تأسيس: 14 مرداد 1392 ـ  در نخستين کنگرهء سکولاردموکرات های ايران  -همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

  خانه   |    آرشيو صفحات اول سايت    |   جستجو در سايت  |  گنجينهء سکولاريسم نو

24 بهمن ماه 1401 - 13 ماه فوریه 2023

با صدای بلند اعلام می کنم

میم هـ - فرزند یک آیت الله

من با صدای بلند اعلام می کنم که فرزند یکی از آیت الله های بیشرف قم هستم. ما گروهی از فرزندان این نابکارانیم که تصمیم گرفته ایم ایرانی شویم.

من و ما اعلام میداریم که حتا یک آیت الله و آخوند و ملا و مداح و طلبه ایرانی وجود ندارد. حتا اگر به زبان پارسی سخن بگویند و بنویسند. پس مردم ایران باید بدانند که در روز رستاخیز میهن باید محکم و استوار قوانینی وضع شوند که دین به کلی و مطلقاً از حکومت و دولت پاک شود و امری بسیار بسیار و صد در صد شخصی گردد.

به نظر من روحانیون و مداحان و لباس روحانی و صدای اذان و صدای روضه و سینه زنی در خیابان و تاسوعا و عاشورا و محرم و صفر و رمضان باید برای همیشه در ملاء عام مطلقا ممنوع گردد. حوزه های ضد بشر و ضد علم، همچون حوزهء فیضیه و حوزه های دیگر همچون خراسان و مشهد و شیراز و تهران، باید تعطیل و تبدیل به مراکز فرهنگی و علمی بشوند.

من ضد مجازات اعدام هستم اما تمامی آیت الله و معممین باید تبدیل به افرادی عرفی و معمولی شوند. باید اموال شان مصادره شود. همچنانکه باید اموال برج سازان، بساز بفروش ها و غارتگران و نزدیکان به این نظام کثیف و ضد بشر باید مصادره شود. باید فرزندان آقا و آقازاده ها مورد تعقیب قانونی قرار گیرند. باید در تلویزیون و رادیو تمامی مظاهر اسلامی و تشیع و تسنن برچیده گردند.

این بسیار بسیار مهم است برای آینده. نباید کوچکترین روزنه ای برای ورود این موش اهریمنی موذی و حیله گر و خفاشگونه باقی گذاشت. باید تمامی روزنه ها را به سویش بست. باید برای همیشه حکومت و دولت در برابر قرائت ضدبشر و ضد اخلاق و ضد شرف از اسلام نفوذ ناپذیر گردد. در مجلس نمایندگان مردم هر کس با بسم الله الرحمن رحیم سخنش را آغاز کند، هر کس بخواهد با لباس کثیف روحانیت که آغشته به خونی ۱۴۰۲ ساله است شرکت کند باید ممنوع الورود گردد.

باید ایران ایرانی شود. باید تمامی تبعیضات اقوام و ادیان برداشته شود. باید هر کس معبد خود را در پایتخت داشته باشد، بی آنکه صدایش در کوچه و خیابان و تظاهرش در کوچه و خیابان بپیچد.

باید از انقلاب کبیر فرانسه درس گرفت. نکات مثبت اش را برشمردم نکات منفی اش گیوتنی کردن و گردن زدن ملایان و آیت الله های کلیسای سراسر فرانسه و سراسر پرتقال بود که تکه تکه شان کردند. این کار آنها بسیار منفی و غیر اخلاقی و غیر انسانی بود. بنا بر این در ایران باید جلو کشتار آیت الله ها و مداحان و طلاب گرفته شود. آنان باید یا ایران زا به رسمیت بشناسند و ایرانی شوند و لباس عرف بپوشند و دست از تبلیغ این دین خود بردارند و به شغلی شرافتمند دست بزنند و یا از ایران بروند و راه سوم را بر ایران و ایرانی ببندند که بسیار شوم خواهد بود.

البته که باید ملایان و مداحان و طلاب مجرم شناسائی و تتنبیه شوند. باید زندان های ایران خالی از زندانی سیاسی شوند. وقتی ثروت و امکانات بین همه تقسیم شوند دیگر دزدی و کیف زنی و تجاوز و تعدی دلیل وجودی خود را از دست می دهند و به حداقل خواهند رسید. ما عاق شدگان که فرزندان این بی شرفان هستیم چیزهائی می دانیم که اگر همه بدانند از این دین بی شرفی خروج خواهند کرد.

این نظرات باید ترویج شوند و در رادیو تلویزیون این افشاگری ها انجام شود و تو هم میهن که این متن را می خوانی باید آن را کپی کنی و برای دیگران که فیلترشکن ندارند بفرستی. باید در یادمان بماند که اصلاح طلبان به مراتب بیشرف تر از اصولگرایان و خامنه ایست ها هستند. چرا که اگر اولی پنهانی بی شرف است و دغل کار و ریا کار و آدم کش و تجاوز گر دومی دست کم شفاف متجاوز است و آدمکش است و مقعد در است و واژن پاره کن و متجاوز غارتگر و تخریبگر تاریخ و تمدن و فرهنگ ایرانی.

در پایان زنده باد ایران با تمامیت ارضی اش و حکومت مقتدر مرکزی اش و کردستان و بلوچستان قهرمان اش و آذربایجان خونگرم و نجیب اش و لرستان با فرهنگ و هنرمند و رنگارنگ اش و ترکمنستان با مردم غیورش و تمامی ایران زمین این تابلو درخشان فرهنگ و تاریخ و تمدن و هنر و دانش و آزادیخواهی ش.

نوشتم حکومت مرکزی قدرتمند به خاطر منطقهء پر دشمن ما و گر نه من و ما امیدواریم تا در آینده یک رئيس جمهور ایران کردستانی و نخست وزیر بلوچستانی و یا یک شهردار ترکمن و فرمانده کل قوا ی اذربایجانی و رئیس پلیس خوزستانی و رئیس جمهور از هر کدام اقوام داشته باشیم.

راه یکی ست و آن ایران آزاد و آباد دموکراتیک و لآئیک و سکولار است. لائیک یعنی جدائي صد در صد دین و دولت بدون اغماض و بدون اما و اگر و حذف تمامی اعیاد شیعی و تعطیلات مذهبی و جایگزینی آنها با جشن های ایرانی و قومیتی و... حذف کامل مقدسین و مقدسات در ایران که پایه گذار فلسفه یعنی خرد دوستی و دانش و کنکاوی تجربی ست و تغقل در طبیعت و زندگی.

با سپاسگزاری از سایت گویا*

_________________________________

* این مطلب در زیر مطلبی از آقای قدیانی در سایت گویا منتشر شده است. چند کلمهء زننده را ما در سایت جنبش از متن حذف کرده و برخی پاراگراف ها را برای روانی روایت جابجا کرده ایم.

https://news.gooya.com/2023/02/post-73018.php

 

بازگشت به خانه