تأسيس: 14 مرداد 1392 ـ  در نخستين کنگرهء سکولاردموکرات های ايران  -همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

  خانه   |    آرشيو صفحات اول سايت    |   جستجو در سايت  |  گنجينهء سکولاريسم نو

13 اردیبهشت ماه 1400 -  3 ماه مه 2021

کانديداتوری خود را اعلام می کنم

آقا مصطفی

با پررویی همیشگی، پس از مشورت با دوستان، و شنیدن سخن موافقان و مخالفان، سرانجام، به دلیل نیاز مبرم آغا، و در جهت بقاء و استمرار بخشی به نظام، کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را با وقاحت پذیرفته‌ام.

بعد از این تصمیم بلافاصله به بر و بچه‌های خودمان در خارج اطلاع دادم که اول مصاحبه ممجواد ماله‌کش اعظم را سریعا پخش کنند، بعدشم بگذارند به حساب تبلیغات انتخاباتی برای من.

یک تماس هم با بانک‌های کانادایی گرفتم و واریز اختلاس ها را جویا شدم، که متاسفانه قانون بانکی را عوض کردند و کمتر از یک میلیارد دلار برای واریز قبول نمی‌کنند، ولی بهر حال بر و بچه‌ها آنجا هم دارند زحمت می کشند و قول و قرار گذاشته‌اند که اگر خدا بخواهد اولین واریزی دو میلیارد باشد بعد میلیونی، که هم خدا راضی باشه لاکن و هم بچه‌هامون.

حالا بر و بچه‌ها در بی‌بی‌سی و اینترنشنال، صدای امریکا، رادیو فردا و سایر بستگان قرار شده حسابی برای‌مان بترکانند و هر چقدر از این دکتر، پرفسور، متخصص استمرارطلب دم دست‌شان هست بسیج کنند که بیست و چهار ساعته تبلیغ انتخاباتی انجام بدهند که آغا هم از نگرانی در بیاد.

به فضل الهی اگر خدا بخواهد با عبور نظام از این پیچ سخت،  دستمزد تمام عوامل خارج از کشور  را  بالا برده که موجبات رضایت شما و شعف حضرت آغا شویم.

بنیانگذار جبهه‌ء انقلابی- روززیستی فلق

بازگشت به خانه