بازگشت به صفحهء اول کنگرهء پنجم

 پيوند به آئين نامهء کميتهء برگزاری کنگره

انصراف از آمدن

هموند گرامی، آقای حسن اعتمادی

با عرض  پوزش  به  اطلاع  می رسانم  که من و همسرم، آقای آرشاک شجاعی، بعلت گرفتاری های کاری در کانادا توفیق آمدن به کلن را  نخواهیم داشت؛ و واقعاً متأسف  هستیم که در کنگره امسال شرکت نخواهیم داشت. برای پنجمین کنگرهء سکولار دمکرات های ایران آرزوی بهترین موفقبت ها را داریم. 

با سپاس و احترام 

نسترن نیکی علیی 

جناب آقای اعتمادی عزیز،

          با کمال تاسف اعلام میدارم که بعلت مشکلی که در محل کارم پیش آمده نمیتوانم آخر هفته 27 تا 29 اکتبر محل کارم را ترک کنم. بسیار مشتاق بودم که از نزدیک با مسائل مطرح شده در کنگره آشنا شده و همچنین با عزیزانی چون شما آشنا شوم. کنگره را امیدوارم با همت آقای بهبهانی بتوانم دنبال کنم و برای آشنایی با شما منتظر فرصتی دیگر خواهم شد.

موفق باشید و به امید دیدار

حسینعلی حسین زاده

آقای اعتمادی گرامی

        من، متاسفانه، بعلت مساله ای که پیش آمده نمی توانم در کنگره شرکت کنم.

        کنگره موفقی را برایتان آرزو میکنم.

        با احترام

        آذر ماجدی

جناب آقای حسن اعتمادی گرامی

          ضمن سلام و آرزوی توفیق در کوشش های سکولاریستی، از آن جا که در هفتهء پایانی اکتبر الی نیمه نوامبر2017 در سفر درمانی رزرو شده به سر می برم، لذا خواهشمندم عکس این جانب را از مجموعه تصاویر عازمان کنفرانس کلن حذف بفرمائید.

          لطفن رسید این یادداشت را اطلاع دهید. پیشاپیش از زحمت شما سپاسگزارم.

          با مهر و دوستی

          کریم قصیم

با درود خدمت شما جناب دکتر نوری علا گرامی

بدلیل اتفاقی که اخیراً برای من روی داده است، من میبایست در ماه اکتبر، بویژه در پایانهء ماه اکتبر، در استهکلم باشم. از این رو از حضور خود در کنگره معذور هستم. بهمین خاطر برای مسئولیت های دو روز من در کنگره شخص دیگری را انتخاب کنید.

با سپاس از شما

کوروش اعتمادی

19 سپتامبر 2017

با درود  خدمت دوستان

با توجه به برنامه های پیش آمده برای بنده در کنگره نمی توانم حضور پیدا کنم.

با آرزوی موفقیت برای دوستان و پیروزی ایرانیان

جعفر  ماشابااوجی

ساکن آلمان، علاقمند به شرکت در کنگره وحدت در کثرت کلن

10 اکتبر 2017

کمیته برگزاری کنگره کلن، جناب حسن اعتمادی،

       من از سال 1356 تا 1362 بعنوان دیپلمات در وزارت امور خارجه کار کرده و 34 سال است که  در طیف مخالفان رژیم جمهوری اسلاامی و از طرفداران سرنگونی و براندازی این نظام هستم.

       در گردهمایی های بوخوم و فرانکفورت شرکت کرده و از نظریات مختلف اساتید و کارشناسان مسایل ایران Hگاه شده وبهره برده ام. این بار هم با همین نیت شرکتم را در گردهمایی کلن  اعلام کردم.

       متاسفانه و با کمال تعجب متوجه شدم که در میان افراد  شرکت کننده و سخنران (حداقل 2 نفر) بنام های .......  و ......... هستند که  اولی در دادگاهی در فرانسه بجرم همکاری  و جاسوسی بنفع رژیم اسلامی  محکوم شده و دیگری در محافل مختلف اروپایی برای رژیم  اسلامی و بر علیه یک سازمان سیاسی ضد رژیم  فعالیت و تبلیغ میکند.

       باوجود اینکه  برای نظرات  مخالف احترام قائل هستم، و عقیده دارم که در هر  جلسه و گردهمایی باید نظرات گوناگون بچالش کشیده شود، ولی معتقد هستم که نباید از خط قرمز ها عبور کرد.

من این 2 نفر  را نمی توانم بعنوان مخالف عقیده ام قبول کرده ودر کنار آنها  و در یک  سالن بنشینم. مگر  انکه عکس  آن را ثابت کنند.

       اگر این 2 نفر هنوز قصد شرکت و سخنرانی در کنگرهء کلن را دارند و مسولین کنگره شرکت و حضور آنها را مغایر اهداف و سیاست های تعیين شدهء خود نمی دانند، شرکت و  حضورم در این کنگره را مفید ندانسته و از شما جناب اعتمادی تقاضا دارم تا اسم مرا از  لیست شرکت کنندگان حذف نمایید.

با احترام

جعفر آذرمگین

توضيح کميتهء برگذاری کنگره در اين مورد

(برگرفته از آئين نامهء کنگره)

1. از نخستين کنگره سکولار دموکراتها در پنج سال پيش، اعضاء اين کميته همواره اعلام داشته اند که دارای فيلتری برای جدا کردن موافق و مخالف از ميان کسانی که داوطلبانه در کنگره شرکت می کنند نيستند.

2. نيز اعلام کرده اند که حتی مخالفان و دشمنان سکولار دموکزاسی (مثلاً شخص آقای علی خامنه ای) هم می توانند در کنگره شرکت کرده و نظرات خود را از تريبون کنگره اعلام دارند.

3. همچنين ما مسئول اختلاف مابين اشخاص و احزاب نيستيم و هر کس که حضور ديگری را تحمل نمی کند می تواند در کنگره مخالفت خود را بيان داشته و آماده پاسخ شنيدن هم باشد.

4. ما نامه های اعتراضی را برای اشخاصی که مورد اتهام قرار می فرستيم و از اينکه در اين موارد پاسخی دريافت داريم ممنون می شويم. اما در هر حال ما خود را موطف به جلوگيری از شرکت اشخاص - حتی کسانی که دشمنی خود را با کنگره و يا اعضاء کميته برگذاری اعلام داشته اند - نمی دانيم. اينگونه اشخاص دز کنگره های گذشته نير در نشست ها شرکت و حتی سخنرانی کرده اند.

5. ما، بعنوان اعضاء کميتهء برگزاری کنگره، جمع شرکت کنندگان را عاقل تر از آن می دانيم که کسی بتواند در طی دو روز عقل آنها بدزدد و لذا، هراسی از شرکت اشخاص مختلف نداريم.

6. البته در هر کنگره، پليس محلی و کارکنان شرکت های امنيتی حضور داشته و با اشخاصی را که به قصد آشوب در کنگره حضور می يابند بصورت مقتضی عمل خواهند کرد.

بازگشت به صفحهء اول کنگرهء پنجم