خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

 14 خرداد ماه 1400 -   4 ماه ژوئن 2020

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

*****************************************

توقع

مقدمتاً و برای دستگرمی و نیز بعنوان یک تحلیلگر سیاسی- عبادی، عرضه می  دارد که «جمهوری» موهبتی ست الهی که از پدر به پسر به ارث می رسد!.. و، احوط آن است ناظران، که ما باشیم، از موقعیتی که نصیب این طایفه شده است، نهایتِ اگر نه سوء استفاده، دست کم استفادهء بهینه را بنمائیم؛ این حالت، بویژه بین جریان های همسو و هم پیمان، محتمل تر است. مستورهء دم دست، همین برادر بشار اسد خودمان، که فرزند مشترک حضرت آقا و برادر سید پوتین است که، ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا روحی فداه (عج)، با یک قیام و قعود،در مبارزهء انتخاباتی با خودش، اول شد:

* یورو نیوز: بشار اسد، با کسب ۹۵ درصد آرا، برای چهارمین بار رئیس جمهور سوریه شد!

و برای محکم کاری :

* یورو نیوز: بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، با کسب ۹۵.۱٪ آراء در انتخاباتی که غرب آن را تقلبی و فرمایشی خوانده بود، برای چهارمین بار(1)به عنوان عالی‌ترین مقام دستگاه اجرایی در کشور جنگ‌ زده سوریه برگزیده شد.

فدوی: بسیار خوب برادر بشار اسد! میدانی که فصل، فصل شیرین انتخابات(2) است، شما که این همه هزینه کردید، حالا نمی شد که یکی هم برای ما انتخاب می کردید که ما قدری صرفه جوئی و تتمهء بیت المال را هم دود نکنیم؟ این آیا در مقابل آن همه امدادهای غیبیِ مالی و تسلیحاتی، توقع زیادی بود؟

جداً که :

مصرع 

 یا رب مباد کس را، مخدوم بی عنایت!

 

بعدالتحریر:  حال که برادر بشا اسد نامردی کرده و جا خالی داد، فدوی گزینهء دیگری را سراغ دارد که فی الواقع بمثابه راه حل نیز هست، لکن از آنجا که حضرت آقا این روزها اوقات خوشی ندارد و افزون بر آن، فدوی هم شخصاً مبالغی کسرِ بیضه دارد،خوف آن می رود که در این قحطی برق، یک وقت برق معظم له او را گرفته و خاکسترش کند؛ هم مگر "پیش نهد لطف شما گامی چند"….

و اما فرازی از این گزینه، یا راهکار مذکور، که از قضا صادره از یکی از رفقای حضرت آقا، یعنی برادر محمد(ص) جواد(ع) حجتی کرمانی، نیز  هست، از این قرار است:

* ...مردم را از زحمت شرکت در انتخابات صوریِ نمایشی فرمایشی مُعاف فرموده و از مصرف بیهوده و مسرفانهء ده ها میلیاردی انتخابات جلوگیری کنند و با صدور حکم حکومتی مبنی بر ریاست جمهوری آقای ابراهیم رئیسی (که به نظر ناظران، نامزد بی رقیب انتخابات است و تبلیغات اش را هم در مدت ریاست قوهء قضائیه انجام داده و خود را قهرمان مبارزه با فساد معرفی نموده) صادر فرمایند تا، حداقل ضمن جلوگیری از هزینه های بیهوده از جیب ملت ایران (که بسیاری شان زیر خط فقر زندگی می‌کنند)، مردم با صراحت و صداقت برخاسته از روشن بینی و شجاعت رهبری، به زندگی روزمره شان بپردازند و از شرّ تبلیغات توخالی و مناظره های احتمالیِ میان تهیِ تکراری (که علی الاصول بین کسانی که عمدتاً دارای گرایش سیاسی یک دست هستند فاقد مفهوم و معنی است) رها گردند./ جماران

زیاده گزینه ای نیست

________________________________________

1. برادر لوکاشنکو هم  ۲۶ سالی می شود که به صندلی ریاست جمهوری بلاروس سنجاق شده است!

2. خدا بگویم این تایپیست سر به هوای فدوی را چه کند که همه جای وی را با شاخ گاو، مُدّ ظله العالی، در می اندازد. لطفاً لغزش تایپی "افتضاحات" را به "انتخابات"، اصلاح فرمائید، اجرتان با گربه ی مرتضاعلی(ع)!

 

تحریف

فدوی گاه در وبگردی های خود، بویژه در پیوند با اخبار دارالخرُافه، به اخباری بر می خورد که سر همه جایش، شدیداً، اسفناج اُرگانیک سبز می شود!.. به این مستوره بنقل از صدای آلمان نگاه کنید تا بعرض وی برسید:

* تهدید و ارعاب فعالان رسانه برای جلوگیری از انتقاد از رئیسی./ تیتر

و در ادامه خبر بهجت اثر:

* برخی از فعالان رسانه‌ای می‌گویند اطلاعات سپاه و ماموران قضائی به آنها هشدار داده‌اند مطلبی در نقد ابراهیم رئیسی ننویسند. جانشین فرمانده ناجا هم برخی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را به گفتن سخنان "وطن‌ فروشانه" متهم کرد.

خب آخر این دیگر چه جفائی ست که دارد بر حجت الاعدام رئیسی می رود؟ بزرگوار مگر جز عضویت در «کمیتهء مرگ» در سال 60 و معاونت در قتل هزاران جوان ایرانی در سال های بعد، چه کرده است؟ اگر غیر از این بود که نامبرده به ریاست محترم دادگستری کشور منصوب نمی شد!

 

 

نقد میدانی

فدوی اگر نگوید همواره، دستکم گاه، از قصور برادران در امور کلان اُمّ القراء براستی حیرت می کند. گفتن ندارد که منظور قصور جزئی نیست بلکه مراد فدوی آن دسته از قصوری ست که بهانه بدست زنادقه و ضد انقلاب داده تا تیشه به ریشهء نظام شدیداً الهی ما بزنند(1). شما برای هر امر جزئی و پیش پا افتاده ای، حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) را بی رحمانه هزینه کرده و آن بزرگوار را به افلاس کشانده اید. درست است که  معظم له جیک شان هم از تهِ چاه در نیامده؛ اما در دیزی باز است، حیای گربه ی مرتضاعلی(ع) لکن چه می شود؟ کوتاه سخن، اگر برادران عقل شان می رسید و آقا امام زمان را کاندید می کردند، رأی، اضافه هم می آوردند! در این صورت دل حجت الاسلام تا آنجا بدرد نمی آمد که بگوید:

* ملت ایران، اگر از حضور در رأی‌گیری‌ها و امتحان انتخابات، سربلند بیرون بیاید، کافی است برای اینکه حضرت ظهور کنند. / علیرضا پناهیان- رادیو فردا

این هم دیگر کاری داشت که مصدع اوقات شریف فدوی شده و او را ناگزیر به دخالت کردید، برادر پناهیان؟!

 

امور جنسی(1)

فدوی، در مرور خبرهای فرامرزی، به خبر وحشت اثری بشرح زیر رسید:

* شمار کرونایی‌های هند از ۲۴ میلیون نفر گذشت؛ شایعات درمان با لیمو و مدفوع گاو / یورو نیوز- تیتر

باری، فدوی بدلائل انساندوستانه و نیز بر اساس نص صریح فرمایش استاد سخن که فرمود:

بیت

بنی آدم اعضای یک پیکرند

که در آفرینش ز یک گوهرند،

مراتب را بناگزیر و خارج از نوبت، و در شرایطی که پس از نرمش قهرمانانهء صبحگاهی، مشغول نوشیدن جام زهرِقند پهلو با طعم آناناس بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون مقام معظم رهبری رساند. ایشان، بعدالتحیه والسلام و ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع - س- ص- عج) توأم با سوت، فرمودند: «نظر به عوالم دوستی و مودّت فی مابین دولت هند و حضرت ما، کمک کلان به سایرین، از هر قوم و قبیله ای، بشرط آنکه ایرانی نباشند، بلامانع و بلکه واجب عینی ست»؛ و در ادامه افزودند که «در باب "لیمو" اما بدلائل امنیتی، قولی نمیدهند لکن پیرامون "گاو"، بعلت تولید روز افزون آن، بویژه در موسم انتصابات، مشکلی ندارند». معظم له در پایان، دستورات لازم را بجهت ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) صادر و مقرر فرمودند که نامبرده موظف است، ظرف حداکثر 48 ساعت، پس از اخذ رأی از گاوان، آنان  را به خط، و به هند ارسال کنند.

زیاده عریضه ای نیست.

_________________________________

1. خدا بگویم این تایپیست سر بهوای فدوی را چه کند که همه جا اسباب زحمت و بلکه شرمندگی ست و بارها خواسته است که به خدمت وی در آفیس خاتمه دهد که خوانندگان محترم ضدانقلاب، وساطت کردند؛باری 

لطفاً لغزش تایپی "امور جنسی  " را ،به "امر جنسی" اصلاح فرمائید، اجرتان با گربه ی مرتضاعلی(ع) !

 

لهو لعب چینی

فدوی در اخبار چند روزهء اخیر از ماجرای شیطنت آن جوان چینی خبر شده بود اما امروز، اندکی بیشتر به شرح زیر به خبر اضافه شده است:

* کاشان- دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفت: تبعهء چینی عامل انتشار تصاویر از روابط خصوصی با دختران ایرانی در کاشان دستگیر شد./ مهر

در پاسخ و برای دست گرمی عرض می کند که اولاً: درست صحبت کن برادر مهر!، تبعهء چینی یعنی چه؟ بموجب سند منگوله دار 25 ساله، اینها دیگر هموطنان ما هستند منتهای مراتب ما دل مان تنگ است و آنان چشم شان!.. خب بقول عوام ? so what؛ دیگر اینکه، این برادر مؤمن و معتقد چینی ما، همان کاری را کرده که برادران عراقی ما فرموده اند. البته از حق هم نباید گذشت که پسرک یکی دو اشکال آشکار نیز دارد. یکی اینکه نداشتن ریش و پشم و داغ نعل بر پیشانی چشمگیر است، و مهمتر اینکه، به تعبیر بوفالوی مشهد علم الهدا، بوی ابا عبدالله (ع) نمی دهد و همین ممکن است که امر خداپسندانهء "مباشرت جنسی" وی با خواهران را زیر سؤال ببرد! که هر دو مشکل، گفتن ندارد که، به آسانی قابل رفع بود.(1) باری، روشن است که این همشهری چینی اشتباه هم داشته است یعنی، بجای کاشان، باید به مشهد مقدس می رفت و از علم الهدا ژتون هم میگرفت، همین دیگر!..

زیاده عرضی نیست.

__________________________________

(1) فی المثل چند روزی اصلاح نمی کرد و نیز،با مالیدن مبالغی تربت بر سر و کله جوانک، مفصل بوی ابا عبدالله(ع) می گرفت.

 

شتر اروپائی!

خوانندگان محترم ضدانقلاب می دانند که فدوی منتظرالظهور، بعنوان یک فرد مکتبی، همواره از دست آوردهای بی بدیل شرع انور شدیداً جانبداری کرده(1) و هر جا هم که لازم باشد، مراتب را تحقیق و بررسی می کند تا گز نکرده پاره نکرده و رستگار شود.

باری این بنده چند روز پیش داشت پیرامون خواستگاری حضرت فاطمه زهرا(س) مطالعه می کرد که از طکی از حجج اسلام شنید که یکی از اقلام جهیزیهء آن بانوی بزرگوار، که عبارت از هزار شتر چشم آبی باشد!، توجه اش را شدیداً جلب کرد که فدوی برای جوری جنس، سند مصور و منگوله دارش را هم ضمیمه میکند؛ تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید! :

https://www.youtube.com/watch?v=OgBPf78i5fY

باری چنین بود که فدوی متقاعد شد که جستجوئی پیرامون "شتر چشم آبی" مبذول دارد. فدوی مقدمتاً و برای دستگرمی به این نتیجه رسید که وقت گرانبهای خود را برای یافتن "شتر چشم آبی" ،در خاورمیانه ی امام و پیامبرخیز(ع- س- ص- عج) بی خودی تلف نکند زیرا اشتران خاورمیانه ای، به ضرس قاطع، چشم و ابرو مشکی هستند! و سرانجام بر آن شد که بخت خود را برای یافتن "شتر چشم آبی" در اروپای معلی بیازماید. کوتاه سخن،با آنکه ممالک محروسهء خاج پرستان معدن چشم آبی ست، مع الاسف تلاش های عالمانهء وی برای یافتن "شتر چشم آبی" ناکام و به مستورهء زیر محدود شد؛ چه کند بی نوا همین دارد :

زیاده پژوهشی نیست.

____________________________________

1. لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف وتمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست،استفاده بهینه  کند ؛ بقول عوام ok?!

*********************************************

 

آکادمی چفیه مالی 50/Academy award

هر آنکه بیخبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

میرزاده عشقی

فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی که در چهل و سومین جلسهء آکادمی چفیه مالی(1) ، به دریافت مدال درجهء یک «چفیهء همایونی»، که معادل نشان sir در انگلستان  است، نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند تا، بعون الله، به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری (ضپ) (2) مُستظهر باشند :

 

* نوربخش و فرخ: ای امام عزیز، پرچمی که برافراشتید لحظه‌ای بر زمین نمانده و نخواهد ماند و توسط خلف صالح شما، خورشید انقلاب، حضرت امام‌ خامنه‌ای، در اهتزاز است و ملت ایران با اطاعت از فرامین معظم‌له، انقلاب اسلامی را در جهان معاصر به الگوی مقاومت در برابر استکبار تبدیل کرده است و ان‌شاءا... عزم آن دارد که ریشهء رژیم جعلی صهیونیستی، آل‌سعود و شیطان بزرگ را بخشکاند و زمینهء ظهور حضرت حجت‌بن‌الحسن(عج) را فراهم نماید.

 

* فیروز افرادی:  امام راحل(ره) و خلف صالح اش، خورشید انقلاب، امام‌ خامنه‌ای، بارها از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کردند و فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست. ولی دستگاه دیپلماسی یا متوجه نشدند و یا نخواستند توجه کنند و همت 8 ساله خود را به پای درختی ریختند که مصنوعی بود!

 

 

* 5133---0936: از نمایندگان انقلابی مجلس به خاطر عملکرد یک سالهء خود که رضایت امام انقلاب را در پی داشت تقدیر و تشکر می‌کنم. ان‌شاءا... در سه سال آینده نیز همین رویه رو به جلو را در پیش بگیرید و کمبودها و کاستی‌های قوانین را برطرف سازند. 

 

* نیکنام : مجلس انقلابی! گوارای وجودتان باد نمرات عالی که ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در پایان یک سال تلاش تان به شما دادند. این سخنان در واقع تقدیر از موکلینی که با بصیرت انقلابی وکلایی را انتخاب کردند نیز بود، مردمی که دل نایب امام زمان(عج) و در نتیجه امام زمان(عج) را شاد کردند و ان‌شاءا... با همین شاخصه در 28 خرداد نیز، علی‌رغم همهء فشارها، انتخاباتی رقم خواهند زد که کارستان باشد. ملت ما جریان سلطه را مات، لیبرال‌ها را از کشور جارو و جبهه جهانی مقاومت را امیدوار خواهد کرد.

 

* 2085---021 : اگر حقیقتاً به توصیهء پدرانه و دلسوزانهء پنجشنبه گذشته (1400/3/6) رهبر معظم انقلاب به مجلس شورای اسلامی عمل شود بسیاری از مشکلات به راحتی حل شده و بساط مفسده‌ جویان برچیده خواهد شد. و ان‌شاءا... مردم هم با مشارکت گستردهء خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلاح، باعث سربلندی نظام و رضایت خاطر حضرت امام را فراهم خواهند نمود.

 

* اسدی - لنگرود : با سلام و درود به ارواح مطهر شهدای مظلوم مقاومت، پیروزی ملت قهرمان فلسطین بر رژیم جعلی و غاصب را به محضر ولی امر مسلمین جهان امام‌خامنه‌ای و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و بر روح مطهر شهید قدس سردار دل ها، سلیمانی عزیز که قطعا روح او در این پیروزی شاد است، سلام و صلوات می‌فرستیم.

 

* ایضاً اسدی - لنگرود : ولی‌ امر مسلمین امام‌ خامنه‌ای عزیز فرمودند: اسرائیل، نه یک کشور، یک پادگان تروریستی علیه ملت فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان است! مبارزه با آن وظیفه همگانی است. ان‌شاءا... با شروع انتفاضه جدید شاهد جراحی این غده سرطانی از منطقه باشیم.

 

* سروی- قم : خداوندا به کاندیداهای ریاست جمهوری، شجاعت، درایت،‌ خداترسی و معاد باوری و به همهء ما ملت، بصیرت و تشخیص حق از باطل و خداباوری عنایت بفرما تا در سایهء آن ایران را به قله‌های پیشرفت در تمام زمینه‌ها سوق دهیم و رضایت حضرت ولی عصر (عجل‌ا... تعالی فرجه) و نایبش امام خامنه‌ای عزیز را به دست آوریم.  

 

* سید مجتبی مداین- تبریز : تمایل قاتلی چون بن‌سلمان خبیث به عادی ‌سازی روابط با کشورمان نتیجهء درایت رهبر معظم انقلاب و مقاومت میدانی مردم انقلابی ایران است نه دیپلماسی التماسی و پوسیده و سردرگم دولتمردان!

 

 * 5612---0912: حضرت آقا اشاره فرمودند که تیم مذاکره ‌کننده به من گفتند ما نتوانستیم از خطوط قرمز عبور نکنیم! ولی آنها از خطوط قرمز عبور کردند تا به هر شکل ممکن توافق انجام شود که دشمن نیز ادعا کرد با شمشیر غلاف شده توانستیم به خواسته خود برسیم چرا که ایران را در رسیدن به توافق مثل فروشنده نیازمند و بدهکار می‌دیدیم! واقعا کسانی که باز هم ادعا می‌کنند که تمام توافق‌های برجام و وین با اجازه رهبری انجام شد و می‌شود از حداقل‌های صداقت بی‌بهره‌اند. 

 

* احمد شاهوار- تهران: همه با هم برای انتخاب رئیس‌جمهور مومن، انقلابی و جهادی در انتخابات شرکت می‌کنیم. همان ‌طور که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای فرمودند انتخابات پرشور راه برون‌رفت کشور از مشکلات کشور است.

  

* 3453---0992 و 7250---0919-  میرشمس- گلستان: شهادت سردار حجازی را  به محضر رهبر معظم انقلاب، پاسداران انقلاب و خانواده و ملت بزرگ کشورمان تسلیت می‌گوییم و از خداوند برای این مرحوم آمرزش و همجواری با همرزمانش چون سردار دل‌ها و برای بازماندگان اجر دنیوی و اخروی خواستاریم. از خداوند قادر متعال محو غده سرطانی رژیم جعلی به دست ولایتمداران را خواستاریم.

 

* 8712---0912: در وین هر حرفی و تعهدی دانسته یا ندانسته خلاف بیانات صریح رهبر معظم انقلاب توسط تیم ایرانی زده شود و یا داده شود، از نظر ملت مردود و غیرقابل پذیرش است. 

 

* 2842---0910 و  3453---0992: بسیاری از کسانی که مدعی آمادگی برای ظهور امام زمان(عج) هستند ادعایشان فقط ادعاست چرا که طی این چهار دهه چه خون دل‌هایی که به نواب امام زمان (امام راحل (ره) و امام خامنه‌ای) نداد‌ه‌اند. اللهم عجل لولیک الفرج هم سر می‌دهند! برخی از ما سپاسگزار نعمت بزرگ ولایت نیستیم ولی اگر خدای ناکرده مثل مردم کوفه ولایت را از ما می‌گرفتند و اخلاف حجاج‌بن یوسف ثقفی یعنی داعشی‌ها را بر ما حاکم می‌کردند آنگاه متوجه نعمت عظمای ولایت می‌شدیم.

  

* 3453---0992: اگر تدابیر رهبری نبود، مسئولینی که نگاه شان به کدخداست تا به حال کشور را برباد داده بودند.

  

* 4190---0917 و 2842---0910: مگر حضرت آقا نفرمودند دوره بزن در رو تمام شده است؟ این چه سیاستی است که دولت در پیش گرفته و نام آن را «صبر استراتژیک» گذاشته است؟! این همه خسارت به ایران قدرتمند منطقه زده می‌شود بعد دست روی دست بگذاریم که یک رژیم جعلی رو به موت که تا دو دهه دیگر بیشتر امکان حیات ندارد این همه جسارت به خود دهد و در مراکز هسته‌ای ما خرابکاری کند؟! ان‌شاءا... همرزمان سردار دل‌ها پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به این ددمنشی‌ها بدهند.

 

* 4190---0917: خداوند را شاکریم در زمانی که در جهان امروز انسان ها زیر چنگال زور مداران است ما در سایهء ولایت و در سرزمینی روزگار می‌گذرانیم که بد رفتاری یک مامور انتظامی با یک شهروند از دید بالاترین فرمانده انتظامی کشور پوشیده نمی‌ماند و در اسرع وقت از آن شهروند دلجویی می‌شود. این را مقایسه کنید با پلیس کشور به اصطلاح متمدن آمریکا که نوجوان 13 ساله را بدون جهت به قتل می‌رساند و آب از آب تکان نمی‌خورد!

******* 

یادآوری این نکته ی باریک تر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان، بعضی امتیازات  لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه "مالش قهرمانانه "(4) را، مع الاسف، نیاورده اند؛ لکن آکادمی، حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین ،محفوظ می دارد.

 

از فارغ التحصیلان ممتاز این دوره

جایزه ی ویژه:

*************************

_____________________________________

1- چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2- (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3- بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر پر کلاغی) باشد- م

4- حداقل 25 مالش در دقیقه ! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامه ی داخلی آکادمی

5- بموجب تبصره ی 3 ماده 35 آئین نامه ی مصوب بیت، هیئت داوران آکادمی چفیه مالی، هر چهل سال یکبار،به 

«حُکم قناری» انتخاب، و پس از توشیح مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السیف و القلم والپیپ ،اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ادامه الله پُرستاته ،به قیلوله مشغول می شوند . ذیلاً تصویر زمان جوانی هیئت داوران آکادمی منتخب بیت را ملاحظه می فرمایید.            

و من الله التوفیق

*********************************************

*********************************************

*********************************************

*********************************************

طنز تصویری: دو نگاه

     

*********************************************

 دو کلمه حرف حساب

*********************************************

  

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی !..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

4 جون المکلف از برجام الحرام سنه ی 2021 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

 

بازگشت به خانه