خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

21 مهر ماه 1401 -   13 ماه اکتبر 2022

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

*****************************************

******************************

************************

علاج واقعه! 

خوانندگان محترم ضدانقلاب، لطفاً تا دیر نشده، به این تیتر خبری نگاه کنید:

* استاد فلسفهء سیاسی در تهران: حکومت زور دارد ولی اقتدار نه!/ گویا، بنقل از رادیو فردا

هشدار فدوی: مثل اینکه میل داری از ساختمانی 10 طبقه، پائین بپری!.. لکن خوشبختانه در اینجا هم دمکراسی دینی و مردم سالاری اسلامی، شدیداً حاکم است؛ یعنی، خودت می پری، یا هُلت بدیم، برادر حاتم قادری؟! 

ضمناً ، بموجب خبر زیر، فدوی با شما هم هست، حاج آقا محمد(ص) زارع فومنی:!  

* انصاف نیوز: فرزند محمد زارع فومنی، فعال سیاسی، از بازداشت پدرش خبر داد و گفت که به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده است. امیرحسین زارع فومتی در تماس با انصاف نیوز گفت: دیروز پدرم به وزارت اطلاعات احضار شده بود ولی احتمال بازداشت می‌داد و شد. شب تماس گرفت و گفت که به اتهام مرتبط با اغتشاشات بازداشت شده و در سلول انفرادی بند ۲۰۹ است. او گفت که پدرش کلیپی از خود گرفته و در آن می‌گوید که صحیح و سالم می‌روم، نه اهل خودکشی هستم و نه عمل قلب کرده‌ام! (بنقل از گویا)

خب حالا بقول معروف، می خوری یا می بری؟! یعنی خودت عمل قلب و یا خودکشی می کنی؟!

زیاده پیشنهادی نیست.

********************************

************

استمداد 

….بابا یکی بیاد تکلیف فدوی منتظرالظهور را با این برادران شلخته معلوم کند!.. آخر پدرجان! فدوی که خود بقدر کفایت و ژنتیکی گیج هست، شما دیگر گیج ترش نفرمایید. موضوع راجع است به شعار معروف "زن، زندگی، آزادی" که بین علما شدیداً اختلاف انداخته است، نگاه، و در حاشیه تکلیفِ، فدوی را هم روشن کنید، اجرتان با گربه مرتضاعلی(ع) !:

زیاده درخواستی نیست. 

************************

نقد ولائی!

خدمت خوانندگان محترم ضدانقلاب عرضه میدارد که سید! عطاءالله مهاجرانی، رئیس اسبق اداره مُمّیزی، که از او با عنوان "چوب دو سر طلا" نیز یاد می شود، از مالش آموختگان ممتاز (دانش آموختهء سابق- م) آکادمی چفیه مالی ست. وی، در تازه ترین خودزنی، دور خیز کرده و شیهه کشان فرموده است :

* تحليل آيت الله خامنه‌اى جامع، دقيق، روشنگرانه و به هنگام بود!/ گویا

فدوی نیز، حسب شیوهء مرضیه، مراتب را بمنظور رعایت عدل و انصاف، در شرایطی که مقام عظما مشغول مالش قهرمانانهء صبحگاهی و تنقیه ی جام زهر بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رساند. بعدالتحیه والسلام و ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد (ع- س- ص- عج) دستور فرمودند که یک قطعه نشان درجهء 3 چفیهء همایونی، که معادل نشان Sir در انگلستان است، بجهت ایشان ارسال، تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام مستأصل رهبری، مُستظهر بوده باشد..

و من الله التوفیق

********************

رمز گشائی

...این دیگر چه پرسشی ست؟ منظور معظم له از "تنبیه" همانا باتوم، گاز فلفل، اشک آور، تفنگ ساچمه ای و، اگر افاقه نکرد، گلوله جنگی ست! در باب فوتبالیست های معترض و پیوسته به مردم نیز فرمودند عددی نیستند، بهر کدام یک توپ بدهید سرشان گرم می شود!، این هم دیگر کاری داشت، که مزاحم شدید؟!

 

*************************

خوشباشی، بروایت برادران!

مرور اخبار امروز دارالخرُافه موجب تولید پرسشی شد. نخست و برای دستگرمی، به خبر زیر که ضعف تألیف فراوان نیز دارد نگاه کنید:

* فرمانده یگان‌های ویژه: تا شب گذشته کار سنگینی انجام دادیم!

و در ادامه خبر بهجت اثر: 

* سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه مدعی است که این نیرو اعتراضات را در ایران "جمع ‌کرده است". او معترضان را "آدم ‌های خوش‌گذران و رفاه ‌‌طلب" توصیف کرده است. همزمان موج همبستگی با اعتراض‌ها در داخل و خارج ادامه دارد!/ صدای آلمان

و نیز یکی از نمایندگان محترم حکومت در مجلس بیت، شیهه کشان فرموده است:

********************

پیاده نظام بیت و قتل ژینا امینی

 * احدوند- تهران (خواننده کیهان دارالخرُافه): نیروی انتظامی خانمی را به جلسه توجیه و آموختن ضرورت شرعی و قانونی حجاب برده و متاسفانه او در آنجا در اثر سکته یا بیماری زمینه‌ای دیگری فوت کرده است. برخی مدعیان اصلاح‌طلبی چنان به چهره نظام چنگ می‌زنند که گویا به عمد چنین حادثه‌ای رخ داده است و آنها دلسوز نظام و اسلام هستند در حالی که در حوادثی مثل حمله به طلبه‌ها، نیروهای امنیتی- انتظامی با سلاح سرد و... یا همسر‌کشی شهردار منتخب اصلاح‌طلبان و... گویا دهان شان را گل گرفته و کر و کور بودند! آنچه باعث تعجب و تأسف است عدم برخورد قاطع دستگاه قضایی و... با دروغگویی و تشویش‌آفرینی این مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی است.

************************

****************************

حیرت!

فدوی با آنکه گیس اضافه ندارد که دست برخی دوستان بدهد، لکن کم کم دارد این پرسش برایش مطرح می شود که چگونه ست که از برادرانی که قدرت خدا عمدتاً بی ریخت و قیافه هستند، دخترکانی چنین زیبا پدید آمده اند؟ شما می دانید؟

************

*********************

از کرامات شیخ ما !..

به گزارش برادر بی بی سی، خواهران زینب هم کشف چادر کردند! 

بیت

مبارک باشد این شادی

بحق هادیِ  مهدی(عج)!

زیاده جشنی نیست !

**********************

 

پارتی بازی ولائی

به گزارش خبرنگار فقهی ما، شمار قابل اعتنا از نسوانی که عازم بهشت بودند، ضمن اعتراض به فتوای پیوست، از اعزام به بهشت سرباز زدند: 

*******************

قحطی!

فدوی در مرور اخبار دارالخرافه، به فرمایش یکی از اساتید بیضوی(1) برخورد که در آن فرموده بود:

فدوی در پاسخ عرض میکند که جای خالی، جسته ایم ما ، لکن یافت می نشود !...

پی نوشت

(1) فدوی از دست این  تایپیست سربهوایش خسته شده است و نمیداند که با او چه کند که دائم  همه جای فدوی را با شاخ گاو، ُمدّ ظله العالی، در می اندازد.؛ لطفاً لغزش تایپی " بیضوی" را به "حوزوی" ، اصلاح فرمائید.؛ اجرتان با گربه ی مرتضاعلی(ع) 

************

آداب خبری

خدمت خوانندگان محترم ضدانقلاب عرضه بدارد که خبر، انتشار و بازتاب آن، برای خودش آدابی دارد که بی توجهی به آنها گفتن ندارد که اسباب دردسر می شود. فی المثل، به این تیتر نگاه کنید:

* دریاچهء ارومیه خشک شد؛ پرندگان مهاجر رفتند، حیوانات وحشی آمدند. / ایندنپندنت

ناگفته پیداست که این جملهء خبری، شدیداً بهم ریخته و برعکس است؛ یعنی، نخست حیوانات وحشی آمدند، سپس دریاچهء ارومیه خشک شد و بعد پرندگان مهاجر رفتند!

زیاده اشکالی نیست.

************

مانع تراشی خودی

فدوی بارها توطئه های ضد انقلاب و زنادقه را پیرامون تأخیر یا جلوگیری از ظهور امام زمان(عج با چشم و گوش خود دیده و شنیده و حتا از برادر رائفی پور شنید که حضرت(عج) در اف.بی.آی هم پرونده دارد!

فدوی که حیرتی هم البته نکرده است چرا که دژمن اند و از اینان توقعی بیش از این نمی رود؛ لکن فدوی دل اش آشوب می شود وقتی که می بیند که یکی از شدیداً خودی های خودمان در این راستا با دژمن نه تنها هماهنگ، بلکه از آنان پیشی نیز می گیرند و بقول معروف کاسه داغ تر از آش نیز می شوند؛ بدین معنی که اگر معاندین، لعنة الله علیهم اجمعین، می کوشند که ظهور حضرت (عج) را به تأخیر اندازند، این عنصر خودی، بموجب سند مصور و منگوله دار پیوست ظهور معظم له (عج) را نستجیر بالله کلاً لازم  نمی داند!..

زیاده عرضی نیست.

*****************

درجات تطبیقی!

خدمت خوانندگان محترم ضدانقلاب عرضه بدارد که فدوی، نه اینکه معاذالله سربازی نرفته باشد، نخیر رفته، یعنی دو سالی هم بعنوان افسر وظیفه خدمت کرده است لکن همانگونه که در باب مدارک تحصیلی و تجربی و غیره در "کشور خارج از کشور" مدارک باید در جامعهء میزبان ارزشیابی/ تطبیق شود؛ در باب عوالم نظامی هم همینطور است. باری، حالا نظام وظیفهء ممالک محروسهء امریک، گریبان فدوی را گرفته که مدرک نظام وی هم باید تطبیق شود! فلذا فدوی با اغتنام فرصت از آزادی های دموکراتیک بلاد کفر، و بموجب سند منگوله دار زیر، به این واحد درخواست انتقال می دهد!

طبق گزارش‌ها این قطعه لباس حفاظتی که به «سوتین تاکتیکی ارتشی» معروف است، در مرکز فرماندهی توسعه قابلیت‌های رزمی ارتش ایالات‌متحده در ناتیک، ماساچوست، در حال طراحی است. ارتش در حال حاضر بر روی چهار نمونهء مختلف اولیه از این سوتین کار می‌کند و انتظار می‌رود نمونه‌های اولیه در پاییز امسال برای ارزیابی به هیئت یونیفرم ارتش ارائه شوند. به گزارش آرمی تایمز، جف سیستو، سخنگوی مرکز فرماندهی توسعهء قابلیت‌های رزمی، دربارء طراحی این سوتین گفت: «این یک پیروزی برای سربازان زن در سراسر ارتش خواهد بود.»

زیاده درخواستی نیست. 

*********************

*********************

*********************

**********************

*******************

*******************

*******************

**********************

*****************

*******************

********************

*********************

*********************

***************************

بپایان آمد این جوهر، مطالب همچنان باقی !..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

13 اکتبرالمشوّش از برجام الاحرام سنه 022 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

hrrhazl.wixsite.com/hazl-com

بازگشت به خانه