خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

20 فروردين ماه 1397 ـ  9 آوريل 2018

 

سهمیه

          این بانوی ایرانی که تصویرش را در پی ملاحظه می کنید*، عامل تیراندازی در سازمان مرکزی «یو تیوب» در کالیفرنیای جنوبی معرفی شده است. گفته می شود که انگیزهء  وی در این اقدام، اعتراض به سیاست ها و عملکرد یو تیوب، که منجر به کاهش درآمد او شده، بوده است. "نسیم اقدم"  پس از تیراندازی و  مجروح کردن سه نفر، به زندگی خویش نیز پایان داده است.

          و اما پرسشی که در این راستا، ذهن فدوی را بخود مشغول کرده  آن است که این بانوی گیاهخوار، که سخت مخالف کشتار حیوانات بوده، چگونه سه انسان بیگناه را، به رگبار بسته است؟!

          شما خوانندگان محترم ضدانقلاب می دانید؟!

 باری بنظر می آید که جنس ما هم  بحمدالله والمنة سرانجام جور، و در تیراندازی های داخل آمریکا نیز، سهمی هم برای ما منظور شد!...

          تبریکات فدوی را بپذیرید.

صحنه هائی پس از تیراندازی:

_________________________

*. فدوی تصاویر دیگری از نامبرده را دیده است و نمی داند که چرا چهرهء وی، او را بیاد چهره های عهد قاجار اعم از زن یا مرد می اندازد، شاید هم منظور متوفا، همین بوده است..؟!

 

واردات معطر

          ...جداً که حکایت غریبی ست؛ آخر پدرجان! دمکراسی هم برای خودش آدابی دارد؛ همینجوری که نمی شود! یعنی اینکه تنفر شما از برادران نباید  مانع از این شود که حقوق دمکراتیک ایشان را نادیده بگیرید؛ بقول عوام  ok؟؛(1) …..

          بله، البته  تصدق تان شود، فدوی هم بنقل از جراید شریفهء دارالخرُافه می داند که مبالغ هنگفتی مدفوع از کشور دوست و برادر ترکیه، به اُمّ القراء صادر شده است؛ خب بقول عوام So what? «تو بو می بینی و حضرات پیچش بو!» اصلاً شما از فلسفهء این اقدام خداپسندانه چه می دانید؟(2) خب مسأله ای  نیست،  زیرا ندانستن عیب نیست پس، ملاحظه و یاد بگیرید:

https://www.facebook.com/100023414325287/videos/114757079314769/?t=9

 

          خوانندگان محترم ضدانقلاب، کلیپ بالا را که سند محکمی دال بر معجزهء پیامبر(ص) گرامی ست، ملاحظه کردید؟ معجزه از این سر راست تر می شود آیا؟ یعنی که مدفوع مبارک معظم له، بدون مومیائی، پس از چهارده قرن، همچنان تر و تازه و معطر و بقول عوام ready to use، بعنوان ما ترَک، به برادران اهل ترکیهء ما رسیده باشد؟(3)

          خب، این بخش نخست نقد تند فدوی  بر ردّیهء معاندین، که به  ورود این حجم نجاست به امُ القراء اعتراض داشتند. و اما بخش دوم نقد کوبندهء فدوی بر این نکته استوار است که: حاج آقا، مسئلتن!

از کجا معلوم که اوپوزیسیون ترکیه و هم پیمانان برادران ما، در مقابل شمش های طلائی که از برادران ما دریافت فرموده اند، مبالغی از مدفوع مبارک معظم له را، برای ایز گم کردن، لابلای صادرات خود به ایران اسلامی جا سازی نکرده باشند؟ بله؟ ….

          زیاده شکی نیست..

________________________________________

1. لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست،استفاده کند، تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید!

2. اگر یکبار دیگر فحش بدهید،عمامه مان تویِ هم می رود، و هر چه دیدید از چشم خودتان دیدید، خواهر- برادر خواننده، قدری ملاحظه کنید آخر!، صبر انقلابی فدوی هم طول و عرضی دارد، نه..

3. بگزارش فرستادهء فقهی فدوی، در این باب که آیا مدفوع معطر مذکور، به برادران ترک می رسد و یا، پیش از انرژی هسته ای، حق مسلم ماست، بین علمای دو طرف، شدیداً اختلاف افتاده است. فرستادهء مذکور در پایان گزارش خود افزوده است که علیرغم ریش و پشم های کنده شده از هر دو طرف، طرفین هنوز به جماع (4) نرسیده اند

4. خدا بگویم این تایپیست سر بهوای هزل داتکام را چه کند؛ لطفاً پیش از آنکه بی فدوی شوید، لغزش  تایپی "جماع " را به "اجماع"  اصلاح بفرمائید،اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

 

استمداد

          فدوی نه اینکه نداند آفتابه چیست. او حتا موارد استعمال اين شيئی را نیز در جوامع شکوهمند اسلامی، به وجهی که در پی می آید، می داند!؛ لکن در پیوند با تصاویر زیر، ارّه به ماتحت مانده است که کدام اصیل تراست؟! شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، می دانید؟

 

آزمایشگاه نظری!

          فدوی نمی داند که چرا برادران خودمان، کثرالله امثالهم، از اینکه به برادران داعش منتسب شوند، خیلی خوش شان نمی آید! به ایشان عرض می کند که برای اثبات این امر ساده، یک آزمایش آسان هم وجود دارد و آن اینکه دوستان حرکات و سکنات هر دو تیره از برادران را، البته بدون ذکر نام، کنار هم بگذارند ملاحظه خواهند کرد که همینطور ارّه به ماتحت مانده اند که کدامیک از عملیات ایذائی مربوط به برادران خودمان، و کدامیک متعلق به برادران داعش است!، بهمین سادگی! فدوی رجاء واثق دارد که  از برادران خودمان، رفع کدورت کرده باشد!

          * العالم: کار داعش به مالیات گرفتن از چشمان زنان رسید! محسنی اژه ای در گفت و گو با مهر به سوالات و مسائل اخیر مطرح شده درباره طرح عفاف و حجاب پاسخ داد. آنچه در ادامه می خوانید اهم موضوعات مطرح شده در این گفت و گو است:

          * گفته می شود بعد از اجرای طرح عفاف و حجاب، یکی از دادستان های شهرستان های کشور اقدام به صدور برگه های جریمه برای زنان بدحجاب کرده و تصویر برگ جریمه نیز در سایت های خبری منعکس شده است. شما باید از همان دادستان سوال می کردید که آیا شما این برگه جریمه را صادر کرده اید؟ در حالی که بنده این برگه جریمه را دیده ام و پس از بررسی موضوع با نیروی انتظامی و دادستان مربوطه مطمئن شدم که چنین برگه جریمه ای وجود خارجی نداشته و جعلی است.

          * وقتی که بدحجابی در قانون جرم تلقی می شود یعنی اینکه شخص بدحجاب باید جریمه و کیفر ببیند ولی اینکه جدولی باشد مانند لاک زدن به ناخن، بیرون بودن موی سر از روسری، مانتوی تنگ و... که بر اساس آن جریمه و کیفر مشخص شود، صحیح نیست و تشخیص با قاضی است.

* در ماده 638 قانون مربوط به جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی در بخش تعزیرات قانون مجازات های اسلامی آماده است هر کس عملا در انظار، اماکن عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی کند علاوه بر کیفر عمل به حبس از 10 روز تا دو ماه یا 74 ضربه شلاق جریمه می شود و اگر مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نباشد ولی عفت عمومی را جریحه دار کند فقط به حبس از 10 روز تا دو ماه یا 74 ضربه شلاق محکوم می شود.

          * در ماده 22 مجازات های اسلامی آمده است چنانچه قاضی تشخیص بدهد می تواند حبس و شلاق متهم را به جزای نقدی تبدیل کند.

          * زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از 10 روز تا دو ماه و یا به پرداخت جریمه نقدی از 50 تا 500 هزار ریال محکوم می شوند.

          * بر اساس بندی از قانون مجازات های اسلامی مصوب سال 1365 (قانون نحوه رسیدگی به تخلفات مجازات فروشندگان لباس هایی که استفاده از آنها در ملا عام خلاف شرع بوده و یا عفت عمومی را جریحه دار می کند) نحوهء مجازات تولید کنندگان، وارد کنندگان، توزیع کنندگان و استفاده کنندگان لباس های غیر شرعی اول تذکر و ارشاد، دوم توبیخ و سرزنش، سوم تهدید، چهارم تعطیلی محل کسب به مدت سه تا 6 ماه برای فروشندگان و توزیع کنندگان البسه و جریمه نقدی برای وارد کننده و تولید کننده و 10 تا 20 ضربه شلاق یا جریمه نقدی برای استفاده کننده از البسه غیر شرعی است.

