تأسيس: 14 مرداد 1392 ـ  در نخستين کنگرهء سکولاردموکرات های ايران  -همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

  خانه   |    آرشيو صفحات اول سايت    |   جستجو در سايت  |  گنجينهء سکولاريسم نو

 29 فروردين ماه 1398 ـ  17 آوريل 2020

آیا جنون رهبر را درمانی است؟

برگرفته از سايت «مشروطه»

       شوربختانه سرنوشت 83 میلیون ایرانی به دست یک مجنون اسلام زده افتاده است که روز به روز بدتر می شود. هر چه حکومت اسلامی به خط پایان نزدیک تر می شود، رفتار خامنه ای جنون آمیزتر می شود.

       آن از قرنطینه نکردن قم در زمان مناسب و این هم از تعلل 11 روزه در پرداخت پول به دولت از حساب ارزی لبنان و فلسطین _ و این هم از اظهار نظر آخر ایشان درباره کوچک بودن مشکل کرونا و حل شدنش به دست امام معصوم!

       تا آنجا که ما میدانیم، اگر امام خمینی و امام خامنه ای را جزو معصومین حساب نکنیم، تنها امام زنده به روایت شیعیان، امام زمان است که اگر زنده هم باشند، به دلیل کهولت سن الان باید تبدیل به کوتوله های گالیور شده باشند. کاش آقای خامنه ای که نوهء ایشان است و نظر کردهء ائمه، به جای قرنطینه کردن خویش در پناهگاه مخصوص بیت رهبری، که 100 متر زیر زمین است و برای جان به دربدر بردن ایشان از حملات احتمالی آمریکا ساخته شده، سری به شهر حماقت زده و کرونا گستر قم بزنند و با رفتن به جمکران و جویا شدن نظرات امام زمان، ملت همیشه در صحنه را هم از تصمیمات ایشان آگاه کنند!

       آخر باید یکی به این امام چاه نشین حقیقت را بگوید. تا به کی ایشان می خواهد در ته چاه جمکران ساکن باشد؟ این همه غیبت کافی نیست!؟ جامعهء اسلامی بیمار است. اگر ایشان همین امروز ظهور نکنند و کرونا را شفا ندهند، فردا دیر خواهد بود؛ چرا که کفار غربی با ساختن واکسن ثابت خواهند کرد علم بر مذهب پیروز است.

       زمانی که لشگر ضریح لیسان در قم و مشهد شیوع کرونا را در ایران کلید زدند، نوشتیم که خامنه ای به اینها گفته است شما کارتان را انجام بدهید و از مخالفت مسئولان و بازداشت نهراسید، چرا که من پشت شما هستم. وقتی این فرضیه را بر اساس مطالعهء رفتار خامنه ای در این 41 سال نوشتیم، «برادران عرزشی!» و قراضه در همین سایت مشروطه نظر داده بودند که آقا مخالف است و اینها «خوارج» هستند، حال این برادران بیایند حرف رهبر مشنگ انقلاب را تفسیر کنند:

    «کرونا مشکل کوچکی است و مشکلات بزرگ بشریت نه به دست علم، بلکه به دست امام معصوم حل می شوند».

       خامنه ای رهبری است که اختیاراتش از «خداوند» بیشتر است اما پاسخگویی اش در حد یک دلقک فرومایه است. او در دوران رهبری اش در پشت پرده همیشه یک حرف زده و در پیش چشم مردم و طرفداران اش، یک حرف دیگر! برجام و حمله به کوی دانشگاه و ده ها نمونه دیگر، بیانگر رذالت رهبری است که نه پای حرف هایش می ایستد و نه پای عملکرد خودش و منصوبان اش. او پیرمردی کودک مغز است که دارد با لجاجت ها و‌ حماقت هایش ملت ایران را روز به روز بیشتر به فروپاشی همه جانبه نزدیک می کند؛ به راستی تا به کی خواهیم گذاشت این ضحاک مغز جوانان ایران را بخورد!؟ کجایند فریدون ها و کاوه های این سرزمین اشغال شده!

منبع

بازگشت به خانه