خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

19 مهر ماه 1403 -  10 ماه اکتبر 2024

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

***********************************************

مُصلای مصفا!

فدوی در مرور اخبار دارالخرُافه، به خبر میمنت اثر زیر رسید:

* بهار نیوز: مترو، اتوبوس و تاکسی برای نماز جمعه رایگان شد!

فضولی نباشد، ، لکن از قدیم هم گفته اند که بی« ساندیس»، فطیر است! و فدوی در حاشیه این را هم عرض کند که خدمات ولائی مذکور، مجانی نیست، بلکه صلواتی ست ! نگاه کنید:

*شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، با اعلام این مطلب که در راستای برگزاری نماز جمعه ۱۳ مهرماه، خدمات حمل و نقل رایگان به نمازگزاران ارائه خواهد شد، گفت: تسهیلات ویژه سرویس ‌رسانی در هفت محور با خودرو‌های ون به صورت صلواتی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

و اما مقام محتضر رهبری در پاسخ این پرسش که چرا بجای اقامه نماز دشمن شکن جمعه در قدس، آن را در مصلای تهران برگزار می کند، با خشم فرمود که «مگر روشن دلید و وضع حضرت ما را نمی بینید؟ آخر ما با این "جسم ناقص مان" چگونه تا قدس برویم؟! از اینها گذشته، این عزرائیل (1) فلان فلان شده هم که هیچ جور ول کن معاملهء ما نیست و هرجا که می خواهیم ظهور یا دخول کنیم، پیش از ما آنجاست!» محتضرله در پایان نیز شاکی شد که «چرا برادران  برای تأمین امنیت او و توابع، از نجس العین کمک گرفته اند؟»(2) زیرا احوط آن بوده است که از گربه مرتضاعلی(ع) استفاده می کردند.

زیاده ایده ای نیست.

بعدالتحریر: برادر نتانیاهو در حاشیه، به پرسش خبرنگار عبادی - سیاسی ما نیز بشرح زیر پاسخ داد: «هلال احمر از مراجعه حضوری ۷۱۵ نفر و مصدومیت ۳۷ نفر در نماز جمعه خامنه‌ای خبر داد/ ایران اینترنشنال

___________________________________

(1) امان از دست این تایپیست سر بهوای فدوی، لطفاً لغزش تایپی "عزراییل" را به "اسرائیل" اصلاح فرمایید؛ اجرتان با گربه ی مرتضاعلی(ع) 

(2) استفاده از سگ‌های مواد منفجره‌ یاب برای نماز جمعه خامنه ای. / گویا

 

*******************

تصّرُف عُدوانی

دیگر قرار نشد که از مکان های ما سوء استفاده هم بشود!..

باری، بعضی ها واقعاً چقدر بخیل اند، خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانند که وقتی برادران، به بهانه های واهی، گریبان شهروند نگون بختی  را می گیرند، نخست او را به «مکانی نامعلوم » منتقل می کنند. باری ما معاندین از مال دنیا همین یک «مکانی نامعلوم » را داشتیم که آن را هم ازمان گرفتند و بقول عوام homeless شدیم! نگاه کنید :

*منابع نزدیک به حزب‌الله: پیکر حسن نصرالله موقتا در مکانی نامعلوم دفن شد!/ العربیه

بعدالتحریر: بنظر می رسد که، بموجب سند منگوله دار زیر، «مکانی نامعلوم» با اسلام عزیز در رابطهء تنگاتنگ است:

* بهار نیوز:  شماری از زنان در کابل به خاطر نوع پوشش از سوی ماموران طالبان بازداشت شده و به مکان‌های نامعلوم منتقل شده‌ و تا چند روز در بازداشت به سر برده‌اند که اکثرا پس از گرفتن تعهد از سرپرست مرد خانواده آزاد شده‌اند.

***********************

نیمروی هلندی

پنداری خاج پرستان با اخلاق و سکنات برادران چندان آشنا نیستند و نمی دانند که اگر یک وقت خدای نخواسته برخلاف میل شان رفتار کنند، «روغن ِداغ» را جایگزین «اسید» می کنند،! شما هم ببینید، خالی از ضرر نیست:

* 14 سال زندان برای پناهجوی ایرانی در هلند که روی دو کارمند اداره مهاجرت روغن داغ ریخت!/ یورو نیوز- تیتر

و در ادامه خبر حیرت اثر:

* به گزارش رسانه‌های هلندی، این فرد ۴۴ ساله که «طارق. س» نام دارد! در یک مرکز اسکان‌ دهی پناهجویان در نزدیکی منطقه مسکونی بیکدالن در استان لیمبورخ هلند اقامت داشت که به وی گفته شد قرار است به یک مرکز دیگر منتقل شود…

زیاده روغنی نیست.

***************************

شک و شبهه

آخر شما هم دیگر همه چیز را بگردنِ شکستهء خواننده نیندازید، قاصم الجبارین را خوش نمی آید، برادر سلامی!

فی المثل، بر معاندین و زنادقه، لعنة الله علیهم اجمعین، روشن نیست که مُراد شما از «شیر» در سند مصور و منگوله دار پیوست، کدامیک از انواع « شیر»است؟ آیا آنی ست که در جنگل است، یا آنی که روی شیروانی ست (گربه- م) یا آنی که در شیشه است (شیر پُر چرب- م)؟ یا آنی که در سماور بکار رفته است؟ فلذا احوط آن است که رفع شبهه فرموده تا فدوی منتظرالظهور نیز سرانجام، ارّه ء کذائی را جابجا کند!

زیاده درخواستی نیست.

********************************

قاچاقی

در خبرهای ولائی آمده بود که برادران هنوز، از خوف عزرائیل(1)، تتمه برادر حسن نصرالله(ل)(2) را روانهء دیار باقی نکرده اند؛ فدوی اما خلاف آن را شنیده و آن اینکه مرحوم مفعول، با پرداخت مبالغ هنگفتی رشوه به دروازه بان جهنم، خود را به بهشت رسانده است!

این هم سند مصور و منگوله دارش:

زیاده حوری ای نیست.

_______________________________

 (1) باز هم امان از دست این تایپیست سربهوای فدوی، لطفاً لغزش تایپی "عزراییل" را به "اسرائیل"، اصلاح فرمایید؛ اجرتان با گربه ی مرتضاعلی(ع) .

(2) (ل): مُستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف لعنة الله علیه است.

****************

پیشگیری

فدوی در مرور اخبار فرامرزی، ملتفت شد که:

* اسرائیل، در حملاتی شدید به الضاحیه، «هاشم صفی‌الدین» نامزد جانشینی نصرالله را هدف گرفت!/ العربیه

فضولی نباشد، لکن فدوی اگر جای حزب الله بود، از تعیین جانشین بوفالو نصرالله(ل) صرفنظر می کرد و اسرائیل را همچنان در خماری می گذاشت!..

زیاده مشکل گشائی نیست.

***********************

ارتقاء مقام

فدوی، در مرور اخبار فرامرزی دارالخرُافه، به خبر حیرت اثر زیر رسید:

* وال‌استریت ژورنال: بایدن از برنامهء هسته‌ای ایران محافظت می‌کند./ گویا- نیتر

باری در این راستا،یک مقام آگاه بیت که نخواست نامش تا انقلاب بعدی(عج) فاش شود، به فدوی گفت که اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای خلدالله ملکه و سلطنة ، برادربایدن  را شدیداً به ِسمَت تولیت آستان قدس هسته ای منصوب ، تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، وبه الطاف خفیهء مقام معظم رهبری دامت تخریباته، مُستظهر بوده باشد..

فاتحة مع الصلوات!

*******************************

از عوارض ابتلا به شرع انوَر!

* گروهی از امامان جماعت مسلمانان در آمریکا حمایت خود را از کامالا هریس، معاون جو بایدن، رئیس جمهوری این کشور و کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اعلام کردند./یورو نیوز

مبارک باشد این شادی

به حقِ هادیِ مهدی(عج)!

**********************

Academy award  74

هر آنکه بی خبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

میرزاده عشقی

فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی که در هفتاد و چهارمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1)، به دریافت مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشان sir  در انگلستان  است، نائل شده اند را، بشرح زیر، معرفی کند تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری(ضپ)(2) مُستظهر باشند:

 

* شعیبی: یکی از نکاتی که در رسانه‌های صهیونیستی و ضد انقلاب در پسا عملیات‌های ترور منتشر می‌شد این بود که رهبر انقلاب در مکان امنی غیر از تهران به سر می‌برد. اما دیدار رهبری با نخبگان بعد از عملیات وعده صادق ۲‌ و نیز حضور طولانی ایشان در نماز جمعه نصر، نشان می‌دهد رهبر شجاع ایران، نه تنها مردم خود را تنها نمی‌گذارد که در کنار آنها، شجاعانه‌، هم انتقام خون‌خواهی مهمان عزیز را می‌گیرد و هم سست بودن رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به رخ جهانیان می‌کشاند.

 

* یک شهروند: نماز جمعهء تاریخی و بی‌نظیر 13 مهر 1403 به امامت خورشید انقلاب اسلامی نمادی از این حقیقت قرآنی بود که نورخدا خاموش نمی‌شود. جهان شجاعت بی‌بدیل یک رهبر الهی و عشق پاک و خالصانه ملت به او در شرایط تهدید بی‌مهارترین جنایتکاران عالم را شاهد بود. 13 مهر 1403 از ایام‌الله بود.

 

* بلوکی: همان‌گونه که فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای فرمودند، مقاومت لبنان با تکیه بر ساخت مستحکم و بنیان مرصوص خود نشان خواهد داد که حزب‌الله زنده است و در مدت زمان نه چندان دور با حمایت و پشتیبانی همه نیرو‌های مقاومت منطقه طومار رژیم منحوس و تروریست صهیونیستی را درهم پیچیده و راه قدس شریف را بر روی دل‌های بی‌قرار باز خواهند کرد.

 

خانلری: امام خامنه‌ای در پیام شهادت سیدالشهدای مقاومت فرمودند: «سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت.» یک مکتب برگرفته از قرآن و اهل بیت با رفتن فرد از بین نخواهد رفت‌، همچنان که مکتب اهل بیت ماندگار است، مکتب سیدالشهدای مقاومت نیز ماندگار خواهد بود و تا نابودی جبهه کفر و شرک و نفاق تداوم خواهد داشت.

 

فراهانی : ما با اطاعت از فرامین ولایت، بیش از 46 سال است در مقابل ترفندها و نقشه‌های پیچیده دشمن ایستاده‌ایم و از این به بعد نیز خواهیم ایستاد و پیروز میدان خواهیم بود به اذن‌الله، دشمنان عنود را به قعر جهنم می‌فرستیم.

 

طاهری، سلیمی و شاکری : هفته بزرگداشت دفاع مقدس را گرامی‌ می‌داریم و به روح مطهر و ملکوتی امام‌ راحل و شهدا که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و تقدیم اسلام عزیز و اعتلای کشور نمودند، درود و سلام می‌فرستیم. خداوند بر علو درجات شان بیفزاید و ان شاءالله آن عزیزان، دعاگوی رهبر فرزانه انقلاب و ملت باشند. ما هم با آن‌ها عهد و پیمان می‌بندیم تحت زعامت امام‌خامنه‌ای عزیز تا آخرین نفس پاسدار خون پاکشان باشیم.

 

فعله‌گری: علی‌رغم نصایح دلسوزانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر دل نبستن به دشمن، دولت چهاردهم برای ارتباط با دشمن و مذاکره با آمریکا و احیای جسد مرده و متعفن برجام چرا لحظه‌ شماری می‌کند؟ این خطائی استراتژیک در دولتمردان است که باید اصلاح کنند.

 

فریدونی: حجت‌الاسلام سید علی خمینی نوه امام راحل در مورد مظلومیت و تنهائی امام خامنه‌ای جمله گویایی داردکه قابل تأمل است: «‌در زمان ده ساله امام راحل، افراد سخنور و اندیشمند و با ریشه، که بین مردم محبوبیت داشتند، در واقع سخنان امام جامعه را به خوبی تبیین می‌کردند و امام کمتر مورد سیبل دشمنان بود. ولی در زمان جانشینش مقام معظم رهبری، یک تنه، بار فرهنگی تبیین در امور مختلف را به عهده ‌دارد. لاجرم این امام جامعه است، که مورد سیبل بیشتر دشمنان قرارگرفته است.» خواص جامعه کجایند؟ أین عمار؟

 

دلیری: رهبر معظم انقلاب، حجت را بر دولت و اصلاح‌طلبان تمام کرده‌اند و بر عهده آن‌هاست که با درس گرفتن از عبرت‌های دولت روحانی و خاتمی، در مسیر قانونگرایی و نوکری مردم- و نه سیاسی‌ کاری، حاشیه ‌سازی و دور زدن قانون و آرمان‌ها و اصول انقلاب- قدم بردارند.

 

معظمی:  اگر بناست کسی پرچمدار ایجاد وفاق در جامعه معرفی شود او هیچ‌کس غیر از شخص مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) نیست. چرا که در طول این سال‌ها به‌رغم مشاهده کم‌لطفی از سوی افراد جریان‌های مختلف ولی همه را زیر چتر محبت پدرانه خود قرار داده‌اند. اصلاحاتچی‌ها تا در قدرت هستند شعار وفاق و همدلی دیگران با خودشان را سر می‌دهند ولی وقتی دست رد مردم به سینه‌شان زده می‌شود هر روز کشور را دچار بحران و فتنه‌‌ای می‌کنند.

 

بالار:  آقای پزشکیان حکمی ر‌ا که رهبر معظم انقلاب در اصفهان و در دیدار مردم در تاریخ ۸/8/۱۳۸۰ ایراد فرمودند توجه نموده و برای همه وزرا و معاونین ارسال فرمایند تا به وظیفه شرعی و قانونی‌شان واقف باشند: «اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی در مسئولیتی مشغول کار است ولی آرمان‌های نظام نظام جمهوری اسلامی را آن‌گونه که امام بزرگوار ترسیم کرده است و در قانون اساسی تجسم پیدا کرده است در دلش قبول ندارد اشغال آن پست برای او حرام شرعی است.»                         

 

منصوری :  برای مردن یک قمه‌کش اراذل و اوباش، هیئت ویژه به یکی از روستاهای لاهیجان گسیل می‌شود ولی چرا برای حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر سیدی، امام جماعت پیشکسوت مسجد علی‌بن ابی‌طالب‌(ع) رشت، که چند روز قبل در اثر ضربات قمه از ناحیه دست مضروب شد، هیئتی اعزام نشد؟

 

تبحری : هر انسان آگاه به دستورات الهی می‌داند بی‌حجابی و بدحجابی منکری است که نهی و برخورد لسانی با آن و انزجار قلبی از آن واجب است.

 

سوری : از دولتمردان درخواست می‌شود این فرمایش امام خمینی(ره) را در محل کار خود نصب کنند تا لحظه‌ای آن را فراموش ننمایند که فرمود: «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.» صحیفه امام، جلد ۲۱، صفحه ۹۳

 

یادآوری این نکتهء باریکتر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که گاه علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان نمی آید آن بوده است که آنان، بعضی امتیازات  لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه "مالش قهرمانانه"(4) را، مع الاسف  نیاورده اند؛ لکن آکادمی، حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین محفوظ می دارد.

از مالش آموختگان ممتاز این دوره

«من هنوز انقلابی‌ام» و علی خامنه‌ای یعنی «وحدت.» !/ گویا

**************************

__________________________

1- چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2- (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست.

3- بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر پر کلاغی-م) باشد.

4- حداقل 25 مالش در دقیقه! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامه ی داخلی آکادمی

5- بموجب تبصره ی 3 ماده 35 آئین نامه ی مصوب بیت، هیئت داوران آکادمی چفیه مالی، هر چهل سال یکبار،به حُکم قناری انتخاب، و پس از توشیح مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السیف و القلم والپیپ، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ادامه الله پُرستاته،به قیلوله مشغول می شوند.

****************************

*****************************

*****************************

چرا زن قاآنی باید بوی قاسم رو بدونه ؟!

*******************************

*****************************

مگر قرار نبوبد در قدس نماز جماعت بخونند؟

*****************************

*****************************

*****************************

*****************************

*****************************

ساقی موتوری هستم، اینم نمونه کارم!

*****************************

*****************************

*****************************

23

*****************************

*****************************

*****************************

بپایان آمد این جوهر، مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

10 اکتبرالمکلف از برجام الحرام سنه 2024 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

https://hrrhazl.wordpress.com

 

بازگشت به خانه