ملاحظه و تأیید کند! این، البته بدان معنا نیست که آن چماقداران بزرگوار، هرگز و در هیچ ارتباطی، مصدر هیچ خدمتی نبوده باشند(1). مستوره ای اگر خواسته باشید، بوجه زیر و در این پیوند دم دست است که پدیدهء "دختران خیابان انقلاب" نام دارد که می رفت نفسی تازه کند، که به همت برادران دوباره خود را، خارج از موعد، برکشید! و فدوی در این ارتباط باید بگوید: برادران، مچکریم(!) که جعبه های مخابرات را، که جایگاه کلاسیک "دختران خیابان انقلاب" است ویلائی و، بوجه زیر، قیرگونی فرموده اند:  

          لکن فدوی مع الاسف، برای برادران خبر بد دارد و آن اینکه دختران خیابان انقلاب، در نوک هرم نیز در اعتراض به حجابی که قرار نبوده است که از همان ابتدا اجباری باشد لکن  به اهتمام ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) اجباری شد، سرفراز می ایستند!؛

          البته این نیز گفتنی ست که ذغال خوب هم، که بحران مدیدریت باشد، در این میانه بی تأثیر نبوده است!

          زیاده عرضی نیست …

_______________________________

(1) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی منتظر الظهور می خواهد از حق آزادی تعریف و تمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای هم مسلم تراست،استفاده کند؛بقول عوام ok؟!

 

کودکان گمشده(2)

یادآوری:

          فدوی در مکتوبات هفتهء پیش(1) طی گزارش مبسوط و مصّوری، کوشید که به کار پیوسته و هدفمند برادران روی کودکان، از همان آغاز تصرف عدوانی ایران سابق، که مصادف بود با فرود اضطراری حضرت امام(ل)(2) از کرُهء ماه بر آن تکهء نگونبخت از کرُهء زمین، به اجمال و اختصار بپردازد. وی، در این شماره، با نشان دادن گوشه های دیگری از این ترور ذهنی، که در مرحله غائی، به شتشوی کامل مغزی کودک منجر می شود، این کوشش را، بیاری اسناد منگوله داری پی می گیرد:

          برادران در معرکه گیری شیرخوارگان حسینی(ع) و بعدها  سه ساله های حسینی(ع)، با دود کردن زمان و منابع مالی، سن شتشوی مغزی کودکان را، تا آنجا که می توانند، عقب می کشند:

 

          * شیرخوارگان حسینی: همزمان با نخستین جمعهء ماه محرم، همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در ایران و 41 کشور جهان برگزار می‌شود./ خبرگزاری صدا و سیما

          * همایش «شیرخوارگان حسینی» در مصلای امام خمینی (ره) - تهران.

          * آران و بیدگل - به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه باعزاداری مادران و کودکان خردسال به یاد طفل شهید کربلا حضرت علی اصغر (ع) در 15 نقطه شهری و روستایی آران و بیدگل برگزار و مادران در مظلومیت شیرخوار شش ماهه اباعبدالله الحسین (ع) گریستند./ مخبر نیوز

          * سه سالگان حسینی!

          * همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه ساله‌های حسینی با اجرای برنامه‌های مذهبی در سوگ حضرت رقیه(س) در سراسر کشور برگزار شد./ کیهان دارالخرافه - اکتبر 017

          و نيز:

          * ساله‌های حسینی و عاشقان و شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت با حضور در حسینیه‌ها و تکایا و بقاع متبرکه در سالروز شهادت حضرت رقیه(ع)، به عزاداری و سوگواری سه ساله مظلومهء امام حسین(ع) پرداختند. همزمان با سراسر کشور، این همایش در آستان قدس رضوی، حرم حضرت معصومه(س)، حرم عبدالعظیم حسنی(ع) و مرقد مطهر امام خمینی(ره) نیز برگزار شد. به گزارش میزان، مداحی نوگلان حسینی و مرثیه خوانی نوگلان زینبی، نمایش‌ نامه ‌خوانی عاشورایی و سخنرانی حوزه کودک با محوریت تبیین قیام عاشورایی، پرداختن به فرهنگ عاشورایی و نقش خانواده در این واقعه از محور‌های این همایش در مرقد مطهر امام خمینی(ره) بود.

          و اما راویان اخبار و ناقلان آثار و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار در پیوند با این آوار، چنین روایت کرده اند که برای تکمیل پروژهء شتشوی مغزی بچه ها، حسینیهء کودک هم بحمدالله والمنة  و به اهتمام حضرات راه اندازی شد:

          * حسینیه کودک؛ ابتکار جالب فرهنگی در مشهد!

          و در ادامهء خبر وحشت اثر:

          * مدیر فرهنگ‌سرای «کودک و آینده»، از راه‌اندازی حسینیه کودک در 13 منطقه شهری ویژه کودکان 4 تا 13 ساله خبر داد. هر حسینیه خدمات خود را در هر شب برای 200 کودک و نوجوان پیش‌بینی کرده است؛ در مجموع پیش بینی می‌شود تا پایان دهه اول محرم که پایان این طرح نیز خواهد بود، حدود 30 هزار کودک مشهدی از این طرح منتفع شوند. به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، حمید صادقی، با اشاره به اینکه تبیین و تثبیت هویت شهروندی در کودکان مبتنی بر تعالیم اسلام ناب و آموزه‌های انقلابی باید صورت پذیرد؛ گفت: متاسفانه در خصوص عزاداری‌های محرم به روحیه کودکان و  نقش مشارکتی آنان، سوالاتی که ممکن است این کودکان در خصوص عزاداری‌های محرم داشته باشند و... کمتر توجه شده است. این در حالی است که امروز اگر ما در خصوص پاسخ‌‌گویی به این نیازها وارد عمل نشویم؛ دشمنان ما با روش و شیوه مورد نظر خود و به طرق مختلف وارد عمل شده و آنچه را که خود می خواهند از عزاداری‌های محرم، واقعه عاشورا، قیام امام حسین(ع) و... به کودکان ما عرضه می‌دارند...

...صادقی در خصوص برنامه‌های اجرایی در حسینیه‌های کودک سطح شهر گفت: در این حسینیه‌ها واقعه عاشورا، قیام امام حسین(ع) و... از طریق عمو روحانی که که در امر کودک و نوجوان تخصص دارد و در قالب اشعار عاشورایی، همخوانی، داستان و... به زبان کودکانه منتقل می‌شود.

          این هم یک منظرهء دیدنی و البته تربیتی در همین راستا!:

          فدوی در این گردش علمی!، به  اتفاق خوانندگان محترم ضد انقلاب، سری به بخش عملی پروژه شتشوی مغزی بچه ها که "فتح تل‌آویو"! باشد می زند، تا رستگار شود:

          * آموزش کودکان برای "فتح تل‌آویو": ششمین "یادوارهء کشوری کودک" با عنوان فتح "تل آویو" با هدف نشر "ارزش‌های دفاع مقدس" در لامرد استان فارس برگزار شد. سناریوی این یادواره که بیش از 1200 دانش‌آموز در آن شرکت می‌کنند، شامل "شبیه‌سازی عملیات آزادسازی بیت‌المقدس تا فتح تل آویو" بوده است. احمد عابدی، دبیر این یادواره گفت: «طبق آیات قرآن و روایات اهل بیت هرچه در دل کودک کاشته شود برداشت می‌شود». / دویچه وله

          فدوی،عملیات آزادسازی شیحه در شیراز را هم  برای جوری جنس، علاوه می کند:

          * به مناسبت "هفتهء دفاع مقدس"، عملیات آزادسازی ارتفاعات شیحه در استان حماء سوریه توسط گردان فاتحین لشکر 19 فجر استان فارس با حضور کودکان شیرازی در باغ جنت بازسازی شد./ دویچه وله

          بر پایهء آنچه که گفته آمد، هیچ استبعادی ندارد که بزودی، ملت هم مانند اُمّت، شاهد کودکانی از این دست باشد!:

و من الله التوفیق و علیه التکلان

24 فوریه 018

___________________________________________________

1. مکتوبات  19 فوریه 018/  http://isdmovement.com/www.hazl.com

2. (ل):  مستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف لعنة الله علیه است!

 

مسئلتن!

          در تظاهراتی صد در صد فرمایشی، که شرکت کنندگان نیز مشتمل بر مأمورین، مجذوبین و مرعوبین گرامی هستند، دیگر این همه گوریل پیرامون ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) که تازه، جسارت است، مردمی هم هست، چه ضرورتی دارد؟ شما خوانندگان محترم ضدانقلاب، می دانید؟!

اشاره

          * روحانی: نه خودروی اسلامی داریم و نه فیزیک و شیمی اسلامی! حسن روحانی گفته است که تلاش‌های مربوط به اسلامی کردن علوم شکست خورده است…/ دویچه وله

 

تأخیر

          بنظر می آید که معاملات حضرات آیات و برادران مُلحد و متعّهد چینی در اوائل و بلکه تا اواسط انقلاب شکوهمند، هنوز شکل نهائی خود را نیافته و یا بودجهء لازم برای آن لحاظ نشده بوده است و لذا طرحی که برادران برای تسویهء اساتید دانشگاه و پس از آن علم کردن چیز مجعولی بنام انقلاب فرهنگی و مبتنی بر منویات بیابانی ِ حضرت آقا(ضپ) به چین نه چندان کمونیست سفارش داده بودند، تا کنون روی دست شان مانده بوده که فرستادهء فدوی آن را،  که شبیه یک توالت عظیم طراحی شده است و 12 طبقه دارد  ، بوجه زیر، خدمت شما گزارش می کند:

          زیاده عرضی نیست

 

غیبت

          فدوی به تکرار گفته و نوشته است که فقدان حُسن سلوک حضرات آیات عظام و حجج اسلام، ضاعف االله اموالهم اجمعین، با جهان پیرامون، باعث شده و می شود و از قرار خواهد شد که حقوق حقهء ما که از انرژی هسته ای هم مسلم تر است، بویژه در عرصهء رقابت های برونمرزی، ضایع شود؛ فی المثل چه معنی دارد در حالیکه بیش از سه چهارم ریش و پشم جهان، در ایران اسلامی ست و ما که در این حوزه حرف آخر را می زنیم، از سوئی، از شرکت در مسابقات آن در شهر آستین تکزاس(1)، که تازه ریش و پشم های آن در جریان سیل بنیان کن اخیر به گل نشسته، باز مانده و از دیگر سو، از دسترسی به بازارهای جهانی فروش پشم نیز محروم، و در این رهگذر، مانع  ورود مبالغ هنگفتی ارز، به مملکت امام زمان(عج)  شده و نزد برادران سوری، عراقی لبنانی و یمنی شرمنده باشیم.  باری فدوی اسناد مصور و منگوله داری در اختیار دارد که نشان می دهد که در غیاب برادران ما در این رقابت ها، چه میزان آدم های کم مایه در این رشته عرض اندام کرده و جوایز آن را نیز در رگ می زده اند. به برخی از اسناد زنگوله دار مذکور در پی نگاه کنید:

          زیاده اعتراضی نیست

 

خارج از نوبت

          فدوی از میان انبوه عریضه های مؤمنین و مؤمناتريال کثرالله امثالهم، گاه ناگزیر می شود که برحسب موضوع و فوریت، عریضه ای را خارج از نوبت رسیدگی، و بمنظور کسب تکلیف به شرف عرض برساند؛ از آن جمله است عریضهء زیر:

          * 2537---0916: پول آب، برق، گاز و... بسیار افزایش پیدا کرده و پرداخت آنها از توان مالی اقشار ضعیف جامعه خارج است. تدبیری اندیشیده شود تا دولت این همه فشار به مردم نیاورد.

          فدوی از بحریان انداختن عریضهء شما ابداً  مضایقه ای ندارد لکن پیش از آن، یاد آوری یکی دو نکته خالی از ضرر نیست؛ نخست اینکه، اگر شما در ایران سابق به اتلاف عمر شریف مشغولید، باید تاکنون دانسته باشید که اقلامی را که یاد کرده اید، از همان اوائل، که فرود اضطراری حضرت امام(ل) از کُرهء ماه بر آن تکهء نگونبخت از کرهء زمین باشد، مجانی اعلام فرمود؛ تازه معظم له، خدعه و اضافه کردند که فقط دلخوش به اینها نباشید! فلذا از فردای نزول این آیه تا به امروز، آنچه را که شما پرداخته اید، از کیسه تان رفته است! لکن چندان نگران نباشید زیرا نسبت به عوالم مودّت و دوستی فی مابین حضرت ابوی (ره) و فدوی، بابت زنده کردن این 39 سال اضافه پرداخت، قول مساعد می دهد؛ البته بشرط آنکه:

          1- کپی کلیه قبوض پرداختی این چهل ساله را بقول عوام as soon as possible به نزدیکترین شعبهء دفتر فدوی در منطقه تحویل، و رسید دریافت کنید.

          2- از این لحظه، ز پرداخت هزینه ای اقلام مذکور اکیداً خودداری کنید زیرا شما مطابق نص صریح حضرت امام(ل)، حدوداً چهل سال بستانکار هستید!

          و من الله التوفیق.

 

          و اینک، سایر عریضه ها به ترتیب قد:

          * اسدی: روزنامه ایران دوشنبه 96/11/2 خبر از واردات آب معدنی 300 سی‌سی به قیمت 9 هزار و یک لیتری 12 هزار تومان، از فرانسه و ماست از ترکیه و الاغ از چین و هویج آمریکایی کیلویی 90 هزار تومان و... داده است. واقعاً با این تدبیر قرار است کارگران و افراد جویای شغل به خارج از کشور بروند و یا از زندگی ساقط شوند؟ به چه جرمی؟

          فدوی با واردات فوق، منهای ورود الاغ از چین که از لحاظ آن بحمدالله والمنة به خودکفائی رسیده ایم، مشکل عمده ای نمی بیند!

 

          * حجت زحمتکش- مازندران روستای دورآب نکا: اگر سالی یک بار رئیس جمهور با خانواده خود در کنار شالیزارها زندگی خود را سپری کند از درد و رنج شالی‌کاران مطلع خواهد شد! ولی متاسفانه کابینهء دولت بوی اشرافیگری می‌دهد و به همین خاطر است که وزیرش در برابر سوال سادهء یک کشاورز، اظهار می‌دارد به او قدری سبوس بخورانید تا آرام شود!

          فدوی: همینکه مرگ موش تجویز نفرموده اند، بروید و خدا را شکر کنید،برادر زحمتکش!

 

          * 5947---0912: چرا به حال هزاران نفر که سرمایه‌شان را در خرید سهام پتروشیمی گرگان از دست دادند فکری نمی‌کنند؟ بیش از 12 سال قبل این سهام را به مردم فروختند و کلنگی برای افتتاح عملیات ساخت زدند ولی تاکنون آجر روی آجر نگذاشته‌اند. اکنون فقط یک زمین خالی مانده و پول‌های آن هزاران نفر. آن سهام را هم دلالان حتی به نصف قیمت 12 سال قبل نمی‌خرند.

          فدوی: مراتب در اوقات شرعی و در شرایطی که بعلت نرمش قهرمانه و تنقیهء جام زهر، دولا دولا راه می رفتند،به شرف عرض رسید؛ بعدالتحیه و السلام فرمودند آن کلنگ الان دیگر آنتیک شده است و احوط آن است که مالبختگان گرامی آن را در بازارهای داخلی یا خارجی، به فروش رسانده و مطالبات خود را از محل فروش آن، البته پس از کسر خمس و زکات، برداشت و دعاگوی حضرت ما باشند  برادر 5947---0912!

 

          * اسدالله عشقی: با توجه به افتضاحات جنسی غرب از وزیر، وکیل و حتی رئیس‌ جمهور که حتی به نمایندگان زن هم رحم نمی‌کنند، چرا رسانه ملی برنامه‌هایی برای حقانیت مکتب اسلام تهیه و پخش نمی‌کند که ادعاهای مهد آزادی غرب را به چالش بکشند و سخنان پوچ غربی‌ها در مورد نبود آزادی در ایران (آزادی جنسی) را برملا کنند. آخرین نمونه وزیر دفاع انگلیس است که به خاطر این افتضاحات مجبور به استعفا شده است.

          فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است. لکن بدین منظور باید دست کم یک دوره در کلاس های قرآن برادر حاج آقا طوسی شرکت کنید تا بتواتيد مجهز به مصاف غرب بروید، برادر عشقی!

 

          * 6810---0911:  از عوامل و مسئولان گذرگاه‌های مرزهای غربی کشور درخواست داریم تعداد ورودی‌ها را چندین برابر سال گذشته بکنند تا مشکلی برای زائرین امام‌حسین(ع) به وجود نیاید.

          فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م)، برادر کلید الاسلام والمسلمین حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ موافقت فرمودند که تعداد نگهبان بشکه ها را، اضافه کنند، برادر منتظرالظهور!

 

          * 8350---0913: دو ماه است که استان چهار محال ‌و بختیاری استاندار ندارد و این منطقه با سرپرست اداره می‌شود. مجمع نمایندگان استان و دولتمردان چه می‌کنند؟ چرا دست روی دست گذاشته‌اند و به فکر مردم نیستند؟

          فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و در شرایطی که بعلت  ابتلا به لرزش قهرمانانه بحال ترّقص در آمده بودند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ همینطور که قهوهء قجرخاج پرستان (جام زهر- م)را مزمزه  می کردند فرمودند: والله برادر فدوی بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، مخصوصاً استاندار تعیین نفرموده ایم، زیرا خوف آن داریم که آن بزرگوار نیز مانند سایر عملهء بیت، چند میلیاردی اختلاس و حضرت ما را به دردسر موقت بیاندازد، برادر 8350---0913!

 

          * يک شهروند: در برخی از مساجد شهرهای کشور اخیراً باب شده به جای مهر تربت آقا اباعبدالله(ع) از سنگ‌های چینی به بهانه بهداشتی‌تر بودن استفاده می‌شود. آیا این جنگ نرم دشمن برای کاستن از ارزش تربت حضرت سیدالشهدا(ع) در ذهن و دل مردم نیست؟

          فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله، با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین، که تازه از ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و نیز بازی با انگشت بیست و یکم مبارک، فارغ شده بودند، رسید. بعدالتحیه و السلام، و دود کردن چند صد صلوات بر  محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چندین فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت، دستجمعی فرمودند:  اسسسب !!..فدوی عرض کرد: ببخشید؟ فرمودند "اسسسب" به تکرار "س"،ضمیمهء آروغ است و منظورشان این است که اسب حیوان نجیبی ست!.. باری- فدوی پس از اندکی تأمل مراتب فوق را مجدداً به عرض رسانده استدعای تعیین تکلیف کرد؛ سرانجام پس از جماع(1) فرمودند: «بسمه تعالی-  به فتوای علمای سلف،حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، مخالفت با دول(2) روسیه و چین، بلکه کرهء شمالی، مخالفت با امام زمان ارواح العالمین له الفداء (عج) می باشد.

_____________________________________________

(1) خدا بگویم این تایپیست سر به هوای هزل داتکام را چه کند که همه جای فدوی را با شاخ گاو، ُمدّ ظله العالی، در می اندازد. لطفاً پس از مطالعه، لغزش تایپی جماع را به اجماع، اصلاح فرمائید، ممنون. اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

(2) نخیر، این به ضم نخست و فتح دوم است فلذا منظور آن وسیلهء بی خاصیت نیست، برادر شهروند!

 

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

24 فوریة  المفرح سنهء 2018 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com