خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

 4 تیر ماه 1400 -   25 ماه ژوئن 2021

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

*****************************************

هر که آمد، ترتیب مان را داد!

رفت و منزل به دیگری پرداخت

او نیز حسب وظیفه ی شرعی

بُنجل دیگری به ما انداخت!

مستعجلاً قلمی شد

******************************************************

******************************************************

اتاق شیشه ای خبر

سرویس پارلمانی

به خبری که هم اکنون بدست فدوی رسید، توجه فرمائید:

فرستاده ی پارلمانی فدوی در گزارش میدانی خود از محل حادثه، آورده است که قضیه ی انتصابات، بحمدالله والمنة و با "تهدیدات" خداوند متعال و ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم، ارواحنا له الفدا(عج)، و نایب البته بر حق اش، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، دامت دامت تحریکاته ، ختم بخیرشده و کلیه کاندیداها، به ترتیب ریش و داغ نعل بر پیشانی، بنفع حضرت آقا(ضپ) (1) کنار رفتند تا باد بیاد.!.

فاتحه مع الصلوات

موضوع انتصاب حجت الاعدام رئیسی دامت تخریباته به ریاست آبدارخانه ی بیت (ریاست جمهوری- م) و تبعات آن، همچنان محل بحث ، گفتگوها و گمانه زنی های گوناگون درون، و برونمرزی ست. از بررسی آراء چنین مستفاد گردید که علما، اعم از خودی  و خاج پرست، به جماع(1) رسیده اند که این انتصاب، حکومت را یک دست می  کند که با رهبر نظام که خود یکدست است، هماهنگی دارد!

_____________________________________

(1) ضپ: مستخرج از فرهنگستان فدوی ، و مخفف ضاعف الله پُرستاته ست!

(2) خدا بگویم این تایپیست سر بهوای فدوی را چه کند که همه جا اسباب زحمت و بلکه شرمندگی ست و بارها خواسته است که به خدمت وی در آفیس فدوی خاتمه دهد که خوانندگان محترم ضدانقلاب، وساطت کردند؛باری لطفاً لغزش تایپی "جماع" را به "اجماع" اصلاح فرمائید، ممنون. اجرتان با گربه ی مرتضاعلی(ع)! 

 

تلافی

انتصابات اخیر در ایران سابق، پس لرزه هائی ریز و درشتی نیز داشته است که مستوره ای از آن در پی می آید:

* بازتاب انتخابات ایران در اتریش؛ منصوب رهبر، نمی‌تواند به اروپا سفر کند. / گویا تیتر

فدوی: مراتب در اوقات شرعی و با ترس و لرز، به آگاهی ریاست جدید آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م)، حجت الاعدام رئیسی، دامت تخریباته، رسید. سید مظلومان و عملهء ستاد، نصب خود توسط حضرت آقا را شدیداً جشن گرفته بودند و به فدوی نیز بفرما زدند! لکن، در پاسخ، بعدالتحیه والسلام و صدور چندین آروغ ستاره دار، فرمودند: اسسسب!.. فدوی عرض کرد: ببخشید؟ فرمود "اسسسب" به تکرار"س"، ضمیمهء آروغ است و مخفف آن زبانزد است که می گوید اسب حیوان نجیبی ست!

باری، فدوی پس از اندکی تأمل، مراتب فوق را مجدداً بعرض رسانده و پیرامون ممنوع الورودی ایشان به جهان آزاد کسب تکلیف کرد. در پاسخ، بعدالتحیه والسلام و ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت، فرمودند: «بسمه تعالی- خب بگویید آنها بیایند  و وقتی که آمدند ما هم می دهیم برادر محسن رضائی آنها را به گروگان بگیرد، این به آن در، برادر فدوی!».. و به جشن و پایکوبی ادامه دادند...

 

 سنگ پای چینی !

برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف، وزیر خارجهء پا در هوای بیت، به پیروی از حضرات آیات عظام و حجج اسلام، توابع سببی و نسبی آنان، ضاعف الله اموالهم اجمعین، برای چندمین با اعلام فرمود که بموجب سند منگوله داری که در پی می آید، مردم در حکومت شکوهمند اسلامی، در حکم انگشت بیست و یکم ولایت اند!..

* ایران وایر: محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه حکومت ایران گفته که مشارکت پایین رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری مشکلی برای مشروعیت نظام ایجاد نمی کند./گویا

البته فدوی خودش می دانست، لکن ممنون از یادآوری!..

 

بی انصافی

جداً که خاج پرستان عموماً و روزنامه نویسان شان خصوصاً، شدیداً مغرض اند و جوری حرف می  زنند و یا می نویسند که گوئی حضرت آقای ما صندوق میوه را از صندوق رأی و صندوق پست و غیره باز نمی شناسد!.. خبرمرگ شان یک لحظه هم پیش خودشان فکر نمی کنند که گیرم چنین باشد، معظم له که بقولی تمام زندگی اش یک وانت هم نمیشود، صندوق میوه را در خواب هم نمی تواند ببیند. و یا جوری به قضایا نگاه می کنند که پنداری حضرت آقای ماست که آراء ملت شل و پل را مهندسی فرموده بی آنکه زحمت این را به خودشان بدهند تا ببینند که در دروس بیضوی(1)، حتا دو واحد مهندسی، لحاظ شده باشد که معظم له حالا بتواند آجر روی آجر بگذارد!. باری، نقطه، سرسطر؛ به مستوره ای از این غرض ورزی ها، نگاه کنید:

* روزنامه چپ‌گرای اتریش (استاندارد) که رابطه‌ای نزدیک با نهادهای فعال حقوق بشر در اروپا دارد، در مقدمه مطلب خود نوشت: «ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جدید جمهوری ایران انتخاب نشد، بلکه توسط رهبر مذهبی جمهوری اسلامی به این پست منصوب شده است»!

همچنین در بخشی دیگر از این گزارش به ادبیات آیت‌الله «علی خامنه‌ای» رهبر جمهوری اسلامی اشاره شده بود: «او یک رهبر مذهبی است که به درخواست‌کنندگان تحریم در داخل و خارج از کشورش حمله می‌کند. رهبرایران گفته بود مخالفان رای، تفاوت صندوق میوه و صندوق رأی را درک نمی‌کنند». ایران وایر بنقل از گویا

مقام معظم رهبری البته بدل نمی گیرند! چراکه معاندین ،خاج پرست اند و نفهم! 

 

شلتاق 

فدوی موضوعی را که در پی می آید پیش ازین بررسیده است و دیگر مشروحاً مکرر نمی کند، مگر اشاره ای گذرا، به انگیزهء خبر وحشت اثر زیر:

* روحانی جامعه جهانی را به غنی‌سازی بالای 63 درصد تهدید کرد. /العربیه - تیتر

عرض فدوی این بود و هست که چرا بجای قرُم قرُم، یکباره نمی فرمایید، قرمساق!؟ که معرف حضور همگان هست و بمعنای فقیرسازی ملت و غنی سازی اورانیم،بمیزان  صد در صد است، بله؟!

 

کادو 

فدوی شیههء توأم با عرو تیزی را از راه دور بشرح زیر شنید: 

* حزب‌الله اعلام کرده اگر دولت نتواند، این حزب اقدام به واردات سوخت از ایران می‌کند.  نصرالله صف ‌های بنزین را «توهین‌آمیز» توصیف کرد و گفت: «این مشکل را می‌توان حل کرد اما برای این کار نیاز به ارادهء سیاسی است … اگر لبنان بپذیرد، کشتی‌های حامل بنزین و گازوئیل از ایران راهی لبنان خواهند شد… این موضوع ممکن است.»

در پاسخ شدیداً عرض می کند که اختیار دارید، برادر بوفالو نصرالله،این حرفها کدام است؟ لطفاً مثل همیشه، به اذن حضرت آقا البته، مهمان ملت یک لاقبای ایران باشید! نوش جان، گوارای وجود تپُلی و توابع!

 

دستی از غیب..!   

* منابع آمریکایی: کره جنوبی بخشی از اموال مسدود شدهء ایران را آزاد کرد. /العربیه

رونوشت: برادران حسن نصرالله- حماس- حوثی های گرامی یمن - فاطمیون - طالبان و سایر اشرار محترم خاورمیانه جهت اطلاع و اقدام لازم. 

 

در باب تناسب اندام

اضافه وزن دارید؟ با متد پیشرفتهء ما در زمان کوتاهی، اگر نمیرید، نصف می شوید!

نمونه ای از کارهای ما: دکتر احمدرضا جلالی قبل و بعد از رژیم!

 

آکادمی چفیه مالی 51/Academy award

هر آنکه بیخبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

میرزاده عشقی

  فدوی شدیداً مباهی ست که امروز،مؤمنینی که در چهل و سومین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1)، به دریافت مدال درجه ی یک چفیهء همایونی، که معادل نشان sir در انگلستان  است، نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند، تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ) (2) مُستظهرباشند:

* 3356---0919: پیروزی ملت بزرگ ایران در این انتخابات را بعد از عنایت ویژه خداوند مدیون وجود با برکت امام خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان می‌دانیم. با منصوب شدن آقای رئیسی در آستان قدس رضوی و سپس در قوه قضائیه از سوی رهبری مردم بتدریج شاهد زیبایی و کارآمدی مدیریت انقلابی و جهادی بودند و به او علاقمند شدند.

 

* قاجار دولو و قاری: مبارک باد وزیدن رایحه‌ عدالت و قسط اسلامی در کشور عزیزمان ایران که توسط سید خراسانی وعده داده شده بود، تحت لوای پرچم ولی‌امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز.

 

* 6263---0938 و 6960---0936: ضمن تبریک انتخاب آقای رئیسی عرض می‌کنم که پیروز واقعی طبق تعبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) خود ملت هستند که با حضور انقلابی خود علی‌رغم مانع‌تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌های دشمنان داخلی و بیرونی از کیان نظام مقدس اسلامی حفاظت و حمایت کردند.

  * 2907---0912: دشمنان داخلی و خارجی هر چه توان داشتند به کار گرفتند تا مشارکت به بالای 25 درصد نرسد و بتوانند بر خر مرادشان سوار شوند ولی خداوند مکر و حیله‌ آنها را خنثی کرد و بحمدالله در اثر هوشیاری ملت آقای رئیسی انتخاب شدند. این پیروزی بزرگ را به امام خامنه‌ای عزیز و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم از صداوسیما نیز که در امر مشارکت عمومی زحمات بسیاری کشیدند سپاسگزارم.

 

* 5227---0990 : خانمی که در بیمارستان مهر آیین لواسان بستری بود در روز جمعه اصرار داشت که رأی بدهد. خانم دکتر متخصص متعهد بسیار تلاش کرد و با فرمانداری تماس گرفت ولی پاسخ شنید که صندوق سیار نداریم! وقتی از فرمانداری ناامید شد، بیمار را با ویلچر خودش به محل رأی‌گیری رساند تا رأی بدهد! کار زیبای این خانم دکتر متخصص و متعهد در خور ستایش فراوان است.

 

* 0049---0911 و 2842---0910 : دیدار حضرت امام خامنه‌ای با نخبگان و بیاناتی که تاکنون از ایشان نشنیده بودیم نشان از دل پرغصه رهبر عزیزمان دارد. هشت سال دندان بر جگر گذاشتن و جز توصیه و رهنمود و احترام به رأی مردم و به خاطر مصالح نظام دم نزدن و بار غصه سنگین را به تنهایی به دوش کشیدن... اگر یک صدم این اخباری که به دست آقا می‌رسد به ما می‌رسید تا صبح دوام نمی‌آوردیم! برخی مرد این میدان نبودند ولی وارد شدند و کشور و ملت را با این همه ضرر و زیان مواجه کردند!

 

* 4754---0918 : در پاسخ به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و مزدوران داخلی آن، در لبیک به فرمان امام خامنه‌ای ولی‌امر مسلمین جهان و به احترام خون پاک شهدای انقلاب اسلامی، همه با هم در انتخابات 28 خرداد حضوری دشمن‌شکن خواهیم داشت. وعده ما پای صندوق‌های رأی در سراسر میهن اسلامی.

 

طاهری:  امام راحل (ره) در طول 10 سال زعامت خود بارها بر حضور پای صندوق‌های رأی تأکید داشتند. از جمله فرمودند «همهء شما، همهء ما، زن و مرد، هر مکلف، همان طور که باید نماز بخواند، همان طور باید سرنوشت خودش را تعیین کند.» با توجه به این فرمایش امام راحل(ره) و تأکیدات مکرر خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ان‌شاءا... با بصیرت در 28 خرداد پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و به این تکلیف الهی عمل کنیم.

 

* 9330---0903 : عدم شرکت در انتخابات، ارسال ضعف به دشمن و جرأت دادن به دشمن مستکبر و خبیث برای ضربه زدن به انقلاب است. در سال 98 و در پی ارسال پیام ضعف در ماجرای بنزین و ایجاد اغتشاش و اختلاف و دودستگی، دشمن زمینه‌ را مهیا دید و سردار دلها را به شهادت رساند. بیاییم با شرکت در انتخابات دشمن را از فکر یک گستاخی دیگر مأیوس کنیم و خدا اهل بیت و شهدا و امام روح‌الله و خلف صالحش را از خود راضی نماییم.

 

 

بیگی و ذوالفقاری: کاری که جبهه مقاومت به فرماندهی رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای در فلسطین اشغالی علیه اشغالگران صهیونیست کرد به یک معجزه شبیه بود. باید به دست‌بوسی حضرت آقا برویم. هنوز از ابعاد این حماسه بسیاری از مردم کشورمان خبر ندارند.

 

* 7159---0915: کیهان باید در برابر اهانت مهرعلیزاده به تمام علما در طول تاریخ به ویژه امام راحل(ره) و امام خامنه‌ای که خیل عظیم اندیشمندان دانشگاهی به نجات‌بخش بودن رهنمودهای این دو بزرگوار اذعان دارند، فریاد بکشند و روشنگری کند.

* 7250---0919 و 5579---0992 :  یک نسخه کتاب «اقتصاد ما» اثر حضرت آیت‌ا... شهید صدر را به اقتصاددانان مهرعلیزاده و همتی ارسال کنید تا بفهمند که ایشان به رغم نداشتن سواد دانشگاهی چه راه‌حل‌های اندیشمندانه‌ای برای مسائل اقتصادی داشته‌اند و این حضرات یک نگاهی هم به نسخه‌ای که خودشان پیچیده‌اند بکنند.

 

* آقابیگی- قم : ملت شهید‌پرور و قهرمان و ولایتمدار همه با هم به یاد سردار دل‌ها که ولایتمدار بود و خود را سرباز ولایت می‌دانست متحد و یکپارچه در 28 خرداد در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را مایوس و دل امت خدایی و جبهه‌ مقاومت را مثل ملت سوریه شاد کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکا و صهیونیسم و نوکران منطقه‌ای آن‌ها بکوبند.

 

* وحید، علی، احمد شاهوار، فیروز افرادی : مردم ایران ان‌شاءا... به دشمنان و خودفروختگان داخلی در 28 خرداد نشان خواهند داد که نظام اسلامی و رهبری حکیم و فرزانه خود را دوست دارند و به آن افتخار می‌کنند و تا جان در بدن داریم در رکاب امام خامنه‌ای عزیز و حکیم هستیم.

 

  یادآوری این نکتهء باریک تر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان، بعضی امتیازات لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه "مالش قهرمانانه"(4) را، مع الاسف  نیاورده اند؛ لکن آکادمی، حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین محفوظ می دارد. 

والله الموفق والمعین

هیئت داوران آکادمی چفیه مالی (5)

____________________________________

1- چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2-(ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3-بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر پر کلاغی) باشد- م

4-حداقل 25 مالش در دقیقه ! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامه ی داخلی آکادمی

5- بموجب تبصره ی 3 ماده 35 آئین نامه ی مصوب بیت، هیئت داوران آکادمی چفیه مالی، هر چهل سال یکبار،به حُکم قناری انتخاب، و پس از توشیح مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السیف و القلم والپیپ ،اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ادامه الله پُرستاته ،به قیلوله مشغول می شوند . ذیلاً تصویر زمان جوانی هیئت داوران آکادمی منتخب بیت را ملاحظه می فرمایید.            

و من الله التوفیق.

از فارغ التحصیلان ممتاز این دوره

******************************************************

******************************************************

 

******************************************************

******************************************************

******************************************************

 

بپایان آمد این جوهر، مطالب همچنان باقی!..

والله الموفق والمعین

25 ژوئن  المفرح از برجام الحرام سنه ی 2021 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

 

www.hazl.com

بازگشت به خانه