تأسيس: 14 مرداد 1392 ـ  در نخستين کنگرهء سکولاردموکرات های ايران  -همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

  خانه   |    آرشيو صفحات اول سايت    |   جستجو در سايت  |  گنجينهء سکولاريسم نو

28 مهر ماه 1401 - 20 ماه اکتبر 2022

دربارهء ادبیاتی که در خیابان ها به کار می رود

سایت مشروطه

این روزها اوباش ۵۷ تی شده اند معلم اخلاق جامعه که وامصیبتا، ملت چقدر بی تربیت هستند! اول از همه باید به این تنگنمایان دهان گشاد گفت که در همین انقلاب کذایی ۵۷، شما ترمیناتورهای ۵۷T _رکیک ترین ناسزاها را که لایق خود شما و جد و آبادتان بود_ نثار شهبانو فرح پهلوی کردید؛ حالا چرا مشتی فحاش و قداره کش و سینما آتش زن و لمپن زادگان جمشیدی امروز ناراحت هستند که رهبر انقلاب شان مورد تمسخر قرار میگیرد، از آن داستان هاست و فقط از اوباش ۵۷ تی چنین لطیفه هایی صادر میشود.

آقایان، خانم ها، یادتان هست که آن نظر کرده رهبر و پدیده هزاره چگونه در سال ۸۸ مردم را خس و خاشاک نامید؟یادتان هست میمونک چی توز محصول بیت رهبری میگفت آب را آنجا بریز که می سوزد؟ یادتان هست که چگونه در کهریزک ها رحم دختران مردم را پاره کردید و در روده پسران شیشه نوشابه فرو کردید؟

یادتان هست برای پیروزی رییسی از امیر تتلوی فحاش استفاده کردید و خواستید نسل جوان را جذب سیاست های خود کنید؟ یادتان هست حسین زمان ها را خانه نشین کردید و به جایش رپ زدبازی را که تصویر ملیحی از ایران ارائه میداد، پروموت کردید و به هدف تبلیغ برای نظام، رکیک ترین کلمات آنها را هم نشنیدید و خوشحال از اینکه برایتان می خوانند تهران پر از مازراتی شده، در دل به ابتذال این نسل می خندید.

آری، آنچه که امروز در خیابان ها جاری ست، نتیجه ۴۳ سال خونریزی و قتل و تجاوز و غارت است‌. ۴۳ سال است برگرده ملت سوار شده اید و اکنون که با زبان خودتان فریاد می زنند، بس است؛ ظریف و نرم و نازک شده اید و دل تان لابد شکسته است؟ براستی چگونه می شود این همه وقاحت را در یک جا جمع کرد؟

الا ای اوباش ۵۷ تی، اینکه زنان هم آلت نداشته را حوالت رهبر انقلاب تان می کنند، اینکه اوباش بسیجی متجاوز را مردم به سزای جنایات اش رسانده اند، هیچکدام نه بی ادبی است و نه خشونت؛ وقتی ۴۳ سال سرزمینی آباد و آزاد و شاد را چنین به نیستی و تباهی کشانده اید، انتظار نداشته باشید با دسته گل از شما استقبال کنند. این سزاهایی که از هر طرف به بیت رهبری حوالت داده میشود، فحش نیست، بلکه تقدس زدایی از مفعول درمانده ای است که خود را مقام معظم رهبری خطاب می کند!

سرچشمه شايد گرفتن به بيل ، چو پر شد نشايد گذشتن به پيل.

برگرفته از سایت «مشروطه»

بازگشت به خانه