خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

19 اردیبهشت ماه 1398 ـ 8 ماه مه 2020

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم!/ زرتشت

 

کم فروشی

فدوی، معاذالله، نه اینکه خواسته باشد به برادران ایراد بگیرد لکن، بین خودمان باشد، چون ضد انقلاب بیهوش است عرض می کند که بیش از چهار دهه چُرت زدن، رکود، خمودگی و ورزش سنگینِ دوره کردن تسیبیح، و از همه دشوارتر، بازی با انگشت بیست و یکم مبارک، ایشان را قدری کاهل بارآورده است و بقول آن بزرگوار:

بیت

عاِلم که  کامرانی و تن پروری کند

او خود گم است، که را رهبری کند؟

 باری، چنین است که حضرات، در پیوند با انجام وظائف شرعی، کم فروشی می فرمایند! نگاه کنید:

* اتهام دو دانشجوی نخبهء دانشگاه صنعتی شریف: رابطه با مجاهدین خلق و نگهداری مواد منفجره. /گویا - بنقل از برادر بی.بی.سی

* دویچه وله: نگرانی شدید خانواده علی یونسی، نخبهء بازداشتی دانشگاه شریف. اعضای خانواده علی یونسی نسبت به وضعیت سلامتی او شدیداً اظهار نگرانی کرده‌اند. علی یونسی مدال‌آور ایران در رشته نجوم در جهان است و بیش از دو هفته است که در بازداشت به سر می‌برد.

* آیدا یونسی (خواهر): کجای قوانین نوشته شده که می‌شود یک جوان 20 ساله را مورد ضرب و شتم قرار داد و پدر و مادرش را با صورت خونی او شوکه کرد. وقتی علی را در خیابان آنطوری زدید و با آن وضعیت به خانه آوردید، در انفرادی چه شکنجه‌ای می‌کنید؟»

* العربیه: یک دانشجوی نخبه در چنگال سپاه؛ برادرش امیدوار است او وادار به خودکشی نشود.

تحشیهء فدوی: همین؟ بقیه ش کو پس؟... توهین به مقام معظم رهبری، توهین به معصومین (مسؤلین- م)، اقدام علیه امنیت کشور، تشویش اذهان عمومی، سَبّ ائمهء طاهرین (ع- س- ص- عج)، صلوات الله علیهم اجمعین،حمل و استعمال مواد مخدر و....

هنوز فرصت هست ها!.. ضمناً، خوف هم نفرمایید، فدوی با ذکر این مصیبت که اینگونه نخبگان در بلاد کفر و زندقه قدر می بینند و بر صدر می نشیندند، آب به آسیاب "دژمن" نمی ریزد!

5 می 020

 

زنده بگور

بگزارش فرستادهء فدوی از کرهء نسبتاً شمالی، برادر کیم اون (نه این!- م)، که مانند سربازان گمنام امام زمان(عج) شدیداً غایب شده بود، به حول و قوهء الهی، و علیرغم تلاش برادران نگهبان چاه، از شعبه ای از چاه جمکران در کره، به اظهار مخبط الاسلام سعیدی، یا علی(ع) گویان، بیرون جهیده است که در اينجا معظم له را، بدون ماسک، در پی ملاحظه می کنید:

باری، بزرگوار پیش از خدا حافظی، پیامی هم بشرح زیر فرستاد :

تا "اعدام"  شود، هرآنکه نتواند دید..

