خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

 30 تیر ماه 1401 -   21 ماه ژوئیه 2022

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

*****************************************

*********************************

خبر میمنت اثر زیر نیز، اندکی پیش بدست فدوی هم رسید:

  * حمید نوری، از عاملان کشتار 67، به حبس ابد محکوم شد. این بالاترین حکمی است که بر اساس قوانین کشور سوئد، قضات می‌توانستند برای حمید نوری در نظر بگیرند./العربیه

  باری، فدوی مصیبت وارده را به حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا روحی فداه(عج) و نایب البته برحق اش، اعلیحضرت العظما خامنه ای دامت تخریباته، و سایر حضرات آیات عظام و حجج اسلام، به ترتیب ریش و داغ نعل بر پیشانی، تسلیت عرض نموده، بقای عمر بازماندگان را از درگاه احدیت آرزومند است!.. فاتحه مع الصلوات!

*********************************

دراکولای ولائی! 

خوانندگان محترم ضدانقلاب! لطفاً برای دستگرمی نخست به تصویر آرامبخش زیر نگاه کنید:

و اما راویان اخبار و ناقلان آثار و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار، در پیوند با این جُستار، چنین روایت کرده اند که، با تهدیدات خداوند متعال و ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب البته برحق اش، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، دامت تخریباته، دوران طلائی صفویه و یکی از ضمائم آن، که چیگینی های آدمخوارشان باشد، به دوران معاصر بازگشته است!(1).

باری، موضوع راجع است به گزارشی تصویری، که  فدوی را بدوران مذکور بُرد. وجه تسمیه نیز حملهء یکی از آتش به اختیاران مادّهء بیت، به بانوئی در اتوبوس است که در آن، چیگینی بزرگوار خوردن بانوی مذکور را از دست آغاز می کند که با دخالت سایر سرنشینان، بانو زنده می ماند و خواهرچیگینی نیز توسط بقیه از اتوبوس اخراج می شود:

باری چیگینی گرامی که به گزارش جراید "رایحه ربیعی" نام دارد، به فرستادهء فدوی گفت که مرجع تقلید وی، آیت الله محسنی اژه ای، رئیس فعلی قوهء باه ( قضائیه - م) است که خود، بموجب سند معتبر، مصور و زنگوله دار زیر، عیسی سحرخیز را زیر گاز کبود کرده است:!

و اما مستحب است که فدوی منتظرالظهور چند کلمه ای هم پیرامون تذکرات خداپسندانهء  برادران در باب حجاب قلمی کند تا رستگار شود. "تذکر خداپسندانه حجاب محور" به اجمال و اختصار و در یک نگاه کلی و گذرا، بر دو قسم است: 

1. تذکر لسانی

2. تذکر اسیدی! 

 که قسم نخست بشرح فوق گفته آمد و بخش دوم از این قرار است:

  که پاسخ زنان در مورد اسید پاشی ها چنین بوده است:

و در فقرهء "گاز خداپسندانه" نیز صنایع مرتبط، پیش از کشور دوست و برادر چین، محصولاتی را تولید و عرضه کرده که نمونه ای از آن پیوست است: 

  این محصول روی خواهر "رایحه ربیعی" تست شده و بشرح زیر، جواب داده است:

زیاده گزارشی نیست

__________________________________

1. چیگین‌ها، یا گوشت خام خوارها، گروهی از دژخیمان دربار شاه صفوی بودند که با اشاره او، بر سر مجرم بخت برگشته می‌ریختند و بینی و اندام او را با دندان‌هایشان جدا می‌کردند….

****************************

اختلاف حساب 

فدوی داشت خبری را که دریافت کرده بود برمی رسید که ملتفت شد که بین شک 2 و 3 شدیداً گیر کرده است و حساب و کتاب اش، جور در نمی آیند!  یعنی نمی داند چگونه ست که بنظر اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، ادامه الله پُرستاته، حضرت آیت الله پینوکیو (جنتی- م)  101سالگی اش را می بیند لکن اسرائیل 25 سال آینده اش را نه!.. باری اسناد مصور و منگوله دارش برای جوری جنس، پیوست است:

* صدای آمریکا: خامنه‌ای دبیر ۹۵ ساله شورای نگهبان را (برای یک دورهء شش سالهء دیگر) ابقاء کرد.

****************************

اشتباه عمدی!

استاندار کرمانشاه در کلیپی داشت می گفت که 1+5 (یعنی همهء قدرت های جهان) یکطرف، و «جمهوری اسلام» یک طرف! و این یعنی عزت!... باری، شما به دل نگیرید، منظور برادر استاندار تصویر زیر بوده است!

*************

ترور کور

فدوی در مرور اخبار برونمرزی، به خبر حیرت اثر زیر هم رسید: 

* یک نظامی سابق نیروی دریایی ژاپن با اسلحه دولول به "شینزو آبه" نخست وزیر پیشین ژاپن که در یک کمپین انتخاباتی سخنرانی می‌کرد شلیک کرد و او را کشت. "فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن، پس از اعلام تیراندازی به "آبه" فعالیت انتخاباتی خود را تعلیق کرد و به توکیو بازگشت. - طبق اعلام پلیس ژاپن، فردی که این جنایت را مرتکب شده گفت که از "آبه" ناراضی بود و می‌خواست او را بکشد اما هیچ کینه‌ای نسبت به خط مشی سیاسی او نداشت!

و اما این ترور کور، فدوی را بیاد مراتب زیر، ناشی از سرطان اسلام عزیز انداخت: 

  * گفته می شود وقتی قاضی از قاتل انور السادت (رئیس ‌جمهور مصر) که عضو گروه جهاد اسلامی بود می پرسد چرا او را کشتی؟ قاتل جواب می دهد او یک سکولار بود. قاضی میگوید آیا معنی سکولار را می دانید؟ قاتل می گوید نه، نمیدانم!

  * در ترور نافرجام نجیب محفوظ (نویسنده مصری برندهء جایزهء نوبل) قاضی از ضارب می پرسد چرا نجیب را با خنجر زدی؟ ضارب می گوید بدلیل نوشته‌هایش، خصوصا کتاب «بچه های محلهء ما» قاضی می گوید کتاب را خوانده ای؟ ضارب میگوید خیر!

  * قاضی از قاتل فرج فوده، شاعر و نویسندهء مصری می پرسد چرا او را کشتی؟ قاتل می گوید او کافر است! قاضی به قاتل می گوید چطور به این نتیجه رسیدی؟ قاتل می گوید از کتاب هایش! قاضی می گوید آیا کتاب هایش را خوانده ای؟ قاتل جواب می دهد خیر، من اصلاً سواد ندارم!

****************

خود «گوئی» و خود خندی؟

انتشار خبر میمنت اثری بشرح زیر، فدوی منتظرالظهور را، شدیداً به درد سر اندخته است: 

ملاحظه کردید؟! در این پیوند، بسیاری از کاربران از فدوی، زندهء معظم له را خواسته اند! لکن از خوانندگان محترم ضدانقلاب چه پنهان که فدوی هم بدلیل امضاء قرارداد منع استرداد مجرمین بالفطره، از تحویل اعلیحضرت العظما تا لحظهء نگارش این سطور، سر باز زده است! اصلاً به فدوی چه؟ گر تو بهتر میزنی، بستان بزن!

 

*************************

سوراخ دعا

همانگونه که حجت الاعدام ما، ماجراهای خودش را که مایهء انبساط خاطر ملت است، دارد، برادر بایدن هم داستان های دنباله دار خودش را دارد که برخی را بی گمان ملاحظه کرده اید. باری تازه ترین نمونه اما انداختن مدال بر عکس است که اسباب خنده معاندین شد! که فدوی در پاسخ گفت:  کاری ندارد که، یک دور گردن طرف را خلاف عقربه ساعت بپیچانید، درست می شود!..

***************************

*سنایی: این چه حقوق بشری است که رئیس‌جمهور آمریکا با قاتل خاشقجی که همه دنیا از نحوه قتل او توسط ولیعهد عیاش عربستان آن هم در یک کشور دیگر خبر دارد، حاضر شد در کنار او بنشیند و دست در دست یکدیگر بگذارند؟ حقیقتاً باید دهن رؤسای جمهوری آمریکای فعلی و قبلی‌ها را گل گرفت تا دیگر نتوانند از حقوق بشر سخن بگویند.

فدوی: لطفاً صدایش را در نیاورید، به مصلحت نظام نیست برادر سنائی! و گرنه ضدانقلاب مثله کردن شاپور بختیار، فریدون فرخزاد، قتل میکونوس و …دوباره به روز کرده و اسباب دردسرمان می شوند؛! لطفاً بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود هم، برادر سنائی! 

 

* نیک‌پور و روغنی: روزهای آغازین کرونا که حتی خانواده‌های افراد عزادار از کفن و دفن فرزند یا پدر و مادر هراس داشتند و حتی برای نماز میت حاضر نمی‌شدند و جنازه‌‌ها پلاستیک‌پیچ از ارتفاع 4 متری درون گودال‌ها قرار می‌گرفت، این طلبه‌های مکتب امام صادق(علیه‌السلام) بودند که از جانشان گذشتند و در صف اول غسل و کفن و دفن و نماز میت حاضر شدند. ما هیچ گاه خدمات این عزیزان طلبه را فراموش نمی‌کنیم.

فدوی: شدیداً حق با شماست، برادر روغنی! لکن بین خودمان باشد، اگر طلبه گان از همان فردای انقلاب شکوهمند فقط همین کار را که تنها تخصص شان است انجام میدادند، ثواب بیشتری می بردید!.

 

* دانش آشتیانی: اگر مردم، به ویژه خانم‌ها، 10 درصدی از مصرف آب را کاهش دهند قطعا با قطعی آب مواجه نمی‌شویم و ان‌شاءا... بدون دغدغه تابستان را سپری می‌کنیم. همه باید با هم همکاری کنیم و دست واحد باشیم.

فدوی: مراتب در مجالی، به استحضار سلطان اسلام مدالله اظلاله علی رئوس الخواص والعوام مجتهد الزمان،ملاذ الانام، فخر الاسلام و زبدة المحققین العظام حضرت آیت الله رهبر دام مجده، رسید. قدری متغیر شده و افزودند که ما تاکنون کدامیک از فرمایشات مان را تاکنون نکول فرموده ایم؟ نخیر، آن میزان آب را گذاشته ایم که مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، با سطل آنقدر بریزند تا اسرائیل را آب ببرد، این دفعهء ماقبل آخرتان باشد، برادر فدوی!.. خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر آشتیانی! 

 

* 9945---0933: رئیس ‌دفتر آقای روحانی در دولت گذشته و همکاران اش که با گره زدن خرید واکسن به تصویب FATF موجب کشته شدن روزانه 700 نفر از مردم در اثر بیماری کرونا شدند به جای اینکه محاکمه و مجازات بشوند با پررویی تمام از گرانی مقطعی نرخ ارز دربازار آزاد که آن هم ناشی از تحرکات عناصر مفسد اقتصادی بود گلایه کرده‌اند!

فدوی: والله برادر بقول حاج  قاسم(مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،تا اعدام آ آ آآ..لکن بین خودمان باشد،حال که برادران در اعتکاف هستند و ضدانقلاب نیز خوابست عرض می کند، تلفات چند صد نفر در روز، بعلت فقدان واکسن بدستور حضرت  آقای خودمان بود، و طلبگان نیز ریخت و پاشهای معظم له را، جمع و جور میکردند

 

* صادقی: برخی به اشتباه گمان می‌کردند دوره ترویج و صدور انقلاب اسلامی با محصولات فرهنگی گذشته است‌، اما همگان دیدند ظرف چند ماه عراق، هند، پاکستان، ترکیه، سوریه، لبنان، نیجریه بحرین و حتی کشورهای غربی با ترجمه‌های ترکی‌، عربی، اردو و... از سرود سلام فرمانده پر شد!

فدوی: بله همینطور است، صدور سرود هم از ابداعات حضرت آقای خودمان است،هزینه اش را البته ملت ناسپاس با کمال میل تحمل می کنند، برادر صادقی!

 

* نجفی:  کسانی که درتبلیغات‌شان از رژیم پهلوی یک چهره مثبت ارائه می‌کنند خودشان را به نادانی می‌زنند یا واقعا خبر ندارند که شخص اول مملکت گاهی در یک شب 50 میلیون تومان در قمار می‌باخت این مبلغ در دهه 50 معادل 300 میلیارد تومان امروز است. یعنی هر 10 شب 3000 میلیارد تومان به ‌اندازه اختلاس خاوری، اموال ملت را در قمار آتش می‌زد! بخشش به پادشاهان دیکتاتور دیگر و نیز غربی‌ها به کنار؟ تورم 300 درصدی در برخی از کالاها هم که این روزها از زبان خودش پخش شد.

فدوی: این که چیزی نیست! به اظهار آیت الله گرگعلی( احمد خاتمی- م) ایشان پس از قمار، برای دستگرمی یک زندانی سیاسی را هم جلوی شیر می انداخته، بله!..

 

* حمیدرضا محمدزاده: در تمام 37 بار قرعه‌کشی سایپا و 40 بار قرعه‌کشی ایران‌خودرو شرکت کرده‌ام ولی هنوز ماشین به اسم بنده در نیامده مسئولین امر پاسخ بدهند مگر چنین چیزی ممکن است؟

فدوی: این سعادت نصیب همه کس نمیشود؛ شما عمرتان به دنیا بوده، برادر محمد(ص) زاده!

 

* 9770---0918: ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور،‌ که به تاجیکستان سفر کرده پیش از انجام سفر در یک مصاحبه خبری جملاتی را مطرح کرده که به دلیل نامفهوم بودن در رسانه‌های اجتماعی با واکنش کاربران مواجه شده است.

فدوی:   شیوهء حجت الاعدام آن است که می ریزد توی جوراب، و محکم می کوبد به دیوار!، هشت سالی باید با محتوای جوراب، کنار بیایید، شرمنده!

 

ایزدپناه: به اعتقاد بنده اساسی‌ترین کاری که امروز بر عهده حوزه‌های علمیه است تولید فکر می‌باشد. برای رسیدن به تمدن اسلامی نیاز داریم تولید فکر صورت بگیرد چرا که تولید فکر حکم سوخت انقلاب را دارد.

 فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م )دروغ چرا،تا اعدام آ آ آ آ..... لطفاً بین خودمان باشد،ضد انقلاب نشنود، بین خودمان باشد، ما به تنها چیزی که نیاز نداریم "تولید فکر" است! مگر " تولید مثل" اینهم سند مصور و منگوله دارش:

 

اعتمادی: یاد و نام حکیم ابوالقاسم فردوسی بزرگ‌ترین حماسه‌سرای جهان و روز پاسداشت زبان فارسی را گرامی می‌داریم. و از حماسه‌سرایان مکتب فردوسی انتظار می‌رود نسبت به ادامه راه این حکیم در پاسداشت انقلاب اسلامی، جریان مقاومت، پیروزی در جنگ 8 ساله و فتنه‌گری‌ها و حماسه‌های مدافعان حرم و... اهتمام ورزند.

فدوی: مراتب به استحضار استاد طوس رسید در پاسخ، انتساب " پاسداشت انقلاب اسلامی، جریان مقاومت، پیروزی در جنگ 8 ساله و فتنه‌گری‌ها و حماسه‌های مدافعان حرم و…" را به خود، قویاً تکذیب فرمود، فدوی بی تقصیر است، برادر اعتمادی!

**************************

**************************

**************************

**************************

**************************

**************************

**************************

**************************

*****************************

****************************

****************************

****************************

****************************

****************************

****************************

****************************

بپایان آمد این جوهرمطالب همچنان باقی!..

21 جمادی الجولای از برجام الحرام سنهء 2022 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه