تأسيس: 14 مرداد 1392 ـ  در نخستين کنگرهء سکولاردموکرات های ايران  -همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

  خانه   |    آرشيو صفحات اول سايت    |   جستجو در سايت  |  گنجينهء سکولاريسم نو

23 آبان ماه 1401 - 14 ماه نوامبر 2022

حسن آقای خمینی، این مطلب خطاب به شما است!

محمدرضا حاج رستمبگلو

من‌ که از شما دو سال کوچکترم هنوز در ابری از خاطرات کودکی بیاد می‌آورم که سال های پنجاه و شش پنجاه‌ و هفت انواع الفاظ زشت و رکیک در شعارها به شاه و اطرافیان اش داده می‌شد. انواع فحش‌های جنسی و جنسیتی به همسر شاه و ولیعهد حواله می‌شد. شما که آن روزها با شلوار جین کنار پدربزرگ تان دیده‌ می‌شدید حتماً بخاطر دارید. نمونه‌ء این شعارها حتا در تقویم تاریخ و دیگر کتب جامع تاریخ انقلاب درج شده و ذیل همین حکومت اسلام‌مدار و اخلاق‌محور شما به زیور طبع آراسته گردیده. نه پدر مسموم و نامعصوم و نه پدربزرگ قصاب شما کمترین زاویه‌ای با این مسائل نداشتند، و از چنین سمپاتی‌هایی گل از گلشان می‌شکفت.

پس از آن نیز در طول این شب سیاه تاریخ، این حکومت جهل و جور و فساد از همیشه تا هنوز مخالفان و حتا نویسندگان و هنرمندان معترض را با پرونده‌‌های جعلی فحشا و اتهامات جعلی فساد و به سخیف‌ترین کلمات متهم کرده‌اید.

بله، شما را در صف حاکمیت با ضمیر جمع مخاطب خطاب می‌کنم، چون همواره حامی و مدافع آن بوده‌اید؛ و نمی‌توانید با تمیز قائل شدن بین اهل کفر و دین نیز از دام این تضاد بپرهیزید؛ که همه شاهد بودیم بازجویان تحت امر همین آقای خامنه‌ای برای لاپوشانی جنایت قتل‌ های زنجیره‌ ای چه بر سر وفادارترین مأمور خود، سعیدامامی، آورده و همسر او را در طول بازجویی‌ها با چه اتهامات جنسی و شنیعی مرعوب می‌کردند، و البته برای همه افشا شد که آن اتهامات واهی بوده.

پس فحش و ناسزا تنها از دهان شمایان رواست؟ بجای مبادرت ورزیدن به درآوردن ادای تنگ‌ها در بزنگاه‌های انتخاباتی، اعتراف کنید که آن بالا‌ها قانون و اخلاق یعنی منویات ولیِ وقیح شما،

بهر حال شما حق دارید از کسی که پدرتان را به شیاف روسی و رفیق تان هاشمی را به شیوه‌ء ناصری کشته بترسید؛ اما نیازی نیست با این درجه از حقارت و زبونی بر کفن درگذشتگان خود پیشاب بریزید.

اقوام و اولاد شما با پول خون این مردم دارند در اقصا نقاط بلاد کفر شامپاین عافیت می‌نوشند، سیمای شما هم برای تاریخ و هم برای ملت ایران به اندازه کافی سیاه و منفور هست. بر تاکید آن اهتمام نورزید، اگر زبان تان در دهان آرام نمی‌گیرد آن را به حفره‌های دیگری از بدن تان فرو کنید و بروید بنشینید لای دست مادرتان.

ما زبان تاریخیم و بیشمار؛ با مرگ و قتل ما روایت تاریخ هزاران راوی صریح‌تر پیدا می‌کند. خوشتان بیاید یا نه این عبارات امروز نگاه مردم ایران به شما و آن مترسک بالای سرتان است!

https://www.instagram.com/p/CjSKPbIKnCM/

بازگشت به خانه