خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

 25 تیر ماه 1400 -   16 ماه جولای 2021

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

*****************************************

خرده گیری

فدوی نمی داند که چرا معاندین و زنادقه، این دم آخر هم، دست از عمامهء کلیدالاسلام حسن(ع) روانی(1) بر نمی دارند و چرا نمی گذارند که او نیز مانند سایر حضرات آیات، نان و نفت اش را بخورد؟!.. به ک مستوره نگاه کنید:

* توجيه عجيب روحانی: چین و آمریکا هم مشکل برق دارند. / العربیه- تیتر

و در توضیح بیشتر:

* حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، در واکنش به بحران قطعی مکرر و گستردهء برق در کشورش، گفت که بسیاری از ایالت‌های آمریکا و چین در تولید برق دچار مشکلات شده‌اند.

به عرض فدوی رسیدید؟ تازه ایشان چون مبالغی خجالتی ست خیلی هم ملاحظه کرده و نفرموده است که استکبار، افزون بر مشکل آب و برق، خون شهروندان شان را نیز بابت حجاب در شیشه کرده، و زنان مخالف حجاب اجباری را به حبس های طولانی و باورنکردنی محکوم می کنند. قطع دست و پا و اعدام هم که دیگر از تفریحات سالم خاج پرستان است. آخر در دیزی باز است، حیای گربهء اسلامی کجا می رود، هان؟ قدری خجالت بکشید!

__________________________

(1) خاک بر سر این تایپیست سر به هوای فدوی بکنند که پیوسته، آنجای وی را با شاخ گاو ُمدّ ظله العالی در می اندازد؛ لطفاً پس از مطالعه، لغزش تایپی "روانی" را به "روحانی"، اصلاح فرمائید. اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

 

مژده

...راست اش معلوم نیست که دو میلیونی فدوی (دوزاری سابق-م) دیر می افتد یا برادران گرامی تأخیر فاز دارند؟! در توضیح بیشتر عرض می کند که فدوی منتظرالظهور تاکنون می پنداشت که حکومت اسلامی شکوهمند ما چهل و چند سال است که، بحمدالله و المنة، دایر و ملت شل و پل هم،در پرتو الطاف خفیهء آن، به دعاگوئی امام راحل(ل) و امام حاضر(ضپ) مشغول اند؛ لکن با ملاحظهء خبری که در پی می آید ملتفت شد که دوباره گز نکرده پاره کرده است!.  شما هم نگاه کنید، برای فشار خون تان خوب است!:

* فرمانده سپاه: برای اولین بار در ایران «دولت اسلامی» تشکیل می‌شود! / العربیه- تیتر

و در ادامهء خبر بهجت اثر:

* امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ایران، با اشاره به کابینه احتمالی ابراهیم رئیسی، از تشکیل «دولت اسلامی» در ایران برای «اولین بار» خبر داد. به گزارش خبرگزاری «مهر»، حاجی‌زاده، شامگاه شنبه 12 تیر، از تشکیل دولت اسلامی توسط رئیسی، رئیس جمهوری جدید ایران سخن گفت و اظهار داشت: «همهء مردم امید دارند با تشکیل دولت جدید برای نخستین بار “دولت اسلامی” تشکیل و با استفاده از نیروهایی ولایی و خدمتگزار، گره از مشکلات مردم باز شود.»

  گفتنی ست که این مطلب، با آن بخش از فرمایش حضرت امام(ل) که فرمود عجالتاً  "نسیمی از اسلام وزیده"، !مطابقت دارد؛ حال فدوی بین شک دو و سه، همینطور ارّه به ماتحت مانده است و نمی داند که مراد برادر امیرعلی(ع) حاجی‌زاده از “دولت اسلامی”، آیا همان داعش خودمان، یا از آن مترقی تر است؟!

بهرروی، مرکز زلزله نگاری بیت فدوی، حکومت اسلامی موجود را پاکنویس داعش ارزیابی کرده است.

زیاده وحشتی نیست.

 

هنجار شکنان

… آقاجان!.. آخر فدوی منتظرالظهور، به نیابت از عالیجناب حافظ، چند بار بگوید: "تیغ سزاست، هر که را درک سخن نمی کند"! بله؟... جامعهء شکوهمند که بی در و پیکر نیست؛ فکر کردید که چون «صاحبخانه(عج)» چند صد سالی می شود که غایب است، مملکت بی صاحب است؟ پس این همه نایب ریز و درشت و دراز و کوتاه و داغ و درفش استریل، مداد تراشند؟ 

فدوی، پیش از این هم، یعنی آنگاه که جوانان "آب بازی " کرده بودند، شدیداً متذکر شده بود که همه چیز را می شود شکست، الا هنجارها!(1) را. شما هم البته دنبال اینکه  "هنجارها" چیست و چه تعریفی دارد نباشید، برادران هر بار و بسته بمورد، آنها را تعریف می فرمایند.

باری- لکن گزارشات توأم با ضجهء حضرات مسؤلین، ضاعف الله اموالهم اجمعین، به ترتیب ریش و داغ نعل بر پیشانی، مع الاسف حاکی از آن است که جوانان نابکار از مجازات های پیشین متنبه نشده و آن را تکرار و هنجارها را در نوردیده اند. این جماعت نمی دانند که اگر بجای آب، اسید می پاشیدند، مشکلی نبود!..

اسناد مصور و منگوله دارش، پیوست است:

* عصر ایران: پلمب و بازداشت و عزل به دلیل آب بازی. آب بازی چند مسافر خانم و آقا در یک کاروانسرا در استان مرکزی، منجر به پلمب کاروانسرا و بازداشت مدیر آن، عزل مدیر گردشگری شهرستان، تعلیق مجوز کاروانسرا و... شد.

* همان منبع. دادگستری: برکناری و عزل رئیس میراث فرهنگی دلیجان، پلمب محل کاروانسرا با دستور دادستان، تعلیق مجوز و فعالیت کاروانسرا، بازداشت مدیر کاروانسرا توسط دادستان و لغو مجوز شرکت گردشگری اعزام کننده تور گردشگری.

____________________________________

(1) رادیو فردا 1390: دستگیری شماری از جوانان در تهران به علت «آب‌بازی».  رئیس پلیس تهران از دستگیری شماری از جوانان تهرانی به علت «آب‌بازی» خبر داد و هشدار داد که «قطعاً پلیس تهران در صورت مشاهده چنین مواردی، قاطعانه با برهم‌زنندگان نظم و امنیت اجتماعی برخورد می‌کند.»

ایضاً: به گزارش خبرگزاری ایسنا، حسین ساجدی‌نیا عصر روز یکشنبه در این باره گفت که دستگیری این عده پس از آن روی داد که شماری از جوانان ساکن تهران، هفته گذشته در بوستان «آب و آتش»، یک آب ‌بازی گروهی ترتیب داده بودند.

 

خبر بد!

فدوی در مرور اخبار فرامرزی ملتفت شد که علمای خاج پرست، لعنة الله علیهم اجمعین، حل مسائل مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، را بی شرمانه بیکسو نهاده(1)، به اکتشافات و اختراعات خود بسود بشریت، با کمال پُروئی و بمقیاس 9.8 ریشتر ادامه داده و روی اعصاب علمای ما، ضاعف االله اموالهم اجمعین، افزون بر سنتور زدن، راه هم  می روند،! ببینید:

* یورو نیوز: اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به زودی پوشش جهانی پیدا می‌کند.

و در ادامهء خبر بهجت اثر: 

* اینترنت ماهواره‌ای استارلینک یک شبکهء اینترنت جهانی است و برای سرویس‌دهی به هیچ منطقهء جغرافیایی خاصی محدود نمی‌شود. به کمک این سیستم جدید، سرعت انتقال داده‌ها بین ۵۰ تا ۱۵۰ مگابیت در ثانیه خواهد بود و زمان تاخیر برای دریافت پاسخ‌ها نیز به حدود ۲۰ تا ۴۰ میلی‌ثانیه می‌رسد.

باری، در نتیجه، فدوی مصیبت وارده را بحضور حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب البته بر حق اش، مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السیف و القلم والپیپ، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ادامه الله وجوده، و سایر حضرات آیات عظام و حجج اسلام  متخلص به آیت الله دَن کیشوت، به ترتیب ریش و داغ نعل بر پیشانی، تسلیت عرض کرده، بقای عمر بازماندگان را از درگاه احدیت مسئلت دارد! 

_________________________________________

1. مسأله که فراوان است. تورقی کوتاه در توضیح المسائل بزرگواران، شمار معتنابهی از اینگونه مهملات خداپسندانه را بدست میدهد.مثال: دوچرخه سواری زنان چه حکمی دارد؟! نگاه کردن یا دست زدن به موی زنی که روی فرش افتاده، چه حکمی دارد؟! لاک ناخن زنان موجب ابطال وضوست؟ و …

 

طاهره شانس آورد!

خوانندگان محترم ضدانقلاب باورشان بشود یا نه، مجسمه هم خوش شانس و بد شانس دارد!.. بدشانس اش را نخست نگاه کنید که به خبرشگفت انگیری نیز مزین است:

* گویا: رزمندهء زن کرمانشاهی بدون پستان!

و در ادامهء خبر حیرت اثر: 

* فرنگیس حیدرپور، وقتی ۱۸سال اش بود، با تبر یه سرباز‌ عراقی رو کشت و اون یکی رو اسیر گرفت. مجسمه ایشونو گذاشتن تو پارک شیرین کرمانشاه. ۳ بار مسئولین کرمانشاه دستور دادن سینه ‌های مجسمه رو بیشتر بتراشن تا جوان ها با دیدن اش تحریک نشن. تحریک با سینه مجسمه نتیجه‌‌اش رو می بینید!

بر این پایه، بی سببی نیست که  قرة العین گرامی، بساط اش را جمع و در باکو متوطن شده است! ملاحظه می کنید که سینه اش ( پستان سابق- م) دست نخورده است!

مجسمه قرة العین، باکو

********************************************************

 ********************************************************

********************************************************

********************************************************

********************************************************

********************************************************

********************************************************

********************************************************

* العربیه: بیهوش شدن چند مسافر ایرانی در صف‌های طولانی مرز ارمنستان. سفیر ارمنستان در ایران شرط ارائهء واکسن به گردشگران خارجی را اقامت حداقل ده روزه آنان در آن کشور عنوان کرد.

تحشیه فدوی: کجائی حضرت آقا؟

 

* هادی خامنه‌ای: مقدار موی یک دختر خانم مهم‌تر است یا گرسنگی و تا کمر دولا شدن او در سطل زباله؟

تحشیه فدوی: فدوی که میداند، از حضرت اخوی بپرسید!

 

* عصر ایران: برکناری و عزل رئیس میراث فرهنگی دلیجان، پلمب محل کاروانسرا با دستور دادستان، تعلیق مجوز و فعالیت کاروانسرا، بازداشت مدیر کاروانسرا توسط دادستان و لغو مجوز شرکت گردشگری اعزام کننده تور گردشگری.

تحشیهء فدوی: حالا  کی انشاءالله اعدام اش میکنید؟!

 

* العربیه: آمریکا منتظر آغاز دور هفتم مذاکرات وین در زمان مناسب است.

تحشیهء فدوی: پدر جان، آخر چند بار و به چند زبان زنده و مردهء دنیا بگوئیم که حضرات آیات، سر کارتان گذاشته اند!

 

* العربیه : شورای عالی امنیت ملی ایران: علت اصلی حادثه نطنز به دلیل ملاحظات امنیتی اعلام نمی‌شود.

تحشیهء فدوی: عیب ندارد،عادت کردیم برادر سخنگو!

تحشیه فدوی: تولید مشکلات با حضرات آیات، و حل آنها، با ملت شل و پل!.، باشه؟!

 

به پایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

16جمادی الجولای از برجام الحرام سنه  2021 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه