خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

2 شهريور ماه 1397 ـ 24 ماه اگوست 2018

 

تجاوز به درخت!

            برادران پنداری از درخت هم دیگر نمی گذرند! سخن کوتاه؛ فدوی تاکنون نمی دانست که حضرات آیات تا این اندازه با مردم ایران طرف اند! در توضیح بیشتر عرض می کند که  دستگاه های جاسوسی و شنود را، معمولاً، برای دشمنان کار می گذارند نه شهروندان کشور! لکن پنداری برادران این حرف ها سرشان نمی شود و کار خودشان را می کنند! باری فدوی این معنا را از ملاحظهء کلیپی دریافت که در آن، برخی شهروندان بر حسب اتفاق دریافتند که برادران، در درختان تهران بعنوان پلاک، دستگاه های جاسوسی و شنود کار گذاشته اند!.. فدوی اما همزمان، بیاد حرکت مشابهی افتاد که برادران مؤمن و معتقد چینی ما، بعلیه شهروندان خود اعمال فرموده بودند؛ این هم سند مصور و منگوله دارش:

          * دولت چین مینی پهپادی به شکل کبوتر برای نظارت و جاسوسی از مردم خود به پرواز درآورده است. / کاربران چینی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اقدام دولت واکنش‌های مختلفی داشته و اغلب نارضایتی خود را از این اقدام اعلام کرده اند./تیک

          حال دوی همینطور ارّه به ماتحت مانده است که کی از روی دست کی نوشته است؟ شما خوانندگان محترم ضدانقلاب، می دانید؟

          زیاده پرسشی نیست..

 

رقابت تنگاتنگ

          به گزارش فرستادهء ویژهء فدوی از سازمان سنجش کشور، و بنقل از مقامی که نخواست نام اش تا انقلاب بعدی(عج) فاش شود، درخواست کار "دیوید کاپرفیلد"، شعبده بازمشهور آمریکا و جهان، از سوی مقامات ذیربط در ایران اسلام زده شدیداً رد شده است! وی (يعنی فرستادهء ویژهء فدوی) در ادامهء گزارش حود آورده است که تصور ناظران آگاه نخست آن بوده است که این تصمیم مبتنی بر ملاحظات سیاسی- عبادی بوده لکن مقام مذکور این گمانه زنی را قویاً نپذیرفته و آن را در زمرهء شایعات ضدانقلاب و معاندین قلمداد کرده و افزوده که درست است که در جامعهء قانون گریز شکوهمند اسلامی ما، بعون الله، سنگ روی سنگ بند نمی شود، لکن ردّ صلاحیت آن متقاضی خاج پرست، از سوی سازمان سنجش، و متعاقباً شورای نگهبان، بدلائل فنی و تکتیکی بوده است، نه سیاسی- عبادی!.. باری- فرستادهء چموش و سمج فدوی در ادامهء پژوهش های فرسایندهء خود، و پس از پرداخت چندین کیلو پول بعنوان کارمزد به برادران ذیربط، سرانجام دریافته که فرمایش آن مقام مسؤل استثنائاً درست بوده است! و اینک، مستندات ردّ درخواست استخدام "دیوید کاپرفیلد":

          1- هیئت ژوری بی آنکه خواسته باشد که عملیات محُیرّالعقول نامبرده را منتفی کند، اشعار می دارد که شق القمر وی حداکثر، دو نیمه کردن خود بوجه زیربوده است:

2 - و یا حداکثر غیب کردن قطار:

          که در مقابل عملیات برق آسای برادران ما که، در طرفة العینی، آش را با جاش، یعنی کشتی و دکل نفتی را، غیب می فرمایند عددی نیست! مقام مذکور برای رو کم کردن دیوید و نیز جوری جنس، تازه ترین چشم بندی برادران را نیز بشرح زیر علاوه کرده است:

          * عزت الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ایران، پنجشنبه 9 اوت، از گم شدن 9 میلیارد دلار ارزی که با نرخ دولتی داده شده است خبر داد./العربیه

          ادامهء گزارش حاکی ست که برادر "دیوید کاپرفیلد"، زنجیر زنان، دُم اش را روی کول اش گذاشته و به زبان خوش، در کلاس اکابر قوهء باه (غذائیه!-م) ثبت نام کرده است.

          و من الله التوفیق

 

توجیه

          ...حکایت غریبی ست والله!.. آخر پدر جان!، هر چیز، و از آن میان ورزش، برای خودش آدابی دارد؛ همیطوری که نمی شود! یکی از همین آداب، گرم کردن بدن، پیش از آغاز مسابقه ست مانند:

          * درگیری بازیکن تیم فوتسال زنان شاهین فراز با بازیکن و تماشاگران حریف موجب کتک خوردن و بستری شدن او در بیمارستان ش.!

          زیاده تمرینی نیست!..

 

یک بام و چندین هوا!

          بوفالوی آستان قدس رضوی(ع)، مُخبّط الاسلام والمسلمین علم الهدی(ل)، روزی شیهه کشان فرمود که در جوار گنبد امام رضا(ع) نمی شود کنسرت برگزار کرد!(1) فدوی منتظرالظهور، به وضوح دارد رگ گردن آقا امام رضا(ع) حتا در مقعد مطهر(2) را می بیند که از دست این دشمن نادان (علم الهدی- م) شدیداً متورم شده که چرا این مُحبِّ لایعقل!، کنسرت را که  ُممّد حیات است را ممنوع، و خنده خانه ها(3) را در جوار گنبد طلای  وی، جایز می شمارد! باری فدوی گیس و گردن اضافه ندارد که دست مؤمنین و مؤمنات کثرالله امثالهم بدهد جز نقل خبر زیر که دلالت بر صحت فرمایش آن حضرت(ع) دارد!:

          * مشهد برای شمار زیادی از عرب هائی که از عراق و دیگر کشورهای عربی و یا از پاکستان و افغانستان و یا جمهوری آذربایجان به این شهر سفر باصطلاح زیارتی می کنند تبدیل شده به صیغه خانه اسلامی و لابد علم الهدا امام جمعه مشهد باید عمامه اش را بالاتر بگذارد! حتی مطبوعات غربی هم می نویسند و برخی رسانه های داخلی هم با احتیاط مطرح می کنند که مشهد شده «عبادت، غذا، سکس و پارکِ آبی. پول ایران سقوط کرده و ارز خارجی و حتی پول عربی و دلار کردی (عراقی) از ریال فرسنگها جلو افتاده است و به همین دلیل خوشگذرانی و صیغه های پیاپی شبانه برای عرب ها و بویژه عراقی ها خیلی ارزان تمام می شود. سفر عراقی ها به مشهد نود درصد بیشتر از گذشته شده است. بویژه مردان مجرّد و یا بدون خانواده عراقی که با اشتیاق وافر خود را به مشهد می رسانند./ پیک نت

          زیاده تقصیری نیست.

_________________________________

(1) مشهد ـ امام جمعه مشهد گفت: نمی‌توان در کنار گنبد حرم امام رضا کنسرت برگزار کرد زیرا این خلاف حیثیت و هویت این شهر است، اگر کسی کنسرت می‌خواهد، مشهدی نباشد و در یک شهر دیگر زندگی کند. /خبرگزاری وابسته مهر

(2) خدا بگویم این تایپیست سربهوای هزل داتکام را چه کند؛ که همه جای فدوی را با شاخ گاو مد ظله العالی، در می اندازد، لطفاً لغزش تایپی "مقع" را فی سبیل الله، به "مرقد"  اصلاح بفرمائید؛ ممنون، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

(3) کار این تایپیست بازیگوش و ُمتمّرد هزل داتکام بجائی رسیده است که از ترس آنجاش، فدوی را هم سانسور می کند!، باری فدوی نوشته بود: جنده خانه!، محض اطلاع.

 

          * رهبر انقلاب در پیام حج: سیاست آمریکا کشتار مسلمانان بدست یکدیگر است! /کیهان دارالخرافه - تیتر صفحه نخست

          تحشیه فدوی: والله برادر رهبر، بقول سید قاسم(مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، چون ضدانقلاب بیهوش است می پرسد: یعنی می فرمایید که مؤمنین و مؤمنات کثرالله امثالهم، معاذالله خودشان هیچ عقل و بار و اراده ای از خودشان ندارند؟!

 

            * شورای‌نگهبان لایحه ‌اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را رد کرد./ بی.بی.سی

            تحشیه فدوی: خب منظور؟ آخر انصاف هم چیز خوبی ست، شما حاضرید که از ابزار کارتان صرف نظر کنید؟!

 

          * افشای موجودی یک اکانت بانکی «مجتبی خامنه‌ای» برای نخستین ‌بار: 14.4 میلیارد دلار/ آمد نیوز

          تحشیه فدوی: یعنی معادل چند روضه  می شود؟!

 

          * آیت‌الله خامنه‌ای: در مذاکرات برجام اشتباه کردم./ بی.بی.سی

          تحشیه فدوی: والله برادر رهبر،بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... حال که ضدانقلاب خواب است عرض می کند که اگر لطف کرده و آنجاهائی را که اشتباه نفرموده ای بفرما که شمارش اش آسانتر باشد، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

 

            * چین بار دیگر با تحریم ایران مخالفت کرد.

          تحشیه فدوی: خب برادران مؤمن و معتقد چینی، نذرشان را ادا کردند!

 

          * لیر ترکیه بکجا می رود؟ /بی.بی.سی

          تحشیه فدوی: بهمان جائی که ریال اسلامی رفت! این هم آخر کاری داشت که مزاحم شدی، برادر بی.بی.سی؟

 

* جاوید رحمان، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران، که به تازگی عهده دار این ماموریت شده است، خواستار سفر به ایران شد./ صدای امریکا

تحشیه فدوی: راضی به زحمت شما نیستیم، برادران خدمت می رسند، برادر رحمان!

 

          * ایران 'اتهام سازمان همکاری اسلامی در مورد حمایت از تروریسم' را محکوم کرد./ بی.بی.سی

          تحشیه فدوی: خوبست که سازمان محکوم کننده، اسلامی ست!

          تکمله: شایعهء ضدانقلاب: «به یمنی‌ها گفتیم دو نفتکش سعودی‌ها را بزنید و زدند.»! معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران

 

          * 0049---0911: دلال‌های میوه خربزه را از کشاورز بیچاره کیلویی 700 تومان می‌خرند به ما مصرف‌ کننده کیلویی 2 هزار و 500 تومان می‌فروشند. متاسفانه دولت هم تماشاچی است.

          تحشیه فدوی: نه دیگر، کم لطفی نکنید، اینگونه هم نیست که دولت فقط تماشاچی باشد، دست هم می زند! انصاف هم خوب چیزی ست، برادر، 0049---0911!

 

ا        * بوفالو علم الهدی: دل آدم کباب می‌شود، وقتی یک زن ضعیفه پریشان می‌گوید فرزند من می‌گوید تو گیلاس خوردی مزه‌اش چیست؟ آن وقت 30 میلیون دلار مملکت با ارز 4200 به فردی داده شود که میوه خارجی وارد کند، آن هم از ثروت عمومی مردم. برای اینکه چه کسی بخورد و لذت ببرد؟ مگر فقیر بیچاره پول میوه خارجی دارد؟ این چه مدیریتی است؟ /پارسینه

        تحشیه فدوی: ملت از مدیریت غلط و ویرانگر برادران، از حضرات آیات پوزش می خواهد!ه

 

          * تظاھرات شیعیان ناصریە و ذیقار عراق و شعار «ایران تو را نمی خواھیم». شکست بزرگ رویکرد نظام در عراق و روز برباد رفتن 100 میلیارد دلار ھزینەء جمھوری اسلامی در عراق.

          تحشیه فدوی: یعنی چه که ایران آخوندی را نمی خواھیم؟! بی خود کردید!، مگر دست خودتان است؟!

 

          * العربیه:كاربران عراقی شبکه‌های اجتماعی، تصویری را از شامگاه یکشنبه 15 ژوئیه رد و بدل می‌کنند که آتش زدن عکس روح‌الله خمینی بنیانگذار نظام ایران در تظاهرات اعتراض آمیز در شهر بصره واقع در جنوب عراق را نشان می‌دهد. یکی از کاربران عراقی در توئیتر که «مزاحم الشمری» نام دارد، در حساب کاربری خود نوشته است: «به آتش کشیدن عکس خمینی در بصره پیامی به همه احزاب وابسته به ایران است.. مردم عراق هر کس که اقدام به فروش عراق کند را به آتش خواهند کشید».

          تحشیه فدوی: یا رب مباد کس را، مخدوم بی عنایت!

 

          * هدایت الله خادمی، راه ‌یافته ایذه به مجلس شورای اسلامی: در شرایطی که به ما اجازه نمی‌دهند نفت بفروشیم و کالای مورد نیازمان را وارد کنیم، ممنون روسیه هم هستیم که به ما کالا می‌دهد تا از گرسنگی نمیریم./دماوند

          تحشیه فدوی: چه برادر سید پوتین کالا بدهد چه ندهد، سهم ملت از این معامله، مرگ است، برادر خادمی!

 

          * محمد(ص) رضا(ع) تاجیک از تئوریسین‌های جریان اصلاحات در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

باید هر فردی در جریان اصلاحات تبدیل یه یک خاتمی شود.

          تحشیه فدوی: لابد مزاح می فرمایید!... همان یک فقره اش هم شدیداً  اضافه و روی دست ملت مانده است، برادرتاجیک!

 

در حکومت مستضعفان اتفاق افتاد:

اصلاح طلبی در جامعهء  مدنی

دورهمی پورشه سواران در تهران.../تیک

استغفار زائد!

          این برادر «پاپ» هم پنداری یک چیزیش می شود ها!.. خودتان نگاه کنید:

          * پاپ در ارتباط با رسوایی آزار جنسی کودکان طلب بخشش کرد. / بی.بی.سی

            در پاسخ عرض می کند که این حرف ها کدام است؟ یعنی شما از برادر لواط الاسلام والمسلمین سعید طوسی ما کمترید که بابت همین فعل حلال، جایزه هم گرفت، برادر پاپ؟!

 

 

حرف حساب

فدوی در این ستون،شخصاً عرضی ندارد؛ زیرا می پندارد که  حرف حساب،جواب ندارد!

https://lh4.googleusercontent.com/L9sisRk7o0o48AYGEMTsmH9aww15Oa3w-VjvLdjZPu_IuZ6cV4nM1j_mIMm6WSGt4Xt8RHXE02tGVZxnb-8rMXREMJEbPSThqcX567IaphSVi_Q9ZXObpL_zQT8RRex67q8qIPZ8

 

کلمات حمار (مصوّر)

حاج آقا مستلتن!

شیاطین روزها سر کلاس شما هستند؟

 

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

21  آگست المورّب سنهء 2018 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com