خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

19 آبان ماه 1401 -   10 ماه نوامبر 2022

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

*****************************************

مُلحد!

برای اینکه بدانید که اسلام عزیز چه گرفتاری هائی دارد، به خبر زیر نگاه کنید:

* مهاجم شاهچراغ با شلیک گلوله به شکم (بدون هیچ اثری از خونریزی) کشته شد!/ گویا

یعنی شما معاذالله، به معجزات حضرت شاه چراغ باور ندارید؟!

*********************

بی تقصیر

…کم بجان این برادران نق بزنید، بی تقصیرند، پدر جان!

فدوی پیش از این و به تکرار، و البته با مستنداتی، به این نکته پرداخته است که برادران، افزون بر چشم، حساب شان نیز ضعیف است! مستوره تازه ای اگر خواسته باشید، بشرح زیر دم دست است:

****************************

نیازمندی ها

فدوی در بدر بدنبال یک متخصص خیلی خوب گوش است، سراغ دارید؟ برای مقام مستأصل رهبری(مقام معظم سابق- م) می خواهد که بیش از یک ماه و نیم می شود که از اختلال شنوائی رنج می برد و صدای انقلاب مردم را نمی شنود!

************************************

برسد بدست سیدعلی(ع)!

فدوی که دوران طلائی و دردناک حضرت امام (ل)* را شدیداً درک کرده است، بیاد می آورد که حضرت اش(ل) در یک سخنرانی با همان ادبیات مألوف چنین فرمود:

  * فرض که شاه آدم خوب و خدمتگزاری ست، ولی وقتی مردم این خدمتگزار را نمی خواهند و با راهپمایی های آرام خود نشان دادند که این خدمتگزار را نمی خواهند... ما نمی خوهیم که این بشر زندگی ما را بهشت برین کند... ما این آقای خدمتگزار را نمی خواهیم... آیا حقوق بشر این نیست؟؟ مردم این خدمتگزار را نمی خواهند... سرنوشت اهالی یک مملکت با خودشان است... این آقای خدمتگزار بروند کنار ما خودمان خدمتگزار خود را انتخاب می کنیم... / بالا ترین

خب، حال، فدوی، چون التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه دارد و نمی تواند یا نمی خواهد که از خط مال روی امام(ل) خارج شود، همین درخواست را از مقام مستأصل رهبری (معظم رهبری سابق- م)، اعلیحضرت العظما علی(ع) خامنه ای، دامت تخریباته می کند!..

زیاده درخواستی نیست.

________________________________

(ل): مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف «لعنة الله علیه» است.

**********************

کار از نگرانی گذشته! 

به گزارش خبرنگار ورزشی ما، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، پس از پیروزی درخشان در فینال رقابت‌های جام بین قاره‌ای 2022 امارات، به وطن اسلامی مراجعت و بموجب سند مصور، معتبر و منگوله دار پیوست، شدیداً مورد استقبال برادران قرار گرفتند:

* لباس شخصی‌ها بازیکنان فوتبال ساحلی را از فرودگاه بردند!/ گویا- تیتر

و در ادامهء خبر حیرت اثر:

* یک منبع آگاه به «ایران وایر» گفته است تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، به محض ورود به کشور، توسط نیروهای لباس شخصی، به مکانی نامعلوم منتقل شده‌اند. کانال تلگرام روزنامهء خبر ورزشی با انتشار ویدیویی نوشته است: «در حالی که کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران وارد کشور شد، به نمایندگان رسانه‌ها و حتی خانواده‌های بازیکنان اجازه ورود به سالن فرودگاه داده نشد.»

و اما نشریه معاند و خاج پرست "گاردین" در یک فقره سمپاشی نوشته است:

* جمهوری اسلامی نگران رفتار بازیکنان ایران در جام جهانی است. بزرگترین سوال حکومت این نیست که تیم ایران مقابل انگلیس، آمریکا چه عملکردی خواهد داشت، بلکه این است که بازیکنان اش با وجود اعتراضات داخلی چه رفتاری از خود نشان خواهند داد.

این هم نمونه ای از رفتار: سعید پیرامون، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، به جای شادی پس از گل، به شکل نمادین موهای خود را برید!

********************

تهمت

این معاندین فلان فلان شده هم دیگر شورش را در آورده اند؛ شما را بخدا نگاه کنید:

* ایران‌اینترنشنال: دوشنبه ۹ آبان‌، یک پرواز اختصاصی از فرودگاه بغداد، تعدادی از نیروهای حشدالشعبی و کتائب حزب‌الله عراق را به مشهد منتقل کرده است. این انتقال نیرو احتمالا با هدف سرکوب خیزش انقلابی مردم علیه جمهوری اسلامی انجام شده است. بر اساس اطلاعات رسیده به ایران‌اینترنشنال، پرواز اختصاصی روز دوشنبه از فرودگاه بغداد حامل حدود ١٥٠ فرد حدود ۲۵ تا ۳۰ ساله، با یونیفرم ویژه و ساک‌های سیاه، بوده که از بخش وی‌آی‌پی فرودگاه، به مقصد مشهد پرواز کرده‌اند.

خب بقول عوام so what?... نستجیربالله! مزاح می فرمایید؟ برادران عراقی که بوی اباعبدالله(ع) می دهند و این حرف ها؟!.. انگیزهء این برادران از مسافرت به مشهد مقدس، حسب شیوهء مرضیه، تنی به آب زدن، یعنی سری به عشرتکدهء علم الهدی زدن بوده ولاغیر!..

حال زنادقه ممکن است اشکال کنند که چرا "١٥٠ فرد"؟ پاسخ روشن است، زیرا بلیط گروهی، ارزان تر در می آید! و اینکه چرا "حدود ۲۵ تا ۳۰ ساله"؟ زیرا بالاتر از این سنین، هزینه "وایاگرا" هم به صورتحساب شان اضافه می شود.

ایراد دیگری نیست؟

****************

حالا چه عجله ای داشتی؟!

در خبرها آمده بود که برادر "جاستین ترودو"، نخست وزیر عتبات عالیات کانادا(ع- ص -س -عج)، سرانجام از خر شیطان بزرگ پیاده، و با انقلابیون ایرانی همراه شد!

جد اعلای فدوی(ره) در این پیوند فرموده است:

دو بیتی

وه چه خوب آمدی صفا کردی

چه عجب شد که یاد ما کردی

بیوفائی مگر چه عیبی داشت

که پشیمان شدی، وفا کردی؟!

***********

نمونه

گرچه سال ها پیش ازین، جد اعلای فدوی(ره)، شعر زیبای زیر را سروده بود، لکن فدوی تاکنون نتوانسته بود برای آن مصداقی  دست و پا کند زیرا:

بیت 

بری با خود نشان جای پا را

کنی تقلید مرغان هوا را!

اما این روزها به برکت برادران، تراکم "مصداق" پیدا کرده است. به یکی دو مستوره در این راستا، نگاه کنید:

و برای جوری جنس:

* صفحه اینستاگرامی پروفسور داریوش فرهود، پدر علم ژنتیک ایران، از ربوده شدن او توسط «لباس شخصی‌ها» در صبح امروز ۸ آبان ماه خبر داد. در این اطلاعیه نوشته شده است داریوش فرهود از درب منزل اش ربوده شده و تاکنون هیچ اطلاعی از او در دسترس نمی‌باشد./ بهار نیوز

***************************

ابتکار

خوانندگان محترم ضدانقلاب، لابد مانند فدوی، عبارت حکومتی "سگ گردانی" را بارها شنیده یا خوانده اند لکن عبارت "بهشت‌زهراگردانی" را گمان نمی کند!.. در پی فدوی از این واژهء تازه رونمائی می کند!:

* اردوی بهشت‌زهراگردانی! اجرایی شد! /بهار نیوز- تیتر

و در ادامهء خبر حیرت اثر: 

* در حالی که پیشنهاد سال گذشته علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای برگزاری اردوی «بهشت‌زهرا گردانی دانش‌ آموزان» با مخالفت و انتقاد فعالان سیاسی و مدنی مواجه شد، تصاویری که امروز روزنامه شهرداری منتشر کرده، نشان می‌دهد این اردوها در حال برگزاری است!

باری شما تاکنون موجودی به این خوش فکری دیده اید؟ موجودی که جوانان را بجای گردش علمی و تفریحی به گورستان ببرد؟  عبید کجائی که برادر زاکانی، برایت آبرو خرید!..

زیاده اردویی نیست.

*****************

تکمله

لطفاَ مورد تازهء قتل معترضان "به دلیل خوردن کنسرو تن ماهی تاریخ مصرف گذشته" را نیز به فهرست پیشین اضافه فرمایید؛ اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)! سند منگوله دارش پیوست است: 

* "قتل نگین عبدالملکی توسط ضربه‌های باتوم در همدان". سازمان حقوق بشری هه‌نگاو روز یکشنبه اول آبان (۲۳ اکتبر) اژ قتل نگین عبدالملکی، دانشجوی ۲۱ ساله اهل قروه در جریان اعتراضات مردمی در شهر همدان خبر داده است. بر اساس این گزارش، نگین عبدالملکی در روز چهارشنبه ۲۰ مهر در اثر "وارد آمدن ضربات متعدد باتوم به جمجمه" توسط نیروهای امنیتی، دچار خونریزی شده و پس از بازگشت به خوابگاه دانشگاه جان ش را از دست داده است. شاهدان به هه‌نگاو گفته‌اند: «حراست به همراه ماموران امنیتی، دانشجویان مطلع و خانواده عبدالملکی را تهدید کرده‌اند که باید بگویند نگین به دلیل خوردن کنسرو تن ماهی تاریخ مصرف گذشته جانش را از دست داده است."/صدای آلمان

بعدالتحریر: هنوز مرکب مطلب فوق خشک نشده بود که برادران یکی دو فقرهء تازه را علاوه فرمودند:

* گزارش‌‌ها از ایران حاکی از ادامه اعتراضات شبانه در شهرهای کردنشین و شلیک نیروهای امنیتی به سوی معترضان در مهاباد است. در همین حال قوەء قضاییه گفته که نگین عبدالملکی به دلیل "مصرف مشروبات الکلی مسموم" جان داده است!/ صدای آلمان

************************************

حق الاِهن!

خبرها حاکی ست که مجلس بیت سرانجام به یاد وضع معیشت گروهی از پیاده نظام بیت افتاد. به ترتیب از رسانه های درونمرزی(کیهان دارالخرُافه) و برونمرزی(العربیه) بخوانید:

* مجلس با افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت و همچنین کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح موافقت کرد همچنین حق اولاد و عائله‌مندی نیز برای گروه‌های مختلف افزایش یافت، مجلس برای مستمری ‌بگیران بهزیستی نیز افزایش 30 درصدی را تصویب کرد.

* مجلس ایران با گسترش اعتراضات به افزایش حقوق نیروهای مسلح رای داد.

* فرمانده کل سپاه پاسداران روز گذشته در اظهاراتی ضمن هشدار به معترضان ایرانی از آنها خواست برای اعتراض به خیابان‌ها نیایند

  باری ناگفته پیداست که "مقصود توئی، باقی اقشار، بهانه"!

عملهء بیت بروند دعایش را بجان جنبش انقلابی مردم ایران بکنند!...

آمین یا رب العالمین.

******************************

یک استاد حوزهء علمیهء قم در پیامی خطاب به نمایندگان مجلس نوشت: چرا برای جلوگیری از این فجایع، طرحی نمی‌دهید؟! چرا حرفی نمی‌زنید؟! چرا سکوت کرده‌اید و اعتراض نمی‌کنید؟! چرا جلوی این فجایع را نمی‌گیرید؟ آیا توان و اختیار ندارید یا «حقیقت» را در پای «مقام و مصلحت» قربانی کرده اید؟ اگر نمی‌توانید این کارها را انجام دهید بهتر است هر چه زودتر، مجلس را ترک کنید تا این همه بودجهء هنگفت برای حقوق، مسکن، ماشین و رفاه هر نماینده، صرف نشود. / گویا بنقل از انصاف نیوز 

به فدوی مربوط نیست ها، لکن نمایندگان محترم حکومت در مجلس بیت، دست پنجم خر هم نیستند! فلذا احوط آن است که نامه را به حضرت آقا بنویسید که بعون الله فعال مایشاء هستند!

**********************

به فدوی مربوط نیست ها، لکن احوط آن است که خود برادر وزیر تحت الحفظ  به مراکز روانشناسی ارجاع شوند! 

****************************

***************************

***************************

***************************

***************************

***************************

****************************

*******************************

*****************************

****************************

****************************

****************************

****************************

****************************

****************************

(تلخ)

 

*******************

بپایان آمد این جوهر، مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

 دهم نوامبرالمنوّراز برجام الاحرام  سنه 022 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

hrrhazl.wixsite.com/hazl-com

 

بازگشت به خانه