خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

6 فروردين ماه 1397 ـ  26 مارس 2018

 

پهلوان نوروز، در رینگ بوکس مؤمنین!

          خوانندگان محترم ضدانقلاب، لابد بیاد می آورند که فدوی، در باب تئوری معروف خود که پیرامون راهکارهای زیرکانه اما کاملاً بی اثر حضرات در قلب و استحالهء پدیده های فرهنگی و تاریخی وطن سابق است، پیش از اینها سخن گفته؛ اینک اما به ضرورت همین ایام که نوروز گرامی باشد، بازنگری و البته غبار روبی از تئوری مذکور، بویژه که یکی از برادران همین یکی دو روز اخیر، بر فدوی منت گذاشته  و آن را بقول عوام approve فرموده اند، خالی از لطف نیست..

          باری به اجمال و اختصار عرض می کند که:

1- برادران در برخورد با پدیده های ایرانی، که به استناد مدارک موجود از آن متنفرند، نخست نگاه می کنند که آیا آن پدیده تا چه میزان نیرومند است؛ اگر براستی نیرومند باشد تحت الحنک شان را لای پایشان می گذارند اما، بجای آنکه بروند دنبال مهملات شان، می کوشند پدیدهء نیرومند مذکور را، تا آنجا که می توانند، اگر نه تغییر ماهیت که،  دستکم، تغییر شکل دهند؛ نمونه فراوان است و از آن میان از بوفالوی مشهد بشنوید:

          * به گزارش انتخاب؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی، سه شنبه شب در آیین شب شهادت امام هادی (ع) و آغاز سال نو، در بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر (ع) در طرقبه افزود: «چند سالی است که کاخ سفید هم مراسم نوروز را برپا می کند و در کاخ سفید که حقیقتا کاخ سیاه است، سفره هفت سین پهن می کنند». وی بیان کرد: «اما مردم ایران زمان تحویل سال و آغاز نوروز را در جوار حرم مطهر رضوی یا بقاع متبرکه امامزادگان در سراسر کشور حضور پیدا می کنند و در این اماکن مقدس تحویل سال را جشن می گیرند». وی اظهار کرد: «پیام حضور مردم در جوار امامزادگان و اماکن مقدس این است که نوروزشان با محبت اهل بیت (ع) گره خورده و جدای از دین نیست». امام جمعه موقت تهران گفت: «تفاوت نوروز مسلمانان ایرانی با نوروز اهالی کاخ سفید آن است که آنان نوروز را بی خدا می بینند اما مسلمانان ایرانی نوروز گره خورده با خدا را قبول دارند و در جوار امام رضا (ع) یا امامزادگان به نوروز عشق می ورزند و این پیام بسیار مهمی است». حجت الاسلام والمسلمین خاتمی اظهار کرد: «این حضور به معنای آن است که دیگر نوروز کسی در جوار امامزادگان با گناه مخلوط نمی شود و معصیت نمی کند و شادی خود را همراه با دینداری و دوری از معصیت می داند».

          به این مهملات، اضافه کنید:

          * شب یلدای عاشورائی، غزل حافظ در مورد حضرت رقیه(س)!

          * و ...

          که فدوی پیش از این بدان ها پرداخته، و دیگر مکرر نمی کند!

چماق و هویج اسلامی:

تزئین هفت سین؟ صلوات برای (عج )!

 

کذاب الاسلام و المسلمین!

          ...دیگر، جانم برایتان بگوید، پس از حکومت اسلامی (داعش درونمرزی- م)، مظلوم تر از مجتهدالزمان ملاذ الانام، صاحب السیف و القلم والپیپ، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ضاعف الله پُرستاته، پیدا نمی شود! (1) معظم له چهل سال پس از درگذشت انقلاب و در مجلس ترحیم آن، افاضاتی فرمود که چیزی نمانده بود که فدوی پس از استماع آن، یک پرس مرگ موش اعلا با یک فنجان قهوهء قجر سفارش بدهد! شما هم ملاحظه بفرمایید، ثواب دارد:

          * حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این سخنرانی، با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی در سال 1397، گفتند: در این مدت انقلاب در زمینه ارزش‌ها، امتحان خوبی پس داده است! یعنی ملت ایران توانسته اصول بنیادین و شعارهای اصلی را به همان استحکام اول تا امروز حفظ کند!

          بسیار خوب؛ در بخش نخست مهملات خردمندانه، یعنی آنجا که فرمود: «در این مدت انقلاب در زمینه ارزش‌ها، امتحان خوبی پس داده است..» گفتن ندارد که مراد معظم له از" انقلاب" در اینجا عملهء جور واجور بیت، و منظور از "امتحان خوبی پس داده است"  توفیق شان در کبود کردن ملت، و کشیدن تسمه از گرُدهء زنان، پیرامون لچک بیابانی مورد علاقهء ماموت های عالیقدر، و نیز جا انداختن حجاب برتر (چادر پرکلاغی-م) معظم له، با پاشنه کش اسلامی ست؛ و در ادامهء ذکر مصیبت:

          * در کشور ما آزادی فکر، آزادی بیان، آزادی انتخاب وجود دارد و هیچ کس به خاطر اینکه فکر و نظرش مخالف نظر حکومت است مورد فشار و تهدید و تعقیب قرار نمی‌گیرد!. البته آزادی چارچوب دارد./ انتخاب

          و اما این فرمایشات داهیانه، لکن بی پایه و اساسِ این مظلوم را، آخر چرا کسی باور نمی کند؟ فرازی از آیهء اخیر را با هم تعریف و تفسیر می کنیم، تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید:!

          خوانندگان محترم ضدانقلاب بعنوان دستگرمی و نیز تکلیف شرعی شب، بفرمایند که کجای جمله ای که در پی می آید، ایراد لفظی یا معنوی، و یا هر دو را دارد(2):

          * در کشور ما آزادی فکر، آزادی بیان، آزادی انتخاب وجود دارد و هیچ کس به خاطر اینکه فکر و نظرش مخالف نظر حکومت است مورد فشار و تهدید و تعقیب قرار نمی‌گیرد!...

          بله، البته که همینطور است، زیرا آن دگراندیشان نابکار، داوطلبانه یا سکته می کنند و یا خودکشی! بنظر معاندین و زنادقه، جسد را، می شود آیا " مورد فشار و تهدید و تعقیب قرار داد"؟

          باری- شوخی به کنار، بنظر می رسد که مقام معظم رهبری(ضپ)، آن هجو کوبندهء "برشت" را در باب حکومت های توتالیتر به جدّ گرفته است!، آنجا که فرمود:

 

21 مارچ 018

___________________________________

(1) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی هم می خواهد از حق آزادی تعریف وتمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست،استفاده  کند؛ بقول عوام  ok یا سفارشتان را به عمله بیت بکند؟!

(2) قرار شد دشنام، بویژه از این نوع اش را ندهید،خواهر- برادر خواننده، یکوقت عمامه مان توی هم می رود ها، از فدوی گفتن!

 

مسئلتن (مصور)!

          فدوی حالت آزار دهندهء بلاتکلیفی را دوست نمی دارد و در پیوند با تصویری که در پی می آید، می خواهد بداند که منظور آیا برادر احمدی نژاد دامت تحریکاته ست، یا حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج)،و یا هر دو؟ موجب تشکر است اگر او را از بلاتکلیفی، در آورده مژدگانی دریافت دارند!، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

 

ریخت و پاش های برادرانه

          بررسی اجمالی واردات به مملکت امام زمان(عج) حاکی ست که هم در دوران هشت ساله ریاست پیشین آبدارخانهء بیت، برادر جنگیر احمدی نژاد، دامت تحریکاته، و نیز متولی حاضر آبدارخانه، کلید الاسلام والمسلمین حسن(ع) روحانی، شدیداً زیر سؤال است... فدوی اگر خواسته باشد که فقط سیاهه ای از واردات غیر ضروری برادران را از لحاظ گرامی خوانندگان محترم ضدانقلاب بگذراند، مثنوی هفتاد من کاغذ، آن هم بقیمت بازار آزاد، می شود که بیگمان سر به فلک می زند:

بیت

تا بی سر و پا باشد، اوضاع فلک زین سان

در سر هوس ساقی، در دست شراب اولی!

          فلذا فدوی بمنظور صرفه جوئی در تتمهء عمر بیحاصل، با واردات اقلامی مانند ۵ هزار تن آدامس!، بیش از یک میلیون تن "خاک" رس، نیم تن قلوه سنگ، 500 تن کلنگ،820 تن بیل، 800 تن مدادتراش،عجالتاً کاری ندارد بلکه:

شعر:

هراس فدوی – باری – همه از واردات،

در سرزمينی است

که تولیدات داخلی کالائی

از  واردات خارجی همان کالا

افزون تر باشد!(1)

          باری اعتراض فدوی عمدتاً به اقلامی ست که در آنها بحمدالله والمنة و تحت توجهات حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج)، و نایب البته بر حق اش، به خودکفائی کامل رسیده ایم؛ بر این پایه، واردات اقلامی که در پی بدان ها اشاره می شود، چه توجیه و بلکه وجاهت قانونی ای دارد؟:

          * نیم تن مارمولک (کد تعرفه 01062090):

           وقتی که، بعبارت فرانسویان، توی سر سگ می زنی مارمولک بیرون می آید و حتا یک فقره از آن را هم فیلم کرده و امت و حتا ملت آن را پسندیده اند، وارد کردن این حجم مارمولک! یعنی چه؟!

          * 3 هزار تن پشم (کد تعرفه: 51052100 و 51051000 و 51012100)

          * نیم تن موی انسان (کد تعرفه 67030000) یک تن ریش و ابروی مصنوعی (کد 67041900)

          آن هم وقتی که همهء اینها توسط مؤمنین کثرالله امثالهم، بقدر کفایت تولید شده و می شود!

                    بفرمایید مگر نه اينکه وقتی که تا بخواهی خود گاو مده ظله العالی را در اختیار داریم، لابد «اسپرم» اش را هم داریم؟ نه!، فلذا بفرمائيد اين «وارد فرمودن» چه معنائی دارد؟!

          * نیم تن نطفه نامعلوم و اسپرم گاو (کد تعرفه 05159910 و 5111000) وارد شده در تمامی ماه های امسال!)

          همچنين معنای اینکه رودها، تالاب ها و دریاچه ها از حیز انتفاع افتاده خشک شده و الباقی نیز بعون الله خشک خواهند شد و صحاری عربستان صدر اسلام عزیز را تداعی کرده و موجبات حظ بصر و التذاذ مؤمنین را فراهم خواهد کرد، بدان معناست که حضرات آیات عظام و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان ضاعف الله اموالهم اجمعین،که در رأس امور هستند، به محیط زیست مثال زدنی ایران سابق، به ضرب حُسن تدبیر و مدیریت مؤمنانهء خود، تِر زده اند، در این صورت وارد فرمودنِ * 160 تن گل ولای فاضلاب از کشور ترکیه با تعرفه 38252000 به ایران

چه معنائی دارد؟:

زاینده رود سابق!

          بویژه آنگاه که موجب شود که ولیعهد عربستان بابت آن، ما را شدیداً بشرح زیر، سر کار بگذارد:

          دیگر از اقلام مسأله دار برایتان بگوید:

          * واردات ده ها مورد پتو به مبلغ ده ها میلیون دلار که در سه مورد آن پتو با کرک حیوانات خارجی وارد کشور شده است.

          پرسش در این پیوند  بسیار ساده است: کرک حیوانات داخلی که بحمدالله والمنة بقدر کفایت در دسترس اند، چه اشکالی داشته است؟!

          و مورد حیرت انگیز دیگر: واردات گوشت بوفالو از هند است که فدوی نمی داند که آیا برادران روشندل بوده و بوفالوی مشهد، برادرعلم الهدی را به آن فربهی ندیده اند؟ گفتن ندارد که امثال او در نماز جمعه ها فراوان اند!

          حیرت انگیز تر اینکه برادران با وجود آیت الله تمساح یزدی:

          * کروکدیل‌هایی هم برای پرورش وارد کرده‌اند!

          فدوی برخی واردات شرم آور هم برای جوری جنس، علاوه می کند:

          * جدا از بازار پوشاک که در تار و پود محصولات چینی بافته شده است، نیم میلیارد دلار سود واردات پارچه چادر مشکی بوده که به جیب وارد کنندگان سرازیر شده است.(جهت اطلاع برادر رهبر و خواهر الهام چرخنده).

          * چینی‌ها علاوه بر اینکه قرآن به ایران می‌فرستند، سنگ قبر هم برای ایرانیان صادر می‌کنند؛ سنگ قبرهایی که رویشان آیه قرآن به درستی حک شده است./صراط نیوز

          برادران این همه را در یک قیام و قعود به فدوی انداخته اند، حال خوانندگان محترم ضدانقلاب بفرمایند که فدوی مادر مرده، این فقره را که در پی می آید کجای دل صاحب مرده اش بگذارد، وقتی که ما در وطن اسلامی، شهید از هر نوع اش (جعلی و غیر جعلی- م) از سر و کول مان، بالا می رود:

زیاده تحلیلی نیست ..

24 مارچ 018

 

نگرانی های زنجیره ای

          فدوی نمی داند که آیا برای مشکلی که دارد و در پی بدان اشاره می کند، نیازمند ناز طبیبان است؟ داستان از این قرار است که هرگاه حکومت داعش درونمرزی، بیگناهی را به حبس های طولانی محکوم می کند، فدوی شدیداً  نگران می شود!؛ و نیز چون رویش نمی شود یواشکی بگوید که این نگرانی، شوربختانه بابت آن شهروند دربند نیست، بلکه از این جهت است که سایهء دوالپای حکومت داعش درونمرزی، بنا دارد پنج یا ده سال دیگر هم بر سر ملت شل و پل باقی بماند!

______________________________

یک مستوره:                     

«محمد(ص) علی(ع) طاهری»، بنیان‌گذار عرفان حلقه، پس از هفت سال زندان مجدداً توسط  شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، به پنج سال حبس محکوم شد./العربیه

 

راز سر به مُهر

          فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه، داغ دل اش تازه و ملتفت شد که:

            * جعبهء سیاه هواپیما (تهران- یاسوج) پیدا شده و حالا بر سر آن دعواست!/ پیک نت

          فدوی بمنظور راحتی خیالت عرض می کند که آخر تصدقت شوم، این موضوع چه اهمیتی دارد؟ و لکن از شما در حاشیه می پرسد که آیا پیرامون مسائل بسیار مهم و سرنوشت ساز جامعهء شکوهمند اسلامی مان، مانند بول و غایط، و یا این مشکل پیچیده و بسیار تخصصی که آیا: دیدن موی زن روی فرش چه حکمی دارد؟؛ آیا بیاد دارید که بین ماموت های خواب آلود  گرامی، اختلاف نیفتاده باشد؟ خب این هم روش!...

 

 

کلمات حمار(مصوّر)

اشاره: کلمات حمار،مستخرج از فرهنگستان فدوی، و ضد کلمات قصار است!

 

حرف حساب

          هر گونه اظهار نظر فدوی در این ستون، ثواب ندارد؛ زیرا حرف حساب، جواب ندارد!

          نه فریاد های مرگ بر امریکا، و نه موشک های بالستیک، هیچکدام به مرز های امریکا هم نرسید؛

ولی سفرهء نوروزی ما، تا درون کاخ سفید نفوذ کرد. بیشترین قدرت هر ملت فرهنگ آن ملت است…

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

24 مارچ  الموَرب سنهء 2018 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

بازگشت به خانه