2 می 020

 

مأموریت ناتمام

خوانندگان محترم ضدانقلاب! لطفاً نخست و برای دستگرمی، خبر میمنت اثر زیر را، البته پس از وضو/ تیممّ، به چشم و گوش جان، مطالعه فرمایید و سپس، در پی، به عرض فدوی برسید؛ اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)!:

* رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک روز معلم به همه معلمان در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، کار بزرگ و جهاد معلمان را آموزش شکوفا سازی استعداد های کودکان و نوجوانان در مسیر ارزش‌های اسلامی و انقلابی با هدف ایجاد یک جامعهء دینی عادلانه و آرمان‌ خواه دانستند و خاطر نشان کردند: نسل جوانی که در این مسیر پرورش می‌یابد ثروتی آن‌ چنان انبوه است که هیچ پدیدهء ارزشمند دیگری با آن برابری نمی‌کند. / کیهان دارالخرافه

و اما ندامتنامهء فدوی:

«حضور نورانی مقام معظم رهبری، دامت تخریباته:

«فدوی هم نیمه جان ناقابلی دارد که آن را هم شدیداً به خطر انداخته و از حضور پُر زور اعلیحضرت العظما، سید علی(ع) خامنه ای، دامت تحریکاته، شدیداً پوزش می طلبد که، بدلائلی که ذکر آنها افزون بر اطالهء کلام موجب سوء استفادهء "دژمن" نیز می شود، قادر نبود که در آستانهء روز معلم، پیام شادباش پدرانهء حضرت تان را بشرح فوق به معلمان کشور ابلاغ کند. باور بفرمائید که صحبت کاهلی و یا خدای نخواسته تمّرُد از امتثال فرمان ملوکانه نیست، بلکه وجود پاره ای - بقول عوام - «عضلات تکنیکی» فدوی را از انجام این مأموریت خطیر باز داشت که، چون ضدانقلاب خواب است، عرض می کند  که: آخر تصدق تان شود، برای ابلاغ سلام و تحیات جنابعالی که نمی شود به تک تک معلمان مراجعه  کرد. احوط آن است که به نمایندگان معلمان مراجعه کرد که آنان نیز عمدتاً در حبس و حصر بسر می برند، اگر زحمت نیست خودتان زحمت اش را بکشید، اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)

زیاده درخواستی نیست

4 می 020

 

اختلاف فتوا

فدوی نمی داند که حضرات آیات پراکنده در ممالک اسلامزدهء حضرت(عج)، چرا "شاورهم فی الامر" نمی فرمایند، تا مقلدین کم عقل و باری چون فدوی منتظرالظهور، تکلیف شان را بدانند که چگونه باید از درخت بالا بروند!؟...

در توضیح بیشتر عرض می کند که فدوی، پیش از این در نوشته ای نشان داد که مؤمنین مستقر در ترکیه به مدفوع متبرک پیامبر گرامی دست پیدا کرده اند و آن را، با سلام و صلوات، در معرض دید سایر مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، قرار داده اند؛ و اما مخبط الاسلام دیگری در ایران در بند، در یک برنامهء تلویزونی اعلام فرمود که اهل بیت(ع – س – ص- عج) مانند فضانوردان، اصلاً فضولاتی ندارند! و اما تازه ترین مورد، که بین علمای ما و علمای خاج پرست اختلاف انداخته، مربوط به سند منصور و منگوله دار زیر است:

باری، همانگونه که ملاحظه می کنید، چرخ خیاطی مذکور به فتوای علمای اسلام عزیز، متعلق به حضرت خدیجه(س) است؛ لکن علمای خاج پرست اعلام داشته اند که: "نخستین چرخ خیاطی در سال 1846 ساخته شده است! "

الله الاعلم...

29 اپریل 020

 

دکان های بستهء حضرات

فدوی، در آغاز و برای دستگرمی، می خواست این پرسش را طرح کند که غیر از نمایندهء حضرت آقا در کیهان دارالخرافه، برادر حسین(ع) شریعتمداری (که سر بریده می دارد دوست)، چه کسی می تواند نگران تعطیل دکان های دو نبش حضرات آیات باشد؟ که بعلت پیشدستی ایشان، بوجه زیر، پشیمان شد!:

* کیهان: چرا بازارها و بوستان ‌ها باز است اما مساجد و حرم‌های مطهر تعطیل اند؟ / مساجد سهم کمی در شیوع کرونا داشته‌اند! / انتخاب

و اما به نظر می رسد که برادر مذکور پنداشته که پرسشی دشوار و مهمی را طرح فرموده و انتظار داشته که، بدان وسیله، سایر برادران را (که پاکنویس خودش هستند) کیش و مات نماید!