          * در قانون مجازات های اسلامی به نیروی انتظامی تکلیف شده است تا با جرائم مشهود برخورد کند و بدحجابی به عنوان یک جرم مشهود شامل این قانون می شود ولی نیروی انتظامی حق مجازات یا اجرای حکم را ندارد.

          * اینکه مشاهده شده است بعضا برخی از پرسنل نیروی انتظامی زنان بدحجاب را مجازات می کنند، منکر آن نیستیم زیرا در هر سازمان و نهادی حتی در خود قوه قضائیه معدودی از افراد تخلف می کنند که سازمان بازرسی کل کشور و دادسرای قضائی نیروهای مسلح به آن رسیدگی می کنند.

          فدوی خلاف که عرض نکرد؟

          فدوی فقرهء زیر را هم برای جوریِ جنس،علاوه می کند:

جریمه رانندگی با سگ؛ 20 هزار تومان!/خبر آنلاین

  

اگر آب و هوایش نیست دلکش!

          فدوی پیرامون هوای فرحبخش وطن سابق، بویژه در جنوب که مردم مشرف به موت، در ظل توجهات امام زمان ارواح العالمین له الفداء (عج) و نایب البته برحق اش، مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السّیف و القلم والپیپ،اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، دامت تحریکاته، روانهء بیمارستان می شوند، حرف تازه ای ندارد که اضافه کند لکن در حاشیه، به فراست دریافته است که فاصلهء اهل هنر درونمرزی با مردم، پنداری قدری کمتر شده است! به مستوره ای در این باب،نگاه کنید:

          * هدیه تهرانی در پست اینستاگرامی‌اش با انتشار دو عکس از اهواز  به آلودگی هوای این شهر انتقاد کرد و نوشت: «اهواز هوا ندارد. کرمانشاه پناه ندارد. ارومیه آب ندارد. تالاب حیات ندارد. کشتی نجات ندارد. جنگل درخت ندارد. فرهنگ بها ندارد. هنر اثر ندارد. علم ثمر ندارد... ندارد... ندارد... ایران هوای خوش ندارد. حال خوش ندارد.  آب خوش ندارد./ بابا نان ندارد... ندارد... ندارد... ایران درد دارد.... بابا نان ندارد. مادر داغ دارد./ کودک توان ندارد./ بابا درد دارد./ مادر درد دارد./ کودک درد دارد./ ملت درد دارد. / کشور درد دارد. ایران درد دارد./ ایران نجات ندارد؟ /ایران مسئول ندارد؟... ندارد! اهواز هوا ندارد... // بهار

          باری- فدویِ منتظر الظهور با فرمایشات بانو که سکوت سنگین این روزها را با احتیاط شکسته، مشکل و مخالفتی ندارد مگر با بند آخر که پرسیده است:" ایران مسئول ندارد"؟

          آخر این چه فرمایش پرتی ست بانو جان؟ حضرات از آغاز تا اکنون، از ایران سابق، جز به  مملکت امام زمان(عج) یاد نفرموده اند؛ این بدان معناست که ایران سابق، ملک مشاع حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و  نایب البته بر حق اش، مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السیف و القلم والپیپ، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، ادامه الله وجوده، است و لاغیر.. مگر خاطر مبارک نیست که مغضوب فعلی و محبوب قبلی، یعنی رییس جمهور منتخب آقا(ضپ)، در باب یارانه ها چه فرمود؟: «این پول امام زمانه، ها، با چیزای دیگه قاطی نشه ها!»

          فدوی، دو فقرهء واپسین در این راستا را، برای جوری جنس در پی علاوه می کند:

          * لیلا حاتمی: «می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و خشم و تاسف عمیق‌ام را نسبت به نحوهء برخورد اخیر با معترضان در ایران ابراز کنم»..«برای اولین بار است در مسائل سیاسی دخالت می‌کنم»: «شرم‌آور است که در کشورم مردم فقط می‌توانند به قیمت جان‌شان اعتراض کنند».

          واکنش برادر حسین(ع) شریعتمداری متولی امامزادهء کیهان دارالخرافه، که سر بریده می دارد دوست  و در قلب مطالب نیز دارای نعلین مشکی ست (کمربند مشکی سابق- م):

          * «لیلا حاتمی (دختر زری خوشکام) در اظهاراتی عجیب در کنفرانس خبری فیلم خوک در جشنوارهء فیلم برلین، ضمن حمایت از آشوبگران و خشونت‌ طلبان خیابانی ایران که در شبکه‌های اجتماعی به داعشی‌های وطنی معرف شده‌اند! از برخورد قانونی مردم و نیروهای انتظامی با آنها  ابراز ناراحتی و عصبانیت کرد.»! / آی سینما

          * اعتراض زنان مستندساز به رفتار "غیرانسانی" با مخالفان حجاب اجباری: نزدیک به 70 زن مستندساز در نامه‌ای سرگشاده به رؤسای سه قوه و نمایندگان مجلس ایران، به رفتار خشونت‌آمیز با زنان مخالف حجاب اجباری اعتراض کرده‌اند. آنان برخورد مأموران با معترضان را "خشن و غیرانسانی" توصیف کرده‌اند. در ادامه نامه زنان مستندساز آمده است: «مجریان شما در برابر دیدگان شهروندان، دختران خیابان انقلاب را از سکوهایی که برای اعتراض مسالمت‌آمیزشان انتخاب کرده‌اند، به پایین پرت می‌کنند و دست و پایشان را می‌شکنند، و حتی می‌شنویم در خفا و بازداشت آنان را کتک می‌زنند.»./ دویچه وله

          زیاده  اعتراضی نیست.


 

تأسف

          فدوی چه کند که، مع الاسف، بدون ریش متولد شده است!.. چرا که در غیر این صورت، آنگاه که "درگذشت" هائی مانند زهرا بنی یعقوب- زهرا کاظمی(1)، و سعیدی سیرجانی در زندان های پنج ستارهء بیت را "قتل عمد" برآورد و اعلام می کرد، ضجه اش به گوش موجود پشمالوئی می رسید! لکن برادر علی(ع) یونسی، که همانند مقام مختصر رهبری که با شیههء یاعلی(ع) از مادر گرامی بیرون جهید، با ریش بیرون پریده است، به نتیجه ای که فدوی با عرق ریزان روح رسیده بوده است، به سادگی رسیده و کردیت وی را نیز حسب شیوهء مرضیه، بسود خود مصادره فرموده است! خودتان ملاحظه کنید:

          * علی(ع) یونسی، وزیر اطلاعات دولت محمد(ص) خاتمی، سعید مرتضوی دادستان وقت را مسئول کشته شدن زهرا کاظمی، خبرنگار ایرانی کانادایی، معرفی کرده است. آقای یونسی که آن زمان وزیر اطلاعات بود، در مصاحبه‌ای با روزنامه ایران، تأکید کرد که وزارت اطلاعات به آقای مرتضوی گفته بوده که خانم کاظمی جاسوس نیست اما سعید مرتضوی "بر اصرار خود باقی ماند و این پرونده را از وزارت اطلاعات تحویل گرفت و به اطلاعات نیروی انتظامی واگذار کرد."/ بی.بی.سی

          البته از حق نیز نباید گذشت که قسمت اخیر فرمایشات آن مقام آخوندی،مبالغی ضعف تألیف دارد زیرا به فرمودهء گروهبان گارسیا (پاسدار فیروز آبادی- م)، جاسوس های ایرانی، خودشان هم نمی دانند که جاسوس اند! *

______________________________

1. زهرا کاظمی، دوم تیرماه ۱۳۸۲ هنگام عکاسی از محوطه بیرون زندان اوین در شمال تهران، بازداشت شد و براساس گزارش‌ها پس از چند روز بازجویی به‌گونه‌ای مشکوک در زندان بیهوش شد و سپس در بیمارستان جان داد./ همانجا

2. رئیس پیشین ستاد مشترک نیروهای مسلح، فعالان محیط زیست را که اخیراَ بازداشت شده‌اند تلویحا جاسوسانی دانسته است که از جاسوسی خود بی‌خبرند. او می‌گوید که پیش از این عده‌ای با مارمولک و آفتاب‌پرست جاسوسی اتمی کرده‌اند./ دویچه وله
 

بپایان آمد این جوهر، مطالب همچنان باقی!..

 

دعا کردم ز آرامش بیفتی

به عجز و لابه و خواهش بیفتی

به جُرم اذیت مردم، الهی

به دست ِدولت داعش بیفتی!

  

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

7 اپریل  المفرح سنهء 2018 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه