خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

 11 آذر ماه 1400 -   2 ماه دسامبر 2021

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

*****************************************

آلبوم اصفهان

توضیح: با توجه به اقدامات اسف انگیز و ضد ولایت عده ای از اشرار و اوباش اصفهان(!)، فدوی مطالب این هفته را با آلبومی که از این وقایع آغاز کرده و آن را تقدیم لشگریان سلحشوری می کند که با توجه به عنایات اعلیحضرت امام خامنه ای (صلوات) فقط به کور کردن اشرار اصفهانی اقدام کرده و حتی المقدور از کشتن آنان پرهیز نموده اند. باشد که ایزد منان جایگاه این عزیزان را در بهشتی که زیر پای مادران است قرار دهد تا از «مزایا»ی آن برخوردار شود. انشا الله و بهی نستعین.

تکمله: یارب مباد کس را،مخدوم بی عنایت!

تصویر یکی از «اغتشاشگران» اصفهان!

*******************

اتهام

  فدوی اینجا و آنجا بارها دیده و خوانده است که برادران مؤمن و معتقد، کثرالله امثالهم، از سوی زنادقه و ضدانقلاب، به بی عملی، فقدان تخصص و آگاهی، در مناصبی که حسب الامر و البته تکلیف شرعی اشغال فرموده اند، متهم شده و می شوند(1). آخر این چه فرمایشی ست؟ چون ضدانقلاب خواب است عرض می کند؛ اینکه شما بهر علت، دقت بفرمایید، بهر علت، از حضرات تنفر تاریخی دارید، دلیل نمی شود که چشم شهلایتان را بر توانائی های شگفت انگیز ایشان ببندید. این بیگمان، از مراتب عدل و انصاف - که فدوی بدان متصف می باشد، - کاملاً به دور است(2). باری؛اگر ناسزا گفتن به فدوی را متوقف کنید، با یکی دو مستوره، دهان پرخاشگر شما را می بندد و از آن میان:

  1- در عرصهء محیط زیست، بفرمایید که چه کسی این، بقول عوام، ability را دارد که با یک قیام و قعود، منظره فوقانی در سند منگوله دار پیوست را به منظرهء تحتانی، تبدیل کند؟: 

  در عرصهء اقتصاد نیز، افزون بر حضرت امام(ل)، برادران نیز همیشه حرفی برای گفتن داشته اند، بویژه در نرخ برابری ریال به کالاهای دیگر به یک مستوره که به نرخ برابری ریال و فرغون مربوط می شود، نگاه کنید:

  و سرانجام که بموجب سند منگوله داری که در پی می آید در باب ارزش بول ملی به کوری چشم "دژمن"(3)، و بقول حضرت آقا، "ما رکورد زدیم"!

  * ایران در سال گذشته از نظر افت ارزش پول در رتبه اول جهان قرار گرفت./فارس

 دیگر چه میخواهید؟! 

_____________________________________

(1) لطفاً در همین آغاز مقال دشنام ندهید بلکه احوط آن است که دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید، و قدری تأمل کنید، خواهر- برادرخواننده!

(2) قرار شد دشنام، آن هم از این نوع اش را ندهید، خواهر- برادرخواننده، خوبیت ندارد!

(3) "دژمن" همان دشمن مألوف، لکن به لهجهء شیرین حضرت آقاست!

 

**********

مسئلتن!

  …یعنی می فرمایید که خاج پرستان هم از روی دست حضرت آقا می نویسند؟ فدوی به این سبب در شک بین دو و سه شدیداً گیر کرده و در حیرت است که می بیند در حکومت شکوهمند اسلامی ما، در ضربات مُهلک اما خداپسندانه ای که به ملت شل و پل وارد می شود، معمولاً به این نتیجهء عادلانه نیز می رسد که آمران و عاملان معصوم ماجرا، بعون الله و ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا روحی فداه (عج)، و نایب البته  برحق اش، مقام معظم رهبری، ضاعف الله پرستاته، تبرئه و آسیب دیدگان ِ نابکار، بخشی به اهتمام سربازان گمنام آن حضرت(عج)، عملهء بیت و البته آتش به اختیاران گرامی، در زیرِ زمین منتقل، و باقیماندهء مردم ناسپاس، بمنظور محاکمه به دانشگاه ها (زندان- م) هدایت،  تا پس از اخذ اقاریر لازم، به سرجای خود نشانده شوند. این نیز گفتنی و البته شدیداً هم شایسته تقدیر است که شماری از نیروهای دون پایه و سرفراز مذکور را، برای جوری جنس، گوشمالی ملیحی می دهند.

  باری؛ غرض از این ذکر مصیبت آن است که، بین خودمان باشد و ضدانقلاب نشنود، از زمانی که برادر حمید نوری، کارمند دون پایهء حجت الاعدام رئیسی در هیئت مرگ، در سفری به خارج از کشور، گرفتار آمده است(1)، فدوی را خوف برداشته است که نکند یکوقت بر ریاست آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) حجت الاعدام رئیسی، که در سفر خارج از کشور است، همان رود که بر برادر حمید نوری رفت!..

  لکن بموجب سند مصور و منگوله دار پیوست، رفع نگرانی شد!

  زیاده نگرانیی نیست.

دیدار امروز ابراهیم رئيسی از مرکز فرهنگی جمهوری‌اسلامی در ترکمنستان که گویا در آن، حجاب برای زنان اجباری نیست!

—--------------------

(1) العربیه: چهل و ششمین جلسه دادگاه دفاعیات حمید نوری، دادیار پیشین زندان گوهردشت کرج و از متهمان اعدام‌های دسته‌جمعی زندانیان سیاسی در ایران، دوشنبه، 29 نوامبر، در دادگاه جرایم جنگی استکهلم سوئد آغاز شد. نوری در چهارمین جلسه دفاعیات خود، به اتهامات جنایت جنگی و قتل پاسخ داد.

***********************

عزل منی خمینی!

بدینوسیله به آگاهی می رساند که در بیست و چندمین جلسهء فرهنگستان فدوی، واحد تغییر واژگان، آن شعار قدیمی اُمّت، (روح منی خمینی! - م)،  به این شرح به روز شد: 

عزل منی خمینی!

قند شکنی، خمینی!

 فدوی لکن در هامش این وجیزه شدیداً هشدار می دهد که نتیجهء راهکار مصور و منگوله داری که در پی می آید: 

می شود این گفته باشد!:

 

زیاده "عزلی"  نیست!

**************************************

آکادمی چفیه مالی - Academy award  54

هر آنکه بیخبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

میرزاده عشقی

  فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی که در پنجاه و چهارمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی (1)، به دریافت مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشان sir در انگلستان  است، نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند، تا بعون الله به برخورداری ازمزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ)(2) مُستظهر باشند. 

 

  * 3107---0903: ما ملت ایران مفتخر به پیروی از رهبری، که تالی تلو حضرات معصومین(ع) است، هستیم. امروز حلقهء وصل ما شیعیان به منجی غایب آخر‌الزمان ولایت فقیه می‌باشد. این مدرک حقانیت در اختیار ما است و باید از آن حفاظت بکنیم.

 

  * 345---0912: خدا را شاکریم که از رهبری شجاع، دشمن‌ شناس و بصیر برخورداریم و تحت زعامت این رهبر هوشیار موفق شده‌ایم بسیاری از فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی را پشت سر بگذاریم و به سلامت از بحران‌ها عبور کرده و امروز در جایگاه قدرت منطقه‌ای قرار بگیریم.

 

  * 2156---0937، 7250---0919:  امام راحل (رضوان‌ا...‌علیه) فرمودند، پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. اگر همه به این درک برسند و راهبردها و نقشه‌‌های ولایت را عملی کنند کشور با هیچ مشکلی روبه‌رو نخواهد شد هرچند دشمنان شبانه‌روز به فکر توطئه علیه کشورمان باشند. باید به قول فرمایش مرحوم آیت‌ا... حسن‌زاده گوشمان به لبان مبارک رهبری باشد.

 

  * 7250---0919 و 0049---0911: قلم توانای مدیر مسئول کیهان این بار به سراغ عشق رفته (یادداشت روز یکشنبه 1400/7/4) «کشید از ته دل آه و گفت: قسمت نیست!» این یادداشت بدون تعارف به دل می‌نشیند. شعرهای زیبا در وصف امام راحل(ره) و شعر فوق‌العاده اثر‌گذار خانم مریم کرباسی و خاطرات مصاحبه خبرنگار آمریکایی با کیهان و خبرنگار هافینگتون پست از تدارک و توزیع میلیون‌ها پرس غذا در سه وعده در راهپیمایی اربعین ما را هم بهت‌زده کرد چه رسد به خود آنها... اجرتان با حضرت صاحب العصر و الزمان(عجل‌ا... تعالی فرجه)

 

  * 0223---0901ک  علامه‌ انقلابی مرحوم حضرت آیت‌ا... حسن‌زاده آملی فرمودند: این انقلاب عظیم‌الشان ما، به رایگان که به دست نیامده، از شهدای ما، از جانبازان ما، آزادگان ما، پدران و مادران اجتماع به دست آمده است. همه دست هم را گرفته‌اند تا عفریت پلید شیطان را از این مرز و بوم به در کردند و کشور شده، جمهوری اسلامی. قدر بدانید.

  

  * 2986---0915: نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص تبیین مسائل و پاسخ به شبهات باید توسط دستگاه‌های فرهنگی کشور جدی گرفته شود. رسانه ملی در این مورد وظیفه و رسالت سنگین بر دوش دارد. امیدواریم این تغییر و رویکرد جدید در برنامه‌های رادیو و تلویزیون مشاهده بشود.

  

  * 8195---091‍2: اگر غربی‌ها قهرمانی مثل شهید سلیمانی داشتند فیلم و آثار بسیار زیادی از او ساخته و به عنوان قهرمان فراملی در سطح جهان تبلیغ می‌کردند ولی متاسفانه رسانه ملی ما و دیگر دستگاه‌های فرهنگی کشور در این مورد عقب هستند و انتظارها را برآورده نکرده‌اند. حق بسیاری از قهرمانان کشور ادا نشده است.

 

  * 4850---0911 و 3949---0912: دم آقای دکتر رئیسی گرم که گفت در این دولت «نمی‌شود و نمی‌توانیم» نداریم باید با همین امکاناتی که داریم بشود! عملکرد او در این مدت کوتاه در موضوع واردات واکسن، میلگرد، سیمان، صادرات نفت به لبنان و... گویاست که می‌شود و می‌توانیم... ای کاش این انتخاب 96 رقم می‌خورد و این همه ملت و کشور متضرر و آسیب نمی‌دید؟! 

 

  * 0761---0913:  چقدر خوب است در راستای فرمایش حضرت آقا، وزارت ورزش به ورزشکارانی که با رژیم جعلی و کودک‌کش از مدال می‌گذرند، مدالی به نام مدال مقاومت اهدا نماید.

 

  * 3107---0902 و 6455---0910: چرا در رسانه ملی یک مستند چندین قسمتی از نابودی داعش در عراق و سوریه با ابتکار سپاه قدس و سردار عزیز دل‌ها حاج قاسم و ابومهدی المهندس و همراهانشان تهیه و پخش نمی‌شود که مردم منطقه ببینند آن عزیزان چه عزتی آفریدند و چه انسان‌های انسان نمایی و خبیثی را از سر راه برداشته‌اند.

 

  * 6263---0938: همانطوری که رهبر عظیم‌الشان فرمودند، قهرمان در صورتی قهرمان حقیقی است که در کنار آن از ایمان و تقوا و عامل ارزش‌های دینی برخوردار باشد در غیر اینصورت ارزش آن به همان مدال خواهد بود.

 

  توجه:  یادآوری این نکتهء باریک تر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان، بعضی امتیازات لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه "مالش قهرمانانه"(4) را، مع الاسف  نیاورده اند؛ لکن آکادمی، حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین محفوظ می دارد. 

از میان دانش آموخته گان ممتاز این دوره:

_____________________________

1- چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2-(ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3-بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر پر کلاغی) باشد- م

4-حداقل 25 مالش در دقیقه! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

5- بموجب تبصرهء 3 ماده 35 آئین نامهء مصوب بیت، هیئت داوران آکادمی چفیه مالی، هر چهل سال یکبار، به حُکم قناری انتخاب، و پس از توشیح مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السیف و القلم والپیپ،اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ادامه الله پُرستاته،به قیلوله مشغول می شوند. ذیلاً تصویر زمان جوانی هیئت داوران آکادمی منتخب بیت را ملاحظه می فرمایید.            

   و من الله التوفیق.

************************************************************

بزرگوار جلو شما سیخ میکند!

************************************************************

************************************************************

 

***********************************************************

************************************************************

************************************************************

************************************************************

*  ابراهیم رئيسی، در اجلاس اکو اعلام کرد جمهوری اسلامی آماده است «برنامه‌های آموزشی  نفت و گاز را توسعه دهد و پروژه‌های انتقال آب از سوی ایران مورد توجه اکو قرار گیرد». اعضای اکو شامل ایران، پاکستان، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان و تاجیکستان اند.»/ تلگرام

************************************************************

************************************************************

به پایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

دویّم دسامبرالمقیدّ از برجام الحرام سنه  2021 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه