تأسيس: 14 مرداد 1392 ـ  در نخستين کنگرهء سکولاردموکرات های ايران  -همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

  خانه   |    آرشيو صفحات اول سايت    |   جستجو در سايت  |  گنجينهء سکولاريسم نو

4 اسفند ماه 1401 - 23 ماه فوریه 2023

رهبران شوروی و خیانت؟

مطلب وارده

به محض اینکه لنین مُرد معلوم شد که شخص دوم انقلاب، یعنی تروتسکی، خودفروخته و خائن بوده. در نتیجه، رهبران دیگرِ انقلاب مانند استالین، کامنف، زینوویف و بوخارین، او را از کشور روسیه رانده سپس در مکزیک او را بوسیله مزدوری بنام رامون مرکادر با چکش یخ شکن کشتند.

 اما ۵ سال بعد معلوم شد کامنف، زینوویف و بخارین نیز دشمن خلق بوده اند. در نتیجه آنها محاکمه و خیلی زود با دستور استالین توسط هنریخ یاگودا (نفر اول وزارت امنیتNKVD) اعدام شدند.

اندکی بعد معلوم شد که خودِ هنریخ یاگودا هم جاسوسِ امپریالیست ها بوده! مَردک نه تنها جاسوس بوده بلکه از خانه و باغ اش هم هزاران عکس و فیلم، لباس زیر زنانه پیدا کردند! او هنگام مرگ تازه می گفت «به نظر می رسد خدا وجود داشته باشد». می گفت «من هزاران بار از دستورات خدا سرپیچی كردم تا به استالین خدمت كنم حالا حكم مرگم را صادر كرده است». وی سرانجام بدستور استالین و بدست معاون اش نیكلای یژوف کشته شد.

مدتی بعد معلوم می شود که خودِ نیكلای یژوف هم رفیق صادقی نبوده و دشمن خلق و سرسپردهء بیگانگان بوده در نتیجه محاکمه و بوسیله معاون خود، یعنی لاورنتی بریا، کشته می شود. اما چیزی نمی گذرد که، بعد از مرگ استالین، یک مرتبه بر همگان آشکار میشود که خودِ لاورنتی بریا (رئیس وزارت امنیت) نیز به وطن و انقلاب خیانت کرده و جاسوس انگلستان بوده. او به دستور خروشچف دستگیر و در دادگاهی که ریاست آنرا گئورگی ژوکوف برعهده داشت به اعدام محکوم میگردد. اندکی بعد گئورگی ژوکوف نیز عنصر نامطلوب تشخیص داده شد و از مشاغل برکنار و به اورال تبعید می گردد.

سپس در زمان خروشچف مشخص می شود که خود استالین نیز دشمن خلق و خائن بوده و نه تنها استالین بلکه اکثریت اعضای «دفتر سیاسی» (پولیت بورو) نیز خودفروخته بودند. در نتیجه گور استالین را شکافته جسدش را درآورده و از محل مقبره لنين در ميدان سرخ مسكو به كنار ديوار كرملين انتقال دادند.

اما بعدها مشخص شد که خود خروشچف نیز خودسر، ماجراجو و دشمن بوده و بوسیله برژنف برکنار و تا زمان مرگش در ویلایی در حومهٔ مسکو تحت نظر بود و در زمان مرگش در سپتامبر ۱۹۷۱ تحت تدابیر شدید امنیتی دفن شد و حتی به خانواده‌اش نیز اجازه شرکت در مراسم داده نشد.

اما وقتی برژنف مُرد و گورباچف آمد تازه فهمیدند که ای بابا! این کفتار پیر یعنی برژنف بیشترین ضربه ها را به روسیه زده  و سالها جلوی پیشرفت روسیه را گرفته بوده

و وقتی گورباچفِ جوان بقدرت رسِد معلوم شد که اصلا کل حزب کمونیست روسیه خائن و دشمن بوده و عجیب تر اینکه وقتی اتحاد جماهیر شوروی فرو می ریزد معلوم می شود که خود گورباچف نیز خائن و مامورِ امپریالیزم بوده تا باعث فروپاشی اتحادجماهیر شوروی گردد!

سرانجام، انقلاب، بعد از خوردن همه فرزندانش، این بار، خودش را و کشور را خورد و روسیه تکه پاره شد. دقیقا مثل معدهء آدم درگذشته، که وقتی هیچ غذایی برای هضم نمی یابد شروع به خوردن خود می کند!

 

بازگشت به خانه