تأسيس: 14 مرداد 1392 ـ  در نخستين کنگرهء سکولاردموکرات های ايران  -همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

  خانه   |    آرشيو صفحات اول سايت    |   جستجو در سايت  |  گنجينهء سکولاريسم نو

29 دی ماه 1401 - 19 ماه ژانویه 2023

چند حادثه نامربوط اما مربوط!

برگرفته از سایت مشروطه

۱- در سال ۵۷ آبادان از جمله شهرهایی بود که در آن تظاهرات ضد حکومتی برگزار نشده بود، انقلابیون مذهبی تصمیم گرفتند با به آتش زدن سینما رکس آبادان و منتسب کردن آن به حکومت، مردم آن شهر را علیه شاه همراه خود کنند. بیش از سیصد نفر جزغاله شدند.

۲- ‏سالها پیش یک شب تلویزیون داشت برنامه«روایت فتح» را پخش میکرد. یارو فرمانده سپاه کرمان میگفت شب عملیات با یک گردان از غواص ها که عمدتا نوجوان بودند خواستیم از اروندرود رد شویم اما بچه ها بریده بودند و بخاطر اینکه حمله لو نرود بچه ها را در همانجا غرق کردیم!!!

۳- در سال ۱۳۷۳ جمهوری اسلامی مساجد اهل سنت را در همه شهرهای شیعه نشین تخریب کرد. این کار در تخریب مسجدی در مشهد جنجال آفرید و به درگیری انجامید. باند سعید امامی در وزارت اطلاعات برای اینکه وانمود کنند برخورد با اهل سنت یک موضوع امنیتی است و آنها فرقه ای خطرناک و اهل خشونت هستند در یک سناریوی جنایتکارانه بمبی را در زیارتگاه امام هشتم شیعیان منفجر کردند که عده زیادی کشته شدند.

۴- وقتی ترامپ سرکرده تروریست ها یعنی قاسم سلیمانی را کتلت کرد، رژیم بخاطر حفظ آبرو نزد حامیان خود تصمیم گرفت چند موشک به پایگاه امریکا در عراق شلیک کند اما از آنجا که از عملیات تلافی جویانه امریکا می ترسید یک هواپیمای مسافربری را زد تا درصورت حمله امریکا آنرا به گردن امریکا بیاندازد. در این ماجرا نیز همه مسافران بی گناه آن کشته شدند.

۵- در همین ماههای اخیر پس از کشته شدن مظلومانه مهسا امینی مردم خشمگین  به خیابانها ریختند و تندترین شعارها را علیه خامنه ای و جمهوری اسلامی دادند، رژیم در شاهچراغ شیراز سناریوی جنایتکارانه خود را تکرار کرد تا بدینوسیله اعتراضات مردم را به خارج کشور و داعش نسبت دهد. در این حادثه هم عده ای از بی گناهان جانشان را از دست دادند.

۶- جمهوری اسلامی برای ترساندن مردم ، تعدادی از جوانان را بصورت فله ای به اعدام محکوم کرد که هم آتش اعتراضات خیابانی را سرد کند و هم با شل و سفت کردن روند اعدام ها، دربرابر فشار غربی ها دست خالی نباشد. مثلا غربی ها تهدید می کنند که بخاطر مشارکت جمهوری اسلامی در جنگ با اوکراین میخواهند سپاه پاسداران را تروریستی اعلام کنند، متقابلا جمهوری اسلامی حکم اعدام دو سه نفر را کنسل می کند اما وقتی می بیند بریتانیا موضع تندتری  گرفته، فورا یکنفر از مهره های خود که سالها در خدمت رژیم بوده و سیتیزن بریتانیا را هم دارد ظرف یک هفته دستگیر، محاکمه و اعدام می کند! (علیرضا اکبری)

 

اینها مشت نمونه خروار بود. ذات جمهوری اسلامی، ذات و ایدئولوژی آخوندی همین است. آنها برای رسیدن به قدرت و حفظ قدرت، مثل بلدوزر از روی جان انسانها می گذرند. یعنی لازم باشد سر رزمندگان خود را زیر آب می کند یا خون زائران را می ریزد و اگر روزی نیاز داشته باشد مهره های خود را اعدام می کند و خانواده های آنها را تا پایان عمر عزادار می کند.

یعنی از نظر آخوندها، مردم عوام هستند و ارزش جان انسانها مثل شتر و گاو و گوسفند و بزغاله است. دقیقا مثل یک روستایی که وقتی نیاز به امرار معاش داد چند تا از گاو و گوسفندهایش را می فروشد یا ذبح می کند، این باند جنایتکار هم همین کار را با جان انسان ها انجام می دهند،

برگرفته از سایت مشروطه

بازگشت به خانه