باری، فدوی بنا داشت که پاسخ پرسش ایشان را بدهد که، باز هم به این سبب که برخی کاربران پیشدستی کرده و فدوی را از زحمت پاسخ معاف کرده اند، پشیمان شد!

پاسخ ها، در عین حال البته، بیانگر مهر مردم به کیهان دارالخرافه نیز هست:

1- بوستان ها مکان های باز هستن، ولی مساجد و حرم ها مکان های سرپوشیده و بسته هستن. آتیش بیار معرکه! کاسب تحریم کیهان مبتذل! بس کن این کشور به اندازه کافی مصیبت داره و بحران زده هست تو یکی انقدر با روحیهء این مردم بازی نکن!

2- کیهان پاچه خواری نکنه روزش شب نمیشه.

3- اولا پارك و بوستان فضاي باز است و هوا جريان دارد و ثانيا در مسجد مردم چسبيده بهم نماز مي خوانند ولي در پارك مردم با هم فاصله زيادي دارند. عجيب است كه كيهان براي جان نماز گزاران ارزش قايل نيست.

4- کیهان! سرتو بزاری بمیری بهتره... حتما چای هم توزیع کنند.

5- آیا می شود با بردن الکل به مساجد و زدن ماسک در هوای تفتیده مسجد ساعت ها نسشت و در یک ازدحام عبادت کرد. با بوی الکل؛ ترس از واگیری؛ نفس کشیدن زیر ماسک؛ فاصله گیری؛ بوی پای خارج شده از کفش؛ آیا با چنین وضعیتی می شود احساس امنیت کرد؟ اگر یک نفر حامل ویروس نهفته در این هوا قرار بگیرد همه<افراد آلوده و ناقل می شوند؛ در چنین شرایطی چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ کمی فکر کردن بد نیست!..

زیاده عرضی نیست

26 اپریل 020

 

معطلی     

* سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: کرونا از علائم ظهور امام زمان (عج) است./ اعتماد

فدوی: بقول معروف:

بیت

بعضی نشسته خوانند، برخی شکسته خوانند

چون نیست خواجه حافظ، معلوم نیست ما را!

مراد فدوی آن است که مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، (که قدرت خدا یک رودهء راست در شکم شان نبوده، نیست، و نخواهد بود) سرانجام باید به یکی از اینهائی که می آیند - مثلاً این بار، همین حضرت کرونا(عج) - بعنوان «امام زمان» بسنده کنند! چرا که کس دیگری نخواهد آمدها، بی خودی معطل نشده  اوقات شریف را تباه، صفحات جراید شریفهء دارالخرافه را سیاه، و کتاب ها در مورد چیزی که وجود ندارد، تألیف نفرمایند.

از فدوی گفتن!...

23 اپریل020

 

اینهمانی ها

فدوی بین «کرونا و برادران» اینهمانی هائی می بیند که فهرست وار در پی به برخی از آنها اشاره می کند:

* جهان خودرو: کرونا آرم بنز و آئودی را عوض کرد. /بی.بی.سی

* از هم فاصله بگیرید: سه شرکت آئودی، مرسدس‌بنز و فولکس‌واگن در فراخوانی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به طور موقت آرم‌ های خود را تغییر دادند.

* تفکیک جنسیتی!:

* حصرخانگی!:

* و سرانجام: کشتار گسترده! برادران بسیار پیش از کرونا به این «مهم» پرداخته اند که نمرهء "کوید 20 " به ایشان می برازد!

 

مژده، مژده

 

 

رمضان در ديسنی لند

 

کرونا تقديم می کند

 

به پایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

ششم می المکیف از برجام الحرام سنه  2020 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه