خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

کنار رويد پيش از آنکه کنارتان بگذارند!

کورش زعيم

خطاب به رئيس صدا و سيمای حکومت

جمعه 27 بهمن ماه 1392 ـ 16 ماه فوريه  2014

جناب آقای عزت الله ضرغامی

ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی

در درازنای تاریخ نه ساله مدیریت شما بر رادیو وتلویزیون دولتی ایران، روزی نبوده که یک بی آبرویی برای ملت ایران بوجود نیاورده باشید. افزون بر برنامه های عمدتاً بی کیفیت و مبتذل و ضد فرهنگ ایرانی که هوادارانی ندارد، شما به ایجاد نفاق میان مردم مناطق مختلف و تیره های ایرانی، اهریمن نمایاندن شخصیت هایی که نام ایرانی دارند، تحریف تاریخ پرافتخار ایران، و اکنون توهین چندش آور به یکی از کهن ترین و میهن پرست ترین و دلاورترین مردم این سرزمین که بختیاری ها و لرها هستند پا در مسیر خیانت به کشور گذاشته اید.  

فراموش نکنید که این تأسیسات و امکانات متعلق به ملت ایران است و با پول ملت ایران کار می کند، و ما می خواهیم صدا و سیما برای ملت ایران برنامه پخش کند نه برای خشنودی دشمنان ایران و توطئه گران علیه یکپارچگی ملی ایران.

از کیفیت مدیریت شما همین بس که از حدود پنجاه هزار پرسنل، در مقایسه با سازمان های مشابه در جهان، هشتاد درصد بیش از نیاز هستند که بار سنگینی را بر بودجهء کشور تحمیل می کند، بدون اینکه با برنامه های کم طرفدار خود توانسته باشید سازمان را خودکفا کنید. نیمی از هزینهء سازمان از بودجهء کشور تامین می شود، و بیشتر نیمی دیگر از فعالیت های خارج از مسئولیت صدا و سیما بدست می آید. بیش از شصت شبکهء تلویزیونی داخلی و خارجی بی خاصیت و شصت و اندی فرستنده رادیویی که بیش از چند تای آن شنونده چندانی ندارند، این بودجه هنگفت را می بلعند و نه تنها مردم را سرگرمی یا آموزش نمی دهند که منزجر و فراری می کنند، و هیچکدام بدون دست درازی به بودجهء ملی نمی تواند سرپا بایستد، همراه با ولخرجی و فساد گسترده و سراسری در این سازمان بی در و پیکر که مثال زدنی است. اینها همه ناشی از مدیریت بسیار بد صدا و سیما و دسترسی بدون محدودیت به خزانهء ملت و فقدان نظارت و حسابدهی است.

شما بزرگ ترین و تنها سازمان رادیو وتلویزیون در جهان هستید که بجای جذب مخاطب از کشورهایی همسایه، اکثریت مردم کشور خود را به علت بی کیفیت ترین برنامه ها به شبکه های خارجی و همسایه گرایش داده اید. برخی همسایگان از بی کفایتی سازمان شما ترغیب به راه اندازی شبکه هایی با برنامه های جذاب برای بینندگان ایرانی شده اند که لکهء ننگی بر مدیریت و فرهنگ  ایرانی ست که باید این سیما نماد آن باشد.

آقای عزت الله ضرغامی، شما به اندازه کافی فن مدیریت خود را به مردم نشان داده اید؛ و با برنامهء توهین آمیز اخیر بردباری مردم را به انتها رسانده اید. ما از شما درخواست می کنیم که هر چه زودتر از ملت بزرگ ایران پوزشخواهی و از سمت خود کناره گیری کنید، پیش از اینکه مردم خشمگین ایران شما را خود مستعفی کنند.

کورش زعیم

هموند شورای مرکزی جبهه ملی ایران

تهران – ۲۶ بهمن ۱۳۹۲

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه