خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

29 آذر ماه 1398 ـ 20 ماه دسامبر 2019

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم!/ زرتشت

 

با همهء مصائبی که بر ما رفته است و می رود، شب یلدا را که در چند قدمی ست، گرامی بداریم

******************************************************

بی عملی!

       فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه به خبر زیر رسید:

       * ایرنا، شیراز: مرقد مطهر امامزاده بنت الحسن(س‌) در شیراز پس از سرقت اموال و نذورات مردمی توسط فرد یا افرادی به آتش کشیده شد.

       و در ادامهء خبرحیرت اثر:

       * فرد یا افرادی پس از تخریب ضریح این امامزاده پول و اشیای قیمتی این محل را به سرقت بردند و بخش هایی از این محل را نیز به آتش کشیدند که این  اقدام باعث ایجاد خسارت هایی به بنای این مکان مذهبی نیز شد.

       باری، از خوانندگان محترم ضد انقلاب چه پنهان که فدوی حاضر نیست که این اواخرعمر بعنوان اتهام رایج "سُبّ النبی"  آجر یا سوسک بشود! فلذا، با این پرسش که بنت الحسن(س‌) کیست و اینجا چه می کند، کاری ندارد!؛ اما اینکه معظم له، با آن همه کشف و کرامات، چرا عرضه ندارد که هوای محل اقامت اش را، که بابت آن اجاره هم نمی پردازد، داشته باشد، کار دارد!.. حال فدوی، بهمان علتی که پیشتر گفته آمد، از این نیز می گذرد که امامزادهء گرامی، خود بعلت سرکیسه کردن عوام کالانعام، تحت تعقیب دیوان لاهه  است!

همین مشکل را پیش از این  فدوی با حریق  گنبد و بارگاه حضرت علی(ع) داشت، آنگاه که معظم له حاضر نشد که برای اطفاء حریق بیت خود، حتا یک "فوت" ناقابل مرحمت کند!

 

خرفتی تاریخی!

       باور بفرمایید که فدوی منتظرالظهور دیری ست که همینطور ارّه به ماتحت مانده است که خاج پرستانِ گرامی، بویژه از نوع اروپائی آن، کی می خواهند که برادران ما، کثرالله امثالهم، را براستی و آنگونه که در شأن و مقام شان است،  بجا آورند؟ هان؟(1) باری فدوی یکی دو فقره از محسنات برادران را که گویا فراموش شده است، فهرست وار گوشزد / یا یادآوری می کند: 

       - خلق  فاجعهء سینما رکس آبادان

       - مثله کردن فروهرها

       - مثله کردن شاپور بختیار در پاریس

       - مثله کردن فریدون فرخزاد در آلمان

       - قتل رضا مظلومان

       -  قتل شرفکندی و همراهان در  در رستوران میکو نوس در برلین

       - قتلهای زنجیره ای از فرورهرها تا  محمد مختاری و محمد  جعفر پوینده /.....

       حال با توجه که به آنچه به اجمال  و اختصار عرض شد؛ تیتر زیر آیا تعجبی دارد:

       * تهدید ایران: یا پول بدهید یا منطقه را به آتش می‌کشیم. / گویا- تیتر

___________________________________

(1) لطفاً در همین آعاز مقال دشنام ندهید بلکه احوط آنست که دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید، و قدری تأمل کنید، خواهر- برادر خواننده!

 

یک بام و چندین هوا!

       مدتی ست که یک خوانندهء جوان و، بگزارش محافل هنری، محبوب کرمانشاهی، بمنظور اعدام که بعنوان یکی از تفریحات سالم جامعهء شکوهمند اسلامی شناخته می شود، بین برادران دست به دست می گردد! گزارش هائی که فدوی در این باب ملاحظه می کرد، همگی در مورد علت اعدام ساکت بودند یا گاه  حداکثر به  "افساد فی الارض" بسنده می فرمودند، فلذا فدوی چاره ای نداشت که پیرامون علت صدور حکم اعدام این جوان، به حدس و گمان، از نوع رایج در داعش درونمرزی (جمهوری اسلامی- م)، مانند فعالیت در محیط زیست و یا جاسوسی بسود دول استکباری متوسل شود ... باری فدوی اما امشب در مرور خبرهای دارالخرافه، به توضیح بیشتری که بنقل از برادر بی.بی.سی در پی می آید، دست یافت:

       * کاظم حسینی، وکیل دادگستری، می‌گوید محسن لرستانی، خوانندهء پاپ ایرانی، به ایجاد یک گروه اینستاگرامی ویژه افراد تراجنسی (ترنس) متهم شده و به همین دلیل با اتهام "افساد فی‌الارض" روبرو است!

       دوستان اما ممکن است بیاد داشته باشند که برادر احمدی نژاد در سفری به نیویورک، منکر وجود دگرباشان جنسی در ایران شد (ر.ک. رادیو زمانه)

       زیاده عرضی نیست.

 

يک تصویر دوپهلو

 

جابجائی

       فدوی نمی داند لکن می پندارد که یکی این وسط تقلب کرده و چیزی را جابجا فرموده است!.. زیرا، تا آنجا که فدوی بیاد می آورد، متولیان نظام پیشین، تمام تلاش شان این بود که هر ایرانی یک پیکان داشته باشد حالا چه شد که ناگهان شد تابوت متحرک (پراید- م) و بعد هم  مسجد؟!

 

 

حرف حساب (مصور)

فدوی در این ستون،شخصاً عرضی ندارد؛ زیرا می پندارد که  حرف حساب،جواب ندارد!

00000000000000000000000000000000

 

 

      0291---0918: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پشت اغتشاشگران حوادث اخیر کشور درآمده و گفته این جماعت باید اجازهء طرح خواسته‌های خود را داشته باشند! باید جواب داد در کجای دنیا به افراد جانی که با دشنه و قمه به جان مردم افتاده‌اند اجازه می‌دهند هر جنایتی بکنند!

       فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن، بین خودمان باشد، گوش استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل کر، ضد انقلاب هم نشنود، "دشنه و قمه" اسلحهء سازمانی برادران خودی و موسوم به لباس شخصی ست و ربطی به ملت شل و پل نداشته است، برادر! 0291---0918

 

       * طباطبایی: بار دیگر با لطف حضرت حق، عصای موسای انقلاب اژدها شد و مارهای توطئه و تزویر فتنه‌گران داخلی و خارجی را بلعید. امیدوارم سایه‌اش تا انقلاب حضرت مهدی(عج) بر سر مردم و اهل مقاومت مستدام بماند. ان‌شاءالله.

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی و پس از پنج بار وضوی مشدد، به شرفِ عرضِ خاکِ نعلینِ ملک پاسبان حضرت حق جل جلاله رسید. به ناگهان و چندان متغیر شده که فدوی به هستی ترُد خویش بیمناک شد؛ سپس عصای موسا را برداشته وبا خشم پنج بار متوالی به ملاج فدوی عنایت کردند! فدوی همینطور که می کوشید خونریزی پیشانی اش را مهار کند، علت این این التفات ویژه را از قاصم الجبارین جویا شد. همچنان که از خشم می لرزیدند فرمودند «مگر حضرت ما بیکاریم که مدام خرابکاری های آن نمایندهء مشنگ مان بر روی زمین، که اعلیحضرت العظما خامنه ای باشد، را مدام برطرف کنیم؛ به ایشان بگویید که اگر آب کرُ دست شان است زمین گذاشته، چفیه و کلاه کند (شال و کلاه سابق- م) تا برادر عزرائیل از راه برسد». باری، خدا بگویم چکارتان بکند که فدوی منتظرالظهور را در محضر باریتعالی سنگ روی یخ کردید، برادر طباطبائی!

 

       * مددی- پاکدشت: همسرم دارای بیماری خاص است که باید هر 45 روز یک‌بار آمپول «لبیتول» تزریق نماید. ولی برای  تهیه این دارو تمام داروخانه‌های مطرح تک ‌نسخه و... را زیر پا گذاشتم ولی آخرالامر مجبور شدم از بازار آزاد به مبلغ 2.600.000 تومان خریداری نمایم. در ضمن مگر داروخانه ‌بیمارستان موظف نیست که وسایل مورد نیاز بیمار اعم از سرنگ و... را تحویل دهد؟ چرا مردم گرفتار را روانه داروخانه‌های سطح شهر می‌نمایند؟ برای تهیه وسایل مورد نیاز اطاق عمل و... نیز مبلغ 5.500.000 تومان هزینه کردم که بیمه آن را نمی‌پردازد. افرادی مثل من بازنشسته چطور قادرند هر ماه 8.100.000 تومان با حقوق 2.500.000 تومانی برای بیمار خاص خود هزینه کنند؟ لطفا وزیر بهداشت پاسخ دهد.

       فدوی: وزیر بهداشت خودش کسالت داشت فلذا مراتب در اوقات شرعی و در شرایطی که بعلت لرزش قهرمانه و تنقیهء جام زهر، دولا دولا راه می رفتند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون حضرت آقا رسید. بعدالتحیه والسلام بشدت متأسف  شده و فرمودند با این حساب، احوط آن است که خودتان یک بیمارستان درست کنید، برادر مددی!

 

       * 9239---0922: تبلیغات مذهبی شهرداری در شهرها نباید به ایام شهادت یا تولد ائمه معصومین(ع) منحصر شود. این کار باید در طول سال صورت بگیرد و چهره کشور همواره دینی باشد.

       فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت  ابتلا به لغزش قهرمانانه، بحال ترقص در آمده بودند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام و ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت، فرمودند: «لکن صرفنظر از اینکه محرم و صفر و قتل و شهادت باشد یا نباشد، مقتضی ست که امّت درایستگاه های اتوبوس و مترو، و دانش آموزان در زنگ تفریح، شدیداً سینه بزنند». و برای جوری جنس نیز موافقت فرمودند که سال از دوازده ماه به چهارده ماه افزایش یابد تا امت، مجال بیشتری برای عزاداری داشته باشد.

 

       * 5830---0915: دولت برای حمایت از تولید باید از رئیس قوه قضائیه یاد بگیرد که تمام تلاش خود را می‌کند تا کارخانه‌ای تعطیل نشود و چرخ اقتصاد بچرخد.

       فدوی: خدا بگوید چکارتان بکند که  فدوی را زهره ترَک کردید زیرا پنداشت که منظورتان از اینکه "از رئیس قوه قضائیه یاد بگیرد" این است که مانند ایشان همینطور فله ای اعدام کنند برادر گرامی.

 

       دولابی: جوانان غیرتمند و مجاهد عراق عزیز! تنها راه نجات کشور عراق از فتنه‌های آمریکایی ‌اخراج جاسوسان آن‌ها و بستن لانهء ‌فساد جاسوسی شیطان بزرگ است. در ضمن کشوری که سال‌های متمادی گرفتار جلاد خون‌آشامی چون صدام پلید، تکفیری‌ها و شیطان ا‌کبر بود مشکلاتش به سرعت قابل حل نیست. دشمن مشکلات را وسیله آشوب قرار ندهد.

       فدوی: والله، برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... حال که ضد انقلاب خواب است عرض می کند که مراتب در اوقات شرعی عتبات عالیات (س- ع – ص- عج) به آگاهی "جوانان غیرتمند و مجاهد عراق عزیز!" رسید؛ همگی با لنگه نعلین فدوی را دنبال کرده و، ضمن دشنام های ناموسی به حضرت آقا(ضپ) و توابع، گفتند که مرادشان از "اخراج جاسوسان"، نستجیربالله، همانا اعلیحضرت العظما خامنه ای و ابوابجمعی او، و منظورشان  از "بستن لانه‌ء فساد" همانا سفارت معظم له بوده است. خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر دولائی!

 

       وحیدی: برخی جوانان این مرز و بوم سه روز روزه نذر کردند یا در جمکران معتکف شدند و یا در گروه‌های جهادی شرکت کردند تا بتوانند به‌عنوان مدافع حرم به سوریه اعزام شوند. برخی نیز برای قرار گرفتن در لیست امید دو میلیارد هزینه کردند و خواهند کرد! آن وقت همین‌ها به مدافع حرم تهمت زدند که برای پول به سوریه می‌رود! رذالت تا این حد اصلا قابل تصور است؟

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی و به ترتیب ریش،بعرض حضرات آیات و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. پس از فراغت از ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و بازی با انگشت بیست و یکم مبارک و در فاصلهء دو قیلوله، دستجمعی و سوت زنان فرمودند: «بسمه تعالی، اسسسسسب!..» فدوی عرض کرد: «ببخشید؟!» در بازدم فرمودند که «"اسب" به تکرار "س"، ضمیمهء آروغ است!» فدوی دوباره و، با قید چندین فوریت، استدعای کسب تکلیف کرد... سرانجام به خود آمده و فرمودند «اصرار بیش از این جایز نیست و  داوطلبان مدافع حرم چفیه و کلاه کرده(شال و کلاه سابق- م) به سوریه بروند لکن احوط آن است که سر راه در بیت حضرت آقا(ضپ) توقف کرده و معظم له را در نوشیدن یک قوری جام زهر که وبال شان شده است، یاری کنند». در پایان نیز قول دادند که برای شهادت داوطلبان، شدیداً دعا فرمایند. خدا بگویم چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر وحیدی!..

 

       * 9961---0902: ننگ بر هرچه فوتبال با هر رنگی که هست اگر قرار باشد که در آن به مادران معظم شهدا فحاشی و جسارت شود و همه مُهر سکوت بر زبانشان بزنند.

       فدوی: مراتب، در مکث بین دو قیلوله، به استحضار سلطان اسلام مدالله اظلاله علی رئوس  الخواص  والعوام، مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السیف و القلم والپیپ، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای دامت تحریکاته، رسید. بعدالتحیه والسلام و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چندین فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت، در پاسخ فرمودند که برای ختم غائله، مادران معظم شهدا را نیز در زمین به بازی بگیرند، برادر 9961---0902!

       * 3152---021: بیمارستان امام حسین(ع) زباله‌های بیمارستانی را آتش می‌زند و دود غلیظ آن تنفس را برای اهالی سخت کرده است. لطفا هرچه سریع‌تر این کار را متوقف کنید.

       فدوی: مراتب با قید 72 فوریت، بمنظور اطلاع و اقدام لازم، در اوقات شرعی به مسؤلان مؤمن و معتقد، که نسب شان با 5 واسطه به  آل ساندیس، سلام الله علیهم اجمعین، می رسد ابلاغ شد؛ ايشان بعدالتحیه والسلام در پاسخ فرمودند بسمه تعالی به خود حضرت(ع) مراجعه فرمایید!

 

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

هفدهم دسامبرالمقعر از برجام الحرام  سنهء 2019 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه