خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

16 آبان ماه 1399 ـ 6 ماه نوامبر 2020

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم!/ زرتشت

 

اپیدمی غیر کرونائی!

          چنانچه مسبوقید! بنظر نمی رسد که فقط "سعدی خط سبز دوست دارد"! بلکه حضرت آقا هم، تا لحظهء نگارش این سطور، گرفتار همین معضل است! تا آنجا که قلم از نیام مبارک برکشیده و خطاب به  جوانان، آن هم به یکی دو تا نه، بلکه "به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی"! در 2 بهمن 1393 نامهء فدایت شوم نوشته است.

بیت

این زمان پنج پنج می گیرد

چون شده تائب و مسلمانا

 و اما ماجرای اخیر در فرانسه(1) موجب شد که معظم له دوباره از خواب قیلوله بیدار، و نامه دیگری(2)، این بار به جوانان فرانسوی مرقوم، و آن زبان بستگان را تشجیع فرماید که بروند پاچهء رئیس جمهورشان، مکرن، را شدیداً بگیرند و بگویند که حالا ذبح اسلامی آن آموزگار نابکار در کلاس آزادی بیان به جهنم!، اصلاً چرا تتمهء کارکنان مجلهء طنز "شارلی ابدو" را، به اتهام سبّ النبی از دم تیغ نگذرانده است؟ چرا که، مطابق نصّ صریح آن بزرگوار،

مصرع

تیغ سزاست هر که را، درکِ سخن نمی کند!

          باری حالا گیرم قمه نداشته باشند، در موزه های خود، گیوتین که دارند!

          با اینهمه: 

دو بیتی

قصد شهرت نبود " آقا" را

کاین همه "فحش" آبدار نوشت

بهرِ اجلاف در حوالی بیت

نسخه ای مرا بیادگار نوشت(3)

          4 نوامبر 020 سانفرانسیسکو

__________________________________________

1- یک معلم فرانسوی که گفته می‌شود کاریکاتورهای پیامبر اسلام را در کلاس درس به دانش‌ آموزانش نشان داده بود، عصر روز جمعه در خیابانی در شهر کنفلان- سنت- اونورین در ۳۰ کیلومتری شمال غربی پاریس به شکلی فجیع کشته شد./ همشهری آنلاین

2- بسمه تعالی. جوانان فرانسه! از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟ سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود اما اهانت به پیامبر آزاد است؟

3- نقیضه ای بر این شعر جامی:

قصد شهرت نبود جامی را

کاین همه نظم آبدار نوشت

بهر احباب بر صحیفهء دهر

نکته ای را بیادگار نوشت

 

گشودن دروازهء خودی!

          برادرحسین(ع) شریعتمداری، متولی امامزادهء کیهان دارالخرُافه - که سرِ بُریده می دارد دوست-، در یک نعل وارونه، شدیداً به خود گل زد!.. وی در تیتری در جریدهء شریفه آورده است: 

          * فشارها علیه فرانسه جواب داد/ ماکرون: کاریکاتورها ربطی به دولت من ندارد!

          زبان بسته پنداری زیر تأثیر مخلوطی از سنتی- صنعتی بوده و درنیافته است که این سخن ماکرون، بمعنای استقلال مطبوعات است!.. فلذا به فتوای داوران سَلف، یک- هیچ، بسود فرانسه!

          1 نوامبر020 سانفرانسیسکو

 

سوء استفادهء بهینه

          فدوی در اخبار فرامرزی به این خبر از یورو نیوز رسید:

          * شبکهء اجتماعی اینستاگرام بار دیگر حساب کاربری علی خامنه‌ای، رهبر ایران، را بست. در اقدام جدید این شبکۀ هم‌رسان، حساب کاربریِ «فرانسوی ‌زبان» او بسته شده است.

          و در ادامهء خبر میمنت اثر:

          * با وجود بسته شدن این حساب، پایگاه اطلاع رسانی آقای خامنه‌ای روز جمعه حساب جدیدی را بار دیگر به نام او در اینستاگرام برای مخاطبان فرانسوی ‌زبان ساخت و پیام او به جوانان فرانسه را دوباره در این حساب منتشر کرد.

          فدوی نمی داند که حضرت آقا چرا این همه اصرار دارد که از دسترنج علمای خاج پرست، لعنة الله علیهم اجمعین، که از مصادیق بارز تهاجم فرهنگی ست، سوء استفادهء بهینه فرماید؛ شما خوانندگان محترم ضدانقلاب می دانید؟!

          زیاده پرسشی نیست

 

تغییر ذائقه

          تا آنجا که فدوی بیاد می آورد، مردم برای اخذ امضاء یا عکس، سراغ بقول عوام "سلبریتی" ها می روند؛ لکن ما در این مورد هم حرف خودمان، که مزیّن به امضای خودمان نیز هست را می زنیم!؛ باری-  موضوع، راجع است به برادر علی(ع) دائیT فوتبالیست معروفT که شهروندی بجای گرفتن امضاء از او، گردن بند طلای او را گرفته است! این هم سند منگوله دارش:

          * علی دایی، چهره سرشناس فوتبال ایران، عصر چهارشنبه گذشته مقابل دفتر کارش در خیابان آصف، محله زعفرانیه با یک اتفاق تلخ مواجه شد. دو سارق در حالی که نورا، دختر دایی، همراه اش بود به این چهرهء سرشناس فوتبال کشورمان حمله کرده و گردنبند گرانقیمت و ۸۰ میلیون تومانی او را به سرقت بردند./ خانهء فوتبال

          ادامهء خبر، لکن از منبعی دیگر، حاکی ست که در جامعهء شکوهمند اسلامی ما، خون تان پای خودتان است!:

          * ارزش گردنبند مسروقه به گفته علی دایی حدود ۸۰ میلیون تومان است اما نکته این است که متاسفانه گردنبند او کاملا نمایان و قابل رویت بوده، در حالی که یکی از هشدارهای همیشگی پلیس این است که شهروندان اقلام و اشیای قیمتی خود را به نمایش نگذارند./ایسنا

زیاده اندرزی نیست

31 اکتبر 020 سانفرانسیسکو

 

از محاسن کرونا

          بقول معروف، عیب می جمله بگفتی، "ضررش" نیز بگوی! برخی خبرها می گویند که «برادر کرونا» اهل پارتی بازی و تشبث و از این قبیل نیست، این هم اسناد منگوله دارش:

          * 1- نجف نجفی روحانی، نمایندهء رهبر ایران در عراق بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت./ العربیه

          * 2- محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس ایران به کرونا مبتلا شده است و هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برد./ بی.بی.سی

          * 3- بر اساس گزارش رکنا، سه‌شنبه 27 اکتبر 2020 امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ایران، به ویروس کرونا مبتلا شده و شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های نظامی تهران بستری شده است./العربیه

          * 4- ایران وایر - برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند «حسن زارع دهنوی»، معروف به قاضی «حداد»، در اثر ابتلا به بیماری کووید -19 جان خود را از دست داده است. قاضی حداد در زمانی که «سعید مرتضوی»، دادستان تهران بود، معاونت امنیت دادسرای عمومی و انقلاب تهران را برعهده داشت و پس از افشای حوادث زندان «کهریزک» در سال 1388، به انفصال از خدمات قضایی محکوم شد

          زیاده گزارشی نیست.

 

سرانجام

          خدمت خوانندگان محترم ضدانقلاب عرضه می دارد که مدت ها پیش ازین، هموطن عزیزی از ایران سابق، فدوی منتظرالظهور را، همینطور کیلوئی و درهم، متهم به کم کاری فرمود! فدوی در پاسخ عرض کرد که «والله، خواهر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، فدوی هیچ کم کار نشده است، بلکه برادران پُرکار شده اند! یعنی، بزرگواران با "تهدیدات" خداوند متعال، و ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم آقا امام زمان، ارواحنا روحی فداه(عج)، و نایب البته برحق اش، مجتهدالزمان ملاذ الانام، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، دامت تخریباته، آنقدر سوژه تولید می فرمایند که فدوی و بلکه همکاران طناز نيز، نمی رسند که طنزشان را بهنگام بنویسند!.. باری- غرض از این ذکر مصیبت عاشورائی، آن است که بگوید مقدمه ای که در پی می آید، تحریر مدتی پیش، و بر مبنای خبر زیر و در پوشهء در دست اقدام فدوی، و در نوبت بوده است؛ شما بعنوان سابقه، به آن نگاه کنید: 

          پژوهش های فزاینده و فرسایندهء فدوی منتظرالظهور، پیرامون یکی دو نکته یا پرسش پیش پا افتاده، هنوز و همچنان بجائی نرسیده و فدوی نمی داند که این مشکل آیا ناشی از کند ذهنی و کم هوشی اوست و یا خیر، فدوی بی تقصیر بوده و مطلب اساساً مطلب ساده ای نبوده است! باری، کشف اینگونه  نکات برای برادران البته کاری ندارد زیرا همه جای مبارک شان چشم و گوش دارد و می توانند با ابزاری که با پول ملت پاپتی خریداری فرموده اند، با یک قیام و قعود، "هنجار شکنیِ" مورد نظر را کشف و عوامل آن را بوجهی خداپسندانه بازداشت، و پس از "اخذ اقاریر لازم"!، به هتل های پنج ستارهء بیت (زندان- م)، که باز هم به هزینهء همین ملت شل و پل  برپا کرده اند، روانه  فرمایند. تورقی کوتاه در جراید شریفهء دارالخرُافه، شمار قابل اعتنائی  از این وقایع اتفاقیه را بدست می دهد. نمونهء تازه و تنوری اگر خواسته باشید، بشرح زیر دم دست است:

          * بازداشت فیلمسازانی که پرسیده بودند «بچه چگونه به دنیا آمده؟» رادیو فردا (15 مهر 1398)

          و در ادامهء خبر حیرت اثر:

          دادسرای ارشاد تهران تهیه‌ کنندگان فیلمی را که در آن از تعدادی از کودکان دربارهء نحوهء تولدشان سؤال شده است بازداشت و اعترافات اجباری آنان را پخش کرد.در برنامه اینترنتی «ژلوفن» خبرنگار از تعدادی از کودکان می‌پرسد که «می‌دانی چگونه به دنیا آمده‌ای؟» اکثر کودکان می‌گویند که اطلاعی در این باره ندارند. این فیلم ساعاتی پس از انتشار از شبکهأ آپارات حذف شد. یک مرد و زن جوان که این فیلم را تهیه کرده بودند بازداشت شدند و دادسرای ارشاد تهران نیز فیلمی از اعترافات اجباری آنان را پخش کرده که از تهیه این فیلم «عذرخواهی» می‌کنند!

          و اما بازگشت به زمان حال:

          فدوی ابداً به این موضوع، بقول حضرات، نه تنها ورود، بلکه دخول هم نمی کند که اگر این مورد بفرض محال در بلاد کفر و زندقه اتفاق می افتاد، پژوهشگران مستحق پاداش، و حضرات مسئولین، بعلت کمکاری و سوء مدیریت در آموزش کودکان و نوجوانان، شدیداً تنبیه می شدند!. در حاشیه یادآور می شود که برادران هم در رسیدگی به امور مورد علاقه شان در این باب که همانا گیر دادن به ملت ناسپاس ایران اسلامی، و هدایت شان به هتل های پنج ستارهء بیت است (زندان- م)، چندان سریع العمل نیستند؛ ببینید که موضوع این نوشته را، کی رسیدگی و اقدام فرموده اند:

          * رادیو زمانه - شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران محمد جواد شکری ‌مقدم، مدیر سایت آپارات، را به 12 سال زندان محکوم کرد. هفت تن دیگر از افرادی که همراه او محاکمه شدند در مجموع به 77 سال زندان محکوم شدند. دادگاه انقلاب مدیر سایت آپارات و هفت تن دیگر را به دلیل بارگذاری یک ویدئو که در آن از کودکان پرسیده می‌شد آيا می‌دانند چگونه متولد شده‌اند به 89 سال زندان محکوم کرد. به گزارش هرانا، ارگان فعالان حقوق بشر در ایران محمد مقیسه، رئیس شعبهء 28 دادگاه انقلاب تهران، محمدجواد شکری‌مقدم، موسس و مدیر پلتفرم آپارات را به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» به تحمل یک سال حبس، به اتهام «انتشار محتویات مبتذل» به تحمل یک سال حبس، و «تشویق به فساد» به 10 سال حبس و در مجموع به 12 سال حبس محکوم کرد./ بنقل از گویا/ دوشنبه 5 آبان  1399 

          خوانندگان محترم ضد انقلاب، بعنوان مشق شب، اسثنائاً بجای پرتقال فروش، پیدا کنند که اگر تهیه کننده و خبرنگار رسانهء مذکور بابت آن برنامهء آموزشی محجوب، به حبس رفته اند، همکاران شان در بلاد کفر(آلمان- م) با توجه به سند مصور و منگوله داری که متعاقباً می آید، چه سرنوشتی دارند؟

          زیاده تکلیفی نیست.

          توضیح از صدای آلمان: در آلمان آموزش مسائل جنسی بخشی از درس زیست ‌شناسی است و در این چارچوب در مدارس تدریس می‌شود. اطلاعات عمومی در مورد اندام‌های جنسی و کارکرد آنان، بلوغ و تغییرات اندام‌های جنسی در طول سال‌های زندگی، روابط جنسی زن و مرد، حاملگی و زایمان، بیماری‌های  جنسی و راه‌های جلوگیری از آن‌ها، خشونت و سوءاستفاده جنسی از جمله مسائلی هستند که در این دروس مورد توجه قرار می‌گیرند. در آلمان از سن 10 سالگی دانش‌آموزان در مدرسه با مسائل جنسی آشنا می‌شوند. در ایران اما در کل دوران مدرسه کوچک‌ترین آموزش جنسی به کودکان داده نمی‌شود. 

31      اکتبر 020 - سانفرانسیسکو

 

از آلبوم مدافعان حرم

          با سپاس از مدافعان حرم در ایران، که هزینهء مدافعان حرم در سوریه را تقبل فرموده اند!

 

نسیمی کز بُن آن «آغل» آیو!

          فدوی در خبرهای مجازستان دید که حضرات، در کارخانهء معروف و قدیمی آزمایش، تغییر کاربری عنایت کرده اند. خبر و سند مصور و منگوله دارش را در پی ببینید:

          * کارخانه یخچال سازی «آزمایش» طویله گوسفندان شد! علیرضا پاک فطرت، نماینده مجلس: در حال حاضر کارخانه آزمایش که عمری را به تولید یخچال سپری کرده بود، مدتی ست تعطیل شده و به طویله گوسفندان مبدل شده. دولتی ها دلیل اش را به صرفه نبودن تولید داخل اعلام کرده‌اند./بازار

          باری تا آنجا که فدوی می داند، میان علما در این باب شدیداً اختلاف بود؛ گله ای از برادران بر این باور بودند که کاخ سفید باید طویله شود، و گلهء دیگری از ایشان معتقد بودند که کاخ سفید باید حسینه(ع) شود؛ بر این پایه، بر فدوی هنوز معلوم نیست که  برادران چاقو بر کف، چرا کارخانهء معروف آزمایش را طویله فرمودند؟!؛ شما خوانندگان محترم ضدانقلاب، میدانید؟!

***********************

*******************************************************

******************************************************************

آکادمی چفیه مالی 46 /Academy award

هر آنکه بیخبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

میرزاده عشقی

          فدوی شدیداً مباهی ست که امروز،مؤمنینی که در چهل و سومین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1)، به دریافت مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشان sir در انگلستان  است، نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند، تا بعون الله به برخورداری ازمزایای شرعی آن مفتخر، وبه الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ) (2) مُستظهرباشند: 

 

          *2143---0913: به رغم انتقادات اساسی و فراوانی که به کوتاهی‌های دولت و ترک فعل‌های آن داریم توصیه رهبر معظم انقلاب را روی چشمان خود می‌گذاریم و منتظر اقدامات دولتمردان در جهت رفع مشکلات جامعه می‌مانیم. امیدواریم شاهد مبارزه جدی دولت با گرانی افسارگسیخته فعلی باشیم.

 

          * 8688---0938: در حالی که رقابت دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا به فحاشی و اهانت به یکدیگر کشیده شده در کشورمان ایران اسلامی رهبر معظم انقلاب دستور به عدم توهین و اهانت به سران قوا و مسئولین کشور می‌دهند تا همگان فرق بین دو سیاست الهی و شیطانی را مشاهده کنند. قدر رهبر عزیز انقلاب را باید بیش از پیش دانست و به توصیه‌های ایشان عمل کرد.

 

          * 6807---0913: رهبر معظم انقلاب نشان داده‌اند برای ایشان رضایت خداوند و تقوای الهی مهم است. معظم‌له به خوش‌آمدن یا خوش‌نیامدن جریان‌های سیاسی کشور کاری ندارند آنچه که حق است به زبان می‌آورند و مطالبه می‌کنند.

 

          * مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی، در پی سخنان امروز آیت الله خامنه ای، رهبر ایران که انتقادهای اخیر از حسن روحانی، رئیس جمهور را "غلط" خوانده بود و هتک حرمت را "حرام" دانسته بود، در توییتی گفته: "تبعیت از فرامین الهی رهبرعزیز و ولی امرم از اوجب واجبات" است /بی بی سی. 

 

          * سروی- قم: هنگامی که مراسم اربعین حسینی را در تمام نقاط جهان با تصویر رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در تلویزیون دیدم، بار دیگر به صدق گفتار امام خمینی(ره) پی بردم که فرمودند ما انقلاب اسلامی را به تمام دنیا صادر کردیم!

 

          * 8756---0912:  نوع تبلیغات بازرگانی که از سیما پخش می‌شود برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب است که خواهان فرزندآوری برای جلوگیری از پیر شدن جمعیت هستند. در بیشتر این تبلیغات که عمده مخاطبان آن‌ها هم خانم‌ها هستند، خانواده متشکل از یک مادر همراه با پدر و یک فرزند و این‌گونه القا می‌کند که خانواده ایده‌آل یعنی همین یک فرزند. از مسئولین مرتبط تقاضای رسیدگی دارم.

 

          * 2624----0912: کدهای زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این گرانی‌ها هدفمند و برنامه‌ریزی شده برای تحت فشار قرار دادن نظام در جهت مذاکره با آمریکا صورت گرفته و می‌گیرد. ولی ملت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب سپرده‌اند و دست‌ حیله‌گران را از پیش خوانده‌‌اند.

 

3356---0919: نامه تشکر وزیر بهداشت خطاب به رهبر معظم انقلاب نامه‌ای از سر دلدادگی و ارادت و عشق است. می‌خواهم عرض بکنم درک این مقام مسئول از شرایط موجود و اعتراف به پشتیبانی‌های امام خامنه‌ای از دولتمردان حجت را بر همه تمام کرده است.

 

          * 3949---0912 و 7250---0919 و 0049---0911: پاسخ سردار دکتر سلامی عزیز به مزخرفات ترامپ، کوبنده، قاطع و عزتمندانه بود. خداوند لحظه به لحظه بر عزت رهبری با این سربازان ولایتمدارش بیفزاید. البته اگر سرداران و امیران ما هم مثل دولت تدبیر عمل می‌کردند چیزی از کشور باقی نمی‌ماند.

  

          * 2770---0912: از زیبایی‌های زندگی رهبر معظم انقلاب پاک بودن فرزندان ایشان از هر نوع آلودگی اقتصادی است. حتی کسی مثل مهاجرانی اذعان می‌کند که یک لکه خاکستری در زندگی امام خامنه‌ای وجود ندارد.

 

          3356---0919: این روزها ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مرتب صحبت از استفاده از مکانیسم ماشه علیه ایران می‌کند آن چیزی که بیش از هر چیز آمریکا  را عصبانی ساخته بی‌اعتنایی رهبر معظم انقلاب به تهدیدات ترامپ است.

 

          3107---0902: دشمن با برجام یک، قدرت هسته‌ای کشور را متوقف ساخت ولی خدا را شکر می‌کنیم با رهبری امام خامنه‌ای موفق به تحمیل برجام 2 نشد و الا نظام و انقلاب را به قربانگاه می‌بردند.

 

          * نیک نام: آقای روحانی! آمریکا و اروپا در یک هدف یعنی براندازی نظام مشترکند ولی در بین خود تقسیم کار دارند. البته با درایت رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای هرگز به نتیجه نخواهند رسید. پس دل بستن به شیاطین چه کوچک و چه بزرگ اشتباه محض است.
 

          * 5255---0915: سال‌ها از سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به شهرستان قائنات می‌گذرد با توجه به موافقت فرمانده معظم کل قوا با ساخت پادگان ارتش چرا هنوز هیچ اقدامی برای ساخت آن صورت نگرفته است؟!

 

          * شیخ علی - فرهنگی بازنشسته: در آذرماه 89 وقتی سعد حریری خبیث نخست‌وزیر لبنان با رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای ملاقات کرد قصد داشت از حضرت آقا بخواهد که حزب‌الله سلاح مقاومت را کنار بگذارد. قبل از بیان درخواست، حضرت آقا فرمودند: کتاب «گوژپشت نوتردام» را خوانده‌ای؟! در آن زنی بسیار زیبا که همه قدرت‌ها به‌دنبال او هستند تا او را تصاحب نمایند ولی او یک دشنه تیز دارد که همه نابکاران از آن دشنه می‌ترسند. آقای حریری! حزب‌الله همان دشنه است و لبنان آن زن زیباست! کسی نظر بدی به لبنان داشته باشد با آن دشنه مواجه می‌شود! وقتی جلسه خاتمه یافت و بیرون رفتند به حریری گفتند چرا خواسته‌ات را نگفتی؟ عنوان داشت، ایشان چنان جلسه را مدیریت کرد که جای طرح سوال نگذاشت! خدا را سپاس به‌خاطر یک چنین رهبر شجاع، مدیر، مدبر، حکیم، بصیر و...
 

          * 2914----0990: تصاویر امام راحل و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای در گلزار شهدای سوم خرداد قم نزدیک حرم مطهر بر اثر گرد و غبار کدر و آلوده شده است چندین بار به بنیاد شهید تذکر دادیم تا نهایتا به جای قرار دادن سایبان مناسب، یک باریکه کارتن روی عکس‌ها گذاشتند. حالا مجدداً عکس‌ها کثیف شده و کارتن‌ها آویزان شده‌اند! چرا اینقدر بی‌توجهی می‌کنند؟!

          یادآوری این نکتهء باریکتر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان، بعضی امتیازات لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه "مالش قهرمانانه"(4) را، مع الاسف  نیاورده اند؛ لکن آکادمی،حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین، محفوظ می دارد.

 

از فارغ التحصیلان ممتاز این دوره

******************

ما همان نسل جوانيم كه ثابت  كرديم

در ره  عشق سزاوارتر از صد  مرديم

هر زمان بوی خمينی به سر افتد ما را

دور سـيّد علـی خامنـه ای  می گـرديـم

شعبانی فر از قم

******************

******************

          والله الموفق والمعین.

 

_____________________________________

1- چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2- (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3- بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر پر کلاغی) باشد- م

4- حداقل 25 مالش در دقیقه! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

5- بموجب تبصرهء 3 ماده 35 آئین نامهء مصوب بیت، هیئت داوران آکادمی چفیه مالی، هر چهل سال یکبار،به حُکم قناری انتخاب، و پس از توشیح مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السیف و القلم والپیپ، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ادامه الله پُرستاته، به قیلوله مشغول می شوند. ذیلاً تصویر زمان جوانی هیئت داوران آکادمی منتخب بیت را ملاحظه می فرمایید. و من الله التوفیق.

 

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

6 نوامبر المنتخب از برجام الحرام سنهء 2020 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه