خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

28 اردیبهشت ماه 1402 -   18 ماه مه 2023

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

*****************************************

انکشاف یک راز سر به مهر و نژادشناسی شیعی!

فدوی به صرافت دریافت که در صدر اسلام عزیزهم "موساد" بوده ! و نیز، داستان قتل علی(ع) توسط ابن ملجم نابکار، شدیداً ساختگی ست؛ باورتان نمیشود؟ پس سند مصور، معتبر و منگوله دارش را در پی ببینید، تا رستگار شوید !

سخنان جنجالی الخزعلی: امام علی توسط «موساد» ترور شد!

و در ادامه ی خبر حیرت اثر:

بسیاری از کاربران عراقی ویدیویی را به اشتراک گذاشتند که طی آن الخزعلی در جریان سخنرانی خود درباره "مهدویت" مدعی می‌شود که «اصحاب پرچم‌های قرمز که عناصر موساد هستند به ترور امام علی اقدام کردند.»

جنون بزرگوار، بموجب خبر زیر، مسبوق به سوابقی نیز بوده است: 

الخزعلی پیشتر مدعی شد که با بررسی «DNA» صدام حسین، رئیس جمهوری پیشین عراق‌ مشخص شده که او نژادی هندی داشته است/ العربیه

بعدالتحریر: جناب الخزعلی، اگر زحمت نیست، تکلیف نژاد حضرت امام(ل) را هم تعیین بفرمایید، اجرتان با گربه مرتضاعلی(ع)!

************************

تشابه اسمی

بخش نخست این تیترهم ، براستی دیدنی ست:

* حجت‌الاسلام محمد مصدق: به زودی دونالد ترامپ را محاکمه می‌کنیم!

و در ادامهء این خبر وحشت اثر:

* معاون اول قوهء قضاییه، با بیان اینکه کیفرخواست برای پروندهء شهادت سردار قاسم سلیمانی صادر شده، گفت: جمهوری اسلامی به زودی با مشارکت نهادهای مدنی بین‌المللی، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا را «محاکمه خواهد کرد تا دنیا شاهد عدالت جمهوری اسلامی باشد.»/ بهار نیوز

باری، فدوی بدینوسیله از روح پاک دکتر محمد مصدق، بخاطر این تشابه اسمی ویرانگر، شدیداً پوزش می طلبد!

زیاده اصلاحی نیست.

بعدالتحریر: فدوی در مرور تصاویر مرتبط، خوشبختانه ملتفت شد که نام حاج آقا، چیزکی هم در دنباله دارد، که این وجه تشابه را منتفی می کند: کهنموئی!

 

***********************

آلبوم شیفتگان حجاب اجباری!

مبارزه صمیمانه ی مردم ناسپاس و حکومت ،بر سر حجاب تزریقی، هنوز و همچنان و با شدت 9.8 "ریش ِتر" ادامه دارد. یک مقام آگاه بیت که نخواست نام اش تا انقلاب بعدی(عج) فاش شود، به فدوی گفت که پنداری پاشنه کش ولائی دیگر کار نمی کند فلذا در نظر است که برای ترویج و تحمیل حجاب اسلامی، دست بدامن خاج پرستان شوند! که در پی، شماری را ملاحظه می کنید؛ و من الله التوفیق.

و اما راه آسانتر :

***************

عصر جدید

فدوی در بررسی اخبار دارالخرُافه ، به خبرمیمنت اثری برخورد که به زعم او، نگرانی چندانی ندارد و این، نه از آنروست که قربانی ،یک طلبه است ، بلکه بدان علت است که ما اکنون دیگر درعصر هوش مصنوعی بسر می بریم و دراینصورت  تصور "آلت مصنوعی"، چندان هم مُستبعَد نیست !..و اما شرح ما وَقَع را، که در سند مصور و منگوله دار پیوست  مستتر است ، ببینید:

گفتنی ست که این مورد تازگی ندارد و بموجب سند مصور و منگوله دار پیوست، مسبوق به سابقه نیز هست.

و اما اینکه فدوی در آغاز مقال عرض کرد که نگران نیست، بi لحاظ خبر خوبی ست که برای طلبهء دُم بریده دارد که در پی بدان اشاره می کند:

* برای نخستین بار: پیوند آلت تناسلی مردانه همراه با کیسه بیضه./ صدای آلمان

موضوع هم بر سر یک سرباز مجروح آمریکایی بود. سربازی که آلت تناسلی‌اش آسیب دیده بود. پزشکان آمریکایی موفق شدند برای نخستین بار اندام تناسلی همراه با کیسه بیضه را پیوند بزنند. بیمار پس از عمل پیوند اظهار رضایت کرده است.

و از منبع دیگر:

* نخستین عمل کامل پیوند آلت تناسلی و کیسه بیضه‌‌ در ایالات متحده آمریکا. به گفتهء مقامات بیمارستان جان هاپکینز در بالتیمور، یک گروه متشکل از ۹ جراح پلاستیک و ۲ جراح مجاری ادرار در این عمل پیوند ۱۴ ساعته شرکت داشتند. این تیم یک آلت تناسلی کامل و یک کیسه بیضه (بدون بیضه) و یک دیواره شکمی را از یک اهدا کننده که بر اثر حادثه جان باخته بود، به این سرباز پیوند زدند. این عمل پیوند روز ۶ فروردین (۲۶ مارس) صورت گرفته و مریض این هفته از بیمارستان مرخص خواهد شد.

نا گفته پیداست که آلت پیوندی، متعلق به اهدا کننده ای خاج پرست بوده، فلذا مشکل شرعی برای بیمار در پی نداشته است لکن برای  طلبهء دُم بریدهء ما چنین نیست. که فدوی به پاره ای از مشکلات او در پی اشاره می کند:

در صورت پیوند، طلبه ناگزیر است که از مرجع تقلید خود استفتاء کند که استفاده از آلت غیر در جماع، چه حکمی دارد؟ یا اهدا کننده اگر خاج پرست بوده باشد، استفاده از آلت او در جماع ،چه حکمی دارد؟ و...

زیاده مسأله ای نیست.

***************************

جفت 2 بنفع تماشاچی!

مبارزه ماراتون حکومت با ملت ناسپاس، همچنان و با شدت 9.8 "ریش ِتر" ادامه دارد.برادر پاسدار زاکانی، جسارت است، شهردار تهران، که آبروی عبید زاکانی را هم برده است،در یک اقدام ولائی، با نصب بیلبوردی، جوانانی را که دستکم یک چشمشان را در اعتراضات مدنی از دست داده اند را به سخره گرفته و آنان را به دروغگوئی متهم فرموده است.سند مصور و منگوله دارش پیوست است.مردم اما از خجالت این برادر در آمده و بیلبورد مذکور را باربیکیو کردند!

زیاده عرضی نیست.

https://twitter.com/i/status/1656097955533783041

*********************

جایزه

فدوی میدانست که تلاش و خدمات هیچ کس در این دیار فانی، هرگز بی اجر و پاسخ نمی ماند. حکومت اسلامی شکوهمند ما هم از آن جمله است. این حکومت، ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا روحی فداه (عج)، و نایب البته  برحق اش، سلطان اسلام مدالله اظلاله علی رئوس الخواص والعوام مجتهد الزمان، ملاذ الانام، فخرالاسلام و زبدة المحققین العظام صاحب السّیف والقلم والپیپ والاسب، اعلیحضرت العظما سید ضحاکعلی(ع) خامنه ای، دامت تخریباته، بابت تلاش های بشر دوستانه اش در میان ۱۸۰ کشور جهان در جایگاه ۱۷۷ قرار گرفته است!؛ و بر اساس گزارش سازمان معاند عفو بین‌الملل در مورد اجرای احکام اعدام در سال ۲۰۲۲ در ۱۹۳ کشور جهان، اعدام‌ها در ایران نسبت به سال قبل نزدیک به دوبرابر شده: "۷۰ درصد اعدام‌های جهان در سال ۲۰۲۲ در ایران اجرا شده است". توفیق از این بیشتر هم مگر می شود؟ حکومت نستوه، در عرصهء ذبح اسلامی معترضان هم حرف آخر را می زند و بعون الله توفیق این را داشته که اعدام را به درجهء تفریحات سالم شهروندان در جامعه ارتقاء بدهد که البته کار کمی نیست(1). گفتن ندارد که اینها تنها مشتی از خروار است و هنوز و همچنان می توان در مناقب این حکومت الهی گفت و نوشت. باری، مجموعه ای از این کنش های خداپسندانه، موجب شد که "رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل"، در یک قیام و قعود، بعنوان جایزه، نمایندهء بیت را به ریاست «مجمع اجتماعی شورا» منصوب فرماید.

سند مصور و منگوله دارش، پیوست است .تبریکات فدوی را بپذیرید..

زیاده جایزه ای نیست

_______________________________

(1)  لطفاً نخست اجازه فرمایید که کلام فدوی منعقد بشود، و بعد دشنام بدهید، برادر و خواهر خواننده! زشت است. والله، قباحت دارد…

***************************

نقل یک خبر

در اخبار دارالخرُافه، چنین آمده بود:

* ممنوعیت جنجالی بر سر مزار حبیب محبیان./ بهار نیوز- تیتر

و در ادامه ی خبر حیرت اثر:

* بهمن بابازاده، خبرنگار حوزهء موسیقی، با انتشار این تصویر در توئیتر خود خبر داد: اجرای موسیقی در مزار «حبیب محبیان» ممنوع شده است.حبیب محبیان در روستای نیاسته شهر رامسر به خاک سپرده شده است.

باری فدوی به برادران اطمینان داد که نگران نباشند زیرا حبیب، دیگر نمی خواند!

*********************

بهانه گیری

این خاج پرستان آمریکائی هم یک چیزی شان می شود ها!.. به یک رئیس جمهوری که هنوز هم روانی نشده، بیخودی گیر می دهند؛ نگاه کنید:

بیش از 60 نمایندهء وابسته به حزب جمهوری‌خواه در نامه‌ای از بایدن خواستند پیش از حضور در کارزار انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آزمایش سلامت روانی انجام دهد و در غیر این صورت از نامزدی انتخابات مذکور کناره‌ گیری کند. به گزارش شبکهء خبری «فاکس نیوز»، یکشنبه 24 اردیبهشت، در این نامه که 61 امضا داشته است، آمده:

* «از شما (جو بایدن) می‌خواهیم آزمایش سلامت روانی انجام داده و نتایج آن را به اطلاع عموم برسانید، در غیر این صورت از روند انتخابات ریاست جمهوری آینده کناره‌گیری کنید.»/ العربیه

بموجب ادامهء خبر، که در پی می آید، نمایندگان با " جسم ناقص" رهبری هم مشکل دارند!:

* در این نامه ذکر شده، به‌رغم آن که رئیس جمهوری دو بار در سال‌های 2021 و 2023 آزمایش‌هایی در رابطه با "توانایی‌های جسمی" انجام داده، اما او هیچ آزمایشی "پیرامون سلامت عقلی و روانی" انجام نداده است!/ همانجا

باری، فدوی نمی داند که اگر این نمایندگان در ایران اسلامی بودند، تکلیف شان با حضراتی که از صدر تا ذیل، از اختلالات جدی روحی و روانی رنج می برند و رنج می دهند، چه بود، شما می دانید؟!

سند مصور و منگوله دار، پیوست است.

******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*******************

*************************

بپایان آمد این جوهر، مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

18 می المُکیف از برجام الحرام سنه 023 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه